Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 A tale whispered so murderously

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 11:27 am

Ze knikt en herhaalt kort in een klein schema mijn woorden. “Niet naar beneden, niet naar verdieping 14 en niet naar de westelijke vleugel gaan zonder jou. Dat kan ik wel onthouden.” Ik zie hoe ze nadenkt. “Maar waarom mag ik de westelijke vleugel wel in als ik ooit met je zal trouwen?” Ik lach even om haar vraag, al klinkt het meer als een licht gegrinnik. “Als wij getrouwd zijn,” Ik leg mijn hand voorzichtig op haar schouder. “dan ben je net als mij Persephone…” Ik glimlach kort maar kijk haar niet aan. “Je bent mijn vrouw en ik zal niet meer alleen moeten heersen… Je zal het personeel met een zwaai van je hand kunnen laten gehoorzamen, je zal voor eeuwig aan dit oord verbonden zijn. En bovendien zullen ze je niet meer als een vreemde bekijken.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 11:35 am


Hij grinnikt even om mijn vraag. “Als wij getrouwd zijn,” zegt hij en hij legt zijn hand voorzichtig op mijn schouder. “dan ben je net als mij Persephone…” Hij glimlacht kort maar kijkt mij niet aan. “Je bent mijn vrouw en ik zal niet meer alleen moeten heersen… Je zal het personeel met een zwaai van je hand kunnen laten gehoorzamen, je zal voor eeuwig aan dit oord verbonden zijn. En bovendien zullen ze je niet meer als een vreemde bekijken.” Als hij zegt dat ik nooit meer los zal komen van hem en van deze plek schud ik zijn hand van me af. ''Ik weet niet of ik dat wil, laat staan kan. Ik wil niet hier ook vast zitten als een gevangene Hades. Als ik ooit met je zou trouwen, betekent dat dat ik mijn laatste stukje vrijheid kwijt ben.'' zeg ik zachtjes en ik draai me met mijn rug naar hem toe. ''Ik wil het gewoon niet..''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 11:57 am

Ze schud midden in mijn woorden de hand van haar schouder af. “Ik weet niet of ik dat wil, laat staan kan. Ik wil niet hier ook vast zitten als een gevangene Hades. Als ik ooit met je zou trouwen, betekent dat dat ik mijn laatste stukje vrijheid kwijt ben.” Zegt ze op een gedempte toon en draait me de rug toe. “Ik wil het gewoon niet..” Ik loop een stukje dichter naar haar toe en leg mijn handen op haar schouders terwijl ik naar voren buig om haar gezicht te kunnen zien. “Ik wil je niet opsluiten, dat is het laatste dat ik zou willen…” Mompel ik. “Ik kan je alles geven wat je wil, je zal een heel rijk hebben waar je vrij kan lopen… Je zegt het maar.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 12:06 pm


Ik voel hoe hij dichterbij komt en zijn handen op mijn schouders legt. Als hij voorover buigt om mijn gezicht te kunnen zien wend ik mijn hoofd weer af. “Ik wil je niet opsluiten, dat is het laatste dat ik zou willen…” Mompelt hij. “Ik kan je alles geven wat je wil, je zal een heel rijk hebben waar je vrij kan lopen… Je zegt het maar.” Ik schud mijn hoofd en weer schud ik zijn handen van me af, terwijl ik een stap van hem af zet. Nog steeds met mijn rug naar hem toe zwijg ik voor een moment en sla ik mijn armen over elkaar heen. ''Het enige wat ik wil kan je me niet geven Hades. Ik wil niet een heel rijk hebben waar ik alleen zal zijn. Begrijp je het dan niet? Ik kom van het licht, de natuur. Dat maakt me gelukkig.. Hier zal ik alleen maar ongelukkig wezen. En ook al wil je me niet opsluiten, zo zal het toch voelen.'' zeg ik zachtjes terwijl ik voor me uit staar. Ik zucht weer en laat mijn hoofd hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 12:18 pm

Ze schud haar hoofd en weer schud ze mijn handen van haar schouders af, terwijl ze van me weg loopt. Ze zwijgt even en slaat haar armen over elkaar heen. “Het enige wat ik wil kan je me niet geven Hades. Ik wil niet een heel rijk hebben waar ik alleen zal zijn. Begrijp je het dan niet? Ik kom van het licht, de natuur. Dat maakt me gelukkig… Hier zal ik alleen maar ongelukkig wezen. En ook al wil je me niet opsluiten, zo zal het toch voelen.” Zegt ze zacht en laat haar hoofd weer hangen. “Dit is ook een deel van de natuur Persephone, we zijn enkel omringd door aarde… Je zegt dat je niet alleen wilt zijn in een rijk, maar ik ben er ook nog. Ik kan je geen licht geven, en je weet dat ik je er ook niet heen kan brengen. Maar er zijn wel veel andere dingen die ik je kan geven, die je bij je moeder helemaal niet hebt…”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 12:27 pm


“Dit is ook een deel van de natuur Persephone, we zijn enkel omringd door aarde… Je zegt dat je niet alleen wilt zijn in een rijk, maar ik ben er ook nog. Ik kan je geen licht geven, en je weet dat ik je er ook niet heen kan brengen. Maar er zijn wel veel andere dingen die ik je kan geven, die je bij je moeder helemaal niet hebt…” zegt hij en ik draai me om. Ik kijk hem recht aan met gemengde gevoelens. ''Er is hier misschien wel aarde, maar er zijn geen bloemen hades. De enige bloemen die er zijn, zitten in mijn haren, en die verwelken gelijk als ik ze eruit haal.'' val ik uit en ik doe mijn ogen even dicht. Ik haal diep adem en kijk hem kalm aan. ''Sorry, dat ik soms zo snauw en uit val, maar.. Ik kan het niet eens uitleggen denk ik. en ook al ben je hier wel, alsnog zal ik me alleen voelen. En wat zou jij mij kunnen geven wat mijn moeder me niet heeft kunnen geven?'' zeg ik terwijl ik weer weg kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 12:48 pm

Ze draait zich met een ruk naar me om en kijkt me recht aan. “Er is hier misschien wel aarde, maar er zijn geen bloemen Hades. De enige bloemen die er zijn, zitten in mijn haren en die verwelken gelijk als ik ze eruit haal.” Valt ze uit. Ik kijk weg van haar. Ik had de neiging om weg te lopen en het op te geven maar dat kon ik niet zo makkelijk. Ik zou er spijt van krijgen. “Sorry dat ik soms zo snauw en uit val, maar.. Ik kan het niet eens uitleggen denk ik. En ook al ben je hier wel, alsnog zal ik me alleen voelen. En wat zou jij mij kunnen geven wat mijn moeder me niet heeft kunnen geven?” Ik kijk haar aan, maar ze kijkt weer weg. Ik voel een raar gevoel opwellen aan mijn ogen. Ik leg mijn hand voor mijn ogen en verhinder daarbij dat ze kan zien dat er iets mis is. Ik schud mijn hoofd. “Niets, uhm… nee. Laat maar.” Ik draai me half om. “Het was inderdaad stom van me om te denken dat het liefde op het eerste gezicht zou zijn. Hoe kan ik zo idioot zijn?!”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 5:42 pm


Met zijn hand over zijn ogen schudt hij zijn hoofd even kort. “Niets, uhm… nee. Laat maar.” hij draait zich half om. “Het was inderdaad stom van me om te denken dat het liefde op het eerste gezicht zou zijn. Hoe kan ik zo idioot zijn?!” Ik loop naar hem toe, en loop zo om hem heen dat ik hem aan kan kijken. ''Ik zei toch dat je een idioot was?'' zei ik met een klein lachje. Ik pak een pluk van zijn haren en stop het achter zijn oren en haal zijn hand voor zijn ogen weg. ''Moet je nou huilen? Ben ik zo gemeen bezig?'' fluister ik terwijl ik hem lief aan kijk. Ik haal nog een paar plukken uit zijn gezicht en kijk hem recht aan in zijn ogen terwijl ik met mijn hand over zijn wang glij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 6:09 pm

Ze gaat voor me staan op een manier dat ze me toch kan aankijken. “Ik zei toch dat je een idioot was?” Zegt ze met een kleine lach. Ze pakt een pluk van mijn haren vast en wrijft het achter mijn oor. Op het moment dat ze haar hand weghaalt neemt ze mijn pols vast en trekt mijn hand voor mijn ogen weg. “Moet je nou huilen?” Vraagt ze fluisterend terwijl ze me met een lieve glimlach aankijkt waarvan ik meen te denken dat ik ga smelten. “Ben ik zo gemeen bezig?” Ze haalt nog een paar plukken uit mijn gezicht terwijl ik haar stomverbaasd aan kijk, blijkbaar was ik slecht in dingen voor haar verbergen. Ik wil mijn hoofd schudden en me van haar wegdraaien, maar dan glijd haar hand plots over mijn wang terwijl ze mij recht aan kijkt. Ik denk even na of ik dit eigenlijk zou moeten proberen, het was toch al hopeloos, al is dit hetgene waarop ik al maanden, jaren, misschien zelfs eeuwen op gewacht heb. “Uhm…” Ik aarzel even. “Mag…ik?” De vraag komt stroef uit mijn mond terwijl ik mijn gezicht dichter bij het hare breng, wachtend of ze zou gaan protesteren… Maar dan doe ik het toch maar gewoon. Ik druk mijn lippen op de hare voor een luttele seconde, en haal ze dan snel weer weg. Ik breng mijn vingers naar mijn mond. In die seconde had ik gevoeld hoe warm haar aanraking was en wat voor een tegenpolen wij wel niet zijn. Ik draai me een beetje om en loop een paar passen achteruit voor ze de kans heeft om me een klap te verkopen, die ik al verwacht zonder dat ik de kus had zien aankomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 6:19 pm


Stom verbaasd had hij me aan gekeken toen ik vroeg of hij gehuild had. “Uhm…” zegt hij en hij aarzelt even. “Mag…ik?” De vraag kwam stroef uit zijn mond terwijl hij zijn gezicht dichter bij de mijne bracht, wachtend of ik er nog wat van ging zeggen. Ik sta stil en wacht tot er wat gebeurt, en net als ik wat wil zeggen overbrugt hij het laatste stukje en drukt zijn lippen de mijne voor een luttele seconde, en haalt ze dan snel weer weg. Ik zie hoe hij zijn vingers naar zijn mond brengt en aan zijn lippen voelt. Een hele tinteling was door mijn lichaam gegaan door de aanraking van zijn lippen en stomverbaasd keek ik even voor me uit. Toen ik merkte dat hij een paar stappen achteruit had gedaan kwam ik weer bij zinnen en keek ik naar hem. Voor een moment stond ik nog stil, waarna ik snel naar hem toe liep en mijn lippen op de zijne duwde weer. Maar ik haalde mijn lippen niet zoals Hades gelijk weg, ik gaf hem een echte kus. Toen ik besefte wat ik deed haalde ik vlug mijn lippen van de zijne af en deinsde achteruit. ''O mijn.. Dit was.. Dit was een vergissing.'' stotter ik waarna ik van hem weg ren, op weg naar mijn kamer. Wonder boven wonder vond ik hem in een keer en achter me draaide ik de deur op slot. Ik voelde hoe mijn hart tegen mijn borstkas aan bonkte en een warm gevoel door mijn lichaam zweven. Ik liet me via de deur op de grond kijken en staarde voor me uit. wat had ik gedaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 6:34 pm

Ze loopt de afstand dat ik van haar vandaan sta naar mij toe en drukt haar lippen weer op de mijne. Compleet overweldigd sper ik mijn ogen wagenwijd open. Daarna haalt ze haar lippen van de mijne en deinst ze achteruit. “O mijn... Dit was… Dit was een vergissing.” Stottert ze waarna ze van me weg rent. Ik kijk haar even verdoofd na en staar dan voor me uit. Plots besef ik wat er net gebeurd is. “What the fuck.” Zeg ik met mijn vingers op mijn lippen terwijl ik niet eens door heb dat er een bediende met een karretje even verderop in de gang me loopt aan te gapen. Snel haal ik mijn vingers weg en kijk naar de voegen van de verborgen deur. Ik loop er naar toe en klop erop, al weet ik dat ze hem zelf nooit open zou kunnen krijgen. “Uhm,” Ik wacht even. Het gevoel dat ik tegen een muur praat maakt het nog gênanter. “heb ik echt…” Begin ik en herpak me dan. “Heb jij echt…” Mijn stem klinkt anders bij de tweede poging, en ik leg mijn voorhoofd tegen de muur. “Argh, mag ik binnenkomen? Het gevoel dat ik tegen een muur praat alsof ik deze net gekust heb is niet handig.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 6:50 pm


Ik hoor hoe Hades op de muur klopt. De verborgen deur.. Geschrokken kijk ik op en paniekerig probeer ik te bedenken wat ik moet doen. “Uhm,” hij wacht even voor hij weer verder gaat met praten. “heb ik echt…” Begint hij en weer is hij stil. “Heb jij echt…” Zijn stem klinkt anders bij de tweede poging, en ik hoor een kleine plof tegen de muur. “Argh, mag ik binnenkomen? Het gevoel dat ik tegen een muur praat alsof ik deze net gekust heb is niet handig.” Ik kijk naar de kast en ben even stil. ''Ja, jij hebt mij gekust.. Ja, ik heb daarna jou nog een keer gekust en ben daarna weg gerent.. Maar nee je mag niet binnen komen. Het was een fout.'' zeg ik terwijl ik de kastdeurtjes open doe om te zien waar die deur zit, en of ik hem op slot kan draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 6:59 pm

“Ja, jij hebt mij gekust.. Ja, ik heb daarna jou nog een keer gekust en ben daarna weg gerent.. Maar nee je mag niet binnen komen. Het was een fout.” Zegt ze en ik hoor haar voetstappen naar de deur lopen. “Nee hij kan niet dicht maar ik zal wel buiten blijven…” Zeg ik met lichte tegenzin. Ik wacht even en dwing mezelf dan toch te praten. “En nu? Ik bedoel… Geld de vergeet optie nog?” Ik wil niet doen alsof er niets gebeurd is, maar ergens denk ik dat het niet veel uit zou maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 7:14 pm


“Nee hij kan niet dicht maar ik zal wel buiten blijven…” Zegt hij en ik hoor dat hij met lichte tegenzin zegt. Ik zucht en ga gewoon in de kast tegen de muur zitten. Hij wacht eventjes voor hij weer verder praat en ik staar een beetje voor me uit. “En nu? Ik bedoel… Geld de vergeet optie nog?” Ik zucht en schud mijn hoofd, ook al kan hij het niet zien. ''Nee. Het zou toch niet helpen. Alsof je dit zomaar even kan vergeten. Het was mijn schuld, ik ben te wispelturig afgelopen dagen.'' zeg ik kortaf en ik sta op, waarna ik begin te ijsberen in mijn kamer. ''Dit was een vergissing..'' probeer ik mezelf te overtuigen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 7:27 pm

“Nee. Het zou toch niet helpen. Alsof je dit zomaar even kan vergeten. Het was mijn schuld, ik ben te wispelturig afgelopen dagen.” Zegt ze kortaf. “Dit was een vergissing.” Ik bonk nog even met mijn voorhoofd tegen de verborgen deur. “Volgens mij was ik wel degene die je eerst gekust heeft…” Mompel ik. “Wie was het dan dat mij gekust heeft, de afstandelijke Kore of de lieve Persephone waar ik naar verlang?”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 10:38 pm


Hij bonkt weer met zijn hoofd tegen de verborgen deur. “Volgens mij was ik wel degene die je eerst gekust heeft…” Mompelt hij. “Wie was het dan dat mij gekust heeft, de afstandelijke Kore of de lieve Persephone waar ik naar verlang?” Ik sta op en kijk naar de deur. ''Je doet het klinken alsof ik twee persoonlijkheden heb.. Misschien heb ik die ook wel op dit moment. Ik ben mezelf niet, hoe moet ik je dan nu een fatsoenlijk antwoord geven? Ik weet het even niet meer okee? Ik ben in de war. Ik heb je gekúst.'' zeg ik terwijl ik me op mijn bed laat vallen. Ik kijk even naar het plafond en dan weer naar de kast. ''Heb je heel toevallig enig idee hoe het nu verder zou moeten..?'' zucht ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 10:46 pm

“Je doet het klinken alsof ik twee persoonlijkheden heb.. Misschien heb ik die ook wel op dit moment. Ik ben mezelf niet, hoe moet ik je dan nu een fatsoenlijk antwoord geven? Ik weet het even niet meer ok? Ik ben in de war. Ik heb je gekúst.” Ik wacht even en ga ondertussen op de betegelde vloer voor de muur zitten. Ik kijk even opzij en zie dat de bediende met de kar mij nog steeds aan zit te gapen. “Wat loop je mij aan te gappen, hmm?!” Sis ik in de taal dat Persephone niet eens begrijpen kan. Ik grom. “Bediendes.” Mompel ik. “Heb je heel toevallig enig idee hoe het nu verder zou moeten?” Zucht ze. “Dat beslis jij, denk ik.” Ik staar naar de muur. “Weet je, alles lijkt anders als je in spanning wachten moet... Deze muur is anders zo wit niet…”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 11:01 pm


Ik hoor Hades iets sissen in die rare taal en neem aan dat het is tegen een of andere bediende, waarna hij gromt. “Bediendes.” Mompelt hij. “Dat beslis jij, denk ik.” zegt hij en hij is weer even stil. “Weet je, alles lijkt anders als je in spanning wachten moet... Deze muur is anders zo wit niet…” Ik grinnik zachtjes en ga recht op zitten. ''waarom zou je in spanning moeten wachten? Je kunt zelf ook de leiding nemen. Waarom zou je wachten op wat ik beslis? Waarom zou ik moeten beslissen? Zeker omdat ik anders alleen maar ga snauwen en protesteren.'' grinnik ik zachtjes. Ik kijk naar de kast en loop er rustig naar toe. Ik zoek de geheime deur en als ik hem eindelijk gevonden heb begin ik er aan te trekken, proberend hem open te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 11:17 pm

Ik hoor haar grinniken. “Waarom zou je in spanning moeten wachten? Je kunt zelf ook de leiding nemen. Waarom zou je wachten op wat ik beslis? Waarom zou ik moeten beslissen? Zeker omdat ik anders alleen maar ga snauwen en protesteren.” Ik blijf serieus en zie de deur lichtjes bewegen zonder dat ik er aan kom. Ik glimlach even en duw met mijn voet hard tegen de wand. “Omdat ik al lang besloten heb.” Ik kijk haar recht in de ogen aan als ik haar kan zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 11:24 pm


Hij geeft een trap tegen de muur, waardoor de deur los schiet en ik bijna naar voren tuimel. Op tijd kan ik mijn evenwicht nog bewaren en kijk hem aan. “Omdat ik al lang besloten heb.” zegt hij wanneer hij me recht aan kijkt. Ik glimlach en kijk hem vrolijk aan. ''Volgens mij weet ik al wat jij besloten hebt, maar ik heb nog niet besloten wat ik ga beslissen hier over.'' glimlach ik en ik kijk hem even aan. ''Maar.. we zitten nu toch in de oostelijke vleugel?'' vraag ik, heel subtiel het onderwerp veranderend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 11:37 pm

“Volgens mij weet ik al wat jij besloten hebt, maar ik heb nog niet besloten wat ik ga beslissen hier over.” Glimlacht ze. Ik kijk haar met een ernstige blik aan. Proberend mijn blik zo egaal mogelijk te houden. “Maar… we zitten nu toch in de oostelijke vleugel?” Vraagt ze. Ik glimlach en knik. “Ja.” Verder wist ik niet echt meer wat te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyvr aug 17, 2012 11:57 pm


''Ja.'' zei hij simpel en ik stap de kast uit. ''Was je al klaar met de rondleiding? Kunnen we niet naar buiten gaan of zo iets? Wanneer komt die man die vanochtend aan de telefoon was? Ares heet hij toch? Waarom sta je daar maar, en neem je niet zelf de leiding? Waarom leg je me niet voor een keer het zwijgen op?'' ratel ik achter elkaar door aan een stuk, terwijl ik me steeds paniekeriger ga voelen. ''Waarom voel ik me zo verward opeens? Ik..'' Ik voel hoe mijn ademhaling oppervlakkiger wordt, en met horten en stoten gaat. Mijn borstkas gaat wild op en neer en ik probeer mezelf weer te kalmeren. Ik probeer me te herinneren wat ik altijd moest doen als ik een paniek aanval had, maar het kwam niet zo in me op, aangezien het al zo lang geleden was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyza aug 18, 2012 12:12 am

“Was je al klaar met de rondleiding? Kunnen we niet naar buiten gaan of zo iets? Wanneer komt die man die vanochtend aan de telefoon was? Ares heet hij toch? Waarom sta je daar maar, en neem je niet zelf de leiding? Waarom leg je me niet voor een keer het zwijgen op?” Ratelt ze voor een stuk door en ik word alleen maar zenuwachtiger ervan en geïrriteerder. “Waarom voel ik me zo verward opeens? Ik..” Plots slaat ze in paniek. Een frons verschijnt op mijn gezicht terwijl ik naar haar toe loop. “Gaat het wel?” Vraag ik. “Je ziet er niet goed uit.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyza aug 18, 2012 11:50 am


Hij krijgt een frons op zijn gezicht en loopt naar me toe terwijl ik loop te hyperventileren. “Gaat het wel?” Vraagt hij. “Je ziet er niet goed uit.” Ik schud mijn hoofd en probeer weer te kalmeren. Na een paar keer diep adem te hebben gehaald ben ik eindelijk weer gekalmeerd. Ik zucht en kijk hem aan terwijl ik nog eventjes uit hijg. ''Ik had last van een paniek aanval, en begon er door te hyperventileren. Wat je wel merkte net. Dat had ik af en toe als klein kind.'' leg ik uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Emptyza aug 18, 2012 2:40 pm

Ze schudt verwoed haar hoofd. “Ik had last van een paniek aanval, en begon er door te hyperventileren. Wat je wel merkte net. Dat had ik af en toe als klein kind.” Ik wacht even. “En waarom werd je dan zo paniekerig, plots…” Ik frons mijn wenkbrauwen en weet niet echt wat te doen, ik sta er maar onwenning bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A tale whispered so murderously
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: