Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Lets countdown together.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyzo maa 17, 2013 8:11 pm


Hij draaide zich voorzichtig om, maar wel zo dat ik nog steeds boven op hem kon zitten. Ik zag dat hij er opeens anders uit zag en mijn mond zakte open. "Kan je het linken nu ik er zo uit zie?" Grijnsde hij, met het grijnsje wat ik zo haatte, maar tegelijker tijd wel van hield. "Maar wel fijn dat je het zo naar je zin met me gehad hebt. Het spijt me dat ik niet terug gekomen ben, het was beter om niet verder te gaan met een leugen en wat had het voor zin om de waarheid te vertellen? Daarbij heb ik je later op Olympus gezien, en toen snauwde Demeter dat ik bij je vandaan moest blijven. En dat jij niet met vreemdelingen mocht praten." Ik keek hem nog steeds lichtelijk verward aan en legde mijn handen in mijn schoot, even van mijn stuk gebracht. ''Ik herinner me je zo inderdaad wel..'' mompelde ik en ik keek even schichtig naar hem. Het was zo verwarrend op het moment. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen in de hoop dat ik hem niet helemaal zou gaan spacen maar het lukte niet helemaal.. ''Dit is raar..'' mompelde ik en ik haalde even mijn hand door mijn haar. ''Kun je alsjeblieft terug gaan naar jezelf? Ik word hier een beetje raar van..'' mompelde ik terwijl ik een frons op mijn gezicht had. Ik kwam overeind en liep naar het balkon toe, waar ik buiten ging staan om even van de koele wind te genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyzo maa 17, 2013 8:18 pm


"Duidelijk dat we haar bevelen beiden niet hebben opgevolgd," voegde ik er nog met een knipoog aan toe waarna ik haar grijnzend bleef aankijken en haar reactie probeerde te peilen. Het was zo hilarisch eigenlijk om te zien hoe ze haar handen in haar schoot legde en me zo min mogelijk aanraakte omdat ze zich zowel ongemakkelijk voelde als verward was. "Ik herinner me je zo inderdaad wel.." mompelde ze helemaal van haar stuk gebracht, ze leek wel bang te zijn. Was ze dat echt? "Dit is raar.." Zei ze nadat ze even een paar keer met haar ogen geknipperd had, ongelovig alsof ik zo weer normaal zou worden. "Kun je alsjeblieft terug gaan naar jezelf? Ik word hier een beetje raar van.." Ze kroop van me af toen ik haar bleef aankijken en wandelde naar buiten. Ik rolde terug op mijn buik en keek naar haar door de gordijnen heen, nog steeds in dat andere uiterlijk. Misschien was het beter dat ik terug veranderde, maar ze leek zo ongemakkelijk en raar erbij.. Waarom was dat zo? Ik stond op en liep naar haar toe. "Wat scheelt er? Durf je nu niet meer bij mij te komen?" Ik legde mijn handen op haar heupen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyzo maa 17, 2013 8:25 pm


Ik hoorde hoe hij op stond en ook naar buiten was gekomen. "Wat scheelt er? Durf je nu niet meer bij mij te komen?" Ik voelde hij zijn handen op mijn heupen legde en ik trok even een moeilijk gezicht. Ik draaide me om en keek naar hem op, vanonder mijn wimpers vandaan. ''Het is gewoon.. Het is raar. Ik ben bang dat ik dit uiterlijk leuker ga vinden dan hoe je er normaal gesproken uit ziet.. En dat ik dan teleurgesteld raak of iets dergelijks als je er niet meer zo uit ziet. En het is raar om je te kussen als je er niet meer uitziet zoals jij. Het voelt verkeerd.. Net alsof ik vreemd ga. Het is echt ontzettend verwarrend.'' zei ik en ik trok weer een moeilijk gezicht. Ik voelde mijn hart iets sneller kloppen toen ik mijn blik over zijn gezicht liet glijden en sloot toen mijn ogen snel weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyzo maa 17, 2013 9:07 pm

Ze draaide zich om in mijn armen en keek naar me op. "Het is gewoon.. Het is raar. Ik ben bang dat ik dit uiterlijk leuker ga vinden dan hoe je er normaal gesproken uit ziet.. En dat ik dan teleurgesteld raak of iets dergelijks als je er niet meer zo uit ziet. En het is raar om je te kussen als je er niet meer uitziet zoals jij. Het voelt verkeerd.. Net alsof ik vreemd ga. Het is echt ontzettend verwarrend." Ze keek me met een moeilijke uitdrukking aan en sloot daarna haar ogen. Ik zuchtte en veranderde in die tijd mijn uiterlijk maar weer, waarbij ik gelijk weer wat groeide. Toen ik het uiterlijk bepaald had, liet ik mijzelf krimpen omdat mijn natuurlijke grootte boven het gemiddelde was. Ik zou zoveel opgevallen hebben.. "Luister Persephone," verzuchtte ik en leunde ietwat naar voren, waarbij ik mijn handen op de reling vlak achter haar plaatste. Onze gezichten waren nu zo vervaarlijk dicht bij elkaar. We ademden dezelfde lucht in en ik voelde haar warme adem aangenaam langs mijn wangen strijken toen ze uitblies. "Ik weet dat ik niet aantrekkelijk ben in jouw ogen. Ik ben niet jong, in tegen stelling tot dat andere uiterlijk en Hermes.. Je wilt zo'n groovy persoon die gaat feesten en lol maken." Onbehagelijk wendde ik even mijn blik af. "Ik ben zo oud dat ik je vader kon zijn, zélfs je grootvader.. Het grappigste is zelfs dat ik je oom ben. Je moeder heeft helemaal gelijk als ze je je vertelt dat ze me een pedofiel vind. Maar ik vind jou helemaal geweldig ook al ben je niet direct het type waar ik op val. Je bent speciaal, en ik hoop dat je voor mij ook een uitzondering kunt maken..."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyzo maa 17, 2013 9:19 pm


"Luister Persephone," hoorde ik hem zuchten en ik opende mijn ogen weer. Ik zag dat hij er weer precies uit zag zoals hij er normaal gesproken uit zag en glimlachte. Hij had zijn handen op de reling achter mij neer gezet, en zijn gezicht was maar enkele milimeters verwijderd van de mijne. "Ik weet dat ik niet aantrekkelijk ben in jouw ogen. Ik ben niet jong, in tegen stelling tot dat andere uiterlijk en Hermes.. Je wilt zo'n groovy persoon die gaat feesten en lol maken." Hij wendde zijn blik af en rustig bleef ik luisteren naar wat hij te zeggen had. "Ik ben zo oud dat ik je vader kon zijn, zélfs je grootvader.. Het grappigste is zelfs dat ik je oom ben. Je moeder heeft helemaal gelijk als ze je je vertelt dat ze me een pedofiel vind. Maar ik vind jou helemaal geweldig ook al ben je niet direct het type waar ik op val. Je bent speciaal, en ik hoop dat je voor mij ook een uitzondering kunt maken..." Ik legde mijn hand langs zijn wang en zorgde ervoor dat hij me weer aan keek. ''hades..'' zei ik zachtjes en ik keek hem lief aan. ''Dit is het gezicht waar ik verliefd op ben geworden, waar ik ben van gaan houden. Wat maakt het uit dat je ouder bent dan mij, er niet zo uit ziet als Hermes en zo.'' Ik keek hem teder aan en streelde even over zijn wang. ''Het gaat om wat er aan de binnen kant zit. En begrijp me niet verkeerd, je bent nog altijd aantrekkelijk.'' glimlachte ik streek een pluk haar achter zijn oren. ''En als ik echt zo iemand had gewild, dan had ik een geheime liefde kunnen nemen naast dit huwelijk. Maar dat wil ik niet. Want..'' zei ik zachtjes en ik kwam zo dichtbij dat mijn lippen zo goed als de zijne raakte. ''Ik wil alleen maar jou..'' fluisterde ik en ik duwde mijn lippen zachtjes op die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyzo maa 17, 2013 9:28 pm


Haar hand sloot zich liefdevol om mijn wang heen. Ze duwde mijn gezicht omhoog tot dat ik haar aan keek. "Hades.." Murmelde ze teder. "Dit is het gezicht waar ik verliefd op ben geworden, waar ik ben van gaan houden. Wat maakt het uit dat je ouder bent dan mij, er niet zo uit ziet als Hermes en zo." Ik haalde even mijn schouders hulpeloos op en wendde mijn blik af, maar mijn gezicht bleef ik opgericht houden. Ze streelde langs mijn wang heen. "Het gaat om wat er aan de binnen kant zit. En begrijp me niet verkeerd, je bent nog altijd aantrekkelijk." Ik keek haar terug recht in de ogen aan, vond ze dat echt? "En als ik echt zo iemand had gewild, dan had ik een geheime liefde kunnen nemen naast dit huwelijk. Maar dat wil ik niet. Want.." Mijn adem stokte toen ze verder praatte met haar lippen tegen de mijne aangedrukt. "Ik wil alleen maar jou.." Ik hapte naar adem voordat ze haar lippen op de mijne drukte. Een hemels gevoel borrelde op diep in mijn borst. "We staan op het balkon." Murmelde ik tussen door, me er maar al te van bewust dat al wie in de tuinen stond ons zo kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyzo maa 17, 2013 9:48 pm


Ik had zijn blikken wel gezien, en gemerkt dat hij naar adem moest happen toen ik mijn lippen op de zijne had geduwd. "We staan op het balkon." murmelde hij en ik keek met een ietwat ondeugende blik naar hem op, waarna ik mijn ene arm om zijn nek heen sloeg en de ander op zijn borst legde. ''Wat nou als ik je vertelde dat me dat helemaal niks uit maakt..'' zei ik zachtjes en ik gaf hem een kusje op zijn kaak. ''Er is niks mis mee als je je echtgenoot kust..'' ging ik verder en ik gaf hem een paar kusjes in zijn nek. ''Er is niks mis mee als je affectie toont.'' mompelde ik en ik gaf hem nog meer kusjes in zijn hals. ''Tenzij je dat niet wilt..'' mompelde ik en ik keek hem met een ondeugende blik vanonder mijn wimpers aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyzo maa 17, 2013 9:57 pm


Ze keek me ondeugend aan en sloeg haar arm om mijn nek heen, met de andere raakte ze mijn borst aan. "Wat nou als ik je vertelde dat me dat helemaal niks uit maakt.." zuchtte ze en kustte me op mijn kaak. "Er is niks mis mee als je je echtgenoot kust.." ging ze verder, waarbij ze me in mijn nek zoende. "Er is niks mis mee als je affectie toont." mompelde ze en kuste me vervolgens in mijn hals. "Tenzij je dat niet wilt.." Mompelde ze en keek me opnieuw ondeugend aan. Ik boog me naar haar toe en hield mijn mond naast haar oor. "Wat ik nu wil is inderdaad niet geschikt voor op het terras." Fluisterde ik met mijn lippen ertegen en vlechtte mijn vingers in de hare waarna ik haar voorzichtig terug mee trok naar binnen. Ik trok de gordijnen dicht maar liet de balkondeuren toch nog steeds open staan. Het leek alleen maar warmer te worden..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyzo maa 17, 2013 10:08 pm


Hij boog zich naar me toe en ik voelde zijn warme adem langs mijn oor strijken. "Wat ik nu wil is inderdaad niet geschikt voor op het terras." fluisterde hij, en ik voelde zijn lippen tegen mijn oor aankomen. Ik glimlachte enigszins tevreden toen hij zijn vingers vervlocht met de mijne en me meetrok de kamer weer terug in. Hij sloot de gordijnen achter ons en ik beet op mijn lip terwijl ik hem verleidelijk aan keek. Gelijk toen hij zich weer omdraaide ging ik dicht tegen hem aan staan en kustte hem vurig op zijn lippen. Langzaam liet ik mijn vingers over zijn arm glijden, wachtend op wat er precies ging gebeuren nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyzo maa 17, 2013 10:23 pm


Ze trok me naar zich toe met die maar al te verleidelijke blik van haar en drukte haar lippen opnieuw op de mijne. Vurig zoende ze me en liet haar vingers over mijn naakte armen glijden, in afwachting wat er nu ging komen. "Ik wil dit al een tijdje.." Fluisterde ik innig, maar ik wist zeker dat ze dat al lang wist. Ik aarzelde nog steeds of we dit niet beter thuis konden voortzetten, in onze kamer in de onderwereld waar alles tien keer beter was. Ik maakte me los uit haar omhelzing en liep naar de deur om hem op slot te draaien. "Ik maak hem voor het zekerste maar eens vast." Verklaarde ik, waarna ik me aarzelend in het bed liet zakken. Ik nam het kussen aan het voeteinde, waar ik tot voor kort gelegen had voor een massage, op en stopte hem achter mijn hoofd bij alle andere kussens. De dekens waren lekker warm. Het bleef even stil. "..Of wil je liever door met de massage?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyzo maa 17, 2013 10:30 pm


"Ik wil dit al een tijdje.." fluisterde hij op innige toon. Hij maakte zich los uit mijn armen en liep naar de deur toe, waarna hij die op slot draaide. "Ik maak hem voor het zekerste maar eens vast." gaf hij als verklaring en ik glimlachte. Met een aarzelende blik in zijn ogen liet hij zich op het bed zakken, het kussen van net weer achter zich leggend. Rustig kwam ik naar het bed gelopen en bleef even bij de rand staan. "..Of wil je liever door met de massage?" vroeg hij toen ik ging naast hem op mijn knieën zitten. Ik boog me iets voorover zodat ik half over hem heen hing en beet op mijn lip. ''Hoe graag ik het nu ook wil.. Ik denk dat we beter kunnen wachten tot we beneden zijn.'' zei ik zachtjes en ik keek hem met een half glimlachje aan. ''Begrijp me niet verkeerd.. Ik wil je heel graag..'' vezelde ik en ik liet mijn blik over zijn borst glijden, waarna ik mijn blik weer vast haakte in zijn ogen. ''Maar dan kunnen we het op eigen tempo doen, zonder je bekijkt te voelen, of bang te zijn dat iemand ons hoort..'' zei ik zachtjes. ''Maar tot dan.. Kunnen we vast nog wel andere dingen doen. Ik heb nog steeds die deftige kus nog niet van je gekregen.'' zei ik met een speels glimlachje en ik duwde mijn lippen op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyzo maa 17, 2013 10:38 pm


Ze bleef even kalmpjes bij de rand van het bed staan, kroop er op en kwam naast me op haar knieën zitten. Ik zuchtte opgewonden toen ze half over me heen kwam hangen en op haar lip beet. "Hoe graag ik het nu ook wil.. Ik denk dat we beter kunnen wachten tot ze beneden zijn." Ze keek me half glimlachend aan, en ik deed mijn uiterste best om haar recht in de ogen aan te kijken. "Begrijp me niet verkeerd.. Ik wil je heel graag.." Ik zag hoe haar blik me volledig inspecteerde en maakte daarna van de gelegenheid gebruik om eens hetzelfde bij haar te doen. Ze haakte haar ogen weer in de mijne. "Maar dan kunnen we het op eigen tempo doen, zonder je bekijkt te voelen, of bang te zijn dat iemand ons hoort.. Maar tot dan.. Kunnen we vast nog wel andere dingen doen. Ik heb nog steeds die deftige kus nog niet van je gekregen." Ze glimlachte speels en duwde haar lippen op de mijne. Ik maakte ze gelijk weer los en duwde haar wat naar achteren door mijn hand op haar borst te leggen. "Deftige kus?" Vroeg ik even verbaasd. "En ik hoop dat je míjn tempo kan bijhouden." Grijnsde ik vervolgens uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyzo maa 17, 2013 10:43 pm


Hij maakte gelijk zijn lippen weer los en duwde me wat naar achteren. Zijn hand lag net niet op mijn borst en ik keek hem met een glimlachje aan. "Deftige kus?" Vroeg hij verbaasd, maar gelijk daarna begon hij weer te grijnzen. "En ik hoop dat je míjn tempo kan bijhouden." zei hij uitdagend en ik nam zijn hand vast, waarna ik me achterover liet vallen op het bed zodat hij nu over mij heen gebogen moest zijn. ''Ja, deftige kus noemde je het. Op aarde noemen ze het.. French kissing dacht ik?'' zei ik met een grijnsje en ik liet mijn nagels over zijn borst heen glijden. ''En waarom gaan we dat nu niet uitzoeken dan?'' zei ik met een verleidelijke blik in mijn ogen. Eigenlijk wou ik niet wachten tot we weer in de onderwereld waren, maar ergens leek het me toch een beter idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyma maa 18, 2013 7:25 pm

Ze nam mijn hand vast waarna ze zich achterover liet vallen op het bed, waarbij ze me met zich mee trok. Nu belandde ik boven haar, zoals zij net over mij hing. "Ja, deftige kus noemde je het. Op aarde noemen ze het.. French kissing dacht ik?" Ze liet haar nagels over mijn borst heen glijden, waardoor ik even de rillingen kreeg. "Het maakt me niet uit wat die Fransen het noemen." Ik glimlachte breed. "En waarom gaan we dat nu niet uitzoeken dan?" Ze keek me verleidelijk aan, even dacht ik dat ze nog zou gaan giechelen.. "Ik denk dat we beter kunnen wachten. Want als ik begin, stop ik niet meer." Ik lachte even geniepig en ging weer van haar af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyma maa 18, 2013 8:13 pm


"Het maakt me niet uit wat die Fransen het noemen." zei hij terwijl een brede glimlach rond zijn lippen lag. Ik grinnikte vrolijk en ging met mijn hand langs zijn gezicht heen. "Ik denk dat we beter kunnen wachten. Want als ik begin, stop ik niet meer." hij lachte kort met een geniepig grijnsje en kwam toeen weer overeind. ''Prima. Ik wil natuurlijk niet dat er gekke dingen gebeuren.'' glimlachte ik en ik ging tegen hem aanzitten. Ik verstrengelde mijn ene hand met de zijn en zuchtte. ''Ik hou van je Hades.. Wil je dat nooit vergeten? Wat er ook gebeurd?'' zei ik zachtjes en ik keek naar hem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyma maa 18, 2013 8:25 pm


"Prima." Ging ze akkoord. "Ik wil natuurlijk niet dat er gekke dingen gebeuren." Ze glimlachte en nestelde zich tegen me aan waarbij ze haar ene hand in de mijne verstrengelde en zuchtte. "Ik hou van je Hades.. Wil je dat nooit vergeten? Wat er ook gebeurd?" Vroeg ze zacht en ze keek naar me op. "Jamais.." Fluisterde ik als antwoord met een betoverend Frans accent en boog me voorover om haar een échte, deftige kus te geven zoals ze dat voorgesteld had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyma maa 18, 2013 8:32 pm


"Jamais.." fluisterde hij met een frans accent waar je wel weg bij kon dromen. Ik zuchtte opgelucht en keek hem lief aan. Hij boog zich ietsjes voorover en ik voelde zijn lippen weer op de mijne. Ik glimlachte toen ik zijn tong tegen mijn lippen voelde strijken en opende gewillig mijn mond zodat onze tongen elkaar konden vinden. Passioneel zoende ik hem terug terwijl onze tongen een hemels spelletje speelde. Op een gegeven moment haalde ik mijn lippen van de zijne af en keek hem verliefd aan. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en genoot heel eventjes van het perfecte moment. ''Ik hou van je.. Zo ontzettend veel..'' zei ik zachtjes en ik keek teder naar hem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyma maa 18, 2013 8:42 pm


Ze zoende me passioneel terug, we stonden in vuur en vlam. Ik vroeg me voor een moment af of ik nog wel een oog dicht zou doen vannacht, want zoals het er nu uit zag zou dat er niet meer van komen. Ze maakte haar lippen los van de mijne en keek me met een verliefde blik aan. Wat kon ze er toch fragile uit zien, als ik nu één iets verkeerd zei.. Gelukkig legde ze haar hoofd weer op mijn borst. "Ik hou van je.. Zo ontzettend veel.." Ik streelde langs haar zachte wangen. "Dat weet ik.. En dat zal ik nooit vergeten, mijn allergrootste schat." Ik trok haar in mijn armen en duwde mijn lippen tegen haar voorhoofd aan. Ik bleef even zwijgend zitten. "Vind je het nog steeds erg als ik naakt slaap?" Vroeg ik toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyma maa 18, 2013 8:47 pm


Hij streelde met zijn hand voorzichtig langs mijn wangen. "Dat weet ik.. En dat zal ik nooit vergeten, mijn allergrootste schat." zei hij zachtjes. Hij trok me nog steviger in zijn armen en duwde zijn lippen op mijn voorhoofd. Ik zuchtte tevreden en sloot voor een moment mijn ogen. Eventjes was het weer stil tussen ons, zwijgend zaten we naast elkaar, totdat Hades de stilte verbrak. "Vind je het nog steeds erg als ik naakt slaap?" vroeg hij en ik keek naar hem op, om daarna mijn schouders op te halen. ''Een klein beetje. Minder erg dan eerst.'' mompelde ik en ik keek naar hem op. ''Ben je dan nu genoeg gekalmeerd om te gaan slapen?'' vroeg ik met een klein grijnsje en ik keek hem onschuldig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyma maa 18, 2013 9:00 pm


Ze haalde haar schouders op toen ze me aankeek en mompelde een beetje toen ze me een antwoord gaf. "Een klein beetje. Minder erg dan eerst." Ik grinnikte geamuseerd en liet mijn vingers langs haar schouders glijden. "Daar zal je toch aan moeten wennen hoor.. Maar ik slaap wel met mijn ondergoed aan dan, als het echt moet. Ik ben al blij dat ik niet volledig naakt was toen Amphitrite over mijn bed hing." Ik zuchtte even opgelucht. "Ben je dan nu genoeg gekalmeerd om te gaan slapen?" Ik knikte. "Jazeker.." Ik ging al terug onderuit liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyma maa 18, 2013 9:06 pm


Een geamuseerde grinnik klonk vanuit zijn kant en ik voelde zijn vingers over mijn schouder heen glijden. "Daar zal je toch aan moeten wennen hoor.. Maar ik slaap wel met mijn ondergoed aan dan, als het echt moet. Ik ben al blij dat ik niet volledig naakt was toen Amphitrite over mijn bed hing." zuchtte hij en ik glimlachte. Ik grinnikte even en keek toen naar hem op. ''Dan moet je voortaan altijd maar als je in de Olympus bent een onderbroek dragen..'' grinnik ik. Hij knikte op mijn andere vraag en liet zich alweer onderuitzakken terwijl hij me antwoordde. "Jazeker.." Ik glimlachte en ging naast hem liggen. ''En daarbij..'' zei ik zachtjes en ik bracht mijn lippen vlakbij zijn oor. ''Morgen zien we vanzelf wel of jij nog kleren aan hebt als we gaan slapen..'' fluisterde ik zachtjes en ik duwde een kusje op zijn oor. ''Slaap lekker Hades.'' zei ik en legde toen mijn hoofd neer en sloot mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyma maa 18, 2013 9:21 pm


Ze grinnikte vrolijk. "Dan moet je voortaan altijd maar als je in de Olympus bent een onderbroek dragen.." concludeerde ze toen ze me aankeek en ik grijnsde, alsof ik dat al niet deed.. "En daarbij.." zei ze zachtjes en ze bracht haar lippen tot vlak bij mijn oor. "Morgen zien we vanzelf wel of jij nog kleren aan hebt als we gaan slapen.." Fluisterde ze en ze duwde er een kusje tegen toen ze uitgepraat was. Ik was al helemaal enthousiast toen ze het erover had. "Slaap lekker Hades." Zei ze. Ik gaf haar een kus terug en ging op mijn rug naast haar liggen. "We zullen wel zien ja." Ik grijnsde kort en sloot toen mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Emptyma maa 18, 2013 9:49 pm


Ik had heerlijk geslapen, en samen met Hades ontbeten. Hij moest s'ochtends nog wat andere dingen doen, en deed zoals normaal gesproken weer wat langer over het wakker worden. Ik had mijn ochtend door gebracht met Hermes, wachtend op Hades. Toen hij me eindelijk op kwam halen sprong ik in zijn armen en duwde een kus op zijn lippen. Hij had me mee genomen en geleerd hoe ik de span moest besturen. Nu was het aan het schemeren, en we hadden net ons avondeten op. Ik gaf Hermes nog een dikke knuffel en keek met een glimlach naar hem. ''Tot snel Hermes.'' zei ik zachtjes en ik duwde een kus op zijn wang. Ik keek Hades bemoedigend aan en stapte in mijn eigen span. Naast elkaar reden we weg, en ik voelde tevreden de wind in mijn haren blazen. Op een gegeven moment verloor ik bijna de controle over de teugels, maar wist mezelf nog net optijd te redden. Toen we eindelijk in de onderwereld aankwamen waren de bediendes er al om onze paarden over te nemen. ''Nu hebben we de hele avond nog voor onszelf..'' zei ik zachtjes en ik keek hem onschuldig aan. ''Home sweet home.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lets countdown together. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lets countdown together.
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: