Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 No use hiding in a corner, that won't change a thing

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyzo nov 25, 2012 9:05 pm

Ze begon ook te lachen en liep naar me toe om plaats te nemen in mijn danshouding. "Moet er dan geen muziek zijn?" Grinnikte ze en ik keek haar met een droge blik aan. "Die maken we wel," sprak ik luchtig en begon toen te dansen terwijl ik geluiden begon te maken dat op muziek lijken moest, maar eerder was gemurmel leek aangezien ik totaal nier kon neuriën. Ik begon toen maar luidkeels geluid te maken, maar het sloeg nergens op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyzo nov 25, 2012 9:08 pm


"Die maken we wel," zei hij luchtig en hij begon te dansen, terwijl hij iets murmelde. Het klonk nergens naar, en dat had hij vast ook door, want hij begon luidkeels lawaai te maken. Ik schoot in de lach en stopte met dansen. Ik hield hem vast bij zijn schouders en keek hem met een lieve blik hoofdschuddend aan. ''De enige muziek die jij voortaan mag maken, is op de piano'' grinnik ik zachtjes voor ik mijn lippen op de zijn duw en mijn armen rond zijn nek sla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyzo nov 25, 2012 9:13 pm

Ze hield me tegen toen ze het kwelen van mijn stem duidelijk niet meer aan kon en keek me aan terwijl ze zachtjes haar hoofd schudde. Ze moest er duidelijk wel om lachen. "De enige muziek die jij voortaan mag maken, is op de piano." Grinnikte ze zacht en drukte haar lippen op de mijne met haar armen rond mijn nek geslagen. Ik zoende haar even terug en maakte mijn mond toen los van de hare. "Oh," grijnsde ik even "zijn er geen andere dingen die je als muziek in de oren klinken?" Ik sloeg mijn armen om haar heen en begon een beetje heen en weer te bewegen om nog wat te dansen op de onhoorbare muziek. Ik maakte expres weer aanstalten om nog wat muziek na te bootsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyzo nov 25, 2012 9:16 pm


Hij kuste me kort terug en keek me toen aan. "Oh," grijnsde hij "zijn er geen andere dingen die je als muziek in de oren klinken?" Ik rolde mijn ogen lachend toen hij zijn armen om me heen sloeg en zachtjes heen en weer begon te bewegen. ''Ik ga daar bewust geen antwoord op geven.'' grinnik ik. Ik zag dat hij weer aanstalte maakte om 'muziek' te maken en ik gaf hem een kneepje in zijn nek. ''Geen muziek meer maken jij. Anders ben ik genoodzaakt je alleen te laten en te gaan slapen.'' grinnik ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyma nov 26, 2012 7:23 pm

Ze rolde eens met haar ogen terwijl ze moest lachen. "Ik ga daar bewust geen antwoord op geven." Ze kneep me in mijn nek toen ik opnieuw begon met mijn mislukt geneurie. "Geen muziek meer maken jij." Grinnikt ze en ik kijk haar met een vage, half geschokte blik aan. "Anders ben ik genoodzaakt je alleen te laten en te gaan slapen." Ik begon te lachen en boog me dichter naar haar toe, terwijl het stilaan lichter in mijn hoofd werd. "Dat duuurf je niet," lachte ik breed. "dat wil je niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyma nov 26, 2012 7:27 pm


Hij begon te lachen en boog zich naar me toe. Met een grijnsje keek ik hem aan. "Dat duuurf je niet," lachte hij breed. "dat wil je niet." Ik grinnikte vrolijk en keek hem met lieve ogen aan. ''Dat durf ik wel hoor.'' zeg ik en ik ben even stil, waar ik hem voor lange tijd recht aan kijk. ''En dat wil ik inderdaad niet.'' zeg ik zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyma nov 26, 2012 7:31 pm

"Dat durf ik wel hoor." Zei ze uitdagend, en ze zweeg. Na een tijdje verging mijn dronken lach, en bleef ik haar met grote - dronken - ogen recht aankijken tot ze uiteindelijk antwoord gaf. "En dat wil ik inderdaad niet." Vervolgde ze zachtjes. Ik bleef nog even serieus, en glimlachte daarna terug breed met ontblootte tanden. "Haha!" Ik ging weer rechtop staan en draaide me om. "Zal ik dan maar wat muziek gaan halen? Dan moet je niet tegen je zin in weg," Ik wandelde de zaal door op zoek naar iets wat ik duidelijk niet direct wist zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyma nov 26, 2012 8:06 pm


Hij keek me even serieus aan en begon toen zo breed te glimlachen dat zijn tanden zichtbaar werden. "Haha!" Hij ging weer rechtop staan en draaide zich toen om. "Zal ik dan maar wat muziek gaan halen? Dan moet je niet tegen je zin in weg," Hij wandelde rustig door de zaak en ik grinnikte vrolijk. ''Hades, hades nee.'' zei ik zangerig terwijl ik door de zaal een paar zwierige stappen deed. ''We hebben geen muziek nodig om te dansen. Kom terug.'' zeg ik vrolijk terwijl ik mijn armen naar hem uitsteek. Ik trok mijn jurk weer recht toen de mouw van mijn schouder af gleed, en lachend keek ik naar hem. ''Kom terug bij me Hades.'' zeg ik melodieus en zacht, terwijl ik hem verleidelijk aan kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyma nov 26, 2012 8:20 pm

"Hades, Hades nee.." Het leek wel alsof ze half aan het zingen was, het klonk erg melodieus. "We hebben geen muziek nodig om te dansen. Kom terug." Vrolijk stak ze haar handen uit nadat ze zwierig door de zaal gestapt - of gedanst zelfs - had. "Kom terug bij me Hades." Ze trok haar mouw eens goed en keek me verleidelijk aan. Ik kwam terug over de tegels naar haar aan geschoven - met grote passen - en lachte breed. "Miste je me al?" Ik sloeg mijn armen om haar heen en wiegde haar overdreven heen en weer. "Ik laat jou nooooit alleen." Ik draaide haar eens vrolijk in het rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyma nov 26, 2012 8:25 pm


Met een brede glimlach op zijn gezicht en grote passen overbrugde hij de afstand tussen ons. "Miste je me al?" Ik knikte overdreven toen hij zijn armen om me heen sloeg en me heen en weer begon te wiegen. "Ik laat jou nooooit alleen." Met een vrolijk gezicht draaide hij mij rond, en ik voelde mijn voeten van de grond los komen. Ik liet een vrolijke lach horen en keek hem aan. ''Beloofd? Beloof je me dat?'' vraag ik zacht en ik kijk hem lief aan. Ik sloeg mijn armen rond zijn nek en kneep denkend even mijn ogen dicht. ''Je bent sterk Hades. Ik voel me in je armen zo licht als een veertje.'' zeg ik vrolijk en ik verstrak mijn greep rond zijn nek. Ik duw me af van de grond en sla mijn benen rond zijn middel, zodat hij me draagt. Met een lieve blik kijk ik naar hem en ben even stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyma nov 26, 2012 8:36 pm

Ze knikte overdreven. Ze begon hard te lachen toen ik haar van de grond af wiegde en in het rond draaide. "Beloofd? Beloof je me dat?" Vroeg ze zacht en knipperde lieflijk terwijl ze me aan keek. Maar zelfs nu, was ik wel nog helder genoeg om naar mijn gewoonten te antwoorden "Ik doe niet aan beloftes," al klonk mijn stem nu wel heel vriendelijk. Ze sloeg haar armen om mijn nek heen. "Je bent sterk Hades. Ik voel me in je armen zo licht als een veertje." Ik stop met draaien en grinnik een beetje. "Je bent ook zo licht als een veertje." Stilaan kom ik tot stilstand en blijf dan zo even, raar grinnikend en glimlachend staan. Ze pakt mijn nek steviger beet en duwt zich vervolgens af om haar benen rond mijn middel te slaan. Ik lach breed en neem haar even aan haar middel vast om haar iets hoger op te heffen, zodat ik haar beter opnemen kan. Ze keek me zwijgend aan en ik plantte een kusje op haar neus. "Laten we eens kijken hoe het met het dessert staat," ik wandelde vrolijk de danszaal uit en droeg haar terug naar de eetzaal, net op tijd want ze kwamen binnen. Ik zette haar op tafel neer, waar normaal mijn bord zou moeten staan, en ging op mijn stoel neerzitten. "Dit was eigenlijk een verrassing," ik keek haar genietend aan. "want je eet met twee van één groot bord." Ik nam wat lepeltjes op terwijl ze de schaal aangaven, die ik tussen ons in nam. "En kijk, gouden lepeltjes!" Klonk ik enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyma nov 26, 2012 8:42 pm


"Je bent ook zo licht als een veertje." zei hij nog voor ik op sprong. Hij duwde een kusje op mijn neus en ik glimlachte lief. "Laten we eens kijken hoe het met het dessert staat," zei hij en hij wandelde simpel de danszaal uit, mij dragend naar de eetzaal. Hij zette me voor zijn stoel op de tafel naar, waar normaal gesproken zijn bord stond, en vlak nadat wij binnenkwamen kwam de bediende binnen met het dessert. "Dit was eigenlijk een verrassing," met genietende ogen keek hij naar me, en ik grinnikte vrolijk. "want je eet met twee van één groot bord." Hij pakte lepeltjes op toen hij de schaal van de bediende overnam, en tussen ons in plantte. "En kijk, gouden lepeltjes!" zei hij enthousiast, en ik giechelde vrolijk. ''Prachtig. En wat eten we dan als dessert? En dan moet ik hier dus blijven zitten?'' grijns ik vrolijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyma nov 26, 2012 8:54 pm

Ze giechelde vrolijk, als een klein kind bijna. "Prachtig. En wat eten we dan als dessert? En dan moet ik hier dus blijven zitten?" Grijnsde ze. Ik knikte en sloeg mijn hand voor haar ogen zodat ze niets meer kon zien, en ook het bord niet meer kon zien. "Mondje open," grinnikte ik, maar het klonk niet echt als een bevel. "Je mag raden wat je proeft." Ik schepte een stukje op het lepeltje en wachtte tot ze gehoorzaamde en haar mond open deed, vooraleer dat ik de lepel naar haar mond bracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyma nov 26, 2012 8:59 pm


Hij knikte als antwoord, en sloeg toen zijn hand voor mijn ogen zodat ik niks meer kon zien. Nieuwschierig knipperde ik met mijn wimpers tegen zijn hand. "Mondje open," grinnikte hij. "Je mag raden wat je proeft." Braaf opende ik mijn mond en wachtte ik tot hij de lepel in mijn mond stak. Ik voelde het koude van de lepel en sloot mijn lippen, zodat ik wat op de lepel lag er van af kon nemen. Rustig liet ik het over mijn tong glijden en proefde het. Ik slikte het door en bleef even stil zitten. ''Vanille ijs met chocolade saus en aardbeien.'' zeg ik dan met een glimlach, en ik haal zijn hand voor mijn ogen weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyma nov 26, 2012 9:05 pm

Ze omsloot de lepel met haar lippen en ik haalde hem weer uit haar mond toen ik zeker was dat ze alles in haar mond had. Ze zweeg even terwijl ze alles zorgvuldig proefde en nadat ze het al lang doorgeslikt had bleef ze nog even zitten. "Vanille ijs met chocolade saus en aardbeien." Sprak ze toen in één keer en ik haalde mijn hand, met behulp van de hare, van weg, als teken dat ze juist geraden had. "Correct." Bevestigde ik nog eens en glimlachte toen. Ik nam de andere lepel om zelf ook een hapje te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyma nov 26, 2012 9:11 pm


"Correct." zei hij bevestigend en glimlachte daarna weer. Vrolijk klapte ik in mijn handen en nam de lepel van hem over. Hij pakte de andere lepel en nam een hap. Vrolijk nam ik nog een hap en zuchtte verrukt. ''Ik ben dol op aardbeien en chocolade. En het vanille ijs maakt het helemaal af.'' glimlach ik terwijl ik rustig door eet. Ik gluur van onder mijn wimpers vandaan naar Hades en glimlach vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyma nov 26, 2012 9:19 pm

Ze nam zelf nog een hap en ik deed gelijk daarna hetzelfde. Ik zuchtte bij het proeven van de overheerlijke smaak. "Ik ben dol op aardbeien en chocolade." Glimlachte ze. "En het vanille ijs maakt het helemaal af." Ik knikte instemmend en at zelf ook wat verder. Ondertussen merkte ik steeds op dat ze me stiekem zat te bekijken, dus begon ik bij elke hap traag mijn lepel af te likken. "Hmmm," ik grinnikte vrolijk en at door. Ik nam een aardbei op met mijn wijsvinger en duim, en at er zo van.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyma nov 26, 2012 9:38 pm


Hij knikte instemmend. In stilte aten we verder, maar toen hij eenmaal door kreeg dat ik hem begluurde, begon hij na elke hap langzaam zijn lepel te likken. Ik grinnikte en at rustig verder. ''Hmmm.'' murmelde hij grinnikend en hij at door. Op een gegeven moment pakte hij een aardbei op, en stopte hem zo in zijn mond. Ik grinnikte en nam nog een paar happen. Ik keek naar de schaal die ondertussen leeg was en pakte een van de laatste aardbeien met chocoladesaus er over heen. Verleidelijk stopte ik hem in mijn mond, en likte toen de chocolade saus van mijn vingers af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyma nov 26, 2012 9:43 pm

Het nagerecht was zo lekker. Toen ze de schaal leeg was, nam ze een van de laatste aardbeien op en at hem verleidelijk op, vervolgens lekte ze zelfs haar vingers af. Ik had de neiging om hetzelfde te doen, maar ik had echt waar genoeg dus ik kuiste mijn vingers netjes af aan een servetje. "Dat was overheerlijk," Glimlachte ik breed. Ik boog me voorover en steunde met mijn ellebogen zachtjes op haar benen. "Dus.." Ik keek haar glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptyma nov 26, 2012 10:12 pm


"Dat was overheerlijk," glimlachte hij. Hij boog zich voorover en leunde met zijn ellebogen op mijn benen. Ik zette mijn handen naast me neer en keek rustig naar hem. "Dus.." zei hij langzaam, en met een glimlach keek hij me aan. Ik glimlachte liefelijk terug en knikte langzaam. ''Dus..'' herhaal ik hem zacht. Langzaam buig ik me ook nog iet wat voorover, en duw dan mijn lippen op de zijne weer. Het maakte me niet meer uit wat voor een problemen me dit kon bezorgen later, diep van binnen wilde ik hem al zo lang, en nu met al die wijn kon ik me niet meer druk maken om alles waarom ik boos op hem moest zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptydi nov 27, 2012 8:40 pm

Ze keek me met haar allerliefste blik aan en herhaalde mijn woorden. "Dus.." Langzaam boog ze zich wat voorover, en toen drukte ze haar lippen pal op de mijne. Ik was in de zevende hemel, of misschien kwam dat lichte gevoel in mijn hoofd gewoon wel door de wijn. In ieder geval, ik vond het gevoel zalig. Ik sloeg mijn armen om haar middel heen en trok haar van de tafel zodat ze op mijn schoot belandde, en dat alles terwijl ik haar passioneel terug zoende. Ja,wat kon alcohol toch veel doen met een mens. Ik voelde me zoal, maar kwamen haar gevoelens ook naar boven door de wijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptydi nov 27, 2012 9:05 pm


Hij sloeg zijn armen rond mijn middel terwijl hij mijn kus passioneel beantwoorde. Hij trok me zorgvuldig en voorzichtig van de tafel op, boven op zijn schoot zonder de zoen te onderbreken. Ik sloeg mijn armen rond zijn nek en trok hem dichter naar me toe. Ik had mezelf veel te lang op een afstandje gehouden van hem en nuchter had ik dit nooit gedaan. Met mijn ene hand gleed ik over zijn borst heen terwijl ik hem vurig zoende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptydi nov 27, 2012 9:14 pm

Met haar armen rond mijn nek geslagen, trok ze me dichter naar haar toe. Ze zoende me vurig terug en gleed met haar ene hand over mijn borst heen. Ik liet mijn handen wat meer naar beneden glijden. Ik voelde me helemaal geweldig, dit was gewoon geweldig. Al snel wilde ik meer, en de wijn steeg me meer en meer naar het hoofd. Ik maakte mijn lippen van de hare los en begon haar langs haar hals te zoenen, ik hief haar kin in de lucht zodat ik er beter aan kon - want ik moest me wel al bukken -. "Laten we naar boven gaan," fluisterde ik in haar oor en duwde mijn lippen er vlak onder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptydi nov 27, 2012 9:58 pm


Hij liet zijn handen iets lager glijden, richting mijn kont. Op een gegeven moment hield hij op met zoenen, en begon hij langzaam via mijn nek naar beneden. Hij hief mijn kin op, maar genietend had ik mijn hoofd al naar achteren. Ik voelde zijn lippen weer omhoog komen. "Laten we naar boven gaan," fluisterde hij in mijn oor, en hij duwde een kus onder mijn oor. Ergens ver achter in mijn hoofd hoorde ik de alarmbellen rinkelen en heel even was ik stil. Toen knikte ik en duwde ik een kus op zijn voorhoofd. Zwijgend keek ik naar hem, stiekem niet van plan om van zijn schoot af te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Emptydi nov 27, 2012 10:05 pm

Ze zweeg even en ik trok mijn hoofd naar achteren om te haar aan te kunnen kijken. Ze knikte en duwde een kus op mijn voorhoofd, en ik grijnsde breed. Ze bleef echter zwijgen, en verroerde zich niet. Ik begon luid te lachen en stond op, mijn armen haar achterwerk ondersteunend zodat ik haar kon dragen. Ik liet alle borden op tafel achter en wandelde door de hal richting de trap om naar mijn kamer te gaan. "De bediendes ruimen alles wel op." Murmelde ik bijna onverstaanbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No use hiding in a corner, that won't change a thing
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» No you can’t change something that you don’t understand.
» Isn't hate and love the same thing anyway?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: