Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I can't bear the thought of losing you

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptydi feb 19, 2013 9:15 pm

Mijn blik brandde op mijn bord en ik stekte mijn vork hard in mijn vlees om het kwaad in mijn mond te proppen en in stukken te kauwen. Ze bekeek me niet eens en we waren nog wel getrouwd ook. Ik merkte wel dat ze genoot van het eten, dat deed ergens wel deugd maar ze zou nooit weten dat ik het klaargemaakt had. Dat mocht ook niet, ze zou het vast en zeker door lopen vertellen aan die stomme boodschapper. Hermes.. Ik moest nog steeds wraak nemen. Ik hoorde haar gegrinnik en keek haar met een boze, verbaasde blik aan. Wat was er zo grappig? Ik keek naar beneden en merkte mijn schort niet eens op, ik was er mee vertrouwd. Nog bozer wendde ik mijn blik weer af en nipte even van mijn glas wijn. "Weet je, ik dacht dat we Nieuwjaar bij Poseidon konden gaan vieren. Je kan geen nee zeggen, hij heeft ons uitgenodigd." Ik zei het al voor ze een bezwaar kon maken, maar ze wist niet dat ik loog. Ik zou mijn broer wel kunnen overtuigen om bij hem te feesten, waarschijnlijk zou dat wel lukken met een paar smoesjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptydi feb 19, 2013 9:24 pm


Ik merkte dat hij boos werd, en ik had een glimlach op mijn gezicht. "Weet je, ik dacht dat we Nieuwjaar bij Poseidon konden gaan vieren. Je kan geen nee zeggen, hij heeft ons uitgenodigd." Ik slikte mijn hap door en keek hem nog steeds niet aan. ''Ik ga niet naar Poseidon toe. En ja, ik heb zo net nee gezegd. Daarbij heeft mijn moeder ons ook al uitgenodigt naar de Olympus.'' sprak ik rustig en ik nam een slokje van mijn water. ''En nog eens daar boven op, weet ik dat alle goden met oud en nieuw in de Olympus zullen zijn. Dat is elk jaar zo, en Poseidon zou niet zomaar zijn plan wijzigen, aangezien Dionysus graag naar de Olympus gaat voor de vrouwen, en dat Poseidon zijn feest maatje. Check je feiten voor dat je iets verzint.'' sprak ik luchtig. Ik at de laatste paar happen op en schoof toen mijn stoel naar achteren. ''Fijne avond nog Hades.'' sprak ik rustig voor ik de eetkamer verliet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptydi feb 19, 2013 9:39 pm

"Ik ga niet naar Poseidon toe." Protesteerde ze, zoals ik al verwacht had ja. "En ja, ik heb zo net nee gezegd. Daarbij heeft mijn moeder ons ook al uitgenodigd naar de Olympus. En nog eens daar boven op, weet ik dat alle goden met oud en nieuw in de Olympus zullen zijn. Dat is elk jaar zo, en Poseidon zou niet zomaar zijn plan wijzigen, aangezien Dionysus graag naar de Olympus gaat voor de vrouwen, en dat Poseidon zijn feest maatje is.. Check je feiten voor dat je iets verzint." Sprak ze luchtig en ik keek haar gepikeerd aan. "Ik bel hem morgen dan wel, om te zeggen dat jij zo onbeleefd was om je moeder te smeken ons daarboven uit te nodigen." Siste ik boos en ik keek weg. "Fijne avond nog Hades." Sprak ze en ze vertrok. Ik schoof gelijk daarna ook van tafel en sloot mezelf op in mijn eigen vertrekken.

Het schemerde nog buiten toen ik de gordijnen in stilte iets meer opentrok. Alles oogde nog steeds vredig in het rijk, het was vier uur in de ochtend en de mistbanken versperden het verre zicht uit het raam. Alles was muisstil in de kamer, het enige wat er te horen viel was het serene geluid van Persephone's ademhaling. Ondertussen was de laatste dag van het jaar al aangebroken en nog steeds was onze ruzie niet bijgelegd. Sterker nog, we hadden niet eens meer gepraat. Nu zat ik hier alvast op een stoel aan haar bed, terwijl er nog een paar uur tot de ochtendkrieken was maar ik kon geen oog meer dichtdoen. Ik moest haar straks wakker maken en helpen met de jurk die opgestuurd was door niemand minder dan Hera zelf, maar daar wist ze nog helemaal niets van. Die stomme thema-dingen op Olympus toch ook, altijd moesten we ons aan de regels houden.. En het pak dat voor mij geleverd was, zag er gewoon niet uit in mijn ogen. Waarom had ze nou ook gesmeekt? Ik had geen idee wat de avond zou brengen, zeker omdat Amphitrite ook aanwezig zou zijn. Ik deed niet anders dan erover piekeren terwijl ik keek hoe mijn echtgenote nog sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptydi feb 19, 2013 9:53 pm


"Ik bel hem morgen dan wel, om te zeggen dat jij zo onbeleefd was om je moeder te smeken ons daarboven uit te nodigen." had hij boos gesist. Ik had mijn schouders opgehaald en rustig was ik de kamer uit gelopen.

Vredig had ik me opgerold in mijn slaap. Een krakend geluid maakte me wakker en slaperig knipperde ik met mijn ogen. Ik zag dat het nog pikke donker was en rolde me om. Net toen ik mijn ogen weer sloot om verder te slapen zag ik een gestalte zitten in de stoel naast mij bed. Ik slaakte een oorverdovende gil en geschrokken week ik achteruit. Terwijl ik me angstig aan de deken vast klampte viel ik met een harde klap van het bed af. Hijgend en met mijn hart bonkend in mijn borstkas bleef ik doodstil liggen voor een moment. Langzaam kwam ik overeind, en herkende toen het silhouet van mijn man. ''Hades?'' siste ik en met een pijnlijk gezicht kroop ik weer op mijn bed. ''In zeus' naam Hades ik schrik me een ongeluk. Wat doe je in vredes naam hier in mijn kamer. Maak dat je weg komt wil je?'' vloekte ik terwijl ik hem kwaad aankeek. Mijn hart bonkte nog steeds verwoed tegen mijn borstkas aan en ik kneep mijn ogen even dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptydi feb 19, 2013 10:00 pm


Een oorverdovend gegil, afkomstig uit haar keel, schalde door de kamer. Ik kneep mijn ogen tot nauwe spleetjes, voor ik besefte dat ze wakker geworden was lag ze al op de grond naast het bed. Ik schoot in een reflex naar voren, maar ze was al terug in bed geklauterd. "Hades?" Ze leek gechoqueerd. Was ik echt zo eng in het donker? Er was maar een zwak schijnsel die de kamer verlichtte, waardoor het onmogelijk was voor haar om goed te kunnen zien. Ik daarentegen zag alles perfect, maar ja.. Ik was aan alles gewend. "In zeus' naam Hades ik schrik me een ongeluk. Wat doe je in vredes naam hier in mijn kamer. Maak dat je weg komt wil je?" Ik observeerde haar eventjes en vermeed haar vraag een beetje. "Heb je je pijn gedaan?" Ik trok het deken weer op zijn plaats en stopte het onder de matras weer vast aangezien het losgekomen was. "Sluit je ogen terug, ik zit hier gewoon. Niets aan de hand." Probeerde ik haar te dimmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptydi feb 19, 2013 10:13 pm


Ik zag hoe Hades naar me keek en keek hem nog steeds kwaad aan. "Heb je je pijn gedaan?" Hij trok mijn deken weer op zijn plek en stopte het onder het matras waar het hoorde te zitten. "Sluit je ogen terug, ik zit hier gewoon. Niets aan de hand." zei hij lichtelijk sussend en woedend keek ik hem aan. ''Je zit daar gewoon? Niets aan de hand? Of ik me pijn gedaan had?'' vroeg ik en mijn stem ging bij elke vraag een stuk omhoog. Ik trok mijn deken hoog op tot aan mijn kin en keek hem nog steeds furieus aan. ''Ja ik heb me pijn gedaan omdat er iemand in het midden van de nacht naast mijn bed zit, wat denk je anders? Gosh dat is echt ontzettend creepy Hades!'' riep ik hem kwaad toe. ''Ik kan niet meer slapen nu ik weet dat je hier zo naar me zit te staren! Ga mijn kamer uit creep!'' gilde ik woedend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptydi feb 19, 2013 10:22 pm


"Je zit daar gewoon? Niets aan de hand? Of ik me pijn gedaan had?" En daar kwam de uitbrander waarschijnlijk aan.. Een luide zucht ontsnapte vanuit mijn mond. Moest ze nu altijd overal een drama van maken? Ze trok haar deken plots heel hoog op, tot bij haar kin zelfs, waardoor het uiteinde weer los schoot. "Ja ik heb me pijn gedaan omdat er iemand in het midden van de nacht naast mijn bed zit, wat denk je anders? Gosh dat is echt ontzettend creepy Hades!" Ik rolde met mijn ogen. "Nochtans heb je er geen problemen mee dat ik naast je lig." Ze begon te gillen. ''Ik kan niet meer slapen nu ik weet dat je hier zo naar me zit te staren! Ga mijn kamer uit creep!'' Wat een zever. "En als ik slaap vind je het wel oké? Best, denk wat je wilt, maar stop met het hele paleis wakker te brullen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptywo feb 20, 2013 8:16 pm


"Nochtans heb je er geen problemen mee dat ik naast je lig." sprak hij lichtelijk geirriteerd. "En als ik slaap vind je het wel oké? Best, denk wat je wilt, maar stop met het hele paleis wakker te brullen." Kwaad keek ik hem aan. ''Ja, als je slaapt vind ik het geen probleem mee als je naast me ligt. Ten eerste, omdat we dan geen ruzie hebben en jij je hebt gedragen als een zak. Ten tweede, omdat je dan slaapt!'' sis ik. ''En voor zover ik weet heb jij je excuses nog niet aangeboden, dus ga uit mijn kamer. Je hebt je eigen enorme kamer op verdieping zeven, en zolang jij je excuses niet aanbiedt hoef je niet in deze kamer te komen.'' zei ik kwaad. Met ogen die op lichtte van woede keek ik hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptywo feb 20, 2013 8:44 pm

Ze keek me woedend aan. "Ja, als je slaapt vind ik het geen probleem mee als je naast me ligt. Ten eerste, omdat we dan geen ruzie hebben en jij je hebt gedragen als een zak. Ten tweede, omdat je dan slaapt!" Siste ze hard. "En voor zover ik weet heb jij je excuses nog niet aangeboden, dus ga uit mijn kamer. Je hebt je eigen enorme kamer op verdieping zeven, en zolang jij je excuses niet aanbiedt hoef je niet in deze kamer te komen." Ze keek me furieus aan, en desondanks haar verwijten liet ik me niet overtuigen om het gewoon goed te maken. "Ja, ik heb mijn excuses nog niet aangeboden en ik ben het ook niet van plan. Maar straks kom ik terug en dan kun je me maar beter binnenlaten, want ik heb orders van bovenaf en ik heb geen andere keuze dan ze op te volgen!" Ik draaide me om en stormde de kamer uit, op weg naar mijn eigen kamer waar het niet zo knus meer was sinds ik alleen moest zijn.

Drie lange uren later, zo leek het voor mij toch, was ik op mijn weg naar beneden toen ik Daphne tegenkwam. Ze hield een lege schaal op en was duidelijk op weg naar de keuken, aangezien het nu tijd was voor het ontbijt. Het was extra vroeg vandaag, want ik had haar al laten weten dat we vanochtend vroeger op zouden moeten staan. En ondertussen had ze al vernomen van Cecilia dat er een onaangename ruzie heerste tussen het koningspaar. "Ik breng dit wel naar Persephone." Stelde ze voor. Ik schudde mijn hoofd. "Het is nog steeds vrouwe Persephone voor jou, en ik breng het wel." Ik nam de schaal abrupt uit haar handen en wandelde de keuken in. Daar stond Cecilia al te bakken, ze maakte pannekoeken. Ik schonk ondertussen een glas fruitsap in en plaatse al andere dingen op de plateau, die ze waarschijnlijk wel smakelijk zou vinden, en wachtte toen ook geduldig tot Cecilia een bord met een grote stapel pannekoeken klaar had om erop te zetten. Wat suiker en boter voor erbij en het was zo goed als een voltallig ontbijt. "Draag die doos even wil je." Siste ik tegen de keukenmeid, ook al was ze nog steeds boos. Ze gehoorzaamde, omdat dat moest, en wandelde toen achter me aan. Even later stonden we al in Persephone's kamer, het was er nog steeds erg donker. Ik gebaarde naar de meid dat ze de dozen kon neerzetten en weggaan, en plaatste de schaal toen op het uiteinde van het bed. Ik sloot de deur achter me en wandelde naar het raam om de gordijnen ietsje open te trekken, maar veel licht liet het niet binnen. "Tijd om op te staan." Zachtjes probeerde ik haar te wekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptywo feb 20, 2013 9:08 pm


"Ja, ik heb mijn excuses nog niet aangeboden en ik ben het ook niet van plan. Maar straks kom ik terug en dan kun je me maar beter binnenlaten, want ik heb orders van bovenaf en ik heb geen andere keuze dan ze op te volgen!" had hij mij geantwoord. Boos was hij de kamer uitgestormd en ik had me kwaad omgedraaid. De slaap kon me in het begin niet meer vatten, maar na een tijdje woelend in mijn bed gelegen te hebben, viel ik uiteindelijk toch weer in slaap.

Langzaam opende ik mijn ogen en zocht naar een klok. Het was iets voor zeven. Ik zuchtte en draaide me nog een keer om. Net toen ik weer een beetje ingedommeld was hoorde ik de deur open gegaan. Iets werd bij het voeteneinde van mijn bed neer gezet. Ik hoorde hoe de gordijnen open werden getrokken en zuchtte zachtjes van binnen. "Tijd om op te staan." hoorde ik Hades zachtjes zeggen en ik zuchtte. ''Ik ben al wakker..'' mompelde ik en ik kwam langzaam overeind. Ik zag de schaal met eten staan en toen de vreemde doos. ''Wat is dat voor een doos?'' vroeg ik terwijl ik de schaal naar me toe trok en nieuwschierig bekeek wat er allemaal op stond. Ik was nog steeds kwaad op Hades, en ik ging niet lief doen tegen hem totdat hij zijn excuses eens aan ging bieden. Vanavond zou ik ook niet het nieuwe jaar vieren met hem, maar met Hermes. Misschien kinderachtig van me, maar ik had geen zin om me weer als schuldige op te stellen. Hij moest maar eens kiezen wat hij nou wou. Ik pakte een pannenkoek van de stapel, rolde hem op en at hem zonder beleg op, terwijl ik vragend naar Hades keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptywo feb 20, 2013 9:23 pm

Ik kon haar veel makkelijker wakker maken dan verwacht, voordat ik het wist had ik al een antwoord terug en zat ze rechtop in bed. "Ik ben al wakker.." ze mompelde wel nog een beetje, maar goed.. het was een begin. Nu de rest nog. Ze bekeek de schaal met eten en liet haar blik toen glijden over de doos die ik meegebracht had. "Wat is dat voor een doos?" Ze begon rustig met haar ontbijt op te eten, maar ze smeerde haar pannenkoeken niet in met beleg. "Die komt van Olympus." Zuchtte ik en ik nam hem op om de inhoud zelf nog even te bekijken. "Hera en Zeus vonden het weer zo nodig om een thema avond te organiseren, blijkbaar doen ze dat elk jaar? In ieder geval, ze stuurden kleding op voor ons die we aan moeten. De jouwe valt nog wel mee, maar de mijne is gewoon ronduit verschrikkelijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptywo feb 20, 2013 9:29 pm


''Die komt van Olympus." had hij met een zucht uitgelegd, om daarna de doos op te pakken en de inhoud nog een keer te bekijken. "Hera en Zeus vonden het weer zo nodig om een thema avond te organiseren, blijkbaar doen ze dat elk jaar? In ieder geval, ze stuurden kleding op voor ons die we aan moeten. De jouwe valt nog wel mee, maar de mijne is gewoon ronduit verschrikkelijk." Ik haalde mijn schouder op en nam een slok van het sap dat hij met zich mee had gebracht. Ik pakte nog een pannenkoek en at hem hetzelfde op als de vorige. ''Wat zit er in dan? Wat is het thema?'' vroeg ik rustig en ik keek hem aan. ''En ja. Dit doen ze elk jaar. Is speciaal ofzo.'' mompelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptywo feb 20, 2013 9:39 pm

Ze haalde haar schouders willekeurig op, het kon haar niet interesseren blijkbaar. Ze dronk haar sap en at toen weer verder haar pannenkoeken op. "Wat zit er in dan? Wat is het thema?" Vroeg ze nieuwsgierig. "En ja. Dit doen ze elk jaar. Is speciaal ofzo." Ik zuchtte en nam het kaartje op uit de doos om het thema af te lezen. "Een gemaskerd bal, geïnspireerd op de bekendste sprookjes die verzonnen zijn door stervelingen. Ieder koppel heeft een thema, maar we weten niet welke de anderen hebben. Dat moeten we zien op het feest zelf.." Ik zuchtte en las bewust nog niet wat wij hadden. "En in deze doos zit je jurk, hij is uitgekozen door Hera zelf en je moet hem aan. Ik heb aan de telefoon ook uiterst precieze instructies gekregen over hoe je haren moeten opgestoken worden, en aangezien ze niet met de bediendes communiceren kan moet ik dat doen ja. Plus je masker zit er natuurlijk ook in, en nog wat andere rotzooi die op moet."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptywo feb 20, 2013 9:54 pm


Hij zuchtte en nam het kaartje op van de doos. "Een gemaskerd bal, geïnspireerd op de bekendste sprookjes die verzonnen zijn door stervelingen. Ieder koppel heeft een thema, maar we weten niet welke de anderen hebben. Dat moeten we zien op het feest zelf.." Weer een zucht weerklonk uit zijn mond en nieuwschierig keek ik naar hem op, terwijl ik de rest van de pannenkoek op at. "En in deze doos zit je jurk, hij is uitgekozen door Hera zelf en je moet hem aan. Ik heb aan de telefoon ook uiterst precieze instructies gekregen over hoe je haren moeten opgestoken worden, en aangezien ze niet met de bediendes communiceren kan moet ik dat doen ja. Plus je masker zit er natuurlijk ook in, en nog wat andere rotzooi die op moet." Ik knikte nieuwschierig en griste de doos uit zijn handen. Ik pakte het kaartje en las af wat ons thema was. ''Belle en het beest? Dat is mijn favoriete sprookje. Hera heeft aan me gedacht.'' zeg ik met een vrolijke glimlach. Ik keek even in de doos om de jurk een blik te geven en zuchtte tevreden. ''Prachtig. Werkelijk prachtig..'' mompelde ik tevreden en ik deed de doos weer dicht. ''Prima. Dan zal ik me zo gaan douchen. Vertel jij aan Daphne hoe ze mijn haar moet opsteken en alles? Dan zie ik je wel weer als we weg gaan.'' zei ik rustig. Ik pakte het glas sap en dronk de rest leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptywo feb 20, 2013 10:03 pm

Ze griste de doos uit mijn handen, zo nieuwsgierig was ze, en las het kaartje al af voor ik het kon voorlezen. "Belle en het beest? Dat is mijn favoriete sprookje. Hera heeft aan me gedacht." Sprak ze tevreden, tenminste één iemand die dat was... Ze nam de jurk uit de doos op en bekeek hem. "Prachtig. Werkelijk prachtig." Mompelde ze tevreden en ze sloot de doos weer af met het deksel. Ze had de andere doos nog niet gezien. "Prima. Dan zal ik me zo gaan douchen. Vertel jij aan Daphne hoe ze mijn haar moet opsteken en alles? Dan zie ik je wel weer als we weg gaan." Zei ze. "Het is nogal ingewikkeld, maar ik zal het proberen." Natuurlijk wou ze niet dat ik het deed, dat had ik allemaal wel al verwacht. "Maar we moeten korsetten aandoen." Ik keek haar afwachtend aan, hoe zou ze daarop reageren. Ik vond het in ieder geval geen pretje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptywo feb 20, 2013 10:09 pm


"Het is nogal ingewikkeld, maar ik zal het proberen." zei hij en ik knikte tevreden. "Maar we moeten korsetten aandoen." vervolgde hij toen. Met een geschokt gezicht keek ik naar hem op. ''Dat meen je niet..'' mompelde ik. ''Net nu ik die dingen af heb gezworen natuurlijk. Ondingen.'' mopperde ik en ik kwam overeind. ''Het moet dan maar.'' zuchtte ik en keek toen naar hem op. ''We? Jij dus ook?'' zei ik en ik begon te grinniken. Mijn gegrinnik ging over in gelach en ik proestte het uit. ''Jij in een korset? Dat wil ik zien.'' lachte ik terwijl ik naar de badkamer toe liep. In de deuropening draaide ik me even naar hem om. ''Als je me wil excuseren, dan ga ik me nu douchen. Daphne is hier met een halve minuut waarschijnlijk ook, dus dan kun je het haar gelijk uitleggen.'' sprak ik rustig, eer ik de badkamer in liep en de deur achter me op slot draaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptywo feb 20, 2013 10:18 pm

"Dat meen je niet.." Mompelde ze ongelovig en ik knikte bevestigend. Ik liet me weer zakken in de comfortabele stoel waarin ik vannacht naast haar bed gezeten had. "Net nu ik die dingen af heb gezworen natuurlijk. Ondingen." Ik zuchtte. "Het moet dan maar." Gelukkig wou ze het wel aandoen, stel je voor dat ik haar nog moest dwingen.. "We? Jij dus ook?" Vroeg ze plots en ik knikte, terwijl ik mijn gezicht in de plooi probeerde te houden. Ze moest grinniken. "Ik moet zo'n kobaltblauwe jas aan en onder al mijn kleren dat korset omdat ik anders geen mooi figuur erin heb, volgens Hera. Ze heeft hem waarschijnlijk op Zeus uitgeprobeerd, want ik heb dat ding in ieder geval nog nooit gedragen.." Ze begon luid te lachen. "Jij in een korset? Dat wil ik zien." Ik schudde mijn hoofd terwijl ik op stond en keek haar grijnzend aan. "Braaf zijn, dan misschien." Ik nam de lege schaal op, blijkbaar was ze klaar. "Als je me wil excuseren, dan ga ik me nu douchen. Daphne is hier met een halve minuut waarschijnlijk ook, dus dan kun je het haar gelijk uitleggen." Persephone verdween in de badkamer en zoals ze vertelde, stond de bediende daar al gauw. Gelijk begon ik met uitleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptydo feb 21, 2013 4:31 pm


"Ik moet zo'n kobaltblauwe jas aan en onder al mijn kleren dat korset omdat ik anders geen mooi figuur erin heb, volgens Hera. Ze heeft hem waarschijnlijk op Zeus uitgeprobeerd, want ik heb dat ding in ieder geval nog nooit gedragen.." had hij gezegt en grinnikend had ik mijn hoofd geschud. "Braaf zijn, dan misschien." had hij nog geantwoord op het feit dat ik hem wel eens in een korset had willen zien. Eenmaal in de badkamer was ik vlug onder de douche gestapt. Ik hoorde de stemmen van Hades en Daphne en begreep dat Hades haar aan het uitleggen was wat ze moest doen met mijn haren. Ik was nog steeds boos op hem, en diep in gedachten dacht ik na over hoe ik het hem duidelijk kon gaan maken dat hij zijn excuses maar eens moest gaan maken. Toen ik weer uit de douche toen ik mijn haar had gewassen en droogde me vlug af. Ik trok vluchtig mijn ondergoed aan en föhnde mijn haren, eer ik naar buiten kwam. Ik zag Daphne al zitten en glimlachte. ''Je hebt de instructies van Hades gekregen?'' ''Jawel Vrouwe Persephone.'' sprak ze eerbiedig en ik zuchtte. ''Ik had toch gezegd dat je me gewoon Persephone kon noemen?'' vroeg ik en ze knikte. ''Maar Heer Hades zei..'' ''ach vergeet wat Hades zei. Dat is een klein kind. Je bent mijn bediende niet de zijne en je mag me gewoon Persephone noemen.'' Ze knikte en hield het korset voor me op. ''Onding..'' mompelde ik. Daphne hielp me met het ding aan trekken, en uiteindelijk zat hij muurvast om mijn middel heen. Het enige voordeel van korsetten vond ik altijd wel dat mijn boezem er ernstig voordelig uit kwam. Ik had al een grote voorgevel van mezelf, alleen met een korset om leken ze nog groter. Ik hees mezelf met behulp van Daphne in de jurk die Hera voor me uitgekozen had. Goedkeurend liet ik mijn handen over het lijfje glijden en glimlachend keek ik naar Daphne. ''Nou, als u plaats neemt op deze stoel, dan zal ik de rest doen wat gedaan moet worden. Uw make-up en haar.'' Ik knikte en nam plaats op de stoel die ze voor me klaar gezet had
Nadat ik een tijd stil had gezeten was ik eindelijk klaar. Voorzichtig knoopte ze het masker om en ik kwam overeind. Bewonderend staarde ik naar mezelf in de spiegel. ''U ziet er betoverend uit.'' sprak Daphne en ik knikte glimlachend. ''Heer Hades wacht op u in de troonzaal.'' klonk opeens een stem en ik draaide me om. Ik knikte, en stapte toen in de hakken die bijgesloten waren. Ze waren weer torenhoog en ik glimlachte vrolijk. Rustig liep ik naar de troonzaal en keek toen met een egale blik naar Hades. ''Ik ben klaar om te gaan.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Emptydo feb 21, 2013 8:44 pm

Nadat ik klaar was met het geven van instructies voor haar haren, liep ik haar kamer uit en wandelde op mijn gemakje naar boven om me klaar te maken. De dozen waarin mijn kleren opgeborgen zaten, stonden nog allemaal op elkaar gestapeld boven op verdieping zeven. Ik had de bediendes bevolen ze daar af te zetten, het was gisterenavond geleverd, en aan de vrouwelijke bediendes had ik gevraagd wie me kon helpen. Ze hadden echter allemaal op Cecilia gewezen, die volgens hen de beste was in dat soort dingen uitgezonderd van Daphne want die was nu al bezig. Dus ik moest het maar met haar doen, ook al was ze boos op me.

Ik leunde tegen de spiegel aan en keek naar mijn weerspiegeling. Telkens trok ik weer dezelfde grimassen, gepijnigd als ik was toen ze de koorden steeds strakker en strakker bleef aanspannen. Waarschijnlijk hoefden ze zelfs niet zó strak, ze deed het gewoon uit puur leedvermaak nu ze dat kon. "Cecilia!" Siste ik en even hapte ik naar adem. Het volgende moment voelde ik al hoe ze het korset dichtbond, op haar gezicht stond een sadistische glimlach. Ze had er zoveel plezier in. "Stil, ik ben al klaar.." Ik keek haar furieus aan en liet haar toen om de rest van mijn kostuum aan te trekken. Ik had de zwarte broek die slechts tot mijn knieën reikte al reeds aangetrokken, evenals de schoenen die erbij hoorden. Normaal had het beest geen schoenen, maar ik kon moeilijk op blote voeten lopen. Ik stond Cecilia toe om het hemd voor me dicht te knopen en ook toen ik de kobaltblauwe jas over mijn armen liet glijden, ging ze ijverig te werk om alles tot in de puntjes perfect te krijgen. Mijn haren bond ze in een losse staart op mijn rug, ik vond het zelf heel erg stom staan, en ten slotte haalde ze het masker tevoorschijn. "Kom op, het is niet zo erg." Grijnsde ze, het was zo duidelijk dat ze zich moest inhouden van het lachen. "Nee het masker niet nee, dat bedekt enkel mijn ogen.." Ze maakte het voorzichtig vast terwijl ik protesteerde. "Wat vind je dan wel erg?" Ik keek haar ongelovig aan. Zelfs van achter het masker kon je zien wanneer ik mijn wenkbrauwen optrok. "Het korset, en misschien het gedeelte waar ik mijn kiezen moet veranderen in een muil vol beestentanden." Siste ik. Ze rolde met haar ogen. "Alsjeblieft zeg, wees blij dat je krachten je toestaan dat je geen kunstgebit moet aandoen.. En je hebt enkel de muil van een monster, wees blij dat Hera niet eiste om je hele hoofd te veranderen." Ze gniffelde en ik zuchtte. Ze had wel een punt, maar dat maakte het niet minder vervelend. Hoe moest ik gaan eten... Met tegenzin liet ik mijn tanden meer groeien, te beginnen bij mijn hoektanden. "Vergeet de rest niet." Drong ze aan en ik ging door, tot ik de echte muil van een beest had. Ze observeerde me grondig langs de zijkant en voelde aan mijn kaaklijn, die erg gegroeid was nu. "Ziet er goed uit, nu heb je tenminste eens een reden om te brullen." Ze trok nog even de laatste dingetjes goed en duwde me toen richting de deur. "Kom op, Persephone wacht." Ik liep naar beneden en ontdekte dat ik degene was die moest wachten in de troonzaal, maar al snel kwam ze aanzetten. "Ik ben klaar om te gaan." Zei ze en zwijgend knikte ik. Ik ging haar in stilte voor naar de veerboot, mijn kiezen deden zo verschrikkelijk veel pijn dat ik niet praten wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can't bear the thought of losing you
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: