Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Lets countdown together.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptydi feb 26, 2013 9:19 pm


Ik had bijna de hele rest van de middag aan de tafel gezeten. Mijn hele humeur was verpest door het gesprek met Hera en Hades. Hermes had me geprobeerd op te vrolijken, maar het was hem weinig gelukt. Ik zag op de grote klok dat het bijna twaalf uur was. Ik voelde een hand op mijn schouder en toen ik om keek zag ik dat die toebehoorde aan mijn vader. ''Ik wil graag even met je dansen lieverd. En ik accepteer geen nee.'' zei hij met een glimlach. Ik keek hem met een flauwe glimlach aan en kwam toen overeind. Hij nam me aan mijn hand vast en leidde me naar de dansvloer. Er was een rustig nummer op dus hij trok me stevig naar hem toe en sloeg zijn armen stevig om me heen. ''Kom op liefje. Niet zo treurig. Nieuw jaar, nieuwe kansen.'' mompelde hij en ik zuchtte. ''In het sprookje is het toch zo dat het beest een soort transformatie ondergaat, zodat Belle zijn gevoelige kant kon zien. Dat alles goed kwam, voordat hij weer terug transformeerde naar een mens? Hij moest toch leren niet zo zelfingenomen te zijn, omdat anders niemand van hem kon houden en hij geen liefde kon voelen..'' mompelde ik terug, en ik vechtte tegen de tranen die weer op kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptydi feb 26, 2013 9:54 pm

Ik draaide me om en krulde me op onder het deken, tegen de kussens aan. Het was hier zoveel warmer dan beneden in de onderwereld, en toch vond ik het er veel beter. Oost west, thuis best zoals ze zeggen, zeker? Ik vroeg me af hoelang ik hier nog verplicht moest liggen de tijd te doden met slapen. En hoe lang ik hier alleen zou liggen..

Even later ging de deur met een klap open. Ik dacht wel dat het Persephone zou zijn en dus deed ik geen moeite om mijn ogen te openen en om te kijken, tot ik de handen aan mijn enkel voelde. Zo te voelen waren het duidelijk mannenhanden. Ik keek verbaasd op en zag Zeus staan, hij trok me richting de rand van het bed en sleurde me bijna het bed uit. "Kom uit bed, we gaan aftellen." Ik haakte mijn vingers om de dekens en hield me klem vast aan het bed. "Ik blijf liever in bed, ja." Siste ik terug en schudde mijn voet los. "Persephone is triestig en ik wil dat je haar nu terug gaat opvrolijken, jij bent haar man en dat is nu dus jouw taak." Zei hij fel terug, met een uitdrukking die sprak dat hij geen tegenspraak dulde. "Kom mee, nu."

Na een tijdje had hij me eindelijk uit bed gekregen en meegesleurd naar de zaal. Het had een hele poos geduurd - hoe, dat wil je niet weten - , ik wist niet eens zeker of we nog op tijd waren voor het aftellen. Maar toen we de zaal binnen wandelden hoorde ik ze al beginnen. "9, 8, 7, 6.." Schreeuwden ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptydi feb 26, 2013 10:09 pm


Liefkozend had mijn vader me over mijn rug gewreven. Op een gegeven moment liet hij me los en ik keek naar hem op. ''Ik ben zo terug lieverd, even kijken of iedereen er is voor het aftellen.'' Ik knikte, en geen seconde later stond ik alleen op de vloer. Ik stond even om me heen te kijken, tot Hermes naast me kwam staan. ''Mag ik nog even met je dansen tot we gaan aftellen?'' vroeg hij met een glimlach en ik knikte. Ik nam zijn schouder en hand vast en rustig begon ik op het ritme van de muziek heen en weer te bewegen. Op een gegeven moment liet hij me los. ''Tijd om af te tellen..'' glimlachte hij. Ik knikte en keek om me heen of ik Hades zag. ''10.. 9.. 8.. 7..'' klonken alle stemmen tegelijk en eindelijk had ik Hades gespot. Ik liet Hermes los en rende op hem af. ''5.. 4...'' klonken de stemmen en hijgend stond ik voor hem. ''Geen ruzie meer. Vergeven en vergeten.'' zei ik zachtjes. ''2.. 1..'' klonken de stemmen en ik zette een stap dichterbij. ''0..'' zei ik zachtjes, waarna ik mijn lippen op de zijne duwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptydi feb 26, 2013 10:30 pm


Ik staarde heel erg verveeld voor me uit terwijl de rest van het gezelschap goden verder ging met aftellen. Het hele feest was sowieso al verpest voor mij, die ruzie met Persephone was een enorme domper voor de sfeer geweest en ik had vanaf het begin al niet willen gaan. En nu merkte ik dat sommige goden en godinnen me boze blikken schonken, het had mijn reputatie er niet op verbeterd. "5..4..." Plots merkte ik Persephone op, ze kwam recht op me af gelopen. Hijgend van alle inspanning stond ze uiteindelijk voor me. "Geen ruzie meer. Vergeven en vergeten." Zei ze, haar stem klonk zo gedempt dat ik mijn uiterste best moest doen om haar te begrijpen tussen de massa. "2..1.." "0" Vulde ze aan en ze duwde haar lippen zachtjes op de mijne. Ik kuste gewillig mee en voelde hoe mijn kaaklijn veranderde en terug draaglijker aan begon te voelen. Ik hief mijn handen op om ze op haar wangen te laten rustten, mijn duimen streelden langs haar jukbeenderen. Ik maakte mijn lippen uiteindelijk los van de hare en glimlachte lichtjes, het was nauwelijks te zien op mijn gezicht. "Gelukkig Nieuwjaar."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptywo feb 27, 2013 8:34 am


Ik voelde hoe hij me gewillig terug kuste en opgelucht dat het goed was bleef ik hem kussen. Ik voelde hoe onder mijn lippen zijn muil langzaam weer veranderde, en er uiteindelijk twee gewone lippen op de mijne gedrukt waren. Hij had zijn handen langs mijn wangen gelegd, en ik voelde hoe hij mijn wangen streelden. Hij maakte uiteindelijk zijn lippen los van de mijne en keek me met een klein glimlachje aan. "Gelukkig Nieuwjaar." zei hij zachtjes en ik glimlachte lief naar hem. ''Jij ook Hades..'' zei ik zachtjes en ik sloeg mijn armen om hem heen. Opgelucht zuchtte ik en hield hem even vast voor ik hem bij zijn hand nam en hem achter me aantrok het gezelschap in, die iedereen aan het zoenen was en gelukkig nieuw jaar aan het wensen was. Hermes keek met een glimlach naar me. ''Gelukkig nieuwjaar.'' zei hij en gaf me drie kussen op mijn wangen. ''Jij ook..'' zei ik zachtjes. Ik zag dat Hera naar me knipoogte en glimlachte halfjes naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptywo feb 27, 2013 7:55 pm


"Jij ook Hades.." Fluisterde ze haast terug en ze sloeg haar armen om me heen met een lieve zucht. Even bleven we zo staan knuffelen, daarna liet ze me los en trok ze me achter zich aan naar de rest van het gezelschap. Overal om ons heen waren ze elkaar aan het feliciteren, en nu kwam Hermes op Persephone af om hetzelfde te doen. Ik was niet in zo'n bui om iedereen te gaan feliciteren, dus ik liet ze maar op mij af komen en gaf die toen terug. "Geven de goden eigenlijk cadeaus?" Vroeg ik toen maar uit nieuwsgierigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptywo feb 27, 2013 8:12 pm


"Geven de goden eigenlijk cadeaus?" hoorde ik Hades nieuwschierig achter me vragen. Ik draaide me naar hem om en glimlachte toen. ''Ja. De meeste althans wel. Volgens mij zoeken ze altijd wel een gelegenheid om kadootjes te geven en ontvangen. Hebberige onsterfelijken.'' grinnik ik en ik ging weer even naast hem staan. ''Ik heb om heel eerlijk te zijn niks voor jou.. Ik wist niet dat je het wou vieren, en daarna hadden we ruzie dus..'' mompelde ik verontschuldigend. ''Ik hoop dat je het niet erg vind?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptywo feb 27, 2013 8:21 pm

"Ja. De meeste althans wel." Antwoordde ze toen ze zich omgedraaid had. "Volgens mij zoeken ze altijd wel een gelegenheid om kadootjes te geven en ontvangen. Hebberige onsterfelijken." Ik grinnikte en focuste mijn aandacht weer op de menigte. "Ik heb om heel eerlijk te zijn niks voor jou.. Ik wist niet dat je het wou vieren, en daarna hadden we ruzie dus.. Ik hoop dat je het niet erg vind?" Ze ging mompelen en ik keek weer op haar neer, zodat ik haar gezicht kon zien. "Is al oké, het maakt niet uit." Ik begon een beetje kortaf te antwoorden omdat ik hoofdpijn had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptywo feb 27, 2013 8:26 pm


"Is al oké, het maakt niet uit." mompelde hij kortaf en ik keek naar hem op. ''Alles goed? Wil je anders naar boven gaan om te slapen? Die goden gaan toch niet zomaar weg.'' vroeg ik bezorgt terwijl ik eventjes over zijn arm wreef. ''Misschien het het korset. Dat is toch een onheilding vind ik..'' mompelde ik. Ik keek weer naar de menigte en wenste een paar goden weer hartelijk gelukkig nieuw jaar. Hermes kwam naast me staan en keek me vrolijk aan. ''Persephone, ben je klaar om te gaan? De feestjes gaan zo van start op aarde.'' zei de jongen met een enorme grijns. Ik fronsde even en keek naar hem. ''Ik weet niet of ik mee ga.. Ik bedoel..'' mompelde ik doelend op Hades. De jongen keek me treurig aan. ''Maar we gaan al jaren naar de aarde toe met oud en nieuw! Het is een traditie..'' Ik keek om naar Hades, peilend of hij het erg zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptywo feb 27, 2013 8:39 pm

Ze had al snel opgemerkt dat er iets scheelde, hoe kon het ook anders.. we waren toch al even getrouwd, lang genoeg om elkaar wat beter te leren kennen. Bezorgd keek ze op. "Alles goed? Wil je anders naar boven gaan om te slapen? Die goden gaan toch niet zomaar weg." Vroeg ze en ik knikte, met een gekwelde blik legde ik mijn hand op mijn voorhoofd. "Liefst." Ik voelde hoe ze vol medelijden over mijn arm wreef. "Misschien het het korset. Dat is toch een onheilding vind ik.." Ik knikte een beetje afwezig, dat ding zat inderdaad echt strak. Ik nam haar hand vast en liet haar nog even een paar goden gelukkig nieuwjaar wensen, maar toen ik haar mee wou trekken om naar boven te gaan kwam Hermes aanzetten. "Persephone ben je klaar om te gaan? De feestjes gaan zo van start op aarde." Ik draaide me om en keek van hem naar haar, mijn ogen vergrootten zich, en ik keek terug naar Hermes. " Die grijns op zijn gezicht zinde me helemaal niet. "Ik weet niet of ik mee ga.. Ik bedoel.." Mompelde ze als antwoord. "Maar we gaan al jaren naar de aarde toe met oud en nieuw! Het is een traditie.." Smeekte hij en ik keek Persephone recht aan toen ze naar me omkeek. "Kom nog even mee naar boven, je moet me nog even helpen." Ik boog me dichter naar haar toe en hield mijn lippen aan haar oor, mijn blik brandde nog steeds op Hermes. "Ik krijg dat korset nooit alleen uit." Fluisterde ik, zodat niemand anders het kon horen en ik draaide me om, waarna ik haar achter me aan trok. We zouden boven wel nog zien of ze mee mocht of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptywo feb 27, 2013 8:45 pm


Toen ik me omdraaide naar Hades staarde hij me al aan. "Kom nog even mee naar boven, je moet me nog even helpen." Hij boog zich voorover, en ik voelde zijn warme adem langs mijn oor strijken. "Ik krijg dat korset nooit alleen uit." fluisterde hij in mijn oor. Resoluut kwam hij weer overeind en trok me gelijk achter zich aan. Ik draaide me om naar Hermes en mimede naar hem dat hij hier op me moest blijven wachten. Hij had gelijk, het uitgaan op aarde was een traditie, en wie was ik als ik me niet hield aan tradities. Rustig liep ik achter Hades aan naar de kamer die ons toegewezen was, en wachtte op wat ik voor hem moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptywo feb 27, 2013 8:55 pm

Ik had Persephone achter me aangetrokken naar boven en wandelde de kamer binnen nadat ik de deur weer van het slot gedraaid had. Ik sloot de deur weer achter haar en liet haar hand los. Ik liep naar de rand van het bed en trok de kobaltblauwe jas uit. Ook het hemd dat daaronder zat, knoopte ik open en zo kwam dat verschrikkelijke mannenkorset tevoorschijn. Ik liet het hemd van mijn armen af vallen en gooide mijn kleren op bed. "Help me, alsjeblieft." Ik keek haar waarschuwend aan, want om uitgelachen te worden door d'r - daar had ik écht geen zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptywo feb 27, 2013 9:03 pm


Hij had de deur achter zich op slot gedraaid, en fronsend keek ik er naar. Waar was dat voor nodig? Ik volgde met mijn ogen zijn bewegingen. Langzaam trok hij zijn jasje uit, en liet het hemd van zijn armen glijden toen hij die ook open geknoopt had. "Help me, alsjeblieft." klonk het zielig, en toen ik zijn waarschuwende blik zag, moest ik mezelf in bedwang houden om niet in de lach te schieten. Ik knikte en liep naar hem toe, waarna ik aan de touwen begon te prutsen. Met een moeilijk gezicht keek ik naar het ding en begon aan touwtjes te trekken. Uiteindelijk kwam het ding los, en viel het met een klap op de grond. ''Zo. Een stuk beter niet waar?'' grinnikte ik en ik trok hem aan zijn arm zodat hij zich om zou draaien. Ik gleed met mijn vinger langs zijn blote borst en keek naar hem op. ''Ik hoop dat je het niet erg vind maar.. Ik ga met Hermes mee naar de aarde om te feesten. Het is een van onze kleine tradities.'' mompelde ik en ik keek onschuldig naar hem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptywo feb 27, 2013 9:18 pm

Ik zag de grijns op haar gezicht al aankomen, maar ze hield het keurig in toen ik mijn wijsvinger waarschuwend in de lucht hield. Ze kwam naar me toe gelopen en begon aan de koorden te trekken, zodat ze hem los kon maken en hem met een grote klap op de grond kon gooien. "Zo. Een stuk beter niet waar?" Ik ademde opgelucht uit en draaide me terug naar haar om toen ze me aan mijn arm trok. "Véél beter." Ik wreef even mijn haren uit mijn gezicht en volgde de beweging van haar vingers die over mijn borst liepen. Ze keek me onschuldig aan. "Ik hoop dat je het niet erg vind maar.. Ik ga met Hermes mee naar de aarde om te feesten. Het is een van onze kleine tradities." Ze mompelde en het was wel duidelijk van mijn gezicht af te lezen dat ik het niet daar mee eens was. "Je gaat?" Ze had het zo even besloten zonder mijn toestemming. "Ik weet niet of ik dat wel zo'n goed idee vind, je weet hoe Hermes is.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptywo feb 27, 2013 9:24 pm


Zijn gezicht betrok volledig, en ik wachtte tot de uitbarsting kwam. "Je gaat?" Zij hij vol afschuw en ik keek hem aan. "Ik weet niet of ik dat wel zo'n goed idee vind, je weet hoe Hermes is.." Ik zuchtte en nam zijn hand vast. ''Ja Hades ik ga. Ik weet wat jij vind van Hermes, maar het blijft mijn beste vriend en het is een van onze tradities. Ik ga al sinds ik zestien ben met hem mee naar de aarde.'' zuchtte ik en ik keek hem met een glimlach aan. ''Ik beloof je, er gebeurt niks. Hij is niet zoals jij denkt dat hij is. En daarbij, als je me nu al niet kan vertrouwen, hoe wou je het dan volhouden als ik hier 6 maanden ben, zonder dat jij naar boven mág komen.'' redeneerde ik en ik keek hem onschuldig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptywo feb 27, 2013 9:37 pm

Ze zuchtte en nam mijn hand vast. "Ja Hades ik ga. Ik weet wat jij vind van Hermes, maar het blijft mijn beste vriend en het is een van onze tradities. Ik ga al sinds ik zestien ben met hem mee naar de aarde." Verweerde ze zich moedig tegen me en ik keek haar lang aan. Zestien jaren oud en dan al mee gaan om te gaan fuiven met Hermes.. Ik was er niet gerust op. "Ik beloof je, er gebeurt niks. Hij is niet zoals jij denkt dat hij is. En daarbij, als je me nu al niet kan vertrouwen, hoe wou je het dan volhouden als ik hier 6 maanden ben, zonder dat jij naar boven mág komen." Ze keek me weer in alle onschuld aan en ik trok haar aan haar hand mee toen ik richting het bed liep om te gaan liggen. De hoofdpijn nam niet af en die discussie.. "Het is dat ik hém niet vertouw." Ik ging op de rand zitten en trok mijn broek uit, waarna ik in mijn boxershort onder de dekens ging liggen. "Ik wil niet dat je met hem alleen beneden bent, dat moet je begrijpen." Ik trok haar naast me op het bed en trok haar tegen me aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptywo feb 27, 2013 9:50 pm


Hij trok me aan mijn hand vast achter zich aan richting het bed. Ik zuchtte en wachtte af op wat hij nu ging zeggen, terwijl hij de rest van zijn kleren uit trok. "Het is dat ik hém niet vertouw." Hij legde zichzelf onder de dekens en ik keek rustig naar hem. "Ik wil niet dat je met hem alleen beneden bent, dat moet je begrijpen." Hij trok me naar beneden op het bed en naast zich. Ik wurmde me los uit zijn greep en stond weer overeind naast het bed. ''Hades, ook al waardeer ik je bezorgdheid ontzettend, ik ga met hem mee. Het is al die jaren goed gegaan, en ik kan me niet voorstellen dat het nu anders zou zijn. Daaarbij ben ik niet met hem alleen, alle mensen zijn daar ook aan het feesten.'' Ik streek de jurk glad die ik nog steeds aan had en keek in de kleerkast wat Hermes had neer gelegd. Ik glimlach en haalde het zwarte jurkje uit de kast. Het was eighty's time. Ik boog me weer voorover in de kast om te kijken wat voor accesoires hij nog meer klaar had gelegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptywo feb 27, 2013 10:07 pm


Ze wurmde zich weer vanonder mijn arm vandaan en kroop overeind. "Hades, ook al waardeer ik je bezorgdheid ontzettend, ik ga met hem mee. Het is al die jaren goed gegaan, en ik kan me niet voorstellen dat het nu anders zou zijn. Daarbij ben ik niet met hem alleen, alle mensen zijn daar ook aan het feesten." Zei ze en ik zuchtte. Ze liep naar de kast en haalde wat kleren tevoorschijn. "Wees voorzichtig, oké.." Ik keek even naast me op de klok. "En kom op tijd terug alsjeblieft." Ik keek naar de zwarte jurk die ze had aangetrokken. "Je ziet er prachtig uit.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptydo feb 28, 2013 9:38 am


Hij zuchtte, en ik wist dat hij nu toegegeven had. "Wees voorzichtig, oké.. En kom op tijd terug alsjeblieft." Ik was ondertussen uit de kast gekomen en had allemaal neongekleurde riemen gevonden, die ik een voor een om deed. "Je ziet er prachtig uit.." mompelde Hades en ik glimlachte. ''Dankje. Alleen moeten deze dingen er nog omheen.'' glimlachte ik en ik toonde hem de riemen. Ik had een felgekleurd lint rond mijn hoofd geknoopt, en de drie riemen rond mijn middel. Als laatste deed ik nog de armbanden om. Ik had een stel gympjes van Hermes gekregen, en die deed ik ook aan mijn voeten, zodat ik helemaal klaar was. Ik liep naar Hades toe en gaf hem een kusje op zijn wang. ''Slaap lekker lieverd, tot over een paar uur.'' zei ik zachtjes waarna ik de kamer uit liep. Ik rende naar Hades en samen gingen we de avond tegemoet.

Giechelend stond ik voor de deur. ''Sssht stil Hermes. Dit is mijn kamer. Dacht ik. Waarom geven ze me ook een nieuwe kamer.'' fluisterde ik lacherig. Ik liep tegen de deur op en werd opgevangen door Hermes. ''Auw. Stomme deur. Waarom geeft ie niet mee.'' mopperde ik en ik kwam weer overeind. Ik deed de deur open en keek om naar Hermes. ''Slaap lekker Hermes, ik had echt een geweldige avond.'' glimlachte ik. ''Ik ook. Ik dacht al bijna dat je zo'n braaf huisvrouwtje was geworden.'' zei hij met een grijns. Ik schudde giechelend mijn hoofd en gaf hem een klein duwtje. ''Je kent me toch. Ik ga snel naar binnen, voor ik Hades wakker maak..'' mompelde ik en ik gaf hem een kus op zijn wang. Hij hield me nog eventjes vast, en toen strompelde ik de kamer in. Ik trok mijn jurkje uit en de riemen en armbanden, en kroop voorzichtig naast Hades in bed. ''Slaap lekker Hades..'' fluisterde ik weer en ik duwde een kusje in zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptydo feb 28, 2013 8:37 pm


"Dankje. Alleen moeten deze dingen er nog omheen." Glimlachte ze en ze zwaaide met de felgekleurde riemen die ze in haar rechterhand hield. Ik zuchtte en keek hoe ze ze om deed. The 80's, wat een vreselijke boel was dat toch.. Gelukkig had ik er niet veel van moeten meemaken, aangezien ik toch beneden zat. Maar alle doden uit dat decennia had ik wel regelrecht naar tartarus verbannen. "Slaap lekker lieverd, tot over een paar uur." Zei ze toen ze klaar was, duwde nog een klein kusje op mijn wang en rende de deur uit.

Een paar uren later lag ik draaiend en kerend in het gigantische tweepersoonsbed, waar ik àlleen in lag. Het stoorde mij dat Persephone er niet was, en met al dat lawaai beneden deed ik nu ook geen oog meer dicht. Daarbij had ik het veel te warm en toen Amphitrite ook nog even voor een tijdje tegen de deur ging gaan bonken, brak het zweet me pas echt uit. Ik had me niet meer bewogen, in de hoop dat ze wel weg zou gaan, en het was een wonder dat dat echt gebeurde. De feestende goden beneden bleven er echter op los tieren, de stemmen van Dionysus en Poseidon klonken er zoals gewoonlijk fel bovenuit. Je kon ze alle onzin horen uitkramen in hun zatte bui, en ik kon er niet aan denken dat Persephone op aarde was in het gezelschap van Hermes. Wat zouden ze allemaal uitsteken..

Ik schrok op uit mijn slaap bij het horen van een klap tegen de deur, en eerst dacht ik dat het Amphitrite weer was.. Aan de stemmen daarachter te horen waren het Persephone en Hermes. Eindelijk... Ik luisterde even naar het gesprek, terwijl ik mijn ogen gesloten hield, en bleef stil toen ze binnen geslopen kwam. Ze trok haar kleren uit en ik voelde dat ze in bed kroop toen het achter me inzakte. "Slaap lekker Hades.." Hoorde ik haar fluisteren en ik voelde haar lippen onderaan mijn nek. Ik kreeg een vage glimlach op mijn gezicht en rolde me op mijn andere zij. "Je bent laat." Verzuchtte ik, en ik rook een onaangename walm. Ik opende mijn ogen en keek haar recht aan, het duurde even voordat ik gewend was aan het licht want hier was het klaarder dan onze slaapkamer in de onderwereld. "Je hebt alcohol gedronken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptydo feb 28, 2013 8:45 pm


"Je bent laat." had hij zuchtend gezegd, en ik keek hem met open ogen aan. ''Klopt. Het was nogal gezellig daarbeneden. Heel anders feesten dan hier met die stoffige goden.'' antwoordde ik hem verontschuldigend en ik glimlachte naar hem. Het maakte me eigenlijk weinig uit, het was niet zo dat ik anders toch veel zou doen hier behalve slapen. Opeens kwam hij overeind en keek me recht aan. Ik hield mijn hoofd vragend schuin en wachtte tot hij aan het licht was gewend. "Je hebt alcohol gedronken." zei hij, en hij klonk bijna verbaasd. Ik knikte en haalde mijn schouders op, terwijl ik mezelf ietsjes omhoog werkte. ''Dat klopt. Ik ben toch uit geweest. Doe nou niet verbaasd, bij een feest hoort een beetje drank. Ik ben geen kind meer Hades.'' mompelde ik en ik fronsde eventjes. ''Daarbij hebben ze op aarde heerlijk zoete drankjes.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptydo feb 28, 2013 8:57 pm


"Klopt. Het was nogal gezellig daarbeneden. Heel anders feesten dan hier met die stoffige goden." Antwoordde ze verontschuldigend en ik snoof, ze zou eens moeten weten hoe het er daarstraks aan toe ging.. Eigenlijk waren Dionysus en Poseidon de feestvarkens. Ze kwam ook omhoog zitten zodra ik uitgesproken was en keek me fronsend aan. "Dat klopt. Ik ben toch uit geweest. Doe nou niet verbaasd, bij een feest hoort een beetje drank. Ik ben geen kind meer Hades. Daarbij hebben ze op aarde heerlijk zoete drankjes." Mompelde ze en ik ging weer neerliggen op de matras. "Ik probeer enkel te zeggen dat je moet oppassen.. En weet je zeker dat je niet teveel op hebt? Ik hoorde je daarnet tegen de deur botsen." Ik keek haar beschuldigend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptydo feb 28, 2013 9:07 pm


Hij ging weer liggen en ik keek hem rustig aan. "Ik probeer enkel te zeggen dat je moet oppassen.. En weet je zeker dat je niet teveel op hebt? Ik hoorde je daarnet tegen de deur botsen." sprak hij, en ik kreeg een beschuldigende blik op me af gevuurd. Ik schudde mijn hoofd en keek hem rustig aan. ''Ik loop al vaak genoeg tegen deuren op als het klaarlichte dag is en ik niks op heb. Dus daar heeft het niet aan gelegen. Ik dacht dat ik de deur al open gemaakt had. Gewoon een klein foutje.'' mompelde ik en ik kwam overeind. ''Maar nu je het erover hebt, volgens mij stink ik nogal. Ik zal wel even douchen voor ik er weer bij kom liggen..'' mompelde ik en ik kwam langzaam overeind. Ik stapte uit het bed en trok mijn bh uit terwijl ik richting de badkamer liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptydo feb 28, 2013 9:11 pm


Ze schudde haar hoofd en keek me rustig aan. "Ik loop al vaak genoeg tegen deuren op als het klaarlichte dag is en ik niks op heb. Dus daar heeft het niet aan gelegen. Ik dacht dat ik de deur al open gemaakt had. Gewoon een klein foutje." Mompelde ze en ze kwam overeind. "Maar nu je het erover hebt, volgens mij stink ik nogal. Ik zal wel even douchen voor ik er weer bij kom liggen.." Ik knikte en liet haar d'r gaan maar gaan. Ik keek op de klok en zag dat het al half zes in de ochtend was, hopelijk konden we lang uitslapen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Emptydo feb 28, 2013 9:20 pm


Ik stapte snel onder de douche om tegelijkertijd mijn tanden te poetsen. Vijf minuutjes later kwam ik er al weer onder uit en trok ik een schone onderbroek aan en een pyama jurkje. Ik liep de kamer weer uit en bukte me bij het jurkje dat ik eerder vandaag op de grond gesmeten had om in de zakken te voelen. Ik kon toch zweren dat ik hier iets in gestopt had? Eindelijk voelde ik het en pakte ik het eruit. Ik liep weer naar Hades toe en ging op mijn knieën naast hem zitten. ''Hades.. Ik heb toch nog iets voor je kunnen halen..'' mompelde ik en ik opende mijn hand. Een klein zilveren kettinkje was zichtbaar met een hartvormig hangertje eraan. ''Ik weet.. het is misschien een beetje vrouwelijk. Maar ik heb onze trouwdatum er in laten graveren en onze namen. Dan kun je hem dragen onder je kleren, dan heb je altijd een klein beetje van mij bij je.'' zei ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lets countdown together. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lets countdown together.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: