Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Hello, Captain Obvious

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Emptydo maa 28, 2013 9:57 pm

"Dat is een goed plan." Glimlachte ze en knikte. Ze nestelde zich dicht tegen me aan en trok de dekens volleidg over haar heen. "Slaap lekker Hades. Ik hoop dat je een fijne verjaardag had.." ze sloot haar ogen. "Ik had een hele fijne verjaardag, dankjewel." Murmelde ik en dommelde in.

De volgende ochtend was ik voor de verandering eens als eerste wakker. Ik omklemde de dolk nog steeds met mijn vingers, maar haalde hem nu uit de schede en keek naar het afgesleten lemmet. Het was een prachtig voorwerp, nog steeds. Ik legde het voorzichtig op de matras neer toen ik opstond - waarbij ik perongeluk vergat het terug in de beschermer te steken - en wandelde de badkamer in. Onbewust van het gevaar maakte ik mezelf een bad klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Emptydo maa 28, 2013 10:12 pm

[quote="Persephone"]

"Ik had een hele fijne verjaardag, dankjewel." murmelde hij en tevreden zakte ik ook weg in een diepe slaap.

Slaperig lag ik nog in bed, nog steeds slapend, maar toch wakker. Je kent dat soort momenten wel. Ik merkte wel dat Hades er niet meer lag, aangezien de bron van warmte naast me verdwenen was. Ik rolde me om richting zijn kant, die verrassend genoeg ook niet heel warm meer was. Ik voelde iets steken in mijn buik, maar dacht dat het was omdat ik iets verrekte. Tevreden glimlachte ik weer toen ik het langzaam warmer voelde worden. Opeens begon ik te hoesten en voelde ik mijn buik verrekte pijn doen. Toen ik met mijn hand de dekens opzij wou duwen voelde ik opeens iets scherps langs mijn hand gaan en geschrokken gingen mijn ogen open. Ik vloog overeind en slaakte een gil van pijn, waarna ik mijn andere hand op mijn buik legde. Geschrokken en in paniek keek ik naar mijn ene hand waar het bloed uit stroomde. Toen ik naar mijn buik keek omdat ik daar ook iets warm voelde stromen begon ik te gillen. ''H-h-ha-hades!'' riep ik terwijl ik schokkerig adem haalde. Ik knipperde een paar keer, omdat ik me licht voelde worden door het bloed dat ik zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Emptydo maa 28, 2013 10:29 pm


Ik sloot mijn ogen toen ik me liet zakken in het warme badwater. Het was zo'n rustig moment, het vredige moment van de ochtend die door niets of niemand gestoord kon worden. Persephone zou waarschijnlijk nog lang slapen, dus had ik wat tijd voor mezelf. Tijd om na te denken. Tijd om te proberen kalmeren. Maar daar kwam niet veel van in huis.. Ik hoorde een gil, en nog een kreet volgde daar achteraan. "H-h-ha-hades!" Ik vloog overeind uit bad toen ik haar stem herkende en reikte naar de handdoek om die snel om me heen te slaan. Zonder aarzelen trok ik ook gelijk maar een onderbroek aan, zoveel tijd kostte me dat niet. Ik rende de deuropening uit en wat ik aantrof was ronduit verschrikkelijk. Mijn maag draaide om bij de geur van bloed, dat ik anders zo geweldig vond. De dood is verlossing, licht komt pas als er schaduw is en leven pas als er dood is. Dit daarentegen was een compleet andere zaak. "Wat heb je gedaan.." Vezelde ik snel op een ongelovige toon. Ik reikte vooruit om haar aan te raken, de gapende wonde in haar buik was ranzig. De dolk, die het blijkbaar veroorzaakt had, stak uit het misselijkmakende gat. "Seph.." Ik kroop het bed op en legde mijn hand op het handvat. Ik durfde niet te kijken terwijl ik het verwijderde, en daarom keek ik haar recht in de ogen aan. Mijn mond viel open toen ik de pijn er in ontwaarde. Op dat moment kwam Daphne binnen gesprint, ik wist niet hoelang ze daar al stond maar ik kon nu al zeggen dat de situatie er voor mij niet goed uit zag. Het leek alles behalve hoe het gegaan was: een ongeluk. "Help haar."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Emptyvr maa 29, 2013 5:13 pm


In paniek keek ik naar het bloed dat uit mijn hand en buik stroomde, niet begrijpend hoe dit had kunnen gebeuren. Al snel kwam Hades aan gerent. "Wat heb je gedaan.." vezelde hij en hij kwam naar het bed toe gesnelt. Schokkend haalde ik adem terwijl Hades me aan keek. "Seph.." mompelde hij en hij kwam bij me op het bed zitten. Ik keek naar zijn handen die naar de dolk die blijkbaar in mijn buik zat, verbaasd dat ik die nog niet eerder had gezien keek ik weer naar hem op. Hij keek me recht aan, en trok toen de dolk uit mijn baak. Mijn adem stokte en ik crepeerde bijna van de pijn. Nog net zag ik Daphne binnen komen en Hades naar omdraaien. "Help haar." was het laatste wat ik hoorde voor mijn ogen weg draaiden en ik bewusteloos achterover viel op het bed.

Daphne:
Snel kwam ik aangesprint. "Help haar." zei Hades hulpeloos en ruw duwde ik hem uit de weg. Geschrokken duwde ik haar handen weg, en keek naar het gapende gat in haar buik. ''Wat heb je gedaan?'' siste ik en woedend keek ik naar hem om. ''Als je haar zat was had je haar zonder problemen terug kunnen sturen naar de bovenwereld.'' zei ik kwaad en ik keek naar de wonden. Snel kwam ik weer overeind en rende naar de badkamer, waar ik handdoeken nat maakte in het bad en weer terug rende naar de slaapkamer. Ik depte de wonden enigszins schoon en ik beet in paniek op mijn wang, niet wetend wat ik nu moest. ''Ik weet niet of het nog te redden is..'' mompelde ik. Ik rende weer naar de badkamer, maar keerde dit keer terug met het verbandtrommeltje. Ik begon de wond beter schoon te maken en deed toen een gaasje eroverheen, waarna ik het verbond. Ik schudde mijn hoofd en keek naar haar, waarna ik haar hand begon te verbinden. ''Hou een oogje in het zeil. Roep me als er iets gebeurd.'' zei ik strak, waarna ik de kamer uit wandelde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Emptyvr maa 29, 2013 8:06 pm


Ik voelde hoe ze slapper werd in mijn handen en duwde mijn handen op de hare, strak tegen de wonde aan om het bloed te proberen tegen te houden. "Wat heb je gedaan?" Ruw duwde Daphne me uit de weg en keek naar het gapende gat in Persephone's buik. Ik deinsde achteruit, af het bed, en omklemde de ongelukkige dolk in mijn rechterhand. "Als je haar zat was had je haar zonder problemen terug kunnen sturen naar de bovenwereld." Kil keek ik op de dienstmeid neer. Ik probeerde niet om het te ontkennen, ik bleef gechoqueerd zwijgen maar de schok was niet af te lezen van mijn gezicht. Er viel niets te ontwaren, een ijzige stilte viel in de kamer toen Daphne zich naar de gewonde Persephone keerde en haar probeerde te redden. "Ik weet niet of het nog te redden is.." Wat ze verder zei of deed was een waas voor mijn ogen, het was hopeloos. Ik was een rond lopend gevaar, ik heb Leuce vermoord en nu ook Persephone, als ze er niet bovenop kwam. Ze moest terug naar de Olympus, voor haar eigen veiligheid, hoeveel pijn het me ook bezorgde. Ik kon niet toezien hoe ze doodging in de handen van een mislukkeling. "Hou een oogje in het zeil. Roep me als er iets gebeurd." Commandeerde Daphne. Ze kreeg geen reactie, ik hield het levenloze lichaam in de gaten. Dood, ze was dood en Daphne liet het gebeuren, ik liet het gebeuren, ik nam haar mee naar haar graf. Net zoals mijn vader eeuwen geleden dat deed bij mijn moeder. De Geschiedenis herhaalde zichzelf, mijn maag keerde om. "Daphne." Meteen riep ik haar terug, ze was weg. Ze liet me alleen, terwijl ze beloofd had te blijven. "Breng haar naar Olympus, bel Demeter op en leg haar uit wat er gebeurd is." Ik durfde haar moeder niet over het incident te praten, het was een ongeluk.. maar het nieuws overbrengen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Emptyvr maa 29, 2013 9:00 pm


Daphne:
De hele tijd dat ik bezig was met Persephone stond hij maar een beetje te staren, een dolk angstig omklemmend. Had ik eindelijk een soort vriendin in dit paleis gekregen, beneemt hij zo'n beetje haar leven. Wat bezielt die gast? Al die moeite doen voor niks.. Ik was nog niet bij de trappen aangekomen of ik hoorde hem al roepen. "Daphne." klonk zijn stem, enigszins wanhopig. Ik rolde met mijn ogen en draaide me langzaam weer om. Ik liep de kamer in en zag dat Hades Persephone nog met geen vinger had aangeraakt, en nog steeds op precies dezelfde plek stond.. "Breng haar naar Olympus, bel Demeter op en leg haar uit wat er gebeurd is." Ik zuchtte en knikte. Ik had het geluk dat Persephone zo licht was als een veertje en ik haar zonder moeite kon optillen. Voorzichtig nam ik haar op, bezorgd toen ik haar hoorde kreunen en liep toen de kamer uit. ''Ik zal verslag komen doen zodra ze veilig bij haar moeder is.'' sprak ik bot en ik verdween. Ik nam de span die Hades voor haar had laten maken, en reed toen weg, de warme zon tegemoet..


Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Emptyvr maa 29, 2013 9:21 pm


Daphne kwam de kamer weer binnengelopen, nam haar met een knik op en wandelde weg. "Ik zal verslag komen doen zodra ze veilig bij haar moeder is." Sprak ze bot en ze verdween. Ik nam de dolk mee naar de badkamer en waste het bloed van het lemmet, wetend dat ik haar nooit meer terug zou zien. Nooit meer.

Het was een lange, lange zomer geweest. Drie maanden waren verstreken en vervolgens nog zes maanden van de periode van Demeter. Ik had niets meer van Persephone gehoord, en dat verbaasde me niet. Ik wist dat het sprookje uit was, ik had opnieuw dezelfde fout begaan. Verscheidene telefoontjes van Olympus kwamen mijn kant op, maar ik nam geen enkele keer op. Één keer had ik de telefoon opgenomen toen Poseidon belde, en van hem had ik vernomen dat ik maar beter daar kon blijven. Ik nam daarna niet meer op. De dolk had ik niet meer uit het oog verloren sindsdien, het was alsof ik wist dat het ding iets van plan was. Volgens mij werd ik panisch. Ik sliep niet meer, ik at en dronk niet meer. Daphne was weg, Penelope ook, net als de meeste bediendes. Cecilia was de enige die er nog was, ze was nog een beetje bekommerd om me maar gaf stilaan de hoop ook op. Ik zweette, mijn handen voelden klam aan. Er waren zes maanden verstreken, normaal zou ze nu door de deuropening gelopen komen. Ze zou me platknuffelen zoals ze beloofd had. Misschien ging ze dat niet doen, ik had mijn belofte niet nagekomen. Ik heb haar niet gebeld, ik heb helemaal niets gedaan. Maar degene die binnengekomen was, was niet wie ik verwachtte. Het was Hermes, en zijn gezicht zat vol met zwarte vegen van bliksems die de oppergod op hem afgevuurd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Emptyvr maa 29, 2013 9:48 pm

Hermes
Een beetje uit mijn doen kwam ik het koude kasteel van Hades binnen gestrompelt. Het koste me weinig moeite, Cerberus zat te piepen in zijn mand en er waren ook zo goed als geen bediendes meer. Nieuwschierig liep ik naar boven. ''Hades is in zijn kamer..'' klonk opeens een vrouwenstem vermoeid. Verrast draaide ik me om, en merkte op dat het eenv an zijn bediendes was. Ik knikte vriendelijk en rende toen de trappen op richting de zevende verdieping. Persephone had me alles er over verteld toen ik naast haar bed zat, dag in dag uit. Ik deed de deur open zonder te kloppen en keek naar Hades, die er zelf ook niet al te best uit zag. Ik slikte even en schraapte toen mijn keel. ''Ik kom uit bevel van oppergod je meenemen naar de Olympus.'' sprak ik en ik keek hem aan. ''Ik weet de reden niet precies, maar het heeft vast te maken met Persephone. Alles draait om Persephone als het jou betreft.'' mompelde ik
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Emptyvr maa 29, 2013 9:55 pm


Hermes. "Ik kom uit bevel van de oppergod je meenemen naar de Olympus." Sprak hij nadat hij zijn keel geschraapt had. "Ik weet de reden niet precies, maar het heeft vast te maken met Persephone. Alles draait om Persephone als het jou betreft." mompelde hij erachteraan. Ik kwam overeind en stormde op haar af, het verwonderde me hoe soepel en snel ik was. "Vind je die een of andere zieke grap van je leuk?!" Siste ik in razernij en haalde de dolk boven. "Vind je dit ook grappig?!" Ik nam hem beet aan zijn kraag. Nu was ze er niet meer om te zeggen dat ik hem met rust moest laten, nu kon in mijn gang gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Emptyvr maa 29, 2013 10:01 pm

Hermes
Razend kwam hij overeind en stormde op me af. "Vind je die een of andere zieke grap van je leuk?!" Siste hij in razernij en haalde toen opeens een dolk tevoorschijn die hij boven mijn hoofd hield.. "Vind je dit ook grappig?!"riep hij en hij nam me vast bij mijn kraag. Geschrokken keek ik hem aan, maar al snel rukte ik me los uit zin greep en draaide zijn arm om, zodat hij me niks meer kon doen. ''Het is geen grap. Het gaat natuurlijk om Persephone. Ze huilt aan een stuk door en komt haar bed niet meer uit.'' siste ik en ik sloeg de dolk uit zijn handen waarna ik hem ruw achter me aan trok de kamer uit. ''Dus jij gaat een bezoekje brengen aan de Olympus, om erachter te komen wat Zeus precies van je wil. Want ík heb geen zin meer in stomme bliksem schichten naar mijn hoofd geworpen te krijgen.'' zei ik rustig en duwde hem voor me uit de trappn af. Ik pakte zijn beide handen stevig vast, en maakte toen een simpel sprintje naar de Olympus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello, Captain Obvious
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: