Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 To never see the friendly face of her mother again.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptydi jul 31, 2012 7:17 pm

“Ik weet dat het de oude Griekse klederdracht is, ik besta zelf ook al een tijdje.” Grinnikt ze. “En je hebt hem verkeerd om aan inderdaad. En het is absoluut veel beter dan wanneer je hier zonder iets rond loopt, doe dat maar als ik ver weg ben.” Zegt ze droog. Na mijn stomme mop legt ze haar armen onder haar hoofd. “Ik vind kleine kamers gezellig, is lekker knus. Lijkt me helemaal niks om altijd maar alleen te liggen in dit enorme bed. Je zou er in kunnen zwemmen.” Zegt ze terwijl ze weer loopt te rollen over het bed. Ik hou haar tegen met mijn hand en neem haar pols vast. “Altijd houdt weldra op,” Ik glimlach even en laat haar los. Ik sta op van het bed en kijk haar aan terwijl ik die stomme toga nog steeds aan heb. “Vertel mij dan eens hoe ik dat ding wel om moet, nu lijk ik vast een idioot.” Dat laatste mompel ik er achteraan. Het liefste was ik zonder iets in bed gekropen, maar dat kon nu niet en nu zeker niet meer met haar erbij. Ik kijk haar recht aan in de ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptydi jul 31, 2012 7:35 pm


Als ik midden in een rol zit houdt hij me tegen door me bij mijn pols te pakken. Ik zit vast in mijn eigen armen en lig vlak naast hem. Verbaasd kijk ik hem aan en trek dan een wenkbrauw omhoog. ''Altijd houdt weldra op,'' zegt hij met een glimlach waarna hij me los laat. Als het tot me door dringt wat hij bedoelt trek ik even een rare glimlach, die alles was behalve gemeend. Hij staat vervolgens op en kijkt naar me. “Vertel mij dan eens hoe ik dat ding wel om moet, nu lijk ik vast een idioot.” zegt hij, waarna hij zijn zin moppelen eindigt. ''Spreek eens duidelijker Hades.'' zeg ik simpel terwijl ik naar de rand van het bed kruip. ''En je lijkt niet op een idioot, je bent een idioot.'' zeg ik rustig terwijl ik op mijn knieën ga zitten. ''Kom eens hier.'' mompel ik terwijl ik hem aan zijn toga naar me toe trek. Ik bekijk het even en kijk hem dan aan. ''Zeg me alsjeblieft dat je iets aan hebt ónder de toga?'' vraag ik terwijl ik hem fronsend aan kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptydi jul 31, 2012 7:49 pm

“Spreek eens duidelijker Hades.” Zegt ze simpel terwijl ze naar de rand van het bed kruipt. Ik volg haar met mijn ogen. “En je lijkt niet op een idioot, je bent een idioot.” Zegt ze rustig terwijl ze op haar knieën gaat zitten. Ik probeer mijn gezicht strak in de plooi te houden en niet beledigd te zijn, ze bedoelde het niet zo. “Kom eens hier.” Mompelt ze en wil naar haar toe stappen als ze me aan mijn toga naar haar toe trekt. Ik schrik ervan en ben blij dat ik hem gelukkig nog vast had, want hij kon makkelijk losschieten. Ze bekijkt het even en kijkt me dan aan. “Zeg me alsjeblieft dat je iets aan hebt ónder de toga?” Vraagt ze terwijl ze me fronsend aankijkt. Ik kan de grijns op mijn gezicht niet verbergen en haal mijn schouders op. “Tja, ik zei eerst wel vertellen. Maar als je echt wil helpen.” Ik grinnik en kijk haar vlak aan. “Je leeft al zo lang, dan weet je toch ook hoe ze het vroeger aandeden?” Ik kijk naar haar hand op de toga en laat mijn vingers er kort over glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptydi jul 31, 2012 8:12 pm


Ik negeer zijn blikken toen ik hem naar me toe trok en wachtte rustig af op zijn antwoordt. Hij begint te grijnzen en haalt zijn schouders op. “Tja, ik zei eerst wel vertellen. Maar als je echt wil helpen.” grinnikt hij en kijkt me vlak aan. Ik rol met mijn ogen en ik kijk hem droog aan “Je leeft al zo lang, dan weet je toch ook hoe ze het vroeger aandeden?” hij kijkt naar mijn hand op de toga en laat zijn vingers er kort over glijden. Ik haal mijn hand weg en laat me weer achterover zakken op het bed. ik zucht even en trek weer een wenkbrauw op. ''Alsnog, je hebt de keus om wel iets eronder aan te trekken.'' zeg ik rustig en besef me dan iets. ''Je was toch wel van plan om dat ding aan te houden als je wou gaan slapen?'' Ik trek even een raar gezicht en ga dan even goed zitten. ''Okee, wat nu voor jou de onderkant is, is de bovenkant, en dan is links ook nog eens rechts.'' geef ik hem als aanwijzingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptydi jul 31, 2012 8:24 pm

Ze rolt met haar ogen en haalt daarna haar hand weg. Ze laat zich weer achterover zakken op het bed, zucht en trekt weer een wenkbrauw op. “Alsnog, je hebt de keus om wel iets eronder aan te trekken.” Zegt ze rustig. “Je was toch wel van plan om dat ding aan te houden als je wou gaan slapen?” Ik piep heel zachtjes “Nee,” terwijl ik me inhouden moet om niet in lachen uit te barsten. Ze trekt even een raar gezicht en gaat dan even goed zitten. “Ok, wat nu voor jou de onderkant is, is de bovenkant, en dan is links ook nog eens rechts.” Geeft ze me aan als aanwijzingen. Ik kijk naar beneden. “Hoe kan dat?! Dit is een doek!” Zeg ik terwijl ik het niet snap en zucht geïrriteerd. Ik draai me om terwijl ik het koortje losmaak. “Weet je wat ik trek wel even iets aan dan kan je het zelf doen.” Ik loop naar de kast terwijl ik de half loshangende toga tegen me aan houd en trek een normaal onderbroek eruit. Met een zucht loop ik de badkamer in. “Momentje.” Zeg ik en loop naar binnen. Ik probeer me los te worstelen uit dat vervloekte ding en wil eerlijk gezegd het niet eens meer aantrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptydi jul 31, 2012 8:37 pm


Heel zachtjes piept hij nee, en ik zie dat hij nu probeert niet in lachen uit te barsten. Ik rol met mijn ogen en ga weer liggen op het bed. “Hoe kan dat?! Dit is een doek!” Zegt hij terwijl hij onbegrijpend er naar kijkt geïrriteerd zucht. Hij draait zich om terwijl hij het koortje losmaakt. “Weet je wat ik trek wel even iets aan dan kan je het zelf doen.” zegt hij waarna hij naar de kast loopt waarbij hij de half loshangende toga tegen zich aan houd. Bij de kast trekt een normaal onderbroek eruit en loopt richting de badkamer. Met een zucht loopt hij de badkamer in. “Momentje.” zegt hij voor hij naar binnen verdwijnt. Ik grinnik zachtjes om zijn irritatie om de toga en wacht geduldig tot hij weer uit de badkamer komt. Ondertussen kruip ik over het bed heen alsof ik een leeuwin ben en blaas mijn haar uit mijn gezicht. Ik kijk naar de plek waar de kussens liggen en als ik zie dat er een heleboel liggen krijg ik een grijnsje op mijn gezicht. Zo snel als ik kan kruip ik naar de kussens toe, en ga eronder liggen, zodat ik helemaal verdwenen ben, en niet meer te zien. Terwijl ik zo zachtjes mogelijk adem wacht ik tot Hades weer uit de badkamer komt, zodat hij even de schrik van zijn leven kan hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptydi jul 31, 2012 9:11 pm

Ik worstel me na een tijd eindelijk uit de toga en kijk naar mijn lichaam in de spiegel. Daar zal ze zeker niet om moeten lachen. Ik glimlach breed en trek de onderbroek over mijn benen tot waar hij hoort te zitten. Vervolgens neem ik met mijn hand de linnendoek terug ik mijn handen. Mijn hand glijdt even over mijn buik. Daarna neem ik het koordje en loop ik in mijn onderbroek de kamer in. Ik zie haar niet meer. Ze is weg, denk ik, maar dan besef ik dat dat niet kan. Tenzij… Ik loop snel naar de ladekast waar ik de sleutel verstopt heb en zie dat hij er nog ligt, misschien had ze hem daar wel terug gelegd en de deur dicht gedaan om mij erin te luizen. Dus ik loop naar de deur en voel aan de klink, op slot. Ze moest hier nog ergens zijn. Ik draai me om en loop naar de ladekast, waar ik tegen ga leunen en de kamer rond kijk. Ik trek even aan de rekker van mijn onderbroek en laat de sleutel erin vallen. “Kom maar tevoorschijn, ninja.” Zeg ik en apprecieer haar verstopspelletjes niet echt. Ik laat het touwtje en de toga op de grond vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptydi jul 31, 2012 9:19 pm


Ik hoor hem naar buiten komen en even stil staan. Dan gaan zijn voetstappen richting een kastje en die gaat open, en weer dicht. Ik hoor dat hij de deur controleert, om te zien of hij nog op slot zit en ik kan gewoon voor me zien hoe hij loopt te zoeken naar me. Weer gaat een kastje open. Ik bijt op mijn lip om niet te gaan lachen. ''Kom maar tevoorschijn, ninja.'' zegt hij en ik hoor aan zijn stem dat hij het niet leuk vind. Ik spits mijn oren en hoor iets op de grond vallen. Dat moet vast de toga zijn.. Ik blijf nog even doodstil liggen, om daarna vliegensvlug overeind te komen terwijl ik kussens naar hem gooi. ''WAAAAH.'' roep ik erbij terwijl ik hem bekogel met kussens. Met een ondeugende lach kijk ik hem aan als al mijn kussens op zijn en kruip langzaam achteruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptydi jul 31, 2012 9:44 pm

Ik kijk net de andere kant op als ik iets hoor. Ze komt schreeuwend overeind. “WAAAAAH!” Ze lag blijkbaar tussen de hoofdkussens, en dat is best wel makkelijk aangezien ze zo klein en tenger is. Ik krijg een kussen tegen mijn gezicht en kan er niet om lachen als ze er nog meer naar me gooit. Ze bekogeld me tot alle kussens op zijn, en bekijkt me dan met een ondeugende glimlach terwijl ze langzaam achteruit kruipt. Denkt ze echt dat ik een aanval terug zou doen? Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar droog aan. Ik kijk naar de kussens bij mijn voeten en naar het lege hoofdeinde. Er waren hier zoveel breekbare spullen dat ze er makkelijk had kunnen breken, maar dat was niet gebeurd. Ik verplaatst mijn gewicht naar mijn ene been en kijk haar aan. “En, wat verwacht je nu dat ik doe?” Zeg ik zo serieus als ik maar kan zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptydi jul 31, 2012 10:02 pm


Hij verplaatst zijn gewicht op een been en kijkt me maar droog aan. Voor een moment staat hij daar maar te staan met zijn opgetrokken wenkbrauw. ''En wat verwacht je nu dat ik doe?'' vraagt hij terwijl hij serieus blijft. Ik zucht en ga liggen op het bed. ''Ik had gehoopt, dat je minder saai zou zijn. Maar kom maar hier, dan doe ik je toga goed.'' zeg ik verveeld terwijl ik naar de rand van het bed kruip. Als hij eindelijk bij me staat en de toga heeft aangeven pak ik de punten vast. ''Armen wijd, dan kan ik erbij.'' zeg ik waarna ik de doek over zijn schouder gooi. Ik trek hem even goed en begin hem dan om hem heen te wikkelen, waardoor ik telkens heel dicht bij hem kom. Als ik klaar ben doe ik het touw er nog om heen en maak ik er een knoop in. ''Al klaar. Een perfecte toga.'' glimlach ik lichtjes. Ik kijk hem recht aan en houdt mijn hoofd even schuin en breng dan mijn lippen vlakbij zijn oor. ''Je had net de perfecte kans om dicht bij me te zijn, om me vast te houden. Maar die heb je verspeeld. Ik heb je een kans gegeven.'' fluister ik zacht waarna ik me op mijn kont laat zakken en hem droog aan kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptydi jul 31, 2012 10:28 pm

Ze zucht en gaat op bed liggen. “Ik had gehoopt dat je minder saai zou zijn. Maar kom maar hier, dan doe ik je toga goed.” Zegt ze terwijl ze naar de rand van het bed toe kruipt. Ik buk me en neem mijn toga op van de grond. Ik loop naar haar toe en reik haar de toga aan, ze neemt hem rustig van me over. Ze neemt de punten vast en zegt “Armen wijd, dan kan ik erbij.” Ik doe wat ze zegt waarna ze de doek over mijn schouders gooit. Ze trekt hem even goed en begint hem dan om me heen te wikkelen. Telkens als ze dicht bij mij komt ruik ik haar zoete geur opnieuw. Ze slaat het koortje om mijn middel heen en knoopt het. “Al klaar. Een perfecte toga.” Glimlacht ze licht. Ik glimlach terug en dan kijkt ze me recht aan. Dan houdt ze haar hoofd plots schuin. Ze buigt naar voren en brengt haar lippen vlakbij mijn oor, terwijl ik mijn armen naar beneden doe. “Je had net de perfecte kans om dicht bij me te zijn, om me vast te houden. Maar die heb je verspeeld. Ik heb je een kans gegeven.” Fluistert ze zacht en gaat dan weer zitten. Ik kijk haar raar aan. Het lijkt alsof zij het niet is, het is raar en ze lijkt anders. “Je hebt gelijk,” Antwoord ik terug en draai me half om. “betreft dat ik een idioot ben.” Ik loop naar de hoofdkussens op de grond en neem er een op, die ik met volle kracht naar haar toe gooi. “Help me nu maar met terugleggen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptydi jul 31, 2012 10:36 pm


“Je hebt gelijk,” Antwoord hij terug en waarna hij zich half om draait. “betreft dat ik een idioot ben.” Ik loop naar de hoofdkussens op de grond en neem er een op, die ik met volle kracht naar haar toe gooi. “Help me nu maar met terugleggen.'' Ik wordt geraakt door het kussen en laat me achterover vallen. Lachend pak ik het kussen en leg ik hem netjes neer aan het hoofdeinde. ''Gooi maar naar me, dan zal ik ze wel neerleggen. Dan hoef ik tenminste niet op te staan.'' glimlach ik terwijl ik rustig wacht op de volgende kussens, en ze netjes neer leg. Als het hele werkje af is kijk ik opeens af. ''Ik heb niks bij me om in te slapen.'' zeg ik fronsend. ''Ik bedoel een pyama, ik ga niet in deze jurk slapen.. Die zit veel te strak oncomfortabel om fatsoenlijk in te kunnen slapen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptydi jul 31, 2012 10:50 pm

Ze wordt geraakt door het kussen en laat zich achterover vallen. Lachend pakt ze het kussen op in haar handen en legt hem aan het hoofdeinde, waar het hoort. “Gooi maar naar me, dan zal ik ze wel neerleggen. Dan hoef ik tenminste niet op te staan.” Ik knik instemmend op haar voorstel en doe wat ze zegt. Telkens wacht ze en vangt ze de kussens op, die ze dan netjes op hun plaats legt. “Ik heb niks bij me om in te slapen,” zegt ze plots fronsend als het werkje af ik. “Ik bedoel een pyjama, ik ga niet in deze jurk slapen… Die zit veel te strak en oncomfortabel om fatsoenlijk in te kunnen slapen.” Ik draai me om naar de ladekast en haal er nog een linnendoek uit. Ik gooi hem naar haar heen. “Alsjeblieft” Zeg ik simpel en weet maar al te goed dat ik er geen koordje bij gegeven heb of ondergoed. Eigenlijk had ik beneden genoeg slaap kledij voor haar klaarliggen in de kast, maar ik wou helemaal niet de deur open maken om het te gaan halen. “Je weet waar mijn badkamer is.” Grijns ik en ga op mijn bed liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptydi jul 31, 2012 11:07 pm


Ik pak de toga aan en strompel naar de badkamer. Ik draai de deur zorgvuldig op slot en kijk dan in de spiegel voor een momentje. Na heel wat gefriemel en mezelf in bochten te hebben gewrongen krijg ik eindelijk de jurk open en laat ik hem van me afvallen. Ik neem even diep adem en zucht tevreden. Ik laat mijn haar ook los en rek me even uit. Ik kijk om me heen om te zien waar ik de toga heb gelaten, en pak de doek op. Als ik de doek op pak merk ik dat er geen touwtje af valt en zucht even lichtelijk. Denkt hij me zo te kunnen pakken, jammer dan. Ik leef in de echte wereld, ik vind wel een andere manier om er een goede jurk van te maken. Rustig leg ik de doek op mijn borst, wikkel hem aan beide kanten om me heen, zodat ik de uiteindes voor me heb, en leg daarmee een knoop in mijn nek. Tevreden bekijk ik het resultaat in de spiegel. Ik woel nog even door mijn haren heen en kam ze dan eventjes met mijn vingers. Ik zucht en kijk naar de badkamer deur. Eigenlijk wou ik helemaal niet terug, naar Hades. Ik wist niet wat hij van plan was, tot waar hij in staat was. Ik zuchtte en draaide de kraan open. Ik deed mijn handen als een kommetje onder het koude water, en gooide wat water in mijn gezicht om te kalmeren. Rustig draai ik de kraan weer dicht en maak mijn gezicht droog. Rustig loop ik naar de badkamer deur en draai hem van het slot. Ik kwam naar buiten en leunde tegen de deurpost aan. ''Je had me geen koord gegeven.'' zeg ik droog
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptydi jul 31, 2012 11:29 pm

Ik hoor de kraan even en zie haar even later uit de badkamerdeur komen als ze hem opengemaakt heeft. Ze leunt tegen de deurpost aan. “Je had me geen koord gegeven.” Zegt ze droog. Ik trek een wenkbrauw omhoog en grijns terwijl ik uitgestrekt op het bed lig. “Weet ik.” Grijns ik terwijl ik me overeind duw op mijn ellebogen en haar aan kijk. “Heb je die nodig dan?” Ik trek mijn gezicht gelijk weer in de plooi en leun tegen de kussens aan. “Kom hier voor dat je die enkel nog erger bezeerd.” Ik glimlach en wacht of ze komt of niet. “Dan kan ik hem masseren, als je wilt.” Ik kijk haar afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptywo aug 01, 2012 12:16 am


''Weet ik.'' zegt hij met een grijns, waarna hij zich op zijn ellebogen omhoog werkt. ''Heb je die nodig dan?'' Ik rol met mijn ogen en blijf rustig staan. ''Kom hier voor dat je die enkel nog erger bezeerd.'' glimlacht hij terwijl hij me afwachtend aankijkt. ''dan kan ik hem masseren, als je wil.'' weer kijkt hij me afwachtend aan. Ik zeg niks en hinkel naar hem toe, waarna ik me op het bed laat vallen. ''Nee, gelukkig heb ik het koord niet nodig. En denk je dat het een goed idee is om mijn enkel te masseren?'' vraag ik terwijl ik een meter van hem af ga liggen en hem aankijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptywo aug 01, 2012 12:37 am

Ze rolt met haar ogen en blijft rustig staan, daarna hinkelt ze naar me toe en laat zich op bed vallen. “Nee gelukkig heb ik het koordje niet nodig.” Zegt ze. “En denk je dat het een goed idee is om mijn enkel te masseren?” Vraagt ze terwijl ze een meter van mij af gaat liggen en mij aankijkt. “Misschien, als het pijn doet stop ik direct,” Glimlach ik. “Je zegt het maar.” Ik neem het been van haar zere enkel vast en leg haar voet op mijn buik. “Daarbij, ik hoef niet perse bij je voet te blijven he.” Ik kijk haar even kort uit mijn ooghoek aan en wrijf met mijn hand langs haar enkel. Hij stond dikker dan daarvoor. Terwijl ik zachtjes mijn vingers voorzichtig het werk laat doen, neem ik de gelegenheid om eens een paar vragen te stellen in plaats van ze altijd te moeten beantwoorden. “Je zei dat ik een kans had om je vast te nemen en dicht bij jou te zijn,” begin ik. “had je dat toegelaten?” Ik kijk haar schuin aan en hoop met haar antwoord een beetje meer duidelijkheid te kunnen krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptywo aug 01, 2012 12:44 am


“Misschien, als het pijn doet stop ik direct,” Glimlacht hij. “Je zegt het maar.” Ik laat hem maar zijn gang gaan en blijf rustig liggen terwijl hij mijn voet pakt. “Daarbij, ik hoef niet perse bij je voet te blijven he.” zegt hij en ik rol weer met mijn ogen, ondanks dat hij het misschien niet ziet. Ik voel hoe zijn vingers over mijn enkel glijden en zucht eventjes. “Je zei dat ik een kans had om je vast te nemen en dicht bij jou te zijn, had je dat toegelaten?” vraagt hij plots. Ik werk mezelf omhoog en steun op mijn ellebogen terwijl ik hem rustig aan kijk. ''Ik weet niet. Misschien, waarschijnlijk had ik me al vlug los gewrongen. Maar ik bedacht het me toen ik je toga vast maakte en vond het dom van je dat je zo'n kans niet gegrepen had.'' zeg ik dood kalm. ''Vandaar dat ik gelijk heb dat je een idioot bent.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptywo aug 01, 2012 12:58 am

Ze werkt zichzelf omhoog en ondersteunt zich doormiddel van haar ellebogen. Ze kijkt me kalm aan. “Ik weet het niet. Misschien,” antwoord zet. “waarschijnlijk had ik me al vlug los gewrongen. Maar ik bedankt het me toen ik je toga vast maakte en vond het dom van je dat ze zo’n kans niet gegrepen had.” Zegt ze kalm. “Vandaar dat ik gelijk heb dat je een idioot bent.” Ik grijns terwijl ik naar haar dunne voet kijk en verder ga met masseren. “En dat wou je me echt zeggen, he? Het lijkt wel alsof je me uitdaagt.” Ik kijk haar even kort aan en dan weer weg. “Misschien had ik wel verwacht dat je weg ging kruipen.” Ik glij eens met mijn hand omhoog langs haar onderbeen, en masseer dan weer rustig haar enkel verder. “Of je ging weer huilen omdat zo’n grote, vieze man als ik je bij mama-lief heb weggehaald.” Ik kijk haar aan. "Je geeft te veel dubbele signalen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptywo aug 01, 2012 9:57 am


Hij grijnst terwijl hij naar mijn enkel blijft kijken. ''En dat wou je me echt zeggen, he? Het lijkt wel alsof je me uitdaagt.'' zegt hij waarna hij me kort aan kijkt, maar toch weer zijn blik afwendt. ''Misschien had ik wel verwacht dat je weg ging kruipen.'' gaat hij zacht verder terwijl hij met zijn hand eens langs mijn onderbeen glijdt, en dan weer verder gaat met mijn enkel masseren. ''Ondanks dat je het verwacht had misschien, is het dan niet alsnog dom om het niet te proberen. Wie niet waagt wie niet wint.'' zeg ik droog. ''Of je ging weer huilen omdat zo'n grote, vieze man als ik je bij je mama-lief heb weggehaald.'' zegt hij en hij kijkt me weer aan. ''Je geeft te veel dubbele signalen.'' Ik kijk hem rustig aan voor een moment en ga dan weer liggen. ''Ik zou niet gaan huilen denk ik. Ik zou je wel gaan slaan als je me niet los had gelaten.'' zeg ik droog terwijl ik met mijn haren speel een beetje. ''En ik moet een heleboel verwerken op het moment, ik ben ontvoerd, ik heb een liefdesverklaring gekregen van een volslagen vreemde en zelfs een huwelijksaanzoek. En in plaats van dat ik een warme omgeving zit, zit ik in het koude onderwereld en moet ik schoenen dragen.'' zeg ik, en het laatste mopper ik toch wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptywo aug 01, 2012 1:57 pm

“Ondanks dat je het verwacht had misschien, is het dan niet alsnog dom om het niet te proberen. Wie niet waag wie niet wint.” Zegt ze tussen mijn woorden door. Ze kijkt me daarna nog even aan en gaat dan weer liggen. “Ik zou niet gaan huilen denk ik. Ik zou je wel gaan slaan als je me niet los had gelaten.” Zegt ze terwijl ze even met een haarlok speelt. “En ik moet een heleboel verwerken op het moment. Ik ben ontvoerd, ik heb een liefdesverklaring gekregen van een volslagen vreemde en zelfs een huwelijksaanzoek. En in plaats van dat ik een warme omgeving zit, zit ik in de koude onderwereld en moet ik schoenen dragen.” Dat laatste klinkt nogal mopperend. Ik laat mijn hand langs haar been naar omhoog glijden. “Dat was bijlange geen liefdesverklaring, of huwelijksaanzoek,” Zeg ik. “Persephone…” Ik laat mijn hand rusten op haar knie. “Je vroeg me om zonder praatjes eromheen te zeggen waarom ik je meenam, en dat deed ik.” Ik streel met mijn vingers langs haar warme knie. “Is de openhaard hier niet aangenaam dan?” Vraag ik tenslotte. Het warme vuur wierp een gezellige gloed op de kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptywo aug 01, 2012 6:55 pm


Weer glijdt hij met zijn hand via mijn been omhoog. “Dat was bijlange geen liefdesverklaring, of huwelijksaanzoek,” zegt hij. “Persephone…” hij laat zijn hand rusten op mijn knie. “Je vroeg me om zonder praatjes eromheen te zeggen waarom ik je meenam, en dat deed ik.” Hij streelt met zijn vingers langs mijn knie. “Is de openhaard hier niet aangenaam dan?” Ik zucht even en werk mezelf weer omhoog, om weer te leunen op mijn ellebogen. ''Het kwam nogal plots, de reden. En ik was er van slag door.'' zeg ik rustig terwijl ik hem aan kijk. ''En de openhaard is heerlijk, maar dat is niet overal in het paleis zo. Ik moet denk ik gewoon even wennen aan alles.'' zeg ik zacht. ''En ik heet.. Ach laat ook maar.'' mompel ik terwijl ik me met een zucht weer laat vallen. Ik haal mijn been bij hem vandaan en ga op mijn buik liggen. Ik kijk een beetje voor me uit en teken figuurtjes op de deken.
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptywo aug 01, 2012 7:12 pm

Ze zucht even en werkt zichzelf dan weer omhoog om te leunen op haar ellebogen. “Het kwam nogal plots, de reden. En ik was er van slag door.” Zegt ze rustig terwijl ze mij blijft aankijken, en ik kijk niet weg. “En de openhaard is heerlijk, maar dat is niet overal in het paleis zo. Ik moet denk ik gewoon even wennen aan alles.” Zegt ze. “En ik heet.. Ach laat ook maar.” Mompelt ze en laat zichzelf weer vallen. Ze haalt haar been bij mij vandaan en gaat op haar buik liggen. Ze kijkt een beetje voor zich uit terwijl ze figuurtjes tekent op het deken. Ik laat mezelf meer naar achteren tegen de kussens zakken en zucht. “Je zegt was, dus nu ben je dat niet meer?” Zeg ik terwijl ik even aan mijn toga pruts. Mijn ene been ligt gestrekt over het bed terwijl de andere geplooid ligt. Ik kijk naar haar rug. “Is het daarom dat je plots zo doet? Graag gedaan trouwens, die massage.” Het voelt alsof ik tegen haar rug aan praat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptywo aug 01, 2012 7:42 pm


“Je zegt was, dus nu ben je dat niet meer?” Zegt hij terwijl hij even aan zijn toga prutst. Zijn ene been ligt gestrekt over het bed terwijl de andere geplooid ligt. Ik voel dat hij naar me kijkt, zijn blik hangend op mijn rug. “Is het daarom dat je plots zo doet? Graag gedaan trouwens, die massage.” Ik draai mijn hoofd bij en kijk hem aan. ''Ik ben er niet zo erg meer van slag, maar ik weet niet wat ik er mee moet. Ik wil het er liever niet over hebben nu..'' zeg ik zachtjes waarna ik kort voor me kijk. Na een pauze kijk ik hem weer rustig aan. ''En ik heb geen verklaring voor mijn gedrag. Ik weet ook niet precies waar dat vandaan komt. Ik zou het maar negeren als ik jou was, dan heb je er minder last van.'' zeg ik terwijl ik kort grinnik. ''En bedankt voor de massage, mijn enkel voelt al een stuk beter.'' glimlach ik. Ik rek me even helemaal uit en leg dan mijn armen onder mijn hoofd, terwijl ik hem aan blijf kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Emptywo aug 01, 2012 8:05 pm

Ze draait haar hoofd zodat ze me aan kan kijken. “Ik ben er niet zo erg meer van slag, maar ik weet niet wat ik er mee moet. Ik wil het er liever niet over hebben nu…” Antwoord ze stilletjes. Ze kijkt even voor zich uit en dan terug naar mij. “En ik heb geen verklaring voor mijn gedrag. Ik weet ook niet precies waar dat vandaan komt. Ik zou het maar negeren als ik jou was, dan heb je er minder last van.” Ze grinnikt even. “En bedankt voor de massage, mijn enkel voelt al een stuk beter.” Glimlacht ze. Ze rekt zich even helemaal uit waarna ze haar armen onder haar hoofd legt en me aan blijft kijken. Ik hef mijn kin even hoger op terwijl ik meer naar achteren leun in de kussens. “Maar als ik het negeer, dan ben ik een idioot.” Ik kijk haar veelbetekenend aan en lach dan even omdat ze me echt zo genoemd had. Daarna wend ik mijn blik van haar af en kijk ik naar de brandende openhaard, die lekker warm aanvoelt. Ik weet niet of ik nu normaal van warmte voor haar zou aanvoelen, als zij het nu geen koud meer heeft. Ik laat mijn ogen even op de fles wijn vallen en mijn glas. “Wil je een glaasje wijn?” Vraag ik haar. Misschien mag ze dat niet eens van haar moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
To never see the friendly face of her mother again.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Face claim
» These things we have to face

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: