Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Lets countdown together.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptydo maa 07, 2013 9:30 pm

De rust werd al snel verstoord door het gegil die ze uitstootte toen ze van hem wegrende. Wat voor een spelletje waren ze nu aan het spelen, een kinderspelletje? Hoe oud waren ze.. Ik keek kil op hun neer en slaakte een zucht, nu al ietwat geïrriteerder. "Je kijkt jaloers, Hades." Ik werd opgeschrikt uit mijn minachtende gedachten door Hera. "Niet waar.." Snauwde ik en ze haalde haar schouders op. "Maak je er niet druk over, ik zie dat je het niet toe wil geven maar ik ken je wel beter dan dat hoor. En ik merk dat je er totaal niet gediend van bent dat Hermes zich met haar bezig houdt.." Ik liet een gegrom uit mijn keel ontsnappen en probeerde haar verwijtingen te negeren, het lukte niet. "Rustig, rustig.." Ze legde haar hand op mijn schouder en probeerde me te kalmeren. "Waarom maak je je zo druk?" Ik keek haar kort aan. "Die jongen wil meer dan vrienden zijn, Hera, dat zie je toch." Murmelde ik. "Ik vertrouw hem niet.. En het zint me niet dat ik het niet kan controleren wanneer ze hier is." Het bleef even stil. "Wil je dat ik ze in de gaten hou?" Ik wachtte even maar knikte toen stijfjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptydo maa 07, 2013 9:48 pm


Over Hermes zijn schouder heen zag ik Hermes op het balkon staan naast Hera, en vrolijk zwaaide ik naar hun. Hera zwaaide kort terug. Toen ik mijn hand weer naar beneden bracht stootte ik per ongeluk tegen Hermes zijn neus aan, waardoor hij van schrik achterover tuimelde, met mij over hem heen. Ik slaakte weer een gilletje en viel boven op hem op de grond. ''Sorry Hermes gaat het?'' vroeg ik geschrokken en hij knikte. ''Ik schrok alleen maar.'' grinnikte hij waarna hij weer overeind kwam. ''Okee gelukkig maar.'' glimlachte ik en ik schudde mijn haren even los. Ik liet me achterover zakken tussen de bloemen en zuchtte. ''ik heb het toch wel gemist hier hoor..'' mompelde ik. ''Alleen maar hier of..'' mompelde de jongeman naast me en ik glimlachte naar hem. ''Jou natuurlijk ook. Je bent mijn beste vriend, ik zou niet weten wat ik zonder je moet.'' glimlachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptydo maa 07, 2013 10:02 pm


Plots had Persephone ons opgemerkt en ze hief haar hand op om kort naar ons te zwaaien. Hera zwaaide vrolijk terug, ik hield mijn hand waar die was: op de reling. Toen ze haar hand weer naar beneden liet zakken, botste die op tegen Hermes' neus. Ze tuimelden naar achteren, ik trok even een scheve grijns. "Stop Hades, je hebt weer leedvermaak." Hoorde ik Hera op gedempte toon sissen. Ik wist dat ze er niet tegen kon wanneer ik zo neerbuigend met mensen om ging.. Ik snoof even en kneep mijn ogen nog nauwer samen toen ik ze zo bij elkaar zag zien liggen. Ik draaide me om en liep een beetje gepikeerd terug naar binnen. Hera bleef op het terras staan om achter mijn rug om Persephone duidelijk te proberen maken dat ze moest komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptydo maa 07, 2013 10:09 pm


Toen ik weer naar het balkon keek zag ik dat hera druk aan het gebaren was. Toen ik even had getuurd begreep ik eindelijk dat ze wou dat ik naar binnen kwam. ''Ik moet weer naar binnen. De baas roept.'' grinnikte ik en ik kwam overeind. Hermes trok me aan mijn hand terug naar beneden. ''Blijf. Alsjeblieft?'' mompelde hij smekend en ik schudde mijn hoofd. ''Over drie maanden ben ik weer helemaal voor jou, onthou dat. Nu moet ik terug naar Hades.'' zei ik met een glimlach. Ik maakte me los van hem en duwde een kus op zijn wang, waarna ik vlug overeind kwam en terug naar het paleis rende. Ik rende de trappen op en uiteindelijk liep ik rustig de kamer binnen. ''Hai Hades. Ik had gezien dat je weer wakker was?'' zei ik met een glimlach en ik keek hem vrolijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptydo maa 07, 2013 10:18 pm


Ik had Hera gewoon haar gangetje laten gaan, haar wegsturen uit de kamer zou nogal onbeleefd overkomen. Dit was ten slotte haar eigen paleis.. Het licht in de badkamer was ietwat minder fel, ook de temperatuur was er een stuk wat minder. Het was gewoon ongelofelijk hoe warm het was op de Olympus, zélfs nu het ook winter kon zijn. Ik friste mezelf wat op en maakte mijn wangen nat met wat ijskoud water, het was een heerlijk gevoel. Ik besloot om nog wat in mijn onderbroek te blijven rondlopen, want ik wou nog niet direct naar beneden.. ook al was het al in de namiddag. Ik wandelde de kamer weer binnen en zag dat Persephone er ook net weer was. "Hai Hades. Ik had gezien dat je weer wakker was?" sprak ze vrolijk. Ik nam mijn kop koffie op van het nachtkastje en dronk er een paar slokken van. "Blijkbaar dan toch iets dat je van je echtgenoot opmerkt." Snauwde ik bot terwijl ik naar de donkere vloeistof in het kopje keek. Uit mijn ooghoeken zag ik dat Hera langs ons heen liep en de kamer verliet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptydo maa 07, 2013 10:22 pm


Hij nam het kopje koffie weer op wat hij had meegenomen voor hij weer ging slapen. "Blijkbaar dan toch iets dat je van je echtgenoot opmerkt." snauwde hij op botte toon. Ik sloot mijn ogen even en haalde diep adem. Geen probleem van maken, hij heeft gewoon een humeurtje na het slapen. Ik zuchtte even en plakte weer een glimlach op mijn gezicht. Ik zag dat Hera net weer de kamer uit liep en richtte mijn blik op Hades. ''Tja, de hele middag in een kamer zitten wachten tot je wakker wordt leek me ook weer zo zonden, dus ik heb gekaart met de rest beneden, en ben met Hermes buiten geweest, zoals je waarschijnlijk net wel gezien hebt.'' glimlachte ik en ik keek hem nog steeds vrolijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyvr maa 08, 2013 8:55 pm


Ik keek toe hoe ze haar ogen sloot en diep zuchtte. Met een opgetrokken wenkbrauw en een vervreemde blik bekeek ik haar even, maar vervolgens draaide ik mij toch om. Het bed lag wel wat beter dan zo te blijven staan, dus ging ik ook maar gaan liggen. Ik smeet de kamerjas van me af en staarde een beetje naar buiten. "Tja, de hele middag in een kamer zitten wachten tot je wakker wordt leek me ook weer zo zonden," glimlachte ze vrolijk en ik keek haar kort aan. "dus ik heb gekaart met de rest beneden, en ben met Hermes buiten geweest, zoals je waarschijnlijk net wel gezien hebt." Ik haalde mijn schouders kort op. "Nee, je meent het." Met een geïrriteerde zucht liet ik me weer wat onderuit zakken en sloot ik mijn ogen. Wanneer zou ze nu eindelijk eens snappen wat ik wou? En dat die jongen niet goed voor haar is..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyvr maa 08, 2013 9:32 pm


Hij was weer op het bed gaan zitten. Toen ik eindelijk klaar was met praten keek hij me even kort aan en haalde toen zijn schouders op. "Nee, je meent het." klonk hij geirriteerd, waarna hij zuchtte. Ik zuchtte ook en haalde even mijn hand over mijn gezicht heen. ''Hades wil je nog wat leuks doen samen vanmiddag hier in de Olympus, of wil je liever gehumeurd in je eentje in bed blijven liggen?'' mompelde ik toen terwijl ik hem lichtelijk teleurgesteld aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyvr maa 08, 2013 9:42 pm


Ze liet ook een zucht uit haar mond ontsnappen en wreef vermoeid in haar gezicht. Ze zag er niet afgemat uit, in tegenstelling tot mij. "Hades wil je nog wat leuks doen samen vanmiddag hier in de Olympus, of wil je liever gehumeurd in je eentje in bed blijven liggen?" mompelde ze toen. Ik zag de teleurstelling op haar gezicht, ook al probeerde ze dat te verbergen. "Ik weet het niet," ik keek even naar het plafond. "ik heb nog niets gegeten vandaag.. En ik moet nog even nadenken wanneer we terug naar de onderwereld gaan. Alles hangt er een beetje vanaf of er vanavond nog dingen gepland zijn.." Ergens kon ik niet wachten om te vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyvr maa 08, 2013 9:59 pm


"Ik weet het niet," mompelde hij, waarna hij naar het plafond keek. "ik heb nog niets gegeten vandaag.. En ik moet nog even nadenken wanneer we terug naar de onderwereld gaan. Alles hangt er een beetje vanaf of er vanavond nog dingen gepland zijn.." Ik knikte begrijpend en veegde even mijn haren uit mijn gezicht. ''Prima. Wil je wat gaan eten dan? Of beter, heb je uberhaupt wel zin om wat tijd met mij door te brengen vandaag, of ben je liever alleen?'' mompelde ik en ik keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyvr maa 08, 2013 10:04 pm


Ze knikte begrijpend, wreef de haren uit haar gezicht en keek me lang aan. "Prima. Wil je wat gaan eten dan? Of beter, heb je uberhaupt wel zin om wat tijd met mij door te brengen vandaag, of ben je liever alleen?" Ik duwde me overeind op mijn ellebogen en beantwoordde haar blik scherp. Ze had een vragende blik in haar ogen, maar ik merkte op dat ze ergens wel boos was. "Ik wil hier eten." antwoordde ik kort, bewust die ene vraag genegeerd. "Wil je wat gaan halen." Het was niet echt een vraag..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyvr maa 08, 2013 10:17 pm


Hij werkte zichzelf wat overeind en keek me met een scherpe blik aan. Voor een moment zweeg hij. "Ik wil hier eten." antwoordde hij uiteindelijk kortaf. "Wil je wat gaan halen." Ik zuchtte diepe en sloeg mijn armen over elkaar heen. ''Nee. Over een half uur is de tafel beneden gedekt voor een feestelijk avondmaal, op de eerste dag van het nieuwe jaar. Net zoals elk jaar. Dus als je wat wil eten kom je maar naar beneden. Ik ben geen bediende.'' mopperde ik. ''En anders zoek je het maar lekker zelf uit, ik wacht wel tot je wat minder gehumeurd bent eer ik weer tegen je praat.'' zuchtte ik waarna ik de kamer uit liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyvr maa 08, 2013 10:42 pm

Ze sloeg haar armen voor haar borst en slaakte de diepste zucht tot nu toe, ik zou haast zweren dat ze zelf gehumeurd was. "Nee. Over een half uur is de tafel beneden gedekt voor een feestelijk avondmaal, op de eerste dag van het nieuwe jaar. Net zoals elk jaar. Dus als je wat wil eten kom je maar naar beneden. Ik ben geen bediende." Antwoordde ze mopperend terug. "En anders zoek je het maar lekker zelf uit, ik wacht wel tot je wat minder gehumeurd bent eer ik weer tegen je praat." Ik trok een verbaasde blik en keek even naar de klok, het was bijna avond zoals ze al zei.. En ze wandelde de deur uit. Leuk.

Een halfuur later liep ik op blote voeten naar de eetzaal. De tegels onder mijn voeten voelden lekker koel aan. Het was zo warm hier op de Olympus, zelfs als de nacht viel en het normaal wat koeler zou moeten worden.. Ik had een dunne broek aangetrokken en een hemdje aangedaan, maar om het te dicht te knopen zag ik ook niet zitten. De ramen in de feestzaal stonden wagenwijd open, omdat het zo'n prachtig weer was. Ergens vermoedde ik dat het kwam door de terugkeer van Persephone, tijdelijk dan wel. Ik zocht mezelf een stoel en ging zitten, ik rammelde en trok me er helemaal niets van aan dat ik hier met een ontbloot bovenlijf zat. Uitgeput van de hitte zuchtte ik even, in de hoop dat Amphitrite zoals Poseidon belooft had ditmaal op haar kamer zou blijven..

Hera liet zich van de marmeren troon af glijden en stond op. Het was bijna tijd voor het avondmaal en aangezien ze niet wist hoe het nu tussen Hades en Persephone gegaan was, nadat ze vertrokken was, hoopte ze dat ze één van hen zou tegenkomen. Het allerliefste wou ze Persephone nog even spreken, voor ze alweer moest gaan, maar ook omdat ze haar nog iets belangrijks moest vertellen. Zelf wist ze dat ze het anders nooit zou weten. Ze spotte Hermes nog in de gang maar zag haar verder niet, en ook Hades was al aan tafel komen zitten. Het was voor de hand liggend dat ze wel in de tuinen zou zitten. Hera liep er heen en kwam haar gelukkig in de weg tegen. "Persephone, ik zocht jou." Glimlachte ze vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyvr maa 08, 2013 10:49 pm


Toen ik de kamer uit gelopen was zuchtte ik en liep ik gelijk door naar beneden. ''Persephone!'' hoorde ik Hermes stem al galmen en ik schudde mijn hoofd. ''Nu even neit Hermes. Ik zou het op prijs kunnen stellen als ik eventjes alleen kan zijn.'' zuchtte ik toen de jongen naast me stond. Hij knikte begrijpend en liep toen weer de andere kant op. Met een zuchtje liep naar buiten naar de tuinen toe, en liet me daar midden op het gras op de grond zakken. Ik ging liggen en staarde naar de blauwe lucht, waar een schemer langzaam zich op drong. Na een hele tijd hoorde ik voetstappen naast me en toen ik op keek zag ik dat het Hera was. "Persephone, ik zocht jou." klonk haar stem vriendelijk en ik zuchtte. ''Toevallig, ik jou niet.'' mompelde ik en kwam toen overeind. ''Sorry. Ik ben een beetje moe. Is er iets bijzonders dat je me zocht of gaan we eten?'' vroeg ik toen met een klein glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyvr maa 08, 2013 11:00 pm

Met een ietwat vertrokken gezicht begon ik mijn eten al uit te scheppen op mijn bord, dat deed de rest van het goden gezelschap ook trouwens. Ik nam vanalles wat ik maar lekker vond of wat volgens mij wel lekker leek. Mijn hele bord schepte ik zo vol, waarna ik gretig begon te eten. Persephone of niet, ik had honger en het maakte me helemaal niets uit of ze mij gezelschap kwam brengen aan tafel of boven bleef. Geen idee waar ze was.

"Toevallig, ik jou niet." Antwoordde Persephone bot, ze lag languit op het gras maar werkte zichzelf toch wat naar omhoog om me te kunnen zien. "Sorry. Ik ben een beetje moe. Is er iets bijzonders dat je me zocht of gaan we eten?" Vroeg ze en ik negeerde haar eerste scherpe opmerking. "Dat ook." Ik stak mijn hand uit zodat ze die kon aannemen en trok haar voorzichtig overeind. Ik ging pas door met praten toen we richting de eetzaal liepen. "Nee, ik moest je nog iets zeggen. Hades is binnenkort jarig en ik weet dat hij het jou nog niet verteld heeft, want dat doet hij ook nooit. Zoals gewoonlijk viert hij het niet, hij heeft niets met datums.. Maar ik dacht dat ik het maar beter kon zeggen. Toch raad ik je echt aan geen cadeaus te kopen, dat heeft hij absoluut niet graag. Verwen hem met gebaren." Ik glimlachte naar haar, doelend op ons eerdere gesprek, en wist dat ze me zou begrijpen. "Is alles nu eigenlijk oké tussen jullie? Ik hoorde weer een domper in het gesprek daarstraks.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyvr maa 08, 2013 11:06 pm


Ze bood haar mijn hand aan en ik nam hem aan, waarna ik me overeind liet trekken. Ik klopte mijn kleren af en liep toen met haar mee richting de eetzaal. "Nee, ik moest je nog iets zeggen. Hades is binnenkort jarig en ik weet dat hij het jou nog niet verteld heeft, want dat doet hij ook nooit. Zoals gewoonlijk viert hij het niet, hij heeft niets met datums.. Maar ik dacht dat ik het maar beter kon zeggen. Toch raad ik je echt aan geen cadeaus te kopen, dat heeft hij absoluut niet graag. Verwen hem met gebaren." Ze glimlachte naar me, en op een of andere manier moest ik op mijn lip bijten om het niet uit te proesten. ''Hera je gedraagt je als een pimp zo'n beetje.'' grinnikte ik. Toen ze verder sprak was ik gelijk weer stil. "Is alles nu eigenlijk oké tussen jullie? Ik hoorde weer een domper in het gesprek daarstraks.." Ik schudde mijn hoofd. ''Het was okee voor ik uit ging met Hermes om het nieuwe jaar te vieren. Daarna begon hij zich opeens raar te gedragen en nu is hij alleen maar chagerijnig en alles. Maar goed. Ik hoop dat dat vanzelf wel weer bijtrekt, want wat ik ook doe ik krijg alleen maar gesnauw naar mijn hoofd.'' zuchtte ik. ''wanneer is Hades dan jarig?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyvr maa 08, 2013 11:17 pm


"Hera je gedraagt je als een pimp zo'n beetje." Grinnikte ze en ik haalde mijn schouders nonchalant op. Jongerentaal.. Ze schudde haar hoofd daarna. "Het was okee voor ik uit ging met Hermes om het nieuwe jaar te vieren. Daarna begon hij zich opeens raar te gedragen en nu is hij alleen maar chagerijnig en alles. Maar goed. Ik hoop dat dat vanzelf wel weer bijtrekt, want wat ik ook doe ik krijg alleen maar gesnauw naar mijn hoofd." Legde ze uit en ik zuchtte, een beetje meelevend met d'r maar ook dat hij zich nu zo weer ging gedragen als ik hem hielp. Het arme kind.. Hoe kan hij verwachten dat ze iets terug doet als de liefde maar van één kant komt? "Ik hoop het ook voor jou, hij is nogal onvoorspelbaar. Is hij altijd geweest trouwens, al moet ik zeggen dat zijn mistige oord er niet veel aan bijgedragen heeft." We zuchtten beiden en even was het stil. "Wanneer is Hades dan jarig?" Vroeg ze. "De 6e, je hebt dus nog vijf dagen om te bedenken wat je gaat doen. En vraag me maar niet hoe oud hij wordt, geloof me.. Dat wil je niet weten."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyvr maa 08, 2013 11:22 pm


Hera had ook gezucht, en ik kon bijna een meelevend ondertoontje horen. "Ik hoop het ook voor jou, hij is nogal onvoorspelbaar. Is hij altijd geweest trouwens, al moet ik zeggen dat zijn mistige oord er niet veel aan bijgedragen heeft." We zuchtten allebei eventjes, waarna het voor een moment stil was, eer ze mijn andere vraag beantwoordde. "De 6e, je hebt dus nog vijf dagen om te bedenken wat je gaat doen. En vraag me maar niet hoe oud hij wordt, geloof me.. Dat wil je niet weten." Ik grinnikte vrolijk en schudde mijn hoofd. ''Ik denk inderdaad dat ik het niet wil weten, dan zou ik zodadelijk nog gillend weg rennen.'' zei ik lachend en ik zuchtte weer. ''Dan heeft hij in ieder geval nog 4 dagen om zich weer enigszins normaal te gaan dragen. En ik ga hier niet moeilijk over doen, hoe botter hij doet, hoe minder moeite ik ga doen om iets leuks te maken van zijn verjaardag.'' mompelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyvr maa 08, 2013 11:32 pm


Ze begon vrolijk te grinniken, gelukkig was ze al iet wat opgebeurder. "Ik denk inderdaad dat ik het niet wil weten, dan zou ik zodadelijk nog gillend weg rennen." Ze lachte. "En ik ben net iets jonger, herinner me er niet aan." Ik lachte met haar mee. "Dan heeft hij in ieder geval nog 4 dagen om zich weer enigszins normaal te gaan dragen. En ik ga hier niet moeilijk over doen, hoe botter hij doet, hoe minder moeite ik ga doen om iets leuks te maken van zijn verjaardag." Vervolgde ze mompelend en ik zuchtte opnieuw. "Ach, hij kan er niet aan doen.. Sommige mensen zijn nogal pessimistisch ingesteld. Hij heeft een moeilijk karakter, vooral als je hem niet goed kent. En ik heb hem nog nooit verliefd meegemaakt.." Even zonk ik weg in een gedachte, maar praatte toen verder. "Daarbij is het hier behoorlijk warm vergeleken de onderwereld, zeker nu bij je terugkomst. Dat heeft er vast wel iets mee te maken, zoek de kleine dingetjes die hem van streek gemaakt kunnen hebben als hij zo'n bui heeft want meestal zijn die de oorzaak. Het zal vast wel beter gaan als hij weer thuis is, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij dan enthousiast en vrolijk zal gaan huppelen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyvr maa 08, 2013 11:39 pm


Hera zuchtte opnieuw, en ik keek even opzij om haar aan te kunnen kijken. "Ach, hij kan er niet aan doen.. Sommige mensen zijn nogal pessimistisch ingesteld. Hij heeft een moeilijk karakter, vooral als je hem niet goed kent. En ik heb hem nog nooit verliefd meegemaakt.." Ze was even stil, en nieuwschierig keek ik naar haar. "Daarbij is het hier behoorlijk warm vergeleken de onderwereld, zeker nu bij je terugkomst. Dat heeft er vast wel iets mee te maken, zoek de kleine dingetjes die hem van streek gemaakt kunnen hebben als hij zo'n bui heeft want meestal zijn die de oorzaak. Het zal vast wel beter gaan als hij weer thuis is, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij dan enthousiast en vrolijk zal gaan huppelen." Ik haalde mijn schouders op en liep het paleis in. ''Hades en enthousiast, vrolijk huppelend.. Als dat ooit gebeurd is het waarschijnlijk pasen en kerst dat op een dag valt.'' grinnikte ik. ''En ja, ik had al bedacht dat het aan de Olympus lag.. Maar goed. Ik denk dat we vanavond wel weer terug gaan. Goeie nachtrust en dan hoop ik dat hij enig zins weer bijgekomen is morgen. En anders vraag ik hem wel gewoon wat hem dwars zit.'' zuchtte ik en ik keek haar met een glimlach aan. ''En ik wist dat Hades geen makkelijk persoon vanaf het moment dat ik hem ontmoette.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyvr maa 08, 2013 11:47 pm


We liepen het paleis net binnen toen ze me antwoord gaf. "Hades en enthousiast, vrolijk huppelend.. Als dat ooit gebeurd is het waarschijnlijk pasen en kerst dat op een dag valt." Ik gniffelde even en schudde mijn hoofd. "Nee, dan ligt hij waarschijnlijk onder zijn bed." Ik hoorde het gekletter al van het bestek op de borden. "En ja, ik had al bedacht dat het aan de Olympus lag.. Maar goed. Ik denk dat we vanavond wel weer terug gaan. Goeie nachtrust en dan hoop ik dat hij enig zins weer bijgekomen is morgen. En anders vraag ik hem wel gewoon wat hem dwars zit." Ik knikte en keurde daarmee haar plan goed. "Kan je doen ja, laat hem wat bekomen. Ik weet zeker dat hij zijn haat voor de Olympus al meerdere malen aan je geuit heeft." Ik liep de hoek om van een gang. "En ik wist dat Hades geen makkelijk persoon was vanaf het moment dat ik hem ontmoette." Ik grinnikte. "Ja, dat weet iedereen denk ik. Hij is nogal... eigenaardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyza maa 09, 2013 8:19 am


"Nee, dan ligt hij waarschijnlijk onder zijn bed." had ze gniffelend geantwoord. Ze knikte op mijn plan, waarmee ik dacht dat ik blijkbaar haar goedkeuring had gekregen. Net alsof ik die nodig had. "Kan je doen ja, laat hem wat bekomen. Ik weet zeker dat hij zijn haat voor de Olympus al meerdere malen aan je geuit heeft." Ze liep de hoek om en ik knikte. "Ja, dat weet iedereen denk ik. Hij is nogal... eigenaardig." had ze grinnikend gezegd en ik lachte zachtjes. ''Inderdaad. Maar als hij niet humeurig is.. Is hij zo ontzettend lief. Dan doet hij zo'n beetje alles om het me naar mijn zin te maken. En dan loopt het weer uit tot een ruzie. Het is net alsof dat ons lot is.'' zuchtte ik en ik haalde mijn schouders weer op terwijl ik de eetzaal in liep. ''Maar goed, dag Hera. Ik ga naar Hades toe, kijken of hij al wat meer bekomen is.'' zei ik met een glimlachje waarna ik naar Hades toe liep die zich al zat vol te proppen met al het eten dat op de tafel lag. Ik ging naast hem zitten en duwde even een kus op zijn wang. ''Hai lieverd. Voel je je al wat beter?'' vroeg ik rustig met een glimlach terwijl ik zelf ook wat eten opschepte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyza maa 09, 2013 7:44 pm

Haar vrolijke lach weergalmde door de gang, het klonk zo melodieus en had hetzelfde effect als een kinderlachje. Ik snapte best waarom Hades het zo voor haar had, ze had een onweerstaanbaar karakter en zo had ze nog wel een paar charmes. "Inderdaad. Maar als hij niet humeurig is.. Is hij zo ontzettend lief. Dan doet hij zo'n beetje alles om het me naar mijn zin te maken. En dan loopt het weer uit tot een ruzie. Het is net alsof dat ons lot is." Ik knikte weer begrijpend en meelevend. "Ik ken het." Sprak ik kort. "Maar hij houdt van je, onthoud dat." We liepen eindelijk de eetzaal binnen. "Maar goed, dag Hera. Ik ga naar Hades toe, kijken of hij al wat meer bekomen is." Sprak ze kort en ik liet haar gaan, om op mijn eigen plek aan tafel te schuiven.

Ik bleef maar gretig eten en mijn bord bijvullen, het eten was verrukkelijk en zeker nu het al een dag geleden was. Waarom was er zo weinig? En waarom was het toch zo heet.. Uit mijn ooghoeken zag ik Persephone eindelijk aanlopen, gelukkig ging ze naast mij op een stoel zitten. Hermes zat ver van ons verwijderd. Ze drukte haar lippen op mijn wang, waarbij ik even stopte met kauwen, en glimlachte toen. "Hai lieverd. Voel je je al wat beter?" Ze begon haar eigen bord al vol te scheppen. Ik knikte een beetje en dronk wat van mijn wijn. " 't Gaat." Antwoordde ik haar kort, om na een korte stilte verder te praten. "Het is hier zo vreselijk warm, verdomme." Mijn hemd hing al open, ik kon het toch moeilijk uit doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyza maa 09, 2013 7:51 pm


Hij stopte met kauwen en glimlachte even naar me. Een hoopvol warm gevoel ging door mijn heen. " 't Gaat." antwoordde hij kort en ging toen weer verder met eten. Ik knikte en at rustig ook wat van mijn bord. Ik had niet hele erge honger, maar iets kon wel naar binnen. "Het is hier zo vreselijk warm, verdomme." verzuchtte hij uiteindelijk en ik grinnikte. Ik liet mijn blik op hem vallen en zag dat hij zijn hemd al helemaal had open hangen. Ik grinnikte en wreef eventjes met mijn hand over zijn arm heen. ''Sorry, dat is waarschijnlijk mijn schuld. Als ik gelukkig ben is mijn moeder dat ook, en dat beinvloed het weer.'' zei ik zachtjes en ik keek hem lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Emptyza maa 09, 2013 8:00 pm


We aten even in stilte verder maar toen begon ze te grinniken. Het irriteerde me weer, zoals alles me irriteert wanneer ik boos ben. Haar hand wreef langs mijn arm. "Sorry, dat is waarschijnlijk mijn schuld. Als ik gelukkig ben is mijn moeder dat ook, en dat beinvloed het weer." Zei ze zacht. Ik boorde mijn vork in mijn stuk vlees en keek haar nijdig aan. "Dus beneden ben je ongelukkig? Wel, geweldig, ik haat hitte en als het nog lang zo blijft ga ik wel alleen terug." Ik propte wat aardappelen in mijn mond en begon furieus te kauwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Lets countdown together. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lets countdown together.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: