Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 No use hiding in a corner, that won't change a thing

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyza nov 24, 2012 8:54 pm


"Ik ben nooit klaar met mijn papierwerk." onderbrak hij me en ik rolde met mijn ogen. Toen ik uitgepraat was zuchtte hij zachtjes maar bleef me wel strak aan kijken. "Ik had je niet gezegd dat je dat moest doen, je kon ook andere dingen doen." Mopperde hij. "En je had in die tussentijd zo'n boek kunnen lezen," zuchtte hij en ik probeerde mijn liefste glimlach te houden, zonder gelijk in de verdediging te schieten. "en wat missen? Als ik er ben lijk je me niet te mogen.." Ik haal even diep adem door mijn neus en ben heel even stil, zodat ik niet iets verkeerds per ongeluk zeg. ''Natuurlijk mis ik je, ook al gedraag ik me er niet altijd naar. En de reden waarom ik nog niet zo'n boek ben tegen gekomen, is omdat ik ze nog niet gezien heb. Je hebt er ontzettend veel Hades. De dagen dat jij knock-out op je bed lag, heb ik naast je gezeten, lezend in een of ander boek. Van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat. En wat kon ik anders doen Hades, het is niet zo dat hier veel te doen is. Ik kan niet een gesprek houden met iemand want niemand verstaat me. En ik mag je natuurlijk wel Hades..'' zeg ik zachtjes, mijn zin bewust niet afmakend. Ik wou niet deze avond ook verpesten, ik wou een leuke avond hebben. Ik keek hem weer met lieve ogen aan en ging weer wat rechterop zitten toen de bediende binnen kwam met het hoofdgerecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyza nov 24, 2012 10:16 pm

Ze ademt even diep in en uit, alsof ze zichzelf onder controle probeert te houden. “Natuurlijk mis ik je, ook al gedraag ik me er niet altijd naar. En de reden waarom ik nog niet zo’n boek ben tegen gekomen, is omdat ik ze nog niet gezien heb.” Ik rolde met mijn ogen terwijl ik mijn glas wijn op nam. Dat was echt zo’n typisch excuus. Ik dronk een slokje en zette het toen weer op tafel om vervolgens weer naar achteren te leunen. “Je hebt er ontzettend veel Hades. De dagen dat jij knock-out op bed lag, heb ik naast je gezeten, lezen in een of ander boek. Van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat. En wat kon ik anders doen Hades, het is niet zo dat hier veel te doen is. Ik kan niet een gesprek houden met iemand want niemand verstaat me.” Ondertussen was mijn blik al wat meer afgedwaald terwijl ik enkel afwezig liep te knikken, maar bij haar volgende zin keek ik abrupt op. “En ik mag je natuurlijk wel Hades..” Meende ze dat nu? Ik keek haar zwijgend aan en wendde mijn blik toen weer af omdat de bediende met het hoofdgerecht binnen kwam. En nog een bediende, en nog een bediende. Er kwamen verschillende met verscheidene schalen binnen lopen, ze liepen steeds af en aan. Het duurde een tijdje, maar uiteindelijk stonden alle schalen toch op tafel. “Et voila, het hoofdgerecht.” Glimlachte ik een beetje stroef waarna ze de schalen van de schotels haalden. “Hert, krokketjes, appels gevuld met veenbessen en nog veel meer. Tast toe.” Ik schepte mijn bord vol, waarna ik het juiste bestek opnam om te beginnen eten. Bij dit gerecht schonk ik mijn ene glas terug vol met rode wijn, en gebaarde of ze er ook een beetje wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 4:51 pm


Onder mijn gepraat zag ik dat zijn blik afdwaalde, maar op een gegeven moment keek hij me weer strak aan, met een geintresseerde blik. Wat had ik ook alweer gezegt..? Oja, dat ik hem mocht. Toen de bediende binnenkwam wendde hij zijn blik weer af en ik keek nieuwschierig naar alle schalen die binnen werden gebracht. Toen eindelijk alle schalen op de tafel stonden en de deksels er af werden gehaald rook ik even alle heerlijke geuren die er vanaf kwamen. “Et voila, het hoofdgerecht.” zei hij met een raar glimlachje “Hert, krokketjes, appels gevuld met veenbessen en nog veel meer. Tast toe.” Gelijk nadat hij uitgesproken was schepte hij zijn bord vol, pakte zijn juiste bestek op en begon te eten. Hij schonk zijn glas dit keer vol weer met rode wijn en gebaarde vragend of ik ook wou. Ik knikte en schoof mijn glas naar hem toe. Rustig schepte ik toen van alles een beetje op en zocht ik naar het juiste bestek. Toen ik mijn glas terug had gekregen nam ik een slok en rustig begon ik met eten. Na een paar happen zuchtte ik al verheerlijkt. ''En alweer overheerlijk.'' glimlach ik naar hem, waarna ik door eet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 5:11 pm

Ik volgde haar bewegingen toen ze haar glas over de tafel naar me toe schoof. Terwijl ze haar bord ook zorgvuldig vol schepte, nam ik behendig het glas met twee vingers op en schonk ik het zoals gewoonlijk weer niet helemaal vol. Ik zette het terug bij haar bord neer en nam mijn bestek weer vast. Een tijd lang heerste er een stilte, en het enige wat er te horen viel was het gesmakt bij het kauwen. "En alweer overheerlijk," sprak ze, de stilte doorbroken. Ik knikte vluchtig en at nog een paar happen. Toen ik zag dat mijn bord bijna leeg was, nam ik nog een paar lepels van dezelfde dingen. "Oh gewoon geweldig," kreunde ik kort en stopte mijn mond weer vol. Vervolgens dronk ik mijn glas rode wijn in een teug leeg, en hief ik mijn bord op om de saus ervan af te likken. Toen ik het neergezet had, nam ik een servetje en kuiste mijn mond af. Bijna had ik nog een bord genomen, maar ik besefte dat ik toch meer dan genoeg gegeten had. Ik moest het dessert nog op krijgen. "Bedankt voor het hertje Artemis, het smaakte." Murmelde ik binnensmonds terwijl ik mijn glas nog eens vol goot.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 5:25 pm


Het was stil in de zaal, en ik genoot met volle teugen van het overheelijke eten. Ik zag dat Hades alweer zijn bord vol schepte, en de mijne was ook bijna leeg. "Oh gewoon geweldig," kreunde hij voordat hij zijn mond weer vol begon te proppen met het eten. Ik grinnikte en nam wat van de wijn. Toen mijn bord leeg was schepte ik nog een klein beetje op, gewoon omdat het zo lekker was. Zwijgend at ik verder en gluurde af en toe van onder mijn wimpers naar Hades. "Bedankt voor het hertje Artemis, het smaakte." murmelde hij bijna onverstaanbaar toen hij zijn bord weer leeg had. Hij gooide zijn glas achterover en goot hem weer vol. Rustig dronk ik verder mijn glas leeg en keek toen even naar Hades. ''Je hebt gelijk Hades. Het is echt overheerlijk zo'n hert.'' Ik was even stil en bekeek hem. ''Is er misschien tijd tussen het desert en nu, zodat je voor me kan spelen op de piano?'' vroeg ik met een glimlachje, lettend op het feit dat hij al aardig wat wijn naar binnen had gegoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 5:48 pm

Ik speelde ondertussen even met het glas in mijn hand, door de wijn rond te laten draaien zodat het er af en toe bijna over stroomde. "Je hebt gelijk Hades. Het is echt overheerlijk zo'n hert." Hoor ik haar praten en met een ietwat versufte blik door de wijn keek ik uit mijn ooghoeken naar haar. Ik knikte en murmelde iets onverstaanbaar, waarna ik weer naar mijn glas keek en er weer een hele grote slok van dronk. "Is er misschien tijd tussen het dessert en nu, zodat je voor me kan spelen op de piano?" Vroeg ze aarzelend, maar toen ik opkeek zag ik toch wel een glimlach. Ik keek haar even met een strakke blik aan die niets verraadde, en zwierde toen mijn benen terug van de armleuning - want ondertussen had ik het me wel al wat comfortabeler gemaakt - en zette mijn voeten op de grond. Ik stond met een ruk op en liet het glas in mijn hand bijna kantelen, maar wist het toch nog recht te houden. "Tijd?!" Antwoordde ik fel met een brede grijns op mijn gezicht. "Er is tijd zat ja!" Ik dronk nog even van mijn wijn, en nam toen mijn glas en de fles rode wijn allebei in mijn ene hand op om mee te nemen. "Hup hup," moedigde ik haar ongeduldig aan om recht te staan. "Dan speel ik wel even een deuntje voor je."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 6:01 pm


Hij keek me strak aan, en gooide toen zijn benen van de leuning af, straf terug op de grond. In een ruk stond hij op en hij gooide bijna zijn glas in zijn handen om. Op tijd hield hij het nog recht, zodat er niks uit viel. "Tijd?!" Antwoordde hij met felle stem iets te luid, en met een brede grijns op zijn gezicht. "Er is tijd zat ja!" Hij dronk weer van zijn wijn en pakte toen ook de wijnfles op, duidelijk van plan om hem mee te nemen. "Hup hup," zei hij ongeduldig zodat ik recht op ging staan. "Dan speel ik wel even een deuntje voor je." Ik stond vlug recht, wat niet heel makkelijk ging met die hakken. Ik trapte ze simpel uit en pakte mijn halfvolle glas wijn op, om hem mee te nemen. ''Ik kom al ik kom al.'' mompel ik en ik loop achter hem aan naar de piano. Onder het lopen drink ik rustig mijn glas leeg en wandel nog enigszins helder achter hem aan. Bij de piano aangekomen kijk ik rond waar ik kan gaan staan of zitten, en blijf dan maar in het midden staan met het glas in mijn handen. ''Voor je vraagt wat ik wil horen, iets moois. Maakt niet uit wat.'' grinnik ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 6:15 pm

Ze trok haar hakken uit en stond toen recht, waarna ze haar glas opnam en achter me aan begon te lopen. "Ik kom al ik kom al." Mompelde ze een beetje maar mijn brede grijns verging niet vlug. Ik liep al een beetje schever dan normaal door de gang, maar was nog helder genoeg om niet tegen de glazen deur te lopen die leidde naar de kamer met de piano. Ik zette mijn glas en de fles wijn neer op de piano en ging op het stoeltje ervoor zitten. "En wa-" Ze onderbrak me abrupt. "Voor je vraagt wat ik wil horen, iets moois. Maakt niet uit wat." Grinnikte ze. Ik stootte een vroom lachje uit en stond weer recht toen ik zag dat haar glas leeg was. Ik liep met de fles wijn in mijn hand naar haar toe en goot haar glas behendig vol ook al had ik het haar niet eens gevraagd of dat wel mocht. "Er zijn veel mooie dingen," ik keek haar recht aan. "Welk genre wil je?" Ik draaide me om, zette de fles neer op het stoeltje en ging me bijna óp het stoeltje gaan zetten, tot ik besefte dat ik daar net de fles op gezet had. Ik zette hem toen maar ernaast en ging toen eindelijk zitten. "Wil je vrolijk, droevig, nogal bedreven," somde ik op. ".. Of wil je gewoon gelijk het allerbeste." Ik keek haar nogal schuin aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 6:23 pm


Hij ging op het pianokrukje zitten, maar stond gelijk weer op toen hij zag dat mijn glas leeg was. Hij schonk hem gelijk vol en ik haalde mijn schouders op. "Er zijn veel mooie dingen," hij keek me recht aan. "Welk genre wil je?" Hij draaide zich om, zette de fles neer op het stoeltje en ging bijna óp het stoeltje zitten, tot hij blijkbaar besefte dat hij daar net de fles op gezet had. Hij zette de fles toen maar ernaast en ging toen eindelijk zitten. "Wil je vrolijk, droevig, nogal bedreven," somde hij op. ".. Of wil je gewoon gelijk het allerbeste." Schuin keek hij me aan en ik grinnikte. Ik dronk rustig van mijn glas en keek naar hem. Ik ging half over de piano hangen en keek naar hem. ''Het allerbeste natuurlijk. Wat denk je anders?'' zeg ik met een zwoele blik in mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 6:47 pm

Ze dronk van haar glas en liep toen naar de piano toe terwijl ik op haar antwoord wachtte. "Het allerbeste natuurlijk. Wat denk je anders?" Zei ze terwijl ze half over de piano ging hangen, en me zwoel aankeek. Ik hield mijn gezicht plots weer strak in de plooi. "Een kinderniveautje," ik keek neer op de toetsen en dacht even na. "Hmm, even zien.." mompelde ik en probeerde te denken wat ik zou gaan spelen. De toetsen leken voor mijn ogen even te dansen, maar het lukte me toch om mijn handen uiteindelijk op de juiste toetsen te plaatsen en verder zou het wel lukken aangezien ik de juiste toetsen vanbuiten wist zitten. Ik begon in het juiste ritme te spelen en bewoog al snel mee met de melodie terwijl ik mijn vingers bleef plaatsen.

https://www.youtube.com/watch?v=4Tr0otuiQuU&feature=related
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 6:52 pm


"Een kinderniveautje," Hij keek naar de toetsen en ik rolde met mijn ogen. "Hmm, even zien.." mompelde hij toen. Op een gegeven moment begon hij te spelen en met gesloten ogen luisterde ik er naar. Ik zuchtte af en toe en dronk mijn glas leeg. Toen hij uit gespeeld was opende ik mijn ogen weer en keek naar hem met een zachte blik in mijn ogen. ''Dat was prachtig Hades.. Je kan echt ontzettend mooi spelen.'' zeg ik zachtjes. ''Speel nog iets. Maakt niet uit wat. Het hoeft niet zo ingewikkeld als deze te zijn.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 7:01 pm

Ik bleef rustig door spelen en zag dat ze er zoveel van genoot dat ze haar ogen even sloot, en bijna zou ik hetzelfde doen maar ik bleef gewoon voor me uit kijken terwijl ik doorspeelde. Stilaan ronde ik af en liet mijn handen toen op mijn bovenbenen liggen afwachtend naar haar reactie. "Dat was prachtig Hades.. Je kan echt ontzettend mooi spelen." Ik glimlachte en dronk even een grote teug van mijn wijn. "Speel nog iets. Maakt niet uit wat. Het hoeft niet zo ingewikkeld als deze te zijn." Ik grijnsde bij het horen van dat. "Het is geen probleem hoor, ik kan nog beter." Ik dacht even na over wat ik deze keer zou spelen, terwijl ik het glas terug neerzette en liet mijn handen toen weer naar de toetsen glijden. Ik zuchtte even en begon toen met het spelen van een andere , veel snellere melodie.

https://www.youtube.com/watch?v=cf2sfuKqdVU


Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 7:09 pm


Rustig nam hij een slok van zijn wijn en ik keek naar hem. Hij grijnsde breed. "Het is geen probleem hoor, ik kan nog beter." zei hij en hij zette het glas weer op de piano, waarna hij zijn handen weer op de toetsen legde. Na een korte stilte begon hij weer te spelen. Met half gesloten ogen dronk ik het laatste restje van mijn wijn op, en ik voelde me al aardig soezig worden in mijn hoofd. Ik zag in mijn glas dat ik blosjes op mijn wangen had gekregen van de wijn en keek weer naar Hades toen hij klaar was met spelen. ''Prachtig. Echt prachtig. Ik zou wel de hele avond naar je kunnen kijken.'' glimlach ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 7:15 pm

Ik speelde rustig het liedje uit terwijl ze haar laatste restje wijn op dronk en sloot even mijn ogen tijdens het spelen van een moeilijk stuk. Zonder verder nadenken ging ik mijn gangetje en stopte toen ik klaar was. "Prachtig. Echt prachtig." Sprak ze en ik keek naar hoe ze glimlachte. "Ik zou wel de hele avond naar je kunnen kijken." Ik grijnsde en zag dat haar glas leeg was dus stond ik op om het weer bij te vullen, en van de eerste keer vulde ik ook de mijne weer bij. "Bedoel je dan kijken hoe ik piano speel," grijnsde ik breed. "of.." Ik maakte mijn zin niet af omdat ik weer van mijn wijn begon te drinken en tegen de piano aan ging leunen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 7:23 pm


Hij stond op en schonk weer mijn glas in, en daarna die van hemzelf weer. "Bedoel je dan kijken hoe ik piano speel," grijnsde hij breed. "of.." Hij maakte zijn zin niet af, doordat hij een slok van zijn glas neem. Ik grinnikte en dronk mijn glas in een keer leeg. Ik schudde mijn hoofd en zette het glas op de piano neer. ''Allebei.'' grinnikte ik en ik liep een stukje naar hem toe. ''Zou het dessert al bijna klaar zijn?'' glimlach ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 7:33 pm

Terwijl ik mijn glas leeg dronk, deed ze in een keer hetzelfde. Ik moest wel even lachen toen ze haar hoofd schudde, de drank was nogal sterk voor haar. "Allebei." Antwoordde ze toen en stootte een licht gegrinnik uit. Ze liep een stukje naar me toe. "Zou het dessert al bijna klaar zijn?" Vroeg ze toen glimlachend en ik legde mijn hand even op haar rug om haar naar me toe te trekken. Ik rilde even bij het voelen van haar warme huid. "Geen idee," zei ik. "En misschien wil ik het wel niet weten."

Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 7:44 pm


Hij legde zijn hand op mijn rug en trok me naar zich toe. Ik legde mijn ene hand op in zijn nek en keek hem dromerig aan. "Geen idee," zei hij. "En misschien wil ik het wel niet weten." Ik was even stil en merkte dat onze gezichten wel heel dicht bij elkaar waren. Ik knipperde even een paar keer met mijn ogen en keek naar hem. ''Hmmm.. En hoezo niet?'' vroeg ik toen maar en ik kreeg een lichtelijke uitdagende glans in mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 8:08 pm

Ze legde haar ene hand in mijn nek, en hij voelde lekker warm aan. Onze gezichten kwamen steeds dichter naar elkaar toe. "Hmm.. En hoezo niet?" Vroeg ze nadat ze even liefelijk met haar ogen geknipperd had, en daarna uitdagend me in de ogen keek. "Heb jij altijd een waarom nog," vezelde ik toen met een brede grijns en drukte, nadat ik even versuft haar mond gevonden had, mijn lippen op de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 8:25 pm


"Heb jij altijd een waarom nog," zei hij halfjes en ik knikte, voordat hij me zoende. Toen zijn lippen de mijne raakte voelde ik een schokje via mijn lippen door mijn hele lichaam gaan. Ik greep automatisch zijn nek vast en ging dichter tegen hem aan staan. Ik fronsde even mijn wenkbrauwen toen langzaam het tot me door drong wat we aan het doen waren en ik haalde mijn lippen van de zijne af. ''Ik.. Ik weet niet of dit..'' mompel ik met een wazig hoofd en ik kijk hem met een klein fronsje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 8:32 pm

Ik voerde het tempo iets op toen ik de verstrakte greep om mijn nek voelde en merkte dat ze dichter tegen me aan ging staan. Net toen ik het een stap verder wou laten gaan, haalde ze haar lippen terug van de mijne af. "Ik.. Ik weet niet of dit.." Mompelde ze en ik zag de frons op haar gezicht, wat me een lachbui bezorgde. "Komaan Seph," ik liet me weer tegen de piano aan leunen en reikte opnieuw naar de fles wijn. Ik zette hem aan mijn lippen en dronk gewoon een paar grote slokken van de fles. "Ontspan toch een beetje." Mijn stem klonk nogal rauw en ik stak de fles naar haar uit. "Drink."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 8:37 pm


Hij begon te lachen en ik keek even met een geirriteerde blik naar hem. "Komaan Seph," zei hij en hij leunde weer tegen de piano op. Hij reikte uit om de wijnfles te pakken en toen hij hem had nam hij simpel weg grote slokken recht uit de fles. "Ontspan toch een beetje." zijn stem klonk rauw toen hij dat zei en ik keek naar hem terwijl hij de fles naar me uit stak. ''Drink.'' Ik keek twijfelend naar hem en pakte toen de fles aan. Ik nam een paar slokken en zette hem toen op de piano. Ik kneep even mijn ogen dicht en toen weer naar hem. Zwijgend bleef ik staan, me even geen houding wetend te geven en niet wetend wat te doen. Aan de ene kant wou ik niets liever dan hem zo dicht mogelijk bij me hebben, maar aan de andere kant wou ik niet.. Dat het uit de hand liep..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 8:45 pm

Ik bleef hem naar haar uitsteken tot ze hem wel aannam, en toen ze dat deed nam ze net als mij grote slokken regelrecht van de fles. Dat heeft ze waarschijnlijk nog nooit gemogen van Demeter, bedacht ik me, en man wat vond ik het leuk om haar alle dingen die ze van haar moeder niet mocht te geven. Ze zette de fles terug neer op de piano en bleef toen zwijgend staan. Ik bekeek haar even van top tot teen en begon toen weer - op een nogal vage toon - te gieren. "Wees eens niet zo stijf," ik nam haar aan een arm beet. "kom op laten we dansen." Ik nam de glazen wijn en de fles op en trok haar mee naar de grote danszaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 8:50 pm


Hij bekeek me, en opeens begon hij weer te lachen, anders dan anders. Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen op. "Wees eens niet zo stijf," hij pakte me aan een van mijn armen beet. "kom op laten we dansen." In de andere hand pakte hij de glazen op en de fles wijn, en zonder waarschuwing verder sleurde hij me mee naar de grote danszaal. Ik keek met grote ogen naar de zaal, die net zo sierlijk was versierd als de troonzaal, maar mooier. Op een of andere manier was hier geen zwart te bekennen, alleen maar goud en eikenhout. Ik keek met een verrasde blik om naar Hades. ''Waarom is hier zo anders dan in de rest van het kasteel?'' vroeg ik nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 8:58 pm

Nadat we de gangen doorgelopen waren zwaaide ik de deuren open naar de danszaal, en ik grijnsde breed bij het weerzien ervan. Het was een hele tijd geleden dat ik er laatst was, maar het had zijn schoonheid niet verloren zo te zien. Ik zag hoe Persephone verrast naar me keek. "Waarom is het hier zo anders dan in de rest van het kasteel?" Ik glimlachte nogal raar bij die opmerking en zette de glazen en de fles ergens op de tegels neer, waarna ik haar naar me toe trok. "Omdat dit vooral een plaats is waar genodigden komen voor speciale evenementen," Ik keek haar even aan. "Voor de rest moeten ze uit mijn paleis blijven." Ik keek haar vrolijk aan. Ja we hadden gastenkamers, maar die werden amper gebruikt, en deze zaal eigenlijk ook wel. "Nou goed, laten we eens dansen." Ik nam een danshouding aan en wachtte grijnzend tot ze dat ook zou doen. "Is al lang geleden hoooooooowr." Ik ging nogal overdreven haar nieuwsgierig stemmetje nadoen omdat ik nogal in de wind was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Emptyzo nov 25, 2012 9:01 pm


Hij glimlachte vrolijk en zette de glazen neer op de grond, net zoals de fles wijn. "Omdat dit vooral een plaats is waar genodigden komen voor speciale evenementen, Voor de rest moeten ze uit mijn paleis blijven." Hij keek me vrolijk aan. "Nou goed, laten we eens dansen." hij nam een danshouding aan en wachtte grijnzend tot ik dat blijkbaar ook zou doen. "Is al lang geleden hoooooooowr." Het klonk als een imitatie van mij, maar ik was iets te ver heen om er iets van te zeggen. Lachend liep ik naar hem toe, en nam ik plaats in zijn danshouding. ''Moet er dan geen muziek zijn?'' grinnik ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No use hiding in a corner, that won't change a thing
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» No you can’t change something that you don’t understand.
» Isn't hate and love the same thing anyway?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: