Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 No use hiding in a corner, that won't change a thing

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptydi nov 27, 2012 10:10 pm


met een luide lach als begeleiding stond hij op, zijn handen onder mijn kont zodat hij me kon dragen. Vrolijk wandelde hij de eetzaal uit, richting zijn kamer. "De bediendes ruimen alles wel op." murmelde hij, en ik hoorde het alleen maar omdat hij me droeg. ''Ik had ook niet anders verwacht.'' zeg ik zacht en ik geef hem zachte kusjes in zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptydi nov 27, 2012 10:15 pm

"Ik had ook niet anders verwacht," glimlachte ze liefelijk en begon me, terwijl ik haar droeg, in mijn nek te zoenen. Ik zuchtte even genietend, mijn adem stonk waarschijnlijk uren in de wind naar alle wijn die ik al op had. "Doe je dat enkel als je dronken bent?" grijnsde ik met een opgetrokken wenkbrauw en deed mijn uiterste best om niet te struikelen over de treden, terwijl ik stilaan van langs om schever ging gaan lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 6:17 pm


Hij zuchtte genietend. "Doe je dat enkel als je dronken bent?" zegt hij en ik kijk naar hem op. Ik grinnik als ik zijn grijns zie en zijn vragende wenkbrauw. Ik merk aan zijn bewegingen dat hij het moeilijk krijgt en vrolijk kijk ik hem aan. ''Nee, ik zou het kunnen doen als ik nuchter was, maar dan let ik te veel op wat ik zou moeten doen.'' zeg ik met een klein grijnsje. ''En je mag me trouwens wel neerzetten, ik kan wel zelf lopen.'' zeg ik vrolijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 7:29 pm

"Nee, ik zou het kunnen doen als ik nuchter was, maar dan let ik te veel op wat ik zou moeten doen." sprak ze met een klein grijnsje en ik was al te ver heen om eigenlijk na te denken over haar woorden en ze te beseffen. "En je mag me trouwens wel neerzetten, ik kan wel zelf lopen." Ik stopte op het midden van de trap en zette haar voorzichtig neer. "Als je dat zo graag wilt." Ik glimlachte. Ik nam haar hand vast en ging met grotere passen de trap op gaan lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 7:32 pm


Hij stopte midden op een trede, en zette me voorzichtig neer eentje hoger. "Als je dat zo graag wilt." antwoordde hij simpel met een glimlach, en met een lief glimlachje beantwoord ik hem. Hij pakte mijn hand vast en liep verder, met grote passen. Ik sloot mijn vingers om de zijne en pakte de onderkant van mijn jurk op met mijn vrije hand, waarna ik haast springend achter hem aan ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 7:42 pm

Ze nam de onderkant van haar jurk vast om hem iets op te heffen, zodat ze ongehinderd verder lopen kon. Ze liep haastig achter me aan, ze sprong zelfs bijna! "Ga ik te snel?" Lachte ik breed en beende gewoon door. Toen we helemaal boven waren viel ik haast omver tegen de deurpost, gelukkig kon ik er wel nog heel hard om lachen. Ik wandelde de kamer binnen en zag gelijk dat er nog meer wijn stond. "Aha," lachte ik en nam de fles op om te lezen welke soort het was, maar de letters dansten voor mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 7:59 pm


"Ga ik te snel?" lachte hij breed, maar hij liep nog steeds even stevig door en ik schudde mijn hoofd. Toen we eindelijk boven waren liep hij bijna tegen een de deurpost aan, maar begon toen vrolijk te lachen. Ik grinnikte zachtjes met hem mee en liep toen achter hem aan naar binnen. "Aha," lachte hij opeens en hij liep naar zijn nachtkastje, waar een fles wijn op stond. Ik grinnikte zachtjes en zag hoe hij de fles probeerde te bestuderen. ''Denk je wel dat het nog zo'n slim plan is om nu nog te drinken?'' grinnik ik zachtjes en ik laat mijn jurk weer los zodra ik door heb dat ik hem nog krampachtig omhoog houdt. ''Ik ga even naar de wc.'' zeg ik dan droog en wandel vrolijk naar de wc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 8:07 pm

"Denk je wel dat het nog zo'n slim plan is om nu nog te drinken?" Grinnikte ze zacht en liet haar jurk los. Hard begon ik te lachen om haar opmerking, terwijl ik de kurk af de fles liet knallen. "Er gaat nooit iets boven een glas wijn." Grijns ik vrolijk terug. "Ik ga even naar de wc." Zei ze toen en wandelde naar het kamertje. Ik knikte en zette de fles aan mijn lippen nadat ik me op bed liet vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 8:15 pm


Hij lachte vrolijk. "Er gaat nooit iets boven een glas wijn." grijnsde hij vrolijk, en knikte op mijn mededeling dat ik naar de wc ging. Rustig stond ik in de badkamer, en ging ik even naar de wc. Toen ik klaar was liep ik naar de spiegel en dronk even wat water, om misschien de wijn iets te verdoezelen. Ik kamde vrolijk mijn haren en liep weer naar de slaapkamer, waar ik Hades al drinkend op bed zag liggen. Ik leunde tegen de deurpost en keek gewoon naar hem, wachtend hoe lang het duurde voor hij me door had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 8:22 pm

Ik lach gretig van de fles te drinken terwijl ik lang uit lag en met mijn voeten aan het wiebelen was. Vervolgens haalde ik de fles weer van mijn lippen en draaide hem een beetje in het rond, zodat de wijn binnenin mee draaide als een draaikolk. Ik lachte een vrolijk om, en hield hem iets hoger zodat ik het beter kon zien. Ik begon luider en luider te lachen erom. Uit mijn ooghoeken merkte ik Persephone op. "Deze wijn is echt een komiek," Zei ik en versprak me telkens weer bijna. "Lees eens af welke soort het is"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 8:29 pm


Hij lachte hard en vrolijk, de hele tijd en na een tijdje had hij eindelijk door dat ik er stond. "Deze wijn is echt een komiek," Zei hij en ik kon merken dat hij moeite had met de woorden goed uitspreken. "Lees eens af welke soort het is" Ik liep naar het bed toe en kroop over het dekbed heen naar me toe. Ik neem de fles wijn over en zoek naar het labeltje. ''Ik kan het niet lezen, je hebt het merk uitgewist met je vinger.'' zeg ik droog en ik kijk naar de fles. ''Ik denk trouwens dat het beter is als jij niet meer drinkt.'' zeg ik dan droog en ik kruip weg om de fles neer te zetten op het nachtkastje. Ik kijk achterom naar de ladder zatte Hades en met een super zacht zuchtje zet ik de fles neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 8:35 pm

Ze kroop over het grote bed naar me toe en haalde de fles voorzichtig uit mijn handen. "Ik kan het niet lezen, je hebt het merk uitgewist met je vinger." Zei ze nadat ze een tijdje gezocht had naar het labeltje. "Ik denk trouwens dat het beter is als jij niet meer drinkt." Ze kruipt weg richting het nachtkastje en zet de fles daar neer. Ongelovig kijk ik haar aan. "Wat!" Ik kruip voorzichtig naar haar toe. "Dacht het niet, geef terug." Ik probeer langs haar heen de fles terug te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 8:42 pm


Ik zie hem met een ongelovige blik kijken naar me, en rustig wacht ik af tot zijn protest. "Wat!" riep hij en klungelig kroop hij voorzichtig naar mij. "Dacht het niet, geef terug." Hij probeerde me te passeren maar met een simpel duwtje met mijn kont lag die al om. Met een droge blik keek ik naar hem en glij met mijn vingertoppen langs zijn hals. ''Je hebt duidelijk te veel op, anders had ik je nooit zo makkelijk om kunnen duwen. Je krijgt niet meer Hades..'' zeg ik zacht op zwoele toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 8:50 pm

Ik strekte mijn vingers zo lang mogelijk uit toen ik naar de fles greep, maar toen ik hem bijna te pakken had duwde ze me omver. Daar lag ik dan, op mijn rug, en ik was zo verlamd dat ik het eerst amper besefte. Het gebeurde pas toen ik haar vingertoppen langs mijn hals voelde glijden, dat ik door had dat ze me omver geduwd had. "Je hebt duidelijk te veel op," Ik slikte en mijn blik schoot alle kanten op. "anders had ik je nooit zo makkelijk om kunnen duwen. Je krijgt niet meer Hades.." Ze sprak op een zwoele toon. "Toe nou," murmelde ik. "van Demi kreeg ik vroeger ook nooit."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 8:59 pm


Zijn blik schoot alle kanten op toen hij blijkbaar echt besefte dat hij omgeduwd was. "Toe nou," murmelde hij. "van Demi kreeg ik vroeger ook nooit." Ik schoot in de lach en ging op mijn buik naast hem liggen, zodat ik zijn gezicht zag. Ik schudde rustig mijn hoofd en legde mijn armen onder mijn kin. ''Nee, je krijgt niet meer Hades. Genoeg is genoeg. Tenzij je voor pampus wil liggen binnen nu en een paar minuten en morgen zo'n erge koppijn hebben dat je niet meer uit bed komt'' zeg ik droog, maar toch met een lief glimlachje
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 9:05 pm

Ze lachte luid en ik kon niet anders dan mee lachen. Ze rolde op haar buik en ondersteunde haar hoofd met haar armen. "Nee, je krijgt niet meer Hades. Genoeg is genoeg. Tenzij je voor pampus wil liggen binnen nu en een paar minuten en morgen zo'n erge koppijn hebben dat je niet meer uit bed komt." Ze keek me lief aan en ik trok een boze frons, terwijl ik mijn handen naar haar gezicht bracht en met mijn duimen op haar voorhoofd drukte, zodat ze ook zo'n frons kreeg. "Jij bent een spelbreker, Persephone." Murmelde ik en nam haar kin vervolgens vast met een hand. Ik drukte haar wangen ietsjes samen. "Een hele grote spelbreker." Koppig ging ik languit liggen op het bed en staarde haar boos aan.
"Als een man wijn wil drinken, dan laat je hem wijn drinken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 9:30 pm


Hij trok een boze frons en bracht zijn handen naar mijn gezicht. Hij duwde met zijn duimen zo dat ik ook een frons kreeg en kon het niet laten om te grinniken. "Jij bent een spelbreker, Persephone." Murmelde hij en nam mijn kin vervolgens vast met een van zijn handen. Hij drukte mijn wangen samen en moest mijn best doen om niet in lachen uit te barsten. "Een hele grote spelbreker." Koppig ging hij languit liggen op het bed en staarde me met een boos gezicht aan. "Als een man wijn wil drinken, dan laat je hem wijn drinken." Ik schudde mijn hoofd vrolijk en ging ietsje rechter op zitten. ''Ik mag dan wel een spelbreker zijn, maar ik gedraag me tenminste niet als een vier jarige die zijn zin niet krijgt.'' zeg ik droog en ik veeg wat haar uit mijn gezicht. ''Ga slapen hades, je bent echt ladderzat.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 9:37 pm

"Ik mag dan wel een spelbreker zijn," antwoordde ze terwijl ze rechter ging gaan zitten. "maar ik gedraag me tenminste niet als een vier jarige die zijn zin niet krijgt." Ik begon weer te lachen, en deze keer klonk het zelfs piepend. "Ga slapen Hades, je bent echt ladderzat." Ik priemde met mijn wijsvinger even in haar wang. "Jij moet juist gaan slapen," grijnsde ik. "Hoe kan je nou zat zijn van een ladder? Jij stomme gans.." Ik hikte even en begon toen opnieuw luid te lachen terwijl ik me weer achterover liet vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 9:45 pm


Hij lachte om alles wat ik zei, en ik deed mijn best om niet geirriteerd te raken. Hij prikte met zijn vinger in mijn wang en ik zuchtte weer zachtjes. "Jij moet juist gaan slapen," grijnsde hij. "Hoe kan je nou zat zijn van een ladder? Jij stomme gans.." Hij maakte een hikkend geluidje en begon toen weer luid te lachen, en liet zich achterover vallen. Ik krabbelde overeind en terwijl ik Hades liet lachen pakte ik de fles wijn en liep ik naar de badkamer. Ik keek naar hoeveel er nog in zat, wat nog net een glas was waarschijnlijk. Ik sloeg het achterover en vulde de fles met water. Rustig liep ik terug naar Hades en keek naar hem. Ik reikte hem de fles aan en keek hem droog aan. ''Hier is je wijn Hades. Drink wat je wil, ik ga naar beneden slapen.'' zucht ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 9:56 pm

Ze stond op en liep weg met de fles wijn in haar handen. Ik zag hoe ze ervan dronk en ik grijnsde tevreden, en ik draaide me op mijn buik om te kijken wat ze ging doen terwijl ze in de badkamer verdween. Al gauw kwam ze terug en gaf me de fles. Ik omklemde hem stevig en keek naar de inhoud ervan. "Hier is je wijn Hades. Drink wat je wil, ik ga naar beneden slapen." Ik begon te giechelen en schudde wat met de fles. "O mijn hemel, het is magische wijn zie je het! Het verandert van kleur," sprak ik dood serieus en hield het in de lucht. Vervolgens zette ik de fles aan mijn lippen en had niet eens door dat het gewoon water was. Gulzig dronk ik hem helemaal uit en duwde hem dan terug in haar handen, om haar dan aan haar schouder naar beneden te trekken. "Blijf of ik ga zingen," murmelde ik dronken en keek haar - duidelijk niet meer gefocust - aan. "Ik ken een heel mooi liedje over een nimf wil je het horen,"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 10:04 pm


"O mijn hemel, het is magische wijn zie je het! Het verandert van kleur," antwoorde hij serieus toen ik hem de fles aan gaf. Hij hield hem in de lucht en bekeek de fles, en met mijn armen over elkaar keek ik naar hem. Hij zette hem aan zijn lippen en zonder nadenken dronk hij de fles gulzig leeg. Toen hij hem leeg had duwde hij hem in mijn armen en trok me aan mijn schouder omlaag. "Blijf of ik ga zingen," murmelde hij en hij keek me met een wazige blik aan. "Ik ken een heel mooi liedje over een nimf wil je het horen," Ik schudde mijn hoofd en maakte me los uit zijn greep. ''Ik wil heel graag slapen Hades, en ik denk dat jij beter ook kan gaan slapen.. Je bent zo dronken als wat.. Het was een leuke avond, dankje.'' mompel ik terwijl ik hem aan kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 10:11 pm

Ze schudt haar hoofd en bevrijdt zich uit mijn greep. "Ik wil heel graag slapen Hades, en ik denk dat jij beter ook kan gaan slapen.. Je bent zo dronken als wat.. Het was een leuke avond, dankje." Mompelt ze en blijft me aan kijken. Ik grijns schaapachtig. "Nouhouuu, dat kan je toch ook bij mij doen." Ik trok haar terug omlaag en klemde ditmaal mijn armen stevig om haar heen. "Ik zal braaf zijn," ik giechel heel stilletjes, als een klein kind die iets doen gaat wat niet mag van zijn moeder. "Toe nou," Ik keek haar lang en doordringend aan, en even leek het alsof ik echt nuchter was maar dan begon ik toch weer rare geluidjes te maken met mijn mond omdat ik me al gauw weer niet meer kon concentreren
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptywo nov 28, 2012 10:18 pm


Met een schaap achtige blik keek hij naar me. "Nouhouuu, dat kan je toch ook bij mij doen." Hij trok me terug omlaag en klemde ditmaal zijn armen stevig om me heen en ik keek hem met een egale blik aan. "Ik zal braaf zijn," Hij giechelde heel stilletjes, als een echte vier jarige die een ondeugend plannetje had. "Toe nou," Hij keek me doordringend aan, en voor een lange tijd. Ik beet zachtjes op mijn lip en keek terug, tot hij weer van die rare geluidjes begon te maken. Ik zuchtte en wreef even in mijn gezicht. ''Prima, dan slaap ik hier.'' zeg ik rustig en ik maak me los uit zijn greep. Ik liep naar zijn kast, waar ik me met mijn rug naar Hades toe draaide. Ik liet de jurk van me af glijden en stond voor een moment in enkel een onderbroek in de kamer, waarna ik al snel de kast open deed om een toga te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptydo nov 29, 2012 5:08 pm

"Prima, dan slaap ik hier." Antwoordde ze uiteindelijk, maar waarschijnlijk nog steeds met tegenzin. Ik schonk haar een tevreden grijnsje, waarna ze zich vervolgens uit mijn greep losmaakte. Ze liep naar de kast en ik keek even wat ze ging doen. Terwijl ik weer verticaal op het bed ging gaan liggen - en niet meer dwars zoals net - zag ik dat ze haar jurk uit trok en in de kast zocht naar iets anders om aan te trekken. "Wat zoek je?" Vroeg ik terwijl ik languit ging gaan liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Emptydo nov 29, 2012 5:11 pm


"Wat zoek je?'' hoorde ik hades zijn stem op een gegeven moment achter me en ik keek over mijn schouder naar hem. ''Iets om in te slapen.'' antwoord ik hem rustig en pak uiteindelijk een toga. Rustig wikkel ik hem om en terwijl ik hem vast knoop loop ik terug naar het bed. Rustig kruip ik op het bed en laat me tussen de dekens glijden. Ik kijk naar Hades en trek even een raar gezicht. ''Ga je zo slapen of was je nog niet van plan om te slapen?'' grinnik ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No use hiding in a corner, that won't change a thing
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» No you can’t change something that you don’t understand.
» Isn't hate and love the same thing anyway?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: