Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 To never see the friendly face of her mother again.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptywo aug 01, 2012 8:33 pm


Hij doet zijn kin wat meer omhoog zodat hij meer achterin de kussens ligt. “Maar als ik het negeer, dan ben ik een idioot.” zegt hij en kijkt haar veelbetekenend aan. Hij lacht dan even omdat ik hem nog zo genoemd had niet heel lang geleden. Ik lachte vrolijk met hem mee. Daarna wendt hij zijn blik van me af en kijkt hij naar de brandende openhaard, die lekker warm aanvoelt. een hele tijd is het stil en ik kijk naar de knetterende vlammen in de openhaard. “Wil je een glaasje wijn?” Vraagt hij dan plots, en ik kijk verward op naar me. Ik volg zijn blik en zie dan ook de fles wijn staan. ''Uhm.. Ja. Graag.'' glimlach ik. Ik volg met mijn ogen Hades zijn bewegingen en zucht even tevreden door de behaaglijke warmte die van de haard af komt. ''Heb je hier vaker het vuur aanstaan?'' vraag ik met een glimlach, waarna ik me bedenk dat hij eerder had gezegd dat hij niet meer zo vaak in zijn eigen kamer was. ''En waarom ben je hier niet zo vaak meer eigenlijk?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptywo aug 01, 2012 8:53 pm

“Uhm.. Ja. Graag.” Antwoord ze op mijn voorstel en glimlacht. Ik sta op en loop naar de kast naast de openhaard, om nog een glas te nemen. Ik schenk beide glazen vol en loop tot bij haar naast het bed. Ik overhandig het haar en ga dan op mijn plaats liggen. Ik zet mijn lippen aan het glas om even te drinken als ze een vraag stelt. “Heb je hier vaker het vuur aanstaan?” Ik knik terwijl er nog steeds wijn in mijn mond zit. Ik slik het door. “En waarom ben je hier niet zo vaak meer eigenlijk?” Ik zucht en laat mijn ogen naar het deken glijden. “Je kan niet altijd ongelukkig blijven jammeren, nietwaar?” Antwoord ik haar na een tijdje en drink mijn glas dan in een teug uit. Ik zet het weg op het nachtkastje. Daarna kijk ik terug naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptywo aug 01, 2012 9:26 pm


Hij staat op en loopt naar de kast, om een tweede glas te pakken. Aandachtig volg ik zijn bewegingen weer en kijk toe hoe hij de glazen vol schenkt, en weer terug loopt naar het bed. Ik neem het glas van hem aan en kijk naar hoe hij weer gaat liggen. Ik hou het glas gewoon eventjes vast en kijk hem rustig aan als hij knikt op mijn vraag. Rustig neem ik een slok van de wijn als hij zucht en zijn blik op de deken richt. “Je kan niet altijd ongelukkig blijven jammeren, nietwaar?” zegt hij na een hele tijd waarna hij zijn glas achterover slaat. Hij zet het glas weg en kijkt me recht aan. ''Ik denk het.'' mompel ik terwijl ik het laatste restje van mijn wijn opdrink. Ik kruip richting het hoofdeinde en zet mijn glas neer naast het bed. Ik rol me op mijn rug en zak weg in de kussens. ''Waarom heb je zoveel kussens? Ik verdwijn er gewoon tussen.'' lach ik terwijl ik mezelf omhoog werk, zodat ik over de kussens naar hem kan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptywo aug 01, 2012 9:36 pm

“Ik denk het.” Mompelt ze terwijl ze het laatste restje van haar wijn opdrinkt. Ze kruipt richting het hoofdeinde en zet haar glas neer naast het bed. Ze rolt zich op haar rug en zakt weg in de kussens. “Waarom heb je zoveel kussens? Ik verdwijn er gewoon tussen.” Lacht ze terwijl ze zichzelf omhoog trekt zodat ze over de kussens naar mij kan kijken. Ik grijns. “Ja, dat zagen we net he…” Ik lach breed en schuif over het bed naar haar toe. “Ik weet het niet, ik vind het best wel gezellig.” Ik ga naast haar liggen maar zit rechtop en met mijn bovenlichaam meer naar haar toegedraaid. “Mag jij eigenlijk wel wijn drinken van Demeter?” Vraag ik zacht en kijkt haar oprecht geïnteresseerd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptywo aug 01, 2012 9:51 pm


Hij grijnst vrolijk en kijkt me aan. ''Ja, dat zagen we net he...'' Hij lacht breed en schuift dichter naar me toe. ''Ik weet het niet, ik vind het best wel gezellig.'' antwoordt hij mijn vraag en hij gaat naast me zitten, lichtelijk naar me toe gedraaid. Ik laat me weer rustig zakken en kan Hades net nog zien over alle kussens heen. ''Het zijn er zo onmogelijk veel.'' lach ik. ''Mag jij eigenlijk wel wijn van Demeter?'' vraagt hij dan zachtjes, en kijkt me geintresseerd aan. Ik glimlach en rol met mijn ogen. ''Zo af en toe. Maar ik denk dat ik oud en wijs genoeg ben om daar zelf over te beslissen. Ik ben geen kind meer.'' zeg ik glimlachend terwijl ik hem rustig aan kijk. ''En daarbij, ze is er niet meer om me te controleren.'' zeg ik wat zachter. Ik pak een kussen op en kijk er even naar. Ik ga met mijn hand erover heen en voel dat het zacht is. Ik geef een zachte klap met het kussen op zijn borst. ''Hier zijn die kussens alleen maar goed voor.'' grinnik ik zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptywo aug 01, 2012 10:10 pm

“Het zijn er zo onmogelijk veel.” Lacht ze. “Blijkbaar toch mogelijk.” Voeg ik er nog aan toe. Ze rolt met haar ogen. “Zo af en toe. Maar ik denk dat ik oud en wijs genoeg ben om daar zelf over te beslissen. Ik ben geen kind meer.” Zegt ze terwijl ze me rustig blijft aankijken. “En daarbij, ze is er niet meer om me te controleren.” Ze gaat gedempter praten. Ze pakt een kussen en kijkt er even naar, gaat er met haar hand over heen en geeft dan een zachte klap met het kussen op mijn borst. “Hier zijn die kussens alleen maar goed voor.” Grinnikt ze zachtjes. Ik trek een wenkbrauw op terwijl ik kijk naar mijn borst en mijn hand op de plaats leg waar ze het had tegen geklopt. “Ben je zeker dat je dit wel wil doen?” Ik kijk haar even aan en trek haar dan aan haar arm overeind van tussen de kussens. “Want ik kan niet geloven dat ik het eerlijk ga spelen.” Ik gris het kussen uit haar hand en kijk haar met een grijns aan, waarna ik haar een klap geef tegen haar benen ermee. Ik was niet zo heel ervaren met dit soort gedoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptywo aug 01, 2012 10:20 pm


Als ik hem geslagen heb met het kussen trekt hij een wenkbrauw op en legt zijn hand over de plek waar ik hem geraakt had. ''Ben je zeker dat je dit wel wilt doen?'' zegt hij waarna hij me omhoog trekt aan mijn arm en aan kijkt. ''Want ik kan niet beloven dat ik het eerlijk ga spelen.'' zegt hij waarna hij het kussen van me afpakt. Ik kijk hem aan met mijn mond open en kan het niet laten om te grijnzen. Hij geeft me een klap op mijn benen en ik kijk hem aan. ''Je bent zonet een oorlog begonnen.'' zeg ik zo serieus mogelijk, waarna ik zo snel mogelijk een kussen pak en hem tegen zijn arm sla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptywo aug 01, 2012 10:33 pm

“Je bent zonet een oorlog begonnen.” Zegt ze zo serieus mogelijk. Vervolgens neemt ze zo snel mogelijk een kussen beet en slaat ermee tegen mijn arm. “Dat doe ik al mijn hele leven.” Grap ik en kruip een stukje achteruit terwijl ik kussens mijn kant mee gris. Ik gooi er een haar kant op en neem al een volgende beet om mij mee te verdedigen. Daarna kruip ik een stuk naar haar toe en sla ik met het kussen tegen haar buik. Ik lach breed en hou haar aan haar pols tegen. “Pas op van de lamp!” Roep ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptywo aug 01, 2012 10:48 pm


''Dat doe ik al mijn hele leven.'' zegt hij grappend terwijl hij naar achteren kruipt en kussens met zich meeneemt. Hij gooit een kussen naar me toe en behendig vang ik die op, klaar om hem gelijk terug te gooien. Ik zie dat hij al een kussen als bescherming heeft genomen en ik grinnik zachtjes. ''Alleen deze oorlog zal ik winnen.'' Ik gooi een kussen terug naar hem en maak een lachend gilletje als hij naar me toe kruipt. Als hij me tegen mijn buik aan slaat verlies ik bijna mijn even wicht waarbij hij al snel mijn pols heeft vastgepakt om me tegen te houden. ''Pas op voor die lamp!'' roept hij. Ik kijk hem voor een moment aan en grinnik dan. ''Je hebt jezelf opgeofferd om het leven van een arme soldaat te redden, en het mijne.'' lach ik. ''Wat moedig van je.'' Ik glimlach en sla dan met het kussen dat ik nog vast had zachtjes tegen de zijkant van zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptywo aug 01, 2012 11:08 pm

Ze vangt het kussen behendig op en als ik schuil achter een ander, grinnikt ze. “Alleen deze oorlog zal ik winnen.” Ze gooit het kussen terug, die ik behendig ontwijk. Ze slaakt een lachend gilletje als ik naar haar toe kruip. Als ik haar met een kussen op haar buik sla, verliest ze bijna haar evenwicht. Ik neem haar vlug vast aan haar pols. Ze kijkt me even aan en grinnikt. “Je hebt jezelf opgeofferd om het leven van een arme soldaat te redden, en het mijne.” Lacht ze. “Wat moedig van je.” Ze glimlacht en ik lach om haar fantasie. “Wel, zo’n mooie prinses als tegenstandster en haar in koele bloede vermoorden? Dat kan zelfs de kilste man toch niet?” Dan slaat ze plots met het kussen die ze nog steeds vast heeft zachtjes tegen de zijkant van mijn hoofd. Ik val achteruit en steek mijn hand ertussen als ze er tegen slaat. “Stop, stop, stop!” Zeg ik een paar keer na elkaar, en lach ondertussen. “Ik geef me over!” Piep ik zacht en probeer het kussen van haar af te nemen. Ik geef er een harde ruk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptywo aug 01, 2012 11:14 pm


“Wel, zo’n mooie prinses als tegenstandster en haar in koele bloede vermoorden? Dat kan zelfs de kilste man toch niet?” zegt hij en ik grinnik zachtjes. Als ik hem geraakt heb tegen zijn hoofd aan valt hij achteruit. ''Stop, stop, stop!'' zegt hij een paar keer achter elkaar terwijl hij lacht. ''Ik geef me over.'' piept hij zacht. Hij pakt het kussen vast waarmee ik hem sla en geeft er een harde ruk aan. Aangezien ik het nogal goed vast heb trekt hij mij erachter aan en val ik languit over Hades heen. Ik ben even gedesorienteerd en kijk dan Hades lachend aan. ''Dacht je dat je zo makkelijk kon winnen?'' grinnik ik terwijl ik het kussen terug pak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptywo aug 01, 2012 11:37 pm

Haar zachte gegrinnik vult de kamer. Ze heeft het kussen zodanig goed beet, dat ze er gelijk achteraan valt als ik eraan trek. Ze valt languit over me heen. Ze is even gedesoriënteerd, en kijkt mij dan lachend aan. “Dacht je dat je zo makkelijk kon winnen?” Grinnikt ze terwijl ze terwijl ze het kussen terug neemt, maar ik klem net op hetzelfde moment mijn hand erom heen. “Daarom gaf ik mij ook over.” Ik ben even serieus, maar kan dan toch geen gegrinnik inhouden. Ik sla mijn vrije arm om haar middel heen en grijns breed, maar hou met mijn andere hand stevig het kussen vast. “Heb je al iets in gedachten qua prijs?” Ik kijk haar in haar helderblauwe ogen aan. “Of wil je dat ik bij je smeek om een herkansing?” Ik kijk haar uitdagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptywo aug 01, 2012 11:42 pm


“Daarom gaf ik mij ook over.” zegt hij en voor een moment is hij serieus, maar hij kan uiteindelijk dan toch geen gegrinnik inhouden. Hij slaat zijn vrije arm om mijn middel heen en grijnst breed, maar ondertussen houdt hij met zijn andere hand stevig het kussen vast. “Heb je al iets in gedachten qua prijs?” vraagt hij terwijl hij me recht in mijn ogen aan kijkt. “Of wil je dat ik bij je smeek om een herkansing?” Uitdagend kijkt hij me aan en ik grijns. ''Dat smeken om een herkansing klinkt goed.'' lach ik terwijl ik met mijn andere hand een ander kussen probeer te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptywo aug 01, 2012 11:52 pm

Ze grijnst. “Dat smeken om een herkansing klinkt goed.” Lacht ze terwijl ze met haar andere hand een ander kussen probeert te pakken. Ik zwaai mijn benen voorzichtig om haar heen als ik mijn arm weghaal en strek die vrije arm dan uit om haar hand beet te nemen zodat ze geen kussen meer nemen kan. Glimlachend kijk ik haar aan. Deze greep om haar moest er voor anderen vast komisch uit zien. “Kijk eens lief en vraag of ik dat wil doen.” Zeg ik terug en merk dat de openhaard bijna weeral dooft. Alsof die nog nodig zou zijn, bedenk ik me en begin dan kort te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptywo aug 01, 2012 11:59 pm


Als hij doorheeft dat ik een kussen probeer te pakken zwaait hij zijn benen om me heen, en de arm die hierdoor vrij komt pakt mijn zoekende hand vast. Glimlachend kijkt hij me aan en ik kijk eventjes om me heen. “Kijk eens lief en vraag of ik dat wil doen.” Ik grinnik en kijk hem recht aan. ''Hades, wil je alsjeblieft nog een kussengevecht met mij doen?'' vraag ik op mijn allerliefst terwijl ik met wimpers knipper en er lief bij kijk. ''Dat zou zoveel voor me betekenen.'' zeg ik mierzoet terwijl ik hem lief aan blijf kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptydo aug 02, 2012 12:06 am

Ze grinnikt en kijk me recht aan. “Hades, wil je alsjeblieft nog een kussengevecht met mij doen?” Vraagt ze op haar allerliefst terwijl ze met haar wimpers knippert en er lief bij kijkt. “Dat zou zoveel voor me betekenen.” Zegt ze mierzoet terwijl ze mij lief blijft aankijken. Ik grijns en rol om, zodat ze onder me terecht komt. Ik maak mijn benen los van onder haar meer blijf haar de weg blokkeren. “Tja, wil ik dat?” Ik wacht even. “En wat als ik nu een andere betekenis van het woord in mijn hoofd zitten heb?” Ik wacht even en breng mijn lippen dan naar haar oor. “Je hebt een halve minuut om weg te rennen met je kussens.” Fluister ik en rol dan van haar af, om met mijn ogen dicht op mijn rug te gaan liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptydo aug 02, 2012 12:16 am


Hij rolt om en hangt boven me, nog steeds mijn zorgend dat ik niet weg kom. “Tja, wil ik dat?” zegt hij en hij wacht even. “En wat als ik nu een andere betekenis van het woord in mijn hoofd zitten heb?” weer wacht hij even en brengt zijn lippen dan naar mijn oor. “Je hebt een halve minuut om weg te rennen met je kussens.” Fluistert hij en rolt dan van me af. Hij gaat met zijn ogen dicht op zijn rug liggen en ik vlieg overeind, gris 3 kussens met me mee en kijk om me heen op zoek naar een goeie plek als bunker. Ik kies voor de stoel waar hij in zat toen ik wakker was geworden, en ren zo goed als ik kan er heen. Ik ga met mijn knieën op de stoel zitten, zodat ik over de rand heen kan kijken, en hou een kussen stevig vast. Dit zou een ander soort oorlog worden, en ik wist nog niet hoe die zou gaan eindigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptydo aug 02, 2012 12:25 am

Ik hoor hoe ze opstaat en kussens opneemt, waarna ze duidelijk hoorbaar van het bed afkomt en naar een plaats wegrend. Ik spits mijn oren terwijl ik in mijn hoofd tel, maar ik kan niet goed plaatsen welke kant ze opgelopen is. “5…” Ik tel luidop af. “4…3…2...” Ik strek ondertussen al mijn armen uit naar de kussens langs mijn rechterkant. Open mijn ogen terwijl ik “1..” zeg en gris dan vliegensvlug de kussens opzij, rol me erover en ga erachter liggen als beschutting. “Hah!” Zeg ik als ik meen te denken dat ik een betere zet als haar gemaakt heb, maar kijk dan de kamer rond die nogal stil lijkt. Ik zie niet direct waar ze zich bevindt, maar mijn blik valt dan op de kleine helderblauwe ogen die vlak over de stoel uitkomen, onder het goudblonde haar. Ik lach omdat ze daar zo zit, ze is zo klein dat ze zich gemakkelijk achter de stoel verbergen kan. Ik graaf me in tussen de kussens en kijk richting haar. “Geef je over of je wordt gebombardeerd.” Grijns ik en hou al een kussen in de aanslag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptydo aug 02, 2012 12:32 am


''5... 4.. 3.. 2..'' telt hij hardop en als hij ''1'' zegt rolt hij al om en gaat liggen achter de hoop kussens. ''Hah.'' roept hij, waarna hij de kamer doorzoekt om te vinden waar ik zit. Rustig blijf ik zitten en kijk ik hem met lachende ogen aan. Als hij me gevonden heeft lacht hij even en graaft zich dan verder in tussen de kussens terwijl hij naar me blijft kijken. ''geef je over of je wordt gebombardeerd.'' zegt hij grijnzend terwijl hij al een kussen in de aanslag houdt. ''Nooit! Je zult me nooit levend krijgen. De overwinning zal je uit mijn handen moeten rukken.'' lach ik terwijl ik mijn kussen nog steeds klaar houdt, wachtend op wat hij gaat doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptydo aug 02, 2012 12:39 am

“Nooit! Je zult me nooit levend krijgen. De overwinning zal je uit mijn handen moeten rukken.” Lacht ze terwijl ze haar kussen nog steeds klaar houdt in afwachting wat ik ga doen. Ik grijns, wacht even en gooi dan een paar kussens razendsnel haar kant op. Ik neem snel een paar nieuwe, duw me razendsnel overeind en spring van het bed af, aan de andere kant dan haar. Ik ga er schuilend achter liggen en gris, als ik de kans heb, telkens nog meer kussens aan mijn kant terwijl ik wacht op haar tegenaanvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptydo aug 02, 2012 12:44 am


Alle kussens die hij gooit vang ik op, of verzamel ik als hij mist. Veilig achter de stoel kijk ik af en toe even op. Als hij omhoog komt voor meer kussens gooi ik eentje naar hem toe en verzamel al mijn kussens in mijn armen. Ik wacht tot hij weer ondergedoken is en ren naar het bed, spring erop en overbrug de afstand van de ene naar de andere kant zo snel als ik kan. ''Smeek om genade.'' grijns ik terwijl ik hem aankijk, en een kussen in de aanslag hou om te gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptydo aug 02, 2012 12:49 am

Ze gooit even een kussen richting mij, die ik met mijn voet weg stamp. Ze verzamelt al haar kussens en als ik ondergedoken zit omdat ik denk dat ze aan gaat vallen, rent ze naar het bed en springt er op. Ze kruipt er zo snel als ze kan over en grijnst terwijl ze me aankijkt over de rand “Smeek om genade.” Ze houd een kussen in de aanslag om te gooien. “Nooit.” Grijns ik, draai me op mijn buik en wacht om de lading kussens die ze zal gaan gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptydo aug 02, 2012 12:52 am


'Nooit.'' grijnst hij waarna hij zich op zijn buik draait. Ik grijns en begin met mijn kussens te gooien. Als ze allemaal op zijn kijk ik om me heen om te zien waar de rest is gebleven. Als ik besef dat hij ze allemaal heeft kruip ik vlug achteruit, hopend dat ik snel genoeg kan weg komen.
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptydo aug 02, 2012 12:55 am

Ze begint met haar kussens te gooien en ik sla een gedempte kreet. Ik draai me om als ze stopt met gooien, want ze heeft geen kussens meer. Ze kruipt vlug achteruit, maar het is al te laat. Ik spring zo snel ik kan op en werp me naar voren op het bed. Ik grijp haar polsen terwijl ik als een monster “Waaaargh,” roep en haar naar voren mee trek tot we beiden af de rand van het bed vallen op de hoop kussens. Ik hou haar in een vaste greep zodat ze niet weg kan zonder trekken of stoten. Ik leg mijn kin op haar schouder en kijk met grote ogen naar haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Emptydo aug 02, 2012 12:58 am


al vlug springt hij naar voren en slaakt een of andere kreet, waarna b=hij mijn polsen pakt. Hij trekt me naar zich toe, en samen vallen we van het bed af. Stevig in zijn greep voel ik zijn kin op mijn schouder en ik stop met me los wurmen. ''Okee. dit keer heb jij gewonnen.'' grinnik ik. ''je mag me los laten.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
To never see the friendly face of her mother again.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Face claim
» These things we have to face

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: