Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 A tale whispered so murderously

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 4:08 pm

Ze kijkt me even woedend aan en draait zich dan in een ruk om. Haar nog natte haren slaan in mijn gezicht, en ik geef geen kik. Met een woedende blik kijk ik haar na hoe ze naar buiten loopt. Ik sleur de ligstoel weer op de plaats waar hij normaal stond, voor de balkondeuren, en ik smijt nog wat meer hout in de openhaard om het vuur aan te wakkeren. Dan loop ik de badkamer in en kijk ik mezelf aan in de spiegel terwijl ik mijn haren met mijn vingers kam tot ze niet meer in knopen verstrengeld zitten. Geweldig, ik had haar een rondleiding gegeven vandaag, gedaan wat ze wou doen, dan was ik even naar boven gegaan omdat ik me niet lekker voelde en BOEM, voor dat ik het wist was ze als een volslagen idioot de Styx in gesprongen. En dan kreeg je dit als dank. Ik grom wat binnensmonds wat een beetje op gevloek lijkt, en loop dan naar mijn grote kast om warme slaapkleren te kiezen. Ik kruip met een satijnen pyjama met een dieppaarse kleur mijn warme bed in en sla de dikke dekens over mij heen. Mijn kroon ligt op het nachtkastje, mijn vingers raken een beetje mijn lippen aan terwijl ik een beetje nadenk over mijn woedeuitbarsting en probeer te kalmeren. Dan hoor ik het getokkel op de piano, en ik weet waar het instrument staat. Ik ga rechtovereind zitten in mijn bed en luister even, voor ik mijn stem verhef. "Wát had ik gezegd over de WESTELIJKE VLEUGEL" Tier ik en mijn stem slaat licht over.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 4:17 pm


Ik was heerlijk aan het spelen toen ik opeens Hades zijn stem hoorde. En hij klonk woedend. "Wát had ik gezegd over de WESTELIJKE VLEUGEL" riep hij en ik dat ik hem hier kon horen, 8 verdiepingen lager, betekende dat hij heel erg boos was. Westelijke vleugel.. Ik zat toch niet in de westelijke vleugel? Ik dacht even diep na, en besefte het me toen. Zo snel als ik kon greep ik de bladmuziek die ik van de haast uit mijn handen liet glippen. Ik viel op mijn knieën en griste de blaadjes bij elkaar. ''Shit shit shit..'' vloek ik binnensmonds terwijl ik zo snel als ik kan weer omhoog kom. Ik hou de blaadjes stevig tegen me aangeduwt terwijl ik weg ren uit de kamer. Ik ren langs de eetzaal en ren bijna een dienstmeid omver. Ik neem niet de tijd om me te verontschuldigen, aangezien ze me toch niet kan verstaan. Zo snel als ik kan ren ik naar mijn kamer en struikel daarbij een paar keer. Met zere knieën en gekreukelde blaadjes kwam ik mijn kamer binnen en sloeg ik de deur achter me dicht. Ik draaide de deur op slot en keek naar de kast, waar een geheime deur nog in zat. Ik versleepte een stoel en allemaal andere spullen en zette ze voor de kastdeurtjes neer, zodat hij niet naar binnen zou komen. Met een hoge en vluchtige ademhaling liet ik me op het bed vallen en keek ik naar mijn enkel, die weer pijn deed door het rennen en vallen. Ik probeerde mezelf weer te kalmeren maar het lukte niet meer, en van ellende barstte ik in huilen uit.
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 4:29 pm

Ik spits mijn oren en hoor wat ze allemaal doet. Hoe ze de bladmuziek bij elkaar schraapt, een paar keer struikelt en uiteindelijk hoor ik het slot en allemaal gerommel uit haar kamer komen. Ik vraag mij af wat ze doet, en ik blijf aandachtig luisteren. "Persephone," Ik roep haar iets te geforceerd vrolijk bij haar naam, en een geïrriteerde grom komt uit mijn mond. Zo luid dat ze het waarschijnlijk kon horen. "Flik. Dat. Niet. Nog. Een. Keer!!!" Ik laat me weer naar achteren vallen op het bed, en kijk naar de gordijnen die er naast en boven mijn hoofd hangen als versiering. "En blijf op je kamer!" Sis ik nog eens, waarna ik me op mijn zij leg en mijn ogen sluit om te slapen. Ze zou goed haar best moeten doen om me weer aardig te krijgen, en ik meen het.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 4:40 pm


"Persephone," roept hij me met een gemaakt vrolijke klank. Ik zucht.. Hij noemt me weer Persephone. "Flik. Dat. Niet. Nog. Een. Keer!!!" roept hij en ik krimp in elkaar. ''Ik was het vergeten.. Ik kon er niks aan doen..'' fluister ik zachtjes voor mezelf uit terwijl ik op het bed ga zitten. ''En blijf op je kamer!'' hoor ik hem nog sissen. Ik veeg de tranen van mijn wangen af en staar zo een tijdje voor me uit. Altijd als ik verdrietig was kreeg ik zin in chocolade, alleen was er nu geen lieve moeder die het aan me gaf en troostend in haar armen hield. Ik zuchtte zachtjes en trok langzaam mijn kleren uit. Ik vond een nachtjapon in de kast en trok die over mijn hoofd. Treurig liet ik me op het bed vallen en kroop ik onder de dekens. Een hele tijd staar ik voor me uit, niet de slaap te kunnen vatten. Het voelde leeg in mijn bed, en ik voelde me schuldig tegenover Hades. Ik zuchtte en met een naar gevoel in mijn maag viel ik in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 4:55 pm

Enkele uren verstrijken, zo langzaam dat het eeuwen lijkt. Ik kan de slaap niet vatten. Mijn handpalmen jeuken van irritatie en woede, en dat niet alleen.. De storm wakkert alleen maar aan en het is alsof ik iets meer dan fout gedaan heb. Cerberus huilt als een malloot, en zijn geblaf klinkt om den duur als een hees gepiep door het hele paleis. Mijn hele leefwereld wil me de slaap beroven. Ik sis en zwaai het deken van me af. Op blote voeten loop ik de trappen af tot ik op de eerste verdieping weer ben. Ik loop de westelijke vleugel in naar de keuken, en terwijl ik een stukje chocotaart uit de koelkast haal besef ik dat ik Persephone geen avondeten gegeven heb. Nou ja, ze gaat er niet dood van. En als dat wel zo was, tja... Ik neem een vorkje en ga aan de kleine tafel zitten. De zoete smaak van chocolade stilt mijn woede. Ik kijk uit het raam naar de storm en zucht, hopend dat de Styx niet uit zijn oevers zou treden. Ik verlies een beetje de controle over mezelf als ik nog een stuk taart neem, en dan plots voel ik water onder mijn voeten...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 5:00 pm


Ik had rustig geslapen, maar schrok wakker van een hevige donderslag. Ik zat gelijk stokstijf overeind in mijn bed en moest even om me heen kijken waar ik was. Mijn slaapkamer in de onderwereld.. Verward schud ik mijn hoofd en de herinneringen van afgelopen uren kwamen een voor een binnen druppelen weer. Ik zuchtte en wou uit het bed stappen, tot ik voelde dat ik tot halverwege mijn onderbeen in het water stond. Verbaasd keek ik naar het water en zag dat de hele kamer onder stond. Ik kon niet zien waar het water naar binnen kwam, maar ik had niet veel zin om het te ontdekken. Ik liep naar de deur toe en haalde hem van het slot af. Langzaam ging ik de gang op en keek ik rond, hier stond ook al een laagje water. ''Hades?'' vroeg ik voorzichtig terwijl ik over de gang richting de paleiszaal liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 5:14 pm

"Verdomme!" Riep ik, en inmiddels stond ik al recht op mijn stenen troon terwijl ik keek naar het hoogstaande water in mijn paleis. Ik kijk om me heen, en dan kijk ik op naar het geschilderde kunstwerk op het plafond. De Zeus die afgebeeld staat met zijn bliksemschicht kijkt mij niet aan, maar ik spreek er wel tegen. "Is dit wat je wou broer." Snauw ik en zie Persephone dan staan. "Dit is allemaal de schuld van je ouders." Brom ik en spring het water in, terwijl ik de andere gang in waad. Dan voel ik plots iets glibberigs aan mijn been. "Oh oh.." mompel ik en blijf stokstijf staan. "Vissen!" Ik schreeuw het uit en ren terug naar mijn troon om er op te kruipen. Ik begin luid in mijn handen te klappen en schreeuw iets onverstaanbaars om de bediendes wakker te maken. "Kom hier, dit is echt onverantwoord. Ik snap niet dat het water een beetje opgewarmd is." Ik staar naar de viezigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 6:03 pm


''Verdomme!'' hoorde ik hem roepen en ik zag hem staan op zijn troon. ''Is dit wat je wou broer?'' snauwt hij naar het plafond en hij merkt me daarna pas op. ''Dit is allemaal de schuld van je ouders.'' bromt hij en hij springt van de troon af. Langzaam waadt hij door het water naar de gang, tot hij stok stijf blijft staan. Verbaasd kijk ik hem aan en sullig blijf ik op mijn plek staan. ''Oh.. oh..'' mompelt hij. ''Vissen!'' Hij schreeuwt het uit rent terug naar de troon, waarna hij er vlug op kruipt. Hij klapt luid in zijn handen en roept iets onverstaanbaars. Ik kijk hem nog steeds verbaasd aan en loop naar hem toe. ''Ben je bang voor vissen?'' vraag ik rustig terwijl ik hem aan kijk. "Kom hier, dit is echt onverantwoord. Ik snap niet dat het water een beetje opgewarmd is." zegt hij terwijl hij naar de viezigheid staart. ''Hades wat gebeurt er allemaal?'' vraag ik terwijl ik hier en daar visjes langs mijn benen voel zwemmen. Ik had mijn nachtjapon opgetrokken, en hield de onderkant nog steeds vast, zodat die niet nat zou worden.
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 6:56 pm

"Ben je bang voor vissen?" Had ze gevraagd. Ik reageer er niet op, en ze beent door het water naar me toe terwijl ze haar nachtjapon omhoog houdt. "Hades wat gebeurd er allemaal?" Ik zie hoe een paar bediendes voorbij komen door het water, en eentje komt aanzetten met een telefoon. "Overstroming," Zeg ik kort en hou mijn armen gespreid. Want het was toch wel zeker duidelijk genoeg? Ik toets snel een nummer in en druk dan op de speaker. De telefoon gaat over en dan wordt er eindelijk opgenomen. Ik wist naar wie ik belde, en ik had helemaal geen stemming om beleefd te blijven. "Wat heeft dit te betekenen!" Roep ik en wacht op zijn antwoord. "Hades ben jij dat? Wat, waar heb je het over ik snap je niet?" Hoor ik hem zeggen. "Wat heb je nodig voor informatie Poseidon, hmm?!" Snauw ik, en mijn blik glijd even naar Persephone. "Het stormt hier alsof Zeus aan de drugs gezeten heeft. De Styx is overstroomd! Ik dacht dat wij een deal hadden gemaakt?!" En het antwoord dat ik er op krijg zint me helemaal niet. "Ja, dat hadden we. Maar met wat er zich nu afspeelt zorgt er voor dat ik geen andere keus heb. Dag Hades." Hij haakt in. Ik staar naar mijn telefoon en denk even wat ik moet doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 7:09 pm


"Overstroming," zegt hij kort en hij spreidt zijn armen. Ik zucht en rol met mijn ogen terwijl ik hem rustig aan kijk. Hij had een telefoon gekregen van een van de bediendes en hij draaide gelijk een nummer. "Wat heeft dit te betekenen!" Roept hij en wacht op het antwoord wat hij gaat krijgen van degene die hij belt. "Hades ben jij dat? Wat, waar heb je het over ik snap je niet?" Hoor ik hem zeggen. "Wat heb je nodig voor informatie Poseidon, hmm?!" Snauwt hij, en zijn blik glijd even naar mij toe. "Het stormt hier alsof Zeus aan de drugs gezeten heeft. De Styx is overstroomd! Ik dacht dat wij een deal hadden gemaakt?!" "Ja, dat hadden we. Maar met wat er zich nu afspeelt zorgt er voor dat ik geen andere keus heb. Dag Hades." Degene aan de andere kant, blijkbaar Poseidon, hing gelijk daarna op. Ik kijk naar Hades die denkend naar de telefoon staart. Ik denk even kort na en kijk dan Hades aan. ''Misschien.. Misschien moet je Zeus bellen.. Of misschien moet ik hem bellen?'' stel ik aarzelend voor terwijl ik hem onzeker aan kijk. Ik frunnik wat aan de onderkant van mijn nachtjapon en kijk hem af en toe vluchtig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 7:20 pm

Ik heb polshoogte nodig van wat er aan de hand is, en wel dringend, maar ik weet niet wat ik moet doen. Persephone's stem doet me opkijken. "Misschien.. Misschien moet je Zeus bellen.." Zegt ze. "Of misschien moet ik hem bellen?" Stelt ze voor. Ik wacht even en mijn blik dwaalt een beetje af naar het water. "Ik bel hem eerst wel even." Mompel ik en toets het nummer van Olympus in. Nouja, ik toets de 1 in... Hij staat onder de sneltoets, aangezien ik het niet leuker vind dan scheldtirades naar zijn hoofd te gooien als ik me verveel of als ik me weer eens down voel, vaak dus. De telefoon gaat over. "Met Zeus." Ik zwijg even, wat kon ik zeggen? Ik leg mijn hand op de telefoon zodat hij me niet kon horen, en ik steek de telefoon naar Persephone uit. "Zeg niet dat je hier bent, maar probeer subtiel te weten te komen wat er aan de hand is." Fluister ik, spring in het water en hou de telefoon aan haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 7:40 pm


Hij zegt niks en zijn blik dwaalt af naar het water. "Ik bel hem eerst wel even." mompelt hij en hij toets een nummer in. De telefoon gaat over en rustig blijf ik staan terwijl ik af wacht wat er nu weer gaat gebeuren. ''Met Zeus.'' hoor ik mijn vader zeggen en een klein glimlachje vormt zich rond mijn lippen. Hades zegt niks maar legt zijn hand over de hoorn heen en steekt de telefoon naar mij uit. "Zeg niet dat je hier bent, maar probeer subtiel te weten te komen wat er aan de hand is." fluistert hij en hij springt in het water zodat hij de telefoon aan mijn oor kan houden. Ik kijk even met lichte paniek naar Hades en kuch dan even. ''Hai pap.. Met ehm.. Mij. Perse.. Kore.'' Ik sla mezelf zachtjes voor mijn hoofd omdat ik bijna de verkeerde naam gebruikte. ''Kore waar zit je! Je moeder is dood ongerust.'' hoor ik Zeus zeggen aan de andere kant. ''Ik ehm..'' mompel ik en ik denk koortsachtig na. ''Ik ben gewoon even op vakantie. Heeft mama mijn briefje niet gevonden?'' zeg ik dan maar en het is even stil aan de andere kant. ''Nee. Dat heeft ze niet. We maakten ons zorgen om je, we dachten dat Hades..'' zucht hij en ik kijk even naar Hades voor ik weer antwoord. ''Ja, wat is dat met Hades, ik hoorde dat zijn paleis onder water staat?'' vraag ik nonchalant. ''Je moeder zorgde ervoor dat ik problemen kreeg met de bevolking, en het maakte me nog al kwaad. En tja, dat Hades daarvan de consequenties moet zien..'' mompelt hij en ik maak een begrijpend geluidje. ''Hoezo?'' hoor ik hem daarna nog vragen
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 8:06 pm

"Hai pap... Met ehm... Mij. Perse.. Kore" Zegt ze. Mijn blik verstrakt als ze zichzelf bijna verraad. "Kore, waar zit je! Je moeder is dood ongerust!" Hoor ik Zeus zeggen. "Ik ehm. Ik ben gewoon even op vakantie" Zegt ze "Heeft mama mijn briefje niet gevonden?"
"Nee, dat heeft ze niet. We maakten ons zorgen om je, we dachter dat Hades.."
Ik begin nieuwsgierig te worden en wacht tot ze hem antwoord.
"Ja wat is dat met Hades, ik hoorde dat zijn paleis onder water staat?" Ik kon dr wel slaan.
"Je moeder zorgde ervoor dat ik problemen kreeg met de bevolking, en het maakte me nog al kwaad. En tja dat Hades daarvan de consequenties moet zien" Ze geeft hem even bevestiging terwijl ik haar probeer aan te moedigen om te praten. "Hoezo?" Vraagt hij.
Ik zwaai gebarend met mijn hand voor mijn nek, dat ze moet voorzichtig zijn omdat het nu bloedlink was. "Vraag door over je moeder" fluister is stil en wacht hoe het gesprek verder gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 8:19 pm


Ik zie Hades hevig gebaren en ik kijk hem paniekerig aan. ''Vraag door over je moeder.'' fluistert hij stil en ik knik. ''Hoe is het met mama? Het was niet mijn bedoeling om haar zo van streek te maken.'' vraag ik simpel, maar naast Hades klopt mijn hart in mijn keel en probeer ik rustig adem te blijven halen. ''Het gaat beter met haar. Ben je veilig Kore?'' vraagt hij en ik zucht even. ''Ja, alles gaat prima.'' zeg ik simpel en ik zucht even. ''Mooi. Hier komt je moeder even aan de telefoon, ze trekt de hele tijd aan me, volgens mij wil ze je dol graag spreken.'' Ik hoor geritsel en dan mijn moeders stem. ''Kore lieverd ik was zo ongerust. Waarom was je weg gegaan? Had je niet gewoon thuis kunnen blijven? Vanwaar deze plotselinge vakantie en waarom bel je nu pas? En met die rare vraag over Hades.'' hoor ik mijn moeder achter elkaar door ratelen en ik krijg een waterig glimlachje op mijn gezicht. ''Ik had gewoon even een break nodig van de goden dingen enzo.. En ik bel nu pas omdat.. Omdat ik nu pas een telefoon kon vinden om je te bellen.'' antwoord ik haar terwijl ik zachtjes op mijn lip bijt. Ik leg mijn hand over de telefoon heen en kijk naar Hades. ''Kunnen ze niet zien welk nummer ze belt? Straks gaan ze terug bellen ofzo..'' zeg ik zachtjes terwijl ik hem aan kijk. Ik hou mijn oor weer naast de telefoon en hoor mijn moeder praten. ''Sorry wat zei je, ik lette niet op.'' mompel ik ''Niet zo mompelen Kore, je weet dat ik er niet van hou als je zo onverstaanbaar praat. En ik vroeg of je weer naar huis kwam. Ik mis je zo.. En daardoor de aarde ook en daar krijgt Zeus van die problemen mee.'' Ik bijt eventjes op mijn lip en sla mijn ogen dan neer. ''Nee.. Ehm.. Ik moet ophangen mam. Ik hou van je.'' zeg ik zachtjes. ''Kore.. Wacht kore!'' hoor ik haar roepen in lichte paniek en ik hang vlug op. ''Nu weet je ook waarom je paleis blank staat.'' zeg ik zachtjes terwijl ik naar het water kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 9:10 pm

"Hoe is het met mama? Het was niet mijn bedoeling om haar zo van streek te maken."
"Het gaat beter met haar. Ben je veilig Kore?"
"Ja alles gaat prima"
"Mooi. Hier komt je moeder aan de telefoon, ze trekt de hele tijd aan me, volgens mij wil ze je dolgraag spreken." Dan hoor ik Demeter's stem paniekerig.
''Kore lieverd ik was zo ongerust. Waarom was je weg gegaan? Had je niet gewoon thuis kunnen blijven? Vanwaar deze plotselinge vakantie en waarom bel je nu pas? En met die rare vraag over Hades.'' Ahh, mijn zus. Ze klinkt nog steeds hetzelfde, zo vertrouwd en altijd zoals altijd praat ze snel en graag.
"Ik had gewoon even een break nodig van de goden dingen enzo.. En ik bel nu pas omdat.. Omdat ik nu pas een telefoon kon vinden om je te bellen.'' Ze legt haar hand over de hoorn zodat Demeter haar niet meer kan horen als ze tegen mij zegt: ''Kunnen ze niet zien welk nummer ze belt? Straks gaan ze terug bellen ofzo..'' Ik schud mijn hoofd. "Nee, de onderwereld is een onbereikbaar nummer op Olympus, tenzij ze een speciale telefoon hebben met de nieuwste snufjes enzo. Van hoogste hoogte naar laagste laagte bellen is nogal moeilijk." Fluister ik weer.
"Sorry wat zei je? Ik lette niet op." Mompelt ze als ze weer haar oor aan de telefoon houdt.
''Niet zo mompelen Kore, je weet dat ik er niet van hou als je zo onverstaanbaar praat. En ik vroeg of je weer naar huis kwam. Ik mis je zo.. En daardoor de aarde ook en daar krijgt Zeus van die problemen mee.'' Persephone bijt op haar lip bij het horen van die woorden.
Ze slaat haar ogen neer als ze haar moeder antwoord: ''Nee.. Ehm.. Ik moet ophangen mam. Ik hou van je.'' Demeter begint te roepen ''Kore.. Wacht kore!''
Persephone hangt op, en kijkt naar het water. ''Nu weet je ook waarom je paleis blank staat.'' Ik knik en neem de telefoon weer bij mij. Een kleine zucht ontsnapt mijn lippen terwijl ik me op mijn troon laat vallen en met mijn hand denkend over mijn voorhoofd wrijf. "Hopelijk gaat ze dan niet meer huilen, nog zo'n storm en ik zie ons al op de 14e verdieping." Ik wacht even en zie dat ze op haal lip bijt. Ik buig me voorover en trek met mijn duim haar onderlip voorzichtig naar beneden, om te zorgen dat ze er mee stopt. "Je maakt ze kapot." Zeg ik en trek mijn knieën op als ik weer een vis voel aan mijn benen. Ik vind het helemaal niet prettig. "Agh, ik vind dit niet leuk. Heb ik je al verteld dat ik bang ben van water? Of niet, want ik ben bang van water. Ik ben bang van water, ik ben bang van water, ik ben er bang van!" Ratel ik en kijk haar met een panische en ernstige blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 9:23 pm


Hij had zijn hoofd geschud en uitgelegd dat het nogal moeilijk ging om naar de onderwereld te bellen vanuit de Olympus en ik had er even kort op geknikt. Als ik opgehangen heb neemt Hades de telefoon weer bij zich en schuldig bijt ik op mijn lip. Ik had dit dus allemaal veroorzaakt.. En ik maak mijn moeder van streek. Hades had geknikt en zuchtend liet hij zich op de troon vallen en begint met zijn hand over zijn voorhoofd te wrijven. "Hopelijk gaat ze dan niet meer huilen, nog zo'n storm en ik zie ons al op de 14e verdieping." zegt Hades, maar ik kan er niet om lachen. Te bedenken dat dit zo goed als tranen zijn van mijn moeder, geeft me een brok in mijn keel. Ik voel Hades zijn vinger op mijn onderlip, en hij trekt hem zachtjes weg tussen mijn tanden. ''Je maakt ze kapot.'' zegt hij en hij trekt zijn knieën op, zodat zijn voeten uit het water zijn. "Agh, ik vind dit niet leuk. Heb ik je al verteld dat ik bang ben van water? Of niet, want ik ben bang van water. Ik ben bang van water, ik ben bang van water, ik ben er bang van!" ratelt hij en hij kijkt me panisch maar ernstig aan. Bij het aanzien van Hades zo schiet ik toch wel in de lach. ''Kom op o grote heer van de onderwereld. Je gedraagt je als een baby. We gaan wel een verdieping hoger, dan heb je geen last meer van het water en van de visjes. Vraag je bediendes maar of ze het hier op willen gaan knappen, en anders hebben we ontbijt op bed morgen.'' glimlach en ik steek mijn vrije hand naar hem uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 9:40 pm

Ze schiet in de lach en ik kijk haar strak aan. Wat viel er te lachen? “Kom op o grote heer van de onderwereld. Je gedraagt je als een baby. We gaan wel een verdieping hoger, dan heb je geen last meer van het water en van de visjes. Vraag je bediendes maar of ze het hier op willen gaan knappen, en anders hebben we ontbijt op bed morgen.” Ze steekt haar hand naar me uit. “Je zegt we?” Zeg ik en ik kijk even naar haar hand. “Weet je Poseidon is bang van bliksem, ik ben niet de enige die voor stomme dingen bang is. En je vader is vast bang van iets wat met mij te maken heeft, maar wat? Wat dat weet ik niet hoor, oh neeee. Maar misschien kan jij het me wel vertellen.” Ik kijk haar met een grijns op mijn gezicht aan, misschien kreeg ik wel iets interessants te horen. Dan sla ik mijn hand in de hare en kom voorzichtig van de troon af. “Kom ik wil snel naar boven” zeg ik. “Te veel water op 1 dag!”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 9:48 pm


“Je zegt we?” Zegt hij en hij kijk even naar mijn hand. “Weet je Poseidon is bang van bliksem, ik ben niet de enige die voor stomme dingen bang is. En je vader is vast bang van iets wat met mij te maken heeft, maar wat? Wat dat weet ik niet hoor, oh neeee. Maar misschien kan jij het me wel vertellen.” Hij kijkt naar me met een grijns op zijn gezicht. Dan pakt hij mijn hand vast en komt hij voorzichtig van de troon af. “Kom ik wil snel naar boven” zegt hij. “Te veel water op 1 dag!” Ik trek hem achter me aan naar de trappen en sleep hem mee naar boven. ''Ja, mijn kamer staat nog ergens onder water dan in de paleiszaal, dus ik ga daar niet meer naar toe. Misschien maar een nachtje doorhalen ofzo, tot hij weer leefbaar is.'' zeg ik simpel. ''En ik zou graag samen met je ontbijten gewoon, als dat kan.'' Ik kijk hem even aan en blijf midden op de gang. ''Ik vertel je waar Zeus bang voor is, als je me een andere plek geeft voor nu om te slapen vanavond. En iedereen is trouwens wel ergens bang voor, dus van mij mag je best bang voor water zijn.'' glimlach ik lief
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 9:58 pm

Ik laat me meevoeren door haar op de trap en ze sleept me mee naar boven. “Ja, mijn kamer staat nog erger onder water dan in de paleiszaal, dus ik ga daar niet meer naar toe. Misschien maar een nachtje doorhalen ofzo, tot hij weer leerbaar is.” Zegt ze. “En ik zou graag samen met je ontbijten gewoon, als dat kan.” Ik wacht even en blijf op de gang staan als ze daar ook stopt. “Ik vertel je waar Zeus bang voor is, als je me een andere plek geeft voor nu om te slapen vanavond. En iedereen is trouwens wel bang voor, dus van mij mag je best bang voor water zijn.” Ik kijk haar met samengeknepen ogen aan. “Jij bent gemeen.” Mompel ik, en zucht dan terwijl ik het niet zo heel goed zie zitten. “Maar ik wil niet alleen zijn.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 10:14 pm


Met samen geknepen ogen keek hij me aan en ik glimlach simpel terug. ''Jij bent gemeen.'' mompelt hij en hij zucht daarna. ''Maar ik wil niet alleen zijn.'' Ik blijf hem rustig aan kijken. ''Ik hoef niet op dezelfde kamer te liggen als jij Hades als je dat niet wilt. Ik wil gewoon een plek waar ik kan slapen, zodat ik morgen niet al te chagerijnig zal zijn, en je humeur nog erger verpest. En het spijt me dat je paleis onder water staat door mij..'' mompel ik terwijl ik naar de vloer kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 10:22 pm

“Ik hoef niet op dezelfde kamer te liggen als jij Hades als je dat niet wilt. Ik wil gewoon een plek waar ik kan slapen, zodat ik morgen niet al te chagerijnig zal zijn, en je humeur nog erger verpest. En het spijt me dat je paleis onder water staat door mij.” Ik wacht even kort. “Kom dan bij mij op de 8e verdieping?” Vraag ik kort. “Tenzij je daar chagerijnig van wordt. Je mag desnoods ook de ligstoel hebben, of ik de ligstoel.” Ik grijns even.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 10:36 pm


Hij wacht even kort voordat hij me antwoord. “Kom dan bij mij op de 8e verdieping?” Vraagt hij kort. “Tenzij je daar chagerijnig van wordt. Je mag desnoods ook de ligstoel hebben, of ik de ligstoel.” Hij grijnst even en ik krijg weer een glimlach op mijn gezicht. ''Als je me bij je in dezelfde kamer, en in het zelfde bed, heb ik er geen problemen mee. Van zo'n zacht bed zal ik niet chagerijnig worden, en ook niet van wat gezelschap.'' glimlach ik vrolijk en ik kijk hem lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 10:46 pm

“Als je me bij je in dezelfde kamer, en in het zelfde bed, heb ik er geen problemen mee. Van zo’n zacht bed zal ik niet chagerijnig worden, en ook niet van wat gezelschap.” Glimlacht ze aardig. En ik glimlach. “Nou kom dan.” Ik draai me om en loop de rest van de gang door. “Mijn kleren zijn nu al weer nat, tss.” Zeg ik. “Zit het in de familie of zo?” Dan begin ik te lachen. Demeter huilt snel omdat ze zo emotioneel is, en voor planten was dat best wel goed. Zeus is een hemelgod, Poseidon de zeegod, ik ben altijd depressief en Hera huilt altijd door d’r echtgenoot. Hestia is het buitenbeentje. Ik zucht en loop de trap op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 11:02 pm


“Nou kom dan.” zegt hij en hij draait zich om om verder door de gang te lopen en ik loop vlug achter hem aan. “Mijn kleren zijn nu al weer nat, tss.” Zegt hij. “Zit het in de familie of zo?” Hij begint te lachen en ik kijk hem raar aan. ''Wat heeft dat met elkaar te maken.. En wat zit er in de familie?'' vraag ik nieuwschierig. ''en als je natte kleren hebt, dan doe je zo dadelijk toch droge kleren aan? Mijn nachtjapon is wonder boven wonder nog droog.'' Ga ik rustig verder met praten. Wijselijk hou ik mijn mond over het feit dat hij niet meer zo boos doet, want straks begon hij weer overnieuw, en dat was het laatste waar ik nu zin in had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Emptyzo aug 26, 2012 11:10 pm

“Wat heeft dat met elkaar te maken.. En wat zit er in de familie?” Vraagt ze nieuwsgierig. Ik kijk haar droog aan omdat ze mij niet snapt. Maar dat kan ook gewoon liggen aan het feit dat ik nogal rare humor heb. “En als je natte kleren hebt, dan doe je zo dadelijk toch droge kleren aan? Mijn nachtjapon is wonder boven wonder nog droog.” Ik kijk haar even aan. “Zeg jij denkt ook dat ik mijn was gratis doe in de onderwereld?” Ik glimlach mijn tanden vervolgens bloot en loop verder de trap op. Het was wel een beetje lopen, maar ik was het gewend. Het is nu in het holst van de nacht, en meer en meer verlang ik naar mijn zachte bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A tale whispered so murderously
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: