Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Broom broom, get in me car..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo jan 03, 2016 12:28 pm

Ze sloeg haar armen rond mijn nek heen en schonk me een van haar verleidelijkste blikken. "Ik heb hiervoor een hele tijd zonder moeten zitten. Maar laten we dat nu anders goed maken?" Vroeg ze met een onschuldig stemmetje. Ik glimlachte en drukte een korte kus in haar nek. "Alles wat jij wilt. Jij komt toch alleen maar met goede ideeën aanzetten."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo jan 03, 2016 12:50 pm

Er kwam een glimlach op zijn gezicht en drukte een kusje in mijn nek. ''Ales wat jij wilt. Jij komt toch alleen maar met goede ideeën aanzetten.'' zei hij en ik glimlachte. ''Dus. Waar zullen we beginnen.'' glimlachte ik en ik duwde een kus op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo jan 03, 2016 12:56 pm

"Dus. Waar zullen we beginnen." Glimlachte ze en duwde een kus op mijn lippen. Ik keek haar even bedenkelijk aan. "Wat dacht je van hier," ik liet mijn vingers langs haar sleutelbeenderen glijden, "of hier.. of hier.." mijn vingers baanden zich een weg langs haar lichaam. ".. of misschien kan ik gewoon helemaal niet kiezen." vezelde ik met mijn lippen tegen haar oor.

Even later kwam ik overeind uit het bed om een kamerjas om te slaan en me in de badkamer even op te frissen. "Heb je al enig idee wat je precies gaat doen met de opvoeding van het kind?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo jan 03, 2016 9:29 pm

Doezelend lag ik in tussen de dekens en ik keek naar Hades die overeind kwam. ''Hebje al enig idee wat je precies gaat doen met de opvoeding van het kind?'' vroeg hij terwijl hij zijn kamerjas om sloeg. Ik kwam een beetje overeind en keek hem slaperig aan. ''Ik wil hem graag samen met jou opvoeden. Als je dat wil natuurlijk.'' zei ik met een glimlachje en wreef toen even in mijn ogen. ''En als je dat wil moeten we bespreken hoe en wat.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo jan 03, 2016 9:37 pm

Ze kwam overeind in het bed en keek me serieus aan. "Ik wil hem graag samen met jou opvoeden. Als je dat wil natuurlijk. En als je dat wil dan moeten we bespreken hoe en wat." Ik had ondertussen in de badkamer een borstel genomen om mijn haren te ontwarren en kwam in de deurpost staan toen ik haar hoorde praten. "Ja, tuurlijk wil ik dat.." Mompelde ik. Ik hield mijn haarpunten tussen mijn vingers en bekeek ze om te zien of ze niet kapot waren. "Ik moet je wel waarschuwen dat ik waarschijnlijk niet de beste vader zal zijn. Ik heb nou niet bepaald een goed voorbeeld gehad." Ik trok een scheve blik en keek haar toen recht aan. "Wat vind jij, lokken eraf of houden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo jan 03, 2016 9:40 pm

"Ja, tuurlijk wil ik dat.." mompelde hij terwijl hij zijn haar bestudeerde. "Ik moet je wel waarschuwen dat ik waarschijnlijk niet de beste vader zal zijn. Ik heb nou niet bepaald een goed voorbeeld gehad." Zei hij met een scheve blik en ik glimlachte. ''Je wordt vast een goeie vader. En anders leer ik je om een goede vader te worden. Je moet het maar zo bekijken, alles wat jou vader in je ogen fout deed kan je nu anders doen.'' zei ik met een glimlach. "Wat vind jij, lokken eraf of houden?" vroeg hij toen en ik keek hem even schuin aan. ''Ik vind je lange haar mooi maar ben ook wel benieuwd hoe schouderlengte je zal staan.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo jan 03, 2016 9:47 pm

"Je wordt vast goede vader. En anders leer ik je om een goede vader te worden. Je moet het maar zo bekijken, alles wat jou vader in je ogen fout deed kan je nu anders doen." Ik zuchtte en legde de borstel neer. "Nouja, die troon zal toch op een of andere manier over genomen worden. Ik mag alleen hopen dat onze zoon het verstandig doet." Ze bekeek me even schuin. "Ik vind je lange haar mooi maar ben ook wel benieuw hoe schouderlengte je zal staan." Ik liep naar de spiegel om het te bekijken. "Bedoel je dan aflopend of recht geknipt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo jan 03, 2016 9:48 pm

 "Nouja, die troon zal toch op een of andere manier over genomen worden. Ik mag alleen hopen dat onze zoon het verstandig doet." zei hij en ik zuchtte. Ondanks dat ik heel blij was dat ik een kindje kreeg had ik toch liever een meisje gehad. Iemand zoals ik.  "Bedoel je dan aflopend of recht geknipt?" vroeg hij en ik kwam overeind. Rustig liep ik naar hem toe en ging voor hem staan. Ik kneep eventjes een oog dicht en bekeek hem. ''Ik denk dat als je het schuin aflopend doet dat het dan wel interessant zou staan. Maar misschien ook wel wat vrouwelijker.'' mompelde ik denkend
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo jan 03, 2016 9:58 pm

Ik hoorde haar zuchten. "Dat is als het een zoon is natuurlijk, maar ik gok met die heisa gisterenavond dat het wel degelijk een zoon zal worden." Ze kwam voor me staan en bekeek mijn haar even. "Ik denk dat als je het schuin aflopend doet dat het dan wel interessant zou staan. Maar misschien ook wel wat vrouwelijker." Ze leek na te denken. "Ik dacht over volledig kort maar dat staat ouder. Misschien lang maar niet zo lang als nu."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo jan 03, 2016 10:07 pm

"Dat is als het een zoon is natuurlijk, maar ik gok met die heisa gisterenavond dat het wel degelijk een zoon zal worden." zei hij en ik glimlachte even kort. Hij had alweer door waar ik aan dacht.  "Ik dacht over volledig kort maar dat staat ouder. Misschien lang maar niet zo lang als nu." zei hij en ik knikte. ''Ik zou er sowieso een stuk van af halen. Maar ik denk dat je hem wel gewoon recht moet knippen.'' zei ik en ik glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo jan 03, 2016 10:09 pm

"Ik zou er sowieso een stuk van af halen. Maar ik denk dat je hem wel gewoon recht moet knippen." Sprak ze. Ik knikte en keek haar even aan. "Gaan we het kind dan opvoeden in de onderwereld Kore, of niet?" Ondertussen zocht ik in de laden naar een schaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyza apr 30, 2016 1:10 pm

''Gaan we het kind dan opvoeden in de onderwereld Kore, of niet?'' vroeg hij terwijl hij de kamer doorzocht. Ik beet even op mijn lip en hield voor een seconde mijn adem in. Dit was eigenlijk de vraag die ik al zo lang probeerde te ontwijken. ''Hades, je weet dat ik het niet trek om altijd in de onderwereld te blijven..'' zei ik zachtjes. ''Maar ik wil met alle liefde het kind samen met jou opvoeden in de onderwereld. En dat ik dan om de zoveel tijd met hem naar boven ga voor even.'' zei ik en ik keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyza apr 30, 2016 7:59 pm

De zoektocht naar een schaar duurde even. Ondertussen bleef ik in spanning wachten op haar antwoord, maar het bleef lang stil. Was ze in die luttele minuten alle mogelijke situaties aan het overwegen? Hoe lang het ook duurde, ik had het kunnen zien aankomen. "Hades," ze sprak zo zacht dat ik haar eerst bijna niet gehoord had. "je weet dat ik het niet trek om altijd in de onderwereld te blijven.." Mijn ogen vielen op de schaar in de onderste lade van de kast. "Maar ik wil met alle liefde het kind samen met jou opvoeden in de onderwereld. En dat ik dan om de zoveel tijd met hem naar boven ga voor even." Ze bekeek me en ik bekeek haar via de spiegel.. Ik overpeinsde het idee even. "Je hebt gelijk. Ik kan niet van je verwachten dat het kind nooit de bovenwereld zien zal." Ik keek terug naar mijn spiegelbeeld om te beslissen hoeveel lengte ik zou afknippen. "Ik wil alleen weten wat er met hem gebeuren zal als we weer eens ruzie hebben. Want je weet net als ik dat het zal gebeuren."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyza apr 30, 2016 9:53 pm

Ik glimlachte licht en keek naar hem. "Hoe kort wil je het nou hebben?" Vroeg ik terwijl ik mijn hand uitstak voor de schaar. "Je weet dat als we ruzie hebben ik niet zomaar weg zal lopen. Dat beloof ik. Maar als ik ga, zal ik het kind wel mee willen nemen Hades. Ik bedoel, heb jij naast het regeren nog tijd om ook voor een kind te zorgen?" Vroeg ik terwijk ik hem bedachtzaam aan keek. "Want wat had jij voor ogen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyza apr 30, 2016 10:04 pm

Ze loste haar blik niet van de mijne toen ze glimlachte. "Hoe kort wil je het nou hebben?" Ze stak haar hand al uit naar de schaar en ik grinnikte. "Je wilt het precies liever knippen dan mij. Vind je mijn lange haar dan zo afgrijselijk?" Toch gaf ik haar de schaar met lichtelijke tegenzin. Ik had er liever zelf de snit in willen zetten, maar dat was misschien niet zo'n goed idee als ik het deftig geknipt wou hebben. "Je weet dat als we ruzie hebben ik niet zomaar weg zal lopen." Ik snoof. "Dat beloof ik." Verzekerde ze. "Maar als ik ga, zal ik het kind wel mee willen nemen Hades. Ik bedoel, heb jij naast het regeren nog tijd om ook voor een kind te zorgen?" Vroeg ze. "Want wat had jij voor ogen?" Ik dacht even na. "Het is niet dat ik het bij me wou houden Persephone.. Ik wil dat het kind ook wel wat daglicht te zien krijgt. Het is gewoon.." Ik wachtte even. "De vraag is of het ooit de Olympus zal zien of niet. Want wat doen we? Op een dag zal hij Zeus haten, we weten alleen nog niet welke reden. Is het dan beter dat hij hem leert kennen of dat we hem volledig van hem proberen af te zonderen?" Ik wendde me weer tot mijn spiegelbeeld. Mijn mond vertrok zich tot een lange streep. Ik had er allemaal genoeg van, van dit uiterlijk. Het schreeuwde mij, maar het was tijd voor iets anders. Ik zou mijn kind opvoeden als een nieuw persoon, een nieuwe Hades, en het zou tot de derde oorlog duren tot ik weer de ouwe Hades werd. "Knip het er allemaal af. Zo kort mogelijk. Laat boven wel wat lengte."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyza apr 30, 2016 10:11 pm

Ik glimlachte. "Ik gokte zo dat als je het netjes wilt het niet zelf moet doen." Grinnikte ik. Ik legde de schaar even opzij om met mijn vingers door zijn haar te laten glijden. Terwijl hij praatte dacht ik diep na over wat hij zei, hij maakte erg goeie punten en ik beet even op mijn lip. "Ik snap wat je bedoelt, ik denk dat het beste is als e hem wel leren kennen.. Ik bedoel er kan toch ook van alles fout gaan als hij hem niet leert kennen. Dan leert ie alles van horen zeggen." Zei ik en ik pakte de schaar op. Ik zette voorzichtig de schaar in de eerste lok. Het geluid van haar dat afgeknipt wordt vond ik altijd zo rustgevend. "En het zal misschien ook wel goed zijn zo."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyza apr 30, 2016 10:19 pm

Ik grinnikte. "Goed gegokt, het is net alsof je mijn gedachten kan lezen." Ik zuchtte even toen ze de schaar opzij legde en haar vingers door mijn haren liet glijden. Het was altijd al een heerlijk liefdevol gebaar geweest. En nu was het net alsof ze afscheid van mijn haar pakte. Ik luisterde naar wat ze zei. "Dat is waar. En je weet wat ik allemaal over Zeus zeg.. Een avond in mijn gezelschap en iedereen die Zeus niet kent haat hem meteen." Ik grinnikte even. Al was het wel moeilijk om Zeus niet te haten, vond ik persoonlijk. Ik hoorde hoe ze de schaar in mijn haar zette en keek in schok toe hoe de eerste pluk neerviel. Ik wilde dit, en toch voelde het alsof ik een deel van mezelf kwijt raakte. "Hoe bedoel je goed zijn?" Stom.. Het was maar haar. "Probeer het zo heel mogelijk te houden. Ik ben van plan om moeder Gaia een bezoekje te brengen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo mei 01, 2016 10:13 am

Ik grinnikte toen hij dat over Zeus zei en knikte, ook al kon hij dat niet zien. ''Daarom.'' lachte ik zachtjes. ''En ik wil ons kind niet in haat opvoeden, maar met liefde. Hij moet het goeie van alles zien, dus ook van Zeus.'' mompelde ik terwijl ik zijn haar bleef knippen. Er vielen enorme lokken op de grond en het was gek om te zien. ''Dus het zal goed zijn als hij de Olympus en zijn goden ook leert kennen. We kunnen niet een hele wereld voor hem achter houden. Daarom vind ik het ook belangrijk dat hij kennis maakt met de mensenwereld.'' glimlachte ik terwijl ik een paar van zijn kortere lokken door mijn vingers haalde. ''Het ziet er tot nu toe nog goed uit.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo mei 01, 2016 1:37 pm

"Dan hoop ik maar dat hij jouw karakter heeft." Grinnikte ik. "En dan hoop ik meteen ook dat hij niet de manieren van de andere goden overneemt." Verzuchtte ik. Overspel, verraad, het maakte me misselijk. Ik keek naar mijn spiegelbeeld en zag me stillaan veranderen in een volledig andere persoon. Ze haalde haar handen door mijn kortere haar. "Oog ik nu jonger of ouder zo denk je?' Ik keek even naar de vloer en zag de lange plukken haar daar liggen. Vaarwel wilde haren, hopelijk was het allemaal voor een goed doel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo mei 01, 2016 2:23 pm

Ik grinnikte. ''Als hij ons als voorbeeld heeft kan ik me haast niet voorstellen dat het opgroeit tot een geweldige jonge god.'' glimlachte ik en ik keek naar hem in de spiegel. Ik haalde nog een laatste paar plukjes weg die scheef zaten en legde daarna de schaar weg. ''Jonger. Zeker weten. En nog knapper, ik wist niet dat het mogelijk was.'' glimlachte ik terwijl ik hem een kus in zijn nek gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo mei 01, 2016 2:32 pm

Ik glimlachte terug naar haar toen ze dat zei maar mijn blik verzuurde al snel. "Geweldig en toch de troon overnemen.." Ik kon het me niet voorstellen dat hij dat vriendelijk zou doen. Ik grinnikte zacht toen ik haar lippen in mijn nek voelde. Daarvoor was dat moeilijker geweest met al dat haar. Ik liet mijn handen over mijn nek glijden. "Zolang jij het goed vind ben ik tevreden. Maar schiet me niet af als ik het ooit terug laat groeien." Ik gaf haar een vluchtige kus en bukte me toen om de verloren lokken op te rapen. Ik nam een haarrrekker en bundelde ze samen. Vervolgens legde ik ze op de wasbak terwijl ik mijn kroon zocht. Toen ik die opzette voelde het meteen anders. "Mm, raar. Kaal." Ik draaide me naar haar om. "Cerberus zal schrikken als hij me terug ziet."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo mei 01, 2016 2:37 pm

Mijn glimlach verdween voor een seconde toen hij dat zei, ergens had ik nog hoop dat het allemaal niet uit zou komen. Ik zuchtte even en glimlachte toen weer naar hem. ''Als jij het wil laten groeien moet je dat vooral doen, het staat in ieder geval ook goed dat korte haar.'' glimlachte ik en ik legde de schaar terug in de lade waar hij hoorde. ''Laten we maar hopen dat hij je dan niet aanvalt, straks herkent ie je niet als we weer terug gaan.'' zei ik terwijl ik zachtjes moest lachen. ''Het komt allemaal wel goed.'' zei ik toen zacht, ook om mezelf te overtuigen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyzo mei 01, 2016 2:51 pm

Ik glimlachte naar haar. "Dankjewel." Ik keek toe hoe ze de schaar weglegde. "Ik denk het niet, het zou wel erg zijn moest hij dat doen na al die eeuwen."  Ik nam de bundel haren op en liet mijn handen er nog eens langs glijden. "Ik hoop het Kore.. Ik hoop het." Ik hield de haarbundel voor me uit. "Zeg eens, heb je veel vragen voor Gaia? Heb je haar eigenlijk ooit al eens gezien? Ik wil haar eigenlijk alleen eens een goede klap geven voor wat ze ons nu weer flikt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyma mei 02, 2016 9:52 pm

Ik grinnikte en glimlachte toen. ''Zal vast niet nee.'' zei ik toen en keek naar hem. ''Ik heb goeie hoop Hades echt waar.'' Ik zuchtte even en ging toen op de rand van het bed zitten. ''Ik weet het niet. Ik weet niet wat ik zou moeten vragen.'' mompelde ik en keek toen op naar Hades. ''En ik heb haar nog niet echt gezien. Niet dat ik me kan herinneren in ieder geval. En ik weet niet of ik dat ook wel wil. Wat ze ons nu inderdaad flikt is gewoon iets wat ik niet zo goed kan accepteren..'' verzuchtte ik en ik streek een pluk haar uit mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Emptyma mei 02, 2016 10:29 pm

"Hoezo je weet nlet wat je moet vragen?" Ik volgde met mijn ogen hoe ze ging neerzitten. "Wat dacht je van een simpel begin zoals.. Waarom?" Zuchttend keek ik haar aan. "Laat me je een ding vertellen over Gaia: ze valt niet te onderschatten. Je denkt dat je haar door hebt en dan komt ze toch nog met een valse streek aanzetten. Ze is echt verdomd slim. Ze is 90 procent van De Oppergoden hun impulscontrole . Ze draait je zo rond haar vinger... Dat manipulatief kreng." Ik werd er gewoon kwaad van. "Ik heb niet echt een goed idee wat ik ermee moet doen, maar ik heb een plan. We willen contact met haar zonder dat het opvalt." Ik zwaaide met mijn haarlokkenbos. "Het is of dit verbranden en aan haar te offeren.. Of het is jezelf pijn doen tot je in godenslaap bent en kan gaan chillen in haar tuin voor de komende 5 eeuwen. In het beste geval lukt het eerste. We maken een deal met haar, zorgen ervoor dat ze Apollo vervroegd uit zijn slaapje haalt en met een beetje geluk blaast ze haar oorlogsplannetje af."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Broom broom, get in me car..
Terug naar boven 
Pagina 11 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: