Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 To never see the friendly face of her mother again.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Emptyvr aug 03, 2012 12:57 am


''Ach, daar kom je later waarschijnijk nog op terug.'' zegt hij terwijl hij me vrolijk aankijkt waardoor ik met mijn ogen rol. Hij doet zijn benen omhoog en kruipt onder de deken. ''Maar in de tussentijd ben ik heel erg moe, dus we discussiëren het morgen wel als dat nodig is.'' zucht hij waarna hij een kussen neemt, plat neerlegt en zijn hoofd er op legt. ''Bedankt voor de masage trouwens.'' zegt hij glimlachend terwijl hij me weer aankijkt. ''Ik kan zien dat je niet moe bent, dus lieg niet. Als je er niet over wil praten kun je het ook gewoon zeggen hoor.'' grinnik ik waarna ik ook onder de dekens kruip. ''En geen probleem, het was je prijs.'' lach ik vriendelijk terwijl ik een kussen pak en mijn hoofd er op leg. Ik kijk hem even aan. ''Je ogen lijken op die van mijn moeder..'' zeg ik zachtjes terwijl ik een kussen pak om in mijn armen te sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Emptyvr aug 03, 2012 1:08 am

“Ik kan zien dat je niet moe bent, dus lieg niet. Als je er niet over wil praten kun je het ook gewoon zeggen hoor.” Grinnikt ze waarna ze ook onder de dekens kruipt. Ik trek een wenkbrauw op omdat ze het doorheeft. “En geen probleem, het was je prijs.” Ze neemt ook een kussen en legt haar hoofd er op. “Je ogen lijken op die van mijn moeder…” Zegt ze zacht als ze me aan kijkt en ook een kussen neemt om haar armen omheen te slaan. Ik kijk haar even aan en wil bijna mijn ogen sluiten omdat het zo gênant was. Ik dwing mezelf haar toch aan te kijken. “Tja, ik ben haar oudste broer…” Ik zucht. “Jouw ogen lijken meer op die van Zeus.” Ik glimlach even, maar de glimlach verdwijnt weer snel. Ik besluit om op mijn zij te gaan liggen en mijn hoofd te ondersteunen door mijn hand en elleboog.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Emptyvr aug 03, 2012 1:14 am


''Tja, ik ben haar oudste broer..'' zegt hij waarna hij zucht. ''Jouw ogen lijken meer op die van Zeus.'' zegt hij en hij glimlacht naar me. Ik glimlach kort terug. Hij gaat op zijn zij liggen en ondersteunt met zijn hand en elleboog zijn hoofd. Ik kijk hem aan en veeg een opkomende traan uit mijn ogen. ''Ondanks alles heb ik tegen mijn verwachtingen in wel een leuke avond gehad.'' glimlach ik. ''Tot net heb ik helemaal niet aan mijn moeder meoten denken.'' zeg ik zachtjes waarna ik op mijn lip bijt, om opkomende tranen tegen te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Emptyvr aug 03, 2012 1:19 am

“Ondanks alles heb ik tegen mijn verwachtingen in wel een leuke avond gehad.” Glimlacht ze en wrijft een opkomende traan weg. “Tot net heb ik helemaal niet aan mijn moeder moeten denken.” Ze bijt op haar lip en ik merk dat ze tegen de opkomende tranen vecht. Ik kruip voorzichtig naar haar toe. “Nu ga ik je voorwaarde even in de wind slaan,” Ik glimlach en neem haar hand vast om hem van voor haar gezicht te halen. “wat had je gedacht, dat ik je echt als een gijzelaar ging behandelen? Alsjeblieft zeg…” Ik lach even en leg mijn arm losjes over haar heup. “Dat wil ik niet.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Emptyvr aug 03, 2012 1:27 am


Langzaam kruipt hij naar me toe als hij me doorheeft. ''Nu ga ik je voorwaarde in de wind slaan,'' glimlacht hij en hij neemt mijn hand vast. ''Wat had je dan gedacht, dat ik je echt als een gijzelaar ging behandelen? Alsjeblieft zeg..'' zegt hij waarna hij even lach en zijn arm over mijn heup heen legt. ''Dat wil ik niet.'' Ik kijk hem met waterige ogen aan en glimlach dan nog steeds verdrietig. ''Dat is fijn om te weten..'' fluister ik terwijl er een traan over mijn wang heen rolt uiteindelijk. ''En zo gedroeg je je wel toen je me achterna kwam.. Ik was echt bang van je geworden.'' zeg ik zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Emptyvr aug 03, 2012 1:41 am

Ze glimlacht nog steeds verdrietig. “Dat is fijn om te weten..” Fluistert ze terwijl er uiteindelijk toch een traan over haar wang heen rolt. “En zo gedroeg je je wel toen je me achterna kwam… Ik wacht bang van je geworden.” Zegt ze zachtjes. Ik wrijf de traan weg met de duim van mijn andere hand. “Dus je bent toch bang voor me… Of in ieder geval geweest.” Ik laat een zucht uit mijn mond ontsnappen. “Ik weet niet meer hoe ik je gerust moet stellen, dus ik zeg maar niets meer…”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Emptyvr aug 03, 2012 11:37 am


Hij veegt de traan van mijn wang. “Dus je bent toch bang voor me… Of in ieder geval geweest.” Hij laat een zucht uit zijn mond ontsnappen. “Ik weet niet meer hoe ik je gerust moet stellen, dus ik zeg maar niets meer…” Ik kijk hem aan en schuif nu wat dichter naar hem toe. ''Het hoeft niet, ik heb gezien dat je geen enge man bent die iets kwaads in de zin heeft. Ik weet waarom ik hier ben, en dat het prettig zinloos is voor je.'' glimlach ik half. ''En..'' zeg ik gapend ''Ik weet niet hoelaat het is, maar ik val bijna in slaap.'' zeg ik met slaperige ogen. ''Dus als je nog iets wil weten.. vraag het me morgen maar.'' zeg ik zacht waarna ik mijn hoofd tegen zijn borst aan leg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Emptyvr aug 03, 2012 1:29 pm

Ze kijkt me aan en schuift wat dichter naar me toe. “Het hoeft niet, ik heb gezien dat je geen enge man bent die iets kwaads in de zin heeft. Ik weet waarom ik hier ben en dat het prettig zinloos is voor je.” Ze glimlacht half. “En..” ze gaapt even. “Ik weet niet hoe laat het is, maar ik val bijna in slaap.” Ze ziet er vermoeid uit. “Dus als je nog iets wil weten… vraag het me morgen maar.” Ze legt haar hoofd tegen mijn borst aan. Ik zucht en besluit om dit moment maar zo te laten. “Goedenacht.” Zeg ik kortaf en laat mijn armen om haar heen liggen terwijl ik mijn ogen sluit. Ik zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Emptyvr aug 03, 2012 1:38 pm


Ik hoor hoe hij zucht en merk dat hij er niks meer van zegt. ''Goedenacht.'' zegt hij kortaf en zucht dan weer. ''Slaap lekker Hades.'' zeg ik zachtjes terwijl ik mijn ogen dicht doe. Ik luisterde naar zijn regelmatige ademhaling en overdacht de dag. Het was goed begonnen, alleen toen ik het veld was ingegaan was het fout gegaan. Toen was dit alles begonnen.. Ik zucht zachtjes en ga dan goed liggen, om niet veel later in slaap te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To never see the friendly face of her mother again.   To never see the friendly face of her mother again. - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
To never see the friendly face of her mother again.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Face claim
» These things we have to face

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: