Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Broom broom, get in me car..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptydi dec 29, 2015 3:53 pm

"Tenzij wat?" Herhaalde Kore mijn gedachten. Ik staarde even voor me uit. Het was totaal absurd. "Tenzij dat hij niet de troon kaapt, maar dat Zeus het aan hem overdraagt." ik staarde Kore aan. "Of tenzij dat er iets met Zeus gebeurd en dat de troon dan naar mij overgaat, en daarna naar onze zoon." Demeter staarde me aan alsof ik compleet geschift geworden was op twee seconden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptydi dec 29, 2015 4:14 pm

Even was het alsof de tijd stil stond. Het hoeft geen oorlog te worden. "Het hoeft geen oorlog te worden." Mompelde ik en ik keek met grote ogen naar Hades. "Het hoeft niet uit te lopen in een grote ramp!" Zei ik toen en ik stond op. "Het kan goed aflopen. Maar wat nou als het niet goed af loopt.." Zei ik toen met een frons op mijn geziicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptydi dec 29, 2015 4:18 pm

"Het hoeft geen oorlog te worden." Mompelde Kore. "Het hoeft niet uit te lopen in een grote ramp! Het kan goed aflopen. Maar wat nou als het niet goed afloopt.." Zei ze terwijl ze rechtstond. "Denk je nu echt dat Zeus zijn troon vanzelf afstaat." Snerpte Demeter. "Je weet nooit wat er gebeurd in de godenwereld. Ik vind het idee het waard om dat kind te houden."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptydi dec 29, 2015 4:36 pm

Ik keek met een glimlach naar Hades. "Betekent dat dat je erover nadenkt om het te houden?" Vroeg ik met een enorme glimlach. Ik liep naar Hades toe en legde mijn handen op zijn borst. "Maar als dat zo is, ben je er dan wel heel erg zeker van? Je kunt je niet blijven bedenken." Vroeg ik toen en ik keek hem recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptydi dec 29, 2015 5:10 pm

"Betekent dat dat je erover nadenkt om het te houden?" Ik glimlachte en spreidde mijn armen toen ze naar me toe liep. "Als dat jou gelukkig maakt, dan doe ik dat." Ze legde haar handen op mijn borst en ik sloeg mijn armen om haar heen. "Maar als dat zo is, ben je er dan wel heel erg zeker van? Je kunt je niet blijven bedenken." "Heel erg zeker Kore."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptydi dec 29, 2015 5:16 pm

Van blijdschap sloeg ik mijn armen om zijn nek en drukte een kus op zijn lippen. "Dat maakt me heel erg gelukkig Hades." Zei ik met een enorme glimlach op mijn gezicht. Ik drukte mezelf tegen hem aan in een knuffel en zuchtte even tevreden. "Heel erg gelukkig." Mompelde ik. Maar toen begon me iets te dagen wat hij eerder die dag gezegd had. Waar zouden we het kind opvoeden, we waren niet meer samen zoals hij duidelijk aan gegeven had die middag. Zachtjes beet ik op mijn lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptydi dec 29, 2015 5:23 pm

Haar glimlach werd nog breder als dat kon, haar gelukkig zien maakte mij gelukkig. "Dat maakt mij heel erg gelukkig Hades. Heel erg gelukkig." Ik omhelsde haar nog steviger terwijl ik een kus op haar voorhoofd drukte. "en waar gaan jullie het kind dan opvoeden, waar ga je bevallen, de onderwereld is toch geen plaats voor een kind." Demeters woorden sloegen in als een bom. Mijn gezicht betrok terwijl ik Kore aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptydi dec 29, 2015 5:26 pm

Ik durfde Hades bijna niet aan te kijken toen ik mijn moeders woorden hoorde. "Het klinkt alsof je tegen de geboorte van een onschuldig kind bent moeder." Zei ik en ik keek haar onschuldig aan. "Bevallen zal ik doen daar waar ik genoeg ondersteuning heb van mensen en de opvoeding moeten ik en Hades het nog over hebben." Zei ik en ik keek Hades aan, die ondertussen ook wel een erg bezorgde frons op zijn gezicht had
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptydi dec 29, 2015 5:30 pm

"Het klinkt alsof je tegen de geboorte van een onschuldig kind bent moeder." Sprak Kore. Maar Demeter had haar repliek al klaar: "nee ik ben tegen de omgeving waarin het moet opgroeien." Snauwde ze kalm. "Bevallen zal ik doen daar waar ik genoeg ondersteuning heb van mensen en de opvoeding moeten ik en Hades het nog over hebben." Ik zuchtte. "zint dat antwoord je Demeter, of niet?" "Voorlopig. Maar goed, ik denk dat jullie best nog een beetje slaap meepikken nu het nog kan."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptydi dec 29, 2015 5:36 pm

Ik liet Hades los en liep naar mijn moeder toe. "Alles komt goed." Zei ik en ik omhelsde haar. "En je hebt gelijk, we moeten nog een uurtje slaap meepikken nu het kan." Zei ik en ik keek naar Hades. "Ga je mee?" Vroeg ik met een glimlach en ik stak mijn hand naar hem uit. Het zou nog wat worden als het gesprek over waar het opvoeden gedaan zou worden, maar dat zou een probleem voor later zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptydi dec 29, 2015 5:40 pm

"Natuurlijk lieverd daar twijfel ik niet aan" zei Demeter zeemzoet tegen haar dochter. Ze gaven elkaar nog een knuffel toen Kore zich tot mij richtte. Ik nam haar hand vast. "Zeker, ik kan wel wat slaap gebruiken" ik gaapte even en liep toen met haar naar de deur. "dankjewel Demeter."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptydi dec 29, 2015 5:53 pm

Ik glimlachte nog een keer naar mijn moeder waarna ik met hades terug ging naar de slaapkamer ging. Gapend trok ik mijn ochtendjas uit en legde die over de stoel neer. "Ik ben heel erg gelukkig dat we het toch wel houden." Zei ik en ik glimlachte. Vermoeid liet ik me op het bed zakken en sloeg de dekens open voor ik er onder kroop. "Kom je er bij liggen?" Vroeg ik nog voor ik in slaap weg zakte.

Gapend rekte ik me uit en keek naast me. Hades leek nog vredig te slapen dus maakte ik me voorzichtig los uit zijn armen. Zachtjes liep ik naar de badkamer om me wat op te frissen. Ik keek mezelf aan in de spiegel en zag dat mijn wangen wat ingezakt waren en ik kringen onder mijn ogen had. Ik zuchtte en streek wat haar uit mijn gezicht. Mijn ogen gleden naar mijn buik en ik glimlachte gelukzalig
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptydi dec 29, 2015 5:58 pm

"En ik ben blij als jij blij bent." Ik liet mezelf naast haar op bed zakken en viel daarop meteen in slaap. De volgende ochtend voelde ik me gelukkig en uitgeslapen. Al kon ik het niet laten gewoon nog wat te blijven liggen. Ik merkte al snel dat Kore nietmeer naast me lag. "Seph, waar ben je liefje?" Riep ik een beetje versuft. Ik gokte dat ze ergens in de badkamer was maar was te lui om te kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptydi dec 29, 2015 6:26 pm

Ik hoorde Hades stem en ik stak mijn hoofd buiten de deur. "Ik ben hier." Zei ik met een glimlach waarna ik naar de slaapkamer liep. "Heb je goed geslapen?" Vroeg ik terwijl ik naast hem neer ging zitten. Ik keek naar zijn gezicht en streek een pluk uit de weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptywo dec 30, 2015 1:45 pm

"Ik ben hier!" Met een glimlach stak ze haar hoofd vanachter de deur. Ze liep de slaapkamer binnen. "Heb je goed geslapen?" Vroeg ze terwijl ze zich naast me op bed liet zakken. "Nou we zijn meer dan de helft van de nacht wakker geweest, maar die laatste uurtjes heb ik geslapen als een roosje." Ik liet toe dat ze een pluk haar wegstreek. "Ben je al lang wakker?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptywo dec 30, 2015 1:52 pm

Ik grinnikte zachtjes en schudde toen mijn eigen haren los. "Nee ik ben ook pas net wakker." Zei ik en ik keek de kamer rond. "Dus.. Er zijn een boel dingen die besloten moeten worden nu." Zei ik met een klein glimlachje en ik keek hem aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptywo dec 30, 2015 2:10 pm

Ze schudde haar hoofd. "Nee ik ben ook pas net wakker." Haar haren schudden mee en ik kon het niet laten om er even met mijn hand door te woelen. De kleur ervan had me altijd al gefascineerd. "Dus.. Er zijn een boel dingen die besloten moeten worden nu." Ze keek me aan met een kleine glimlach. Ik duwde mezelf even recht. "Hmm.. ik denk dat je iets vergeten bent." Vluchtig gaf ik haar een kus voordat ik me terug languit op bed liet vallen. Ik sloeg mijn armen achter mijn hoofd en keek haar smalend aan. "Raad eens."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptywo dec 30, 2015 2:54 pm

Zijn hand ging door mijn haar en ik glimlachte even naar hem. Hij drukte een kus op mijn lippen om zich daarna weer terug op het bed te laten vallen. Ik fronsde mijn wenkbrauwen en keek hem verward aan. "Ontbijt?" Vroeg ik en ik keek hem niet begrijpend aan. "Wat vergeet ik?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptywo dec 30, 2015 3:01 pm

Ze schonk me weer eens haar betoverende glimlach voordat ze me fronsend aankeek. "Ontbijt?" Sprak ze verward. Ik lachte even. "Wat vergeet ik?" Ik hield mijn hoofd wat schuiner terwijl ik mijn ogen neersloeg. "Nee, ik snap dat je het vergeten bent. Het is allemaal zo hectisch nu." Ik draaide me om zodat ik op mijn buik lag boven het laken en legde mijn hoofd terug neer op het kussen zodat ik haar nog kon aankijken. "Ik ben jarig." Normaal kon het me nooit wat schelen, het liefst verstopte ik me de hele dag om toch maar geen verjaardagswensen te krijgen. Maar nu..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptyza jan 02, 2016 10:29 pm

Hij lachte even en schudde zijn hoofd voor hij zijn ogen dicht deed. "Nee, ik snap dat je het vergeten bent. Het is allemaal zo hectisch nu." Hij had zich omgedraaid en ik keek hem met een schuine blik aan. Ik vergat bijna nooit iets. "Ik ben jarig." zei hij. En zodra hij het zei sloeg ik mijn handen voor mijn mond. ''Dat meen je niet.'' piepte ik en ik keek hem verbaasd aan. ''Ik vergeet nooit je verjaardag..'' mompelde ik en ik stond gelijk op. ''Technisch gezien ben ik je verjaardag niet helemaal vergeten, want ik had me al wel voorbereid.'' zei ik terwijl ik als een gek door mijn kamer begon te speuren opzoek naar het tasje. ''Ik had een kleinigheidje voor je gehaald. Maar waar ik het nu heb neer gelegd weet ik niet meer..'' zuchtte ik en ik keek hem verontschuldigend aan. Ik stormde weer terug naar het bed om een hem een kus te geven. ''Dan krijg je in ieder geval alvast je verjaardagszoen.'' zei ik met een glimlach en ik drukte mijn lippen op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptyza jan 02, 2016 10:57 pm

Ze sloeg haar handen geschokt voor haar mond. "Dat meen je niet. Ik vergeet nooit je verjaardag.." Ze stond meteen op. "Technisch gezien ben ik je verjaardag niet helemaal vergeten, want ik had me wel al voorbereid." Ze begon door te kamer te rommelen op zoek naar iets. Ik grinnikte terwijl ik me overeind duwde op mijn ellebogen. "ik had een kleinigheidje voor je gehaald maar waar ik het nu heb neergelegd weet ik niet meer. Dan krijg je in ieder geval alvast je verjaardagszoen." Ik grinnikte terwijl ze woord bij daad voegde. "Hmm, krijg ik niet meer dan een kusje? Je hoeft me trouwens niet zoveel dingen te kopen hoor, ik ben al blij met wat gezelschap."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptyza jan 02, 2016 11:10 pm

'Hmm, krijg ik niet meer dan een kusje? Je hoeft me trouwens niet zoveel dingen te kopen hoor, ik ben al blij met wat gezelschap.'' sprak hij en ik glimlachte. IK ging naast hem liggen en keek hem met een lieve blik aan. ''Je krijgt alles wat je wil vandaag, het is je verjaardag.'' zei ik en ik gaf hem nog een kus. ''En daarbij, het is iets kleins zodat je me kon herinneren als ik er niet was.'' zei ik toen met een glimlach. ''Ik weet het al!'' riep ik toen blij en vloog overeind. Ik zocht kort in een van mijn tassen en vond toen het kadootje. ''Gefeliciteerd Hades.'' zei ik met een glimlach terwijl ik hem het cadeau overhandigde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptyza jan 02, 2016 11:17 pm

Ze legde zich naast me neer en glimlachte. 'Je krijgt alles wat je wil vandaag, het is je verjaardag.' Ik glimlachte vrolijk terug. "Maar natuurlijk, dat antwoord had ik wel al verwacht. "En daarbij, het is iets kleins zodat je me kon herinneren als ik er niet was. Ik weet het al!" Ze leek zich plots te herinneren waar het lag en trots overhandigde ze me het cadeau. "Gefeliciteerd Hades." Ik nam het aan en opende het doosje. Verbaasd trok ik mijn wenkbrauwen op toen ik het zag. "Onze... Ringen?" Ik keek haar verward aan. "Krijg ik ze terug?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptyza jan 02, 2016 11:23 pm

Hij opende het doosje en keek verbaasd naar de inhoud. "Onze... Ringen?" vroeg hij en met een verwarde blik keek hij me aan. "Krijg ik ze terug?" vroeg hij toen en ik glimlachte. ''Soort van. Ik heb kopieën gemaakt. Ik heb de neppe bij mij thuis staan en de echte zijn nu weer van jou. Ik dacht.. dat je dat misschien wel een mooi aandenken zou vinden.'' mompelde ik en ik keek hem afwachtend aan. ''Of was het een slecht idee?'' vroeg ik toen met een frons en ik zuchtte. ''Ik bedoel, het was een mooie tijd en als ik ze zie maken ze me altijd erg gelukkig.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Emptyza jan 02, 2016 11:30 pm

De glimlach die ze erbij trok deed mijn gezicht verstarren. Meende ze dit nu echt? "Soort van. Ik heb kopieën gemaakt. Ik heb de neppe bij lij thuis staan en de echte zijn nu weer van jou. Ik dacht.. Dat je dat misschien wel een mooi aandenken zou vinden." Ik staarde naar de edelstenen die in de ringen verwerkt zaten. Het was puur vakmanschap geweest, Hephaistos had zich uitgeleefd bij het maken van deze dingen. "Of was het een slecht idee? Ik bedoel, het was een mooie tijd en als ik ze zie maken ze me altijd erg gelukkig." Ze merkte dat ik traag van antwoord was. "Erg... Attent, als dat het gepaste woord ervoor is." Ik nam mijn ring op en schoof hem rond de betreffende vinger. Ik probeerde of die van Kore ook ergens om paste, maar helaas ging hij zelf niet om mijn pink. "Ik had nog altijd liever gehad dat je ze droeg, je weet hoe ik erover denk." Ik hield haar ring tussen mijn vingers geklemd. "Zijn die nepringen geheel nep? Of is hetzelfde materiaal gebruikt om de dubbele ringen te maken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Broom broom, get in me car..
Terug naar boven 
Pagina 9 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: