Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I shall dig my own grave

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I shall dig my own grave - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   I shall dig my own grave - Pagina 8 Emptyma aug 07, 2017 5:02 pm

"Je hebt alles al die tijd gezien..." Ik keek haar met een diepe frons van concentratie aan. "Zie je het nu nog? Dingen die gebeuren alsof je er midden in staat, maar er eigenlijk niet bent?" Het was een stomme vraag, maar ik moest hem stellen. Als ze meer wist dan ik dacht, dan moest ik dit spelletje heel tactisch spelen. Maar misschien hield ze zich stom voor... Ik bewoog even onbehagelijk onder haar bij haar woorden. "Dat weet je niet Leuce, ik ben veel veranderd. En jij ook, denk ik."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I shall dig my own grave - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   I shall dig my own grave - Pagina 8 Emptyma aug 07, 2017 5:07 pm

Leuce
Ik keek hem even scheef aan en kneep licht met mijn ogen. Ik kon hem de waarheid vertellen, of ik kon dat nog even voor mezelf houden. "Nee, dat is weg sinds ik Gaia verlaten heb." Zei ik rustig en ik schoof van zijn schoot af en stond op. "Ik weet dat je er niet hetzelfde meer over denkt, maar ik hou wel degelijk van je. En ja je bent veranderd, maar ik heb alles gezien Hades en ik ben er niet minder om van je gaan houden." Ik keek hem dringend aan en beet op mijn lip. "Geef ons een kans alsjeblieft."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I shall dig my own grave - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   I shall dig my own grave - Pagina 8 Emptyma aug 07, 2017 5:14 pm

Ik staarde haar doordringend aan terwijl ze antwoord gaf. Ik ging opzoek naar een teken dat ze aan het liegen was, maar ik kon het uit geen enkel klein detail opmaken. Volgens mij sprak ze écht de waarheid. Mooi. Dat zou alles veel makkelijker maken. "Goed, dan kwelt ze je gelukkig niet op die manier." Ze stond op en ik slikte moeilijk. Het viel me steeds moeilijker om leugens te fabriceren. "Dan begrijp je me. Je moet oppassen met Gaia, ik wil niet dat je in haar leugens trapt. Wat ze je ook beloofd heeft." Ik nam haar bij haar onderarm vast. Een teder gebaar. "Ik kan niet zeggen dat ik van je hou, Leuce. Nog niet. Maar ik zal het proberen. Alleen nu nog niet." Ik stond op en liep naar een van de kasten die er stonden om mijn kroon af te leggen. Ze voelde te zwaar, ik kon haast niet denken. "Rust wat uit ondertussen. Ik moet nog een aantal zaken regelen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I shall dig my own grave - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   I shall dig my own grave - Pagina 8 Emptyma aug 07, 2017 5:25 pm

Leuce.
Ik keek hem na terwijl hij zich verplaatste. Het was een misschien, wat niet is kan dus nog komen. Ik zal je van me laten houden Gades, al is het het laatste wat ik doe. "Ik zal mijn kamer opzoeken. Zie ik je vanavond bij het diner weer?" Vroeg ik terwijl ik richting de deur liep. "Tot vanavond" zei ik hem gedag, nadenkend over welke jurk ik het beste aan kon doen ter verleiding
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I shall dig my own grave - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   I shall dig my own grave - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I shall dig my own grave
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: