Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Captured in the Underworld with no one else but him.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 5:09 pm

"Ze kunnen me niet verstaan," zegt ze simpel. "maar ze komen zo vast wel langs om te kijken hoe het hier gaat. En om mij wat te eten te brengen. Dus dan kan je het ze zelf mooi vragen. Want jij hebt mij evenmin iets te bevelen." Ze haalt haar handen van mijn borst en slaat haar boek open om nog wat verder te lezen. Ik staar opnieuw naar buiten. "Oh, wat heb je toch een geluk dat ik geen zin heb in een goede discussie.." mompel ik en zwijg verder, en na een tijdje dommel ik weer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 5:14 pm


"Oh, wat heb je toch een geluk dat ik geen zin heb in een goede discussie.." mompelt hij en hij zwijgt. Ik haal mijn schouders gewoon op en merk dat hij vanzelf weer in slaapt valt na een tijdje. Ik kijk met een zuchtje even naar hem, en neem daarna mijn boek weer op. Na een hele tijd hoor ik de deur open gaan ik zie een bediende staan. Ik glimlach en gebaar dat hij naar binnen moet komen. Hij komt aarzelend naar binnen en staat dan maar een beetje met het dienblad in zijn handen te staan. Ik gebaar dat hij dichterbij moet komen, en neem het blad dan van hem over. Ik zet het even neer op de grond en gebaar dat hij moet blijven wachten. Ik begin met mijn voet in Hades zijn zij te porren, en als hij niet wakker wordt geef ik hem een zachte trap tegen zijn schouder op. Als hij wakker wordt kijk ik hem droog aan en pak mijn boek weer op. ''De bediende is er.'' zeg ik alleen maar en ik ga verder met lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 5:26 pm

Ik voel een zachte trap tegen mijn schouder en gepor in mijn zij, waar ik uiteindelijk ook wakker van word. Ik grom een zacht gevloek en kijk op als ik mijn ogen eenmaal open heb. "De bediende is er." Spreekt Persephone zachtjes, en kijkt dan weer neer op de bladzijde van haar boek. Ik blijf gewoon plat liggen op de matras, aangezien ik zelf merkte dat het geen zin had om recht te proberen gaan zitten. "Is dat een van de bediendes die je geholpen heeft?" Vraag ik zacht, en kijk dan naar de man. "Geef me ook maar wat te eten, ik heb zin in wild." Spreek ik op egale toon, in die taal dat ze niet verstaan kon. De bediende knikt. "En ik wil dat je mij die bediendes brengt die haar geholpen hebben. En neem de Blok met je mee." De bediende verdwijnt weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 5:42 pm


Zacht vloekend en grommend werd hij wakker. "Is dat een van de bediendes die je geholpen heeft?" vroeg hij zacht en ik keek eventjes op van het boek. ''Nee.'' zeg ik simpel en ik ga weer verder met lezen. Ik hoor hem iets zeggen in die vreemde taal die hij spreekt met zijn bediendes en aandachtig luister ik er naar, ook al doe ik alsof ik in mijn boek aan het lezen ben. De man knikt en verdwijnt daarna weer. ''En hoe voel je je ondertussen?'' vraag ik droog aan Hades terwijl ik het dienblad oppak waar mijn eten op staat. Rustig kijk ik wat er op staat en pak maar iets willekeurigs en begin er van te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 5:56 pm

"Nee," zegt ze simpel en gaat verder met lezen. "En hoe voel je je ondertussen?" Vraagt ze als de man weg is, en neemt een hapje van iets wat voor haar gebracht was. "Beter." Mompelde ik en voelde mijn maag rommelen. Ik wachtte geduldig tot de man terug was, met drie anderen en een hele grote man.. De Blok. Het was een echte forse kerel, ze hadden hem geen verkeerde bijnaam gegeven. Hij had littekens over zijn armen, hij had nogal een bierbuik en een dikke neus. Bovendien was hij kaal, met enkel nog twee dikke wenkbrauwen boven zijn ogen waardoor hij altijd boos leek te kijken. En hij had een bijl bij, die hij zo stevig omklemde dat zijn knokkels er wit van kleurden. Ik volgde zijn blik toen ik zag dat hij niet naar mij keek, en kwam tot de conclusie dat hij Persephone aan staarde. Ik schraapte mijn keel even kort. Ik zag de ene bediende weer staan, en drie andere bediendes nu. "Zijn dat die drie bediendes?" Vraag ik kort aan Persephone. Ik zie hoe ze elkaar bezorgd aan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 6:06 pm


"Beter." mompelde hij. Ik knikte en ging rustig verder met lezen. Op een gegeven moment kwamen allemaal mensen naar binnen. De man die me net eten bracht, de drie die me hadden geholpen en een grote vent die me eng aan zat te staren. Ik keek even naar de mannen en toen weer terug in mijn boek. "Zijn dat die drie bediendes?" vroeg Hades toen aan mij en ik keek even op. Ik herkende inderdaad de drie mannen er in, maar de man met de bijl er naast verontruste me, waarschijnlijk net zoals de drie mannen. ''Ligt eraan, wat ben je met ze van plan Hades. En waarom is die andere enge vent hier?'' vraag ik terwijl ik hem fronsend aan kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 6:18 pm

Ze kijkt even op. "Ligt eraan, wat ben je met ze van plan Hades? En waarom is die andere enge vent hier?" Vraagt ze en ik zie dat ze me nu aankijkt, maar ik blijf strak voor me uit staren. "Doet er niet toe." Antwoord ik haar simpel. "Antwoord mijn vraag gewoon." Ik wacht op haar antwoord terwijl ik naar de bijl van de Blok staar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 6:24 pm


Hij kijkt strak voor zich uit. "Doet er niet toe." Antwoord hij me simpel. "Antwoord mijn vraag gewoon." Ik kijk naar de mannen en toen naar de bijl van de grote man. ''Ik geef geen antwoordt totdat je me verteld waar die andere gast hier voor is.'' zeg ik droog en ik kijk weer naar mijn boek. het maakte me niet uit of ik hem hiermee irriteerde, ik wou het gewoon eerst weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 6:34 pm

"Ik geef geen antwoord totdat je me verteld waar die andere gast hier voor is." Zegt ze en gaat verder met lezen. Ik zucht verveeld. "Die man is een werknemer, nu.. Persephone antwoord mij." Ik kijk haar priemend aan. "Al zegt mij iets dat dit ze wel zijn, anders zou je zo niet doen." Ik grijns en gebaar naar de Blok. "Hoofden eraf." Sis ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 6:49 pm


"Die man is een werknemer, nu.. Persephone antwoord mij." Hij kijkt me priemend aan. "Al zegt mij iets dat dit ze wel zijn, anders zou je zo niet doen." Ik hoor hem iets zeggen in die vreemde taal en hoor dan de mannen angstig schreeuwen. ''Hades.. Wat doe je.. Hades waag het niet om die arme mannen iets aan te doen hoor je me! Anders lag je nu nog in het bad.'' zeg ik met lichte paniek als de mannen me bang aan staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 6:55 pm

De mannen schreeuwen angstig, en ik grijns bij het zien van hun angstige blikken. Ze kijken Persephone aan, terwijl ze zenuwachtig dichter bij elkaar schuifelen en elkaar vastnemen uit angst. "Hades.. Wat doe je.. Hades waag het niet om die arme mannen iets aan te doen hoor je me! Anders lag je nu nog in het bad." Zegt ze. Ik negeer haar en wijs naar de bijl van de Blok terwijl ik hem opnieuw een bevel geef. "Onthoofd ze!" Sis ik, en wacht tot hij zijn bijl op heft. Hij houdt het wapen in de aanslag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 7:04 pm


Hij negeert me en grijnst. Weer sist hij iets in die vreemde taal en de man met de bijl houdt de bijl om hoog, klaar om iemand het hoofd af te hakken. Ik ben even stil en kijk met open mond van de drie mannen naar Hades. ''Als jij echt van plan bent om die mannen te onthoofden had ik gelijk over je. Dan ben je een nare oude man en dan wil ik je nooit meer zien. Dan zal ik je echt gaan ontlopen.'' sis ik terwijl ik hem fel aankijk. ''Waag het niet om die mannen te onthoofden.'' sis ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 7:10 pm

Ze piept niet meer en kijkt van de mannen naar mij. "Als jij echt van plan bent om die mannen te onthoofden had ik gelijk over je. Dan ben je een nare oude man en dan wil ik je nooit meer zien. Dat zal ik je echt gaan ontlopen." Sist ze fel. "Waag het niet om die mannen te onthoofden." Ik nestel me een beetje beter in mijn kussens. "Wie ben jij om mij te stoppen? We willen allemaal dingen, Persephone, al krijgen we ze niet altijd." Ik sis weer een bevel naar de Blok, die gelijk een bediende aan zijn haren trekt en naar voren duwt. De bediende sputtert niet tegen, het had toch geen zin. "Ze worden onthoofd, punt uit."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 7:20 pm


"Wie ben jij om mij te stoppen? We willen allemaal dingen, Persephone, al krijgen we ze niet altijd." sist hij waarna hij weer een bevel sist naar de grote man. Hij pakt een van de bediendes bij zijn haren en duwt hem naar boven. ''Dat slaat nérgens op!'' gil ik terwijl ik hem aanstaar. ''Ik ben Kore, dochter van de oppergod. Dat ben ik Hades. Ze hebben je alleen maar geholpen. Je bent een tiran Hades!'' roep ik terwijl ik op spring. Radeloos staar ik even naar de mannen en ren dan de kamer uit.
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 7:34 pm

"Dat slaat nérgens op!" Gilt ze terwijl ze me aanstaart. "Ik ben Kore, dochter van de oppergod. Dat ben ik Hades. Ze hebben je alleen maar geholpen. Je bent een tiran Hades!" Roept ze, springt op en kijkt radeloos naar de mannen die haar angstig aan staren. Dan rent ze de kamer uit, en ze houden hun ogen terug op de grond gericht. De Blok onthoofd de eerste, die een gil slaat bij de pijn. Daarna de tweede, die geen kik geeft, en de derde glipt naar buiten en rent snikkend weg in de hoop aan zijn lot te ontkomen.. Hij rent weg, naar Persephone. Ik stuur de Blok erachter aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 7:45 pm


Hij zei niks toen ik de kamer uit liep en op de gang probeerde ik mijn adem weer onder controle te houden. Een eenzame traan glee over mijn wang toen ik een gil hoorde. Ik liep de gang verder af. Ik hoorde iemand over de gang rennen en zag de derde man met een angstige blik. Ik pakte hem bij zijn arm toen hij bangig bij me stopte en ik sloeg beschermend mijn armen om hem heen. ''Hij krijgt je niet.. Hij krijgt je niet.'' prevel ik terwijl ik schokkerig adem haal. Ik zie de man met zijn bijl naar buiten komen en ga beschermend voor de derde man staan. Met een vast beraden blik kijk ik naar de bijlman en hou ik de derde man achter me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 7:50 pm


Ik stap dichterbij, mijn bil stevig in mijn hand geklemd. Het meisje stond voor de jongen, ze stond voor hem. 'Ze gaat niet opzij!' Schreeuw ik richting Hades.

"Ze gaat niet opzij!" Hoor ik de man schreeuwen met zijn zware stem, en ik zucht. Typisch Persephone, typisch Kore. "Dwing haar dan." Roep ik terug.

'Dwing haar dan' hoorde ik hem roepen, en ik stapte dichter en dichter naar het meisje toe. Ik schudde mijn hoofd, en gebaarde dat ze weg moest gaan. 'Ga uit de weg meissie.' Zei ik er bij, terwijl ik wel goed wist dat ze het niet verstond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 8:16 pm


Ik hoorde de man wat roepen naar Hades, en hij riep weer wat terug. Hij stapte dichter naar me toe en ik probeerde mijn adem onder controle te houden. Hij schudde zijn hoofd en gebaarde dat ik aan de kant moest gaan. Ik hoorde hem iets tegen me zeggen en ik schudde mijn hoofd, gokkend dat hij zei dat ik aan de kant moest. ''Hij verdient het niet om te sterven.'' sis ik terug naar hem terwijl ik me rug recht en hem strak aankijk. Ik hou de angstige man beschermend achter me, en duw hem terug als hij over mijn schouder wil kijken naar wat er gebeurd.

''Ik ben u voor eeuwig dankbaar vrouwe..'' zei ik, wetend dat ze me toch niet verstond. ''Doe haar niks, zij doet alleen maar wat ze goed acht. Ook al gaat ze in tegen onze heer.. Deze dame is speciaal..'' Mompel ik daarna naar het blok

Ik hoor de man achter me iets zeggen en er glijdt even verwarring op mijn gezicht. Ik schud het van me af en kijk de bijlman met priemende ogen aan en verroeer geen vin
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyma okt 29, 2012 5:07 pm


De angstige man mompelde iets tegen het meisje voor zich, en richtte zich dan tot mij. Ik kon de vrouw haar woorden daarvoor niet verstaan, maar ze wijkte niet. "Doe haar niks, zij doet alleen maar wat ze goed acht. Ook al gaat ze in tegen onze heer.. Deze dame is speciaal.." Mompelt hij. Ze verroeren zich niet. "Meekomen," sis ik dwingend in die taal, en draai de stok van mijn bijl even om, om hun op hun arm te porren en te gebaren dat ze richting daar moeten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyma okt 29, 2012 6:05 pm


Ik hoor de man met de bijl iets bevelends sissen en prikte dan met de achterkant van de bijl in mijn arm. Hij gebaarde naar hades en ik begreep dat ik daar heen moest gaan met de man achter me. Ik gebaarde dat hij me maar voor moest gaan, en wachtte geduldig tot hij begon met lopen. Toen de bijlman begon te lopen liep ik achter hem aan, met de man beschermend dicht bij me. Zwijgend blijf ik in de deuropening staan en probeer niet op de twee lijken te letten. Ik kijk Hades met een dodelijke blik aan en hou de man achter me, buiten de kamer van Hades. ''Ik kom niet naar binnen, als je dat soms wilt. En je krijgt hem niet van me Hades.'' sis ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyma okt 29, 2012 6:35 pm

Ze blijft in de deuropening staan als ze bij me is. De Blok kijkt me afwachtend aan. "Ik kom niet naar binnen, als je dat soms wilt. En je krijgt hem niet van me Hades." Sist ze. Ik trek een wenkbrauw naar omhoog. "Dus, je verkiest die bediende boven mij?" Ik zuchtte en liet me terug in het bed zakken. "Persephone, Persephone, wat moet ik toch met jou aanvangen." Ik keek even van haar, naar de bediende, naar de Blok, en terug naar haar. "Best, houdt hem dan maar als je eigen bediende. En het eerste wat ie mag doen is deze lijken opruimen." Ik herhaalde mijn bevel even in die taal dat ze niet begrijpen kon, en stuurde toen de Blok weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyma okt 29, 2012 7:04 pm


Hij keek me met zijn ene wenkbrauw omhoog aan. "Dus, je verkiest die bediende boven mij?" zucht hij en hij laat zich in zijn kussens terug zakken. "Persephone, Persephone, wat moet ik toch met jou aanvangen." mompelt hij en hij kijkt van mij, naar de bediende, naar de bijlman en als laatste weer terug naar mij. "Best, houdt hem dan maar als je eigen bediende. En het eerste wat ie mag doen is deze lijken opruimen." zei hij en hij zei toen iets in die vreemde taal. De bijlman passeerde me en de bediende keek me even vragend aan. Ik knikte met een glimlach en liet hem er langs. ''Maar als ik vragen mag Hades, waarom moesten die mannen dood? Ik ga je nog een keer helpen..'' zeg ik terwijl ik hem fronsend aan kijk. Ik liet mijn nieuwe bediende er langs toen hij zijn maten de kamer uit sleepte en bleef Hades aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyma okt 29, 2012 7:15 pm

De jonge bediende begon met het wegschrapen van zijn collega's. "En zorg ervoor dat ik geen spatje bloed meer tegenkom." Sis ik weer in die ene taal en kijk dan terug naar Persephone. "Maar als ik vragen mag Hades, waarom moesten die mannen dood? Ik ga je nog een keek helpen.." Zegt ze met een frons op haar voorhoofd. "Nee, dat mag je niet vragen." Zeg ik zo serieus dat het sarcasme niet eens meer opvalt. Ik blijf haar strak aankijken. "Misschien als je het vriendelijk vraagt dat ik antwoord." De man liep met twee paar hoofden onder zijn armen, en twee paar lichamen achter zich aan naar buiten. "Och god, die bloedvlek zal wel nog een tijdje zichtbaar blijven in het tapijt.." Mompelde ik alsof het me echt iets schelen kon. "Maar goed, ik voel me al wat beter nu. Help je me even te verwisselen van kleding?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyma okt 29, 2012 7:21 pm


"Nee, dat mag je niet vragen." zegt hij serieus en hij blijft me strak aankijken. "Misschien als je het vriendelijk vraagt dat ik antwoord." Ik volgde de bediende met mijn ogen en rilde even bij het zijn van de lijken. "Och god, die bloedvlek zal wel nog een tijdje zichtbaar blijven in het tapijt.." Mompelde hij. "Maar goed, ik voel me al wat beter nu. Help je me even te verwisselen van kleding?" Ik kijk hem droog aan. ''Om heel eerlijk te zijn heb ik daar vrij weinig zin in. En ik denk dat je beter nog even kan blijven liggen.'' zeg ik droog
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Emptyma okt 29, 2012 7:27 pm

"Om heel eerlijk te zijn heb ik daar vrij weinig zin in, en ik denk dat je beter nog even kan blijven liggen." Zegt ze vlakaf. Ik luisterde met een brede grijns, maar die verdween bij het horen van haar antwoord. "Wie zegt dat ik recht moet zitten om aangekleed te worden?" Antwoord ik alsof het een vraag is. "En daarbij, ik moet ook zoveel dingen doen waar ik geen zin in heb. Jouw gezaag aan horen, bijvoorbeeld." Ik kijk haar uitdagend aan en zwaai dan met mijn voet richting de kastdeur. "Komaan, hup hup, neem wat kleren en begin er maar aan."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Captured in the Underworld with no one else but him.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» To be where the underworld lay.
» Hades || God of the underworld.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: