Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] The day that couldn't be ignored..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyza dec 29, 2012 6:30 pm


Hij keek me even twijfelend aan en ik zuchtte. ''Ik denk.. Dat hij gewoon beledigd is. Zijn mannelijkheid gekrenkt omdat je hem af wees.'' zei hij aarzelend. ''Maar hij wist dat ik dat soort dingen niet van plan was. Bij de onderhandelingen hadden we het erover dat ik niks hoefde te doen wat ik niet wou. En dat hij dat gister niet respecteerde zit me behoorlijk dwars..'' zuchtte ik op mijn beurt en ik keek hem triest aan. ''Het is een geweldige man.. Alleen dat kan ik nu gewoon niet. Au!'' Ik keek hem fronsend aan en hij schudde zijn hoofd. ''Het is verzwikt. Eventjes rust houden en het komt wel weer goed.'' zei hij en hij stond weer op. ''Kan ik verder nog iets voor je doen?'' Ik knikte. ''Iets van ontbijt zou ik heel erg op prijs stellen.. Ik heb boven niks gegeten, ik ben zo snel mogelijk naar beneden gekomen.'' zuchtte ik en hij knikte. Zodra hij weg was liep ik naar de kast en pakte wat kleren uit, waarna ik me snel aankleedde. Ik had net mijn broek dicht geknoopt toen hij weer binnen kwam met beschuit en aardbeitjes. Ik glimlachte en bedankte hem, waarna hij weer weg ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyza dec 29, 2012 6:59 pm

Ik beende te voet naar beneden, waarbij ik heel snel voor bij verdieping dertien liep. Ik stopte even bij verdieping zeven om mijn kamer in te lopen en me op te knappen. Ik douchte op mijn gemak, droogde me af, kleedde me aan, droogde mijn haren en zette mijn kroon op. Het duurde lang vooraleer ik klaar was en de overige verdiepingen naar beneden gelopen was. Ik zag op verdieping drie nog hoe de bediendes aan het sleutelen waren aan de lift maar glipte langs hen heen zonder enige aandacht er aan te spenderen. Eenmaal in de troonzaal stonden alle meisjes die ik geroepen had er al in een groepje. Toen ik binnen gelopen kwam, klapte ik even in mijn handen om ze tot stilte te manen en droeg ze op om op een rijtje te gaan staan. Ik liet me zakken op mijn troon en ging wat onderuit zitten terwijl ik ze grondig bekeek. Nadenkend wreef ik over mijn kin en stond toen op om ze van dichtbij te beoordelen. "Jij, jij, jij," ik duidde ze allemaal één voor één aan. "jij, jij, jullie acht, jij, jij en jullie tweeën kunnen gaan." Ik wachtte tot ze de grote zaal verlaten hadden en keek vervolgens de resterende vier bedenkend aan. "Ik zoek een nieuwe bediende voor mijn vrouw." Begon ik en ik werd al direct onderbroken door het oudste meisje. "Heer, ik vind het een enorme eer dat u mij geschikt vind voor zo'n taak, en ik respecteer u enorm maar ik heb al meerdere taken op me rusten. Ik vrees dat ik uw dame niet goed van dienst zal kunnen zijn." Ik knikte en wuifde haar weg. "Dan kun je gaat Tanya." Ze knikte en beende snel de kamer uit. "Goed dan hebben we dus nog Daphne," Het meisje knikte bevestigend dat ik haar naam juist had. "Cecilia en.. wat was jouw naam nu ook alweer?" Ik keek naar een jonge, blonde vrouw. "Penelope." Zei ze en ik keek haar even recht in de ogen aan, waarna ik terug ter zake kwam. "Goed, mijn vrouw zal tussen jullie drieën dan kiezen." Ik wachtte even. "Wacht hier maar tot ze komt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyza dec 29, 2012 7:10 pm


Ik zuchtte en begon langzaam aan de beschuitjes met aardbei. Toen ik ze uiteindelijk op had liep ik naar de badkamer om mijn haar te doen. Zorgvuldig en uitgebreid begon ik mijn haren te borstelen en keek naar hoe de krullen wild rond mijn gezicht dansten. Ik zuchtte en stopte uiteindelijk mijn haren maar in een hoge staart. ''Uhm.. Meesteres?'' hoorde ik opeens Pedro zijn stem en ik liep de badkamer uit. ''Ja, wat is er?'' vroeg ik met een glimlach. ''volgens mij wordt u verwacht in de troonzaal. Ze zijn daar al een tijdje.'' Ik zuchtte en knikte. ''Bedankt. En noem me maar gewoon Persephone.'' zei ik met een glimlach waarna ik hem weg wuifde. Hij liep weg en ik keek naar de badkamer. Hij liet me niet eens roepen. Geweldig gaat dit. Ik zuchtte en liep na een paar minuten naar de troonzaal toe. ''Ik hoorde dat ik hier verwacht werd?'' sprak ik luchtig
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyza dec 29, 2012 7:22 pm

Af en toe liep er eens een andere bediende door de troonzaal en ik herkende onder andere de bediende van Persephone daartussen. Ik bleef echter roerloos zitten op mijn troon en gaf geen kik, noch een bevel, terwijl de drie meisjes voor me stonden en wachtten tot ze kwam. Na een lange tijd hoorde ik bekende voetstappen, duidelijk zonder schoenen aan, en ik hoorde haar stem ook al. Ik bleef echter strak voor me uit kijken. "Ik hoorde dat ik hier verwacht werd?" Ze kwam de zaal binnen lopen en bleef staan. "Dit zijn de drie meisjes die ik geschikt vind om als één van je bediendes te dienen. Ik heb er rekening mee gehouden dat ze jong moesten zijn." Ik zuchtte even. "De linkse is Daphne, de middelste is Cecilia en die rechtse is Penelope. Kies maar, als je iets meer wilt weten dan moet je dat maar aan hun vragen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyza dec 29, 2012 7:28 pm


Hij bleef strak voor zich uitkijken toen hij me antwoordde. "Dit zijn de drie meisjes die ik geschikt vind om als één van je bediendes te dienen. Ik heb er rekening mee gehouden dat ze jong moesten zijn." Hij zuchtte. "De linkse is Daphne, de middelste is Cecilia en die rechtse is Penelope. Kies maar, als je iets meer wilt weten dan moet je dat maar aan hun vragen." Ik knikte en keek even naar de drie meisjes. Ik liep naar ze toe en keek alle drie even kort in de ogen. ''Daphne, ik zou vereerd zijn als je mijn dienstmeisje zou willen worden.'' zei ik toen met een vriendelijke glimlach. ''Je lijkt me erg vriendelijk en geschikt voor wat ik ook van plan ben aankomende jaren.'' zei ik met een glimlach en blij knikte ze. ''Mooi. Dan is dit geregeld. Ik roep je wel als ik iets nodig heb, op dit moment moet ik alleen even met Hades praten.'' zei ik en het meisje knikte. Samen met de andere twee bediendes liep ze de troonzaal uit en ik liep naar Hades toe. ''Hades, wil je alsjeblieft ophouden met me negeren. Ben je boos om die klap, of omdat ik niet..'' ik maakte mijn zin niet af maar keek twijfelend naar hem. ''Sorry als ik je het verkeerde idee gegeven heb, maar ik had nog gezegd toen we voorwaarden stelden dat ik niet van plan was om gelijk met je in bed te duiken.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyza dec 29, 2012 7:41 pm

Ik liet haar even de tijd om te beslissen. "Daphne, ik zou vereerd zijn als je mijn dienstmeisje zou willen worden." Zei ze toen. "Je lijkt me erg vriendelijk en geschikt voor wat ik ook van plan ben aankomende jaren." het meisje knikte even. "Mooi. Dan is dit geregeld. Ik roep je wel als ik iets nodig heb, op dit moment moet ik alleen even met Hades praten." De bediendes liepen de kamer uit en ongeïnteresseerd, nog steeds mijn negeer-act opvoerend, staarde ik naar de armleuning van mijn troon. "Hades, wil je alsjeblieft ophouden met me negeren. Ben je boos om die klap, of omdat ik niet.." Nog steeds deed ik alsof ik haar niet hoorde en ik staarde simpelweg een gang in toen ik hoorde dat een bediende passeerde. "Sorry als ik je het verkeerde idee gegeven heb, maar ik had nog gezegd toen we voorwaarden stelden dat ik niet van plan was om gelijk met je in bed te duiken." Ik ging weer rechtop zitten en legde mijn vingers verstrengeld in mijn schoot toen ik naar voren leunde. "Nee, je hebt gesteld dat je niets zou doen wat je niet wou." antwoordde ik haar simpel. "En ik had wel andere dingen van je verwacht, metterdaad."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyza dec 29, 2012 7:53 pm


Toen ik uitgepraat was kwam hij weer overeind zitten en legde zijn vingers in elkaar gevlochten op zijn schoot. "Nee, je hebt gesteld dat je niets zou doen wat je niet wou." antwoordde hij me en ik zuchtte. "En ik had wel andere dingen van je verwacht, metterdaad." Ik beet even op de binnen kant van mijn wang en keek rustig naar hem. ''Ja. En ik gok dat als iemand nee zegt, meerdere keren, dat dat dus betekent dat iemand dat niet wil. Niet waar?'' zei ik scherp en ik kneep even mijn ogen samen. ''En ik heb ondertussen begrepen dat jij dacht dat ik iets anders wil. Maar als ik drie keer nee zeg, dan bedoel ik ook echt nee.'' Ik zuchtte en wreef even over mijn voorhoofd heen waarna ik weer naar hem keek. ''Hades.. Ik heb geen zin meer om ruzie te hebben. Kan ik iets doen om het goed te maken?'' zuchtte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyza dec 29, 2012 8:08 pm

"Ja. En ik gok dat als iemand nee zegt, meerdere keren, dat dat dus betekent dat imeand dat niet wil. Niet waar?" Zei ze scherp. "En ik heb ondertussen begrepen dat jij dacht dat ik iets anders wil. Maar als ik drie keer nee zeg, dan bedoel ik ook echt nee." Mijn aandacht was alweer afgezwakt, maar toen ze uitgepraat was draaide ik mijn hoofd weer. "Wat kwam je nu ook alweer doen?" Beet ik haar toe en ik keek weer weg. "Hades.. Ik heb geen zin meer om ruzie te hebben. Kan ik iets doen om het goed te maken?" Zuchtte ze. "Ja, me alleen laten. Zo meteen komt die boekhouder en ik heb helemaal geen zin in die stomme spelletjes van je." Snauwde ik onbeschoft en ging toen weer door met haar negeren terwijl ik wachtte op die oude vent waar ik de namiddag gedwongen mee moest doorbrengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyza dec 29, 2012 8:12 pm


"Ja, me alleen laten. Zo meteen komt die boekhouder en ik heb helemaal geen zin in die stomme spelletjes van je." snauwde hij en het was nogal onbeschoft hoe hij het zei. Ik beet kwaad op mijn lip toen hij weer voor zich uit begon te staren en ik balde mijn vuisten. ''Okee prima! Veel plezier dan alleen.'' zei ik kwaad en ik draaide me om. Voordat ik de troonzaal uit liep keek ik nog even over mijn schouder naar hem. ''Ik slaap vanavond wel in mijn eigen kamer. Niet dat ik nog denk dat jij gezelschap wilt.'' zei ik pissig en ik gooide de deur met een klap achter me dicht. Pisnijdig stampte ik door het kasteel heen naar de kamer waar Cerberus lag. Toen hij me in de gaten kreeg begon hij al vrolijk te blaffen en ik kreeg een klein glimlachje op mijn gezicht. Ik aaide hem over zijn koppen en zuchtte even.

Het nu al weer minstens een week of twee geleden dat ik Hades had gesproken. We hadden niet eens samen gegeten aangezien hij te druk was met papierwerk altijd. Ik zuchtte en keek naar de spiegel in de badkamer. Nu is het genoeg. Ik deed sokken aan mijn voeten en een kamerjas rond me zodat ik het niet te koud zou krijgen. Het was al laat, en ik wist ondertussen wel zeker dat hij in zijn bed zou liggen, of tenminste in zijn kamer zou zijn. Ik liep in top tempo naar de zevende verdieping waar zijn kamer was en zonder te kloppen liep ik binnen. ''Hades, het spijt me dat ik zo naar binnen storm maar ik kan er nu echt niet meer tegen. Je praat al.. twee en een halve week niet meer tegen me? Het spijt me echt ontzettend dat ik je verkeerde ideeën heb gegeven, maar ik mis je. Ik heb geen zin meer om niet meer tegen je te praten. Ik hou van je en ik mis je.'' zucht ik en ik kijk naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyza dec 29, 2012 8:53 pm

"Okee prima, veel plezier dan alleen!" Ze balde haar vuisten en stormde weg. "Ik slaap vanavond wel in mijn eigen kamer. Niet dat ik nog denk dat jij gezelschap wilt." Ze klapte de deur dicht en ik reageerde er niet eens meer op. Koppig bleef ik haar negeren en ik stond pas weer recht toen de boekhouder die ik verwachtte binnen gewandeld kwam.

Twee en een halve week.. Zo lang had ik het al uitgehouden. Het was simpel als ik haar niet spreken hoefde. Ik verzonk in de stapels papierwerk en gebruikte het dan ook merendeels van de tijd als afleiding. Maar de stapel begon stilaan te slinken, waardoor ik niets meer overhad om me bezig te houden. Het waren de laatste documenten die ik nog moest doen, toen ik besloot naar boven te gaan. Ik miste haar, maar ik was te koppig om het toe te geven. Zij was in de fout, en ik zou me niet zo snel laten ompraten. Ik trok mijn kleren soepel uit en kroop naakt onder de dekens, om direct in slaap te vallen.

"Hades, het spijt me dat ik zo naar binnen storm maar ik kan er nu echt niet meer tegen." De deur vloog met een ruk open en ik schrok wakker om recht overeind te gaan zitten op bed. "Je praat al.. twee en een halve week niet meer tegen me? Het spijt me echt ontzettend dat ik je verkeerde ideeën heb gegeven, maar ik mis je. Ik heb geen zin meer om niet meer tegen je te praten. Ik hou van je en ik mis je." Ik zette gelijk mijn harde blik weer op en liet me weer onderuit zakken. "Je hebt me wakker gemaakt.." Mompelde ik boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyza dec 29, 2012 8:59 pm


Hij liet zich weer achterover vallen in zijn blik met een norse blik. "Je hebt me wakker gemaakt.." mompelde hij boos en ik liep naar het bed toe. ''Dat maakt me niet uit. Echt niet. Het enige wat ik nu wil is dat je me vergeeft en weer tegen me praat. Ik had het niet verwacht maar ik mis je zo ontzettend veel. Ook al heb ik de bediendes, ik voel me eenzaam zonder je. En die ring rond mijn vinger herinnert me elke dag en elk moment aan je. Alsjeblieft vergeef me voor hoe ik me gedragen heb.'' zei ik smekend. Ik ging op de rand van het bed zitten en zuchtte. ''Ik hou van je. Echt waar. En ik heb je zo ontzettend gemist afgelopen weken.'' prevelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyza dec 29, 2012 9:10 pm

Ze liep dichter naar het bed toe. "Dat maakt me niet uit. Echt niet. Het enige wat ik nu wil is dat je me vergeeft en weer tegen me praat. Ik had het niet verwacht maar ik mis je zo ontzettend veel. Ook al heb ik de bediendes, ik voel me eenzaam zonder je. En die ring rond mijn vinger herinnert me elke dag en elk moment aan je. Alsjeblieft vergeef me voor hoe ik me gedragen heb." Zei ze smekend en ze ging op de rand van het bed zitten. "Ik hou van je. Echt waar. En ik heb je zo ontzettend gemist afgelopen weken." Ik staarde naar het patroon van de deken die ik in mijn handen geklemd had en moest mijn best doen toen om niet uit mijn ooghoeken te kijken naar haar. "Waarom huilde je dan toen we trouwden.." Ik wachtte even. "En waarom deed je dan zo bot die avond voor dat ik je liet terugkeren."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyza dec 29, 2012 9:21 pm


Hij keek me nog steeds niet aan en ik beet zenuwachtig op mijn lip. "Waarom huilde je dan toen we trouwden.." Hij was even stil en ik zweeg ook. "En waarom deed je dan zo bot die avond voor dat ik je liet terugkeren." Ik keek even voor me uit en durfde hem niet aan te kijken. ''Omdat mijn sprookjesbruiloft waar ik al sinds kleins af aan van droomde van me werd afgenomen. Ik trouwde niet uit vrije wil, op een plek waar ik niet wou zijn toen. En ik besefte niet dat ik van je hield. Klinkt als een slap excuus, maar het is zo. En ik besefte het me alleen meer toen ik alleen was en Pedro en Daphne me probeerde op te vrolijken. O ja, Henk zijn echte naam is Pedro.'' zei ik zachtjes en ik keek naar hem. ''Ik voelde me slecht omdat je zo boos op me bent dat je me niet eens waardig acht om naar te kijken. Ik heb afgelopen tijd alleen maar in bed gelegen zo'n beetje omdat je niet met me praatte en ik wist dat je boos op me was.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyza dec 29, 2012 9:29 pm

"Omdat mijn sprookjesbruiloft waar ik al sinds kleins af aan van droomde van me werd afgenomen. Ik trouwde niet uit vrije wil, op een plek waar ik niet wou zijn toen. En ik besefte niet dat ik van je hield. Klinkt als een slap excuus, maar het is zo. En ik besefte het me alleen meer toen ik alleen was en Pedro en Daphne me probeerde op te vrolijken. O ja, Henk zijn echte naam is Pedro." Ik snoof even, alsof ik dat zo nodig moest weten. "Ik voelde me slecht omdat je zo boos op me bent dat je me niet eens waardig acht om naar te kijken. Ik heb afgelopen tijd alleen maar in bed gelegen zo'n beetje omdat je niet met me praatte en ik wist dat je boos op me was." Ik zuchtte en liet het deken los. "En ik heb papierwerk gedaan, leuk is anders." Antwoordde ik haar koppig waarna ik naar buiten staarde. "Ik snap niet wat je onder de term houden van verstaat, trouwens. Ik heb je nog steeds geen deftige kus kunnen geven, 'alles op zijn tijd," ik deed haar stemmetje na. "weet je nog?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyza dec 29, 2012 9:39 pm


Hij zuchtte en liet de deken los die hij de hele tijd zo krampachtig vast gehouden had. "En ik heb papierwerk gedaan, leuk is anders." Antwoordde ik met koppige toon en hij staarde naar buiten. "Ik snap niet wat je onder de term houden van verstaat, trouwens. Ik heb je nog steeds geen deftige kus kunnen geven, 'alles op zijn tijd," zei hij en hij deed mijn stem na. "weet je nog?" Ik grinnikte en knikte. ''Ik versta onder die term dat ik je vreselijk mis als je niet bij me bent, er niet tegen kan dat je boos op me bent, dat ik geen ruzie met je wil maken en dat ik op dit moment niet kan wachten tot je me vergeeft, in je armen neemt en een kus geeft.'' zei ik rustig en ik bleef hem aan kijken. ''En wat die kus betreft.. Ik ben hier pas drie weken weer ondertussen, waarvan ik maar twee dagen met je gesproken hebt. Een, om precies te zijn. Want de tweede nacht zijn we met ruzie gaan slapen. En ik denk.. Dat voor mij nu die tijd misschien wel aangebroken is.'' zei ik dat laatste voorzichtig
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyza dec 29, 2012 9:46 pm

Ze begon te grinniken en ergens irriteerde me het eigenlijk, het leek wel alsof ze me uitlachte.
"Ik versta onder die term dat ik je vreselijk mis als je niet bij me bent, er niet tegen kan dat je boos op me bent, dat ik geen ruzie met je wil maken en dat ik op dit moment niet kan wachten tot je me vergeeft, in je armen neemt en een kus geeft." Zei ze kalm. "En wat die kus betreft.. Ik ben hier pas drie weken weer ondertussen, waarvan ik maar twee dagen met je gesproken hebt. Een, om precies te zijn. Want de tweede nacht zijn we met ruzie gaan slapen. En ik denk.. Dat voor mij nu die tijd misschien wel aangebroken is." Ik draaide mijn hoofd bij haar aarzelende laatste antwoord en keek haar aan. Ik murmelde wat binnensmonds en kroop over het bed wat dichter naar haar toe. "Als je nou eens meer maanden bij mij geëist had hé.." Vezelde ik en trok haar met mijn sterke armen naar me toe waarna ik mijn lippen op de hare drukte en haar tegen mijn ontblootte bovenlijf aantrok.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyzo dec 30, 2012 4:35 am


Na mijn woorden draaide hij zijn hoofd bij, en keek me aan voor het eerst sinds lange tijden. Hij mompelde iets binnensmonds terwijl hij over het bed naar mij toe kroop. "Als je nou eens meer maanden bij mij geëist had hé.." Vezelde hij en trok me zonder moeite naar hem toe, waarna hij zijn lippen op de mijne duwde en me stevig tegen zich aanhield. Even was ik geschrokken, maar gelijk daarna kuste ik hem terug en sloeg mijn armen rond zijn nek. ''Ik heb je zo gemist..'' mompelde ik tussen het kussen door
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyzo dec 30, 2012 12:39 pm

Ze sloeg haar tengere armen om mijn nek heen en begon me terug te zoenen. "Ik heb je zo gemist.." mompelde ze even tussendoor toen ze nood had aan adem, en ik knikte even half waarna ik mijn lippen terug op de hare drukte. Het werd een echte filmkus en ik deed mijn best om het op haar tempo te houden. Na een tijdje haalde ik mijn lippen van de hare. Terwijl ik haar aan keek, streek ik een paar lokken van haar haren uit haar gezicht. "Ga nu maar.." fluisterde ik, maar wel vriendelijk. "Ik heb veel gedaan vandaag, ik ben moe." Ik liet haar los.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyzo dec 30, 2012 12:46 pm


Hij duwde zijn lippen stevig op de mijne en het leek net alsof de kus nooit zou eindigen. Niet dat ik daar problemen mee zou hebben.. Op een gegeven moment haalde hij zijn lippen van de mijne en streek teder wat haarlokken uit mijn gezicht. "Ga nu maar.." fluisterde hij op vriendelijke toon. "Ik heb veel gedaan vandaag, ik ben moe." Hij liet me los en ik knikte even, waarna ik mijn armen ook los maakte van hem. ''Zie ik je morgen weer?'' zei ik zachtjes en ik duwde een klein kusje nog op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyzo dec 30, 2012 12:53 pm

Ze loste de greep om mijn nek weer en knikte begrijpend. "Zie ik je morgen weer?" Vroeg ze toen zachtjes en ze duwde nog een kleine kus op mijn lippen. Ik zoende even terug en streelde toen, met de hand waar ik de trouwring aan droeg, liefdevol over haar wang. "Natuurlijk." Ik nam haar nog even in mijn armen en drukte toen nog een klein kusje op haar wang voor ik haar los liet en weer plat op bed ging liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyzo dec 30, 2012 12:59 pm


Liefdevol streelde hij met zijn hand langs mijn wang, en ik voelde het koude ijzer van zijn ring op mijn wang. "Natuurlijk." zei hij en hij trok me weer even in zijn armen, waarna hij een kus op mijn wang duwde. Hij liet me weer los en liet zich plat op zijn rug vallen in het bed. ''Slaap lekker Hades.'' zei ik met een tevreden glimlach en vlug liep ik zijn kamer uit. Neuriënd wandelde ik weer naar mijn eigen kamer en trok de kamerjas uit. Ik kroop tussen de dekens en met een tevreden glimlach op mijn gezicht viel ik in een slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyzo dec 30, 2012 1:07 pm

"Slaap lekker Hades." Zei ze met een tevreden glimlach en ik glimlachte terug. "Jij ook liefje.." Ik zuchtte en keek haar na toen ze naar buiten liep. Ze vergat echter de deur te sluiten, dus stond ik op om die dicht te doen en de gordijnen ook voor de ramen dicht te trekken. Vervolgens kroop ik terug onder de deken om te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyzo dec 30, 2012 1:15 pm


Ik werd wakker met een brede glimlach op mijn gezicht en rekte me uitgebreid uit. Ik dacht even na en beet toen twijfelend op mijn lip. Ik had geen zin om weer alleen te eten en bedacht vlug even een plannetje. Ik pakte de kamerjas die ik gister over de stoel had gelegd en deed hem aan, waarna ik naar de kamers van de bediendes liep. ''Hai. Hebben jullie toevallig het ontbijt voor mij en Hades al klaar? Dan neem ik het mee naar boven. Ik wil hem verrassen.'' zei ik met een glimlach en Daphne kwam gelijk overeind. ''Ik haal het even voor u. Loop maar mee.'' Ik knikte en liep achter haar aan naar de keuken. Ze had een dienblad al staan en vulde hem met allemaal lekkere dingetjes. ''U heeft het goed gemaakt met Heer Hades?'' vroeg ze en ik knikte. ''Oke. Hier is uw ontbijt. Als u me nodig heeft moet u maar gewoon roepen.'' Ik knikte en nam het dienblad over. ''Bedankt. En komt goed. Fijne dag nog.'' glimlach ik en ik liep de keuken uit naar boven. Ik deed de deur open met mijn kont en liep voorzichtig de kamer in. ''Goeiemorgen lieverd. Lekker geslapen?'' zei ik op lieve toon terwijl ik naar het bed toe liep
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyzo dec 30, 2012 1:30 pm

Het was opnieuw een rustige nacht geweest, maar nu voelde ik me vanbinnen ook meer op mijn gemak gesteld omdat ik wist dat alles weer oké was tussen mij en Persephone. De eerste maand zat er al bijna op, en ik besefte nu pas hoe kort zes maanden eigenlijk niet waren. Als ze haar zinnetje gekregen had, dat ze maar één maand moest blijven, dan zouden we die maand al verspild hebben door ruzie te maken. Ik klauterde uit het bed en trok de gordijnen weer open, staarde wat naar buiten en ging toen weer op bed liggen op mijn zij. Het zag er ijzig koud uit buiten, maar ik was toch niet van plan geweest om naar buiten te gaan. Ik liep naar de kleerkast en hing losjes een toga over mijn schouders, maar ik deed de moeite niet om hem volledig en perfect dicht te knopen. Ik liep op blote voeten naar de openhaard en wakkerde de vlammen weer op door er nog wat extra hout op te smijten. Ik ging weer op mijn rug liggen en genoot wat van de warmte. Plots ging de deur open. "Goeiemorgen lieverd." Ik duwde mezelf verbaasd overeind op mijn ellebogen en keek naar hoe ze binnengelopen kwam. "Lekker geslapen?" Persephone liep dichter naar het bed toe met een plateau vol eten. Ze had zelf gezorgd voor een ontbijtje. "Goeiemorgen." Ik ging helemaal rechtop zitten op bed en nam de plateau van haar aan, die ik naast me op het bed zette. "Als een roosje, en jij?" Ik trok haar naast me op het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Emptyzo dec 30, 2012 1:38 pm


Toen hij mij op merkte werkte hij zich verbaasd overeind. "Goeiemorgen." zei hij en hij ging rechtop zitten. Hij nam het plateau van me over en zette het naast zich neer op het bed. Ik glimlachte naar hem en schudde even mijn handen los, aangezien het dienblad best zwaar was geweest. "Als een roosje, en jij?" Hij trok me naast zich op het bed en ik glimlachte, waarna ik een kusje op zijn lippen duwde kort. ''Als een baby.'' zei ik en ik gaf hem nog een kus. ''Ik heb ontbijt voor ons meegebracht. Maar dat had je vast al door.'' zei ik met een glimlachje en ik legde heel even mijn hoofd tegen zijn borst aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] The day that couldn't be ignored..
Terug naar boven 
Pagina 7 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] We gaan op vakantie...!
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: