Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Lets countdown together.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptyma maa 04, 2013 9:39 pm


Ik had lachend met Hermes gekletst en aan tafel gezeten. Af en toe moest ik mijn ochtendjas goed trekken omdat hij van mijn schouder af schoof en ik nog steeds alleen maar een pyama jurk aan had. Toen ik eindelijk Hades in het visier kreeg nam ik Hermes zijn arm vast. ''het spijt me Hermes. Hades heeft me nu even nodig. Ik spreek je straks misschien wel weer, en anders een andere keer.'' glimlachte ik. Hermes knikte begrijpend en liet me gaan. Vlug liep ik naar Hades toe en keek naar zijn gezicht. Hij zag er uitgeput uit en zelfs zijn bewegingen waren vermoeid. ''Hades lieverd, gaat het wel? Moet je niet even gaan liggen?'' zei ik zachtjes terwijl ik bezorgd mijn hand op zijn arm legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptyma maa 04, 2013 9:48 pm

Ik kapte de tas koffie in één keer naar binnen toen ik zag dat Persephone er aan kwam en kneep mijn ogen even nauw, dat was een sterke smaak.. Ze legde haar hand op mijn arm en even zag ik haar indringende blik over mijn lichaam glijden. Ze inspecteerde me en concludeerde: "Hades lieverd, gaat het wel? Moet je niet even gaan liggen?" Ik schudde mijn hoofd en zwaaide even met de lege kop. "Koffie." Ik zette het neet op tafel, aangezien ik geen trek meer had, en ging toen weer recht op staan. "En we gingen toch leuke dingen doen samen? We zijn nu eens op Olympus, ik wil het niet voor je verpesten. Daarbij.." Ik zweeg even geheimzinnig. "Ik heb nog een verrassing voor je." Ik was ondertussen nog naar Artemis en Hephaistos gegaan, voor ik naar de eetzaal gelopen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptyma maa 04, 2013 9:55 pm


Hades schudde zijn hoofd en zwaaide met het kopje voor mijn neus. "Koffie." was zijn antwoord, waarna hij het ding met een klap op tafel zette en weer recht overeind kwam. "En we gingen toch leuke dingen doen samen? We zijn nu eens op Olympus, ik wil het niet voor je verpesten. Daarbij.." Hij zweeg eventjes met een geheimzinnige blik en lichtelijk nieuwschierig keek ik hem aan. "Ik heb nog een verrassing voor je." Ik glimlachte en zuchtte eventjes. ''Ik hoef toch geen verrassing Hades. En daarbij wil ik veel liever dat je even een uurtje gaat slapen, dat leuke dingen doen kan nog wel eventjes wachten. Heus, je verpest helemaal niks voor me.'' zei ik met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptyma maa 04, 2013 10:00 pm


"Ik hoef toch geen verrassing Hades. En daarbij wil ik veel liever dat je even een uurtje gaat slapen, dat leuke dingen doen kan nog wel eventjes wachten. Heus, je verpest helemaal niks voor me." Ik had haar nieuwsgierige blik overduidelijk gezien, maar toch had ze me glimlachend aangespoord naar boven te gaan. Ik grijnsde breed en zuchtte. "Best, stop me dan maar in mijn bedje." Ik schonk mezelf toch nog een kopje koffie in en nam hem mee toen ik me omdraaide om richting boven te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptydi maa 05, 2013 4:10 pm


Een brede grijns verscheen op Hades zijn gezicht, waarna hij zuchtte. "Best, stop me dan maar in mijn bedje." antwoordde hij me en ik grinnikte. Hij schonk voor zichzelf nog een kop koffie in en draaide zich toen om, om weer richting de slaapkamers te lopen. Rustig liep ik met hem mee en keek naar de kop koffie in zijn handen. ''Je weet dat als je die opdrinkt toch niet in slaap kan vallen?'' mompelde ik en ik deed de deur naar de slaapkamer open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptydi maa 05, 2013 8:29 pm


"Je weet dat als je die opdrinkt toch niet in slaap kan vallen?" Zei ze. Na een tijdje had ze me al ingehaald en was ze naast mij komen lopen. Ik had haar met een brede grijns op mijn gezicht aangekeken en haalde mijn schouders op. "Dan hou ik hem toch gewoon voor als ik wakker ben?" Ze opende de deur naar de slaapkamer en liep naar binnen, met mij in haar kielzog. Ik zette de kop neer op het nachttafeltje en ging op de rand van het bed zitten. "Ik heb het met Poseidon besproken, weet je.." Murmelde ik tussen mijn tanden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptydi maa 05, 2013 9:19 pm


"Dan hou ik hem toch gewoon voor als ik wakker ben?" had hij me geantwoord met een brede grijns. Lachend rolde ik met mijn ogen. Hij zette het kopje op het nachtkastje en ging toen op de rand van het bed zitten. "Ik heb het met Poseidon besproken, weet je.." murmelde hij. Zijn blik was naar beneden gericht. Ik zuchtte en knielde voor hem neer, mijn handen plaatste ik over de zijne heen. ''En hoe ging het? Je was aardig lang weg. Voel je je al wat beter?'' vroeg ik zachtjes, en ik keek hem liefdevol aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptydi maa 05, 2013 9:24 pm


Ze keek me aan en ging voor me op haar knieën zitten. Ze nam mijn handen vast en omsloot ze met de hare. "En hoe ging het? Je was aardig lang weg. Voel je je al wat beter?" Ze sprak stil en keek me liefdevol aan. Ik haalde mijn schouders op. "Wel ja, ik denk dat hij er wel wat aan gaat doen.. Vraag me niet hoe." Ik liet haar handen los en ging onder de lakens liggen. "Het valt wel mee."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptydi maa 05, 2013 9:40 pm


Hij haalde onverschillig zijn schouders op en ik hield zijn gezicht in de gaten. "Wel ja, ik denk dat hij er wel wat aan gaat doen.. Vraag me niet hoe." mompelde hij. Hij liet mijn handen los, om daarna onder de dekens te kruipen. "Het valt wel mee." zei hij en ik knikte. Ik kwam naast hem zitten op het bed en keek hem met een glimlachje aan. ''Wil je dat ik er bij kom liggen of wil je graag alleen zijn?'' mompelde ik, twijfelend of er ik nu wel of niet bij moest gaan liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptydi maa 05, 2013 9:46 pm

Ze hees zichzelf overeind en kwam naast me op het bed zitten, vlak naast mijn benen. "Wil je dat ik er bij kom liggen of wil je graag alleen zijn?" Bood ze me aan. Ze mompelde en leek even te aarzelen. Ik schudde mijn hoofd en beantwoordde haar glimlach. "Jij bent niet degene die moe bent, je gaat je alleen maar vervelen.." Ik nestelde me wat dieper in de kussens, op zoek naar een goede houding om te kunnen slapen. "Ga maar, Hermes weet vast wel iets te doen." Ik kreeg even een bittere uitdrukking bij het noemen van zijn naam, maar probeerde het toen weer te verhullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptydi maa 05, 2013 9:56 pm


Hij schudde zijn hoofd en glimlachte ook. "Jij bent niet degene die moe bent, je gaat je alleen maar vervelen.."
Hij leek zich dieper te nestelen in de kussens en sloot zijn ogen eventjes. "Ga maar, Hermes weet vast wel iets te doen." Voor een kleine seconde zag ik een bittere uitdrukking op zijn gezicht verschijnen toen hij Hermes zijn naam noemde. Ik glimlachte en keek hem naar me. ''Als je het misschien vergeten bent, was ik de gene die hier de hele avond heeft lopen feesten. Ik vind het echt niet erg om gezellig bij jou te blijven. En anders heb je misschien dat ik vanmiddag dood op ben. Tenzij je echt alleen wil zijn, dan ga ik me ergens anders wel vermaken.'' glimlachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptydi maa 05, 2013 9:59 pm


"Als je het misschien vergeten bent, was ik de gene die hier de hele avond heeft lopen feesten. Ik vind het echt niet erg om gezellig bij jou te blijven. En anders heb je misschien dat ik vanmiddag dood op ben. Tenzij je echt alleen wil zijn, dan ga ik me ergens anders wel vermaken." Glimlachte ze en ik grinnikte. "Blijf dan hier liefje, ik wil echt niet alleen zijn.." protesteerde ik en ging weer rechtop zitten, om mijn comfortabele plekje weer te laten varen. "Indien je het vergeten was, ik ben degene die haast de hele nacht alleen was en ook zowat mijn hele leven." Murmelde ik erachteraan. Ik ging weer liggen en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptywo maa 06, 2013 8:29 pm


Hij grinnikte vrolijk om mijn antwoord en nieuwschierig keek ik hem aan. "Blijf dan hier liefje, ik wil echt niet alleen zijn.." protesteerde hij en hij ging weer recht op zitten. Ik grinnikte zachtjes en ik keek hem lief aan. "Indien je het vergeten was, ik ben degene die haast de hele nacht alleen was en ook zowat mijn hele leven." murmelde hij waarna hij weer zich tussen de kussens liet zakken op het matras. Ik trok mijn ochtendjas uit en kroop wat verder op het bed. ''Maar nu ben je niet meer alleen. Niet de rest van je leven meer. Je hebt mij, ookal zal ik er misschien sommige nachten niet zijn.'' zei ik zachtjes en ik kroop naast hem onder de dekens. Ik legde mijn hand op zijn borst en keek hem met een glimlach aan. ''Want ik zal altijd hier zijn, dicht bij je.'' fluisterde ik en ik duwde een kusje op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptywo maa 06, 2013 8:55 pm


Ze trok haar ochtendjas uit, kroop wat verder op het bed en nestelde zich dicht tegen me aan. "Maar nu ben je niet meer alleen. Niet de rest van je leven meer. Je hebt mij, ookal zal ik er misschien sommige nachten niet zijn." Haar warme hand gleed over mijn ontblote borst heen. Mijn hart sloeg een paar tellen over bij de charmante glimlach die ze me schonk. "Want ik zal altijd hier zijn, dicht bij je." Fluisterde ze en ze duwde een teder kusje op mijn wang. Het werd me even te veel. Plots snakte ik naar mijn gebruikelijke, onafhankelijke houding. "Dat mag ik hopen ja." Ik maakte mij los uit haar greep en stond terug op. "Bij nader inzien neem ik toch maar even de tijd om in bad te gaan, ik stink." Ik liep naar de deurpost en keek haar nog even van om de hoek aan. "Oh," ik grijnsde even. "en ik zou maar niet wachten als ik jou was. De kans is groot dat ik in slaap val." Ik sloot de deur achter me en liet het bad vollopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptywo maa 06, 2013 9:07 pm


Het leek alsof hij een klik maakte en van gedrag veranderde. "Dat mag ik hopen ja." Mompelde hij en hij maakte zich los van mij. Hij stond gelijk op en in minder dan een tel stond hij naast het bad. "Bij nader inzien neem ik toch maar even de tijd om in bad te gaan, ik stink." Hij liep richting de badkamer die vast zat aan onze kamer en keek om de hoek nog eventjes naar mij. "Oh," zei hij met een grijns. "en ik zou maar niet wachten als ik jou was. De kans is groot dat ik in slaap val." Ik maakte even een onbegrijpende frons en zuchtte toen. Ik sloot mijn ogen en niet veel later zakte ik weg in slaap.

Toen ik na een uurtje weer wakker werd voelde ik twee armen om mijn middel heen. Stilletjes bleef ik liggen omdat ik wist dat het Hades was die achter mij lag. Met een tevreden glimlach draaide ik me toen toch maar om, zodat ik zijn gezicht kon zien. Niks was veranderlijker dan Hades de laatste dagen. Nieuwschierig als ik was ingesteld, was ik nu behoorlijk nieuwschierig geworden naar de verrassing die hij voor me had, maar ik wou hem niet wakker maken. Terwijl ik zijn gezicht bekeek wachtte ik rustig tot hij weer wakker zou wordne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptywo maa 06, 2013 9:40 pm

Met een tevreden grijns had ik mezelf in het water laten zakken. Het stoomde van de hitte en er klonk een sissend geluid toen het in aanraking kwam met mijn ijskoude huid. De badkuip hier was erg chique, evenals de slaapkamer en de rest van de badkamer, maar het was duidelijk dat dit een suite voor gasten was. In mijn paleis in de onderwereld was ik wel wat beters gewend.. Wel hadden ze lekkere geurtjes en verschillende zeepjes om te gebruiken, maar het was allemaal zo overbodig. Ik kon mijn gedachten echter niet verzetten, het enige waaraan ik dacht was het rare gedrag van Persephone. Bij de gedachte dat ze de badkamer misschien binnen zou komen, sloot ik de deur van op afstand.

Even later kwam ik uit bad en sloeg een handdoek om me heen. Ik wreef mijn lichaam en mijn haren droog, knoopte hem rond mijn bekken vast en liep de slaapkamer binnen. Ik twijfelde. Zou ik zo terug in bed kruipen? Ik sliep altijd naakt, maar ik wist dat Persephone het niet zo aangenaam vond en ze sliep nu net zo vredig.. Langs de andere kant zou ze het vast niet merken, tenzij ze zich plots het advies van Hera herinnerde en het op zou gaan volgen. Ik gooide de handdoek van me af en kroop naast Persephone onder de lakens.

Later op de ochtend lag ik naast haar, met mijn armen stevig om haar middel heen geslagen. Het was de laatste tijd erg aangenaam geworden om met wat gezelschap te slapen, dat had ik vroeger wel al eens ervaren maar toch.. nu was het anders. Zo voelde het dus om een echtgenote te hebben, om altijd te weten dat er iemand naast je zou liggen wanneer je wakker werd. Maar binnen een drietal maanden moest ik haar alweer laten gaan, en ik ging er gewoon kapot aan. In al die tijd was ik meer van haar gaan houden dan wie dan ook, zelfs Leuce, ook al hadden we geen verdere stappen ondernomen. Ik was bang om te weten hoe ze over mij denkt, straks was het niet dat gene waar ik naar verlangde. Ik zuchtte gekrenkt en verstrakte mijn greep om haar ietwat, beseffend dat ik haar nu niet zomaar mocht en kon laten gaan.. Ik lag niet alleen aan haar voeten, Hermes ook, en ze was zo blind dat ze het niet zag. Ook al was ze klaarwakker en was ik dat niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptywo maa 06, 2013 9:49 pm


Nieuwschierig trok ik mijn wenkbrauwen op toen ik zag dat hij zijn gezicht vertrok in een moeilijke frons. Hij zuchtte geirriteerd en ik fronsde even kort. Toen hij opeens zijn grip nog strakker om mijn middel maakte, hapte ik even naar lucht. ''Auw..'' mompelde ik terwijl ik zijn armen probeerde los te maken. Zijn greep was nu zo strak geworden dat ademhalen me lastig werd gemaakt. ''Hades.. Je doet me pijn.'' zei ik zachtjes terwijl ik me los probeerde te maken. ''Hades, wordt wakker.'' siste ik toen ik me niet los kreeg, maar als beloning alleen nog maar strakker vast kwam te zitten. Ik had ondertussen ook gemerkt dat hij geen onderbroek had aangedaan en zuchtte. ''Hades je doet me pijn.'' piepte ik nu wanhopig terwijl ik me hem wakker probeerde te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptywo maa 06, 2013 10:02 pm

Het leek alsof ik haar hoorde kermen in mijn tussen slapen en waken toestand. "Auw.." Haar stem klonk gedempt. "Hades.. Je doet me pijn." Ik snapte het niet meer, was ik nu aan het dromen? "Hades, wordt wakker. Hades je doet me pijn." Ik hoorde haar wanhopig gepiep en pas nu drong het tot me door dat ik haar waarschijnlijk écht pijn deed. Ik opende abrupt mijn ogen en liet haar los, om recht op te gaan zitten en me vervolgens over haar heen te buigen. "Is alles in orde?" Misschien was zij wel aan het dromen, misschien had ze een nachtmerrie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptywo maa 06, 2013 10:12 pm


Opeens schoten zijn ogen open en liet hij me los. Snakkend naar adem wreef ik even over mijn zij. Gelijk kwam hij overeind en keek even verbaasd om zich heen, waarna hij gelijk weer zich over mij heen boog. "Is alles in orde?" mompelde hij en ik knikte. ''Ja alles gaat goed. Alleen je kneep me bijna fijn zo net.'' zuchtte ik. ''Waar droomde je over dat je me zo stevig vast nam?'' vroeg ik lichtelijk nieuwschierig, waarna ik hem gewoon naast me trok op het bed. Ik ging op mijn zij liggen en keek naar hem op. ''En je hebt geen onderbroek aan.'' mompelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptywo maa 06, 2013 10:18 pm


Ze hapte naar adem, maar knikte toen toch. "Ja alles gaat goed. Alleen je kneep me bijna fijn zo net." Ze trok me naast zich neer op het bed. "Waar droomde je over dat je me zo stevig vast nam?" Ik rolde me met mijn rug naar haar toe, toen ik haar onverschillig antwoordde: "Niets." Ik staarde voor me uit naar de klok, het was bijna elf uur. "En je hebt geen onderbroek aan." mompelde ze erachter aan. "Weet ik." Antwoordde ik zelfbewust terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptywo maa 06, 2013 10:28 pm


Hij rolde zich om, zijn rug naar mij toe gedraaid. "Niets." zei hij en ik zuchtte. "Weet ik." antwoordde hij op mijn tweede zin, zelfbewust. Ik zuchtte nog wat dieper. ''Prima. Als je me niks wil vertellen, en afstandelijk en alles gaat doen ga ik wel ergens anders heen. Want dan kan ik wel leuker gezelschap vinden. Slaap jij anders nog maar wat.'' zuchtte ik mompelend terwijl ik overeind kwam. Ik liep naar de kledingkast toe en zocht schone kleren die ik aan kon gaan trekken. Ik koos uiteindelijk voor een broek en een lekkere trui en verwisselde die met mijn pyama.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptywo maa 06, 2013 10:38 pm


Ze zuchtte nog wat luider. "Prima. Als je me niks wil vertellen, en afstandelijk en alles gaat doen ga ik wel ergens anders heen. Want dan kan ik wel leuker gezelschap vinden. Slaap jij anders nog maar wat." Ik voelde aan het bed dat ze opstond en hoorde haar voetstappen naar de kast lopen. "Oké Persephone." Sprak ik simpel en liet mijn ogen weer vermoeid dichtvallen, ik had geen zin in een discussie en dat vond zij ook niet leuk. Misschien was het gewoon beter om vanaf nu simpel op alles te reageren? Ik hoorde hoe ze iets uit de kast nam en veronderstelde dat ze zich om kleedde. "Dag Persephone." Ik besteedde geen verdere aandacht meer aan haar, ook al was ze de kamer nog niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptywo maa 06, 2013 10:43 pm


"Oké Persephone." had hij simpel geantwoord. Toen ik net mijn shirt over mijn hoofd had getrokken klonk zijn stem weer. ''Dag Persephone.'' klonk het eentonig van zijn kant en ik zuchtte. ''Slaap lekker Hades.'' mompelde ik waarna ik de kamer uit liep. Zuchtend liep ik de gang over naar beneden. ''Hee Persephone, waar is Hades.'' hoorde ik Hera vragen en ik keek naar haar om. ''In onze kamer aan het slapen.'' zei ik rustig en Hera glimlachte. ''Ik ben blij dat alles goed is tussen jullie.'' zei ze en ik haalde mijn schouders op. ''Het is een nieuw soort goed denk ik.'' Verward keek Hera me aan. ''Hoe bedoel je?'' ik zuchtte en vertelde het haar maar gelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptydo maa 07, 2013 8:49 pm


"Slaap lekker Hades." Hoorde ik haar nog mompelen, waarna ze de kamer uit liep. Ik slaakte een diepe zucht en staarde nog wat versuft voor me uit. Betekende dit weer een ruzie tussen ons twee, zou ze boos zijn? We hadden eigenlijk altijd meningsverschillen, of het nu over belangrijke of stomme dingen waren. Het waren zorgen voor later, nu vielen mijn ogen nogmaals toe.

Even later werd ik weer wakker, de vrolijke namiddagzon wierp zijn stralen de kamer binnen. Langs mijn naakte schouders blies een frisse wind, die kwam binnenwaaien door de wijd openstaande balkondeuren. Wie deze opengedaan had, wist ik niet. Even schoot het door mijn hoofd dat het misschien wel Amphitrite kon geweest zijn, maar hoogstwaarschijnlijk was het Persephone haar werk. Die was altijd zo vrolijk.. Ik kwam overeind en rekte me net uit, tot ik plots op het terras dat aan onze kamer grensde Hera zag staan. Ik wreef de slaap uit mijn gezicht en rekte me uit om een boxershort te pakken uit de lade en deze aan te trekken. Ze had me al naakt gezien, het was als je verder nadacht eigenlijk best wel logisch, maar toch vond ik het aangenamer om me in mijn openhangende kamerjas bij haar te voegen op het terras. "Jij bent makkelijk de kamer binnen gekomen zeg." Glimlachte ik en leunde voorover, mijn handen op de leuning, terwijl ik de tuinen overzag. Daar spotte ik al snel Persephone en Hermes, mijn ogen kneep ik nauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Emptydo maa 07, 2013 9:06 pm


Toen ik Hera alles uitgelegt had had ze geknikt en me in mijn schouder geknepen. ''Je hoeft je nergens zorgen om te maken. Hij is gewoon een beetje moe.'' zei ze met een glimlach. '"Dat dacht ik al.'' had ik haar geantwoord. Ik liep weer verder en liep naar de feestzaal toe. Daar kwam ik mijn moeder tegen en mijn vader, samen met Poseidon en nog een paar andere goden. Ik schoof aan, en niet veel later kreeg ik kaarten toegeworpen, zodat ik met ze mee kon doen. Ik was altijd al goed in pokeren geweest, ik had het veel gedaan hier op de Olympus toen ik klein was. Na een hele tijd te hebben gepokerd liep ik even naar de keuken. Ik voelde twee armen om mijn middel heen en niet veel later lag ik over Hermes zijn schouder heen. ''Hermes!'' gilde ik lachend. ''Ik heb je ontvoerd, tijd voor wat leuks in plaats van dat saaie pokeren.'' grinnikte hij terwijl hij me naar buiten droeg. '''Waar neem je me mee naar toe?'' grinnikte ik terwijl ik hem maar liet doen. ''De tuinen natuurlijk. Je favoriete plekje van de Olympus.'' zei hij en ik glimlachte. Eenmaal in de tuinen liet hij me voorzichtig op de grond zakken, en ik trok hem naar de grond toe. ''Ik mis je wel hoor als je daar beneden bent.'' mompelde hij en ik glimlachte. ''Over drie maanden is het weer buddy-time.'' glimlachte ik en hij knikte vrolijk. Ik gaf hem een duw en kwam snel overeind. ''Jij bent hem.'' zei ik met een grijns waarna ik weg rende. Lachend kwam hij achter me aan en gillend rende ik voor hem weg. Hij tackelde me en tilde me weer op. ''Gotcha.'' grijnsde hij en hij keek me recht aan. ''Inderdaad. Zet me maar weer op de grond..'' mompelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lets countdown together. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lets countdown together.
Terug naar boven 
Pagina 5 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: