Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Lets countdown together.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptydo feb 28, 2013 9:34 pm


Ik hoorde het water stromen in de badkamer maar het duurde niet lang, ze was redelijk snel klaar. Ik voelde hoe het bed naast me terug inzakte en toen ik keek zag ik dat Persephone op haar knieën naast me zat. "Hades.." Ik hees mezelf wat meer overeind en keek haar geïnteresseerd aan. "Ik heb toch iets voor je kunnen halen.. Ik weet.. het is misschien een beetje vrouwelijk. Maar ik heb onze trouwdatum er in laten graveren en onze namen. Dan kun je hem dragen onder je kleren, dan heb je altijd een klein beetje van mij bij je." Toen ze haar hand opende zag ik een klein kettinkje met een hartje eraan. Ik hief mijn hand op en nam het op om het te bekijken. "Dat had niet gehoeven, Seph." Ik kreeg toch een glimlachje op mijn gezicht terwijl ik het aandeed en rilde even door het koude zilver tegen mijn borst. Vervolgens boog ik me voorover om haar een dankbaar kusje op haar lippen te geven, waarna ik weer even naar de hanger keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptydo feb 28, 2013 9:41 pm


Hij had zichzelf opgewerkt om mijn verhaal met een geïntresseerde blik aan te horen. Toen ik uitgesproken was hief hij zijn hand op om het kettinkje van me over te nemen en het te bekijken. "Dat had niet gehoeven, Seph." zei hij zachtjes, maar ik zag dat hij toch een glimlach op zijn gezicht had. Hij deed het kettinkje om en boog zich toen naar me toe om me een kusje op mijn lippen te duwen. Ik ging naast hem liggen en kroop dicht tegen hem aan. ''Ik ben blij dat je het mooi vind..'' zei ik zachtjes en ik gaf hem een kus op zijn schouder, om er daarna mijn hoofd op te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptydo feb 28, 2013 9:52 pm


Ik ging terug liggen met een glimlach en ging wat meer tegen haar aanliggen toen ze zich ook weer onder de dekens installeerde. Haar lippen raakten teder mijn schouder aan voordat ze haar hoofd erop legde. "Was het leuk?" Vroeg ik toen maar omdat ik nog even wou praten, voordat ik weer wou gaan slapen. Ik hoopte dat ze niet zo'n erge dingen had uitgespookt, ze was wel heel erg lang weg geweest eigenlijk. "Waar ben je eigenlijk allemaal geweest?"

Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptydo feb 28, 2013 9:59 pm


"Was het leuk?" vroeg hij en ik knikte eventjes. Ik ging half op zijn borst liggen, mijn armen onder mijn kin zodat ik hem aan kon kijken. "Waar ben je eigenlijk allemaal geweest?" Ik tikte met mijn nagels op zijn borst en keek hem glimlachend aan. ''Wij zijn in Athene geweest geloof ik. Wij zijn allemaal kroegen en disco's en feestjes op straat langs geweest.'' glimlach ik. ''Het was echt ontzettend gezellig, en ik ben blij dat je er geen probleem van maakte. Dankje.'' zeg ik met een lief glimlachje en ik duwde een kusje op zijn lippen. ''Heb je me gemist?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptydo feb 28, 2013 10:08 pm


Ze rolde zich op haar buik, waarbij ze half op mij lag en ze kruiste haar armen onder haar kin zodat ze me makkelijker kon aankijken. Haar nagels wreven over mijn borst en het kietelde een klein beetje, maar ik probeerde niet te lachen. "Wij zijn in Athene geweest geloof ik. Wij zijn allemaal kroegen en disco's en feestjes op straat langs geweest. Het was echt ontzettend gezellig, en ik ben blij dat je er geen probleem van maakte. Dankje." Ik legde mijn arm om haar heen en wreef teder over haar rug heen. Ze duwde een kus op mijn lippen die ik zonder aarzelen meteen beantwoordde. "Heb je me gemist?" Vroeg ze daarna en ik knikte, terwijl ik mijn vrije hand ophief om haar haren uit haar gezichtsveld te strijken. "Ja, en mijn stalker heeft me weer lastig gevallen.." Ik bekeek haar schuin en probeerde wat te glimlachen. "Maar ik heb haar niet binnen gelaten, ze is vanzelf weg gegaan. Negeren is het beste dat ik kan doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyvr maa 01, 2013 9:31 pm


Hij had zijn ene hand op mijn rug gelegd en wreef liefdevol erover heen. Toen ik mijn lippen op de zijne geduwd had, had hij zonder aarzelen deze beantwoord. Hij knikte op mijn vraag, en streek voorzichtig wat haar uit mijn ogen. "Ja, en mijn stalker heeft me weer lastig gevallen.." Hij keek me schuin aan en met iets wat leek op een glimlachje. Ik fronsde even en zuchtte toen maar. "Maar ik heb haar niet binnen gelaten, ze is vanzelf weg gegaan. Negeren is het beste dat ik kan doen." Ik knikte en duwde een kusje op zijn borst. ''Ik ben blij dat je haar niet hebt binnen gelaten. Anders had ik haar weer aan der haren de kamer uit moeten sleuren, of achteraf een klap moeten verkopen als er wat gebeurt was.'' glimlach ik en ik keek hem lief aan. ''Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet agressief. Alleen als ze aan jou zitten op een manier die ik alleen maar mag.'' zei ik zachtjes en ik duwde een kusje op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyvr maa 01, 2013 9:57 pm


Ze knikte en duwde een kusje op mijn naakte borstkas, het voelde zo geruststellend aan op een vreemde manier.. "Ik ben blij dat je haar niet hebt binnen gelaten. Anders had ik haar weer aan der haren de kamer uit moeten sleuren, of achteraf een klap moeten verkopen als er wat gebeurt was." Ze keek me lief aan en ik gaf haar een geruststellend klopje op haar onderrug. "Kalm aan, kalm aan.." Murmelde ik, met een brede grijns. "Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet agressief. Alleen als ze aan jou zitten op een manier die ik alleen maar mag." Ze duwde een kusje op mijn lippen en ik maakte ze weer los van de hare om er nog iets aan toe te voegen. "Maar je hebt nog nooit zoals haar aan me gezeten.." Ik keek haar serieus aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyvr maa 01, 2013 10:59 pm


"Kalm aan, kalm aan.." had hij gemurmeld, maar wel met een brede grijns op zijn gezicht. Ik had hem grinnikend aan gekeken toen hij op mijn rug had geklopt. ''Ik ben geen paard.'' mompelde ik grinnikend. Toen ik mijn lippen op de zijne geduwd had, maar hij had al snel zijn lippen van de mijne af gehaald, om me aan te kijen. "Maar je hebt nog nooit zoals haar aan me gezeten.." mompelde hij en hij keek me serieus aan. ''Als je bedoelt dat ik me nog nooit letterlijk op je gegooid hebt, dan heb je gelijk. Maar als je bedoelt dat ik je nog nooit gewild heb op die manier.. Dan zit je fout.'' fluisterde ik zachtjes. ''Begrijp me wederom niet verkeerd, ik ben nog steeds niks van plan. Maar ik wil gewoon dat je het weet.'' mompelde ik en ik keek hem onschuldig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyvr maa 01, 2013 11:14 pm

Ze had een beetje gegrinnikt, "ik ben geen paard." mompelde ze. "Als je bedoelt dat ik me nog nooit letterlijk op je gegooid hebt, dan heb je gelijk. Maar als je bedoelt dat ik je nog nooit gewild heb op die manier.. Dan zit je fout." Ze fluisterde. "Begrijp me wederom niet verkeerd, ik ben nog steeds niks van plan. Maar ik wil gewoon dat je het weet." Ik staarde haar lang aan. Het bleef echter stil terwijl ik de onschuldige glans in haar ogen zag. "Ik ben een beetje moe." Verklaarde ik na een tijdje, nadat ik onbehagelijk geslikt had..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyvr maa 01, 2013 11:28 pm


Hij staarde me recht aan en voor een hele tijd was het ontzettend stil. "Ik ben een beetje moe." sprak hij uiteindelijk, een beetje ongemakkelijk. Ik grinnikte en schudde daarbij lachend mijn hoofd. ''Relax Hades. Niet raar gaan doen, ik hou gewoon van je. Maar ik wil gewoon zeker zijn dat ik er klaar voor ben, voor wat dan ook.'' mompelde ik. Ik duwde een kusje op zijn lippen alweer en ging toen naast hem liggen. ''Maar goed, slaap lekker dan Hades. Ik spreek je morgen wel weer.'' zei ik zachtjes terwijl ik me weer tegen hem opkrulde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyvr maa 01, 2013 11:33 pm


Ze grinnikte, natuurlijk had ze het gemerkt.. "Relax Hades. Niet raar gaan doen, ik hou gewoon van je. Maar ik wil gewoon zeker zijn dat ik er klaar voor ben, voor wat dan ook" Mompelde ze en ze kuste me zachtjes, waarna ze zich terug naast me op haar rug rolde. "Maar goed, slaap lekker dan Hades. Ik spreek je morgen wel weer." Ik had een beetje slaperig geglimlacht en liet mijn arm nog steeds om haar heen liggen toen ze zich tegen me aan gekruld had. "Jij ook, tot straks." Fluisterde ik terug en ik sloot mijn ogen, haar woorden nog steeds echoënd in mijn gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyza maa 02, 2013 4:29 pm


Hij had zijn arm nog steeds om me heen geslagen en ik sloot mijn ogen tevreden. "Jij ook, tot straks." mompelde hij en ik keek even met een glimlach naar hem op, om te zien dat hij zijn ogen dicht had. Ik sloot mijn ogen weer en zuchtte eventjes tevreden.

Een zonnestraal in mijn gezicht maakte me wakker en ik rekte me langzaam uit. Slaperig keek ik om me heen, om te zien dat Hades nog steeds sliep. Ik kwam voorzichtig overeind om hem niet wakker te maken en pakte mijn kamerjas. Ik voelde mijn hoofd bonken en zuchtte. Tijd voor een stevig ontbijt. Ik zou Hades zo dadelijk wel ontbijt brengen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyza maa 02, 2013 9:15 pm

De volgende ochtend werd ik wonder boven wonder niet gewekt door de felle zonnestralen in mijn gezicht, maar door het gestommel op de trap en het opengaan van onze slaapkamer deur. Het bleef echter nog even stil, ook ik verroerde me niet en hield mijn ogen gesloten, tot dat ik een lichte tik op mijn schouder voelde. Het was een schuwe aanraking, heel voorzichtig alsof ze bang was me te laten schrikken. Het waren vrouwenhanden, vingers streelden langs mijn blote ruggengraat. Ik kreeg een tevreden grijns op mijn gezicht, het was een vreemd gevoel om zo wakker te worden na die ruzie.. Ik rolde me op mijn rug en strekte me uit. "Goedemorgen zonneschijntje.." Kreunde ik vermoeid en opende mijn ogen, om recht in de blauwe kijkers van niemand minder dan Amphitrite te staren. Ik sloeg ontzet een ijle kreet en trok het deken zonder aarzelen over me heen. Dit begon echt té ver te gaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyzo maa 03, 2013 4:24 pm


Terwijl ik rustig een broodje met jam at kwam mijn vader naast me zitten. ''Hee lieverd. Hoe gaat het nu?'' vroeg hij rustig, en met een gelukkige glimlach keek ik hem aan. ''We hebben het bijgelegd. En ik ben met Hermes naar de aarde geweest om te feesten, en hij maakte er geen eens een probleem van. Als ik een mens was zou ik zeggen: De goden zijn me goed gezind.'' zei ik vrolijk. Hij grinnikte en duwde een kus op mijn wang. ''Fijn om te horen lieverd.'' Hij kwam weer overeind en ik nam een nieuw bord. Ik legde er wat plakjes brood op en wat verschillende soorten beleg. Ik schonk een glas sinaassappelsap in en kwam toen rustig overeind, om naar onze kamer toe te lopen en Hades zijn ontbijt te brengen. Voorzichtig maakte ik de deur open en liep de kamer binnen. ''Hades, ik heb ont-..'' ontzet keek ik naar Amphitrite, die zich al op het bed had gezet. ''W-w-.. Wat is hier aan de hand?'' stotterde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyzo maa 03, 2013 8:23 pm


Ze had niet eens haar vingers in haar oren gestopt als reactie op mijn oorverdovend geschreeuw. Ik was naar achteren gekropen terwijl ik de dekens bij elkaar schraapte en mezelf probeerde te verbergen voor haar blikken. Man, dat mens bezorgde me doodsangsten.. en dat was al erg moeilijk. Ik hoorde de deur openzwaaien, maar kon niet zien wie het was zonder voorbij Amphitrite te geraken. Ik kon echter aan de stem te horen wel raden wie het was.. "Hades, ik heb ont-.." Ze brak haar zin af en begon te stotteren. "W-w-.. Wat is hier aan de hand?" Ik rolde mezelf van het bed af en krabbelde al overeind voordat ik goed en wel op de grond lag. "Persephone!" riep ik in paniek, wankelend kwam ik naar haar toe gelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyzo maa 03, 2013 8:30 pm


Hades rolde zich van het bed af en voordat ik kon knipperen stond hij alweer overeind. "Persephone!" riep hij paniekerig en hij kwam wankelend op me af. Ik zag Amphitrite verstijven en zich langzaam omdraaien. ''Okee nu is het genoeg!'' siste ik en ik duwde de spullen die ik in mijn handen had in die van Hades, waarna ik op haar afstormde. Amphitrite slaakte een gil maar die smoorde ik met een flinke bitchslap in der gezicht.Ze krulde zich op als een balletje om zichzelf te beschermen, maar ik rukte haar aan haar haren omhoog. ''Jij blijft vanaf nu uit de buurt van Hades, hoor je me? En hou je vieze poten thuis!'' siste ik woedend, en mijn ogen glinsterde van pure kwaadheid. ''Dit is je laatste waarschuwing slet. Blijf. Uit. Zijn. Buurt.'' gromde ik. Ik kwam overeind en sleurde haar aan haar haren de kamer uit, waarna ik de deur met een klap dicht gooide. Ik zuchtte en leunde tegen de deur aan. ''Het spijt me dat ik deed..'' mompelde ik beschaamd, en ik richtte mijn blik op mijn voeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyzo maa 03, 2013 8:37 pm


Ze duwde de spullen vrijwel meteen in mijn handen. "Okee nu is het genoeg!" Ze stomrde op haar af en gaf haar een flinke klap in haar gezicht, waarna ze haar aan haar haren overeind trok en naar buiten sleurde. "Jij blijft vanaf nu uit de buurt van Hades, hoor je me? En hou je vieze poten thuis! Dit is je laatste waarschuwing slet. Blijf. Uit. Zijn. Buurt." Tierde ze en ze gooide de deur met een klap dicht. Ik zette de plateau neer op het bed en keek haar weer aan. "Het spijt me dat ik dat deed.." mompelde ze beschaamd en ze staarde naar haar voeten. "Dat was vet kicken!" Sprak ik enthousiast, en alsof dat niet uit mijn mond gekomen was, hing ik een tel later de ketting die ik van haar gekregen had weer recht. "Of hoe jullie jongeren dat ook zeggen.." Mompelde ik erachter aan en ik draaide me op, mijn verwarde haren even schuddend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyzo maa 03, 2013 8:46 pm


Het was voor een moment dood stil in de kamer. "Dat was vet kicken!" klonk opeens Hades zijn stem enthousiast, en ik keek naar hem op. Ik zag in zijn ogen een opgewonden blik liggen en ik glimlachte opgelucht. "Of hoe jullie jongeren dat ook zeggen.." mompelde hij en hij schudde zijn haren eventjes. Ik grinnikte en overbrugde het kleine stukje dat tussen ons in was rennend. Vlak achter hem stond ik stil, boog ik me langs hem heen om het plateau met ontbijt op de grond te zetten. Daarna draaide ik hem om zodat ik zijn gezicht kon zien. ''Kom hier jij..'' zei ik zachtjes en ik duwde mijn lippen kort op de zijne, waarna ik hem achterover duwde op het bed. Met een grijns op mijn gezicht kroop ik ook op het bed, en over hem heen hangend duwde ik mijn lippen weer op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyzo maa 03, 2013 8:56 pm


Ik hoorde haar geamuseerd gegrinnik en voelde haar warme handen op mijn armen. Een moment geleden waren het nog die van Amphitrite geweest, ik kreeg weer de rillingen toen ik er zelfs nog maar aan dacht. "Kom hier jij.." Zei ze op gedempte toon toen ik naar haar keek en ze duwde haar lippen op de mijne, om me vervolgens op bed te duwen. Wat een geluk dat de ontbijtschaal ergens anders stond blijkbaar.. Ze kroop bovenop me en duwde haar lippen weer op de mijne. Ik maakte ze los. "Dat mens is compleet geschift." Mompelde ik ontzet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyzo maa 03, 2013 9:04 pm


Hij maakte zijn lippen los van de mijne en ik zag verwarring in zijn ogen. "Dat mens is compleet geschift." mompelde hij ontzet. Ik zuchtte en wreef wat verdwaalde haren uit zijn gezicht. Ik ging op zijn buik zitten en keek hem aan met mijn hoofd scheef. ''Ik weet het. Ik hoop dat de boodschap dit keer duidelijk is. En anders trek ik er met alle liefde wat van die hare uit der kop..'' mompelde ik en ik keek hem lief aan. ''Relax nu okee Hades. Het zal niet meer gebeuren. Daar zorg ik wel voor.'' zei ik zachtjes. ''Gaat het een beetje?'' mompelde ik toen ik eventjes stil was geweest en ik wreef met mijn hand langs zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyzo maa 03, 2013 9:10 pm


Ze wreef een paar haren uit mijn gezicht. "Ik weet het." gaf ze toe. "Ik hoop dat de boodschap dit keer duidelijk is. En anders trek ik er met alle liefde wat van die hare uit der kop.. Relax nu okee Hades. Het zal niet meer gebeuren. Daar zorg ik wel voor." ze zweeg even. "Gaat het een beetje?" Ik rolde om zodat ze niet meer bovenop me lag en zuchtend bleef ik op mijn zij liggen. "Ik ben nog nooit in mijn hele leven zo hard geschrokken.. Ze hing boven me.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyzo maa 03, 2013 9:18 pm


Hij rolde zich om, en ik kwam naast hem te liggen. Toen hij echter zich met zijn rug naar me toe bleef liggen kwam ik overeind en ging ik achter hem zitten. "Ik ben nog nooit in mijn hele leven zo hard geschrokken.. Ze hing boven me.." mompelde hij nog steeds helemaal van slag. Ik wreef geruststellend over zijn arm en maakte een sussend geluidje. ''Ik vind het echt heel vervelend voor je Hades. Dat mens kent geen grenzen.'' mompelde ik en ik pakte het plateau met ontbijt op. ''Helpt een ontbijtje misschien? Of kan ik iets anders voor je doen?'' mompelde ik bezorgd en met een frons keek ik naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyzo maa 03, 2013 9:22 pm

Ze wreef geruststellend over mijn arm, maar ik kreeg er een onbehagelijk gevoel bij en met een frons op mijn gezicht trok ik hem weg. "Ik vind het echt heel vervelend voor je Hades. Dat mens kent geen grenzen." Mompelde ze en ze pakte de ontbijtschaal op. "Helpt een ontbijtje misschien? Of kan ik iets anders voor je doen?" Ze keek me bezorgd aan. Ik schudde mijn hoofd en duwde hem weg. "Geen trek, ik moet met Poseidon praten." Ik stond op en nam mijn kamerjas, die ik aandeed om vervolgens de kamer uit te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyzo maa 03, 2013 9:30 pm


Hij schudde zijn hoofd en ik zuchtte. "Geen trek, ik moet met Poseidon praten." mompelde hij. Gelijk stond hij op en pakte zijn kamerjas. ''Ik ben beneden.'' Terwijl hij zijn kamerjas aan deed liep hij de kamer uit en ik zuchtte. ''En net als ik op het punt stond me zo goed als op hem te gooien, komt Amphitrite het verpesten. Well played..'' mompelde ik in mezelf. Ik nam het plateau op en liep de kamer ook uit. Weer liep ik de trappen af naar beneden, en ruimde de spullen op in de keuken. Toen ik al de spullen had weg gezet voelde ik opeens twee sterke armen om mijn middel. Denkend dat het Hades was draaide ik me met een glimlach om. ''Hee lieverd..'' zei ik zachtjes, en keek toen in het lachende gezicht van Hermes. ''Zo lief werd ik al heel lang niet meer begroet.'' grijnsde die en ik grinnikte. ''Sorry. Ik dacht dat je Hades was..'' mompelde ik en hij haalde zijn schouders op. Hij gaf me een kus op mijn wang en liet me toen los. ''Had ik al gezegd dat ik het echt super vond gister avond?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Emptyma maa 04, 2013 9:27 pm

In mijn openhangende kamerjas slofte ik door de gang op blote voeten naar Poseidon's vertrekken. Ik had Amphitrite nergens meer gezien, niet voor de deur, niet in de gang.. Ik hoopte maar dat ze niet bij Poseidon aan het janken was, die domme del. Even leek het alsof ik haar al kon horen jammeren bij haar echtgenoot, maar ik verbeelde het me vast panisch. En zo zorg je dat mensen je haten.. spookte het door mijn hoofd. Ik balde mijn vuist en klopte op de deur van zijn kamer. Er werd gelijk open gedaan, waarschijnlijk had hij iemand anders verwacht.. maar zijn gezicht klaarde toch op toen hij me zag. Zijn blauwe haarlokken krulden warrig rond zijn gezicht. "Ik heb 't een en 't ander te zeggen, je kan maar beter er bij gaan zitten." Murmelde ik als begroeting en ik liep de kamer binnen, die verder leeg was..

Even uurtje later stond ik alweer op de gang, mijn maag was leeg en toch had ik geen honger. Het was gewoon uitputtend, al dat gedoe met die persoonlijke stalker. Ik had zin om haar een goeie mep te verkopen, maar ik moest me inhouden. Het liefst wou ik gewoon slapen, al ging dat nu niet. Persephone verwachtte me om met haar mee te gaan, dat was mijn plicht nu. Ik slofte naar de eetzaal en schonk mezelf een glaasje koffie in die ik al rechtstaand opdronk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Lets countdown together. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lets countdown together.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: