Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] The day that couldn't be ignored..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 12:47 pm


Hij draaide zich weer om met het mes in zijn handen. "Natuurlijk doe ik dat." zei hij en rustig wandelde hij terug naar het bed. Hij legde het mes even neer op de lakens en kwam weer over me heen hangen. Voorzichtig pakte hij het mes op en ik keek voor me uit. "Blijf stil liggen, dan is dit zo gepiept." Zorgvuldig sneed hij de touwtjes door en ik bleef zo stil als een muisje liggen. Hij legde het mes weer neer en begon te trekken aan de touwtjes. "Eindelijk," hoorde ik hem zuchtte en hij trok nog een keer, voor ik voelde dat het korset los liet. Ik draaide me om zodat ik niet meer op het korset lag en wierp hem toen van me af. Ik keek omhoog en zag dat Hades nog steeds boven me hing en glimlachte lichtjes. ''Bedankt.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 12:56 pm

Ze draaide zich om zodat ze niet meer op het korset lag en gooide het toen van haar af. Ik keek even waar het rotding belande en keek haar toen terug aan. Ik hing nog steeds boven haar, en het mes lag dichtbij ons op het deken. Ze glimlachte. "Bedankt." Ik grinnikte en bedacht me dat ik deze kans niet mocht laten schieten. Ik boog me voorover en drukte mijn lippen weer eens op de hare. "Graag gedaan hoor." Glimlachte ik terug en ik ging gewoon door waarmee ik bezig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 12:58 pm


Hij grinnikte en boog zich toen voorover om me te kussen. "Graag gedaan hoor." glimlachte hij en weer duwde hij zijn lippen op de mijne. Ik sloot mijn ogen en liet me even meevoeren in het moment. Voorzichtig kuste ik hem terug en sloeg mijn armen rond zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 1:04 pm

Het was een echt wonder, ze zoende me gewillig terug! Ik voelde zelfs hoe ze haar armen rond mijn nek heen sloeg, maar ze was wel nog erg voorzichtig en op haar hoede, merkte ik. Ergens had ik zin om haar de leiding te geven, en op mijn rug te gaan liggen, maar ik deed het niet want dan hield het misschien allemaal wel op. Ik besloot om de kus nog wat langer aan te laten houden en boog me nog wat dieper zodat ik dichter bij haar was. Ik verplaatste een hand van de matras naar haar wang en voerde het rustige tempo ietwat op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 1:10 pm


Hij liet de kus door gaan en boog zich wat verder naar me toe, zodat hij zo goed als op me lag, was het niet dat er nog een paar centimeter lucht tussen zat. Ik voelde zijn ene hand langs mijn wang en ik glimlachte lichtjes. Ik merkte dat hij het tempo van onze zoen wat op voerde en rustig ging ik er in mee. Ik trok hem iets dichter tegen me aan nog en kuste hem liefdevol. Ik opende mijn ogen en zag het mes nog liggen. Ik stopte met hem kussen en keek hem aan. ''Je weet dat er nog steeds een mes op het bed ligt? Zou je die niet beter even gaan op ruimen?'' vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw waarna ik om me heen keek. ''En waar liggen die pyama's trouwens?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 7:37 pm

Ze trok me nog iets dichter tegen zich aan en ging door met me liefdevol terug te zoenen. Plots hield ze op om me aan te kunnen kijken. "Je weet dat er nog steeds een mes op het bed ligt? Zou je die niet beter even gaan op ruimen?" Vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw en keek even de kamer rond. "En waar liggen die pyjama's trouwens?" Ik grinnikte en streek haar haren opzij zodat haar nek vrij was. "Kom op, je denkt toch echt niet dat ik mijn bruid ga vermoorden." Ik boog me terug voorover toen mijn verbaasde blik weer plaats had gemaakt voor de softe en zoende haar zachtjes op haar wang. "En die pyjama's.." vervolgde ik toen ik langzaam langs haar nek omlaag kuste. "Die moet je maar.." Ik werkte mijn weg steeds meer naar beneden tot aan haar sleutelbeenderen. "zoeken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 7:44 pm


Hij grinnikte en streek mijn haren van mijn hals weg. "Kom op, je denkt toch echt niet dat ik mijn bruid ga vermoorden." Ik grijnsde vrolijk en schudde mijn hoofd. ''Nee, daar heb je te veel werk voor gedaan. Maar wie zegt dat de bruid geen moord pleegt op de bruidegom.'' zei ik en met een onschuldige blik keek ik hem aan. ''Nee, het is meer dat je er straks misschien op gaat liggen en het dan een bloederig goedje word.'' zei ik toen rustig en keek hem aan. Hij boog zich weer voorover en gaf me een zacht kusje op mijn wang. ''en die pyama's..'' zei hij terwijl hij via mijn nek kussen naar beneden gaf. "Die moet je maar.." Hij ging steeds lager tot aan mijn sleutelbeenderen. "zoeken." Ik proestte het uit en gaf hem een zacht duwtje. ''Hades dat kietelt.'' giechelde ik en ik keek hem aan. ''En als ik ze moet zoeken gaat het uren duren voor ik weer in bed lig. Of ik zal helemaal naar beneden moeten lopen naar mijn eigen kamer om daar een pyama vandaan te halen.'' zei ik onschuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 7:53 pm

"Nee, daar heb je te veel werk voor gedaan. Maar wie zegt dat de bruid geen moord pleegt op de bruidegom." Ze ze met een onschuldige blik en ik stootte even een korte lach uit. "Nee, het is meer dat je er straks misschien op gaat liggen en het dan een bloederig goedje word." Zei ze. "Onthoud dan dat we naar links rollen, goed?" Ik vervolgde mijn liefdevolle kusjes tot ze weer begon te lachen. Ik voelde hoe ze haar handen op mijn borst plaatste en een duwtje gaf. "Hades dat kietelt." Ik haalde mijn lippen weg en keek haar aan. "En als ik ze moet zoeken gaat het uren duren voor ik weer in bed lig. Of ik zal helemaal naar beneden moeten lopen naar mijn eigen kamer om daar een pyjama vandaan te halen." Ik keek haar aan en gaf dan toe. "Best, ze liggen in de badkamer. Neem de mijne ook mee." Glimlachte ik en ik rolde van haar af, bewust naar links. "Pas op van dat mes.." Ik nam het op tijd weg voordat ze zich kon verwonden en stond op om het weer op te bergen in de keukenla. Daarna liep ik weer naar het bed toe en schonk het kapotte korset gelijk een enkele trip naar de vuilnisbak.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 8:14 pm


"Onthoud dan dat we naar links rollen, goed?" had hij gezegd en ik had met mijn ogen gerold. Hij keek me even aan en na een tijdje gaf hij eindelijk toe. "Best, ze liggen in de badkamer. Neem de mijne ook mee." glimlachte hij en hij rolde van me af, naar de linker kant en ik kwam overeind. "Pas op van dat mes.." waarschuwde hij en hij pakte het weg voor ik ook maar iets kon doen. Tegelijk stonden we op, hij om naar de keuken te lopen en ik naar de badkamer. Rustig keek ik in de laatjes en vond toen de pyama's. Een satijnen jurkje met kant voor mij, en een satijnen broek voor Hades. Ik pakte de broek op en keek even of ik nog een hemd kon vinden, maar die was niet te vinden. Ik deed mijn bh uit en trok het jurkje aan, dat aan de zijkanten doorscheen door het kant. Hij kwam net tot over mijn kont en tevreden keek ik in spiegel. Ik nam de broek weer op en liep rustig naar de slaapkamer, waar ik in een streep door liep naar het bed. Ik kroop over de sprei naar Hades toe en gaf hem de broek aan, waarna ik naast hem ging zitten op mijn knieën.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 8:40 pm

Toen ik het mes in het juiste laatje terug had gelegd liep ik weer naar het bed en plofte neer. Wel vandaag ging goed, en veel beter dan gisteren.. Gewoon helemaal geweldig, als het zo door ging. Ik ging op mijn rug liggen en wachtte tot ze terug kwam. Daar was ze alweer. Ik duwde me op mijn ellebogen overeind om naar haar te kijken, ik kon mijn ogen niet meer van haar afhouden. "Ohlala," ik trok een tevreden grijns en nam de broek aan die ze me gaf toen ze naast me op het bed kroop. Ze ging zitten op haar knieën. "Mijn bediendes hebben smaak." Ik bestudeerde haar even en kreeg alleen maar een bredere grijns op mijn gezicht. ".. Draai eens alsjeblieft een rondje." Ik keek haar afwachtend aan met pretogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 8:45 pm


Toen hij me zag werkte hij zich omhoog via zijn ellebogen en staarde zo'n beetje naar me. "Ohlala," zei hij en een tevreden grijns was op zijn gezicht geplakt. "Mijn bediendes hebben smaak." Hij bekeek me aandachtig en hoe langer hij keek, hoe groter de lach op zijn gezicht werd. ".. Draai eens alsjeblieft een rondje." Met afwachtende pretoogjes keek hij me aan en ik rolde grinnikend met mijn ogen. Ik kwam langzaam overeind op het bed en maakte even een rondje, waarna ik me weer op het bed liet ploffen. ''Ga nou maar je eigen pyama aan doen.'' grinnik ik. ''Dan kunnen we gaan slapen.'' glimlach ik en ik strijk wat haar uit mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 9:06 pm

Ze grinnikte en rolde even met haar ogen, maar uiteindelijk stond ze toch recht in het bed en deed wat ik van haar gevraagd had. Ze liet zich weer op het bed ploffen en keek me met een glimlach aan. "Ga nou maar je eigen pyjama aan doen," spoorde ze me aan. "dan kunnen we gaan slapen." Ik keek haar vrolijk aan. "Aah," Ik kreeg een sombere glimlach op mijn gezicht en trok alvast mijn hemd over mijn hoofd heen toen ik mijn jasje uit had. "Ik ga eerst even douchen voordat ik bij je in bed kruip. Ik stink." Ik duwde snel een kusje op haar lippen en stond op. "Maar maak het jezelf alvast gezellig. Je mag de kaarsen aansteken als je dat wilt, de aansteker ligt in de derde lade daar." Ik gebaarde naar de kast bij de bankstellen en glimlachte. "Hopelijk mis je me niet te veel. Ik ben in een half uurtje wel klaar denk ik." Ik liep achter de hoek en wandelde de badkamer in. Ik zag dat haar bh daar lag, en ik kreeg een geniepige grijns om mijn gezicht. Ik dwong mezelf hem op te bergen in de lade en zette toen de douchekraan open. Ik kleedde me verder uit en stapte toen onder het warme water. Ik kon enkel denken aan wat er nu zou gaan gebeuren als ik uit de douche kwam, ik liet het warme water over mijn gezicht en mijn lippen stromen, waar ik tevreden met mijn vingers over streek. Toen ik wel klaar was met douchen, stapte ik weer vanonder het water vandaan en sloeg een handdoek om me heen. Ik zocht alvast naar mijn ondergoed in de lade en droogde me verder af. Ik parfumeerde mezelf even met het luchtje dat in de kast opgeborgen stond, en trok mijn onderbroek aan. Mijn satijnen pyjamabroek, die bij de nachtjapon van Persephone paste, lag echter nog op bed dus kwam ik terug de kamer ingewandeld in mijn onderbroek met een handdoek in mijn hand om mijn haren nog wat droog te wrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 9:18 pm


"Aah," zei hij met een sombere glimlach en begon met zichzelf uit te kleden. "Ik ga eerst even douchen voordat ik bij je in bed kruip. Ik stink." Hij duwde een vluchtige kus op mijn lippen en stond toen op. "Maar maak het jezelf alvast gezellig. Je mag de kaarsen aansteken als je dat wilt, de aansteker ligt in de derde lade daar." Hij gebaarde naar een kast en ik knikte. "Hopelijk mis je me niet te veel. Ik ben in een half uurtje wel klaar denk ik." Ik rolde lachend met mijn ogen en keek hoe hij van me weg liep. Ik kroop van het bed af en pakte de aansteker uit de lade. Ik zette allemaal kaarsjes rond het bed neer en een voor een stak ik ze aan. Ik stook de open haard ook aan en liep toen naar het bed om de kussens op te schudde en mooi neer te leggen en de deken weer recht te trekken. Ik pakte de kleren van Hades op en mijn jurk, waarna ik die over een stoel neerlegde. Ik pakte ook nog de pyamabroek van Hades en legde die op het bed neer. Ik streek met mijn vingers door mijn haren heen en rekte me even uit. Ten slotte zet ik nog wat geurkaarsjes neer op de mantel van de openhaard en stak die ook aan. Met een tevreden glimlach liep ik naar het bed en kroop ik tussen de dekens. Ik trok de deken tot aan mijn middel op en op mijn zij met mijn rug naar de deur toe keek ik naar de kaarsjes op de schoorsteenmantel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 9:31 pm

Ik wandelde de gang vrolijk door en rook al een heerlijke geur die niet afkomstig was van mijn parfum of eten die klaargemaakt zou kunnen zijn. Naarmate ik verder liep, zag ik dat er een gezellige gloed in de open kamer hing. "Hmmm," ik liep met een tevreden glimlach binnen bij de verrassing. "Zijn dat geurkaarsen?" Ik glimlachte en legde de handdoek neer op de bar toen ik passeerde. "Dit is een leuke surprise, liefje." Ik zag dat ze alles netjes gemaakt had en de openhaard al aangestoken was. Ik zag dat ze met haar rug naar me toegedraaid lach en vroeg me af of ze niet al lag te slapen. Ik liet me voorzichtig naast haar zakken op het bed en keek over haar schouder, maar ze was blijkbaar wakker. Ik legde mijn hand ter hoogte van haar heup en keek haar aan. "Je bent fantastisch, weet je dat." Ik ging ook naast haar liggen en schoof mijn hand wat lager naar haar bovenbeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 9:40 pm


"Hmmm, Zijn dat geurkaarsen?'' hoorde ik hem vragen en hij klonk blij. "Dit is een leuke surprise, liefje." zei hij en ik hoorde zijn voetstappen naar het bed toe komen. Vlak achter mij deukte het bed op een gegeven moment en voelde dat hij over me heen keek. Ik keek naar hem op en zag dat hij al naar mij keek, terwijl hij zijn hand op mijn heup legde. "Je bent fantastisch, weet je dat." zei hij toen hij naast me kwam liggen, en ik voelde zijn hand langzaam naar beneden glijden en zuchtte zachtjes. ''Ja, ik weet het.'' zei ik met een grijnsje waarna ik zijn hand beet nam en van mijn been afhaalde. Ik draaide me om en keek even naar hem. ''Ik ben moe, ik wil graag slapen als je het neit erg vind.'' zei ik en ik duwde een kus op zijn lippen. Ik legde mijn hoofd tegen zijn borst aan en krulde me op tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 9:48 pm

"Ja, ik weet het." Zegde ze zacht met een grijnsje en ik voelde hoe ze mijn hand beet nam. Maar blijkbaar had ik foute verwachtingen, want ze haalde mijn hand gewoon af haar been. Ze rolde zich op haar andere zij en keek me even aan. "Ik ben moe, ik wil graag slapen als je het niet erg vind." Verklaarde ze en ze duwde een korte zoen op mijn lippen. Ze legde haar hoofd weer tegen mijn borst aan zoals ze tijdens het dansen ook gedaan had en krulde zich tegen me aan. Ik knikte nog even en legde mijn armen toen losjes om haar heen. Ik trok haar nachtjapon wat omhoog zodat ik mijn handen op haar achterwerk kon leggen. Ik nam er geen vrede mee, ze was te aantrekkelijk. Al snel begon ik weer met die tedere kusjes, maar dit maal startte ik aan haar schouder met een ander doel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 10:00 pm


Ik voelde hem knikken en tevreden sloot ik mijn ogen. Ik voelde dat hij mijn jurkje iets omhoog tilde en zijn handen op mijn kont neer legde. Ik zuchtte en liet hem maar doen voor vannacht. Had ik hem maar niet moeten zoenen. Ik was bijna in slaap gevallen toen ik opeens de zachte lippen van Hades op mijn schouder voelde. Ik zuchtte en gaf hem een duwtje met mijn hoofd tegen zijn borst. ''Hades hou op.. Ik sliep net bijna.'' mopperde ik en ik duwde zijn hoofd half weg terwijl ik mijn ogen dicht hield. Ik kreunde en verlegde mezelf zodat zijn handen van mijn achterwerk werden gehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 10:11 pm

Ik voelde hoe ze met haar hoofd tegen mijn borst duwde. "Hades hou op.. Ik sliep net bijna.." Ze duwde mijn hoofd weg zodat ik haar met rust zou laten en verlegde zich toen, met een geërgerde kreun, zodat ik haar niet meer vast hield. Ik grinnikte zoet en duwde haar nu plat op haar rug zodat ik half over haar kon hangen terwijl ik gewoon doorging. "Ik had ook bijna een leven voordat jij kwam." Fluisterde ik uitdagend in haar oor en werkte mijn hand weer omhoog onder het deken langs haar dij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 10:21 pm


Hij grinnikte en duwde me toen op mijn rug. Geërgerd opende ik mijn ogen en keek ik naar hem. Hij hing half over me heen en ging onverstoord door met mijn schouder kussen. "Ik had ook bijna een leven voordat jij kwam." fluisterde hij met uitdagende klank in mijn oor en ging weer met zijn hand omhoog langs mij been onder de dekens. Ik zuchtte nu geirriteerd en gaf hem een duw. ''Hades hou op. Ik wil slapen. Hou je handen thuis en ga liggen of ik ga wel ergens anders slapen.'' zei ik nu bozig en ik duwde zijn hand weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 10:27 pm

Ze gaf me opnieuw een duw, iets harder dan de vorige keer ditmaal. "Hades hou op. Ik wil slapen. Hou je handen thuis en ga liggen of ik ga wel ergens anders slapen." Zei ze nu al op een boze toon en ze duwde mijn handen weg. Ik stootte weer een klein lachje uit en hief mijn hand op om haar kin vast te nemen en haar lippen met mijn vingers samen te drukken. "Kom op, je wilt best.." vezelde ik tussen mijn tanden door en drukte mijn lippen weer op de hare, dit maal ietwat opdringerig en vurig. Ik schoof mijn armen onder haar middel door en tilde haar wat van het bed op terwijl ik doorging met haar te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 10:39 pm


Hij lachte even en hief toen mijn kin op, zodat ik hem aan moest kijken, en duwde mijn lippen samen. "Kom op, je wilt best.." zei hij tussen zijn tanden door en duwde zijn lippen opdringerig op de mijne. Hij schoof zijn arm onder mijn rug rond mijn middel en tilde me ietsjes op van het matras terwijl hij me bleef zoenen. Ik kraste met mijn nagels over zijn borst en wurmde me los uit zijn greep. ''Hades kap er mee!'' zei ik kwaad. ''Nee, ik wil het niet, anders had ik je de eerste nacht al besprongen, denk je niet? Waarom zou ik anders elke keer gaan slapen? Ik meen het Hades, hou je handen thuis of ik ga ergens anders slapen.'' met felle ogen keek ik hem aan terwijl ik de deken op trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 10:48 pm

Ik voelde haar scherpe nagels over mijn borstkas heen krabben en ik liet haar verschrikt los, ze leek plots wel losgeslagen wild. "Hades kap er mee!" Zei ze kwaad. "Nee, ik wil het niet, anders had ik je de eerste nacht al besprongen, denk je niet? Waarom zou ik anders elke keer gaan slapen? Ik meen het Hades, hou je handen thuis of ik ga ergens anders slapen." Ze keek me aan terwijl ze de deken terug hoog op trok. Ik keek haar boos en ontzet tegelijk aan. "Stop met zo koppig te doen, wat hebben ze je ingepraat dat je niet wilt.." Snauwde ik vastberaden dat de oorzaak niet bij mij lag. "Als jij zo door gaat hoeft het niet eens meer, dan slaap ik wel in de badkuip." Ik trok haar over het bed naar me toe en probeerde haar nachtjapon over haar hoofd heen te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 10:54 pm


Met een boze en ontzette blik keek hij naar me. "Stop met zo koppig te doen, wat hebben ze je ingepraat dat je niet wilt.." Snauwde hij. "Als jij zo door gaat hoeft het niet eens meer, dan slaap ik wel in de badkuip." Hij trok me over het bed heen naar me toe en probeerde ruw mijn nachtjaponnetje over mijn hoofd heen te trekken. ''Hades!'' gilde ik kwaad en ik gaf hem een ferme klap in zijn gezicht. Ik gaf hem een trap tegen zijn been en nog een duw zodat ik veilig van het bed af kon klimmen. Met ogen die haast vuur leken te schieten keek ik naar hem. ''Hoe je facking poten bij je hoor je me? Je hebt het recht niet dit te doen.'' siste ik pissig. ''En je hoeft niet in de badkuip te liggen, ik ga namelijk al weg.'' Ik draaide me om en kwaad beende ik richting de deur. ''Goedenacht.'' riep ik naar hem waarna ik de deur achter me dicht gooide. Ik duwde op het knopje van de lift en wachtte ongeduldig tot de liftdeuren open gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 11:07 pm

"Hades!" Gilde ze woest en ze gaf me een ferme klap in mijn gezicht waardoor ik direct afgeleid was. Ik greep naar mijn wang terwijl ze een trap tegen mijn been verkocht, en nog een daarna. Ik viel achterover en voelde hoe mijn neus steeds pijnlijker aan begon te voelen, alsof het brandde. "Hou je facking poten bij je hoor je me? Je hebt het recht niet dit te doen." Siste ze pissig en ik hield mijn hand versuft in de lucht om haar de ring aan mijn vinger te tonen, die mij eigenlijk wel het recht gaf vond ik. Ze was toch mijn vrouw, verdorie.. "En je hoeft niet in de badkuip te liggen, ik ga namelijk al weg." Daarbij kwam ik wel overeind toen ze richting de deur liep. Niet alleen daarom.. want ik voelde ook een glibberig spul in mijn keel glijden, en het kwam vanuit mijn neus. "Goedenacht!" Riep ze en gooide de deuren nog met een enorme klap dicht. Ik klauterde overeind uit het bed en probeerde haar achterna te gaan. Het bloed die uit mijn neus liep besmeurde de lakens en de grond toen ik voorbij liep. "Persephone blijf!" Siste ik, maar wel vriendelijk en ik trok haar hardhandig van voor de lift aan haar pols. Ik duwde haar, nog tamelijk voorzichtig, tegen de muur aan en ging tegen haar aan leunen terwijl het bloed nog steeds uit mijn neus vloeide. "Kom terug bij me liggen, ik zal je gerust laten.." mompelde ik en duwde mijn lippen als een smekend gebaar op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 11:14 pm


Hij had me de ring getoond toen ik zei dat hij het recht niet had, en het had me alleen maar kwader gemaakt. "Persephone blijf!" hoorde ik hem sissen, maar het klonk nog vriendelijk. Hij pakte me hardhandig vast en trok me weg va de deuren aan mijn pols. Hij duwde me voorzichtig tegen de muur en ik keek hem aan. Ik schrok even toen ik zag dat hij bloedde, maar herstelde me toen. Hij leunde tegen me aan en keek naar me. "Kom terug bij me liggen, ik zal je gerust laten.." zei hij en smekend duwde hij zijn lippen op mijn wang. Met een vies gezicht duwde ik hem weg. ''Nee. Je hebt je kans gehad Hades toen ik je net waarschuwde. Ik ga beneden slapen. En je bloed trouwens. Ik stuur wel iemand om er naar te laten kijken.'' zei ik kwaad en ik zag de deuren van de lift open gaan. Ik wurmde me weg tussen zijn armen en liep naar de lift toe terwijl ik het bloed van mijn wang veegde. Met over elkaar geslagen armen keek ik naar hem. ''Goedenacht, Hades.'' sprak ik met scherpe stem terwijl de deuren dicht gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] The day that couldn't be ignored..
Terug naar boven 
Pagina 5 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] We gaan op vakantie...!
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: