Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Captured in the Underworld with no one else but him.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptydi nov 13, 2012 8:41 pm

"Geen artistiek type dus." Antwoordde ze. "Ja ik weet dat ik een beetje druk in de weer ben altijd. Ik hou van dingen doen. En ik heb afgelopen dagen ook al veel gelezen en alles. Dit is de eerste dag dat je na een hele tijd weer tijd voor mij hebt. Maar goed, ontspannen niks doen kan ook leuk zijn." Glimlacht ze, en ergens heb ik toch het gevoel dat ze niet tevreden is. Misschien is ze nu al teleurgesteld. "We hebben net gewandeld, en ik heb je gedragen, terwijl ik nog maar net een beetje geheeld ben van die zware uitputting. Dan verwacht je dat ik nog meer actieve dingen ga doen zoals dansen?" Ik gniffelde eens en schoof een beetje dichter naar haar toe. "Heb je eigenlijk onderwijs gehad?" Vroeg ik daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptydi nov 13, 2012 8:48 pm


v"We hebben net gewandeld, en ik heb je gedragen, terwijl ik nog maar net een beetje geheeld ben van die zware uitputting. Dan verwacht je dat ik nog meer actieve dingen ga doen zoals dansen?" Hij gniffelde wat en schoof toen wat dichter naar me toe. "Heb je eigenlijk onderwijs gehad?" vroeg hij toen. Ik keek hem even aan terwijl ik mijn hoofd schuin hield. ''Ik vroeg je niet me te dragen, ik heb meerdere keren aangeboden om zelf te lopen he? En ik wil graag een keer kijken hoe het met je danskunsten staat. Ik heb je kookkunsten nu geproefd.'' lach ik zachtjes en ik kijk hem vrolijk aan. ''En nee eigenlijk niet. Ik heb dingen van mijn moeder geleerd en dingen uit eigen ervaringen, of verhalen van de rest van de goden.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptydi nov 13, 2012 8:56 pm

"Ik vroeg je niet me te dragen, ik he meerdere keren aangeboden om zelf te lopen he? En ik wil graag een keer kijken hoe het met je danskunsten staat. Ik heb je kookkunsten nu geproefd." Lacht ze vrolijk, en ik kijk haar aux serieux aan. "En nee, eigenlijk niet. Ik heb dingen van mijn moeder geleerd en dingen uit eigen ervaringen, of verhalen van de rest van de goden." Ik grijns breed en staar haar zwijgend een beetje aan terwijl ik nadenk. "Nou, wat als ik je nu eens een kleine overhoring geef.." Ik wachtte even. "Terwijl we nog even in de tuin wandelen. Als je drie van de vijf vragen goed hebt, mag je je prijs kiezen. Kies maar een onderwerp waarover je moeder het heeft gehad, eens kijken hoeveel je nog weet."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptydi nov 13, 2012 9:07 pm


Hij grijnst breed en kijkt dan zwijgend in het vuur voor een moment. "Nou, wat als ik je nu eens een kleine overhoring geef.." Hij maakte even een pauze en ik kijk hem met een kleine betrekking op mijn gezicht aan. "Terwijl we nog even in de tuin wandelen. Als je drie van de vijf vragen goed hebt, mag je je prijs kiezen. Kies maar een onderwerp waarover je moeder het heeft gehad, eens kijken hoeveel je nog weet." Ik kreun en zak achterover. ''Ik dacht dat ik daar van af was toen ik volwassen was geworden.'' mopper ik en ik kijk denkend naar hem. ''Prima. En dan kies ik het onderwerp, bloemen'' zeg ik met een grijnsje
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptydi nov 13, 2012 9:26 pm

"Prima. En dan kies ik het onderwerp, bloemen." Ze grijnsde. Ik keek haar even met een droge blik aan. "Bloemen?" Ik ging rechtop zitten. "Dat is niet eerlijk, daar weet ik zelf amper iets over! Hoe kan ik je dan vragen gaan stellen?" Ik trok een wenkbrauw op. "Nee, nee, ander onderwerp. Zorg dat we er allebei wel wat van kennen." Ik boog me voorover naar haar toe. "Je wilt je prijs toch wel eerlijk verdienen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptydi nov 13, 2012 9:41 pm


Hij keek me met een droge blik aan. "Bloemen?" Hij ging recht op zitten. "Dat is niet eerlijk, daar weet ik zelf amper iets over! Hoe kan ik je dan vragen gaan stellen?" Hij trok een wenkbrauw op en ik schoot in de lach. "Nee, nee, ander onderwerp. Zorg dat we er allebei wel wat van kennen." Hij boog zich wat voorover naar me toe. "Je wilt je prijs toch wel eerlijk verdienen?" Ik kijk hem met een grijnsje aan. ''Je zei dat ik ieder onderwerp mocht kiezen. Dus ik kies bloemen. En daarbij Hades...'' zeg ik terwijl ik mijn gezicht ook dichter bij de zijne bracht. ''Het gaat me er om dat ik win, niet hoe.'' glimlach ik en ik duw een kusje op zijn neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptydi nov 13, 2012 9:46 pm

"Je zei dat ik ieder onderwerp mocht kiezen. Dus ik kies bloemen. En daarbij Hades.." Ik keek haar nors aan, en kruiste mijn armen gepikeerd voor mijn borst. Ze bracht haar gezicht dichter bij het mijne, en ik kon niet verbergen dat ik wel verwonderd was daarover. "Het gaat me er om dat ik win, niet hoe." Mijn mond valt even geschokt open, en ik voel haar getuite lippen tegen de top van mijn neus drukken. "Best!" Spuugde ik en stond op. "Zeker dat je je niet nog even voorbereiden moet?" Ik wierp haar een meedogenloze grijns toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptydi nov 13, 2012 9:56 pm


Met een norse blik sloeg hij zijn armen over elkaar en staarde voor zich uit. Zijn mond valt met een geschokte blik open en ik grinnik er om. "Best!" Spuugde hij en stond op. "Zeker dat je je niet nog even voorbereiden moet?" Ik kijk hem even aan en schud dan mijn hoofd. ''Nee, ik denk dat het wel goed komt zo. En anders heb ik het tenminste geprobeerd.'' Zeg ik met een glimlach en sta ik ook op. ''Dus, een wandeling door de tuin?"' raag ik met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptydi nov 13, 2012 10:06 pm

"Nee, ik denk dat het wel goed komt zo. En anders heb ik het tenminste geprobeerd." Zegt ze, nog steeds verdacht vriendelijk. "Dus, een wandeling door de tuin?" Zegt ze nadat ze ook opgestaan is. Ik knik. "Reken maar van ja." Ik draai me om en wandel de kamer uit. In mijn hoofd dacht ik hopeloos na over wat voor een vragen ik kon stellen over bloemen. Bloemen, wat kan je daar zelfs over vragen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptywo nov 14, 2012 4:00 pm


"Reken maar van ja." Hij loopt de kamer uit en grinnikend loop ik achter hem aan. Ik zag zijn bedrukte gezicht en moest mezelf in de hand houden om niet in de lach te schieten. Wat zal hij voor een vragen gaan stellen.. Vast niet zulke moeilijke, hij weet er zo goed als niks van. Vrolijk liep ik naast hem en gluurde af en toe even via mijn ooghoeken naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptywo nov 14, 2012 4:21 pm

Ik merkte dat ze af en toe even via haar ooghoeken naar mij keek, en telkens als ze weg keek betrapte ik mezelf erop dat ik hetzelfde deed. Ik dacht flink na over wat voor een vragen ik kon stellen, en het was best wel moeilijk om er te verzinnen.. Er zouden me er wel een paar te binnen schieten, bedacht ik, dus ik zuchtte even en probeerde tevreden te zijn met de enkele vraag die ik nu bedacht had. Ik liep naar de buitendeur, die nog steeds openstond, en wandelde naar buiten. Ik vouwde mijn handen achter mijn rug. "Klaar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptywo nov 14, 2012 8:57 pm


Ik zag telkens wel dat hij ook naar mij gluurde via zijn ooghoeken en grinnikte vrolijk in mezelf. Blijkbaar was ik toch niet helemaal een vervanging voor dat andere meisje. Ik liep samen met hem naar buiten en merkte dat hij zijn handen achter zijn rug sloeg. "Klaar?" vroeg hij en ik knikte. ''helemaal. Kom maar op.'' zeg ik met een glimlach waarna ik mijn armen over elkaar sla, en hem nieuwschierig aan kijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptywo nov 14, 2012 9:06 pm

"Helemaal," knikte ze. "Kom maar op." Ze slaat haar armen over elkaar en kruist ze voor haar borst terwijl ze verder loopt. "Even zien.." Mompelde ik en keek om me heen terwijl ik nadacht. Met trage passen liep ik over het pad vlak aan haar zij. "Je krijgt twee minuten denktijd, maximum, trouwens." Grijnsde ik breed, en wachtte even. "Goed, eerste vraag." Ik keek haar aan. "Wat krijgt de winnaar van de Olympische spelen? Wat is het teken van de Olympische spelen?" Ik keek haar afwachtend aan, het was een simpele vraag omdat ik niet direct iets wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptywo nov 14, 2012 9:13 pm


"Even zien.." mompelde hij en hij liep nadenkend verder. Omdat hij zo langzaam liep moest ik me aanpassen, maar ik merkte het haast niet. Onze armen raakten elkaar af en toe omdat hij zo vlak naast me liep en ik had een klein glimlachje op mijn gezicht. "Je krijgt twee minuten denktijd, maximum, trouwens." grijnsde hij breed en hij wachtte even voor hij weer verder ging. "Wat krijgt de winnaar van de Olympische spelen? Wat is het teken van de Olympische spelen?" Ik kijk hem met een grote lach op mijn gezicht aan. ''Een Olijfkrans.'' grinnik ik. ''Kan je ze niet moeilijker verzinnen Hades? En er valt nog over te redetwisten of het een bloem is. Het is een plant, dat wel, maar een bloem..'' glimlach ik. ''Als ik win mag ik alles van je vragen wat ik wil toch?'' vraag ik vrolijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptywo nov 14, 2012 9:23 pm

"Een olijfkrans," beantwoord ze mijn vraag met een glimlach op haar gezicht van oor tot oor. "Kan je ze niet moeilijker verzinnen Hades? En er valt nog over te redetwisten of het een bloem is. Het is een plant, dat wel, maar een bloem." Glimlacht ze. Ik zucht eens expres, met een sarcastische ondertoon en rol met mijn ogen. Vervolgens krijg ik weer een brede grijns op mijn gezicht. "Als ik win mag ik alles van je vragen wat ik wil toch?" Vraagt ze dan. Ik kijk haar uitdagend aan. "Als je wint, die eerste vraag was een simpele gelukkig heb je die goed." Ik keek weer weg. "Goed, tweede vraag dan maar." Ik dacht weer even na, deze keer zou ik een iets moeilijkere moeten nemen.. "Noem een algemeen voorkomende waterplant, wit van kleur, met drijvende bladeren?" Ik keek haar afwachtend aan, goed.. die vraag vond ik zelf nergens op slaan maar ze had genoeg kennis om die te beantwoorden toch? Ik wist nu eens iets van planten..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptywo nov 14, 2012 9:29 pm


Hij zucht en rolt met zijn ogen, waarna hij gelijk begint te grijnzen weer. "Als je wint, die eerste vraag was een simpele gelukkig heb je die goed." vroeg hij met een uitdagende blik, waarna hij weer weg keek. "Goed, tweede vraag dan maar." zei hij en hij dacht weer even na. "Noem een algemeen voorkomende waterplant, wit van kleur, met drijvende bladeren?" Afwachtend keek hij me aan en ik sloeg even mijn hand voor mijn mond. ''En dit noem je een moeilijke? Een witte waterlelie natuurlijk. Prachtige bloemen overigens.'' glimlach ik. ''Wat heb je nog meer voor me in petto?'' vraag ik met een klein grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptywo nov 14, 2012 9:36 pm

Ze sloeg grinnikend een hand voor haar mond. "En dit noem je een moeilijke? Een witte waterlelie natuurlijk." Beantwoorde ze mijn vraag zonder twijfelen. "Prachtige bloemen overigens." Ik keek haar droog aan, nou nou.. ze wist er wel wat over. "Wat heb je nog meer voor in petto?" Grijnsde ze vrolijk. Ik perste mijn lippen op elkaar tot ze er helemaal bleek van werden, en dacht heel diep na over welke vraag ik nog kon stellen. "Aha! Derde vraag, Griekse godin van de bloemenwereld? En gelijk nummer vier ook al.. wie is de Griekse godin van de natuur?" Ik keek haar met een brede grijns aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptywo nov 14, 2012 9:43 pm


Toen ik mijn antwoord gaf, keek hij me droog aan. Hij perste zijn lippen op elkaar totdat ze wit werden en dacht zichtbaar diep na over zijn volgende vraag. "Aha! Derde vraag, Griekse godin van de bloemenwereld? En gelijk nummer vier ook al.. wie is de Griekse godin van de natuur?" Met een brede grijns keek hij me aan en mijn ogen vernauwde zich even tot spleetjes. ''Hmm deze zijn inderdaad lastiger. Maar ik heb wel eens van ze gehoord. De griekse godin van de bloemen is Cloris. En de Griekse godin van de natuur is ook Chloris.'' zeg ik twijfelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptywo nov 14, 2012 9:53 pm

"Hmmm deze zijn inderdaad lastiger. Maar ik heb wel eens van ze gehoord." Dacht ze na met fijngeknepen ogen. "De griekse godin van de bloemen is Chloris. En de Griekse godin van de natuur is ook Chloris." Antwoordde ze uiteindelijk maar er klonk toch wel wat twijfel in haar stem door. Ik knikte haast onzichtbaar en dacht, terwijl ik bijna bleker dan lijkbleek kleurde, na over wat ik kon stellen als vijfde vraag. Ze had er al vier van de vijf goed.. "En.. kan je dan ook beantwoorden wat mijn favoriete bloem is?" Ik keek haar met een kleine glimlach aan. Dit kon ze onmogelijk raden, het was zo cliché.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptywo nov 14, 2012 10:26 pm


Hij knikte haast onmerkbaar, en ik grinnikte erom. Ik zag hoe hij nog witter kleurde en keek vrolijk voor me uit. Ik had al 4 van de 5 vragen goed, dus ik had al sowieso van hem gewonnen. Ik schrok op uit gedachten toen hij weer begon te praten. "En.. kan je dan ook beantwoorden wat mijn favoriete bloem is?" zei hij met een kleine glimlach, en ik glimlach terug naar hem. ''Kijk, dit is echt een moeilijke. Gok werk. Ik weet nog dat je dol was op Lavendel, toen we samen in bad zaten.. Dus ik denk dat ik daar maar voor ga.'' glimlach ik vrolijk naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptydo nov 15, 2012 5:13 pm

"Kijk, dit is echt een moeilijke. Gok werk. Ik weet nog dat je dol was op Lavendel, toen we samen in bad zaten.. Dus ik denk dat ik daar maar voor ga." Glimlacht ze. Ik kijk haar met een brede grijns aan, maar probeer verder niet te verraden of het antwoord nu wel of niet juist was. "Je denkt, maar weet je het zeker dat dat je antwoord is?" Zeg ik, en probeer haar nu aan het twijfelen te brengen. "Denk goed na, vijf op vijf is een hele mooie score."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptydo nov 15, 2012 5:26 pm


Met een brede grijns kijkt hij me aan, en ik kan niet afleiden of ik het nou goed of fout heb. "Je denkt, maar weet je het zeker dat dat je antwoord is?" zegt hij en twijfelend bijt ik op mijn onderlip. "Denk goed na, vijf op vijf is een hele mooie score." Ik kijk hem even met toegeknepen ogen aan, en glimlachte toen. ''Het is zeker een mooie score, maar ik heb mijn prijs toch al gewonnen. En, als ik het fout heb iets nieuws over je geleerd. Dus het geeft niet als ik hem fout heb. Ik blijf bij lavendel.'' glimlach ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptydo nov 15, 2012 5:34 pm

Ze kijkt me even achterdochtig, met fijngeknepen ogen aan, en glimlachte toen. "Het is zeker een mooie score, maar ik heb mijn prijs toch al gewonnen. En, als ik het fout heb iets nieuws over je geleerd. Dus het geeft niet als ik hem fout heb. Ik blijf bij lavendel." Glimlacht ze. "Oh, niet zo fel." Gniffelde ik, en keek haar even met een egale blik aan. "Misschien had je dan nog een extra prijsje kunnen verdienen, maar aangezien je daarbij blijft.." Ik keek haar recht aan, en hief mijn kin hoog op toen ik de andere kant op keek. "Fout." Mijn stem klonk bijna zangerig. "Mijn favoriete bloemen zijn rozen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptydo nov 15, 2012 8:47 pm


"Oh, niet zo fel." grinnikte hij waarna hij me weer met een egale blik aan keek. "Misschien had je dan nog een extra prijsje kunnen verdienen, maar aangezien je daarbij blijft.." Hij keek me even recht aan, voor hij zijn kin hoog op hief en van me weg keek. ''Fout,'' zei hij en ik grinnikte om de klank van zijn stem. "Mijn favoriete bloemen zijn rozen." Ik glimlach als hij dat zegt. ''Dat had ik nooit geraden. Maar het zijn prachtige bloemen. Waarom heb je er geen in je paleis?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Emptydo nov 15, 2012 11:13 pm

"Dat had ik nooit geraden. Maar het zijn prachtige bloemen." Sprak ze met een glimlach. "Waarom heb je er geen in je paleis?" Ik haalde mijn schouders op. "Ze groeien niet in de onderwereld, ze zullen waarschijnlijk direct verwelken." Ik zuchtte even en liep rustig op een traag tempo verder. "Maar goed.. Denk maar na over je prijs, je hebt hem eerlijk verdiend." Ik keek haar met een strakke blik aan. "en je mag me inderdaad alles vragen ja." Ik kreeg een uitdagende glans in mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Captured in the Underworld with no one else but him.
Terug naar boven 
Pagina 8 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» To be where the underworld lay.
» Hades || God of the underworld.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: