Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 A tale whispered so murderously

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyza aug 25, 2012 5:24 pm


Hij houdt ook zijn mond dicht en samen zwijgen we gewoon. Ik voel zijn blik op me branden en stug blijf ik naar het schuim kijken en er een beetje mee spelen. Plots voel ik iets langs mijn heup glijden en met een klein gilletje kijk ik op naar Hades, die naar de deur kijkt. Ik kijk hem geschrokken aan en krijg dan langzaam een klein lachje op mijn gezicht. Ik gooi wat water zijn kant op. ''Hades, je liet me schrikken.'' zeg ik lachend terwijl ik hem met een klein glimlachje aan kijk. ''en zeg niet dat jij het was, want ik was het niet zelf.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyza aug 25, 2012 5:33 pm

Ze slaakt een gil, en het kost me niet veel moeite op mijn gezicht in de plooi te houden. Ze kijkt me geschrokken aan en gooit wat water mijn kant op terwijl ze een beetje lacht. “Hades, je liet me schrikken.” Ik doe nog steeds alsof ik van niets weet. “En zeg niet dat jij het niet was, want ik was het niet zelf.” Ik kijk haar met een frons aan terwijl ik het water in mijn gezicht maar accepteer. “Wat? ’t Was een vis. Heb je ze nog niet zien zwemmen dan” zeg ik droog. “En dit is het moment waarop ik wou dat ik visser was, of Poseidon, dan had ik een van die dingen wel getoond.” Ik zak onderuit in het water, en voor ik met mijn hoofd onder water ga, schenk ik haar nog even een geniepige glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyza aug 25, 2012 5:40 pm

[quote="Persephone"]

De hele tijd deed hij alsof hij niks wist, tot dat ik uitgesproken was. Hij keek me met een frons aan en ik keek hem rustig aan. “Wat? ’t Was een vis. Heb je ze nog niet zien zwemmen dan” zegt hij droog. “En dit is het moment waarop ik wou dat ik visser was, of Poseidon, dan had ik een van die dingen wel getoond.” Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. ''Jammer dat je ze niet bent, vind je jezelf niet goed genoeg dan? Misschien hou ik wel helemaal niet van iemand zoals Poseidon, of van vissers.'' zeg ik rustig. Ik kijk toe hoe hij onderuitzakt in het water, en hoe hij me een geniepige glimlach geeft voor hij helemaal onder water verdwijnt. Ik kijk onrustig naar het water, aangezien ik niet weet wat hij allemaal van plan is. Zenuwachtig kijk ik nog steeds naar het water, om te zien of ik Hades misschien ergens kan spotten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyza aug 25, 2012 5:56 pm

“Jammer dat je ze niet bent, vind je jezelf niet goed genoeg dan? Misschien hou ik wel helemaal niet van iemand zoals Poseidon, of van vissers” had ze rustig gezegd. Ik lig onderuit gezakt, met mijn ogen open, onder het water terwijl ik niet adem haal. Door het schuim kan ze mij vast niet zien, en dat vind ik ergens wel goed. Ik draai me helemaal om in het water, zodat mijn voeten nu aan de andere kant zijn en ik met mijn bovenlichaam bij haar zit. Gelukkig was het bad groot genoeg. Dus kon ik met gemak naast haar gaan zitten, weliswaar een beetje op haar gedrukt. Ik kom weer boven water en kijk haar met een grote grijns aan, gelukkig lag mijn natte haar een beetje uit mijn gezicht behalve een paar stukjes. Ik zie dat haar haren in een klein knotje op haar hoofd gedraaid is, en draai het weer los. “Laat die prachtige lokken eens los.” Fluister ik zacht terwijl ik ze in een waaier op haar schouder leg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyza aug 25, 2012 6:31 pm


Ik voel beweging in het water en kijk rond om te zien waar hij weer boven komt. Voor ik het weet zit hij naast me en word ik tegen de wand van het bad gedrukt een klein beetje. Met een grote grijns kijkt hij me aan en met open mond kijk ik terug. Zijn blik valt op mijn haar en hij maakt mijn knotje los. “Laat die prachtige lokken eens los.” fluistert hij zacht terwijl hij mijn haren verspreid als een waaier over mijn schouders legt. Ik kijk hem nog steeds met open mond aan en sluit dan mijn mond uiteindelijk. ''Uhm.. Okee..'' zeg ik zachtjes terwijl ik hem aan kijk. Ik was lichtelijk verbaasd dat hij gewoon zo naast me zat, terwijl hij de hele tijd mij de ruimte had gegeven. Ik voelde zijn arm tegen de mijne en vond het ergens toch wel vreemd dat we hier naakt naast elkaar zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyza aug 25, 2012 7:20 pm

“Uhm… Okee..” Zegt ze zacht terwijl ze naar mij kijkt. Onze armen drukten tegen elkaar, en omdat ik stukken breder ben dan haar, krijg ik lichtelijk pijn van zo krap te zitten. Ik zwaai mijn arm daarom dus maar om haar schouders heen en ga wat onderuit gezakter liggen. Mijn hand, van de arm die om haar heen ligt, glijd even kort over haar nek en langs haar schouder."Je zei dat het misschien wel in mijn voordeel werken kon..." Grijns ik, en wacht even. "Wordt ik dan beoordeeld?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyza aug 25, 2012 7:39 pm


Hij zwaait zijn arm om mijn schouders heen en zakt ietsjes onderuit. Ik voel zijn hand langs mijn nek en schouder glijden en ik kijk hem nog steeds rustig aan. "Je zei dat het misschien wel in mijn voordeel werken kon..." Grijnst hij, en hij wacht even voor hij weer verder gaat. "Wordt ik dan beoordeeld?" Ik kijk hem aan en krijg zelf ook een klein grijnsje rond mijn lippen. ''Kreeg je het krapjes zo naast me?'' vraag ik het eerst rustig. Ik wend mijn blik weer van hem af en kijk even voor me uit. ''en ja, dat zei ik inderdaad. Ik moet toch zeker hier bij jou leven voortaan? Dan beoordeel ik je ook gewoon. En ik zou niet weten hoe ik het verder moet gaan uitleggen.'' lach ik zachtjes en ik kijk hem weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyza aug 25, 2012 7:45 pm

Ze kijkt mij terug aan met een grijns. “Kreeg je het krapjes zo naast me?” Vraagt ze. Ze wend haar blik even af. “En ja, dat zei ik inderdaad. Ik moet toch zeker hier bij jou leven voortaan? Dan beoordeel ik je ook gewoon. En ik zou niet weten hoe ik het verder moet gaan uitleggen.” Ze kijkt me weer aan. “Nou dan zal ik mijn beste beentje moeten voorzetten zeker?” Ik grijns en leg mijn been op de rand van het bad, waardoor ik de kaars omver stoot. Hij valt in het water en dooft gelijk. Ik schiet naar voren om hem uit het water te grissen. “Blijkbaar vond de kaars het iets té gezellig worden.” Ik schiet in de lach om mijn onhandigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyza aug 25, 2012 10:57 pm


“Nou dan zal ik mijn beste beentje moeten voorzetten zeker?” Hij grijnst en legt zijn been op de rand van het bad, waardoor hij de kaars omver stoot. De kaars valt in het water en dooft gelijk. Hades schiet naar voren om hem uit het water te grissen. “Blijkbaar vond de kaars het iets té gezellig worden.” zegt hij en hij begint zenuwachtig te lachen. Ik grinnik en neem de kaars van hem over, waarna ik die voorzichtig weg zet, zo dat hij niet meer omgestoten kan worden. ''Ik denk het ook..'' lach ik zachtjes en ik kijk hem vrolijk aan. ''En ja, doe dat maar. Je beste beentje voor zetten.'' glimlach ik lief terwijl ik wat haar uit zijn gezicht veeg. Ik kijk hem rustig aan en ga weer achterover leunen en sluit mijn ogen genietend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyza aug 25, 2012 11:07 pm

“Ik denk het ook.” Stemt ze in, neemt de kaars van mij over en zet hem ver bij mij vandaan. “En ja, doe dat maar. Je beste beentje voorzetten.” Ze glimlacht, en stopt met lachen, waarna ze wat plukjes haar uit mijn gezicht veegt. Ik kijk haar glimlachend aan terwijl ze het doet, en als ze achterover leunt en haar ogen genietend sluit doe ik net hetzelfde terwijl ik naast haar lig. “Al wat meer opgewarmd?” mompel ik. met mijn ogen nog steeds dicht, en ik merk dat ik zelf wel warm genoeg heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyza aug 25, 2012 11:14 pm


Hij had me glimlachend aan gekeken en volgde mijn voorbeeld en ging naast me liggen. “Al wat meer opgewarmd?” vraagt hij mompelend en ik knik, als ik me bedenk dat hij het niet ziet kijk ik hem eventjes schuin aan. ''Ja, maar ik hou gewoon van het warme water. Ik hou van het bad, het is zo heerlijk warm..'' zucht ik genietend. ''Ik zou zo wel de hele dag kunnen blijven liggen denk ik. Ik was vergeten hoe goed zo veel warmte was..'' mompel ik terwijl ik naar het plafond staar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyza aug 25, 2012 11:23 pm

“Ja, maar ik hou gewoon van het warme water. Ik hou van het bad, het is zo heerlijk warm.” Zucht ze genietend. “Ik zou zo wel de hele dag kunnen blijven liggen denk ik. Ik was vergeten hoe goed zo veel warmte was…” Mompelt ze. Ik grinnik een beetje terwijl ik met mijn voeten beweeg. “Ik niet, om eerlijk te zijn. ‘k Haat water.” Zeg ik droog. “Het doet me denken aan mijn broer, en ik voel me niet goed in zijn leefwereld.” Ik open mijn ogen en kijk haar aan. Mijn blik glijdt naar haar lippen, en ik zie dat ze niet meer paars kleuren. “Het is al verwonderlijk dat ik direct het water in gesprongen ben om je er uit te halen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyza aug 25, 2012 11:31 pm


Hij grinnikt eventjes en beweegt wat met zijn voeten en ik voel het water bewegen. “Ik niet, om eerlijk te zijn. ‘k Haat water.” Zegt hij droog en ik kijk hem aan. “Het doet me denken aan mijn broer, en ik voel me niet goed in zijn leefwereld.” Hij doet zijn ogen open en kijkt me aan. Zijn blik glijdt over mijn lippen, en ik voel me er niet eens oncomfortabel onder. Ik glimlach zachtjes om deze prestatie van mezelf en kijk weer naar Hades. “Het is al verwonderlijk dat ik direct het water in gesprongen ben om je er uit te halen.” zegt hij en ik glimlach lief naar hem. ''En ik ben je er heel erg dankbaar om. Ik bedoel, je hebt je eigen leven geriskeerd om het mijne te redden. En dat terwijl ik alleen maar rot tegen je heb lopen doen afgelopen tijd. Ik ben je eeuwig dankbaar. Ik zou niet weten hoe ik je zou moeten bedanken.'' glimlach ik en ik kijk hem met vrolijke ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyza aug 25, 2012 11:46 pm

“En ik ben je er heel erg dankbaar om. Ik bedoel, je hebt je eigen leven geriskeerd om het mijne te redden. En dat terwijl ik alleen maar rot tegen je heb lopen doen afgelopen tijd. Ik ben je eeuwig dankbaar. Ik zoek niet weten hoe ik je zou moeten bedanken.” Antwoord ze. Ik aarzel even, wat moest ik nu gaan zeggen? “Je aanwezigheid is al genoeg hoor…” Zeg ik uiteindelijk maar, en ik glimlach. Dan hoor ik een klap van uit mijn slaapkamer komen. Ik kom overeind en stap uit het bad. Snel neem ik een handdoek om voor mijn lichaam te houden en kijk wat het lawaai veroorzaakt heeft. De hevige wind van de storm houdt hevig huis, waardoor de balkondeuren open gewaaid zijn. Door de koude wind regent het naar binnen, en ik moet mij met een hand voor mijn gezicht een weg naar de deuren banen om ze te sluiten. Ik zucht opgelucht als ik ze dichtklik en draai me om. Met de handdoek, die eigenlijk een beetje te klein was, liep ik terug de badkamer in. “Het waren gewoon de balkon deuren.” Zeg ik en ga naast het bad staan, terwijl ik mij afvraag of ik er nog in zou gaan of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyzo aug 26, 2012 12:02 am


Ik zie hem even aarzelend kijken, vast denkend over wat hij nu moest gaan reageren op mijn dank betuig. “Je aanwezigheid is al genoeg hoor…” zegt hij uiteindelijk en hij glimlacht naar me. Ik glimlach vrolijk terug en kijk hem in zijn ogen aan, als er opeens een harde klap vanuit de slaapkamer komt. Hades komt direct overeind en stapt uit het bad. Snel neemt hij een handdoek en slaat die om zich heen, voor zover dat kon met die kleine handdoek. Ik keek hem na toen hij de badkamer verliet om te gaan kijken wat er was gebeurt in de slaapkamer. Nieuwschierig bleef ik in het bad zitten, maar leunde ik wel over de rand heen van het bad, om te kijken of ik nog om het hoekje van de deur kon kijken, de slaapkamer in. Ik hoorde een deur dicht gaan, een klik en daarna Hades opgelucht zuchten. Rustig kwam hij weer terug de badkamer ingewandeld en ik kijk hem aan, terwijl ik nog steeds over de rand van het bad hang. “Het waren gewoon de balkon deuren.” zegt hij en hij blijft naast het bad staan. Ik zie in zijn gehele houding dat hij twijfelt over of hij nog wel of niet terug het bad in komt. ''gelukkig maar.'' glimlach en ik kom iets overeind. Ik pak zijn schouders vast en trek hem iets omlaag, zodat zijn gezicht op dezelfde hoogte is als de mijne. Zonder er nog over na te denken duw ik mijn lippen op de zijne en geef ik hem een kus. Ik haal mijn lippen van de zijne af na een paar seconden en laat me weer terug in het bad zakken. ''Blijf je daar nu de hele tijd staan om te verkleumen of wat?'' vraag ik dan met een paar onschuldige ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyzo aug 26, 2012 12:18 am

“Gelukkig maar,” glimlacht ze en komt ietsjes meer overeind, want ze hing al hele tijd over de badrand. Met haar handen op mijn schouders trekt ze mij iets naar beneden, en mijn gezicht is daardoor op dezelfde hoogte als haar. Ze duwt haar lippen op de mijne een geeft mij voor een paar seconden een kus, veel te kort naar mijn mening. “Blijf je daar nu de hele tijd staan om te verkleumen of wat?” Zegt ze onschuldig als ze terug in bad ligt. Mijn mond zakt verwonderd open, en mijn vingers glijden opnieuw naar mijn mond terwijl ik besef wat ze net deed. “Ja.” Mompel ik en loop verbouwereerd terug mijn kamer in. Ik loop naar de spiegel en laat mijn handdoek zakken terwijl ik naar mezelf kijk. Ik snap niet waarom ze me wil, zo plots. Ik hou de handdoek weer voor me en loop nog steeds quasi-ontzet de badkamer in. Ik laat mijn handdoek terug op de stoel vallen en kruip het bad weer in, deze keer ga ik terug aan de overkant zitten tegenover haar. Ik hou mijn handen even voor mijn gezicht, en als ik ze dan als twee luiken open hou kijk ik haar opnieuw met open mond aan. “Ongelofelijk.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyzo aug 26, 2012 12:25 am


Zijn mond zakt open als ik hem gekust heb en hij voelt met zijn vingers aan zijn lippen. ''ja.'' mompelt hij en verbouwereerd loopt hij zijn slaapkamer weer in. Ik lach zachtjes en moet me inhouden om het niet uit te proesten. Ik speel weer wat met het schuim als Hades weer de badkamer ingelopen komt. Met een nog steeds ontzet gezicht legt hij de handdoek weg en gaat hij tegenover me zitten in het bad weer. Hij houdt zijn handen voor zijn gezicht en doet ze dan open als twee luiken. ''Ongelooflijk.'' zegt hij terwijl hij me nog steeds met open mond aan kijkt. Ik lach hard en vrolijk, en trek mijn gezicht al snel weer in de plooi. ''Die was voor het redden van mijn leven.'' glimlach ik simpel. ''En Hades, laat je niet zo van je stuk brengen door een simpel kusje. Straks ga je nog van je stokje af als ik je echt zou kussen.'' grinnik ik terwijl ik hem een knip oog geef
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyzo aug 26, 2012 12:38 am

Ze begint hard te lachen, maar houdt haar gezicht weer in de plooi kort daarna. “Die was voor het redden van mijn leven. En Hades, laat je niet zo van je stuk brengen door een simpel kusje. Straks ga je nog van je stokje af als ik je echt zou kussen.” Ze knipoogt. Mijn mond valt opnieuw open, maar deze keer is verafschuwing op mijn gezicht te lezen en mijn ogen staan boos en onbegrijpend. Ik kom eerst niet echt uit mijn worden. “Eh, huh, Ww..” Ik wordt alleen maar geërgerder ervan. “Wat dus, die kus,” ik probeer helder te denken “die kus die was niet echt?!” Ik sta op en twijfel even of ik de stop uit het bad zou trekken of niet, dus ik sta daar maar even, en besluit het toch niet te doen. Ik gris de handdoek terug van de stoel en mijn dikke badjas. “Ik heb in tegenstelling tot jou niemand nodig om me op te warmen!” Grom ik en storm mijn kamer terug in. Even loop ik terug om mijn kroon van de wastafel te grissen, en dan doe ik de badkamer deur met een klap dicht zodat ik haar tenminste niet hoef te zien zolang ze daar blijft. Fijn. Nu wist ze mijn normale kamer op de 8e verdieping zijn, en ze zat nog eens in mijn badkamer ook. Ik trek mijn ondergoed en badjas aan. Ik ga op de grond voor de openhaard zitten, met opgetrokken knieën e mijn armen zijn er omheen geslagen. Met het gevoel alsof ik daarnet beledigd was, staar ik in het vuur. Mijn kiezen zijn stevig op elkaar geklemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyzo aug 26, 2012 8:40 am


Zijn mond valt weer open en hij kijkt me met boze ogen aan, en een verafschuwend gezicht. “Eh, huh, Ww..” stottert hij en ik merk dat hij nog gefrustreerder er van raakt. “Wat dus, die kus, die kus die was niet echt?!” zegt hij en hij staat gelijk op. Voor eventjes staat hij vol twijfel en woede daar te denken wat hij gaat doen, maar uiteindelijk pakt hij de handdoek en zijn badjas. “Ik heb in tegenstelling tot jou niemand nodig om me op te warmen!” gromt hij en hij beent boos de badkamer uit. Verbaasd kijk ik hem aan als hij weer terug de badkamer in komt om zijn kroon te pakken. Zonder me ook maar een blik te gunnen loopt hij de badkamer weer uit en gooit de deur met een klap dicht. Ik krimp even in elkaar van schrik en zucht dan. Ik leg mijn handen over mijn gezicht en hoofd even op de rand. Hij had het helemaal verkeerd begrepen.. Ik laat mijn handen van mijn gezicht af glijden en sta op. Ik trek de stop uit het bad en doe de badjas aan die er nog lag. Terwijl het bad leeg aan het lopen was fatsoeneerde ik mijn haar even en deed ik voorzichtig de deur naar de slaapkamer open. Een klein glimlachje kwam op mijn gezicht toen ik Hades daar zo zag zitten, boos en gefrustreerd als een klein kind. Zachtjes liep ik naar hem toe en ga ik op mijn knieën achter hem zitten. Ik leg mijn handen op zijn schouders en begin hem zachtjes te masseren. ''Hades, je hebt me verkeerd begrepen..'' zeg ik zachtjes terwijl ik langs hem heen naar het vuur kijk, wat nog steeds aan is. ''Natuurlijk was die kus echt.'' Ga ik verder terwijl ik rustig door ga met masseren. ''Ik bedoelde als ik je een kus zou geven die niet 2 of 3 seconden zou duren, dat bedoelde ik met echt kussen.'' zeg ik kalmpjes terwijl ik mijn handen van hem af haal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyzo aug 26, 2012 1:38 pm

Ik schenk haar geen aandacht als ze naar me toe gelopen komt en achter me gaat zitten. Haar handen raken mijn schouders aan en ze begint mij zachtjes te masseren. Het was allemaal heel aanlokkelijk, maar stiekem had ik het liefste gehad dat ze gewoon wegging. Ik kan me niet ontspannen, en dus staar ik met opgespannen spieren in het haardvuur. “Hades, je hebt me verkeerd begrepen..” Haar stem klinkt stil en ik wordt er bijna rustig van. “Natuurlijk was die kus echt. Ik bedoelde als ik je een kus zou geven die niet 2 of 3 seconden zou duren, dat bedoelde ik met echt kussen.” Ze haalt haar handen van mijn schouders af, en ik zwijg een hele tijd. Dan draai ik me met een ruk om. Ik probeer iets logisch terug te zeggen, maar ik kom niet uit mijn woorden omdat ik dondersgoed weet dat ze gelijk heeft. Ik klauter overeind. “Ga weg, ik wil je niet meer hier Kore.” Snauw ik en loop langs haar heen naar mijn bed toe. “Bel je vader op, doe wat je wil..” Mompel ik erachter aan en laat me vallen op de hoop kussens die mijn bed versieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyzo aug 26, 2012 2:52 pm


Hij was de hele tijd stil en ik keek zenuwachtig naar zijn rug. Hij draait zich met een ruk om en ik schrik lichtjes, maar ik ben in staat om mijn gezicht in de plooi te houden. Hij komt overeind en ik kijk hem verward aan. “Ga weg, ik wil je niet meer hier Kore.” snauwt hij en hij loopt langs me heen naar zijn bed. Hij gebruikte mijn oude naam.. Die ik al zo lang niet meer gehoord had. En ik vond het niet eens prettig meer. “Bel je vader op, doe wat je wil..” mompelt hij en hij laat zich op het bed vallen. Verbaasd kijk ik voor me uit naar het vuur en ben even stil. Als ik even nagedacht heb, sta ik op en loop ik een klein stukje naar het bed en zet mijn handen in mijn zij. ''Nee Hades. Ik ben geen speelgoedje of iets dergelijks. Je kunt me niet meenemen en weg doen wanneer jij er zin in hebt. Je hebt me uit het water gered, terwijl je water haat. En alleen omdat je een dingetje wat ik zei verkeerd op nam, wil je me opeens niet meer zien? Veracht je me zomaar? Gaat dat zo makkelijk voor je? Ik wist niet dat je zo'n simpel man bent. En ik begon je net te mogen.'' zeg ik boos. Met een koppige blik blijf ik voor het bed staan en met mijn armen over elkaar heen kijk ik hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyzo aug 26, 2012 3:05 pm

"Nee Hades. Ik ben geen speelgoedje of iets dergelijks. Je kunt me niet meenemen en weg doen wanneer jij er zin in hebt. Je hebt me uit het water gered, terwijl je water haat. En alleen omdat je een dingetje wat ik zei verkeerd op nam, wil je me opeens niet meer zien? Veracht je me zomaar? Gaat dat zo makkelijk voor je? Ik wist niet dat je zo'n simpel man bent. En ik begon je net te mogen." Ze klinkt boos, maar ik kijk niet naar d'r als ze tegen me praat. Ik zucht en strek mijn arm uit naar het nachtkastje. "Ik heb redenen genoeg om je niet te mogen. Je doet alleen maar vervelend tegen me. Zelfs als ik je weg laat, ik had verwacht dat je blij zou zijn en je spreekt me nog tegen." Ik neem de telefoon uit de lade en gooi hem in haar richting. "Kom op, bel je vervoer en smeer 'um dan maar." Ik ga weer op mijn buik liggen en mompel een beetje tegen mijzelf "tss, ik krijg niet eens een goeie dank je wel voor het redden van mijn leven"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyzo aug 26, 2012 3:15 pm


Hij zucht en strekt zijn arm uit naar wat zo te zien zijn nachtkastje was. "Ik heb redenen genoeg om je niet te mogen. Je doet alleen maar vervelend tegen me. Zelfs als ik je weg laat, ik had verwacht dat je blij zou zijn en je spreekt me nog tegen." Hij neemt de telefoon uit de lade en gooit hem in mijn richting. "Kom op, bel je vervoer en smeer 'um dan maar." Ik kijk naar de telefoon en hoogmoedig steek ik mijn kin de lucht in, niet van plan om toe te geven. "tss, ik krijg niet eens een goeie dank je wel voor het redden van mijn leven" mompelt hij in zich zelf gekeerd. Mijn mond valt open en gepikeerd kijk ik hem aan. ''Párdon? Geen goeie dankjewel? Ik heb je duizend keer bedankt, ik heb je zowat de hemel in geprezen. Ik heb je gekust, en nog vind je het niet goed genoeg? Wat wil je van me? Je wil dat ik weg ga, maar ook een goed dank je wel voor het redden van mijn leven? Dankjewel Hades. Echt bedankt. Ik ben je eeeeeeeuwig dankbaar.'' zeg ik pissig terwijl ik nu vlak naast hem ga staan bij het bed. ''Ik geef toe dat ik vervelend ben geweest, maar nu ik aardig doe, stuur je me weg. Ik ga niet weg Hades.'' zeg ik fel terwijl ik hem met woedende ogen aan kijk, ook al kijkt hij me niet aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyzo aug 26, 2012 3:30 pm

"Párdon?" Zegt ze fel. "Geen goeie dankjewel? Ik heb je duizend keer bedankt, ik heb je zowat de hemel in geprezen. Ik heb je gekust, en nog vind je het niet goed genoeg? Wat wil je van me? Je wil dat ik weg ga maar ook een goed dank je wel voor het redden van mijn leven? Dankjewel Hades. Echt bedankt. Ik ben je eeeeeeuwig dankbaar." Ze klinkt pissig, en ik ben blij dat ik haar gezicht niet zie, maar ik hoor dat ze dichter naar me toe gelopen komt. "Ik geef toe dat ik vervelend ben geweest, maar nu ik aardig doe, stuur je me weg. Ik ga niet weg Hades." Ik grom geïrriteerd en kruip overeind. Ik neem de telefoon weer op en kijk haar aan. "Goed. Kans verkeken dan." Snauw ik en loop met de telefoon naar de balkon deuren. Ze wist het ding nu toch zijn, en ik nam geen risico's. Ik draai het slot open en loop de, alleen maar toenemende, regen in. Met een lange worp smijt ik hem over de reling en kijk even, tot ik hem niet meer zien kan. Ik doe de deuren weer dicht en ga voor haar staan. "En nu hup, terug naar je kamer." Beveel ik haar terwijl ik naar de deur gebaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Emptyzo aug 26, 2012 3:42 pm


Hij gromt geïrriteerd en komt overeind. Hij pakt de telefoon op en kijkt me eindelijk aan. Met ogen die schitteren van woede kijk ik hem nog steeds aan. "Goed. Kans verkeken dan." snauwt hij en hij loopt naar de balkon deuren. Hij maakt ze open en stapt de regen in, die nog steeds met bakken uit de lucht valt. Hij werpt de telefoon over de balustrade heen, en even stokt mijn adem in mijn keel. Dit was echt mijn laatste kans geweest.. Hopelijk had ik de juiste beslissing genomen. Hij blijft even in de verte turen en komt dan weer naar binnen. Zorgvuldig sluit hij de deuren weer en komt voor me staan. "En nu hup, terug naar je kamer." zegt hij bevelend en hij gebaart naar de deur. Furieus kijk ik hem aan, en ik draai me in een ruk om, zodat mijn haar een klap in zijn gezicht geeft. Ik been de kamer uit en loop over de gangen naar de trappen, om van de trappen af te stormen. Onder aan de trap voelde ik een traan over mijn wang biggelen en ik veegde hem ruw weg. Hij haatte me nu gewoon, waarom was ik niet gewoon weg gegaan.. Ik rende naar mijn kamer en mijn blik viel op mijn muziek. Ik veegde nog wat tranen weg die toch de tocht over mijn wangen hadden gewaagd en liep naar de kast. Ik deed schoon ondergoed aan, een broek die ik vond onder in de kast, een warme trui met een met bont gevoerde capuchon en een stel laarsjes. Toen ik eenmaal goed aangekleed was deed ik de capuchon op en pakte ik mijn bladmuziek. Nog steeds woedend en verdrietig liep ik naar de eetzaal, en vanuit daar naar de kamer waar de piano stond. Eenmaal in de kamer liet ik mijn blik glijden over het interieur en liep ik langzaam naar de piano toe. Ik liet mijn vingers glijden over de ivoren toetsen en ging zitten op het krukje die bij de piano hoorde. Ik legde mijn bladmuziek neer op het standaard en zocht een stuk uit en begon te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A tale whispered so murderously
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: