Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Hello, Captain Obvious

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyvr maa 22, 2013 9:28 pm


Ik zag hoe ze haar ogen even nauw kneep, alsof ze nadacht en eigenlijk niet akkoord was met wat ze zou gaan zeggen. "Hmm, ik ben er niet dol op maar ik kan er wel tegen. Maar dat strand plan leek me ook leuk. We kunnen gewoon de stad in en dan zien waar we in gaan?" Ze keek even voor zicht uit. "We kunnen dan gewoon genieten van het onverwachte." Ik haalde mijn schouders op en leunde tegen de badwand aan, mijn armen over de rand heen geslagen. "Nah, ik heb geen zin in een vermomming. Er is een kroeg in een steegje waar de eigenaar me maar al te goed kent, het is er zo donker dat niemand je opmerkt. Het is in Athene."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyvr maa 22, 2013 9:34 pm


Hij haalde zijn schouder op en ik merkte dat hij achterover ging leunen in het bad. "Nah, ik heb geen zin in een vermomming. Er is een kroeg in een steegje waar de eigenaar me maar al te goed kent, het is er zo donker dat niemand je opmerkt. Het is in Athene." mompelde hij en ik draaide me een beetje naar hem om. ''Ik heb nooit een vermomming gedragen..'' mompelde ik en ik haalde toen mijn schouders op . ''Maar ik wil wel eens zien waar jij heen gaat als je uit gaat.'' zei ik toen met een glimlach en ik keek hem lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyvr maa 22, 2013 9:40 pm


"Ik heb nooit een vermomming gedragen.." mompelde ze toen ze zich schouderophalend naar me omdraaide. "Maar ik wel eens zien waar jij heen gaat als je uit gaat." Ze glimlachte en ik grinnikte, waarna ik haar even bekeek. "Wel, dat hoeft ook niet daar. Misschien op het strand, als we niets afgelegen kunnen vinden. Maar je vind het waarschijnlijk wel leuk, hoop ik toch.." Ik liet mijn vingers langs haar schouder glijden, met een brede, verlangende grijns op mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyvr maa 22, 2013 9:55 pm


Hij grinnikte en bekeek me even kort. "Wel, dat hoeft ook niet daar. Misschien op het strand, als we niets afgelegen kunnen vinden. Maar je vind het waarschijnlijk wel leuk, hoop ik toch.." zei hij en ik glimlachte naar hem. Hij liet zijn vingers langs mijn schouders glijden en ik zag in zijn ogen de verlangende blik liggen, die er was geweest op de Olympus, en in de dagen van het begin van ons huwelijk. De glimlach op mijn gezicht werd breder en ik duwde een kusje op zijn hand. ''Als jij het leuk vind, vind ik het vast ook leuk.'' zei ik met een glimlachje en ik ging weer wat dichter tegen hem aan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyvr maa 22, 2013 10:09 pm


Ze keek me aan en ik keek op om haar recht in de ogen aan te kijken met een indringendere blik. Ze duwde een kusje op mijn hand. "Als jij het leuk vind, vind ik het wast ook leuk." Ze nestelde zich wat dichter tegen me aan. "Natuurlijk." Ik grijnsde en sloeg mijn armen om haar middel heen. "Wil je nu al gaan of liever nog wat in bad blijven zitten?" Ik schuifelde even ongemakkelijk heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyvr maa 22, 2013 10:14 pm


Hij had een indringende blik naar me gestuurd, en gelijk besloot ik om hem een klein beetje te gaan pesten. "Natuurlijk." zei hij met een grijns en hij sloeg zijn armen rond mijn middel. "Wil je nu al gaan of liever nog wat in bad blijven zitten?" Ik voelde hem achter me heen en weer schuifelen. Ik grijnsde lichtjes en keek weer naar hem op. ''Het is toch gezellig hier in bad?'' vroeg ik onschuldig en ik keek weer voor me uit. ''Of is er misschien iets waar je naar toe moet? Iets wat je wou doen?'' vroeg ik glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyvr maa 22, 2013 10:21 pm


Ze keek weer, lichtjes grijnzend, naar me op. "Het is toch gezellig hier in bad?" Protesteerde ze en keek terug voor zich uit. "Of is er misschien iets waar je naar toe moet? Iets wat je wou doen?" Ik wist waar ze probeerde naartoe te gaan, daarom had ik haar de afgelopen dagen genegeerd. "Is er iets wat jíj graag zou doen misschien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyvr maa 22, 2013 10:24 pm


Het was voor een moment stil. "Is er iets wat jíj graag zou doen misschien?" vroeg hij en ik grinnikte. ''Nee. Het enige wat ik nu wil is lekker genieten van dit bad, en daarna gezellig met jou mee naar je stamkroegje gaan.'' grinnik ik en ik sloot mijn ogen. ''Wat zal ik aandoen?'' murmelde ik , slaperig van het warme water. Ik had zijn hand nog steeds losjes vast en snoof eventjes de geur van Lavendel op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyvr maa 22, 2013 10:37 pm


Ze grinnikte op diezelfde melodieuze toon als altijd. Ik volgde met mijn vingertoppen de lijn van haar ruggengraat en verlangde met de minuut meer naar d'r. Ik wist vanochtend al wat ik met haar ging doen, ik heb het altijd al geweten. Vanavond waren we er klaar voor. "Nee. Het enige wat ik nu wil is lekker genieten van dit bad, en daarna gezellig met jou mee naar je stamkroegje gaan." grinnikte ze en ik sloeg mijn hoofd even achter in mijn nek om bulderend te lachen. "Stamkroeg? Wat denk je, dat ik een zuipschuit ben als Dionysus en Poseidon? Ik kom er zelden hoor, maar toegegeven is het misschien wel mijn favoriete café ja.." Ze sloot haar ogen. "Wat zal ik aandoen?" Murmelde ze en hield mijn hand vast. "Een van je kleedjes? Zal ik er een kiezen? Ik heb er onlangs nog een paar voor je gekocht, als ik het me goed herinner hebben de bediendes ze links in je kast gehangen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyvr maa 22, 2013 10:43 pm


Ik voelde zijn vingers over mijn rug gaan en ik rilde omdat het zo'n heerlijk gevoel gaf. Toen ik uitgesproken was begon hij bulderend te lachen, en toen ik me omdraaide zag ik dat hij zijn hoofd in zijn nek had gegooid. "Stamkroeg? Wat denk je, dat ik een zuipschuit ben als Dionysus en Poseidon? Ik kom er zelden hoor, maar toegegeven is het misschien wel mijn favoriete café ja.." Ik grinnikte, omdat ik toch gelijk van hem had gekregen. "Een van je kleedjes? Zal ik er een kiezen? Ik heb er onlangs nog een paar voor je gekocht, als ik het me goed herinner hebben de bediendes ze links in je kast gehangen." Ik opende mijn ogen weer en keek hem met een glimlach aan. ''Dat lijkt me inderdaad wel een goed idee. Kies jij zometeen maar uit wat ik draag.'' glimlachte ik en ik kneep even in zijn hand. Ergens was ik nieuwschierig naar wat er allemaal rond ging in zijn hoofd, hij had nog steeds die speciale twinkeling in zijn ogen liggen. ''Het is ten slotte jou verjaardag..'' mompelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyvr maa 22, 2013 10:50 pm


Ze keek me glimlachend aan nadat ze haar ogen opnieuw opende. "Dat lijkt me inderdaad wel een goed idee. Kies jij zometeen maar uit wat ik draag." Ze kneep even in mijn hand en ik liet een klein zuchtje vantussen mijn lippen ontsnappen toen ik er naar keek. "Het is ten slotte jou verjaardag.." Ik zette mijn grijns terug op en slikte de opmerking die ik wou maken terug in, het was niet echt gepast in deze situatie. "Heb je voorkeur voor een kleur of mag ik je aan laten trekken wat ik maar wil?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyvr maa 22, 2013 10:55 pm


Hij kreeg weer een grijns op zijn gezicht en ik zag dat hij iets wou zeggen, maar toch maar niet deed. "Heb je voorkeur voor een kleur of mag ik je aan laten trekken wat ik maar wil?" vroeg hij en ik lachte vrolijk. ''Kies maar wat je wil, welke kleur je maar wilt.'' zei ik vrolijk en ik keek hem met een glimlach aan. ''Zolang ik maar niet in mijn ondergoed rond loop. Dat doe ik hier wel.'' zei ik lachend met een knipoogje. Ik rekte me eventjes uit en liet me daarna wat onderuitzakken tussen het schuim. ''Als we nog lang blijven zitten val ik in slaap..'' mompelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyvr maa 22, 2013 11:08 pm


Ze lachte. "Kies maar wat je wil, welke kleur je maar wilt." Ik knikte. "Zolang ik maar niet in mijn ondergoed rond loop. Dat doe ik hier wel." Ze knipoogde en ik grinnikte, hopend dat ik geen blos op mijn wangen kreeg want ik kreeg het plots wel erg benauwd. "Als we nog lang blijven zitten val ik in slaap." mompelde ze toen ze achteruit zakte in het water en ik hees mezelf een beetje overeind. "Dan zal ik je jurk maar gaan halen zeker. Zoek jij ondertussen maar mijn kleding uit." Ik kroop uit het bad, sloeg snel een handdoek om me heen en wandelde de slaapkamer uit naar beneden om haar kledij uit de kast te gaan halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyvr maa 22, 2013 11:15 pm


Hij had gegrinnikt, en ik kon bijna zweren dat ik wat rood op zijn wangen had gezien. Hij hees zichzelf wat meer overeind voor hij antwoordde. "Dan zal ik je jurk maar gaan halen zeker. Zoek jij ondertussen maar mijn kleding uit." zei hij rustig en hij klom uit het bad. Hij sloeg vlug een handdoek om en liep de badkamer uit om een jurkje voor me uit te zoeken. Ik trok de stop eruit van het bad zodat die rustig leeg kon lopen en klom ook uit het bad. Rustig wikkelde ik een handdoek om mijn lichaam heen, en een om mijn haren. Ik wandelde de kamer in en ging naar Hades zijn slaapkamer om wat kleren uit te zoeken. Twijfelend over wat ik hem het beste aan kon doen snuffelde ik tussen zijn kleding. ''Zou het warm zijn in Athene? En wat voor soort café is het eigenlijk?'' riep ik over de gangen heen, hopend dat hij me zou horen. Ik zou het anders niet weten wat ik hem aan zou moeten trekken. En wat hij voor mij uitkiest.. Misschien iets casuals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyvr maa 22, 2013 11:47 pm


"Zou het warm zijn in Athene?" Hoorde ik haar roepen terwijl ik nog steeds op weg was naar de kamer. Ik had wat moeite met mijn handdoek vast te houden. "En wat soort café is het eigenlijk?" Ik dacht even na. "Niet zo warm als op Olympus," riep ik terug. "En het is niet zo héél chique maar zeker geen boertig gedoetje. Denk aan maffia-stijl, daar doet het mij alleszins aan denken." Ik wandelde haar slaapkamer in en dacht gelijk aan een zwarte jurk. Ik zocht er een met een open rug en lange, kanten mouwen uit. Het reikte tot aan de helft van haar bovenbenen en zat strak, maar toch besloot ik om haar een paar panty's erbij te geven. Ik zocht een leuk setje ondergoed uit, waarbij de achterkant van de bh er ook mooi uit zag aangezien die zichtbaar zou zijn, en nam een paar hoge pumps die ik samen met de rest terug naar boven droeg. Ik legde de kleren op bed toen ik er weer was en hield met mijn ene hand nog steeds de handdoek omhoog. "En steek je haren op, zo zijn je oorringen zichtbaar."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyvr maa 22, 2013 11:59 pm


"Niet zo warm als op Olympus," riep hij bijna direct terug. "En het is niet zo héél chique maar zeker geen boertig gedoetje. Denk aan maffia-stijl, daar doet het mij alleszins aan denken." Ik knikte en dook weer in de kast. Uiteindelijk koos ik, na veel denken en bij elkaar zoeken, voor een zwarte broek van een speciaal soort stof die ik niet kende en een wit overhemd. Dat zou hem goed zeker goed staan. Ik hoorde Hades binnenkomen en zag dat hij de kleren op het bed neerlegde, terwijl hij met zijn andere hand zijn handdoek vast hield. Ik gaf hem het setje kleren aan en glimlachte. ''Alsjeblieft, ik hoop dat het wat is.'' glimlachte ik en ik pakte de kleren op van het bed. "En steek je haren op, zo zijn je oorringen zichtbaar." zei hij en ik knikte braaf. Ik bekeek het even vluchtig en trok toen snel de onderbroek zodat ik de handdoek rond mijn lichaam kon laten vallen. Opzoek naar het slotje van de bh stond ik daar voor een moment in gedachten verzonken. Uiteindelijk vond ik het ding, en merkte dat het zo'n bh was die je van voorkant open moest maken. Simpel deed ik bh aan en maakte hem dicht, waarna ik de jurk op nam en aantrok. Ik twijfelde of ik de panty ook zou aandoen, maar die zou ik voor we weg gingen wel aantrekken dan. Ik voelde hoe de jurk mijn lichaam goed ontsloot en met een tevreden gezicht liep ik weer terug naar de badkamer. Ik stak mijn haar mooi op en deed mijn make up weer op. Ik had van Aphrodite precies geleerd wat je moest doen om welke reactie uit te lokken, en vanavond ging ik voor de sexy verleidelijke toer. Ik stifte mijn lippen rood en deed de oorbellen in, waarna ik weer terug liep naar de slaapkamer. ''Tada.'' zei ik terwijl ik op blote voeten even een rondje voor hem draaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyza maa 23, 2013 12:10 am


Ze gaf me mijn eigen setje kleding aan en glimlachte. "Alsjeblieft, ik hoop dat het wat is." Ze knikte braaf op wat ik haar gezegd had en begon met zich om te kleden. Ik volgde haar voorbeeld. Ik was al snel klaar aangezien het een simpele outfit was. Ik droogde me af, trok de broek aan, liep naar de kast om een stropdas te halen en werkte alles er mee af nadat ik ook mijn hemd aangetrokken had. "Tada." hoorde ik achter me en draaide me om zodat ik het resultaat kon bekijken. "Hmm, geweldig." Grijnsde ik en opende nog uitdagend een knopje van mijn hemd. "Zit ie niet te strak? Normaal nam ik de juiste maat, maar je weet maar nooit.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyza maa 23, 2013 11:50 am


Hij draaide zich om en liet zijn blik over me heen glijden. "Hmm, geweldig." Grijnsde hij en hij maakte nog een knoopje open van zijn hemd, een uitdagende blik in zijn ogen schuilend. "Zit ie niet te strak? Normaal nam ik de juiste maat, maar je weet maar nooit.." Ik glimlachte vrolijk en liep naar het bed toe om de hakken aan te trekken. ''Nee, hij zit als gegoten. En hij is werkelijk prachtig.'' zei ik met een glimlach. Ik zette mijn voeten in de hakken en kwam weer overeind. ''En jij ziet er trouwens ook geweldig uit.'' glimlachte ik liefelijk en ik liep naar hem toe om hem een klein kusje te geven. ''Hoe gaan we er heen?'' vroeg ik vrolijk en ik keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyza maa 23, 2013 7:17 pm


Ze zette zich op bed om haar hakken aan te trekken en kwam toen weer overeind. "Nee, hij zit als gegoten. En hij is werkelijk prachtig." Had ze gezegd. Ze liep naar me toe en drukte me een kusje op de lippen. "En jij ziet er trouwens ook geweldig uit." Ik draaide me naar de spiegel toe en streek mijn haren uit mijn gezicht. "Hoe gaan we er heen?" Vroeg ze en ik keek even op het horloge die ik aangetrokken had. "Met de porsche." Ik nam mijn zonnebril even uit een lade, ook al gingen we 's nachts.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyza maa 23, 2013 7:24 pm


Hij had zich naar de spiegel gedraaid en zijn haar een beetje gefatsoeneerd. Toen ik hem gevraagd had hoe we gingen keek hij op zijn horloge en draaide zich weer naar mij. "Met de porsche." zei hij simpel terwijl hij een zonnebril pakte. Ik fronsde eventjes, enigzins nieuwschierig. ''Je blijft me maar verrassen Hades..'' mompelde ik en ik keek hem met vrolijke ogen aan. ''Gaan we nu dan? Ik ben nieuwschierig en ik heb wel zin in een glaasje.'' zei ik onschuldig terwijl ik eventjes op mijn lip beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyza maa 23, 2013 7:38 pm


"Je blijft me maar verrassen Hades." Sprak ze en ik grinnikte, dat had ze inderdaad al eens toegegeven dat ik dat deed.. Ik vond het wel leuk om te doen. "Gaan we nu dan? Ik ben nieuwsgierig en ik heb wel zin in een glaasje." Dat was ook de eerste keer dat ze echt zin had in wijn, dacht ik. Ze keek me onschuldig aan en beet zachtjes op haar lip. Ze was me helemaal om haar vinger aan het winden, als ze nu iets zou vragen dan kreeg ze het meteen. "Ze hebben er echt goede, sterke drank en cocktails." Ik keek even naar mijn schoenen en wandelde toen voor haar al de kamer uit. "Naar de garage!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyza maa 23, 2013 7:47 pm


Hades keek terug, en ik zag hoe hij nog steeds die speciale twinkeling van verlangen in zijn ogen had liggen. "Ze hebben er echt goede, sterke drank en cocktails." zei hij waarna hij naar zijn schoenen keek. Gelijk daarna kwam hij overeind helemaal en wandelde de kamer uit. "Naar de garage!" riep hij en grinnikend liep ik snel achter haar aan. ''Ik wist niet eens dat je een garage had.'' zei ik vrolijk. Mijn hakken tikten hoorbaar over de gangen heen en ik zag Daphne op ons afkomen. Vragend keek ze me aan. ''Hades neemt me mee uit.'' zei ik met een glimlach, en de dienstmeid glimlachte begrijpend. ''Veel plezier!'' zei ze en ik knikte, terwijl Hades me de weg wees.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyza maa 23, 2013 8:22 pm


"Ik wist niet eens dat je een garage had." Grinnikte ze vrolijk en liep me achterna. Haar hakken tikten hoorbaar door de gangen. Ik zag Daphne op ons afkomen en liep gewoon door. "Hades neemt me uit." Verklaarde Persephone nog maar ik luisterde niet naar de rest van het gesprek. Ik liep nog een gang door en wandelde toen snel de trap af, om vervolgens een kastje in het midden van de gang te openen en de sleutels die ik zocht eruit haalde. Vervolgens liep ik de grote garage in en opende de auto. Een klein piepje weerklonk waarna de lichten aanschakelden en meteen was het duidelijk waar hij geparkeerd stond. Ik opende het portier voor haar en liet haar eerst instappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyza maa 23, 2013 8:34 pm


we gingen een paar trappen af, en hades pakte op een gegeven moment uit een kastje een stel sleutels. Ik nam aan dat ze voor de auto was. Hij liep de enorme garage in, en ik zag allemaal verschillende auto's staan. Opeens hoorde ik een geluid en een auto oplichten. Rustig liepen we er heen en hij opende het portier van de auto voor me. Met een glimlach stapte ik in en liet mijn hand subtiel langs zijn arm glijden terwijl ik in stapte. ''Ik heb zin in vanavond.'' zei ik vrolijk terwijl Hades instapte en ik wachtte tot hij weg reed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Emptyza maa 23, 2013 8:41 pm


Met een glimlach nam ze mijn schouder beet en stapte in de auto. Haar hand gleed langs mijn arm toen ze me stilaan losliet. "Ik heb zin in vanavond." Zei ze vrolijk en ik grijnsde even voor ik haar deur dichtdeed. Ik liep om de auto heen en stapte in om plaats te nemen op de bestuurderszetel. De ramen van de auto waren donker zodat er niet naar binnen gekeken kon worden, de zwarte porsche was vanbinnen minstens even chique als vanbuiten. Ik stak de sleutels in het contact en startte de wagen. Even moest ik nog wachten tot de bediendes de poort openden, maar vlak daarna gaf ik meteen gas. "Het is wel een tijdje geleden dat ik heb gereden met de auto." Bekende ik. Ik legde mijn handen op het stuur terwijl ik rustig over de weg naar de achteruitgang reed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello, Captain Obvious
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: