Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Captured in the Underworld with no one else but him.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptyma nov 12, 2012 7:30 pm


"Welk deel vond je wel leuk dan?" bromde hij, en hij klonk nog steeds kwaad. "Er zijn miljoenen dagen in een eeuw.." Ik kijk rustig naar hem op. ''Het punt dat je me wakker kwam maken. Het punt waarop je me mee naar buiten nam. Het punt waarop je me in vertrouwen nam en vertelde over je ware liefde. Het punt waarop je zorgzaam deed omdat ik iets doms deed en me er mee bezeerde. Het punt waarop je me zorgzaam in je armen opnam en me meeneemt.'' zeg ik met een klein glimlachje, waarna ik hem met onschuldige ogen aankijk. ''En daarbij, in een eeuw zitten geen miljoenen dagen. In een eeuwigheid wel.'' Ik grinnik zachtjes en bijt dan op mijn lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptyma nov 12, 2012 7:39 pm

Voor ik het weet begint ze een hele boel dingen op te sommen. "Het punt dat je me wakker kwam maken. Het punt waarop je me mee naar buiten nam. Het punt waarop je me in vertrouwen nam en vertelde over je ware liefde. Het punt waarop je zorgzaam deed omdat ik iets doms deed en me er mee bezeerde. Het punt waarop je me zorgzaam in je armen opnam en me meeneemt." Met een ondeugende blik kijkt ze me aan, waarna ze op haar lip bijtend "En daarbij, in eeuw zitten geen miljoenen dagen. In een eeuwigheid wel." er aan toe voegt. Ik stoot een raar geluid uit, iets wat niet op grinniken lijkt maar het toch zou moeten zijn. "Dat zijn een hele boel dingen vind ik.." Ik trek even kort een wenkbrauw op. "Oh nee? Bewijs me dan even dat er niet zoveel dagen in een eeuw zitten.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptyma nov 12, 2012 7:45 pm


Hij maakt een raar geluid en met een grinnik kijk ik naar hem op. "Dat zijn een hele boel dingen vind ik.." Ik grinnik en haal mijn schouders op terwijl ik hem aan blijf kijken. Hij trekt een wenkbrauw op. "Oh nee? Bewijs me dan even dat er niet zoveel dagen in een eeuw zitten.." Ik knik en denk even na. ''In een jaar zitten driehondervijfenzestig dagen. In een eeuw zit honderd jaar. Honderd keer driehondervijfenzestig is driehondervijfenzestighonderd. Dan hebbenw e natuurlijk nog een keer in de vier jaar een extra dag. Honderd gedeeld door vier is vijfentwintig. Dus dan doen we er nog eens vijfentwintig bij op wat dus driehondervijfenzestigduizend en vijfentwintig.'' reken ik in een adem uit en kijk naar hem op. ''En dat is dus nog geen miljoen.'' grijns ik vrolijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptyma nov 12, 2012 8:03 pm

"In een jaar zitten driehonderdvijfenzestig dagen. In een eeuw zit honderd jaar. Honderd keer driehonderdvijfenzestig is driehonderdvijfenzestig is driehondervijfenzestighonderd. Dan hebben we natuurlijk nog een keer in de vier jaar een extra dag. Honderd gedeeld door vier is vijfentwintig. Dus dan doen we er nog eens vijfentwintig bij op wat dus driehonderdvijfenzestigduizend en vijfentwintig." Ze hapt even naar adem. "En dat is dus nog geen miljoen." Ik had de hele tijd naar haar gezicht gekeken terwijl ze alles zo uitrekende, en dus had ik niet echt naar haar woorden geluisterd.. Ik knikte even nadenkend en haalde mijn schouders op. "Ja, je zal wel gelijk hebben zeker." Ik fronste mijn wenkbrauwen expres. "Maar het lijken er wel een miljoen"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptyma nov 12, 2012 8:08 pm


Hij knikte nadenkend en haalde toen zijn schouders onverschillig op. ''Ja, je zal wel gelijk hebben zeker." antwoordde hij en hij fronste toen. "Maar het lijken er wel een miljoen" Ik grinnik en kijk weer naar hem. ''Ligt er aan hoe je ze besteed. Als je ze kniezend en lijdend en fronsend en alleen door brengt, dan waarschijnlijk wel. Maar als je ze vult met geluk en vrede en vreugde, dan zijn er niet genoeg dagen voor je. Tenzij je een god bent. Dan kan je het elke dag weer opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw doen.'' grinnik ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptyma nov 12, 2012 8:12 pm

"Ligt er aan hoe je ze besteed," antwoordde ze nadenkend. "Als je ze kniezend en lijdend en fronsend en alleen door brengt, dan waarschijnlijk wel. Maar als je ze vult met geluk en vrede en vreugde, dan zijn er niet genoeg dagen voor je. Tenzij je een god bent. Dan kan je het elke dag weer opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw doen." Grinnikt ze. "Tot uiteindelijk alles je de keel uit komt, van dat prachtige sprookje enzovoort." Ik grijns breed. "Je bent jong Persephone, je weet niet nog niet goed waarover je praat." Redeneer ik. "Ik loop hier langer dan jij rond, veel langer weet je.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptyma nov 12, 2012 8:17 pm


"Tot uiteindelijk alles je de keel uit komt, van dat prachtige sprookje enzovoort." Zegt hij met een brede grijns. "Je bent jong Persephone, je weet niet nog niet goed waarover je praat. Ik loop hier langer dan jij rond, veel langer weet je.." Ik kijk vrolijk naar hem op. ''Ik weet dat je hier langer loopt. Vooral omdat ik hier pas een week of weet ik veel ben? Boven kon ik alles doen wat ik wil, en dat gaat hier wat lastiger. Maar dat is niet erg. Denk ik. En je moet gewoon iets vinden om voor te leven Hades. Dans je eigenlijk wel eens? Je zou moeten dansen. En zit je nog wel eens op die piano? Je zou muziek moeten maken. Waar gaan we eigenlijk heen nu?'' ratel ik achter elkaar door en ik kijk hem in zijn ijsblauwe ogen aan. ''wist je trouwens dat je prachtige ogen hebt?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptyma nov 12, 2012 8:27 pm

"Ik weet dat je hier langer loopt. Vooral omdat ik hier pas een week of weet ik veel ben? Boven kon ik alles doen wat ik wil, en dat gaat hier lastiger. Maar dat is niet erg. Denk ik. En je moet gewoon iets vinden om voor te leven Hades. Dans je eigenlijk wel eens?" Ik barst in lachen uit. "Je zou moeten dansne. En zit je nog wel eens op die piano? Je zou muziek moeten maken. Waar gaan we eigenlijk heen nu?" Ratelt ze achter elkaar door en ze gaat iets rechter liggen, terwijl ik stilaan een beetje kramp in mijn armen krijg. "Wist je trouwens dat je prachtige ogen hebt?" Bescheiden sla ik mijn ogen neer en kijk naar waar ik mijn voeten zetten moet tijdens het lopen. "We gaan terug naar binnen, aan het horen van je geratel krijg je het koud. Geloof me, babbelen als een kip zonder kop helpt niet." Ik zucht even, en mijn warme adem stijgt als een wolkje op in de koude lucht. "Wie zegt dat ik geen muziek maak?" Ik glimlach een beetje. "En dansen.." Ik lach spontaan weer, en schud mijn hoofd verwoed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptyma nov 12, 2012 8:47 pm


Hij barst in lachen uit op een gegeven moment, en als ik hem complimenteer over zijn ogen slaat hij ze neer en kijkt naar de grond. "We gaan terug naar binnen, aan het horen van je geratel krijg je het koud. Geloof me, babbelen als een kip zonder kop helpt niet." Hij zucht even en zijn adem stijgt als een rookwolkje boven hem uit kwam. "Wie zegt dat ik geen muziek maak?" Hij glimlacht halfjes en ik kijk hem nieuwschierig aan. "En dansen.." Weer schiet hij in de lach en ik moet er zachtjes wel om grinniken. ''Dansen zou je ook moeten gaan doen, zo te horen.'' lach ik. ''En ik heb je nog nooit horen spelen, wil je een keer wat voor me spelen?'' vraag ik met mijn liefste blik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptyma nov 12, 2012 8:52 pm

"Dansen zou je ook moeten gaan doen, zo te horen." Lachte ze breed. "En ik heb je nog nooit horen spelen, wil je een keer wat voor me spelen?" Ja natuurlijk, die vraag had ik al voelen aankomen. Ik kijk even naar haar en zie dat ze me heel lief aankijkt. "Misschien, en.. misschien." Met een extra mysterieuze blik kijk ik haar aan. "Je zal me moeten overtuigen vrees ik, en dat is moeilijk." Ik grinnik een beetje en zie het paleis al voor ons opdoemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptyma nov 12, 2012 8:59 pm


"Misschien, en.. misschien." zegt hij en met een mysterieuze blik kijkt hij me aan. "Je zal me moeten overtuigen vrees ik, en dat is moeilijk." Hij grinnikt een beetje en ik krijg een glimlachje op mijn gezicht. ''Ik denk dat dat me wel zal gaan lukken. Misschien niet vandaag, misschien niet morgen. Maar het zal me lukken.'' zeg ik vrolijk. ''En wat gaan we binnen eigenlijk doen dan? De dag is nog jong, het is nog niet eens middag.'' glimlach ik daarna. In gedachten denk ik al na over hoe ik Hades over kan halen om voor me te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptyma nov 12, 2012 9:10 pm

"Ik denk dat dat me wel zal gaan lukken. Misschien niet vandaag, misschien niet morgen. Maar het zal me lukken." Glimlacht ze zelfverzekerd. "En wat gaan we binnen eigenlijk doen dan? De dag is nog jong, het is nog niet eens middag." Glimlacht ze. "Ja, maar ik ben niet jong." Onderbreek ik haar en grijns. Ik denk even met een serieus gezicht na, en haal dan nonchalant mijn schouders op. "Geen idee, eerst en vooral ga ik Cerberus in zijn kamer proberen te krijgen." Ik grijns even. "Dat is al een hele opgave." Ik stapte het wandelpad van de tuinen op en liep door allemaal gangetjes terug. "Misschien kunnen we deze namiddag nog in de tuinen wandelen, maar nu niet. Je zal snel onderkoeld raken vrees ik.. Ik zal je zo meteen wat soep maken. Welke soep vind je het lekkerst?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptyma nov 12, 2012 9:16 pm


"Ja, maar ik ben niet jong." onderbrak hij me met een grijns, waarna hij een serieuze blik kreeg en zichtbaar aan het nadenken ging. Op een gegeven moment haalt hij zijn schouders op. "Geen idee, eerst en vooral ga ik Cerberus in zijn kamer proberen te krijgen." Hij grijnst en ik grinnik. "Dat is al een hele opgave." Hij liep de tuin in, en daarna door alle gangen weer. "Misschien kunnen we deze namiddag nog in de tuinen wandelen, maar nu niet. Je zal snel onderkoeld raken vrees ik.. Ik zal je zo meteen wat soep maken. Welke soep vind je het lekkerst?" Ik denk even kort na. ''Kippensoep.'' glimlach ik vrolijk. ''En het lijkt me leuk om nog eens door de tuinen te wandelen zometeen. Of iets anders te doen. En je bent zo jong als je je voelt Hades.'' zeg ik met een glimlach terwijl ik met mijn hand langs zijn wang ga.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptyma nov 12, 2012 9:43 pm

"Kippensoep." Zegt ze na een tijdje luid en zeker. "En het lijkt me leuk om nog eens door de tuinen te wandelen zometeen. Of iets anders te doen. En je bent zo jong als je je voelt Hades." Ik lach een beetje schaapachtig en voel dan de koude hand langs mijn wang strijken. Wat kreeg ze nou.. Ze was plots zo vriendelijk. Eigenlijk zou ik achterdochtig moeten zijn, bedacht ik me, maar ik kon er nu toch evengoed gebruik van maken? "Gelukkig oog ik niet zo oud." Grijnsde ik breed en ik naar de zitkamer. Een middelgrote kamer, met donkerrode muren en diepbruine gordijnen voor de twee grote, oude ramen. Er stonden twee lederen bankstellen, met comfortabele kussens erin, en er lag een dik tapijt op de vloer voor de, reeds brandende, openhaard. Gelukkig stookten de bedienden altijd op voorhand al een vuurtje in de meeste kamers. Ik liep naar een van de comfortabele zetels en liet haar erin ploffen. "Maak het jezelf alvast makkelijk, ik ben zo terug." Ik wreef even met mijn duim over haar hand toen ik hem van mijn hand haalde, en wandelde toen de kamer uit. Ik beende even snel naar Cerberus' kamer, en ontdekte dat hij daar al met een berouwvolle blik in zijn mand lag. Ik wierp hem nog even een boze blik toe, en stapte toen naar de keuken. In plaats van een bediende in te schakelen, maakte ik nu het soepje zelf voor haar. Dat gebeurde ook wel amper, ik en echt koken. Toen het klaar was en opgewarmd overgegoten was in de tas, nam ik een lepel en stak hem in het kommetje. Ik wist namelijk niet of ze liever wou drinken, of echt oplepelen. Ik nam de tas voorzichtig op en begaf me terug naar de zitkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptyma nov 12, 2012 9:53 pm


"Gelukkig oog ik niet zo oud." grijnsde hij met een brede lach en hij liep een kamer in. Ik keek rond en met een nieuwschierige blik bestudeerde ik de ruimte. Hij zette me neer in een van de bankstellen en ik keek hem glimlachend aan. "Maak het jezelf alvast makkelijk, ik ben zo terug." Hij wreef met zijn duim over mijn hand en ik knikte. Toen hij de kamer uit was kroop ik tussen de kussens en legde ik mijn hoofd op de leuning. Ik staarde naar het vuur, en dommelde langzaam in. Toen Hades eindelijk weer terug kwam was ik al bijna in slaap gevallen en ik keek met slaperige ogen naar hem op. ''Je bent er weer.'' zei ik met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptyma nov 12, 2012 10:00 pm

Ze zag er erg afgemat uit toen ik terug was met de kom soep. "Je bent er weer," glimlachte ze en ik knikte bevestigend. Voorzichtig zette ik me neer op het kleine stukje van de zetel dat naast haar benen nog vrij was. Ik overhandigde haar met uiterste zorg de kop. "Pas op, het is nogal heet." Fluisterde ik haast en liet het pas los toen ik zeker wist dat ze hem stevig vast had, en hem niet laten vallen zou. Ik leunde een beetje achteruit, voor zover dat ging, en staarde naar de vlammen terwijl ik met mijn handen wreef om ze op te warmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptydi nov 13, 2012 2:56 pm


Hij knikte en ging achter mijn voeten op de zetel zitten. Hij reikt me het kopje met soep aan. "Pas op, het is nogal heet." zei hij zo zacht dat het haast leek alsof hij fluisterde. Ik nam het kopje aan en hij liet hem los toen ik hem goed vast had. Ik keek hoe hij weer naar achter leunde en in de vlammen staarde. ''Ik kan mijn benen wel iets op trekken, zodat je beter kan zitten.'' glimlach ik terwijl ik voorzichtig in de soep blaas. Voorzichtig schep ik de lepel vol en stop ik hem in mijn mond. Ik maak een goedkeurend geluidje als ik hem door slik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptydi nov 13, 2012 7:04 pm

"Ik kan mijn benen wel iets op trekken, zodat je beter kan zitten." Zegt ze terwijl ze haar soep iets probeert af te koelen door er op te blazen. Ik schud mijn hoofd. "Nee," Ik kijk hoe ze een lepel in haar mond steekt. "het is oké." Ze maakt een bevestigend geluidje als ze haar lepel soep doorslikt. "Vind je het lekker? Heb het helemaal zelf gemaakt hoor deze keer." Zij ik met een brede lach op mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptydi nov 13, 2012 7:39 pm


"Nee," zei hij en hij keek toe hoe ik mijn soep at. "het is oké." Ik glimlach even naar hem en neem nog een hap van mijn soep. "Vind je het lekker? Heb het helemaal zelf gemaakt hoor deze keer." zei hij en hij had een enorm brede glimlach op zijn gezicht. Ik grinnik en knik terwijl ik het doorslik. ''Het is echt heerlijk. Ik wist niet dat je kon koken.'' glimlach ik en ik neem nog een hap. ''Ik ben trots op je dat je het helemaal zelf hebt gedaan.'' glimlach ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptydi nov 13, 2012 7:46 pm

"Het is echt heerlijk. Ik wist niet dat je kon koken." Antwoordde ze nadat ze de soep had doorgeslikt. Ze schept nog een lepel en steekt hem in haar mond. "Ik ook niet hoor," grijns ik terwijl ze het opnieuw doorslikt. "Ik ben trots op je dat je het helemaal zelf hebt gedaan." Sprak ze daarna, en ik moest er een beetje om lachen. "Dank je, neem ik aan." Ik keek naar hoe ze haar soep verder dronk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptydi nov 13, 2012 8:00 pm


"Ik ook niet hoor," grijnst hij. "Dank je, neem ik aan." zei hij lachend en hij bleef me aan kijken. Ik kijk hem vrolijk aan en zet toen de kom aan mijn lippen, om het gewoon achter elkaar naar binnen te gieten. Als het kopje leeg is kijk ik om me heen om te zien waar ik het neer kan leggen. Uiteindeljk zet ik hem maar gewoon neer naast de bank en kijk ik hem aan. ''Dus. Wat gaan we doen?'' vraag ik met een glimlach terwijl ik mijn benen alsnog op trek zodat, als hij wil, dichter bij kon komen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptydi nov 13, 2012 8:08 pm

Ik kijk even naar het kopje die ze naast de bank neerzet, en ik zucht even zachtjes. "Dus. Wat gaan we doen?" Vraagt ze dan, en ik zie hoe ze alsnog haar benen optrekt ook al had ik gezegd dat dat niet hoefde. Ik haalde mijn schouders even op, en legde mijn armen op de rugleuning terwijl ik gewoon bleef zitten. "Ach," mompel ik even nadenkend. "Kies jij maar." Ik keek haar afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptydi nov 13, 2012 8:23 pm


Hij haalde zijn schouders op en legde zijn armen over de leuning. "Ach," mompelde hij nadenkend. "Kies jij maar." Met een afwachtende blik keek hij naar me. Ik sloeg mijn armen om mijn benen heen en dacht even na. ''Wat dacht je van dansen? Of verven? Of wil je misschien een stukje voor me spelen op de piano?'' begin ik dan langzaam en ik kijk hem met onschuldige ogen aan. ''Of iets wat jij leuk vind.'' grinnik ik dan. ''Het maakt me eigenlijk niet heel erg veel uit.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptydi nov 13, 2012 8:32 pm

"Wat dacht je van dansen? Of verven? Of wil je misschien een stukje voor me spelen op de piano?" Stelt ze allemaal voor nadat ze even nagedacht heeft. Ik kijk haar met grote ogen aan, was ze nu echt serieus.. "Of iets wat jij leuk vind. Het maakt me eigenlijk niet heel erg veel uit." Ik lachte en keek even naar mijn handen in mijn schoot. "Dansen, verven, piano.." Ik grinnikte lichtjes. "Liever niet." Ik probeer het een beetje beleefd te laten klinken. "Wat dacht je van gewoon even te ontspannen in plaats van steeds actief in de weer te zijn? Je bent nogal druk, misschien merk je dat van jezelf wel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Emptydi nov 13, 2012 8:37 pm


Hij lachte en keek naar zijn handen in zijn schoot. "Dansen, verven, piano.." Hij grinnikte weer lichtjes. "Liever niet." Het klonk niet afkeurend, maar ook weer wel. Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd. ''Geen artistiek type dus.'' "Wat dacht je van gewoon even te ontspannen in plaats van steeds actief in de weer te zijn? Je bent nogal druk, misschien merk je dat van jezelf wel?" vroeg hij en ik keek naar hem op. ''Ja ik weet dat ik een beetje druk in de weer ben altijd. Ik hou van dingen doen. En ik heb afgelopen dagen ook al veel gelezen en alles. Dit is de eerste dag dat je na een hele tijd weer tijd voor mij hebt. Maar goed, ontspannen niks doen kan ook leuk zijn.'' zeg ik met een glimlach en ik kijk naar de vlammen in de openhaard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Captured in the Underworld with no one else but him.
Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» To be where the underworld lay.
» Hades || God of the underworld.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: