Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Lets countdown together.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyzo feb 24, 2013 9:27 pm

Hera
Ze keek me geschrokken aan. "Hades zou me nooit slaan. Hij heeft me nog nooit geslagen. Het is een lieve man, alleen verschillen onze werelden af en toe te veel, waardoor we ruzie krijgen. Die ruzies kunnen soms wel een maand lang na sudderen." Ik knikte en herinnerde me nog goed dat hij heel lang door kon gaan met ruzies, als hij boos was dan was het echt menens. "De enige die klap die ooit uitgedeeld is, was door mij toen hij mijn grenzen niet accepteerde. Hades doet me nooit kwaad." Ik zag dat ze even glimlachte, en kreeg ook onbewust een glimlach op mijn gezicht. "Wel, zie je... Hij houdt erg veel van je." Ik zweeg even. "Waarom geef je het gewoon geen kans, Persephone? Wees wat meer open met hem, misschien dat hij daarna veel meer rekening met je gevoelens zal houden?" Ik staarde even naar mijn handen. "Wanneer je iets wilt kan je het makkelijker krijgen als hij tevreden is en als hij jou tevreden wilt houden. Je weet wel op welke momenten je dat het best voor mekaar kan krijgen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyzo feb 24, 2013 9:35 pm


"Wel, zie je... Hij houdt erg veel van je." antwoordde Hera, waarna ze even zweeg. Ik glimlachte een klein beetje en knikte toen. "Waarom geef je het gewoon geen kans, Persephone? Wees wat meer open met hem, misschien dat hij daarna veel meer rekening met je gevoelens zal houden?" Ik keek naar Hera en merkte dat ze naar haar handen staarden. "Wanneer je iets wilt kan je het makkelijker krijgen als hij tevreden is en als hij jou tevreden wilt houden. Je weet wel op welke momenten je dat het best voor mekaar kan krijgen." Ik glimlachte en kwam langzaam overeind. ''Soms zijn dingen gewoon moeilijk te verwoorden.'' zei ik met een glimlach. ''Ik hou er ook helemaal niet van als we ruzie hebben. Maar soms moet je ergens voor staan vind ik. Ik heb Hades al weer vergeven, ik weet om heel eerlijk te zijn niet eens meer waar de ruzie om ging. Niet precies meer althans. Ik zou het gewoon fijn vinden als hij sorry zou zeggen en zijn fout ook zou inzien.'' zei ik rustig en ik keek weer naar Hera. ''Ik wil om heel eerlijk te zijn graag weer naar binnen, het is aardig fris buiten en zoveel heb ik niet aan.'' zei ik met een klein grinnikje. Ik begon rustig weer terug te lopen richting het paleis en zuchtte eventjes zachtjes voor mezelf uit. Het een kans geven, net alsof ik met opzet Hades boos maak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyzo feb 24, 2013 9:46 pm


Poseidon had me naar zijn logeerkamer in de Olympus meegenomen en liet zich zakken op de rand van zijn bed. Hij gebaarde dat ik naast hem moest komen zitten en hij bleef zwijgen tot ik het uiteindelijk deed. Met veel tegenzin keek ik hem aan en wachtte tot hij zijn uitleg deed, waarbij ik goed luisterde naar wat hij te zeggen had. "Omdat je het niet krijgt van jouw Persephone, betekend niet dat je het moet gaan zoeken bij mijn Amphitrite. Oké? Ik mag je zeer graag Hades, en ik weet dat de rollen omgekeerd waren, dat ze gelogen heeft, maar toch.. Je snapt waarom ik dit toch even duidelijk maak, hoop ik toch.." Zuchtte hij en ik keek weer voor me uit, schudde ongelovig mijn hoofd.. Hij merkte dat hij er niet over door moest gaan en dat het het beste was dat we het voorval gewoon vergaten. "Hoe staat het nu met operatie Persephone?" Hij kreeg weer dezelfde smalende grijns op zijn gezicht. "Slecht." Murmelde ik en speelde wat met mijn duimen. "Ruzie?" Ik knikte een beetje afwezig..

Hera
Ik keek nadat ik uitgesproken was weer op, om haar reactie te zien. Ze glimlachte terug en stond rustig op. "Soms zijn dingen gewoon moeilijk te verwoorden. Ik hou er ook helemaal niet van als we ruzie hebben. Maar soms moet je ergens voor staan vind ik. Ik heb Hades al weer vergeven, ik weet om heel eerlijk te zijn niet eens meer waar de ruzie om ging. Niet precies meer althans. Ik zou het gewoon fijn vinden als hij sorry zou zeggen en zijn fout ook zou inzien." Zei ze. "Maar dat doet hij waarschijnlijk niet." fluisterde ik zacht, murmelend. "Ik wil om heel eerlijk te zijn graag weer naar binnen, het is aardig fris buiten en zoveel heb ik niet aan." Ze grinnikte en ik knikte begrijpend, waarna ik haar nakeek wanneer ze terug naar binnen liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyzo feb 24, 2013 9:53 pm


"Maar dat doet hij waarschijnlijk niet." had Hera fluisterend voor zich uit gemurmeld, maar net hard genoeg zodat ik het kon horen. Bewust had ik er niet op gereageerd. Natuurlijk zou hij zijn fouten niet in zien, maar op een dag heb ik ook genoeg er van en zal hij zijn kinderachtige gedrag moeten laten varen wil hij dat het goed komt. Zuchtend liep ik de Olympus weer binnen en liep gelijk door naar de feestzaal. Bijna iedereen stond op de dansvloer en al snel mengde ik me tussen de andere goden, om helemaal los te gaan op de muziek met Aphrodite en Hermes. Ik had de zaal rond gekeken om te zien of ik Hades ergens zag, en uiteindelijk zag ik hem de zaal inlopen. Een kleine glimlach verscheen rond mijn lippen terwijl ik mijn ogen gefixeerd hield op hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyzo feb 24, 2013 10:11 pm

"Ach, het komt wel goed jongen.. Geduld." Had Poseidon me proberen op te beuren. Ik had een forceerde glimlach op mijn gezicht gekregen. "Ik heb Hera gestuurd om met haar te praten.." Hij begon luid te lachen. "Was dat het beste dat je kon bedenken?" Ik grijnsde en stond toen op nadat ik mijn schouders had opgehaald. "Achja, ik ga terug naar de zaal. En doe me een lol, kom mee.. Je moet die vrouw van je echt wat aandacht geven, anders bespringt ze alles wat los en vast zit." Hij kon er niet mee lachen, maar volgde me uiteindelijk toch maar naar de zaal.

Eenmaal daar zag ik dat Hera al terug binnen was, ze zat bij Zeus aan de tafel en ik zag dat ze hem vroeg om te dansen maar dat hij geen zin had. Bijna alle goden stonden onderhand al op de dansvloer, en aangezien het enkel Amphitrite, Zeus, Hera en Demeter waren aan tafel, had ik écht geen zin om te gaan zitten. Zeker omdat ik ofwel niet met ze overeen kwam, ofwél niet met ze kon praten doordat ik hen een gunst gevraagd had en Persephone dat beter niet kon weten. Nu ik daar aan dacht, waar was ze? Ik keek om me heen en zag dat ze bij Aphrodite en Hermes stond te dansen. Ik zag dat ze haar blik op me gericht had, ze lachte me toe. Terwijl ik naar haar toe liep, zag ik dat Hermes haar aandacht probeerde te krijgen. Ik duwde hem simpelweg opzij en ging tussen hen in staan, ze was immers mijn vrouw. "Dansen?" Ik nam haar al vast voordat ze überhaupt ja gezegd had. Na een tijdje trok ik haar mee naar de rand, ietwat verder weg van de anderen. "Zin om naar boven te gaan?" Ik had wel het gevoel dat alles weer vergeten en vergeven was, en dus was ik ook wel benieuwd of wat Hera gezegd nu ook geholpen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyzo feb 24, 2013 10:18 pm


''Persephone?'' hoorde ik Hermes mijn naam roepen, maar voor ik ook maar kon antwoorden had Hades hem opzij geduwd. "Dansen?" vroeg hij rustig, en ik wou net knikken toen hij me bij mijn middel nam en met me begon te dansen. Op een gegeven moment waren we wat meer bij de rand van de dansvloer gekomen en Hades keek me aan. "Zin om naar boven te gaan?" vroeg hij en ik trok mijn wenkbrauw voor een seconde op. ''Nee dankje. Ik heb het hier prima naar mijn zin.'' sprak ik rustig en ik keek hem aan. ''Waarom ben je niet zelf naar me toe gekomen om te praten?'' vroeg ik en ik sloeg mijn armen over elkaar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyzo feb 24, 2013 10:24 pm

"Nee dankje." Ze trok een wenkbrauw op. "Ik heb het hier prima naar mijn zin." Ik wou haar net proberen overtuigen toen ze haar armen over elkaar heen sloeg en me rustig bekeek. "Waarom ben je niet zelf naar me toe gekomen om te praten?" Ik trok nu ook een frons en nam haar wat meer vast aan haar middel, proberend haar te paaien. "Toe nou, kan dit een andere keer.. Ik vraag je gewoon om mee naar boven te gaan. En ik sta hier nu toch? Ik wou gewoon met je eten, dat is alles." Ik deed direct alsof het over de woordenwisseling aan tafel ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyzo feb 24, 2013 10:30 pm


Een frons verscheen op zijn gezicht en hij nam me wat strakker vast rond mijn middel. "Toe nou, kan dit een andere keer.. Ik vraag je gewoon om mee naar boven te gaan. En ik sta hier nu toch? Ik wou gewoon met je eten, dat is alles." Ik zuchtte en weer schoot een wenkbrauw omhoog. ''Hades.. Je weet net zo goed als ik dat er geen andere keer komt. En dit gaat niet over het eten. Dit gaat over het feit dat je Hera op me af gestuurd had om me in te lichten wat een braaf vrouwtje allemaal behoort te doen.'' zei ik scherp en ik kneep even kort mijn ogen samen. ''En het feit dat je hier staat is inderdaad al wat, maar dat je je excuses weigert aan te bieden in welke situatie ook zit me eigenlijk behoorlijk dwars.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyma feb 25, 2013 8:24 pm

"Hades.. Je weet net zo goed als ik dat er geen andere keer komt. En dit gaat niet over het eten. Dit gaat over het feit dat je Hera op me af gestuurd had om me in te lichten wat een braaf vrouwtje allemaal behoort te doen." Zei ze scherp en ik liet mijn mond openvallen, een frons verscheen op mijn gezicht terwijl ik haar ontzet bleef aankijken. "En het feit dat je hier staat is inderdaad al wat, maar dat je je excuses weigert aan te bieden in welke situatie ook zit me eigenlijk behoorlijk dwars." Haar ogen waren samengeknepen tot fijne spleetjes. "Ik, mijn excuses? Waarom zou ik, ik doe helemaal niets verkeerd Persephone! En dat Hera naar jóu toekomt om huwelijkszaken te bespreken, is mijn probleem niet. Het is haar werk en ik heb er helemaal niets mee te maken." Loog ik glashard. "Volgens mij besef je niet eens goed waarover ze het had."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyma feb 25, 2013 8:37 pm


Hij had zijn mond open laten vallen, en ontzet me aan blijven kijken. "Ik, mijn excuses? Waarom zou ik, ik doe helemaal niets verkeerd Persephone! En dat Hera naar jóu toekomt om huwelijkszaken te bespreken, is mijn probleem niet. Het is haar werk en ik heb er helemaal niets mee te maken." zei hij. "Volgens mij besef je niet eens goed waarover ze het had." Ik maakte me los uit zijn greep en keek hem kwaad aan. ''Lieg niet tegen me Hades! Ze heeft me zelf verteld dat je het haar gevraagd had. En ja, jij je excuses aanbieden. Want wat je gedaan hebt, is mij beledigen. En ik zie dat als iets wat verkeerd is. Het enige wat ik van je vraag is dat je sorry zegt, en het meent.'' Ik keek hem aan en zuchtte. ''Ik weet prima waar ze het over heeft gehad. Alleen ben ik niet het type dat alles doet zoals zij het gezegd heeft.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyma feb 25, 2013 8:47 pm

Ze maakte zich abrupt los uit mijn greep en keek me woedend aan. "Lieg niet tegen me Hades! Ze heeft me zelf verteld dat je het haar gevraagd had. En ja, jij je excuses aanbieden. Want wat je gedaan hebt, is mij beledigen. En ik zie dat als iets wat verkeerd is. Het enige wat ik van je vraag is dat je sorry zegt, en het meent." Ondertussen was ze al voor de hele zaal aan het schreeuwen, alle ogen waren nu op ons gericht. "Ik weet prima waar ze het over heeft gehad. Alleen ben ik niet het type dat alles doet zoals zij het gezegd heeft." Ik rolde met mijn ogen en keek even om me heen voor ik haar terug aankeek. "Kan je wat zachter praten? De hele zaal kijkt al naar ons.. En oké best, ik heb het haar gevraagd. Endan? Waarom heb ik je nu weer beledigd, leer eens tegen een stootje kunnen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyma feb 25, 2013 8:59 pm


Hij rolde met zijn ogen en liet zijn blik door de zaal glijden voor hij weer naar mij keek. "Kan je wat zachter praten? De hele zaal kijkt al naar ons.. En oké best, ik heb het haar gevraagd. Endan? Waarom heb ik je nu weer beledigd, leer eens tegen een stootje kunnen." Ik keek hem kwaad aan en schudde mijn hoofd. ''Nee ik ga niet zachter praten, wat boeit het mij dat die hele zaal kijkt. Het is niet zo dat jij ze anders toch niet alle details zou vertellen anders!'' riep ik kwaad, doelend op het feit dat hij onze huwelijksnachten besproken had met Poseidon. ''Je mag van mij vragen wat je wil aan Hera, maar je hoeft niet te gaan verwachten dat ik advies ga opvolgen, als ik er zelf niet naar gevraagd heb. En je hebt me nu niet beledigt, dat heb je namelijk al een paar dagen terug gedaan, de reden van onze ruzie.'' zei ik kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyma feb 25, 2013 9:11 pm

Ze schudde verwoed haar hoofd. "Nee ik ga niet zachter praten, wat boet het mij dat die hele zaal kijkt. Het is niet zo dat jij ze anders toch niet alle details zou vertellen anders!" Riep ze razend. Ik keek haar gechoqueerd aan, door mijn openhangende mond was mijn monsterlijk gebit klaar en duidelijk te zien. Oké, ik had het wel verteld aan Poseidon.. en het was wel al bekend dat hij zijn mondje niet dicht kon houden, maar dat was toch mijn zaak? Ze ging steeds meer en meer roepen. "Je mag van mij vragen wat je wil aan Hera, maar je hoeft niet te gaan verwachten dat ik advies ga opvolgen, als ik er zelf niet naar gevraagd heb. En je hebt me nu niet beledigt, dat heb je namelijk al een paar dagen terug gedaan, de reden van onze ruzie." Zei ze. "Oh dus jíj bent beledigt als ik jou vraag waarom je plots zó anders bent? Ik bedoel sorry hoor, eerst kan je me langs geen kanten luchten en het volgende moment sla je iemand bont en blauw omdat die bovenop me zat!" Siste ik en ik kon wel ieder moment ontploffen. Ik hoorde hoe Dionysos, vergezeld van Poseidon, zijn keel openzette en afgestormd kwam. "Hé, neem een kamer man."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyma feb 25, 2013 9:24 pm


Hij had met een gechoqueerde blik me aangekeken, en zijn mond hing open van verbazing. Met afgrijzen keek ik naar zijn monsterachtige muil. "Oh dus jíj bent beledigt als ik jou vraag waarom je plots zó anders bent? Ik bedoel sorry hoor, eerst kan je me langs geen kanten luchten en het volgende moment sla je iemand bont en blauw omdat die bovenop me zat!" Siste hij en ik zag hoe hij op ontploffen stond. "Hé, neem een kamer man." hoorde ik iemand roepen, en geirriteerd keek ik Hades aan, niet van plan om ook maar een centimeter te wijken. ''Nee, ik ben beledigt om wat je daarna allemaal zei. En Amphitrite verdiende het gewoon. Sorry hoor Poseidon, maar ik zou je vrouw wat beter aan het lijntje houden als ik jou was.'' siste ik terwijl ik vijandig naar Ampihitrite keek. ''Maar goed. Dat wil je natuurlijk niet begrijpen he Hades? Dat ik wel degelijk om je geef en van je hou. Jij vraagt je altijd af waarom. En natuurlijk eindigt het weer in een ruzie. Wij hebben altijd ruzie. En ik ben het gewoon zat. Maar ik word geen slaafje. En ik ben het ook meer dan zat dat je alles wat wij doen samen door vertelt aan Poseidon, de roddeltante van het godengezelschap. Dat gaat hem geen donder aan, dat is iets tussen ons.'' zei ik kwaad. Je kon in de zaal een speld horen vallen en woedend staarde ik naar Hades. ''Persephone..'' hoorde ik Hermes zachtjes mompelen en een stap naar me toe zetten. ''Doe even rustig.'' Ik voelde zijn hand op mijn arm en woedend sloeg ik zijn arm van me af. ''Nee. Het is goed dat hij hoort wat me dwars zit. Hij moet zelf maar zien hoe hij er mee om wil gaan. Ik ben weg hier.'' siste ik. Ik draaide me om en stormde de zaal uit. Ergens onderweg schopte ik mijn schoen uit en tranen van onmacht kwamen in mijn ogen. Ik rende het kasteel uit en rende langs het zandpad wat leidde naar het huisje van mijn moeder en mij. Toen ik weer langs de weide kwam waar ik die dag in was gekomen, liep ik voorzichtig naar het midden ervan. Snikkend liet ik me op de grond zakken en huilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyma feb 25, 2013 9:36 pm

Ze bleef me geïrriteerd aankijken. "Nee, ik ben beledigt om wat je daarna allemaal zei. En Amphitrite verdiende het gewoon. Sorry hoor Poseidon, maar ik zou je vrouw wat beter aan het lijntje houden als ik jou was." Ze richtte haar blik kort op Amphitrite, Poseidon kon er duidelijk niet mee lachen. Ik wou dat ze gewoon ophield met praten, ze zou alles gewoon erger maken. De sfeer was compleet vergald door onze ruzie. "Maar goed. Dat wil je natuurlijk niet begrijpen he Hades?" Ik onderbrak haar abrupt. "Nee, ik snap niet wat je probleem is nee!" Ze raasde maar door, haar volgende woorden kwamen ietsje harder aan dan de vorige. "Dat ik wel degelijk om je geef en van je hou. Jij vraagt je altijd af waarom. En natuurlijk eindigt het weer in een ruzie. Wij hebben altijd ruzie. En ik ben het gewoon zat. Maar ik word geen slaafje. En ik ben het ook meer dan zat dat je alles wat wij doen samen door vertelt aan Poseidon, de roddeltante van het godengezelschap. Dat gaat hem geen donder aan, dat is iets tussen ons." Ik probeerde te grijnzen en de botte opmerkingen weg te lachen. "Poseidon is mijn broer, ik heb het volste recht hem in vertrouwen te nemen. Alles heeft een staartje in de Olympus, vroeg of laat weet iedereen het toch." Het was muisstil. "Persephone.." Hoorde ik Hermes haar tot stilte proberen manen en mijn blik leek wel te kunnen doden, vuur leek eruit op te laaien. "Nee. Het is goed dat hij hoort wat me dwars zit. Hij moet zelf maar zien hoe hij er mee om wil gaan. Ik ben weg hier." Ze sloeg zijn handen al weg. Ik balde mijn vuisten en keek haar na toen ze de zaal uitliep, Hermes wou haar achterna gaan maar ik versperde hem de weg. Met mijn palmen duwde ik hem achteruit. "Ze is nog steeds mijn vrouw. Één stap, Hermes." Waarschuwde ik hem en ik draaide me om, om zelf achter Persephone aan te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyma feb 25, 2013 9:42 pm


Snikkend plukte ik een bloem en trok alle blaadjes er één voor één af. "Nee, ik snap niet wat je probleem is nee!" had hij gezegd. Hij wou het gewoon niet snappen. En op dit moment, was hij mijn freaking probleem. "Poseidon is mijn broer, ik heb het volste recht hem in vertrouwen te nemen. Alles heeft een staartje in de Olympus, vroeg of laat weet iedereen het toch." had hij nog met een grijns gezegd, en ik was zo dichtbij geweest om hem weer een klap te verkopen. De tranen rolden met velen tegelijk over mijn wangen en ik deed niet eens meer de moeite om ze weg te vegen. Ik had het feest verknald, en eigenlijk kon het me helemaal niks schelen. Ik had ondertussen al een hele stapel bloemblaadjes op mijn schoot liggen en snikkend ging ik verder met het vernielen van de bloemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyma feb 25, 2013 9:51 pm

Het had niet lang geduurd voordat ik beseft had dat ze richting haar ouderlijk huis liep. Ik had mijn best niet gedaan om haar snel in te halen, ik wist dat ze sowieso hier zou blijven. Ze zou waarschijnlijk niet terug willen naar de onderwereld, hoe zou dat komen.. Ik had opnieuw nagedacht over de ruzie, en nog steeds had ik geen idee waarom ze zo woedend was. Wat was haar probleem? Vond ze het zo erg dat ik alles in vraag stelde? Ik vond het allemaal gewoon zo onwaarschijnlijk. En nogmaals had ze verteld dat ze van me hield, het had me zo verwonderd. Ik kon er niet aan denken wat Demeter en Zeus van deze ruzie zouden denken, straks haalden ze haar bij me weg.. Ze was van mij, ik had haar eerlijk verdiend. Ik had haar die dag in de bloemenvelden voor mezelf opgeëist, diezelfde bloemenvelden waar ik me nu weer in bevond... En Persephone ook. "Wat ben jij aan het doen." Snauwde ik toen ik alle bloemenblaadjes zag liggen op haar schoot, ze had ze vernield. "Stop daar mee, straks maak je moeder Gaia boos, én je moeder." Wederom spelde ik haar de les.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyma feb 25, 2013 9:57 pm


"Wat ben jij aan het doen." hoorde ik een stem achter me naar me snauwen, en ik kon zonder aarzelen zeggen dat het Hades was. "Stop daar mee, straks maak je moeder Gaia boos, én je moeder." Boos pakte ik een bloem blaadje op en keek naar hoe hij mijn hand verdampte door mijn woedde en verdween. ''Hou je fucking bek Hades. Je bent de baas niet over mij.'' zei ik kwaad en ik veegde wat tranen weg. ''Ga weg. Ik wil je niet meer zien. Ga lekker feesten met de andere goden. Vertel ze maar alles wat er gebeurd tussen ons. Anders doe je het toch wel achter mijn rug om.'' siste ik. Elk bloemblaadje dat ik op nam verging tot stof, alleen maar omdat ik zo woedend was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyma feb 25, 2013 10:04 pm

Ze bleef met haar rug naar me toe zitten. "Hou je fucking bek Hades. Je bent de baas niet over mij." Ze zat te huilen en bloemblaadjes te verschroeien tot as. "Ga weg. Ik wil je niet meer zien. Ga lekker feesten met de andere goden. Vertel ze maar alles wat er gebeurd tussen ons. Anders doe je het toch wel achter mijn rug om." Ik wandelde dichter naar haar toe en bleef achter haar staan. "Ik vertel dingen enkel aan Poseidon." Siste ik. "En wat moet ik bij die bende idioten gaan beginnen? Ik ben geen feestbeest, niemand mag me en ik hen ook niet, en er is één domme del die voortdurend aan mijn lichaam hangt en loopt te flikflooien. En ja, nú heb ik een bek door dit stomme kostuum.. Maar anders heb ik een mond en ik wil dat je voortaan me een beetje met respect behandeld, ja?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyma feb 25, 2013 10:08 pm


Ik merkte hoe hij achter me kwam staan. Ik bewoog me bijna niet, alleen maar om een nieuw bloem blaadje van mijn schoot te pakken om te zien hoe die verging tot as. "Ik vertel dingen enkel aan Poseidon." Siste hij. "En wat moet ik bij die bende idioten gaan beginnen? Ik ben geen feestbeest, niemand mag me en ik hen ook niet, en er is één domme del die voortdurend aan mijn lichaam hangt en loopt te flikflooien. En ja, nú heb ik een bek door dit stomme kostuum.. Maar anders heb ik een mond en ik wil dat je voortaan me een beetje met respect behandeld, ja?" Ik haalde mijn schouders op en merkte hoe er nog steeds tranen over mijn wangen heen rolden. ''Ik wil ook wel eens wat, maar dat krijg ik ook niet altijd. Dus blijf vooral drommen.'' mompelde ik. ''Ik wil bijvoorbeeld dat je weg gaat, en me met rust laat. Het maakt me niet uit wat je gaat doen, ik wil gewoon dat je weg gaat.'' snikte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyma feb 25, 2013 10:18 pm


"Ik wil ook wel eens wat, maar dat krijg ik ook niet altijd. Dus blijf vooral drommen." Mompelde ze nadat ze haar schouders had opgehaald. "Ik wil bijvoorbeeld dat je weg gaat, en me met rust laat. Het maakt me niet uit wat je gaat doen, ik wil gewoon dat je weg gaat." Ze snikte, omdat ze nog steeds huilde, maar ik voelde geen medelijden. Alleen opgekropte woede die door mijn aderen gierde. "Je zegt het net, we willen allemaal wel iets.. maar dat krijgen we niet altijd hè." Ik liep in een boog om haar heen zodat ik haar gezicht nu kon zien. "Ik verlies véél te véél van mijn tijd met jou als je altijd ruzie gaat maken met me, Kore, zodat je uiteindelijk een paar dagen op Olympus verblijft. Waarom luister je niet gewoon naar me, alles zou toch veel simpeler zijn dan? Als je gewoon doet wat ik zeg? Je zegt dat je geen slaafje bent, maar ik geef zelfs mijn slaven meer vrijheid dan jou op dit moment.. Ik heb geen enkel idee wat je van plan bent, wat je nu voelt. En dat terwijl ik een open boek ben voor jou." Ik vertelde haar toch vanalles? Waarom deed ze niet hetzelfde?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptyma feb 25, 2013 10:30 pm


"Je zegt het net, we willen allemaal wel iets.. maar dat krijgen we niet altijd hè." Ik merkte dat hij begon te lopen, en nog geen twee seconde later stond hij voor me. Ik had het stomme masker afgerukt en naast me neer gekwakt. Dat ding zat me ontzettend in de weg op het moment. "Ik verlies véél te véél van mijn tijd met jou als je altijd ruzie gaat maken met me, Kore, zodat je uiteindelijk een paar dagen op Olympus verblijft. Waarom luister je niet gewoon naar me, alles zou toch veel simpeler zijn dan? Als je gewoon doet wat ik zeg? Je zegt dat je geen slaafje bent, maar ik geef zelfs mijn slaven meer vrijheid dan jou op dit moment.. Ik heb geen enkel idee wat je van plan bent, wat je nu voelt. En dat terwijl ik een open boek ben voor jou." Ik was heel even stil, en ik merkte dat hij me aan zat te kijken. ''Ik haat het als je me Kore noemt..'' zei ik zachtjes, waarna ik naar hem op keek. In mijn ooghoeken schitterde tranen, en mijn ogen fonkelde door alle gevoelens die in een keer allemaal tegelijk bij me los kwamen. ''Ik doe niet gewoon wat je zegt, omdat ik dat nooit gedaan heb. Ik doe dingen op mijn eigen manier. En op dit moment voel ik me gewoon belabberd, omdat ik het haat als we ruzie hebben. Als ik bij jou ben is het alsof ik in een achtbaan zit. Het is spannend, want ik weet niet precies wat er gaat gebeuren, maar toch weer wel. Ik ben bang, want ik weet niet of er iets fout zou gaan. Ik ben opgewonden, vanwege de adrenaline die ik allemaal binnen krijg. Ik wil het elke keer opnieuw, en ik zou willen dat de rit nooit zou eindigen. Maar de rit eindigt wanneer we weer ruzie krijgen.'' zei ik rustig, mijn gesnik eindelijk onder controle hebbend. ''Ik hou zo veel van je, dat het me bang maakt. Ik ben zo bang, dat er een dag iets gebeurd, waardoor je me nooit meer wilt of kan zien. Ik hou zo veel van je dat het me soms te veel wordt, en dat ik niet weet wat ik er mee moet. Dat is wat ik voel. Ik ben niks van plan. Ik ga niet bij je weg, ik ren niet van je weg. Als ik zou willen zou ik het niet eens kunnen.'' zei ik zachtjes, en ik staarde naar mijn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptydi feb 26, 2013 8:30 pm


"Ik haat het als je me Kore noemt.." Had ze met een zacht stemmetje gezegd. Ik kreeg een brede lach op mijn gezicht, het straalde pure valsheid uit. "Nochtans dacht ik dat je zo heet." Ik bleef haar strak aan kijken, ook toen ze haar blik oprichtte naar mij. "Ik doe niet gewoon wat je zegt, omdat ik dat nooit gedaan heb. Ik doe dingen op mijn eigen manier. En op dit moment voel ik me gewoon belabberd, omdat ik het haat als we ruzie hebben. Als ik bij jou ben is het alsof ik in een achtbaan zit. Het is spannend, want ik weet niet precies wat er gaat gebeuren, maar toch weer wel. Ik ben bang, want ik weet niet of er iets fout zou gaan. Ik ben opgewonden, vanwege de adrenaline die ik allemaal binnen krijg. Ik wil het elke keer opnieuw, en ik zou willen dat de rit nooit zou eindigen. Maar de rit eindigt wanneer we weer ruzie krijgen." Ik rolde met mijn ogen en probeerde verveeld te lijken. Onverschillig kruiste ik mijn armen voor mijn borst en keek weg. Dit was echt een stomme liefdesverklaring van een tienermeisje. "Ik hou zo veel van je, dat het me bang maakt. Ik ben zo bang, dat er een dag iets gebeurd, waardoor je me nooit meer wilt of kan zien. Ik hou zo veel van je dat het me soms te veel wordt, en dat ik niet weet wat ik er mee moet. Dat is wat ik voel. Ik ben niks van plan. Ik ga niet bij je weg, ik ren niet van je weg. Als ik zou willen zou ik het niet eens kunnen." Vervolgde ze en ik staarde naar mijn nagelriemen. "En als ik je vraag waarom je zo plots van me houdt, ben je beledigt en moet ik mijn excuses aanbieden. Hoe moet ik het weten? Je geeft me het volledig tegenovergestelde gevoel. Alsof je niets van me moet weten.." Ik trok mijn masker uit en hield het vast in mijn ene hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptydi feb 26, 2013 8:43 pm


"Nochtans dacht ik dat je zo heet." had hij vals gesproken en ik zuchtte. Hij keek me niet aan toen ik uitgesproken was, maar staarde naar zijn vingers. "En als ik je vraag waarom je zo plots van me houdt, ben je beledigt en moet ik mijn excuses aanbieden. Hoe moet ik het weten? Je geeft me het volledig tegenovergestelde gevoel. Alsof je niets van me moet weten.." Ik zuchtte weer en schudde mijn hoofd. ''Ik was niet beledigt om waarom je het vroeg. Ik was beledigt om wat je daarna allemaal gezegd had. Dat je er aan twijfelde maakte me niks uit. Maar toen begon je weer over mijn moeder en over die dag dat je me meenam en zo had ik er even genoeg van.'' Ik kwam overeind en keek hem aan. ''Maar goed. Ik heb al ontdekt dat blijkbaar nooit iets jou fout zal zijn. Alles is mijn schuld, want ik doe alles verkeerd.'' Ik rilde even en pakte mijn masker op, waarna ik hem aan keek. ''Dus dan ga ik nu weer terug naar het paleis. Het is te koud om al te lang buiten te zitten en alles verkeerd te doen.'' mompelde ik, waarna ik me omdraaide en weer terug liep naar het zandpaadje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Emptydi feb 26, 2013 9:02 pm

"Ik was niet beledigt om waarom je het vroeg. Ik was beledigt om wat je daarna allemaal gezegd had. Dat je er aan twijfelde maakte me niks uit. Maar toen begon je weer over mijn moeder en over die dag dat je me meenam en zo had ik er even genoeg van." Had ze zuchtend gezegd. Eindelijk kwam ze terug overeind. "Maar goed. Ik heb al ontdekt dat blijkbaar nooit iets jou fout zal zijn. Alles is mijn schuld, want ik doe alles verkeerd. Dus dan ga ik nu weer terug naar het paleis. Het is te koud om al te lang buiten te zitten en alles verkeerd te doen." Ze liep weg en ik haalde mijn schouders nog op. "Goed." Ik ging er niet meer op in.

Toen ik me omhoog werkte op mijn ellebogen om te kunnen kijken hoe laat het is, zag ik dat het tien minuten voor middernacht was. Nog even en ze zouden aftellen naar het jaar, nog even en het nieuwe jaar zou van start gaan. Ik liet me weer achteruit vallen op de matras en liet een zucht vanuit mijn mond ontsnappen. Ik sloot mijn ogen opnieuw, dacht na waarom ik hier eigenlijk in hemelsnaam nog lag. Ik was na de ruzie direct terug naar binnen gegaan, maar niet om te dansen. Ik had me teruggetrokken in de kamer die ik en Persephone toegewezen gekregen hadden om in te slapen. Ik dacht na over wat ik nu aanvangen moest met dit gruwelijke gebit... Ik haatte dit hele feest.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Lets countdown together. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lets countdown together.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: