Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 To never see the friendly face of her mother again.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 1:03 am

“Oke, dit keer heb jij gewonnen.” Grinnikt ze toch maar toegevend terwijl ze stopt met zich proberen los te wurmen. “Je mag me los laten.” Ik grijns vrolijk en schud mijn hoofd. “Wie zegt dat ik dat wil.” Ik lach even. “Je had de kans om een prijs te kiezen, nu mag ik een prijs kiezen.” Ik glimlach breed. En trek ons op het bed, maar zorg dat ik mijn greep voor geen centimeter laat verslappen. Ik kijk haar met een brede en tevreden, om mijn overwinning, grijns aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 9:35 am


Hij grijnst vrolijk en schud zijn hoofd. ''Wie zegt dat ik dat wil.'' zegt hij en hij lacht even. ''Je had de kans om een prijs te kiezen, nu mag ik een prijs kiezen.'' Hij trekt ons op het bed maar laat zijn greep over mij voor geen moment verslappen, vast omdat hij weet dat ik me dan los zou wurmen. Hij kijkt me tevreden met een brede grijns aan en ik rol lachend met mijn ogen. ''Ben je zo blij dat je gewonnen hebt?'' grinnik ik. Ik kijk hem droog aan en hou mijn hoofd hoog zodat ik hem aan kan kijken. ''Okee, wat heb je in gedachten. En wie zegt eigenlijk dat je een prijs krijgt?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 1:43 pm

Ze rolt lachend met haar ogen. “Ben je zo blij dat je gewonnen hebt?” Ze houdt haar hoofd hoog zodat ze me aan kan kijken. “Ja.” Grijns ik tevreden. “Ok, wat heb je in gedachten. En wie zegt eigenlijk dat je een prijs krijgt?” Ik doe even alsof ik nadenk en kijk haar dan aan wanneer ik het schijn te weten. “Ik zeg dat.” Grijns ik en vervolg mijn zin. “Hmm, ik wil…” Ik overdenk mijn beslissing nog even. “Jou.” Ik grijns, wacht even een tijdje en volg er dan nog “en ook dat die boze blikken naar mij toe verdwijnen.” Ik laat mijn greep wat verslappen maar zorg dat ze zich nog steeds zich niet kan losworstelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 7:20 pm


Hij kijkt nog even nadenkend na en kijkt me dan weer aan. ''Ik zeg dat,'' grijnst hij waarna hij weer verder gaat. ''Hmm, ik wil..'' zegt hij terwijl hij nog even kort nadenkt. ''Jou.'' Ik kijk hem met één opgetrokken wenkbrauw aan. ''Sorry, maar dat zit niet in de opties die ik kan toestaan.'' zeg ik droog. ''En dat die boze blikken verdwijnen.'' vervolgt hij na een moment van stilte. ''Daar kan ik misschien wel aan werken.'' glimlach ik. Ik voel zijn armen wat minder strak om me heen, en probeer me even los te maken, maar merk al snel dat het geen zin heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 7:29 pm

“Sorry, maar dat zit niet in de opties die ik kan toestaan.” Zegt ze droog met een opgetrokken wenkbrauw. Als ik mijn zin vervolgt heb zegt ze “daar kan ik misschien wel aan werken.” Ze probeert zich even los te maken maar het mag niet baten. Ik grijns en denk dan verder na. “Wat zijn dan die opties die je wel kan toestaan?” Ik glimlach breed en kijk haar afwachtend aan, in de hoop dat het interessante voorstellen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 7:45 pm


Hij grijnst en gaat dan weer verder met nadenken. Ik speel met mijn vingers terwijl ik wacht tot hij met een nieuw voorstel komt. “Wat zijn dan die opties die je wel kan toestaan?” hij glimlacht breed en kijkt me afwachtend aan. Ik haal even mijn schouders op. ''Ik zou je kunnen masseren. Of ...'' zeg ik terwijl ik zelf ook even nadenk. ''of.. Ehm.. Ik zou je kunnen leren hoe je zelf je toga om moet doen.'' grinnik ik terwijl ik hem vrolijk aan kijk. ''Was je nog van plan om me los te laten of ga je me de hele avond gevangen houden?''
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 7:52 pm

Schouderophalend wacht ze even voor ze antwoord. “Ik zou je kunnen masseren. Of…” Ze denkt even na. “of… Ehm… Ik zou je kunnen leren hoe je zelf je toga om moet doen.” Grinnikt ze terwijl ze me vrolijk aan kijkt. “Was je nog van plan om me los te laten of ga je me de hele avond gevangen houden?” Ik lach kort en ga rechtop zitten terwijl ik mijn greep bijna volledig los laat. “Nee, maar de deur blijft wel vast.” Ik grijns. “Ik zou zeggen kies zelf wat je wil doen, maar nu je het zo voorstelt…” Ik beweeg even met een pijnlijke blik mijn schouder. “Ik ben de laatste tijd wel nogal stijfjes.” Ik kijk haar aan. “Misschien dat je daarna mij het kan aanleren? Maar eerst wel eventjes die kussens terug op bed leggen…” Ik kijk er even schuin naar en laat haar daarna los.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 8:03 pm


Hij lacht kort en gaat dan rechtop zitten, waarbij hij me zo goed als los laat. “Nee, maar de deur blijft wel vast.” grijnst hij. “Ik zou zeggen kies zelf wat je wil doen, maar nu je het zo voorstelt…” zegt hij terwijl hij even beweegt met een pijnlijke blik zijn schouder. “Ik ben de laatste tijd wel nogal stijfjes.” hij kijkt me daarna weer aan. “Misschien dat je daarna mij het kan aanleren? Maar eerst wel eventjes die kussens terug op bed leggen…” Ik grinnik en knik. ''Prima, twee eenvoudige prijzen voor de winnaar.'' glimlach ik waarna ik naar de rand van het bed kruip om de kussens weer terug op het bed te gooien. Eenvoudig gooi ik ze zachtjes achter me neer, zodat ze bij Hades in de buurt komen. Als alle kussens weer op het bed liggen leg ik de overige kussens op zijn plek neer en glimlachend kruip ik weer naar hem toe. ''Okee, ga zitten dan zal ik je masseren.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 8:16 pm

Ze knikt. “Prima, twee eenvoudige prijzen voor de winnaar.” Glimlacht ze, waarna ze naar de rand van het bed kruipt omdat de kussens weer terug op het bed te gooien. Eenvoudig gooit ze, ze zachtjes achter haar neer zodat ze bij me in de buurt vielen. Ik leg ze allemaal een voor een goed. Als alle kussens weer op het bed liggen, legt ze de overige kussens op hun plek neer en glimlachend kruipt ze weer naar me toe. “Ok, ga zitten dan zal ik je masseren.” Ik glimlach tevreden en ga op de rand van mijn bed zitten. Ik maak het koortje van mijn toga los en laat de stof van mijn schouders glijden, zodat mijn bovenlichaam ontbloot is. Ik neem mijn haren vast en leg ze naar voren langs mijn nek. Ik zie dat de openhaard nog een beetje aan het branden is en zucht. Ik neem met mijn handen even de bedrand vast en kijk over mijn schouder naar haar. “Mag ik niet op mijn buik gaan liggen?” Vraag ik zacht en kijk haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 8:50 pm


Hij glimlacht tevreden en gaat op de rand van het bed zitten. Rustig kijk ik toe hoe hij hij de bovenste helft van zijn toga af laat glijden zodat zijn bovenlichaam bloot is. Hij pakt zijn haren vast en legt het langs zijn nek heen over zijn borst. Hij kijkt even opzij, en ik volg zijn blik naar de openhaard. Ik zie ook dat het vuur bijna uit is en ik richt mijn blik op Hades weer. Hij zuchtte en nam met zijn handen de bedrand vast waarna hij me over zijn schouder aan kijkt. ''Mag ik niet op mijn buik gaan liggen?'' vraagt hij zacht terwijl hij me aan blijft kijken. Ik glimlach vriendelijk . ''Natuurlijk, het maakt mij niet heel erg veel uit. Doe maar waar jij je het beste bij voelt.'' glimlach ik terwijl ik rustig wacht tot hij klaar is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 9:02 pm

Ze glimlacht vriendelijk. “Natuurlijk, het maakt mij niet heel erg veel uit. Doe maar waar jij je het beste bij voelt.” Glimlacht ze terwijl ze rustig wacht tot ik klaar ben. Ik neem een groot kussen van tussen de rest en leg hem plat op het bed. Ik neem mijn toga vast en ga dan op mijn buik liggen met mijn armen om het kussen geklemd. Ik leg mijn hoofd erop en kijk uit mijn ooghoeken naar haar. “Klaar.” Glimlach ik en wacht tot ze gaat beginnen. “Aarzel maar niet om goed door te duwen en te masseren hoor.” Grijns ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 9:13 pm


Ik kijk toe hoe hij een kussen pakt en er op gaat liggen. “Klaar.” Glimlacht hij en wacht tot ik ga beginnen. “Aarzel maar niet om goed door te duwen en te masseren hoor.” grijnst hij. Ik glimlach vrolijk en ga over hem heen hangen, met een been aan elke kant van zijn zij. Rustig leg ik mijn handen neer en begin ik te masseren. Ik glij met mijn handen langs zijn schouderbladen langzaam langs zijn ruggengraat naar beneden, terwijl ik hier en daar kracht er op zet. Ik neem rustig mijn tijd en na een tijdje vind ik het wel genoeg. Ik buig me voorover over hem heen zodat ik met mijn lippen bij zijn oor kom. ''Al klaar, en hoe voelt het nu?'' fluister ik glimlachend, met mijn handen nog op zijn schouders
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 9:42 pm

Ze glimlacht en gaat over mij heen hangen, met een been aan elke kant van mijn zij. Ik voel hoe ze haar handen op mijn rug plaatst en begint te masseren. Ze glijdt met haar handen langs mijn schouderbladen en ze voelen lekker warm aan, daarna glijden ze langs mijn ruggengraat naar beneden en hier en daar zet ze er eens kracht op. Ik geniet van de aanrakingen. Als ze eens druk bij mijn schouders zet, kreun ik lichtjes van de deugd. Ze neemt rustig de tijd en ik geniet er ontspannen van. Dan laat ze haar handen op mijn schouders liggen en zijn haar lippen plots bij mijn oor. “Al klaar, en hoe voelt het nu?” Fluistert ze glimlachend. Ik open mijn ogen en rek mijn armen even uit. “Geweldig,” glimlach ik en blijf nog even rustig en genietend op het bed liggen. Ik kijk uit mijn ooghoeken naar hoe ze boven mij hangt en grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 10:08 pm


Ik glimlach als hij kreunt omdat het goed voelt. Ik zie dat hij zijn ogen open doet en zijn armen voor zich uit strekt. ''Geweldig.'' glimlacht hij terwijl hij nog rustig blijft liggen. Ik blijf nog eventjes boven hem hangen en en blaas mijn haar uit mijn gezicht. Ik zie dat hij naar me kijkt vanuit zijn ooghoeken en grijnst, en ik lach vrolijk terug waarna ik me met mijn handen van zijn schouders af zet en naast hem rol op het bed. Ik kijk even naar het plafond en richt daarna mijn blik weer op Hades. ''Dus. Wat gaat er nu nog gebeuren/'' zucht ik
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 10:18 pm

Ze rolt van me af en valt op het stukje naast mij neer op het bed. Ze kijkt even naar het plafond en richt daarna haar blik naar mij. “Dus. Wat gaat er nu gebeuren?” Zucht ze en ik rol me met een grote kreun op mijn rug om, waarbij ik bijna op haar beland maar nog net niet. Ik lig arm tegen arm met haar. Met mijn andere arm wrijf ik zachtjes over mijn buik en zucht. Ik kijk haar met een grijns aan. “Dat heb je volledig zelf in de hand…” Grijns ik breed en kijk haar even recht in de ogen aan, waarna ik mijn blik af wendt. “Het enige wat ik weet is dat ik dit stomme ding niet meer aan wil doen.” Ik kijk er even naar en friemel eraan, maar krijg het niet zo makkelijk uit. “Dus ik wil een nieuwe 2e prijs.” Ik kijk haar weer aan en wacht rustig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 10:30 pm


Hij rolt zich op zijn rug en valt bijna op me. Ik blijf rustig liggen, en voel hoe we onze armen elkaar aanraken. Ik wacht rustig af tot hij wat gaat zeggen en zie hoe hij over zijn buik wrijft met zijn andere hand. Op een gegeven moment kijkt hij me aan met een grijns. “Dat heb je volledig zelf in de hand…” Grijnst hij breed en hij kijkt me even recht in de ogen aan, waarna hij zijn blik af wendt. “Het enige wat ik weet is dat ik dit stomme ding niet meer aan wil doen.” Hij kijk er even naar en friemel eraan, maar ik merk dat hij het niet zo makkelijk uit krijgt. “Dus ik wil een nieuwe 2e prijs.” zegt hij en hij kijkt me afwachtend aan. Ik blijf hem rustig aan kijken en ben even stil. ''Ik heb geen opties meer. En je gaat niet zonder een pyama bij mij in bed liggen. Dan ga ik wel in de badkuip slapen ofzo.'' zeg ik droog
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 10:46 pm

“Ik heb geen opties meer,” zegt ze. “En je gaat niet zonder een pyjama bij mij in bed liggen. Dan ga ik wel in de badkuip slapen ofzo.” Zegt ze droog. Ik zucht en kijk haar droog aan terwijl ik rechtop ga zitten. “Ik heb er deze keer wel een onderbroek onder aan hoor.” Zeg ik kortaf en probeer de toga los te trekken maar heb er heel veel problemen mee. Ik sta op en kijk naar hoe dat ding af moet, maar kan het gewoon niet zien en blijf er geïrriteerd naar kijken en prutsen. Uiteindelijk kijk ik op en kijk haar veelbetekenend aan. “Help?!”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 10:58 pm


Hij zucht en kijkt me droog aan. ''Ik heb er deze keer wel een onderbroek onder aan hoor.'' zegt hij kortaf terwijl hij aan zijn toga prutst om hem uit te krijgen, wat overduidelijk niet lukt. Hij staat op en kijkt naar de toga, en ik kan duidelijk zien dat hij niks van de toga snapt, wat mij aan het lachen maakt. Zachtjes lig ik op mijn buik er grinnikend naar te kijken. Na een hele tijd geprutst te hebben aan zijn toga en geirriteerde geluidjes maken kijkt hij naar me op. ''Help?!'' zegt hi veelbetekenend. Ik grinnik en kom overeind. ''Okee, je tweede prijs is dat je zonder toga pyama in het zelfde bed mag slapen, maar ik hou dan wel van mijn eigen ruimte.'' grinnik ik terwijl ik hem gebaar dat hij dichterbij moet komen zodat ik hem los kan maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 11:11 pm

Ze lacht en kijkt naar al mijn mislukkende pogingen. Ze grinnikt nog even na en komt dan overeind. “Ok, je tweede prijs is dat je zonder toga pyjama in het zelfde bed mag slapen, maar ik hou dan wel van mijn eigen ruimte.” Grinnikt ze terwijl ze gebaart dat ik dichterbij moet komen zodat ze hem los kan maken. Ik loop naar haar toe, ga voor haar staan en kijk naar hoe ze hem los maakt. “Zeg, als je altijd bang van mij gaat blijven…” Ik kijk haar serieus aan. “Maar goed, ik zal afstand houden als je dat perse wilt.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 11:26 pm


Rustig maak ik hem los van zijn toga en laat de doek op de grond vallen. “Zeg, als je altijd bang van mij gaat blijven…” hij kijkt me serieus aan. “Maar goed, ik zal afstand houden als je dat perse wilt.” Ik kijk hem rustig aan terwijl ik op mijn armen naast me laat vallen. ''Ik ben niet bang voor je, ik ken je alleen niet. Voor mij ben je nog steeds een vreemde, en de eerste nacht dat ik ergens anders moet slapen, lig ik met hem in hetzelfde bed.'' zeg ik rustig terwijl ik weer ga zitten. Ik kijk hem even onschuldig aan en glimlach dan. ''en ik draai nogal veel, vandaar dat je afstand moet houden.'' grinnik ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 11:37 pm

De doek valt op de grond en ik buk mij rustig om hem op te nemen. Ze laat haar armen losjes naast haar vallen. “Ik ben niet bang voor je, ik ken je alleen niet. Voor mij ben je nog steeds een vreemde, en de eerste nacht dat ik ergens anders moet slapen, lig ik met hem in hetzelfde bed.” Zegt ze rustig terwijl ze op het bed gaat zitten en ik naar de openhaard loop met de toga in mijn handen. “En ik draai nogal veel, vandaar dat je afstand moet houden.” Grinnikt ze. Ik lach even. “Wel, Persephone, ik heb nooit gezegd dat je mij geen vragen doelend op het achterhalen van mijn persoonlijkheid mag stellen. En wees gerust, zoals ik al zei ben ik niet zoals je vader.” Ik glimlach en smijt de toga in het haardvuur. Ik kijk hoe hij stilaan vlam vat. Ik zucht. “Oh en moest je er iets aan hebben, ik kan zweren dat ik wil wachten tot ons huwelijk. Niet dat ik het nog nooit gedaan heb.” Ik draai me om en loop naar het bed toe terwijl ik grijns. “Draaien is niet zo erg, liefje. Ik schreeuw.” Knipogend ga ik op bed liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptydo aug 02, 2012 11:56 pm


Hij bukt om de toga op te pakken en loop rustig richting de openhaard. Hij lacht even als ik hem gezegd heb dat ik nogal veel draai. “Wel, Persephone, ik heb nooit gezegd dat je mij geen vragen doelend op het achterhalen van mijn persoonlijkheid mag stellen. En wees gerust, zoals ik al zei ben ik niet zoals je vader.” Hij glimlacht en smijt de toga in het haardvuur. Hij kijkt hoe hij stilaan vlam vat en zucht. “Oh en moest je er iets aan hebben, ik kan zweren dat ik wil wachten tot ons huwelijk. Niet dat ik het nog nooit gedaan heb.” Hij draait zich om en loopt naar het bed toe terwijl hij grijnst. “Draaien is niet zo erg, liefje. Ik schreeuw.” Knipogend gaat hij op het bed liggen. Ik kijk hem rustig aan en wacht even voor ik hem antwoord. ''Ten eerste, waarom gooi je die toga weg, wat nou als je hem nog een keer nodig hebt, dan heb je hem niet meer. En ik denk ook niet dat je zoals mijn vader bent, want dan had je al veel eerder actie onder nomen, neem ik aan tenminste. En zolang je me niet wakker schreeuwt, mag je schreeuwen wat je wilt. Waarom schreeuw je eigenlijk.'' Ik ben even stil en haal even diep adem. ''En ik weet niet of er een huwelijk zal komen..'' zeg ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptyvr aug 03, 2012 12:10 am

“Ten eerste, waarom gooi je die toga weg, wat nou als je hem nog een keer nodig hebt, dan heb je hem niet meer.” Ik lach breed op haar opmerking. “Ik haat dat ding en ikk heb er genoeg, onder andere die dat jij nu aan hebt.” Ik wacht tot ze verder gaat met praten. “En ik denk ook niet dat je zoals mijn vader bent, want dan had je al veel eerder actie ondernomen, neem ik aan tenminste.” Ik kijk haar raar aan. “Dat laatste snap ik niet helemaal.” Maar gelijk gaat ze verder met praten. “En zolang je me niet wakker schreeuwt, mag je schreeuwen wat je wilt. Waarom schreeuw je eigenlijk.” Ze is even stil en ik laat mij naar achteren vallen op het bed, waarbij ik mijn armen achter mijn hoofd leg. “Dat is het nadeel aan dit oord en een verleden die me in mijn gedachten achtervolgt.” Ik kijk haar even aan en doe mijn best om te horen wat ze stil zegt. “En ik weet niet of er een huwelijk zal komen…” Ik ga rechtop zitten en kom met mijn gezicht dicht bij haar. Ik glimlach en kijk naar haar lippen terwijl het topje van mijn neus naast de hare is. “We hebben tijd genoeg.” Antwoord ik haar charmant. Ik laat me weer naar achteren vallen op het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptyvr aug 03, 2012 12:31 am


“Ik haat dat ding en ikk heb er genoeg, onder andere die dat jij nu aan hebt.” geeft hij als verklaring om mijn toga vraag. Hij kijkt me raar aan als ik verder ga met praten. ''Dat laatste snap ik niet helemaal.'' zegt hij maar ik negeer het gewoon. Hij legt zijn armen achter zijn hoofd en ik wacht rustig. “Dat is het nadeel aan dit oord en een verleden die me in mijn gedachten achtervolgt.” zegt hij en ik knik rustig als hij me aankijkt. Hij hoorde wat ik als laatste zei en gaat recht op zitten. Hij brengt zijn gezicht zo dicht bij de mijne dat onze neuzen elkaar raken. Ik blijf hem rustig aankijken als zijn blik naar mijn lippen glijden. ''We hebben tijd genoeg.'' antwoordt hij me charmant waarna hij zich weer achterover laat vallen op het bed. ''Ik denk dat een eeuwigheid nog niet genoeg tijd is.'' zeg ik droog waarna ik ook ga liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Emptyvr aug 03, 2012 12:46 am

“Ik denk dat een eeuwigheid nog niet genoeg tijd is.” Zegt ze waarna ze ook ga liggen. Ik lach breed en negeer het afkeurende in haar opmerking. “Ach, daar kom je later waarschijnlijk nog op terug.” Ik kijk haar vrolijk aan en laat me niet zomaar van mijn stuk brengen, waarna ik mijn benen ophef om het deken onder mij vandaan te trekken en er onder te kruipen. “Maar in de tussentijd ben ik heel erg moe, dus we discussiëren het morgen wel als dat nodig is.” Ik zucht en neem hoofdkussens van de hoop die ik dan plat leg om erop te kunnen liggen. “Bedankt voor de massage, trouwens.” Ik glimlach als ik haar nog even aan kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
To never see the friendly face of her mother again.
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Face claim
» These things we have to face

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: