Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 No use hiding in a corner, that won't change a thing

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptyma dec 03, 2012 9:03 pm


Ik hoorde hades van zijn thee drinken omdat hij een slurperig geluid maakte. Dromerig staarde ik voor me uit tot ik plots hades zijn hand over de mijne voelde. Ik knipperde en bleef voor me uit kijken. "Je vingers zijn koud." zei hij zacht en ik keek van uit mijn ooghoeken even kort naar hem. Ik voelde zijn vingers over mijn wangen glijden en deed even mijn ogen dicht. Ik luisterde naar zijn ademhaling en draaide me om, zodat we face-to-face waren. Ik staarde hem in zijn ogen aan en glimlachte even. ''En de jouwe zijn warm, voor de verandering.'' zeg ik zacht en ik doe mijn ogen weer even dicht. ''En ik heb het altijd koud eigenlijk.'' fluisterde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptyma dec 03, 2012 9:14 pm

Ze sloot haar ogen genietend toen ik haar wang aanraakte, en vervolgens draaide ze haar gezicht naar me toe. "En de jouwe zijn warm, voor de verandering." Haar stem klonk weer zacht als die van een engel. Op dit moment deed ze me een beetje denken aan Leuce. "En ik heb altijd koud eigenlijk." Ze ging plots op een fluistertoon praten terwijl ze haar ogen weer gesloten hield. Ik maakte van de gelegenheid even gebruik om te bekijken hoe ze er deze ochtend bijliep. Ik herinnerde me wel nog goed hoe ze er uit zag gisterenavond, in die bloedrode jurk. Mijn ogen fixeerden zich weer op haar volle lippen. "Iets zegt mij dat je nog weet wat we gisteren avond gedaan hebben," Ik leek wel te brommen, aangezien ik zo stil en op zo'n lage toon praatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptyma dec 03, 2012 9:56 pm


Het was even stil en ik genoot even van de rust. Toen ik mijn ogen weer opende zag ik dat hij zijn ogen had gericht op mijn lippen en ik glimlachte. "Iets zegt mij dat je nog weet wat we gisteren avond gedaan hebben," bromde hij en ik knikte langzaam. Ik richtte mijn blik op zijn ijsblauwe ogen en was even stil. ''Ik was lang niet zo dronken als jij was. En heb tussendoor nog wat water gehad, wat ontzettend hielp tegen het watten gevoel in mijn hoofd.'' zeg ik rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptyma dec 03, 2012 10:05 pm

Ze knikte langzaam en keek me recht in de ogen aan. "Ik was lang niet zo dronken als jij was." Dat luchtte ergens wel op, denk ik.. "En heb tussendoor nog wat water gehad, wat onzettend hielp tegen het watten gevoel in mijn hoofd." Ik keek haar kalm aan en maakte mijn blik niet los van de hare. "Ik vroeg je wat wij gedaan hebben, niet wat jij gedaan hebt." Ik wachtte even en kneep mijn oogjes toen samen, ik begon al achterdochtig te worden. "Je gaat me niet wijsmaken dat mijn hemd vanzelf opengesprongen is, hè." Ik bleef haar serieus aankijken, terwijl ik vanbinnen toch wel een grijns moest onderdrukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptyma dec 03, 2012 10:17 pm


Hij bleef me recht aankijken met een kalme blik. "Ik vroeg je wat wij gedaan hebben, niet wat jij gedaan hebt." Hij was weer stil en kneep toen zijn ogen samen, achterdochtig. Ik grinnikte zachtjes en keek hem nog steeds rustig aan. "Je gaat me niet wijsmaken dat mijn hemd vanzelf opengesprongen is, hè." Hij kijk naar me met een serieuze blik en ik grijns vrolijk. ''Nee, je hebt hem zelf opengemaakt. Voor het toetje heb je voor me gespeeld op de piano, en toen zoenden we. Toen zijn we wezen dansen,en je kan geen muziek nabootsen ben ik achter gekomen. Weer hebben we kort gezoend en toen nam je me mee terug naar de eetzaal om het toetje te nuttigen. Na het toetje zoenden we alweer, waarna we naar je kamer gingen. Daar lag je stomdronken op je bed en heb ik je de fles met water gegeven en heb ik een toga uit je kast gepakt om te gaan slapen, omdat je er op stond dat ik bij jou bleef. Toen ik vroeg of je ging slapen, kwam je naar me toe en zei je dat het er aan lag of ik ging slapen. Ik heb je toen gekust, wat weer op een zoenpartij uit liep. Je hebt toen je shirt open gemaakt en viel toen in slaap. Waar ik eigenlijk heel opgelucht over was, aangezien ik met mijn half dronken kop wel wist dat dat net te snel ging, wat je ook van plan was.'' zeg ik rustig zonder mijn blik van hem af te wenden. Ik legde mijn hand op zijn bovenarm en was even stil zodat hij het in zich op kon nemen en reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptydi dec 04, 2012 6:18 pm

Ze tovert haar glimlach om tot een brede grijns van oor tot oor. "Nee, je hebt hem zelf opengemaakt. Voor het toetje heb je voor me gespeeld op de piano, en toen zoenden we. Toen zijn we wezen dansen, en je kan geen muziek nabootsen ben ik achter gekomen." Ik luisterde aandachtig en murmelde tussendoor even dat ik dat niet kon omdat ik dronken was, eigenlijk een beetje beschaamd en gelogen. "Weer hebben we kort gezoend en toen nam je me mee terug naar de eetzaal om het toetje te nuttigen. Na het toetje zoenden we alweer, waarna we naar je kamer gingen. Daar lag je stomdronken op je bed en heb ik je de fles met water gegeven en heb ik een toga uit je kast gepakt om te gaan slapen, omdat je er op stond dat ik bij jou bleef. Toen ik vroeg of je ging slapen, kwam je naar me toe en zei je dat het er aan lag of ik ging slapen. Ik heb je toen gekust, wat weer op een zoenpartij uit liep. Je hebt toen je shirt open gemaakt en viel toen in slaap. Waar ik eigenlijk heel opgelucht over was, aangezien ik met mijn dronken kop wel wist dat dat net te snel ging, wat je ook van plan was." Sprak ze rustig en bleef me aankijken. Ik voelde haar handpalm tegen mijn bovenarm drukken en wendde mijn blik af naar de grond terwijl ik diep nadacht. "Wel ja," sprak ik lichtjes onduidelijk en keek toen weer op om mij verstaanbaar te maken. "wat zou ik anders van plan geweest kunnen zijn? Ik weet waartoe ik instaat ben als ik dronken ben, en ik had je moeten waarschuwen. Ik had verdomme niet zoveel wijn moeten opdrinken," Ik liet mijn vuist geërgerd tegen een van de balkondeuren knallen, gelukkig raakte ik geen glas, en liet hem er tegen aan rustten. "Je was dan toch blijkbaar niet zo erg dronken.." Vezelde ik erachteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptydi dec 04, 2012 7:22 pm


Hij mompelde iets onduidelijk en keek me toen weer aan. "wat zou ik anders van plan geweest kunnen zijn? Ik weet waartoe ik instaat ben als ik dronken ben, en ik had je moeten waarschuwen. Ik had verdomme niet zoveel wijn moeten opdrinken," zijn stem klonk steeds harder en op het laatst ramde hij zijn vuist tegen het balkondeur aan. Ik schrok even en hield mijn adem in terwijl ik hem aan kijk. Er klonk geen gerinkel dus blijkbaar had hij niet het glas geraakt. Hij liet zijn hand daar liggen. "Je was dan toch blijkbaar niet zo erg dronken.." mompelde hij en ik kijk naar hem. Ik schudde mijn hoofd. ''Ik zei toch ik water had gedronken tussendoor. Dat was toen ik me licht begon te voelen in mijn hoofd. En daarna heb ik ook niet echt meer gedronken. Maar jij, meneer, hebt in je eentje heel, heel, heel erg veel gedronken.'' Ik leg mijn hand op zijn wang en wrijf met mijn duim er over heen terwijl ik hem aankijk. ''En het is niet erg. Er is niks gebeurd wat nog niet eerder was voorgekomen, en ik zal de volgende keer er op letten dat je niet zoveel drinkt.'' glimlach ik lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptydi dec 04, 2012 7:51 pm

Ze schrok enorm door de klap tegen de deur, maar vervolgens schudde ze haar hoofd. "Ik zei toch dat ik water had gedronken tussendoor. Dat was toen ik me licht begon te voelen in mijn hoofd. En daarna heb ik ook niet echt meer gedronken. Maar jij, meneer, hebt in je eentje heel, heel, heel erg veel gedronken." Ze leek me even een preek te geven, maar vervolgens legde ze haar hand liefdevol op mijn wang en wreef ze met haar duim langs mijn jukbeenderen. "En het is niet erg. Er is niks gebeurd wat nog niet eerder was voorgekomen, en ik zal de volgende keer er op letten dat je niet zoveel drinkt." Aha, de preek leek toch nog te komen. Ik bromde een beetje aanvaardend en draaide me toen half om naar het raam, zodat ik naar buiten kon kijken. Mijn hand hief ik op om de hare in de mijne te nemen. De kleur van de lucht was onheilspellend zwarter dan ooit, de worden werden telkens opnieuw gespleten door bliksemschichten. "Dan vind je het nier erg dat ik je opnieuw kus, neem ik aan.." Ik draaide me terug om en omsloot met mijn andere hand haar wang. Voorzichtig boog ik me voorover en drukte ik mijn getuitte lippen op de hare, ze was best klein.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptydi dec 04, 2012 8:01 pm


Hij bromde en het klonk alsof hij het goed vond. Hij draaide zich bij zodat hij naar buiten kon kijken. Hij tilde zijn hand op en pakte mijn hand die op zijn wang lag vast. Ik sloot mijn vingers rond de zijne en keek even naar hem. "Dan vind je het niet erg dat ik je opnieuw kus, neem ik aan.." Hij draaide zich weer terug naar mij en legde zijn andere hand over mijn wang heen. Hij boog zich naar me toe en duwde zijn lippen zachtjes op de mijne. Ik sloeg mijn vrije arm rond zijn nek en kuste hem terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptydi dec 04, 2012 8:14 pm

Met een arm om mijn nek heen geslagen, zoende ze me terug. Hoe we elkaar nu zoenden was waarschijnlijk heel wat anders dan gisteren. Ook al herinnerde ik me bitter weinig ervan, toch wist ik aan haar verhaal te horen dat het nogal vurig en passievol geweest was. Nu was het langzaam, aangepast aan ons eigen tempo en niet aan dat van mijn dronken wil. Het was ook teder, en op een of ander manier ook wel een soort romantisch. Ik liet haar hand los om mijn andere hand vrij te hebben, zodat ik met mijn vingers innig langs haar hals kon strelen. Vervolgens liet ik mijn tong aarzelend langs haar onderlip glijden, om te zien tot hoever ik kon gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptydi dec 04, 2012 9:05 pm


Het was anders dan gister, maar ik genoot hier meer van. Hij was er volledig bij met zijn hoofd, net zoals ik. Het voelde alsof het helemaal klopte en een glimlach verscheen op mijn gezicht onder het zoenen. Ik voelde dat hij mijn hand los liet, en vlak daarna zijn hand langs mijn nek glijden, waar ik de rillingen van kreeg. Zoveel gevoel in een aanraking.. Plots voelde ik zijn tong tegen mijn onderlip en ik brak het zoenen af. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan en zwijg even. ''Stap voor stap..'' fluister ik alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptydi dec 04, 2012 9:15 pm

Ik voelde hoe ze haar lippen terug losmaakte van de mijne, vlak na mijn actie. Blijkbaar was ze daar nog niet klaar voor. Ik had verwacht dat ze me nu een mep zou gaan verkopen, maar ze legde haar hoofd doodgewoon tegen mijn schouder aan. "Stap voor stap.." Ze fluisterde. Ik ging weer rustig ademen en zwaaide mijn andere arm om haar heen, met mijn ene hand nog steeds aan haar hals. Mijn blik gleed weer naar buiten, en ik zag dat het nog steeds enorm hard onweerde. "Moest je moeder je komen halen, of een andere god," begon ik zachtjes en ik keek haar niet aan toen ik mijn vraag stelde. "zou je dan gelijk meegaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptydi dec 04, 2012 9:28 pm


Ik luisterde naar zijn ademhaling toen hij zweeg. Ik liet mijn hoofd lekker hangen waar die was. Hij sloeg zijn ene arm om me heen en ik legde mijn hand op zijn borst neer. "Moest je moeder je komen halen, of een andere god," zei hij opeens zachtjes en ik keek naar hem op, om te zien dat hij niet naar mij keek wat nogal ongewoon was als hij me iets wou vragen. "zou je dan gelijk meegaan?" Ah.. Hierom dus. Ik was even stil en keek ook weg. ''Ik ehm..'' begon ik haast onhoorbaar en ik slikte even. ''Ik denk het niet. Ik bedoel.. Ik mis mijn moeder, maar gek genoeg zou ik hier niet zomaar weg willen. Al mis ik wel de warmte van de bovenwereld.'' zeg ik zachtjes en ik durf hem niet aan te kijken, bang dat het niet helemaal het antwoord was dat hij verwachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptydi dec 04, 2012 9:44 pm

"Ik ehm.." Ze klonk nogal stil, en ik vreesde ergens wel om haar antwoord. "Ik denk het niet. Ik bedoel.. Ik mis mijn moeder, maar gek genoeg zou ik hier niet zomaar weg willen. Al mis ik wel de warmte van de bovenwereld." Mijn egale blik veranderde naar een bezorgdere uitdrukking. Ergens was het wel zo dat er een blok beton van mijn schouders leek te vallen, maar naarmate ik verder nadacht hoe krampachtiger mijn schouders leken te worden. Het onweerde verschrikkelijk, en de regen leek maar niet af te nemen. Dit was een andere manier om hetgeen te doen waarvoor ik vreesde, waarvoor Apollo me inderdaad gewaarschuwd had. Ik keek kort neer naar beneden zodat ik mijn borstkas kon zien, waar haar hand lag, en ik streelde kort even erlangs. Vervolgens zuchtte ik kort en draaide ik me half om richting de telefoon die ze op het kastje neer had gelegd, zodat ik die op kon nemen. Ik hield hem op in mijn ene hand, maar hield hem niet voor haar neus zodat ze het wel gezien moest hebben, ze had het wel door nam ik aan. "Persephone, als dit zinloze gedoe gewoon door gaat.." Fluisterde ik en begon toen dringender te praten. ".. Dan zal het onweer ervoor zorgen dat de onderwereld opnieuw onderstroomt." Ik had haar direct moeten zeggen dat ik naar Delphi gegaan was en Apollo tegengekomen was, en ik had haar direct moeten vertellen over zijn waarschuwing. "Vorige keer was het Poseidon, maar nu is het Zeus zelf.. Eerst was het anders, maar nu dat hij weet dat jij hier bent zal hij er zelf voor zorgen. Het is slechts een kwestie van tijd voordat hij weet dat ik het was die alles veroorzaakt heb. Hij denkt dat je hier zelf naartoe gekomen bent, ik weet niet wat je moeder denkt maar.. Lieg het hem voor, en zorg dat hij ons met rust laat. Of maak mij duidelijk wat jouw mening is over wat er zich boven op Olympus afspeelt"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptydi dec 04, 2012 10:27 pm


Ik voelde onder mijn aanraking op zijn borstkas dat zijn hart sneller ging en zijn schouders strakker stonden dan wanneer hij ontspannen was. Hij keek kort neer en streelde toen langs mijn hand. Hij zuchtte kort en liep terug naar het bed, waar de telefoon op het kastje lag. Hij pakte de telefoon op en ik keek met een fronsje naar wat hij aan het doen was.
"Persephone, als dit zinloze gedoe gewoon door gaat.." Fluisterde hij en begon toen op een dringende toon te praten. ".. Dan zal het onweer ervoor zorgen dat de onderwereld opnieuw onderstroomt. Vorige keer was het Poseidon, maar nu is het Zeus zelf.. Eerst was het anders, maar nu dat hij weet dat jij hier bent zal hij er zelf voor zorgen. Het is slechts een kwestie van tijd voordat hij weet dat ik het was die alles veroorzaakt heb. Hij denkt dat je hier zelf naartoe gekomen bent, ik weet niet wat je moeder denkt maar.. Lieg het hem voor, en zorg dat hij ons met rust laat. Of maak mij duidelijk wat jouw mening is over wat er zich boven op Olympus afspeelt" Ik keek naar hem en pakte de telefoon aan en draaide het nummer. ''Wie durft het om mij te storen. Ik ben druk verdorie.'' hoorde ik hem bulderen en ik kneep mijn ogen even samen. ''Ik ben het..'' even was ik stil omdat ik Persephone wou zeggen. ''Kore. Waarom ben je nog steeds zo boos? Bozer zelfs.'' val ik tegen hem uit. ''De Styx staat op springen en het verpest mijn hele vakantie hier.'' Ik ben even stil en ik hoor mijn vader zuchten. Ik zag hem al voor me, op zijn troon, wrijfend over zijn gezicht. ''Kore dit is niet het moment..' mompelde hij maar ik onderbrak hem. ''Jawel dit is wel het moment. Als hier de Styx overstroomd moet ik weer verkassen van kamer en ligt ook het paleis blank. Als het zo doorgaat nog eens de hele onderwereld. En Hades ligt achter met zijn papierwerk wegens ziekte. Dus dat komt binnenkort ook wel weer in orde. En alsjeblieft zeg tegen mama dat ze moet ophouden met snotteren zodat jij ook weer gewoon je werk kan doen. Het is niet dat ik nooit meer terug kom..'' mompel ik en ik kijk even kort naar Hades, met een ietsjes beschuldigende blik. ''Kore liefje zo simpel is het niet..'' Ik kijk even naar het plafond en zucht dan. ''Volgens mij wel, maar wil je het niet zo makkelijk maken. Hades heeft me verteld waar de telefoon is dus ik kan jullie bellen als ik jullie is. Het gaat echt goed met me. Hades zorgt goed voor me.'' zucht ik en ik ga met mijn hand door mijn haren. ''Nee demeter. Demeter!'' hoorde ik aan de andere kant van de lijn, waarna gerommel en gefrutsel klonk. ''Kore lieverd het is je moeder. Kom naar huis.'' Hoorde ik haar zeggen, en ik kon in haar stem het verdriet horen terwijl ze zich streng probeerde te laten klinken. ''Mam.. Ik ben gewoon op vakantie.. Kalmeer en doe je werk.'' mompel ik. ''Kore, ik mis je zo vreselijk, waarom heb je geen briefje achtergelaten? Ik heb me dood ongerust gemaakt over je.'' ''Der is niks aan de hand, ik had gewoon even een pauze nodig van de Olympus. Dat is alles. En op mijn doorreis kwam ik de Onderwereld tegen waar ik nu een tijdje verblijf.'' zucht ik. ''Kore, ik kan het je nu niet uit leggen, maar ik heb liever niet dat je bij Hades verblijft. Hij ziet er misschien uit als een aardige man, maar ik ken hem beter dan dat. Kom naar huis.'' Dit keer klonk het als een gebod en ik fronsde boos. ''ik ben geen klein kind meer mam. Je moet accepteren dat ik zelf beslissingen maak.. Hades is ontzettend aardig voor me en ik heb het hier naar mijn zin. Dus zou je alsjeblieft papa kunnen kalmeren zodat hier de onderwereld niet onder water ligt voor de middag begint?'' zeg ik geërgert en ik hoor haar zuchten. ''Prima Kore. Maar ik wil dat je vanavond thuis bent, dit is genoeg 'vakantie' voor een keer.'' zegt ze streng en ik kijk naar Hades met geschrokken ogen. ''En wat als ik dat niet doe?'' vraag ik aarzelend. ''Dan kom ik je verdorie halen, of laat ik je halen. Tot vanavond.'' zegt ze kortaf en ze ramt de hoorn er haast op. Ik keek naar de telefoon in mijn handen en toen naar Hades. ''Ze gaat mijn vader kalmeren.. De onderwereld is veilig.'' zeg ik zacht waarna ik mijn blik af wendt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptywo dec 05, 2012 6:36 pm

Er heerste een ogenblik stilte, waarna ik haar vingers zachtjes tegen mijn huid voelde glijden toen ze de telefoon uit mijn hand overnam. Ze draaide het nummer en vrijwel meteen ging de telefoon over om vervolgens langs de andere kant gebrom te horen. Ik stond dicht genoeg om zijn stem te horen, maar ik kon de woorden aan de andere kant van de lijn niet begrijpen omdat er geen speaker aan stond. “Ik ben het..” piepte Persephone zachtjes toen hij uitgeraasd was, en het vertrokken grimas op haar gezicht verdween weer. “Kore.” Mijn kaken verstrakten toen ze die naam uit sprak, maar goed.. het was nu eenmaal haar vader tegen wie ze het had en die kende haar zo. “Waarom ben je nog steeds zo boos? Bozer zelfs. De Styx staat op springen en het verpest mijn hele vakantie hier.” Ik hoor hem iets aan de andere kant van de lijn mopperen, en merk dat ze hem nu fel onderbreekt. “Jawel dit is wel het moment. Als hier de Styx overstroomd moet ik weer verkassen van kamer en ligt ook het paleis blank. Als het zo doorgaat nog eens de hele onderwereld. En Hades ligt achter met zijn papierwerk wegens ziekte. Dus dat komt binnenkort ook wel weer in orde. En alsjeblieft zeg tegen mama dat ze moet ophouden met snotteren zodat jij ook weer gewoon je werk kan doen. Het is niet dat ik nooit meer terug kom..” Haar blik rust beschuldigend op mij en ik kijk haar zonder enige reactie aan. Ze kon nog redelijk goed liegen, zeker tegen haar vader. “Volgens mij wel, maar wil je het niet zo makkelijk maken. Hades heeft me verteld waar de telefoon is dus ik kan jullie bellen als ik jullie is. Het gaat echt goed met me. Hades zorgt goed voor me.” Ondertussen was ik al iet wat verveeld naar buiten aan het kijken, om te zien dat de storm al weer wat gaan liggen was. Plots hoor ik gedonder in de verte, gevolgd door bliksem terwijl er langs de andere kant van de telefoon geschreeuw en rumoer klinkt. Ik draai mijn hoofd opnieuw en kijk haar nieuwsgierig aan, terwijl ik nog steeds zweeg, en hoorde dat er een vrouwenstem klonk. Demeter, dat kon ik duidelijk verder ontwaren uit het gesprek. “Mam.. Ik ben gewoon op vakantie.. Kalmeer en doe je werk.” Na een kleine stilte vervolgde ze haar woorden opnieuw. “Der is niks aan de hand, ik had gewoon even een pauze nodig voor de Olympus. Dat is alles. En op mijn doorreis kwam ik de Onderwereld tegen waar ik nu een tijdje verblijf.” Ik kon d’r stiekem wel een klap verkopen. Wie kwam de onderwereld nu toevallig tegen? Ze zou het in de smiezen krijgen, ik voelde het. “Ik ben geen klein kind meer mam.” Zei ze met een boze frons op har gezicht. “Je moet accepteren dat ik zelf beslissingen maak.. Hades is ontzettend aardig voor me en ik heb het hier naar mijn zin. Dus zou je alsjeblieft papa kunnen kalmeren zodat hier de onderwereld niet onder water ligt voor de middag begint?” Ze klinkt geërgert en naarmate het antwoord klinkt, hoe meer haar uitdrukking veranderd naar een met geschrokken, grote ogen. “En wat als ik dat niet doe?” Ik concentreer me hard, maar het lukte me niet om iets te begrijpen van de andere kant. Ze haalt de telefoon weg van aan haar oor en keek me toen aan. “Ze gaat mijn vader kalmeren.. De onderwereld is veilig.” Ik knijp mijn ogen gelijk achterdochtig samen als ze haar blik afwendt. Dit klopte niet, dit klopte helemaal niet. “Wat is ze van plan.” Ik doe een kleine stap naar voren terwijl ik met mijn hoofd dicht bij het hare de telefoon al uit haar handen neem. “Je hebt niet zelf opgehangen. Ik ken Demeter, en ik ken mijn zuster goed genoeg om te weten dat ze iets van plan is.. Anders zou ze nooit de telefoon zo opgehangen hebben, zeker in deze situatie.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptywo dec 05, 2012 7:54 pm


Ik voelde zijn blik branden op me en ik beet zachtjes op mijn lip. “Wat is ze van plan.” Hij zette een stap naar me toe en pakte de telefoon van me af. “Je hebt niet zelf opgehangen. Ik ken Demeter, en ik ken mijn zuster goed genoeg om te weten dat ze iets van plan is.. Anders zou ze nooit de telefoon zo opgehangen hebben, zeker in deze situatie.” Ik keek naar hem en voelde de tranen al branden in mijn ogen. Ik doe mijn mond open om iets te zeggen maar ik krijg er geen geluid uit. Ik haal even diep adem en sluit mijn ogen, zodat het makkelijker werd om dit te zeggen tegen hem. ''Als ik vanavond niet thuis ben komt ze me halen..'' fluister ik en ik kijk hem weer aan. Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek kort van hem weg. ''Ik had niet gedacht dat ik dit zou zeggen maar.. Ik wil niet weg.'' zeg ik zachtjes en ik kijk hem met treurige ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptywo dec 05, 2012 8:03 pm

Ik keek haar lang en afwachtend aan, maar het duurde een tijdje voor ik een antwoord geformuleerd kreeg. "Als ik vanavond niet thuis ben komt ze me halen.." fluisterde ze met gesloten ogen en sloeg haar armen over elkaar heen toen ze haar ogen weer opende, alsof ze het plots erg koud gekregen had. "Ik had niet gedacht dat ik dit zou zeggen maar.. Ik wil niet weg." Ze keek me betreurd aan en ik stak mijn hand uit om haar haren naar achter te strelen. "Dan komt ze maar.." Vezelde ik liefdevol en trok haar naar voren, tegen me aan. Ik drukte een kusje tegen haar voorhoofd. "Je blijft hier, wat er ook gebeurd."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptywo dec 05, 2012 8:38 pm


Hij stak zijn hand uit naar me en streek mijn haar achter mijn oren. "Dan komt ze maar.." antwoordde hij liefdevol en ik keek naar hem op. Hij trok me naar zich toe, dicht tegen hem aan en ik legde met een diepe zucht mijn hoofd tegen zijn borst aan. Ik voelde zijn lippen op mijn voorhoofd en ik keek naar hem op. "Je blijft hier, wat er ook gebeurd." Ik smolt van binnen en schonk hem een lief glimlachje, die al snel weer verdween in een grijns. ''Maar ze komt niet alleen.. Ik weet bijna zeker dat ze Zeus meeneemt, en nog meer goden.'' Ik wreef even over mijn gezicht heen en legde mijn hoofd weer op zijn borst neer, waarna ik mijn armen om zijn middel sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptywo dec 05, 2012 8:46 pm

Haar lieve glimlach werd direct erna weer omgetoverd in een grijnsje. "Maar ze komt niet alleen.. ik weet bijna zeker dat ze Zeus meeneemt, en nog meer goden." Ze legde haar hoofd op mijn borst en sloeg haar armen om mijn middel heen, ik liet een geërgerde zucht vanuit mijn mond ontsnappen. "Dan komen die ook maar." Ik ademde rustig in en uit terwijl ik naar buiten staarde, nog steeds met haar in mijn armen. "Het neemt al wat af." Toen ik dat zei, trok ik de gordijnen weer stevig dicht en keek ik haar aan, een van haar handen hield ik vast. "Kom je terug bij mij liggen? Dat was best wel gezellig.." Ik liet haar los en kroop over het bed naar mijn nachtkastje toe. "Hopelijk is mijn thee niet afgekoeld." Murmelde ik en liet me op mijn plek in het grote bed vallen, klaar om lekker relaxed te liggen en van die kater af te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptywo dec 05, 2012 8:58 pm


Een geërgerde zucht verliet zijn mond en ik sloot eventjes mijn ogen. "Dan komen die ook maar." Hij bleef even stil en ik luisterde naar de stilte. "Het neemt al wat af." Toen hij dat zei, sloot hij ferm de gordijnen dicht. Ik keek naar hem op en zag dat hij ook naar mij keek, waarna hij mijn hand vast nam. "Kom je terug bij mij liggen? Dat was best wel gezellig.." Ik grinnikte zachtjes en hij liet mijn hand los. Ik volgde met mijn ogen hem toen hij over het bed kroop naar zijn nachtkastje. "Hopelijk is mijn thee niet afgekoeld." hoorde ik hem mompelen en hij liet zich op het bed vallen. Ik kroop ook op het bed en ging, onder de dekens omdat ik het koud begon te krijgen, naast hem liggen. ''Hier zal ik wel een tijdje kunnen liggen.'' glimlach ik tevreden waarna ik mijn hoofd op zijn schouder neer leg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Emptywo dec 05, 2012 9:10 pm

Ze kruipt, net als mij, onder de dekens en komt tegen me aanliggen met een tevreden blik. "Hier zal ik wel een tijdje kunnen liggen." Glimlacht ze, en ze legt haar hoofd op mijn schouder neer. Ik glimlach terug en neem mijn kopje thee op, die niet meer zo heet was maar eerder lauw. Gulzig dronk ik hem leeg en zette hem terug waar ik hem had genomen. Ik ging wat meer onderuit liggen en besloot om van de rest van deze dag te genieten. "Ik ook.." Mompelde ik en ging nog dichter tegen haar aan liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No use hiding in a corner, that won't change a thing
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» No you can’t change something that you don’t understand.
» Isn't hate and love the same thing anyway?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: