Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I can't bear the thought of losing you

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 20, 2013 9:23 pm

"Waarom doe je de deur nou op slot?" Vroeg ze en ze liep achter me aan. Ik hield het snelle tempo aan, maar keek even achterom naar haar. "Omdat ze anders open waait." Ik nam grote passen terwijl ik de trap naar beneden beende. "Maak je je zo zorgen om Cerberus? Zo raar is het toch niet dat hij stil is?" Vroeg ze plots, ze merkte het zelfs al als ik met iets in zat. "Hij is té stil, hij is zo enorm dat het niet anders kan dat hij wel eens lawaai maakt. Het gebeurd zelden dat het zo stil is, hij zou sowieso al eens moeten blaffen hebben." Ik maakte me echt zorgen dat er iets mis met hem was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 2:53 pm


"Omdat ze anders open waait." was zijn simpele verklaring. Hij beende op top tempo door de gangen heen. "Hij is té stil, hij is zo enorm dat het niet anders kan dat hij wel eens lawaai maakt. Het gebeurd zelden dat het zo stil is, hij zou sowieso al eens moeten blaffen hebben." zei hij en hij klonk nog bezorgder dan ik verwacht had. Ik beet even twijfelend op mijn lip en ging zo snel mogelijk achter hem aan. ''Rustig Hades. Er is vast niks met hem. Misschien slaapt hij wel..'' mompel ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 3:34 pm

"Rustig Hades. Er is vast niks met hem. Misschien slaapt hij wel.." Probeerde ze me twijfelachtig te kalmeren en ik snoof. "Dat beest slaapt amper, en geloof me maar op mijn woord.. Als hij slaapt dan merk je het wel." Ik beende de gangen door en botste onderweg tegen een bediende op door mijn gehaaste acties. Door de harde knal viel de persoon achteruit op de vloer. Ik zag toen ik naar beneden keek en halt hield het ontzette gezicht van een vrouw. "Cecilia," ik boog me voorover en trok haar in een mum van tijd overeind alsof ze zo licht was als een veertje. "Het spijt me, ik ben gehaast." Ze trok haar kleren goed met een flauwe glimlach en een vaag knikje dat het helemaal niets was. Ik wou terug doorlopen toen ze me aan mijn arm terug trok. "Ik had u eigenlijk nodig heer." Ze kreeg een ernstige uitdrukking op haar gezicht. Ze leek wel zenuwachtig te zijn. "Daphne is net naar boven vertrokken om het u te gaan vertellen. Cerberus is zoek, hij was er eergisteren nacht nog want hij heeft de hele nacht lopen janken. We dachten niet dat het ernstig was aangezien hij dat altijd doet wanneer u weg bent heer, dan stopt hij na een tijdje wel en dat deed hij ook. Alleen hadden we er niet aan gedacht dat hij weg kon zijn.. Toen we zijn eten vanochtend wouden brengen zagen we dat de deuren open stonden, de schroeven zijn door doorkliefd. Hij is waarschijnlijk buiten ergens, de bediendes zijn al op zoek." Ik kon het wel uitschreeuwen van razernij, paniek en bezorgdheid. Ik kon haar wel afknallen, alle bediendes tegelijk, maar ze konden er niet aan doen. Die hond was gewoon onvoorspelbaar, en met zijn drie stel hersenen kon je nooit weten wat er in die koppen om gaat. "Is het hout van de deur open gebeten?" Ze schudde haar hoofd op die vraag en ik zuchtte, ergens wel opgelucht daarover. Drie hondenmuilen vol splinters zou verschrikkelijk zijn, en zeker als hij al een nacht weg is. "We hebben hem gisteren wel de hele dag aan de deur horen krabben, maar het hout is nog intact. Hij heeft de schroeven gewoon geforceerd." Ik knikte en dacht even diep na. Hij was slim ja, maar waarom was hij weg? Hij weet wie er in en uit het rijk gaat, wie er zich in bevind.. Hij wist dat ik weg was, wist hij dan ook dat Persephone er niet was? Cecilia leek mijn gedachten wel te kunnen lezen. "Hij jankte even hard als die drie maand dat uw vrouw mankeerde, heer. Het vriest buiten even hard als de koudste plekken in de bovenwereld, zijn zintuigen zijn vast verslecht daardoor. Persephone is weggegaan met Hermes en u nam de snelle manier, allebei onmogelijk voor Cerberus om op te sporen en zeker niet in dit hondenweer. " Ik knikte bij haar redeneringen. "Dus je beweerd dat hij naar buiten gegaan is, omdat hij dacht dat wij dat ook waren..?" Het bleef even stil. "Ik beweer dat hij denkt dat Persephone vermist is." Afwachtend staarde ze me aan en even keek ze naar Kore. "Haal mijn winterkleding, ik ga naar buiten."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 5:42 pm


"Dat beest slaapt amper, en geloof me maar op mijn woord.. Als hij slaapt dan merk je het wel." had hij snuivend geantwoord. Ik zuchtte zachtjes en probeerde hem bij te houden. Toen ik ook de hoek om was, zag ik dat hij een bediende had omgelopen. "Cecilia," Mompelde hij en trok haar vluchtig overeind. "Het spijt me, ik ben gehaast." Ze knikte en klopte haar kleren af. Toen Hades wou doorlopen hield ze hem echter tegen aan zijn arm. "Ik had u eigenlijk nodig heer. Daphne is net naar boven vertrokken om het u te gaan vertellen. Cerberus is zoek, hij was er eergisteren nacht nog want hij heeft de hele nacht lopen janken. We dachten niet dat het ernstig was aangezien hij dat altijd doet wanneer u weg bent heer, dan stopt hij na een tijdje wel en dat deed hij ook. Alleen hadden we er niet aan gedacht dat hij weg kon zijn.. Toen we zijn eten vanochtend wouden brengen zagen we dat de deuren open stonden, de schroeven zijn door doorkliefd. Hij is waarschijnlijk buiten ergens, de bediendes zijn al op zoek." Hades stond voor een moment als steen voor zich uit te staren. "Is het hout van de deur open gebeten?" vroeg hij en ze schudde haar hoofd. Opgelucht zuchtte hij en geschrokken ging ik naast hem staan. "We hebben hem gisteren wel de hele dag aan de deur horen krabben, maar het hout is nog intact. Hij heeft de schroeven gewoon geforceerd." zei ze voordat ze zich vervolgde. "Hij jankte even hard als die drie maand dat uw vrouw mankeerde, heer. Het vriest buiten even hard als de koudste plekken in de bovenwereld, zijn zintuigen zijn vast verslecht daardoor. Persephone is weggegaan met Hermes en u nam de snelle manier, allebei onmogelijk voor Cerberus om op te sporen en zeker niet in dit hondenweer. " "Dus je beweerd dat hij naar buiten gegaan is, omdat hij dacht dat wij dat ook waren..?" vroeg hij en voor een moment was het stil. "Ik beweer dat hij denkt dat Persephone vermist is." Met een afwachtende blik keek ze naar Hades en keek daarna even kort naar mij. "Haal mijn winterkleding, ik ga naar buiten." sprak hij uiteindelijk en ze knikte. ''Die van mij ook. Ik ga mee.'' riep ik haar na. Ze knikte weer en ik pakte Hades zijn arm vast.''En probeer maar niet te zeggen dat ik hier blijf, ik ga mee naar buiten om Cerberus te zoeken.'' zei ik kalm waarna ik even voor me uit staarde. ''Wat vreselijk..'' mompelde ik nog steeds geschrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 5:57 pm

Cecilia knikte op het bevel en gehaast draaide ze haar om naar de richting van waar ik gekomen was. "Die van mij ook. Ik ga mee." Riep Persephone haar achterna en fel draaide ik me om naar haar, net als ze mijn arm vastgreep. Ze keek me met een indringende blik aan, waarin ik die van Demeter kon herkennen als ze geen tegenspraak dulde. "En probeer maar niet te zeggen dat ik hier blijf, ik ga mee naar buiten om Cerberus te zoeken. Wat vreselijk.." Haar zin stierf af in een gemompel. Ze leek even langs me heen te kijken terwijl ik verwoed mijn hoofd schudde en haar greep van mijn arm losmaakte. "Nee, jij blijft hier!" Nerveus draaide ik me om in afwachting tot Cecilia terug was met mijn kleding. "Deze periode is de koudste in de onderwereld en jij hebt die koude nog nooit meegemaakt, laat staan dat je eraan gewend bent. Je zal me alleen maar ophouden en daarbij wil ik niet dat er iets met je overkomt. Ik neem bediendes mee en ik red me heus wel, als jij maar binnen blijft." Sprak ik streng en ik zag dat Cecilia al aangelopen kwam, ook met kledij voor Seph. "Help me met mijn harnas en breng daarna die kledij maar weer terug." Ik gebaarde naar het andere harnas, dat duidelijk een vrouwelijk model was. "Tenzij je hem zelf aantrekt en meegaat." Ze keek me ontzet aan maar leek zich toen te herstellen. "Is dat laatste een bevel, heer?" Ik keek haar even met een harde blik aan, staarde toen over mijn schouder kort naar het gezicht van mijn vrouw en wendde me toen weer tot de bediende. "Ja."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 6:12 pm


"Nee, jij blijft hier!" Nerveuzig draaide hij zich om. "Deze periode is de koudste in de onderwereld en jij hebt die koude nog nooit meegemaakt, laat staan dat je eraan gewend bent. Je zal me alleen maar ophouden en daarbij wil ik niet dat er iets met je overkomt. Ik neem bediendes mee en ik red me heus wel, als jij maar binnen blijft." Sprak hij streng en ik zag Cecilia weer aan komen. "Help me met mijn harnas en breng daarna die kledij maar weer terug." zei hij en hij gebaarde naar de kleding die voor mij was. "Tenzij je hem zelf aantrekt en meegaat." Ze keek verbaasd naar Hades voor een moment. "Is dat laatste een bevel, heer?" Hij keek kort over zijn schouder naar mij en toen weer naar zijn bediende. "Ja." sprak hij en woedend keek ik hem aan. ''Prima. Ik ruim die stomme kleding zelf wel op.'' zei ik kwaad en ik griste de kleding uit de armen van Cecilia. Ik stormde weer terug naar boven en liep helemaal naar verdieping 12 toe. Ik deed alle deuren open tot ik een kamer vond waar een balkon aan vast zat. Ik wurmde me in alle warme kleren. Het harnas had ik niet meegenomen, maar ik nam aan dat ik dat niet nodig had. Ik pakte nog een deken die ik zag liggen en sloeg die om me heen. Ik maakte de balkon deuren open en liep het balkon op, en voelde gelijk de koude om me heen slaan. Ik liep naar de balustrade toe en dook diep in mijn warme kleren. ''CERBERUS!'' gilde ik zo hard als ik kon. Als ik dan niet mee naar buiten mocht dan zou ik wel vanaf hier proberen hem te bereiken. ''CERBERUS KOM TERUG JONGEN.'' riep ik en ik keek naar de lucht toen ik opeens iets op me zag vallen. Sneeuw..? Ik trok de deken nog strakker om me heen en schudde mijn hoofd. ''Cerberus!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 7:00 pm

"Prima. Ik ruim die stomme kleding zelf wel op." Sprak ze kwaad en ze trok de kleding uit Cecilia's handen en stormde weg. Ik rolde met mijn ogen toen de bediende me met een starre blik aan keek en zuchtte. "Trek dat harnas maar gewoon over die kleren aan, je bent wel al warm genoeg gekleed." Ze legde de stukken even op de grond en begon met mijn kleren aan te doen en vast te gespen, van mijn beenplaten tot mijn dikke wintercape die ze vastklikte aan mijn schouders. Ik trok zelf mijn zware winterbotten aan terwijl ze haar eigen kleding aan trok en hielp haar met het harnas die voor Persephone bedoeld was. Niet veel later waren we klaar en ik stormde naar buiten met Cecilia in mijn kielzog. We moesten ons haasten, want de koude nam alleen maar toe. Ik hoorde de jongedame naar adem snakken, ook al was ze hier al meer dan een millenium. Ik wist goed wat ze voelde, want ook bij mijn eigen longen voelde het alsof ze dichtklapten. Eenzelfde gevoel dat je hebt als je een harde dreun krijgt, of te lang in het water zit. Onze ogen leken te branden van het felle licht, overal lagen er hopen witte sneeuw - dat tevens ook uit de lucht gedwarreld kwam - en met onze donkere harnassen aan leken we wel zwarte stippen op een witte achtergrond. "CERBERUS!" Het was noch mijn stem, noch die van Cecilia dat ik hoorde tijdens het lopen. "Is dat Kore?" Hoorde ik mijn gezelschap vragen en ik draaide me om tijdens het lopen om te kijken waar ze stond. "Ja dat is ze.." Mompelde ik en speurde de wanden van het kasteel af. "Ze staat vast ergens op een balkon.. Kom, laten we voortmaken." Gehaast draaide ik me om en rende ik met grote passen verder terwijl ik bleef luisteren naar het geschreeuw van Seph. Mijn ledematen voelden gelijk al stram, de koude haakte zijn vingers rond mijn armen en benen zodat het voelde alsof ik elk moment kon stilvallen. Het bloed dat door mijn aderen vloeide leek te bevriezen, maar ik moest door.. Hoe dan ook. "Cerberus!" Ik verhief mijn stem nu ook samen met die van Cecilia en een hele tijd vulden we elkaar aan terwijl we non-stop renden. "Hij heeft al heel erg veel kilometers kunnen afleggen in die tijd dat hij weg was.. We halen hem nooit in." Zei ze toen we even halt hielden en ik keek met een bezorgde blik om me heen terwijl ik even hijgde. "Hij kan niet eeuwig blijven rennen, zelfs een driekoppige hond heeft pauze nodig." Ze keek me met een veelbetekenende blik aan, één die de hoop al lang opgegeven had, maar begon toen weer te lopen. En zo gingen we nog een hele tijd door...

Lijkbleke huid maar een rode neus van de kou en dunne, op elkaar geklemde lippen die aan de paarse kant waren door de ijzige temperaturen. Mijn hart zonk me bijna in de schoenen toen mijn vingers aan de deurklink naar buiten prutsten. Weer moest ik die ijzige koude trotseren, dit maal op een duizelingwekkende hoogte. De sneeuw dwarrelde met bakken uit de lucht naar beneden, ijspegels hingen aan de randen van de balustraden die het balkon beveiligden. De warme adem die mijn mond ontsnapte steeg in wolkjes damp voor me op in de lucht. Mijn lippen trilden, een huivering liep langs mijn rug en ik kon mijn stem niet beheersen toen die raspend en schor uit mijn keel kwam. De koude, van buiten, en de warmte, van het kleine lijfje die diep onder mijn kleren tegen mijn borst gedrukt zat, was geen goede combinatie. Maar het was het allemaal waard geweest, om die zachte ademhaling nog één keer te horen, al was het gevaar nog niet geweken. Ik kom hem niet opwarmen, enkel zij. Het geluid van mijn zware combats werd overstemd door het geluid van zilver op zilver. Rinkelend toen ik het uit mijn zak haalden - en weliswaar blij dat het slotje al geopend was - sloeg ik de ketting om haar nek heen en sloot ik het met veel moeite weer om het aan haar nek te hangen. "Nog een vrolijk kerstfeest." Haar helderblauwe ogen zagen er raar uit in de glimp van maanlicht. Persephone zag er zoals gewoonlijk weer betoverend uit. Waarom gaf ik haar dit cadeau nu, er waren zelfs nog dringendere zaken? Ik bleef nog betreffend kalm. De ketting met het klokje was een speciale gift, veel meer waard dan zomaar een kerstgeschenk. "Ik heb Cerberus bij me, wil je je moeder voor me bellen? We hebben haar nodig." Stil vroeg ik me af hoe lang ze daar al buiten stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 7:17 pm


Ik was de hele dag af en aan buiten geweest op het balkon om te cerberus zijn naam te roepen. Diep weg gestoken in warme kleding stond ik op het balkon te wachten. Hades was al zo lang weg.. De avond was gevallen en bezorgt keek ik over de balustrade heen. Ik hoorde opeens de deuren achter me open gegaan en hoopvol keek ik in het gezicht van Hades. Hij zweeg en maakte een kettinkje vast rond mijn hals. Ik pakte het hangertje op en zag dat het een klokje was. Ik glimlachte teder en keek naar hem op. "Nog een vrolijk kerstfeest." zei hij zacht en ik kreeg bijna tranen in mijn ogen. "Ik heb Cerberus bij me, wil je je moeder voor me bellen? We hebben haar nodig." zei hij en ik knikte. Ik duwde een kus op zijn lippen en trok hem achter me aan naar binnen. ''Je bent ijskoud. Kom, ga bij het haardvuur zitten. Dan bel ik mijn moeder.'' zei ik en ik stond even stil bij het nachtkastje. ''hoe bedoel je, je hebt Cerberus bij je? Hij is immens groot..'' zei ik verward terwijl ik het nummer van de Olympus draaide. ''Met Zeus.'' hoorde ik mijn vader spreken en ik brak hem af. ''Geef mama. Ik heb haar nú dringend nodig.'' sprak ik vluchtig. Ik hoorde geritsel, voeten die liepen en uiteindelijk mijn stem. ''Wat is er?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 7:31 pm

Ik zag de tedere glimlach op haar gezicht verschijnen toen ze het cadeau zag en ik sloeg mijn armen weer om mijn romp heen om de koude iets af te weren. Ze knikte en duwde een liefdevolle kus op mijn lippen, die zo warm aan voelden. Ze trok me achter zich aan naar binnen en ik voelde de warmte terug om me heen slaan, ik rilde zelf omdat het zo warm was plots. "Je bent ijskoud. Kom, ga bij het haardvuur zitten. Dan bel ik mijn moeder." Ik keek haar even aan en knipperde versuft. Het leek wel alsof mijn hersenen nog steeds bevroren waren. Maar toen ik het begreep draaide ik mij om en liep ik naar het bankstel voor het vuur zodat ik mezelf kon opwarmen, en Cerberus daarbij. "Hoe bedoel je, je hebt Cerberus bij je? Hij is immens groot.." Ze klonk verward. "Je merkt het wel.." Mompelde ik en luisterde naar haar telefoongesprek. "Vraag of Demeter hier heen komt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 7:40 pm


"Je merkt het wel.." Mompelde hij. "Vraag of Demeter hier heen komt." Ik knikte en keek even fronsend voor me uit. ''Mam. Wil je nu hier heen komen. Echt nu. Hades heeft je nodig. Het is dringend.'' zei ik smekend. ''Kore wat is er aan de hand?'' hoorde ik haar bezorgd zeggen. ''Niks ernstig met mij. Kom gewoon. nú.'' zei ik en ik hing op. ''Ze kan elk moment er zijn..'' mompelde ik en ik ging naast hem zitten op de bank
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 8:03 pm

"Mam. Wil je nu hier heen komen. Echt nu. Hades heeft je nodig. Het is dringend." Hoorde ik haar smeken, en ik hoorde vaagjes de stem van Demeter die al goed bezorgd klonk. "Niks ernstig met mij. Kom gewoon. Nú." Ik hoorde de telefoon piepen als teken dat ze ophing. "Ze kan elk moment er zijn.." Ik keek haar kort aan terwijl ze zich liet zakken op de bank naast mij. "Ik durf hem niet vanonder mijn harnas vandaan te halen.." Vezelde ik met een ernstige blik. "Ik ben bang dat hij het dan nog kouder heeft.." Met een bezorgde blik keek ik even langs mijn hals in mijn shirt, ik voelde zijn borst zwakjes stijgen en dalen. Ik boog me even wat naar voren om het klokje rond haar hals aan te raken. Het zilver en de versiering erom heen was prachtig. Ik draaide het om zodat de achterkant zichtbaar werd en ze kon lezen dat mijn naam er op stond. Ik glimlachte naar haar, weliswaar bitter om de situatie waarin ik dit moest geven. "Ik heb gevraagd aan Hephaistos om dit te maken. Het is speciaal, en van hetzelfde soort element gemaakt als je trouwring. Enkel in de bovenwereld tikken de wijzers, om de zes maanden tikken ze af tot je weer bij me bent. Je ziet wel dat het klokje geen normale 24 uren heeft.. En mijn naam staat geschreven in het oud-Grieks, al denk ik dat je het wel kan lezen. Ik wou er eerst nog een kompas in steken, maar ik liet het maar bij de eenvoud van zo'n simpele tikker. Hij tikt sowieso niet luid, trouwens, ik wil je niet gek maken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 8:14 pm


"Ik durf hem niet vanonder mijn harnas vandaan te halen.." Vezelde hij en hij had een ernstige blik op zijn gezicht. "Ik ben bang dat hij het dan nog kouder heeft.." Hij keek in zijn shirt, wat naar waarschijnlijk dus Cerberus was. ''Het komt wel goed..'' fluisterde ik. Hij boog zich iets voorover en pakte het hangertje van de ketting op. Hij draaide hem om en ik zag Hades zijn naam er in gegraveerd staan. Hij keek naar me op met een bitter glimlachje. "Ik heb gevraagd aan Hephaistos om dit te maken. Het is speciaal, en van hetzelfde soort element gemaakt als je trouwring. Enkel in de bovenwereld tikken de wijzers, om de zes maanden tikken ze af tot je weer bij me bent. Je ziet wel dat het klokje geen normale 24 uren heeft.. En mijn naam staat geschreven in het oud-Grieks, al denk ik dat je het wel kan lezen. Ik wou er eerst nog een kompas in steken, maar ik liet het maar bij de eenvoud van zo'n simpele tikker. Hij tikt sowieso niet luid, trouwens, ik wil je niet gek maken." Ik glimlachte en duwde mijn lippen weer op de zijne. ''Ik vind het prachtig Hades. Echt waar. Nu zal ik altijd iets van jou bij me hebben, wat me herinnert aan de tijd dat we weer samenkomen.'' glimlach ik en ik keek toen naar zijn shirt. ''Denk je niet dat het arme beestje het warmer zal hebben bij mij?'' vroeg ik toen aarzelend. Ik hoorde al voetstappen op de gang klinken en niet veel later kwam mijn moeder de kamer binnen. ''Wat is er aan de hand?'' vroeg ze bezorgd en ze keek naar Hades
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 8:31 pm

"Het komt wel goed.." Had ze terug gefluisterd, en ergens had ik het wel willen geloven. "Ik vind het prachtig Hades. Echt waar. Nu zal ik altijd iets van jou bij me hebben, wat me herinnert aan de tijd dat we weer samenkomen." Sprak ze nadat ze dankbaar en uit liefde haar lippen op de mijne gedrukt had. Ik glimlachte terug en ging weer rechtop zitten. "Denk je niet dat het arme beestje het warmer zal hebben bij mij?" Vroeg ze en ze klonk weifelend. Ik wou haar net antwoorden toen ik voetstappen hoorde en ik draaide me om naar de deuropening waar Demeter in verscheen. "Wat is er aan de hand?" Vroeg ze bezorgd en ze keek me aan. Ik stond op en liep naar haar toe terwijl ik kleren een stukje opendeed. Voorzichtig haalde ik de onderkoelde Cerberus eruit en hield hem in mijn armen nog steeds tegen me aan. "Cerberus moet dringend opgewarmd worden, ik kan het zelf niet en dat is waarom ik gevraagd heb om te komen. Je bent het grootste moederfiguur die ik ken, wil je dit voor me doen Demi.. Anders vrees ik dat hij stervende is. Alsjeblieft.." Ik stak hem vooruit in mijn armen. "Zorg dat hij heelt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 8:35 pm


Hades stond direct op en liep naar mijn moeder toe. Hij haalde het kleine hondje onder zijn shirt vandaan en toonde het aan mijn moeder. "Cerberus moet dringend opgewarmd worden, ik kan het zelf niet en dat is waarom ik gevraagd heb om te komen. Je bent het grootste moederfiguur die ik ken, wil je dit voor me doen Demi.. Anders vrees ik dat hij stervende is. Alsjeblieft.." Hij stak het beestje naar haar uit en verward keek ze er even naar. "Zorg dat hij heelt." Ze pakte het aan en hield het direct stevig tegen haar aan. ''Ah gut. Het arme beestje is koud. Waarom had je het net niet even aan Persephone gegeven. Die is toch ook een stuk warmer dan jij bent?'' zei ze en ze kwam naar me toe gelopen. Ze ging op de bank zitten en aaide het kleine hondje. ''waarom is hij eigenlijk zo klein Hades?'' vroeg ze toen nieuwschierig en ook ik keek vragend naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 8:52 pm

Ze pakte hem aan uit mijn handen en hield hem direct stevig tegen haar aan. Ik keek met mijn ijzige blauwe ogen op zijn donkerbruine, gitzwarte pels die om zijn tengere lijfje heen zat. "Ah gut. Het arme beestje is koud. Waarom had je het net niet even aan Persephone gegeven. Die is toch ook een stuk warmer dan jij bent?" Ze draaide zich om terwijl ze sprak en liep naar de ligbank om naar haar dochter te gaan zitten. Ik zuchtte en trok mijn zware harnas uit zodat ik het haardvuur beter kon voelen. "Omdat Persephone mij nu moet opwarmen, al een geluk dat ik beter bestand ben tegen de kilte van dit rijk." Ik wandelde naar hun toe en ging aan de andere kant zitten zodat ik haar lichaamstemperatuur kon overnemen. Ik ging tegen haar aan zitten en hief haar armen op ten teken dat ik graag zou hebben dat ze die om me heen sloeg. "Waarom is hij eigenlijk zo klein Hades?" Vroeg Demeter toen en ook Persephone keek me aan. "Omdat zijn gezondheid zwak is. Ik vond hem onderkoeld en uitgeput in de sneeuw meer dan dertig kilometer van het paleis vandaan." Ik wilde hem wel aaien op dat moment, maar hij moest opwarmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 8:56 pm


Hades had zuchtend zijn harnas uitgedaan eer hij naar ons toe gewandeld was. "Omdat Persephone mij nu moet opwarmen, al een geluk dat ik beter bestand ben tegen de kilte van dit rijk." zei hij simpel. Hij kwam langs mijn andere kant zitten en kroop tegen me aan. Hij hief mijn arm op en gelijk sloeg ik allebei mijn armen stevig om hem heen. ''Je bent ijskoud..'' mompel ik. "Omdat zijn gezondheid zwak is. Ik vond hem onderkoeld en uitgeput in de sneeuw meer dan dertig kilometer van het paleis vandaan." antwoordde hij op mijn moeders tweede vraag en nog steeds met een vragende blik op mijn gezicht keek ik hem aan. ''Hoe kan een hond van ongeveer twee meter groot krimpen tot zo'n klein doedeltje vanwege zijn gezondheid?'' zei ik verward en ik keek hem fronsend aan. Mijn moeder daar en tegen ging van de bank af dichter bij het vuur zitten om het hondje meer warmte te geven. Voorzichtig aaide ze het
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 9:02 pm

Ze sloeg haar armen beschermend om me heen en ik nestelde me nog meer tegen haar aan. "Je bent ijskoud.." hoorde ik haar mompelen tegen me. "Hoe kan een hond van ongeveer twee meter groot krimpen tot zo'n klein doedeltje vanwege zijn gezondheid?" Zei ze verward en ik haalde mijn schouders op. "Hoe moet ik dat weten? Het is mogelijk.." Demeter ging bij de haard zitten om hem meer op te kunnen warmen, waardoor de ligbank vrijer was voor ons. Gelijk maakte ik er gebruik van door er op te gaan liggen. "Denk je dat het goed met hem komt?" Vroeg ik aan mijn zus, met een grote frons op mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 9:06 pm


"Hoe moet ik dat weten? Het is mogelijk.." mompelde hij. Ik knikte nog steeds een beetje verward. Toen mijn moeder van de bank was ging Hades gelijk liggen en ik liet hem maar doen. Rustig aaide ik hem over zijn hoofd heen met mijn ene hand terwijl ik naar het vuur staarde. "Denk je dat het goed met hem komt?" vroeg Hades en ik zag dat hij een frons op zijn gezicht had. Mijn moeder keek met een glimlach om. ''Natuurlijk. Hij moet gewoon goed warm gehouden worden, veel liefde en zorg hebben en goed eten.'' glimlachte ze en ze aaide het kleine beestje non stop. ''Ik zei toch dat alles goed zou komen.'' zei ik met een glimlach op mijn gezicht en ik keek naar Hades.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 9:26 pm

Demeter zag er erg aardig uit toen ze opkeek met een glimlach, en in de warme gloed van het haardvuur zag ze er jonger uit dan ze werkelijk was. Ik keek haar afwachtend aan. "Natuurlijk. Hij moet gewoon goed warm gehouden worden, veel liefde en zorg hebben en goed eten." Een opgeluchte zucht ontsnapte vantussen mijn lippen en ik keek op naar Persephone toen ze tegen me sprak. "Ik zei toch dat alles goed zou komen." Ik knikte glimlachend en legde mijn hoofd weer op haar schoot neer. "Ik geloof je graag."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 9:43 pm


Hij knikte met een glimlachje en legde zijn hoofd weer neer op mijn schoot. "Ik geloof je graag." zei hij en ik boog me voorover zodat ik een kusje aan hem kon geven. Ik hoorde de deur open gaan en ik zag bediendes staan. Ik knikte dat ze naar binnen mochten komen. Een voor een kwamen ze naar binnen. Ze hadden dekens meegebracht en warme kruiken voor Hades. De laatste had een treetje met een theepot en dergelijke en koekjes. Ik glimlachte en bedankte ze toen ze het allemaal neer gezet hadden. Ik pakte de kruiken en legde die op Hades zijn buik neer, en gooide een deken over hem heen. Ik gaf ook een deken van mijn moeder en zwijgend nam ze hem aan, om hem daarna om Cerberus te wikkelen. Net alsof het een baby was wiegde ze het heen en weer en zong ze er zachtjes voor. Ik glimlachte en ergens kon ik niet wachten tot ik ook zo'n poezelig klein babytje in mijn armen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 9:51 pm

Ik bleef naar het haardvuur staren nadat ze me een kusje gegeven had en negeerde de bediendes die naar binnen kwamen gelopen totdat ik de hitte van een paar kruiken op mijn buik voelde en zag hoe Persephone een deken over me heen legde. Ik keek op en glimlachte naar haar om me het vervolgens gemakkelijk te maken. Ik keek toe hoe Cerberus ingewikkeld werd door Demeter en luisterde naar de liedjes die ze voor hem zong terwijl ze hem wiegde, alsof hij een baby was. Het klonk zo vredig en terug als vroeger, toen we nog jong waren zong ze ook altijd. Ik ging op mijn zij liggen en nam Persephone's hand vast in de mijne, om hem naast mijn wang te leggen terwijl ik langzaam in slaap viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 9:59 pm


Hades maakte het zich weer comfortabel en ging uiteindelijk op zijn zij liggen. Hij nam mijn hand vast en legde die tegen zijn wang. Ik glimlachte en streek met mijn andere hand door zijn haren heen. Ik merkte aan zijn manier van ademhalen dat hij langzaam in slaap viel en tevreden bleef ik in het vuur staren. Op een gegeven moment merkte ik dat Hades sliep en ik richtte me ietsjes tot mijn moeder. ''Hoe is het met hem?'' fluisterde ik en ze draaide zich glimlachend om. ''Helemaal goed. Hij is bijna weer op temperatuur. Zoals ik al zei, het komt helemaal goed met hem.'' zei ze rustig en ik knikte. ''Zeg, vertel eens. Hoe gaat het nu tussen jou en Hades?'' vroeg ze en ik glimlachte. ''We hebben onze ups en downs. Iets vaker dan een normaal stel zou hebben waarschijnlijk. Maar we hebben het gisteravond uitgepraat, en ik heb aan Poseidon duidelijk gemaakt dat als zijn vrouw nog een keer aan hem komt ik haar de ziekenboeg in zal slaan.'' sprak ik rustig. Ze grinnikte en schudde haar hoofd. ''Zo heb ik je niet opgevoed.'' zei ze lachend en ik grijnsde. ''Je hebt me ook niet opgevoed om te trouwen met je broer, die ik niet eens ken.'' grinnikte ik en lachend schudde ze haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 10:11 pm

Het duurde een lange tijd voor ik weer wakker was en mijn eerste blik viel meteen al op de openhaard en wat er voor lag. Cerberus.. En hij was ondertussen al wat meer gegroeid, hij was nu middelgroot en het zou waarschijnlijk nog wel een dag of twee duren voor hij terug op normale grote was. Persephone was al weg en Demeter ook, ik veronderstelde dat ze samen iets gaan doen waren. Uit het raam te zien was het ochtend, maar in plaats van te gaan ontbijten liet ik me van het bankstel zakken op de grond en begon ik op mijn knieën over Cerberus' rug te aaien. "Ik ben blij dat alles weer bijna goed met je gaat jongen." Hij blafte niet maar kwispelde wel. "Blijf nog maar even liggen." Ik liet hem achter in de kamer en liep naar beneden en schoof aan bij de ontbijttafel waar Persephone en Demeter zaten. "Goeiemorgen." Ik drukte een korte kus op allebei hun wangen, bij Demeter uit beleefdheid en ging toen aan het hoofd van de tafel tussen hen in zitten, want ze zaten tegenover elkaar. "Die hond overleefd wel wat blijkbaar." Ik wierp Demeter een veelbetekenende en dankbare blik toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 10:21 pm


Ik deed mijn ogen open en zag mijn moeder naast Cerberus zitten. ''Hij is gegroeid..'' mompelde ik slaperig. ''goeiemorgen.'' Ze knikte en keek naar me om. ''Goedemorgen. Hij is al een stuk beter.'' Ik knikte en wurmde me voorzichtig weg van Hades. ''Heb je zin om te gaan ontbijten?'' vroeg ik en ik rekte me even uit. Ze knikte en kwam ook overeind. Ik bukte me even bij Cerberus en duwde een kus op alle drie zijn koppen. ''Rust lekker uit jongen.'' glimlachte ik en liep daarna met mijn moeder naar beneden. ''Daphne? Kun je voor ons het ontbijt op tafel neer zetten?'' vroeg ik toen ik mijn bediende tegenkwam en ze knikte. Ze liep vlug voor ons uit en op rustig tempo liepen wij naar de eetzaal. ''Ah, mijn kleine meid hoeft dus al niks meer zelf te doen hier?'' zei ze grinnikend en lachend schudde ik mijn hoofd. ''Dat is het voordeel van bediendes hebben gok ik. Niet dat ik te beroerd ben hoor.'' glimlach ik en ik hield de deur voor haar open. De tafel stond al vol met eten en ik nam plaats tegenover mijn moeder. Ik pakte het hangertje van de ketting vast en toonde hem aan mijn moeder. ''Van Hades gekregen voor kerst.'' glimlach ik en ze bekeek het even. ''Het is prachtig.'' zei ze en ik knikte. Rustig pakte ik een beschuitje en legde er aardbeitjes op. ''het telt de maanden af dat we gescheiden zijn.'' zei ik met een klein glimlachje en ze grinnikte. Hades kwam binnen gewandeld en glimlachend keek ik naar hem op. "Goeiemorgen." Hij duwde een kus op de wang van mijn moeder, en daarna op die van mij, waarna hij plaats nam tussen ons in aan het hoofd van de tafel. "Die hond overleefd wel wat blijkbaar." Hij glimlachte dankbaar naar mijn moeder en die knikte. ''Inderdaad. Ik ga na het ontbijt ook weg, maar jullie mogen me bellen als er iets toch niet goed gaat. Goed warm houden en eten geven, dan komt hij er zo boven op.'' zei ze met een glimlach en ik knikte. Rustig at ik van mijn beschuitje en genoot even van de rust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Emptyma jan 28, 2013 7:59 pm

"Inderdaad." ze knikte me toe en ik wendde mijn aandacht even op de ontbijtkoeken, waarvan ik een kleine koos omdat ik niet zoveel honger had na al het gedoe dat gebeurd was. "Ik ga na het ontbijt weg, maar jullie mogen me bellen als er iets toch niet goed gaat. Goed warm houden en eten geven, dan komt hij er zo boven op." Ik knikte terwijl ik een hap nam en doorslikte. "Zeg eens Demeter.." Mompelde ik met een nog volle mond, waar ik beleefd mijn hand voor hield zodat ze de inhoud ervan niet te zien moest krijgen. "Zou ik even het fijne mogen weten van Amphitrite haar leugen? Je weet dat zo'n dingen me normaal niet interesseren, maar ik wil wel weten wat er zo erg was dat ik me zo hoognodig bij Zeus moet gaan verantwoorden."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can't bear the thought of losing you
Terug naar boven 
Pagina 3 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: