Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I can't bear the thought of losing you

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptywo jan 30, 2013 8:57 pm

"Daar kom je vanzelf wel achter. Het is een verrassing. Zelfs voor mij." Grinnikte ze en ze stond op, waarop Cerberus even stil jammerde maar toen ik hem een strenge blik toewierp, legde hij zijn hoofden op zijn poten neer en ging weer rustig dutten. Ik vestigde mijn aandacht weer op haar en keek haar geïnteresseerd aan toen ze op mijn schoot ging zitten met haar armen om mijn nek geslagen. Ze bleef zwijgen en ik zweeg ook terwijl ik een beetje langs haar bovenarm streelde met mijn vingertoppen. "Waar zijn die oude kleren? Ik heb zin om te verven." Zei ze om de stilte te doorbreken en ik dacht even na terwijl ik weer opkeek. "Waarschijnlijk ergens onderin de kast."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptywo jan 30, 2013 9:05 pm


Hij streelde een beetje langs mijn bovenarm. Hij keek op toen ik mijn vraag gesteld had. "Waarschijnlijk ergens onderin de kast." Ik glimlachte en knikte toen. ''Ik kijk zo..'' mompelde ik en ik duwde een kusje in zijn nek. Ik legde mijn hoofd even in zijn nekholte. Ik sloot mijn ogen en genoot eventjes van het rustige moment. Ik duwde weer een kus op zijn wang en stond toen op om naar de kast te lopen. Ik maakte de kastdeurtjes open en boog me voorover om onderin te kijken. Ik haalde een paar tal kledingstukken tevoorschijn en keek er naar. Allemaal mannenkleren natuurlijk. ''Zijn dit oude kleren?'' vroeg ik toen maar en ik richtte me weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptywo jan 30, 2013 9:13 pm

"Ik kijk zo.." Mompelde ze met wat tegenzin en ze duwde een teder kusje in mijn nek en liet haar hoofd er rusten. Ik zuchtte even luid, helemaal tevreden met dit moment en voelde haar lippen vervolgens weer op mijn wang. Ik wreef met mijn duim over het gevoelige plekje onder haar oor en glimlachte toen ze van me af kroop. "Zijn dit oude kleren?" Vroeg ze toen ze de kast bereikt had en een aantal kledingstukken eruit gehaald had. Ik knikte en strekte mijn benen helemaal uit. "Ja.. Van de tijd op Olympus nog." Ik merkte het direct op aan de lichte kleuren en aan de stijl. "Doe maar gewoon mijn oude kleren aan hoor, het geeft niet dat het mannen kleren zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptywo jan 30, 2013 9:34 pm


Hij knikte en strekte zich uit. "Ja.. Van de tijd op Olympus nog. Doe maar gewoon mijn oude kleren aan hoor, het geeft niet dat het mannen kleren zijn." Ik grinnikte en liep weer naar hem toe. ''Ik was eigenlijk ook niet van plan om te zoeken naar vrouwenkleren. Ik hoop dat je me in mannenkleren nog steeds aantrekkelijk zal vinden.'' grinnikte en ik gooide wat kleren naar hem toe. Ik stapte uit mijn kleren die ik gisteren aan had gedaan en verwisselde ze voor de oude kleren van Hades. Ze waren enorm groot voor mij en ik moest de touwtjes van de joggingbroek enorm erg aantrekken wou ik dat die niet afzakte. ''Okee.. Jij bent een heel stuk groter dan ik ben.'' grinnikte ik. Ik had een hemd aangedaan en deed eroverheen een soort overhemd en knoopte die gewoon dicht aan de onderkant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptywo jan 30, 2013 9:43 pm

"Ik was eigenlijk ook niet van plan om te zoeken naar vrouwenkleren. Ik hoop dat je me in mannenkleren nog steeds aantrekkelijk zal vinden." Grinnikte ze en ze gooide me kleren toe, en ik moest even lachen om haar. "Dat veranderd toch niets aan je uiterlijk.." Ik grinnikte geamuseerd. Ik trok mijn kleren uit en trok de oude aan, terwijl zij dat ook deed met de hare. "Okee.. Jij bent een heel stuk groter dan ik ben." Grinnikte ze en ik moest ook even lachen waarna ik ook op stond. "Ben je klaar?" Vroeg ik en ik keek haar afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptydo jan 31, 2013 7:19 pm


Hij lachte vrolijk mee en kwam weer overeind. "Ben je klaar?" vroeg hij twijfelend en met een afwachtende blik keek hij me aan. Ik glimlachte vrolijk en knikte. Rustig liep ik weer terug naar Hades en knielde eventjes neer bij Cerberus. ''Dag snuitje van me. Ik zie je vanavond weer.'' glimlachte ik en ik duwde hem een kus op elke kop. Ik aaide hem kort over zijn rug heen en kwam toen overeind. ''En nu heb ik al mijn onverdeelde aandacht klaar voor jou.'' glimlach ik en ik neem zijn hand vast om hem achter me aan te trekken de kamer uit. ''Goed. Naar welke kamer gaan we om hem te schilderen. En wat gaan we nou precies schilderen?'' vroeg ik vrolijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptydo jan 31, 2013 8:09 pm

Ze glimlachte en rustig liep ze terug naar me toe. Even knielde ze nog neer bij de driekoppige hond om op elke kop een kusje te drukken. "Dag snuitje van me. Ik zie je vanavond weer." Ik glimlachte en boog me ook even om hem kort over zijn middelste kop te aaien. "Tot straks makker." We keken elkaar kort aan toen Seph weer opstond. "En nu heb ik al mijn onverdeelde aandacht klaar voor jou." Ik glimlachte en liet me door haar de kamer uit leiden. "Fantastisch." Grinnikte ik tevreden. "Goed. Naar welke kamer gaan we om hem te schilderen? En wat gaan we nou precies schilderen?" Vroeg ze enthousiast. Ik wees willekeurig een richting uit. "Ergens daar? En nog geen idee, misschien moeten we eerst verf halen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptydo jan 31, 2013 8:12 pm


"Fantastisch." had hij tevreden gegrinnikend. Hij wees ergens aan het eind van de gang. "Ergens daar? En nog geen idee, misschien moeten we eerst verf halen." zei hij rustig en ik grinnikte. ''Misschien is het inderdaad wel een strak plan dat we de verf eerst gaan halen.'' glimlach ik. ''En als we ooit een kinderkamer moeten maken, moet die naast van ons.'' zei ik met een klein glimlachje terwijl ik bleef lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptydo jan 31, 2013 8:38 pm

"Misschien is het inderdaad wel een strak plan dat we de verf eerst gaan halen." Glimlachte ze en ik liep met haar mee de trappen af op zoek naar een bediende die we konden opdragen wat potten en kwasten te gaan halen. "En als we ooit een kinderkamer moeten maken, moet die naast van ons." Zei ze met een kleine glimlach. Ik sloeg een arm om haar heen en trok haar tegen me aan tijdens het lopen. "Als we ooit een kind hebben hè, dan zetten we het wiegje de eerste maanden in onze slaapkamer en daarna verhuist het wel naar een andere kamer." Ik wenkte een bediende met onze bevelen en wachtte tot die terug kwam met het materiaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptydo jan 31, 2013 9:02 pm


Hij sloeg zijn arm om me heen en trok me tegen zich aan. "Als we ooit een kind hebben hè, dan zetten we het wiegje de eerste maanden in onze slaapkamer en daarna verhuist het wel naar een andere kamer." Ik glimlachte en tevreden legde ik mijn hoofd even tegen hem aan. Hij wenkte een bediende en vroeg die om verf en kwasten te zoeken. Hij knikte en liep weg, om niet veel later met de spullen terug te komen. ''Bedankt.'' glimlachte ik terwijl ik de spullen van hem overnam, en ook een paar gaf aan Hades. ''Laten we plezier gaan maken lieverd.'' zeg ik vrolijk en ik duwde een kusje op zijn wang. Vrolijk liep ik weer de trap op
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptydo jan 31, 2013 9:06 pm

"Bedankt." Glimlachte Persephone toen de bediende terug kwam en ze nam de spullen van hem over, om er ook een paar in mijn handen te duwen. "Laten we plezier gaan maken lieverd." Ze kuste me even op mijn wang en liep toen weer de trappen op naar omhoog. "Zeg ik helemaal geen nee tegen hoor." Zei ik en liep achter haar aan waarna ik - toen we weer op de juiste verdieping waren volgens mij - een lege kamer zocht die me wel geschikt leek. Ik zwaaide de deur open aan het einde van de gang en liep naar binnen. "Lijkt dit je wat?" Ik zette de verfpotten en kwasten die ik vasthield neer op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptydo jan 31, 2013 9:20 pm


"Zeg ik helemaal geen nee tegen hoor." zei hij en hij kwam achter me aan. Toen we weer op de juiste verdieping waren gekomen liep hij de gang door en keek naar een paar kamers. Hij liep naar het einde van de gang en zwaaide de deur open. "Lijkt dit je wat?" vroeg hij en hij zette de verfpotten neer. Nieuwschierig keek ik de kamer in. Er stond alleen maar een bed en een nachtkastje. ''Perfect. Deze kamer kan wel wat opfleuring gebruiken.'' zeg ik vrolijk. Ik keek weer even rond en keek hem toen aan. ''Tenzij je wil dat je meubilair en vloer niet ook verpest raakt door verfspatten is het misschien slim om verfzeil te halen. Tenzij je deze kamer toch niet gebruikt. Dan maakt het weinig uit..'' mompel ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptydo jan 31, 2013 9:27 pm

"Perfect. Deze kamer kan wel wat opfleuring gebruiken." Zei Persephone toen ze nieuwsgierig de kamer binnengelopen was en hem gecontroleerd had waarna ze hem goed verklaard had. "Tenzij je wil dat je meubilair en vloer niet ook verpest raakt door verfspatten is het misschien slim om verfzeil te halen. Tenzij je deze kamer toch niet gebruikt. Dan maakt het weinig uit.." Mompelde ze en ik grinnikte even. "Wel, we willen de vloer niet mee schilderen denk ik.. Dus ik haal er maar eentje." Antwoordde ik terug en ik liep de kamer uit om snel een oud laken te halen. Na een tijdje kwam ik terug en ik spreidde het zeil uit over de hele vloer op de grond. .
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptydo jan 31, 2013 9:31 pm


"Wel, we willen de vloer niet mee schilderen denk ik.. Dus ik haal er maar eentje." had hij gemompeld en verdween toen gelijk de kamer uit. Ik besloot om maar even de tijd te nemen om te bekijken welke kleuren er waren. Nieuwschierig bekeek ik de potten. ''Paars.. Rood.. Blauw.. Geel.. Groen.. Zwart.. Wit..'' noemde ik ze een voor een op. ''Mooi rood..'' Toen hades weer binnen kwam keek ik met een glimlach toe hoe hij het zeil over de vloer heen legde. ''En het meubilair dan?'' vroeg ik terwijl ik twee kwasten oppakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptydo jan 31, 2013 9:35 pm


Ik had haar nog kleuren horen opnoemen en had dan ook een brede grijns toen ik weer binnengelopen kwam, maar ik zei er niets over. "En het meubilair dan?" Vroeg Persephone toen ze naar me keek met twee verfkwasten omhoog gehouden in haar handen. Ik haalde mijn schouders onwillekeurig op. "Die laten we maar zo, het lukt wel.." Zei ik en ik nam een kwast van haar over. " Waar zullen we eens beginnen.." mompelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptyzo feb 03, 2013 7:50 pm


Hij haalde zijn schouders rustig op. "Die laten we maar zo, het lukt wel.." Zei hij en hij pakte een van de kwasten van me over. " Waar zullen we eens beginnen.." vroeg hij zich mompelend af. Ik pakte een van de verfpotten op en haalde mijn schouders toen op. ''Het maakt niet heel erg uit waar we beginnen. Want we moeten ook een kleur kiezen. Gaan we gewoon zomaar iets verven of wil je echt gericht gaan verven? Ik denk dat gewoon zomaar iets misschien wel leuker is.'' zei ik vrolijk en ik maakte de blauwe pot open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptyma feb 04, 2013 8:34 pm

Ze hief een zware pot verf op en keek me aan terwijl ze haar schouders kort ophaalde. "Het maakt niet heel erg uit waar we beginnen. Want we moeten ook een kleur kiezen." Antwoordde ze. "Gaan we gewoon zomaar iets verven of wil je echt gericht gaan verven? Ik denk dat gewoon zomaar iets misschien wel leuker is." Ze zette de verfpot op het bed en maakte de blauwe pot verf open. Ik maakte aanstalten om haar te helpen, aangezien het wel kon tegen strubbelen, maar alles verliep soepeler dan ik dacht. "Wel, ik denk dat we wel zomaar kunnen verven ja.. Wil je niet eerst een egale achtergrond kleur aanbrengen op de muur? Of laten we die zo en beginnen we meteen?" Ik keek naar de andere verfpotten en mijn ogen vielen op die met de kleur beige erin. Ik wees er naar terwijl ik terug naar haar keek. "Dat zou een mooie achtergrondkleur zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptyma feb 04, 2013 9:44 pm


"Wel, ik denk dat we wel zomaar kunnen verven ja.. Wil je niet eerst een egale achtergrond kleur aanbrengen op de muur? Of laten we die zo en beginnen we meteen?" Hij keek rond en ik schudde mijn hoofd. Hij wees naar een pot verf en keek toen weer naar me. "Dat zou een mooie achtergrondkleur zijn." zei hij en ik grinnikte. ''Nee. Achtergrondkleuren zijn voor watjes. En daarbij, het is mooi wittig nu al. Als het echt verpest is hebben we alle beige nodig die we kunnen vinden.'' grinnik ik en ik doop mijn kwast voorzichtig in de blauwe kleur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptyma feb 04, 2013 9:56 pm

"Nee. Achtergrondkleuren zijn voor watjes." Grinnikte ze en ik wierp haar een ongelovige blik toe, ergens een beetje gechoqueerd door die uitspraak. "En daarbij, het is mooi wittig nu al. Als het echt verpest is hebben we alle beige nodig die we kunnen vinden." Grinnikte ze en ik lachte hevig, waardoor mijn schouders schokten en ik schudde mijn hoofd even geamuseerd. "Je bent me er toch eentje.." Ik keek hoe ze haar kwast in de blauwe verf dopte en trok een pot rode verf open om mijn eigen verfborstel er in te dompelen. Ik plaatste hem met de top tegen de muur aan en trok willekeurig wat lijnen om er daarna van een afstandje naar te kijken en te bedenken wat ik ervan kon gaan maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptyma feb 04, 2013 10:05 pm


Hij begon te lachen, en het klonk steeds luider. Zijn schouders schokten en vrolijk schudde hij zijn hoofd. "Je bent me er toch eentje.." zei hij nog lachend en ik glimlachte vrolijk. Hij pakte een andere verfpot, rood, en maakte hem open. Toen hij zijn kwast er in had gedoopt liep hij naar de muur toe en begon. Ik volgde zijn voorbeeld, maar in plaats van dat ik op een muur bleef, zette ik de kwast op de muur neer, en begon gewoon vrolijk heen en weer te wandelen, zodat er een enorme streep ontstond, waar verfdruppels van afdropen. Ik maakte de kwast schoon en doopte hem in de rode verf, om een enorm hart midden door de streep te tekenen. Ik bekeek het resultaat en verfde toen naar hartelust verder met alle kleuren die er waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptydi feb 05, 2013 8:43 pm

Ik keek uit mijn ooghoeken hoe ze begon te verven en een groot, rood hard tekende. Ik voelde me helemaal in de wolken bij het zien van haar vrolijke gelaatsuitdrukkingen. Ik zuchtte tevreden en deed verder met het schilderen op mijn stukje muur. In plaats van verder iets te tekenen zonder een bepaald doel voor ogen te hebben, begon ik wat te schrijven op de muur en de letters te versieren. Ik schreef onze twee namen op de muur en glimlachte toen ik alles even van een afstandje bekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptydi feb 05, 2013 9:01 pm


Vrolijk ging ik verder met schilderen, alle kleuren over elkaar heen, door elkaar heen tot het zich vormde tot een grote vrolijke gestreepte kleurenbrij om het hart heen. Vrolijk keek ik ernaar en keek toen naar Hades zijn creatie. Toen ik onze namen zo prachtig op de muur zag liep ik naar hem toe en sloeg mijn armen rond zijn middel. ''Wat ziet dat er mooi uit Hades..'' zei ik lief en ik keek met een verliefde blik naar hem op. ''Heb ik je wel eens verteld hoeveel ik van je hou?'' zei ik zachtjes en ik leunde tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptydi feb 05, 2013 9:09 pm

Ik zag blik op mijn creatie gericht zijn. "Wat ziet dat er mooi uit Hades.." Sprak ze verliefd en liep naar me toe om haar armen om mijn middel heen te slaan. Ze was toch zo klein.. "Dat is het jouwe ook." Glimlachte ik terug en sloeg een arm om haar heen terwijl ik keek naar het grote hart op de muur. "Heb ik je wel eens verteld hoeveel ik van je hou?" Zei ze zachtjes en ik voelde dat ze tegen me aan leunde. Ik deed even alsof ik diep na dacht en slaakte een luide zucht. "Niet dat ik weet..." Er verscheen een brede grijns op mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptydi feb 05, 2013 9:15 pm


"Dat is het jouwe ook." had hij glimlachend geantwoord. Met zijn armen om mij heen geslagen trok hij een gezicht alsof hij diep moest nadenken. "Niet dat ik weet..." zei hij na een diepe zucht te hebben geslagen en met een brede grijns op zijn gezicht keek hij naar me. Ik grinnikte en keek hem vrolijk aan. ''Ontzettend veel..'' zei ik zacht. Ik zette me af van de grond en sloeg mijn armen rond zijn nek en mijn benen rond zijn middel, zodat ik hem face to face kon aankijken. ''Heel erg veel.'' grinnikte ik en ik duwde een kusje op zijn lippen. Ik had de kwast nog steeds in mijn handen en keek hem onschuldig aan. Ik liet mezelf weer op de grond zakken en haalde met mijn kwast langs zijn neus heen, zodat er een paarse streep op kwam te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Emptydi feb 05, 2013 9:29 pm

Ze grinnikte en keek me na een flauwe glimlach vrolijk aan. "Ontzettend veel.." Zei ze zacht en ik keek haar met een brede glimlach aan. Ik schrok een beetje toen ze plots sprong en zich aan me vastklampte, haar benen rond mijn middel geslagen en armen rond mijn nek. Ze duwde een teder kusje op mijn lippen en ik glimlachte naar haar. "Heel erg veel." Grinnikte ze en ik keek glimlachend naar haar lippen. Ik zag dat ze de kwast nog steeds vasthield, maar toen ze zich wat meer liet zakken liet ik haar los zo zat ze weer kon rechtstaan op de grond. Ik wou net de kwast aannemen toen ze hem langs mijn neus liet gaan, waardoor er een veeg paars onder zat. "Seg.." protesteerde ik en mijn neus begon te kietelen, maar toch nam ik mijn verfkwast terug om haar een veeg langs haar wang te geven met dieprood. "Voila."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can't bear the thought of losing you
Terug naar boven 
Pagina 5 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: