Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Hello, Captain Obvious

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptywo maa 20, 2013 7:42 pm


"Persephone, ik wil het er niet over hebben! Jij slaapt hier vannacht als je dat wilt." Hij pakte een kado op en ik keek hem kwaad aan. "Sluit de deur achter je en kom dan eens bij mij zitten, dan mag je beslissen wat we houden en wat we niet houden. Goed? Ik ben verschrikkelijk in keuzes maken en ik heb een verzamel drang." Met een klap gooide ik de deur achter me dicht, terwijl ik woedend hem aan keek. ''Nee, want jij wil het nooit ergens over hebben. Als er ruzie is moet ik maar mijn excuses aanbieden en doen alsof er niks gebeurt is!'' zei ik boos en ik kneep mijn handen tot vuisten. Ik haalde diep adem en probeerde enigzins weer te kalmeren. ''Als je iets wil houden moet je het gewoon houden Hades. Kies of het ergens nuttig voor is, of ergens mooi kan staan.'' Nog steeds enigzins gekwetst en boos keek ik hem aan en zuchtte toen. ''Open de kadootjes nou maar. Dan beslissen we later wel wat je houdt.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptywo maa 20, 2013 8:04 pm

Ik hoorde de deur met een klap dichtgaan en had verwacht dat ze naar buiten gelopen was, maar ik keek haar enigszins verwonderd aan toen ik zag dat ze er gewoon nog stond. "Nee, want jij wil het nooit ergens over hebben. Als er ruzie is moet ik maar mijn excuses aanbieden en doen alsof er niks gebeurt is!" Ze keek me woedend aan en balde haar vuisten, daarna probeerde ze zich weer te kalmeren. "Zwijg erover." Sprak ik bot om aan te duiden dat de discussie nu voor mij gesloten was, maar vervolgens werd ik toch wat vriendelijker toen ze verder praatte. "Als je iets wil houden moet je het gewoon houden Hades. Kies of het ergens nuttig voor is, of ergens mooi kan staan. Open de kadootjes nou maar. Dan beslissen we later wel wat je houdt." Ze leek nog gekwetst maar ik probeerde het te negeren. "Ok." Antwoordde ik kort af en begon met de bovenste doos, blijkbaar een cadeau van Hephaistos. [i]Nogmaals bedankt voor de aanbieding. Apprecieer 't enorm, veel plezier met de span. Hier nog een kleinigheidje." Ik tuurde in de doos.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptywo maa 20, 2013 8:13 pm


"Zwijg erover." zei hij bot en ik knarste mijn tanden boos. "Ok." antwoordde hij kortaf op mijn voorstel en pakte de bovenste doos. Hij las het kaartje, om hem daarna open te maken. Geirriteerd wachtte ik tot hij het eruit haalde of liet zien, en op een gegeven moment tapte ik met mijn voet op de grond. ''Hades, haal je dat ding er nog uit of was je van plan me niet te zeggen wat er in zit? Want in dat geval kan ik mijn tijd beter gebruiken dan hier een beetje staan.'' siste ik en ik keek hem aan. Ik haalde mijn hand door mijn haren heen en keek even door mijn kamer heen. En weer had ik een dag verspilt aan mijn best doen voor Hades. Nog even en dit is gewoon de laatste keer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptywo maa 20, 2013 8:26 pm

"Hades," siste ze terwijl ze geïrriteerd met haar voet op de grond tikte. "haal je dat ding er nog uit of was je van plan me niet te zeggen wat er in zit? Want in dat geval kan ik mijn tijd beter gebruiken dan hier een beetje staan." Ze keek naar mij en ik zag dat ze nog steeds rechtstond. Ik keek haar even van kop tot teen aan. Man, wat zag ze er verdomd goed uit in die strakke zwarte jurk. Het was moeilijk om gefocust te blijven in haar aanwezigheid. "Ga dan zitten." Antwoordde ik simpel en keek terug in de doos. Uiteindelijk haalde ik het eruit. "Het is een armband." Ik hield het prachtige zilverwerk in de lucht en toonde het haar. "Een kleinigheidje volgens hem.. Voor hem is het echt niets om dit te maken. En dan heb ik het over Hephaistos, trouwens." Ik begon met het volgende cadeau te openen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptywo maa 20, 2013 8:32 pm


Hij keek eindelijk naar me op, en ik zag dat hij zijn blik over me heen liet glijden. Ik zag zijn blik voor een kleine seconde veranderen, maar het duurde niet lang. "Ga dan zitten." Antwoordde hij simpel en hij keek weer terug in de doos. Ik zuchtte en liep naar hem toe zodat ik naast hem kon gaan zitten op het einde van het bed. Uiteindelijk haalde hij het kadootje er uit en toonde het aan me. "Het is een armband." Ik bewonderde het prachtige kleine dingetje en maakte een goedkeurend geluidje. "Een kleinigheidje volgens hem.. Voor hem is het echt niets om dit te maken. En dan heb ik het over Hephaistos, trouwens." Hij legde het weer terug in de doos en pakte het volgende pakketje. Terwijl hij die bekeek pakte ik de doos van hem over en bekeek de armband nog eens. ''Het is echt prachtig Hades. Je zou het moeten houden.'' zei ik en ik zette de doos op de grond neer. ''Wat heb je nog meer gekregen?'' vroeg ik met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptywo maa 20, 2013 8:44 pm

Eindelijk kwam ze naast mij zitten op het einde van het bed. Ze maakte een goedkeurend geluidje toen ze het bekeek en ik legde het in de doos om de volgende uit te pakken. Persephone nam de ene doos met de armband van me over om hem nog eens te bekijken. "Het is echt prachtig Hades. Je zou het moeten houden." Ik knikte toen ze hem weer opborg. "Natuurlijk, dat zal ik ook doen." Ik keek naar het briefje die bij de volgende doos zat. "Wat heb je nog meer gekregen?" Vroeg ze nieuwsgierig en ik las het kaartje luidop. "He lieve broer, even jong en geweldig als altijd. Wink Doe volgende keer (betere) kleren aan." Ik grijnsde toen ik zag wat er in de doos zat. Typisch Hera. Ik haalde de kniebroek en het marcelleke uit de doos. "Ik doe het wel eens aan om haar een pleziertje te gunnen, hoe sadistisch het ook is van d'r."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptywo maa 20, 2013 8:51 pm


"Natuurlijk, dat zal ik ook doen." zei hij met een knikje terwijl hij het kaartje bekeek wat bijgesloten was. "He lieve broer, even jong en geweldig als altijd;). Doe volgende keer (betere) kleren aan." Nieuwschierig keek ik over zijn schouder heen om te zien wat er in de doos zat aangezien hij begon te grijnzen. Hij haalde een kniebroek en een marcelleke uit de doos. "Ik doe het wel eens aan om haar een pleziertje te gunnen, hoe sadistisch het ook is van d'r." Ik bekeek het even en grinnikte. ''Bewaar dat dan maar voor de volgende keer dat ik je meesleur naar de Olympus..'' glimlachte ik en ik nam de doos van hem over. ''Volgende.'' zei ik tegen hem terwijl ik de doos weer dicht deed en opzij zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptywo maa 20, 2013 9:11 pm


Ze bekeek de inhoud van de doos even en grinnikte. "Bewaar dat dan maar voor de volgende keer dat ik je meesleur naar de Olympus.." Glimlachte ze en ze nam de doos van me over. "Volgende." Drong ze aan en sloot de ene doos af om hem opzij te zetten en de volgende vervolgens te nemen. "Ja ja, al goed.." Ik opende hem en keek naar het volgende kaartje. Ik liet mijn vingers over het kaartje glijden die een vreemde textuur had. "Eentje van Aphrodite," ik legde het neer op de inhoud van de doos en gaf het aan haar. "En het cadeautje erin is voor jou, schrijft ze, maar dat had ik ook al gegokt hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptywo maa 20, 2013 9:31 pm


"Ja ja, al goed.." mompelde hij en keek naar het kaartje wat aan de doos vast zat nadat hij het geopend had. Hij liet zijn vingers er even over glijden en nieuwschierig wachtte ik af. "Eentje van Aphrodite," Hij legde het kaartje weer terug in de doos en gaf hem toen aan mij. "En het cadeautje erin is voor jou, schrijft ze, maar dat had ik ook al gegokt hoor." Met een frons keek ik naar hem en pakte toen het kaartje op. ''Voor mij? Het is toch zeker jou verjaardag?'' mompelde ik en ik keek op het kaartje. ''Voor Persephone. Prettige avond nog.'' las ik voor. De frons op mijn gezicht werd nog groter en ik keek in de doos. Een glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik het een klein beetje uit de doos haalde. ''Typisch..'' glimlachte ik toen ik de negligé zag. Ik beet even op mijn lip en grijnsde terwijl ik de doos weer dicht deed, ik keek even opzij om Hades zijn reactie te peilen en keek toen naar de rest van de kadootjes. ''Toe maar, je mag de rest van je kadootjes heus wel uitpakken.'' glimlach ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptywo maa 20, 2013 9:56 pm


Ze keek me met een frons aan en pak het kaartje aan. ""Voor Persephone. Prettige avond nog." las ze voor en ik glimlachte terwijl ik haar gezicht inspecteerde. De frons op haar gezicht leek nog groter te worden. Maar toen haalde ze het een klein beetje uit de doos. "Typisch." ze glimlachte en ik zag dat het een negligé was. Ik zag haar op haar lip bijten en grijnsde even, misschien wel een beetje onwennig. "De godin van de liefde zal bespeurt hebben dat er wat werk aan de winkel is bij ons." Ik gaf haar een kleine por met mijn wijsvinger en zuchtte. "Toe maar, je mag de rest van je kadootjes hes wel uitpakken." glimlachte ze en ik knikte. Ik opende nog een paar, het waren er best veel, maar ze waren niet zo interessant meer. Een beetje brol, hier en daar nog wat interessants maar meer niet. Toen kwam ik bij de voorlaatste, eentje van Poseidon. Ik opende hem maar er zat een foto bij in plaats van een kaartje. Dat was er een van hemzelf, met een brede grijns en zijn twee duimen omhoog. Ik kon wel al voorspellen wat het cadeautje was.. Ik legde de foto op Persephone haar schoot. "Foto van je favoriete schoonbroer." Grijnsde ik breed en haalde de dingen uit de doos. Ik bleef er verwonderd naar staren toen ik zag dat het iets deftigs was. Maar Poseidon zou Poseidon niet zijn als ik het tekstje aan de achterkant van de foto niet opgemerkt had toen ze het in haar handen liet ronddraaien. Ik nam het nog eens van haar over en las het. "Voor de toekomstige babies" Stond er en ik zei het luidop zodat ik haar reactie meteen wist. Ik haalde het lege fotoboek eruit en lachte, natuurlijk wou hij een stapje zetten in de juiste richting. "Wel deze zal waarschijnlijk wel nog een tijdje leeg blijven.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptywo maa 20, 2013 10:10 pm


"De godin van de liefde zal bespeurt hebben dat er wat werk aan de winkel is bij ons." zei hij en hij porde me in mijn zij, waarna hij zuchtte. Ik grinnikte en haalde mijn schouders op. Hij knikte en maakte de rest van de kadootjes open. Het waren zo te zien niet echt dingen die hem interesseerden. Hij had het ena laatste cadeau opgepakt en voorzichtig maakte hij hem open. Hij bekeek de inhoud even en legde toen een foto op mijn schoot. "Foto van je favoriete schoonbroer." Grijnsde hij breed en haalde de dingen uit de doos. Ik zuchtte en vreesde al het ergste toen ik Poseidon met opgestoken duimen op de foto zag staan. Ik draaide de foto rond in mijn handen terwijl ik naar hades keek, die verwonderd naar de inhoud van de doos keek. Opeens pakte hij de foto van me af en bestudeerde de achterkant. "Voor de toekomstige babies" las hij hardop en er verscheen een glimlach op mijn gezicht. Dit was lang niet zo erg als ik gedacht had, al wist ik dat Hades er niet aan moest denken om een kind te krijgen. Hij haalde het lege fotoboek eruit en hij lachte vrolijk. "Wel deze zal waarschijnlijk wel nog een tijdje leeg blijven.." Ik glimlachte en nam het boek even van hem over. ''Het is wel een mooi foto album. We kunnen hem altijd nog vullen met foto's van ons twee. Die zullen er vast wel komen toch?'' vroeg ik met een glimlach en ik gaf hem het boek weer terug. ''Bedank Poseidon maar. Ik had een stuk erger verwacht van hem.'' lachte ik zachtjes en stak een losse pluk achter mijn oren. Op een of andere manier voelde het alsof de lucht tussen ons geklaard was nu, en ik nam zijn arm vast. ''Pak je laatste cadeau uit. Dan kun je daarna beslissen wat je wil gaan doen. Alleen slapen, weer aan het werk, of samen in bed kruipen.'' zei ik met een glimlach. ''Het is ten slotte je verjaardag.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptywo maa 20, 2013 10:22 pm


Ze glimlachte de hele tijd en nam het boek van me over. "Het is wel een mooi foto album. We kunnen hem altijd nog vullen met foto's van ons twee. Die zullen er vast wel komen toch?" Vroeg ze en ik knikte, grijnzend bleef ik kijken naar de foto. "Bedank Poseidon maar. Ik had een stuk erger verwacht van hem." Ik knikte en lachte. "Weet je wat," ik zwaaide met de foto. "Deze ga ik inkaderen. En ik hang hem op aan mijn muur, met de tekst eronder eerste normale cadeau ontvangen. Jij mag de plaats kiezen." Ik stak het terug in de doos en zette hem opzij. Persephone klampte zich vast aan mijn arm. "Pak je laatste cadeau uit. Dan kun je daarna beslissen wat je wil gaan doen. Alleen slapen, weer aan het werk, of samen in bed kruipen. Het is ten slotte je verjaardag." Ik knikte en nam de laatste doos op. Demeter, een cadeau van Demeter. "Veel verrassingen vandaag.." mompelde ik en opende de doos. Geen kaartje, wel een cadeau. Een dolk om preciezer te zijn, hij was niet zo recent en zeker niet meer in goede staat. Ik herkende hem, en ik wist dat ze hem nooit afgegeven zou hebben als het haar niet enorm veel pijn deed. Ik haalde hem uit de schede en keek naar het matte lemmet, helemaal afgesleten van ouderdom. "Die was van mijn vader.. Ik heb hem nog gehanteerd. En hij.." Mijn zin bleef haperen in mijn keel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptydo maa 21, 2013 9:29 pm


"Weet je wat," zei hij lachend en hij zwaaide met de foto. "Deze ga ik inkaderen. En ik hang hem op aan mijn muur, met de tekst eronder eerste normale cadeau ontvangen. Jij mag de plaats kiezen." vervolgde hij zijn zin en ik begon vrolijk te lachen. ''Klinkt als een plan.'' zei ik lachend. "Veel verrassingen vandaag.." mompelde hij toen hij de laatste doos op gepakt had. Geen kaartje, wel een cadeau. Hij haalde het presentje uit de doos, en ik zag dat het een dolk was. Het was een hele oude, en fronsend vroeg ik mij af waarom mijn moeder zo'n oud ding gaf. "Die was van mijn vader.. Ik heb hem nog gehanteerd. En hij.." hoorde ik Hades opeens stotteren, en zijn woorden stokten in zijn keel. Ik legde mijn hand op zijn arm en wreef even bemoedigend. ''Sst. Het is al goed, je hoeft het niet uit te leggen. Het is bijzonder, dat kan ik zo zien.'' glimlach ik en ik kijk hem teder aan. ''Misschien kunnen we het een mooi plekje boven de mantel geven?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptydo maa 21, 2013 9:54 pm

Ze begon vrolijk te lachen. "Klinkt als een plan.." Ik focuste me volledig op het cadeau. Ze wreef bemoedigend over mijn arm toen ik niet meer zo goed uit mijn woorden kwam. "Sst. Het is al goed, je hoeft het niet uit te leggen. Het is bijzonder, dat kan ik zo zien." Glimlachte ze. Ze keek me teder aan. "Misschien kunnen we het een mooi plekje boven de mantel geven?" Ik schudde mijn hoofd en keek haar aan. "Ik ga hem opbergen bij mijn helm, hij is té kostbaar om te verliezen." Ik legde hem terug in de doos en schoof die veilig onder het bed, zodat een bediende het ook niet zou opmerken en het weg zou ruimen. Ik keek haar terug aan. "Heb je zin om samen een bad te nemen?" Glimlachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptydo maa 21, 2013 10:05 pm


"Ik ga hem opbergen bij mijn helm, hij is té kostbaar om te verliezen." Hij legde de dolk terug in de doos en schoof die daarna onder het bed. Twijfelend om wat zijn reden was bleef ik rustig afwachten tot wat hij nu wou gaan doen. Hij keek weer op naar mij en rustig keek ik terug. "Heb je zin om samen een bad te nemen?" vroeg hij met een glimlach, en vrolijk keek ik hem aan. ''Natuurlijk. Lijkt me fijn.'' zei ik met een glimlach en ik kwam overeind. ''Ik zal het bad alvast vol laten lopen, dan kan je nog even kijken naar wat je gekregen hebt.'' zei ik met een glimlach en ik liep rustig naar de badkamer toe. Ik draaide de kranen vol open en gooide wat badschuim met lavendelgeur erin. Het kletterende water werkte altijd rustgevend, net zoals de geur van lavendel. Al snel was het bad vol. Ik stak mijn hoofd om de hoek en keek naar Hades. ''Het bad is vol. Kom je?'' vroeg ik met een glimlachje terwijl ik naar de rits zocht van mijn jurkje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptydo maa 21, 2013 10:17 pm


Ze keek me kalm en beheerst aan en knikte met een kleine glimlach op haar lippen. "Natuurlijk. Lijkt me fijn." Ze stond op en liep naar de badkamer toe. "Ik zal het bad alvast vol laten lopen, dan kan je nog even kijken naar wat je gekregen hebt." legde ze uit en ik knikte. Ik wachtte tot ik de kraan hoorde en opende toen nog eens het pakje van Demeter om de dolk te bekijken. Ik liet mijn vingers er eens voorzichtig over heen gaan en legde hem toen onder een van de vele hoofdkussens. Ik zette de lege doos snel terug en nam het cadeautje van Aphrodite op om de negligé eruit te halen. "Het bad is vol. Kom je?" Ik zag Persephone's hoofd om de hoek en grijnzend keek ik nog even naar de stof. "Natuurlijk." Ik duwde mezelf van het bed af en liep soepel naar haar toe. Ik duwde het nachtjurkje in haar handen en hielp haar met de rits waar ze niet aan kon. "Hou je vast, straks gaan we uit." Grijnsde ik breed en trok mijn kleren uit. Ik liet me zakken in het warme bad.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptydo maa 21, 2013 10:24 pm


Ik had gezien dat hij het nachtjurkje van Aphrodite in zijn handen had toen hij met een grijns naar me op keek. "Natuurlijk." zei hij vrolijk waarna hij overeind kwam. Soepel liep hij naar me toe, en duwde het jurkje in mijn handen, terwijl hij de rits van mijn huidige jurkje voor me openmaakte. "Hou je vast, straks gaan we uit." zei hij met een brede grijns op zijn gezicht en hij ontdeed zich simpel van zijn kleren. Ik keek hem onbegrijpend aan terwijl ik het nachtjurkje opzij legde, ergens waar het droog bleef, en mijn jurkje uit trok. ''Uit? Wat bedoel je?'' vroeg ik terwijl ik uit mijn ondergoed stampte en alles op een hoopje gooide. Rustig liet ik me tegenover hem in het bad zakken en zuchtte genietend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptydo maa 21, 2013 10:33 pm


Ze legde de nachtkledij weg en trok haar jurkje uit. "Uit? Wat bedoel je?" Vroeg ze en ontdeed zich van de rest van haar kledij. Ik bewoog even mijn voeten door het water. "Uit als in.." ik trok mijn benen in toen ze zich in het bad liet zakken, zodat ze wat plaats had. "wij gaan naar buiten. En met buiten bedoel ik natuurlijk naar boven. Heb je geen zin om een avondje rond te hangen in een of andere stad? Misschien aan het strand.. En dan komen we terug en eten we taart, en daarna zien we wel. Goed?" Ik glimlachte naar haar, blij met haar gezelschap desondanks dat ik weer stom tegen haar gedaan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptydo maa 21, 2013 10:55 pm


"Uit als in.." begon hij, en hij trok zijn benen wat op zodat ik plaats had. "wij gaan naar buiten. En met buiten bedoel ik natuurlijk naar boven. Heb je geen zin om een avondje rond te hangen in een of andere stad? Misschien aan het strand.. En dan komen we terug en eten we taart, en daarna zien we wel. Goed?" Een glimlach was zichtbaar op zijn gezicht en ik voelde me met de minuut beter worden. Met een vrolijke twinkeling in mijn ogen keek ik hem aan en knikte. Ik verplaatste mijzelf naar tussen zijn benen en ging met mijn rug tegen hem aan zitten. Ik zuchtte even tevreden en keek naar hem op. ''Dat klinkt echt als een geweldig plan. Ik heb al een hele tijd met jou eens uit willen gaan.'' glimlach ik en ik duw een kusje op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptyvr maa 22, 2013 7:47 pm


Ze glimlachte vrolijk en keek me met een vrolijke twinkeling in de ogen aan. Ze knikte en verplaatste zich zodat ze tussen mijn benen met haar rug tegen me aan zat. "Dat klinkt echt als een geweldig plan." Zei ze toen ze naar me opkeek. "Ik heb al een hele tijd met jou eens uit willen aan." ze duwde een kusje op mijn wang en ik grinnikte. "Ik doe alles voor je, dat weet je toch.." Ik schepte water in mijn hand op en goot het uit over haar blote schouders. "Zelfs op mijn verjaardag." Ik drukte mijn lippen ditmaal op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptyvr maa 22, 2013 8:40 pm


Hij grinnikte vrolijk, en gelukkig zuchtte ik even. "Ik doe alles voor je, dat weet je toch.." zei hij zachtjes. Ik merkte dat hij wat water opschepte, en het daarna over mijn schouder liet gaan. Het warme water was heerlijk en tevreden legde ik me wat dichter tegen hem aan. "Zelfs op mijn verjaardag." Ik voelde zijn lippen op mijn wang en glimlachte naar hem. ''Dat weet ik ja...'' zei ik zacht en ik keek weer naar hem op. ''Maar op je verjaardag hoef je natuurlijk geen dingen tegen je zin te doen.'' zei ik en ik keek hem lief aan. Ik pakte zijn hand vast en liet mijn nagels over de palm van zijn hand en langs zijn arm glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptyvr maa 22, 2013 8:53 pm


Ze glimlachte naar me en knikte. "Dat weet ik ja.." Ze sprak zachtjes en nam mijn hand vast. "Maar op je verjaardag hoef je natuurlijk geen dingen tegen je zin te doen." Ze liet haar nagels over de palm van mijn hand glijden en langs mijn arm. "Ik wil dit doen hoor." Grijnsde ik breed en liet mijn voet langs haar been glijden. "Heb je al een idee wat je precies wil gaan doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptyvr maa 22, 2013 9:00 pm


"Ik wil dit doen hoor." zei hij met een enorm brede grijns op zijn gezicht. Ik voelde hoe zijn voet langs mijn been heen ging en met een glimlach keek ik naar hem op. "Heb je al een idee wat je precies wil gaan doen?" vroeg hij en ik schudde mijn hoofd. ''Het maakt me eigenlijk vrij weinig uit. Iets wat jij ook leuk vind om te doen.'' zei ik met een glimlach. ''Ik kan me namelijk voorstellen dat je het helemaal niks vind om een beetje tussen de hitsige tieners op de dansvloer te staan, terwijl je doof word van de keiharde muziek.'' zei ik rustig en ik keek met een lieve blik naar hem op. ''Dus het geeft niet wat we gaan doen. Alles lijkt me leuk.'' zei ik zachtjes en ik duwde een kusje in zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptyvr maa 22, 2013 9:12 pm


Ze schudde haar hoofd terwijl ze me nog steeds aankeek. "Het maakt me eigenlijk vrij weinig uit. Iets wat jij ook leuk vind om te doen." Zei ze. "Ik kan me namelijk voorstellen dat je het helemaal niks vind om een beetje tussen de hitsige tieners op de dansvloer te staan, terwijl je doof word van de keiharde muziek." Ik keek haar bedenkelijk aan. "Dus het geeft niet wat we gaan doen. Alles lijkt me leuk." Ze duwde me zachtjes een kusje in de nek. "Er bestaan niet alleen plekken waar tieners fuiven hè, we kunnen naar een bar gaan. Ik weet wel een paar leuke adresjes, hopelijk kan je tegen roken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Emptyvr maa 22, 2013 9:17 pm


Hij had me even bedenkelijk aangekeken voor hij antwoordde. "Er bestaan niet alleen plekken waar tieners fuiven hè, we kunnen naar een bar gaan. Ik weet wel een paar leuke adresjes, hopelijk kan je tegen roken?" vroeg hij en ik kneep mijn ogen even dicht. ''Hmm, ik ben er niet dol op, maar ik kan er wel tegen. Maar dat strand plan leek me ook leuk. We kunnen gewoon de stad in gaan en dan zien waar we in gaan?'' zei ik met een vrolijk gezicht. ''We kunnen dan gewoon genieten van het onverwachtte.'' zeg ik en ik keek even voor me uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello, Captain Obvious
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: