Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Captured in the Underworld with no one else but him.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 7:30 pm


Hij zat te grijnzen, maar die verdween al vlug van zijn gezicht na het horen van mijn antwoord. "Wie zegt dat ik recht moet zitten om aangekleed te worden?" Antwoord hij me half vragend. "En daarbij, ik moet ook zoveel dingen doen waar ik geen zin in heb. Jouw gezaag aan horen, bijvoorbeeld." Met een uitdagende blik in zijn ogen kijkt hij me aan en zwaait dan met zijn voet richting de kast. "Komaan, hup hup, neem wat kleren en begin er maar aan." Ik kijk hem even aan met een lieve blik en knipper met mijn ogen, alsof ik hem probeer te verleiden. Ik bijt zachtjes op mijn lip en leg mijn hand op mijn borst. ''Doe dat, lekker zelf.'' zeg ik mierzoet en ik draai me om, de kamer uit. ''Veel plezier er nog mee Hades!'' roep ik vrolijk terwijl ik de gang afloop en mijn bediende met me mee sleep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 7:39 pm

Ze kijkt me verleidelijk aan, zacht bijtend op haar onderlip en een hand op haar borst. "Doe dat, lekker zelf." Antwoord ze mierzoet en ze beent de kamer uit. Ik kijk haar even verdoofd na, had ze dat net echt gedaan? "Veel plezier er nog mee Hades!" Roept ze vrolijk vanuit de gang. "Zal ik doen en hebben, schat!" Roep ik optimistisch terug. "En kom niet nog eens klagen dat ik je verwaarloos he!" Mijn lach bulderde door de kamer, en toen ik uitgelachen was trok ik gelijk die stomme toga uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 7:49 pm


"Zal ik doen en hebben, schat!" Roept hij optimistisch terug. "En kom niet nog eens klagen dat ik je verwaarloos he!" Zijn lach bulderde hard door de gangen en ik rolde met mijn ogen. ''Geen zorgen, ik had toch geen verandering verwacht. En daarbij, heb ik nu mijn eigen bediende helemaal voor mij alleen. Ik mag hem nu al meer dan jou.'' antwoord ik hem droog terwijl ik de gangen door huppel met de bediende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 8:13 pm

"Geen zorgen, ik had toch geen verandering verwacht. En daarbij, heb ik nu mijn eigen bediende helemaal voor mij alleen. Ik mag hem nu al meer dan jou." Roept ze droog terug als antwoord, en ik grom luid als antwoord. Typisch, typisch. Nou, voor hoelang zou dat duren als ze elkaar niet konden begrijpen? Ik kroop terug onder mijn deken en sloot mijn ogen. Ik zou rusten, zoals ze me aangeraden had te doen. Dat was het beste.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 8:35 pm


Ik hoorde hem nog grommen en ik keek vrolijk naar de jongeman naast me. Ik wist dat we elkaar neit konden verstaan, maar het was goed genoeg voor me om iemand bij me te hebben die me gezelschap kwam houden. Ik nam hem mee naar de troonzaal en bleef daar even stil staan. Zwijgend staan we een tijdje gewoon in de ronde te kijken en glimlachend kijk ik hem dan aan. Ergens begreep hij wel wat er gaande was, en ik was er helemaal tevreden onder. ''Henk.'' zeg ik simpel en wijs op hem. Hij legt zijn hand op zijn borstkas en kijkt me vragend aan. Ik knik met een glimlach. ''Henk.'' herhaal ik weer en hij glimlacht. ''Henk.'' antwoordt hij me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 8:45 pm

Ik zucht als ik helemaal alleen ben en dommel rustig in. Ik slaap lang en vast, maar na een tijdje wordt ik weer wakker en lukt het me niet om opnieuw in slaap te vallen. Klaarwakker als ik was staarde ik een beetje uit het raam, naar het plafond, daarna naar de vlammen van de openhaard.. Maar niets zorgde er voor dat ik opnieuw in slaap viel. Toen viel mijn oog op het dikke boek, van Persephone, die ze op haar stoel achtergelaten had. Ik keek er nieuwsgierig naar, en rekte me uit om het te op te nemen en er in te kijken. Het boek lag op zijn kop, dus ik kon de titel niet lezen, maar ik sloeg hem direct open op de pagina waar ze zat en begon te lezen. En verbaasd was ik niet toen ik zag dat het een romannetje was, maar wel toen ik zag dat het een rare was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 9:05 pm


Ik wuifde hem weg en bleef nog even alleen in de troonzaal. Na een hele tijd bedacht ik me dat ik mijn boek had laten liggen bij Hades en begon traag aan de terug tocht naar Hades zijn kamer. Langzaam slenter ik door de gangen heen en ga ik de trappen op. In de deurpost blijf ik staan en kijk ik naar Hades die in mijn boek zit te lezen. Ik grinnik zachtjes. ''Vind je het boek interessant? Zo te zien vind je het leuker dan ik doe.'' zeg ik droog.
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 9:11 pm

"Vind je het boek interessant? Zo te zien vind je het leuker dan ik doe." Hoor ik plots een vrouwenstem zeggen en ik schrik op. Ik was zodanig diep in het boek verzonken, dat ik haar niet had horen aankomen, en dus had ik het boek uit mijn handen laten vallen. Het gleed van mijn schoot, over de dekens, aan de rand van het bed en op de grond. "Uhm," mompelde ik eerst eventjes van slag want ik moest nog wat van de schrik bekomen. "ik wist niet dat ik dit boek had.." Ik boog me over de rand van het bed om het op te rapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 9:20 pm


Hij schrok op bij het horen van mijn stem, en liet het boek uit zijn handen vallen. Het boek glee van zijn schoot af, het bed af. "Uhm," mompelde hij, en het was overduidelijk dat hij nog moest bijkomen van de schrik. Ik grinnik zachtjes. "ik wist niet dat ik dit boek had.." zei hij en hij boog zich over de rand van het bed heen om het boek op te pakken. ''Ik had zeker ook niet verwacht, en ik had hem maar meegenomen om hem wat verder te bekijken. Ik had maar een paar regels gelezen.'' grinnik ik zachtjes en ik loop naar het bed toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 9:28 pm

"Ik had zeker ook niet verwacht, en ik had hem maar meegenomen om hem wat verder te bekijken. Ik had maar een paar regels gelezen." Grinnikt ze zachtjes en loopt dichter naar mij en het bed toe. Ik sla het boek dicht en hou hem in mijn ene hand vast, terwijl ik de deken goed trek. "Echt?" Stamelde ik. "Dan lees je beter verder, het is echt wel een goed boek.. Het is erg romantisch, het noemt niet voor niets een roman.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 9:31 pm


Hij doet het boek dicht en houdt het in zijn ene hand, terwijl hij de dekens goed trekt. "Echt?" zegt hij stamelend, en ik moet er zachtjes om glimlachen. "Dan lees je beter verder, het is echt wel een goed boek.. Het is erg romantisch, het noemt niet voor niets een roman.." Ik knik. ''Wat heb je tot nu toe gelezen dan?'' vraag ik rustig terwijl ik me voorover buig om het boek van af te pakken, wat niet bepaald lukt. Ik kijk blijf hem rustig aankijken terwijl ik mijn hand in de lucht laat hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 9:38 pm

Ze knikt. "Wat heb je tot nu toe gelezen dan?" Vraagt ze rustig terwijl ze zich voorover buigt om het boek van me over te nemen, wat niet bepaald lukt. Ze blijft me rustig aankijken terwijl haar hand in de lucht blijft hangen. "Waarom.." Ik aarzel even. "Lees je het niet zelf?" Ik steek het boek naar haar uit en laat mijn greep erom heen afzwakken. Ik kijk haar nog steeds recht in de ogen aan met mijn ijzigblauwe kijkers.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 9:44 pm


"Waarom.." Hij klinkt aarzelend en ik blijf hem rustig aankijken. "Lees je het niet zelf?" Hij steekt het boek naar me uit en ik pak het langzaam van hem over, zonder mijn blik van de zijne te wijken. Elke keer weer moest ik mijn best doen om niet verdwaald te raken in zijn ijsblauwe ogen, en het dit was zo'n moment dat het lastig ging. Ik kwam langzaam overeind en liet me achterover in de stoel zakken. ''Dat kan ook.'' mompel ik en wrijf wat haren uit mijn gezicht. ''Ik heb de bediende trouwens Henk genoemd.'' deel ik mee. Ik open het boek en zoek de pagina waar ik het gelaten had. Rustig begon ik met lezen. Na een paar bladzijdes begon ik al meelevend te zuchten. ''Het is echt een mooi boek..'' mompel ik naar Hades terwijl ik vluchtig doorlees.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 9:55 pm

Ze kwam langzaam overeind en liet zich achterover in de stoel zakken. "Dat kan ook." Mompelt ze en wrijft wat van haar haren uit haar gezicht. "Ik heb de bediende trouwens Henk genoemd." Deelt ze mee, maar ik reageer er niet echt op. Dat was mij een zorg. Ze opent het boek en zoekt even de juiste pagina. En ze las, ze las een paar pagina's. "Het is echt een mooi boek.." Mompelt ze even kort en leest dan snel door. Ik buig me voorover en duw het boek iets meer naar beneden zodat ik haar gezicht kan zien. "Persephone," Ik kijk haar even een moment lang aan. "Nu verwaarloos je mij.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 9:58 pm


Ik merk dat hij beweegt en hij duwt het boek omlaag. Hij kijkt me aan en ik kijk terug, zwijgend. "Persephone," Hij kijkt me aan, voor lange tijd zwijgend. "Nu verwaarloos je mij.." Ik laat even een trillerig zuchtje horen en sla mijn blik neer. ''Dan weet je ook weer hoe dat voelt.'' antwoord ik hem fluisterend terwijl ik hem aankijk. ''Wat wil je van me Hades..?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 10:09 pm

Na een tijdje ontsnapt er een zucht vantussen haar lippen, en ze slaat haar ogen neer. "Dan weet je ook weer hoe dat voelt." Fluistert ze als antwoord en kijkt weer op om me recht in de ogen aan te kijken. Haar blik dringt tot me door. "Wat wil je van me Hades..?" Vraagt ze zacht. Ik kijk haar in stilte aan. "Ik.. weet het niet, denk ik.." Beken ik na een tijdje en sla mijn ogen neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 10:12 pm


In stilte kijkt hij me aan. Zo kijken we elkaar voor een tijdje aan, allebei zwijgend. "Ik.. weet het niet, denk ik.." zegt hij op een bekende toon en hij slaat zijn ogen neer. Ik buig me voorover en leg mijn hand onder zijn kin. Rustig duw ik hem wat omhoog zodat ik hem aan kan kijken. ''Echt niet? Of durf je het niet te zeggen?'' zeg ik zachtjes terwijl ik hem indringend aan kijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 10:16 pm

Ze buigt zich voorover en legt haar hand onder mijn kin, om mijn hoofd omhoog te duwen zodat ik haar aankijk. "Echt niet? Of durf je het niet te zeggen?" Vraagt ze zacht terwijl ze me indringend aankijkt. Ik bijt zachtjes op mijn lip. "Volgens mij weet je wel al wat.." Mijn stem sterft weg en ik sla mijn ogen neer zodat ik haar niet moet aankijken, maar mijn hoofd blijft omhoog. Mijn adem stokt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 10:19 pm


Hij bijt zachtjes op zijn lip en ik blijf hem rustig aan kijken. "Volgens mij weet je wel al wat.." zijn stem sterf weg naarmate zijn zin eindigt, en hij slaat weer zijn ogen neer. Ik hoor hoe zijn adem stokt en voor een moment bekijk ik zijn gezicht. Ik haal even diep adem en buig me daarna langzaam wat verder voorover om mijn lippen op de zijne te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 10:23 pm

Ze haalt even diep adem en duwt haar lippen dan op de mijne. Ik ben verbaasd, maar ook weer niet, en dan zoen ik langzaam met haar mee. Het voelt betoverend. Na een tijdje haal ik mijn lippen van de hare, en ik kijk haar niet aan. En ik adem weer, ik blaas zachtjes uit en daarna adem ik weer in. Ik laat mijn hoofd hangen, en even verloor de heer van de onderwereld zijn grote mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 10:28 pm


Hij zoende me terug, en het ging tegen al mijn verwachting in. Ergens verlangde ik dit al tijden. Een aanraking, een tedere blijk van liefde. Ik had altijd mijn moeder gehad, maar dit was anders.. En hier had naar gezocht. Toen hij zijn lippen van de mijne haalde hield ik mijn ogen dicht, bang dat ik het niet aan kon om hem nu aan te kijken. Trillerig ontsnapte de adem uit mijn mond en haalde ik weer adem. Het was stil, maar niet een ongemakkelijke stilte. Het was een stilte die we nog nooit hadden gehad, wachtend op wat er nu zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 11:55 pm

Ik hief mijn hand op om hem als een kommetje om haar wang heen te sluiten. En zo bleef ik nog even zitten, mijn ogen nog steeds neergeslagen en die enkele aanraking nadat onze lippen elkaar geraakt hadden. Ik had mijn hoofd ondertussen al verder weg gehouden, maar nu bracht ik hem terug dichter naar haar toe. "Ik wou dat ik hier niet zo half-invalide op bed lag," Sprak ik zacht en forceerde mezelf even kort te lachen, maar het klonk zo.. verkeerd, als dat wel al het juiste woord was om het te beschrijven. Ik keek op en ontmoette haar ogen dit maal weer eens, mijn blik was zacht. Ik liet mijn duim liefkozend over haar wang glijden, en ik vroeg me af of het wel niet allemaal te snel of te veel voor haar was. En ik begon zo zenuwachtig te worden, dat ik zoals gewoonlijk weer eens een ander onderwerp zou gaan aan kaarten. Ik probeerde het niet te doen, maar uiteindelijk vroeg ik haar toch plots "Zeg eens hoe zit het met Henk?" En ik wendde snel terug mijn blik af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptydi okt 30, 2012 9:30 pm


Ik voelde zijn hand op mijn wang, en ik opende mijn ogen. Ik zag dat zijn ogen nog dicht waren en dat hij zijn hoofd verder van me weg had gedaan. Na een tijdje bracht hij zijn hoofd weer dichter naar me toe, en kijk ik hem rustig aan. "Ik wou dat ik hier niet zo half-invalide op bed lag," zei hij zacht, waarna een geforceerd lachje uit zijn mond kwam. Ik voelde hoe zijn duim over mijn wang wreef zachtjes, en voelde de liefdevolle bedoeling die er achter zat. Het was weer even stil, en ik voelde aan zijn aanraking dat hij zenuwachtig werd een beetje. "Zeg eens hoe zit het met Henk?" zei hij toen plots waarna hij zijn blik afwende. Ik grinnikte zachtjes en was eventjes stil. ''Met Henk gaat het goed, hij heeft geen trauma of iets dergelijks. En hij is weer aan het werk waar hij ooit was begonnen. Ik kan hem roepen wanneer ik wil, aangezien hij zijn naam heeft erkend.'' zeg ik vrolijk waarna ik hem bij zijn kin op til zodat hij me aan moet kijken. ''En hoe bedoel je dat je zou willen dat je niet zo half-invalide daar ligt?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptywo okt 31, 2012 6:32 pm

Ze grinnikte zachtjes en zweeg even. “Met Henk gaat het goed, hij heeft geen trauma of iets dergelijks. En hij is weer aan het werk waar hij ooit was begonnen. Ik kan hem roepen wanneer ik wil, aangezien hij zijn naam heeft erkend.” Zegt ze vrolijk en ik glimlach zwakjes. Ze duwt mijn kin terug omhoog zodat ik haar aan moet kijken. “En hoe bedoel je, dat je zou willen dat je niet zo half-invalide daar ligt?” Ik kijk haar recht in de ogen aan. “Wel, dan was dit moment misschien ook zo romantisch geweest als in dat boek..” Stamel ik een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Emptywo okt 31, 2012 6:36 pm


Hij keek me recht in de ogen en met een vriendelijke blik wachtte ik tot hij me antwoord ging geven. “Wel, dan was dit moment misschien ook zo romantisch geweest als in dat boek..” stamelt hij als antwoordt en ik krijg een grijnsje op mijn gezicht. Ik kan het niet laten om alsnog even te grinniken en schud mijn hoofd waarna ik weer recht ga zitten. ''Het was romantisch zat.'' zeg ik rustig en ik leg mijn handen in mijn schoot. Ik kijk even kort naar hem en sta dan op. ''Ik zal je nu weer met rust laten. Slaap lekker Hades.'' zeg ik zacht waarna ik hem een kus op zijn voorhoofd geef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Captured in the Underworld with no one else but him.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» To be where the underworld lay.
» Hades || God of the underworld.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: