Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I can't bear the thought of losing you

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 6:22 pm

"Ik denk niet te weinig aandacht," sprak ze toen ze de kamer binnen liep. "Ik bedoel.. als je die twee samen zag aan tafel, ik ging bijna over mij nek." Ze grinnikte en trok haar kleding uit, terwijl ik hulpeloos naast het bed stond, proberend om wakker te blijven. Toen ze weer wat aan had liep ze naar me toe en opende de resterende knoopjes van mijn hemd, de andere waren er allemaal afgerukt door Amphitrite. Ze trok het uit voor ik het zelf kon doen en trok me toen achter zich aan het bed in om tegen me aan te gaan liggen. "Slaap lekker Hades.." Mompelde ze met een kus op mijn lippen en ik knikte vermoeid, waarna ik ook in slaap viel.

De volgende ochtend lag ik nog steeds uitgeteld op bed. De wijn was mij gisteren heel snel naar het hoofd gestegen, maar ik had ditmaal geen hoofdpijn.. Enkel een grote vermoeidheid. Ik had de telefoon al een paar keer horen overgaan en ik hoorde al het lawaai van beneden - ook al was dat zeven verdiepingen onder ons - duidelijk. Ik krulde me iets dieper op onder het deken en ademde eens diep in en uit terwijl ik mijn gezicht begroef in Persephone's haren. Ze lag ondertussen al met haar lichaam naar mij toegedraaid en het waren haar armen die mij omsloten - één van de mijne lag boven mijn hoofd gezwierd, en de andere hield ik langs mijn zij -. Ik kreunde lichtjes toen het lawaai van de telefoon steeds luider werd en er voetstappen klonken, vervolgens werd er geklopt op de deur en men wachtte niet op mijn toestemming om binnen te mogen komen. "Ik dacht dat ik je telefoon ook maar in één keer meenam, aangezien ik toch weet wie er in alle staten naar je aan het bellen is.." Hoorde ik iemand zeggen maar ik kon niet direct plaatsen van wie die nu ook alweer was, al klonk het wel erg bekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 6:46 pm


Ik lag nog half te slapen toen ik geklop op de deur hoorde. "Ik dacht dat ik je telefoon ook maar in één keer meenam, aangezien ik toch weet wie er in alle staten naar je aan het bellen is.." hoorde ik een stem zeggen en ik hief mijn hoofd iets op. Ik zag de man die gister me vertelde waar Hades was staan en hij reikte me de telefoon aan. ''je hebt geluk dat ik de gewoonte heb om in een pyama te slapen. Anders had ik moeten gillen.'' zei ik slaapdronken en ik wreef vermoeid in mijn ogen. ''Nou. Daar had ik anders niks op tegen gehad.'' grijnsde hij en ik rolde met mijn ogen. Ik pakte de telefoon aan en porde hades. ''Wakker worden zuiperd. Er is bezoek voor je.'' zei ik en ik gaf hem een kus op zijn wang. Ik nam de telefoon op en hoorde gelijk een hele tetterende stem in mijn oor. ''Wow wow wow. Je spreekt met Persephone.'' zei ik rustig en hij werd stil. ''Oh.. Met Poseidon. Ik wil die zatlap van een Poseidon spreken en hem vragen waarom hij mijn vrouw in elkaar geslagen heeft.'' hoorde ik hem woedend zeggen en ik kwam zuchtend uit het bed. ''Ik ben zo terug.'' zei ik en ik gaf Hades nog een vlug kusje voor ik de kamer uit liep. ''Je hoeft daar Hades niet voor te spreken. Hij was te dronken om iets te doen aan die tuttebel van jou.'' zei ik rustig toen ik de deur achter me gesloten had. ''Huh.. Wat bedoel je?'' mompelde hij verward. ''Ik bedoel dat ik wat-is-zin-naam vroeg waar Hades was, en die vertelde mij dat Amphitrite hem meegenomen had naar haar kamer terwijl hij stomdronken was. Natuurlijk wist ik wel hoe laat het was tegen die tijd en ben ik ze gaan zoeken. Ik vond ze op jullie bed, met Amphitrite boven op Hades en ze gooide zich letterlijk op hem. Ik heb haar van hem afgesleurd en een klap gegeven.'' sprak ik rustig. ''Maar.. Ze zei dat.. Hij haar vroeg een kamer te wijzen, en zich juist op haar gooide.'' sprak hij verbaasd. ''Vraag het Hermes. Als hij er niet was geweest had ik je lieve vrouwtje de ziekenboeg in geslagen. En als ze het waagt nog een keer met haar poten aan hem te zitten doe ik het echt. Dag Poseidon.'' sprak ik liefjes en ik hing op. Ik gaf de telefoon aan een passerende bediende en liep de kamer weer binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 7:01 pm

Ik hoorde Persephone iets murmelen tegen de man maar deed geen moeite om te luisteren naar het gesprek, ik was nog steeds moe en dommelde meer en meer in. Plots voelde ik een por aan mijn schouder. "Wakker worden zuiperd. Er is bezoek voor je." Persephone probeerde me wakker te zoenen. Ik hoorde haar plots een totaal ander gesprek voeren, een telefoongesprek klaarblijkelijk, en voelde haar lippen toen weer op mijn wang waarna ze verdween. Met een opgeluchte zucht besefte ik dat ik weer alleen was en in stilte kon slapen, maar toen verhief deze gast zijn stem weer. "Je hebt je vrouw gehoord, uit bed jij." Hoorde ik hem spottend zeggen maar ik bleef onbewogen liggen ook al voelde ik hem aan mijn voet sleuren. Nu pas herkende ik de stem weer. "Laat me met rust Helios.." Murmelde ik en draaide me even om zodat ik beter lag. "Nee ik laat je niet met rust. Ik ben hier op orders van Zeus, je moet weer naar Olympus. Tjongejonge, je bent er eentje seg.. Elke godin haat je nu omdat je een vrouw in elkaar geslagen hebt." Ik gromde geïrriteerd omdat hij nog steeds aan mijn been sleurde, maar opende mijn ogen niet. "Ik ga helemaal nergens heen, en geloof me.. Als ik dat had gedaan dan had ik ondertussen eentje meer ter gezelschap gehad hier in de onderwereld. Persephone heeft haar onder handen genomen, je weet vast wel al dat ik op vrouwen val met een stevig pak temperament." Terwijl ik sprak hoorde ik Persephone weer binnengelopen komen en ik voelde gelijk hoe Helios de greep om mijn voet weer liet gaan. "Kom je terug bij me liggen schat.." Mompelde ik en ik huiverde even overdreven, omdat ik het zogezegd koud had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 7:15 pm


''...met een stevig pak temperament." sprak Hades toen ik binnen gekomen was. Helios had zijn voet vast, maar liet doe toen maar gelijk los. "Kom je terug bij me liggen schat.." zei Hades toen en hij huiverde even, alsof hij het koud had. Ik glimlachte en knikte, waarna ik naar hem toe liep en bij hem onder de dekens kroop. ''Het was Poseidon net. Hij wou je spreken over het voorval van gister, maar ik heb het hem al uitgelegd.'' glimlach ik en ik geef hem een kusje op zijn neus. ''Blijkbaar had Amphitrite de moed niet om te vertellen dat ze door mij tegen de grond geslagen is, en probeert ze jou de schuld te geven van haar gehavende gezicht. Vertel eens..'' zei ik en ik draaide me om naar de man. ''Wat is je naam ook al weer? En hoe erg ziet dat gezichtje van Amphitrite er uit?'' zei ik met een vrolijke glimlach. Hij zuchtte met een grijns. ''Helios is de naam mejuffrouw. En ze heeft een blauw oog, gebroken neus en een zere kaak.'' Ik grijnsde. ''net goed voor haar.'' zei ik tevreden en ik koop weer tegen Hades aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 7:23 pm

Ik voelde het bed naast me inzakken en voelde haar warme lichaam weer tegen me aangeduwd worden. "Het was Poseidon net. Hij wou je spreken over het voorval van gister, maar ik heb het hem al uitgelegd." Ik knikte en voelde haar lippen tegen mijn neus. "Blijkbaar had Amphitrite de moed niet om te vertellen dat ze door mij tegen de grond geslagen is, en probeert ze jou de schuld te geven van haar gehavende gezicht. Vertel eens.." Er steeg een kleine grom op uit mijn keel toen ze dat zei, waarna ze zich blijkbaar naar Helios wendde. Ik liet mijn aandacht weer varen. "Ze heeft een blauw oog, gebroken neus en een zere kaak." Hoorde ik hem zeggen. "Net goed voor haar." antwoordde ze en ik moest lachen. "Je hebt het gehoord, alles is opgelost. Ga maar terug naar de Olympus Helios, en vertel maar aan meneertje oppergod dat hij de boom in kan met die bewering dat ik Amphitrite wou verkrachten. Alsjeblieft zeg.." Murmelde ik. "Laat ons nu maar weer alleen, sluit de deur achter je. Tot de volgende Helios." Gelukkig protesteerde hij niet en vertrok gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 7:35 pm


Hades begon te lachen om mijn reactie. "Je hebt het gehoord, alles is opgelost. Ga maar terug naar de Olympus Helios, en vertel maar aan meneertje oppergod dat hij de boom in kan met die bewering dat ik Amphitrite wou verkrachten. Alsjeblieft zeg.." Murmelde hij. "Laat ons nu maar weer alleen, sluit de deur achter je. Tot de volgende Helios." Hij knikte simpel en vertrok toen, de deur zachtjes achter zich sluitend. Ik glimlach als Helios weg is en geef hem een paar kusjes in zijn nek. ''Dat is de meest belachelijke uitspraak die ik ooit heb over je gehoord. Dat zou je me nooit aan doen.'' glimlach ik en ik kijk hem lief aan. ''Dus.. Hoe gaan wij de rest van onze tweede kerstdag doorbrengen?'' glimlach ik en ik geef hem nog een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 7:47 pm

"Dat is de meest belachelijke uitspraak die ik ooit heb over je gehoord. Dat zou je me nooit aan doen." Hoorde ik haar zeggen toen de Titaan weg was en ik voelde haar lippen zachtjes tegen de huid van mijn nek aandrukken, telkens opnieuw. "Welke uitspraken heb je nog gehoord dan.." Fluisterde ik en ik hield mijn ogen gesloten terwijl ik genoot van haar zachte aanrakingen. "Dus.. Hoe gaan wij de rest van onze tweede kerstdag doorbrengen?" Sprak ze daarna en ik zuchtte kort. "Geen idee, laten we eerst nog wat genieten van elkaar." Ik voelde hoe ze me nog een kusje gaf in mijn nek en een tevreden glimlach verscheen op mijn gezicht. Mijn handen gleden teder onder haar nachtjurk en raakten haar blote rug aan om haar dichter tegen me aan te drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 8:00 pm


"Welke uitspraken heb je nog gehoord dan.." fluisterde en ik haalde mijn schouders op. ''Dat je van wijn houdt. Dat kan ik ondertussen bevestigen.'' grinnik ik. ''En dat je alle meiden vroeger achter je aan had, een echte gentle man en een ware hartenbreker.'' glimlach ik en ik duw nog een kusje op zijn kaaklijn. "Geen idee, laten we eerst nog wat genieten van elkaar." Hij had een tevreden glimlach op zijn gezicht gekregen en gleed voorzichtig met zijn handen onder mijn nachtjurkje naar mijn rug. Hij duwde mij wat steviger tegen zichzelf aan en ik giechelde eventjes. ''Dat klinkt ook als een leuk plan.'' grijns ik en ik sla mijn ene arm rond zijn nek. LIefdevol gaf ik hem wat kusjes op zijn kaaklijn weer
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 8:09 pm

"Dat je van wijn houdt. Dat kan ik ondertussen bevestigen. En dat je alle meiden vroeger achter je aan had, een echte gentle man en een ware hartenbreker." Ik lachte gesmoord en zuchtte. "Dat is dan al een hele lange tijd geleden, als dat gerucht al waar is.." Ik voelde haar lippen tegen mijn kaak aangedrukt worden. Ze sloeg haar arm om mijn nek heen. "Dat klinkt ook als een leuk plan." Ik voelde haar lippen weer tegen mijn kaak aan en ik boog mijn hoofd wat meer om mijn gezicht in haar lekker geurende haren te verstoppen. Hoe was het mogelijk dat iemand naar een frisse zomerdag kon ruiken? "Ik bedenk altijd leuke plannen.." Fluisterde ik in haar oor en gleed met mijn ene hand over haar rug richting haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 8:31 pm


"Dat is dan al een hele lange tijd geleden, als dat gerucht al waar is.." had hij lachend geantwoord. "Ik bedenk altijd leuke plannen.." had hij zachtjes in mijn oor gefluisterd en glee met zijn hand van mijn rug naar mijn nek. Een kriebel ging langs mijn ruggen graat en ik duwde mijn lippen op de zijne. ''Daar kan ik je misschien wel gelijk in geven.'' giechelde ik en ik beet zachtjes op zijn lip. Ik gleed met mijn andere hand langs zijn borst en zoende hem gepassioneerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 8:40 pm

Ik merkte dat er een rilling langs haar ruggengraat liep bij die aanraking en toen ik mijn ogen opende, drukte ze haar lippen op de mijne. "Daar kan ik je misschien wel gelijk geven." Giechelde ze en toen ik een geamuseerde grijns trok, voelde ik dat ze zachtjes haar tanden in mijn onderlip zette. Ze gleed met haar andere hand over mijn borst en zoende me gepassioneerd. Pas nu merkte ik op dat ik inderdaad geen hemd meer aan had, die had ze gisteren waarschijnlijk uitgedaan. Maar mijn broek had ik wel nog aan. Ik trok mijn lippen weg en keek haar - nog steeds wat moe - aan. "Het is ochtend en ik stink vast uit mijn bek." Grinnikte ik en sloopte haar jurkje omhoog langs haar heupen heen. "Zullen we samen een bad nemen?" Stelde ik maar voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 8:48 pm


Hij trok zijn lippen van de mijne af en keek me met een iet wat vermoeide blik in zijn ogen aan. "Het is ochtend en ik stink vast uit mijn bek." Grinnikte hij en hij trok voorzichtig mijn jurkje over mijn heupen heen. "Zullen we samen een bad nemen?" stelde hij voor en ik grinnikte. ''Als je daardoor er voor zorgt dat je niet meer uit je mond stinkt.'' lach ik vrolijk en ik knik. Ik maakt me los uit zijn omhelsing en rustig kwam ik overeind. Ik trok mijn jurkje weer goed met een knip oog en wandelde rustig naar de badkamer. Ik deed een scheutje badschuim op de bodem en zette de kraan aan zodat het bad vol liep
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 8:54 pm

"Als je daardoor er voor zorgt dat je niet meer uit je mond stinkt." lachte ze en ze knikte toen toch instemmend, waarna ze zich bevrijdde uit mijn omhelzing en overeind kwam. Ik keek toe met een brede grijns op mijn gezicht toen ze haar jurkje weer goed trok en me een knipoog schonk. "Maak het bad maar al klaar.." Glimlachte ik en ik keek haar na toen ze de badkamer in liep en deed wat ik haar gevraagd had. Ik zuchtte en bleef plat op mijn rug liggen terwijl ik wachtte tot ze terug kwam. "Al klaar?" Vroeg ik na een tijdje, een beetje ongeduldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 9:03 pm


Ik genoot rustig van het geluid van het kletterende water en pakte alvast wat handdoeken en badjassen. "Al klaar?" hoorde ik plots Hades roepen en ik keek naar de kamer. Ik draaide de kraan dicht en voelde aan het water. Heet, maar niet té heet. ''Je had gewoon deze kant op kunnen komen om zelf te kijken.'' grinnik ik. ''Maar ja. Het bad is klaar.'' zeg ik vrolijk en ik trok voorzichtig het jurkje over mijn hoofd heen. Ik gooide hem in de wasmand en stapte ook uit mijn onderbroek, die de zelfde weg volgde als het jurkje. Voorzichtig stapte ik in het bad en zuchtte genietend. ''Hades... Ik zit nog alleen in het bad.'' deelde ik hem droog mee toen ik vond dat het te lang duurde eer hij in het bad zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 9:15 pm

Ik hoorde hoe de kraan dichtgedraaid werd en staarde naar het plafond terwijl ik wachtte op een antwoord. "Je had gewoon deze kant op kunnen komen om zelf te kijken. Maar ja het bad is klaar." Sprak ze vrolijk en ik hees mezelf langzaam overeind van het bed, aangezien ik wist dat ze er eerst in zou gaan en ik eigenlijk nog niet echt wist of ik haar mocht zien of niet.. Ik bleef even op de bedrand zitten om daarna naar de badkamer deur te lopen. "Hades... Ik zit nog alleen in het bad." hoorde ik haar droog zeggen toen ik binnen kwam en ik sloot de deur achter me en klikte hem op slot, voor moest er ons weer iemand zo bot komen storen. "Ja ja.." mompelde ik en legde mijn handen op de rand van mijn broek zodat ik de knop kon openen. Zonder me iets van haar aan te trekken trok ik de broek uit en vervolgens mijn onderbroek. Ik gooide de vuile kleren in de wasmand en hief mijn been over de badrand om mezelf in het bad te laten zakken. Met een brede glimlach keek ik haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 9:26 pm


''Ja ja..'' mompelde hij en hij deed de achter zich op slot. Hij trok simpel zijn broek en onderbroek uit en stapte toen bij me in het bad. Met een brede glimlach op zijn gezicht keek hij me aan en ik wisselde mijn plek aan de overkant in voor een plekje tussen zijn benen. Ik legde mijn hoofd tegen zijn borst aan en keek op naar hem. ''Dit is toch gewoon geweldig.'' glimlach ik en ik geef een kusje op zijn onderkaak. Ik speelde wat met het schuim voor me en keek voor me uit. ''Ik vind het zo fijn dat je zo veel geduld met me hebt Hades.'' zei ik toen zachtjes en ik speelde wat met zijn vingers. ''Ik hou van je..''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 9:36 pm

Ze draaide zich in het bad om zodat ze tussen mijn benen in kon gaan zitten. Ik glimlachte toen ze opkeek -met haar hoofd tegen mijn borst aan- en sloeg mijn armen om haar heen. "Dit is toch gewoon geweldig." Ze drukte een kusje tegen mijn onderkaak aan en ik wist even niet waar ik het had, ze was zo lief.. Ze keek weer voor zich uit en speelde met wat schuim, waar er overvloedig van was in de badkuip. De hele kamer rook al naar frisse lavendel. "Ik vind het zo fijn dat je zoveel geduld met me hebt Hades." Zei ze zo gedempt, dat het bijna leek alsof ze fluisterde. "Ik hou van je.." Ze speelde wat met mijn vingers en ik glimlachte terwijl ik me wat voorover boog. "Ik ook van jou." fluisterde ik in haar oor en streelde langs haar zij. "En dat is geen probleem.." mompelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 9:47 pm


Hij had zijn armen om me heen geslagen en ik had me tevreden tegen hem aan genesteld. "Ik ook van jou." fluisterde hij in mijn oor en streelde teder langs mijn zij. "En dat is geen probleem.." mompelde hij en met een glimlach keek ik weer naar hem op. Ik sloeg mijn armen langs de zijne en liet me wat onderuitzakken. ''We zouden vaker samen in bad moeten gaan. Is een stuk gezelliger dan douchen.'' glimlach ik en ik duw een kusje in zijn nek. Ik draaide me iets bij en gaf hem wat kussen in zijn nek. ''Ik weet niet wat ik zou moeten doen als het gisteravond echt fout was gegaan.. Of als je ooit een ander op die manier zou willen aanraken..'' zucht ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 9:56 pm

"We zouden vaker samen in bad moeten gaan. Is een stuk gezelliger dan douchen." verzuchtte ze en ze draaide haar iets bij om kusjes in mijn nek te kunnen geven. Ze nestelde zich verder tegen me aan en ik sloot kort mijn ogen terwijl ik instemmend knikte en genoot. Plots stopte ze weer en een tijdje was het stil. "Ik weet niet wat ik zou moeten doen als het gisteravond echt fout was gegaan.. Of als je ooit een ander op die manier zou willen aanraken.." Ik wou eerst iets zeggen over Hermes maar hield wijselijk mijn mond, maar de frons op mijn gezicht vervaagde niet. "Waarom denk je daar plots aan Persephone?" Vroeg ik aarzelend en keek haar aan. "... Je weet toch dat je niet de eerste zal zijn toch?" Probeerde ik heel voorzichtig aan te kaarten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 10:04 pm


Hij was heel eventjes stil en ik keek op naar hem, om te zien dat hij een frons op zijn gezicht had. "Waarom denk je daar plots aan Persephone?" Vroeg hij aarzelend en hij richtte zijn blik ook op mij. "... Je weet toch dat je niet de eerste zal zijn toch?" Ik lachte soort van eventjes en knikte toen. ''Nee dat begrijp ik natuurlijk ook wel.. je bent een stuk ouder dan ik ben. Maar ik hoop wel ergens dat ik vanaf nu de enige voor je zal zijn..'' mompelde ik en ik keek beschaamd even naar het water. ''Want.. Voor mij ben je wel de eerste. En dan ook de enige.'' zei ik en ik keek twijfelend naar hem op. ''En.. Ik dacht gewoon even terug aan gister.. En hoe wanhopig ik me voelde toen ik wist dat je weg was met Amphitrite en toen ik jullie zo aantrof in haar kamer hoe kwaad ik werd en hoe graag ik haar de hersens wou inrammen. Ik zweer je Hades als ze ook nog maar iets verder was gegaan had ik het gedaan.'' zei ik en ik beet even mijn tanden op elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptydo jan 17, 2013 10:18 pm

"Nee dat begrijp ik natuurlijk ook wel.. je bent een stuk ouder dan ik ben. Maar ik hoop wel ergens dat ik vanaf nu de enige voor je zal zijn.." Ze begon te mompelen. "Want.. Voor mij ben je wel de eerste. En dan ook de enige." Ik voelde de hitte naar mijn wangen stijgen. "En.. Ik dacht gewoon even terug aan gister.. En hoe wanhopig ik me voelde toen ik wist dat je weg was met Amphitrite en toen ik jullie zo aantrof in haar kamer hoe kwaad ik werd en hoe graag ik haar de hersens wou inrammen. Ik zweer je Hades als ze ook nog maar iets verder was gegaan had ik het gedaan." Ik streelde over haar haren en probeerde haar gerust te stellen. "Het is al goed liefje, je bent de enige vanaf nu. Echt waar."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptyvr jan 18, 2013 5:26 pm


Hij streelde mijn haren en suste me. "Het is al goed liefje, je bent de enige vanaf nu. Echt waar." zei hij en tevreden liet ik mijn hoofd weer tegen zijn borst aan hangen. ''Dat was het enige wat ik moest weten.'' glimlach ik en ik draai me helemaal om zodat ik hem kon zoenen. Ik sloeg mijn armen rond zijn nek en met een glimlach duwde ik mijn lippen op de zijne. Het voelde toch een beetje raar om zo tegen hem aan te leunen en zitten terwijl we beiden niks aan hadden, ondanks dat we in het water zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptyvr jan 18, 2013 7:47 pm

Ze legde haar hoofd tegen mijn borst aan, alsof ze er het volste vertrouwen in had dat ik haar altijd zou beschermen en dat ik de waarheid sprak. Alsof niets in de wereld er nog iets toe deed, en dat was allemaal waar. "Dat was het enige wat ik moest weten." glimlachte ze en ze kantelde zich naar het bad zodat ze naar me toe gedraaid zat. Ze trok me aan mijn nek dichter naar haar toe en duwde haar lippen op de mijne. Het was allemaal zo overweldigend dat ik het weer eens op een rijtje moest plaatsen voor mezelf. We zaten samen in bad, naakt, dicht bij elkaar en we hadden het net over zo'n gevoelig onderwerp gehad. Plots moest ik weer denken aan het moment op de Olympus en ik maakte mijn lippen los van de hare. "Wat was dat zo plots op Zeus' bed eigenlijk.." mompelde ik en ik legde mijn armen neer op de badrand zodat ik wat naar achteren kon leunen om haar gezicht te bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptyvr jan 18, 2013 7:57 pm


Hij maakte zijn lippen van de mijne af en keek me aan. "Wat was dat zo plots op Zeus' bed eigenlijk.." vroeg hij mompelend en hij leunde wat meer naar achteren zodat hij me beter aan kon kijken. Hij had zijn armen op de rand van het bad neergelegd en ik kneep even mijn ogen samen om na te denken waar hij het over had. ''Over wat heb je het nu precies als ik vragen mag? Dat ik je zoende? Ik had niet gedacht dat je het erg zou vinden..'' mompelde ik en ik keek hem even verward aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Emptyvr jan 18, 2013 8:04 pm

Ze leek diep na te denken toen ik dak onderwerp aankaartte, alsof ze niet wist waarover ik het had, en haar onwetendheid bevestigde ze toen ze haar mond opende om het mij te vragen. "Over wat heb je het nu precies als ik vragen mag? Dat ik je zoende? Ik had niet gedacht dat je het erg zou vonden.." ze mompelde en keek me met een verwarde gelaatsuitdrukking aan. "Wel ja, het leek mij meer dan zoenen hoor.. Dat werd het toch tenminste." Ik vormde een kommetje met mijn hand en schepte wat water op om het over haar schouder te gieten. "Je kan me trouwens gerust spreken hoor, over zulke onderwerpen.. Je zwijgt er zo over." Ik keek haar niet aan toen ik tegen haar sprak.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





I can't bear the thought of losing you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can't bear the thought of losing you
Terug naar boven 
Pagina 1 van 9Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: