Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 A tale whispered so murderously

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 7 Emptyzo aug 26, 2012 11:20 pm


“Zeg jij denkt ook dat ik mijn was gratis doe in de onderwereld?” zegt hij en hij glimlacht zo, dat zijn tanden zichtbaar zijn. Hij loopt verder de trap op en netjes loop ik achter hem aan. Ik voel mijn benen al weer zwaar worden, en ik wil niets liever dan lekker gaan slapen nu. Als we bij zijn kamer komen laat ik me op zijn bed vallen en zucht ik even. ''Heerlijk bed heb je Hades..'' mompel ik terwijl ik hem met slaperige ogen aan kijk. Ik kruip onder de dekens en leg de dekens open neer zodat hij ook makkelijk in het bed kan stappen. Ik leg me op mijn zij en kijk hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 7 Emptyzo aug 26, 2012 11:27 pm

Ze laat zich op bed vallen als we er zijn en ik loop gewoon richting mijn kast. “Heerlijk bed heb je Hades.” Mompelt ze met slaperige ogen. Ze gaat onder de dekens liggen en legt de andere dekens ook open zodat ik er makkelijk in kruipen kan. Ik zie dat ze op mijn kant van het bed ligt, waar ik daarvoor al gelegen had toen ik niet kon slapen. Ze ligt op haar zij en kijkt me aan terwijl ik in de kast naar een andere pyjama zoek, maar ik vind alleen van die rot toga dingen. Ik neem er een en loop er mee naar het bed. “Je hebt de keuze, ofwel help je me met de toga of wel doe ik niets aan.” Ik grinnik en kan haar keuze al raden, dus ik vouw de doek open.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 7 Emptyzo aug 26, 2012 11:43 pm


Ik kijk toe hoe hij naar een pyama zoekt en ik gaap kort even. Hij komt naar me toe gelopen met een doek van een toga en ik kijk hem rustig aan. “Je hebt de keuze, ofwel help je me met de toga of wel doe ik niets aan.” grinnikt hij en hij begint al met de doek open te vouwen. Ik kom overeind en op mijn knieën kruip ik naar hem toe, om de doek van hem over te nemen. Ik help hem met het uittrekken van zijn shirt, en wacht tot hij zelf zijn broek heeft uitgedaan. Als hij dan in zijn ondergoed voor me staat kan ik het niet helpen dat ik een klein glimlachje op mijn gezicht krijg. Ik wikkel de doek om hem heen, net zoals mijn eerste nacht hier. Het leek al zo lang geleden, terwijl het gisteravond was. Ik knoop het touwtje vast en glimlach naar hem. ''ziezo, helemaal klaar.'' glimlach ik terwijl ik me op mijn kont laat zakken. Terwijl ik zit kijk ik hem aan en bestudeer ik zijn gezicht weer, en als laatste zijn ijsblauwe ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 7 Emptyzo aug 26, 2012 11:58 pm

Ze komt overeind en op haar knieën kruipt ze over het bed naar me toe. Ze neemt de doek over, en wonder boven wonder helpt ze me met het uittrekken van mijn shirt. Ik doe zelf mijn broer maar uit, omdat ik dat haar nog niet direct zie doen en dat ze dat ook niet van plan is neem ik aan. Ze glimlacht als ze mij in mijn ondergoed ziet staan, en ik kan niet goed plaatsen of het nu in een goede of slechte zin was. Ze doet mijn toga aan en knoopt het touwtje dan als laatste. “Ziezo, helemaal klaar.” Glimlacht ze en gaat weer op haar achterwerk zitten. Ik zie hoe haar ogen over mijn gezicht glijden. “Hmmm,” Ik glimlach peinzend als ze me aankijkt. “Tweede nacht op rij dat je bij mij ligt, dit voor me doet, en ik dit ding aan heb..” Ik grijns. “Zorg maar dat je er geen gewoonte van begint te maken.” Ik buig me voorover en leg mijn handen op haar wangen. Voor een moment staar ik in haar helderblauwe ogen en druk dan mijn lippen op de hare terwijl ik ga zitten. Dan maak ik ze weer los van de hare, en bijt zachtjes op mijn onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 7 Emptyma aug 27, 2012 9:27 am


“Hmmm,” Hij glimlacht peinzend als ik hem aan kijk. “Tweede nacht op rij dat je bij mij ligt, dit voor me doet, en ik dit ding aan heb..” Hij grijnst en ik glimlach breed terug. “Zorg maar dat je er geen gewoonte van begint te maken.” Hij buigt zich voorover en legt zijn handen op mijn wangen. Voor een moment kijkt hij me recht aan en duwt dan zijn lippen op de mijne terwijl hij gaat zitten. Dan laat hij me los en bijt hij zachtjes op zijn onderlip. Ik glimlach licht en moet mezelf tegenhouden om ook niet op mijn lip te gaan bijten. Ik steek mijn hand vooruit en haal zijn lip weg tussen zijn tanden. ''Straks maak je ze nog kapot.'' zeg ik zachtjes. ''En wat nou als ik er wel een gewoonte van ga maken?'' glimlach ik terwijl ik dichterbij kom. Een centimeter voor zijn lippen stop ik en kijk ik hem lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 7 Emptyma aug 27, 2012 11:12 am

Ze heft haar hand op en haalt mijn lip van tussen mijn tanden weg. "Straks maak je ze kapot," zegt ze zachtjes. "En wat nou als ik er wel een gewoonte van ga maken?" Ze glimlacht terwijl ze dichterbij komt, en een centimeter voor mijn lippen stopt ze. "Dan zou ik daar geen probleem van maken." Zeg ik, want ik vind het totaal niet erg. Ik leg mijn hand voorzichtig op haar been en druk mijn lippen nog een keer kort op de hare, daarna druk ik ze op haar wang. "Slaap lekker," glimlach ik tevreden, en ga neerliggen. Ik gaap even van vermoeidheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 7 Emptyma aug 27, 2012 11:16 am


"Dan zou ik daar geen probleem van maken." zegt hij en ik glimlach. Hij legt zijn hand op mijn been en duwt zijn lippen kort op mijn lippen, en daarna op mijn wang. "Slaap lekker," glimlacht hij met een tevreden uitdrukking op zijn gezicht en hij gaat liggen. Ik kijk even naar hem en ga dan naast hem liggen. Hij gaapt even en ik kan het niet helpen dat ik de hele tijd een glimlach op mijn gezicht heb. ''Slaap lekker Hades.'' zeg ik zachtjes terwijl ik zijn hand vast neem en mijn ogen sluit. Ik gaap nog even en lig dan stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 7 Emptyma aug 27, 2012 11:21 am

"Slaap lekker Hades." Zegt ze zacht en neemt mijn hand vast, waarbij ze haar ogen sluit. Ik glimlach en kijk op de klok. Het is al vroeg in de ochtend, de volgende en derde dag dat ze hier is. Derde keer goede keer zeker? Ik ga op mijn zij liggen, met mijn gezicht richting haar, en kijk nog even naar haar voor ik ook mijn ogen sluit. Ik dommel gelijk in..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





A tale whispered so murderously - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A tale whispered so murderously
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: