Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I can't bear the thought of losing you

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptyma jan 28, 2013 8:13 pm


"Zeg eens Demeter.." Mompelde Hades met volle mond, en hij hield zijn hand er voor zodat het niet zichtbaar was voor ons, wat wel zo beleefd was. "Zou ik even het fijne mogen weten van Amphitrite haar leugen? Je weet dat zo'n dingen me normaal niet interesseren, maar ik wil wel weten wat er zo erg was dat ik me zo hoognodig bij Zeus moet gaan verantwoorden." Mijn moeder nam een slok van haar drinken en knikte toen. ''Laat me even denken hoor. Nou, nadat jullie zo overhaast weg waren gegaan vond Poseidon Amphitrite. Huilend was ze in zijn armen gerend en had toen blijkbaar een heel verhaal op gehangen. Ze zei dat je iets te veel gedronken had en daarna opstond om te gaan slapen. Bezorgd als ze was over je ging ze achter je aan. Je hebt haar toen de kamer van haarzelf ingesleurd en je ontdaan van de knoopjes op je shirt. Je zoende haar ruw en zat aan haar kont. Toen ze nee zei werd je helemaal razend en ramde je op haar in. Toen ze daar op de grond lag was je weg gegaan omdat je Persephone aan hoorde komen.'' sprak mijn moeder rustig. Mijn mond viel open. ''Rotwijf.'' siste ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptyma jan 28, 2013 8:33 pm

"Laat me even denken hoor." Sprak Demeter tussen twee gretige slokken water door. "Nou, nadat jullie zo overhaast weg waren gegaan vond Poseidon Amphitrite. Huilend was ze in zijn armen gerend en had toen blijkbaar een heel verhaal op gehangen. Ze zei dat je iets te veel gedronken had en daarna opstond om te gaan slapen. Bezorgd als ze was over je ging ze achter je aan. Je hebt haar toen de kamer van haarzelf ingesleurd en je ontdaan van de knoopjes op je shirt. Je zoende haar ruw en zat aan haar kont. Toen ze nee zei werd je helemaal razend en ramde je op haar in. Toen ze daar op de grond lag was je weg gegaan omdat je Persephone aan hoorde komen." Ik snoof even geamuseerd om dat onwaarschijnlijke verhaal en hoorde Persephone vloeken. "Rotwijf." Ik keek haar met een grote frons op mijn gezicht streng aan. "Kuis je taal, je moeder heeft je misschien niet opgevoed om met haar broer te trouwen - die je niet kent - maar ze heeft je wel zo opgevoed dat je niet mag schelden." Ik wierp haar een scheve grijns toe, ja.. Ik had delen van het gesprek tussen hen nog gehoord gisterennacht. Vervolgens wendde ik me weer tot mijn zuster. "Hoe dan ook, het is en blijft zever. Ik heb genoeg potentieel hier lopen waar ik niet bij moet dwingen, en daarbij sla ik geen vrouwen. Tenminste niet zo hard. Maar ach, we laten haar praten. Poseidon ziet vroeg of laat wel in dat ik zoiets niet bij haar zou doen, en anders ontdekt hij de waarheid wel als hij haar bij een andere man in bed vindt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptyma jan 28, 2013 8:56 pm


Hij kreeg een frons op zijn gezicht en keek streng naar me. "Kuis je taal, je moeder heeft je misschien niet opgevoed om met haar broer te trouwen - die je niet kent - maar ze heeft je wel zo opgevoed dat je niet mag schelden." Hij gaf me een scheve grijns en ik grinnikte eventjes. Hij draaide zich weer naar mijn moeder en rustig at ik verder van mijn beschuitjes. "Hoe dan ook, het is en blijft zever. Ik heb genoeg potentieel hier lopen waar ik niet bij moet dwingen, en daarbij sla ik geen vrouwen. Tenminste niet zo hard. Maar ach, we laten haar praten. Poseidon ziet vroeg of laat wel in dat ik zoiets niet bij haar zou doen, en anders ontdekt hij de waarheid wel als hij haar bij een andere man in bed vindt." Ze knikte en nam haar laatste hap. ''Ik denk dat alles wel goed komt. Ik had ook niet verwacht dat je zoiets Persephone aan zou doen. Anders zou ze hier ook niet zo vredig zitten.'' zei ze met een glimlach en stond toen op. ''Okee. Ik ga nu. Fijne dagen nog samen.'' glimlachte ze en liep toen de deur uit. ''Dag mam!'' riep ik haar nog na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptyma jan 28, 2013 9:44 pm

"Ik denk dat alles wel goed komt. Ik had ook niet verwacht dat je zoiets Persephone aan zou doen. Anders zou ze hier ook niet zo vredig zitten." Ze glimlachte bij haar laatste hap en ik knikte met een brede grijns, instemmend met wat ze zei. "Okee. Ik ga nu. Fijne dagen nog samen." Ik zwaaide kort maar chalant naar haar en vond het raar dat Persephone niet uitgebreid de tijd nam om afscheid van haar moeder te nemen. "Dag mam!" riep ze gewoon, en weg was ze. Ik at mijn koffiekoek traag op terwijl ik haar strak bleef bekijken en mijn blik niet afwendde, maar stil bleef ik wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptyma jan 28, 2013 9:54 pm


Ik had rustig nog een beschuitje gesmeerd voor mezelf en merkte toen Hades zijn blik op mij prikken. Hij bleef stil maar zijn blik bleef op mij gefixeerd. Ik slikte mijn hap door en keek hem aan. ''is er soms iets? Je weet dat staren onbeleefd is, ook al is het je vrouw.'' zei ik rustig en ik at rustig verder terwijl ik hem vragend aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptyma jan 28, 2013 9:58 pm

"is er soms iets? Je weet dat staren onbeleefd is, ook al is het je vrouw." Zei ze toen ze mijn priemende blik leek op te merken en ze keek me - terwijl ze verder at - vragend aan. Ik haalde mijn schouders op en at zelf ook wat verder. "Nee, nee.. Er is niets. Ik was gewoon een beetje in gedachten verzonken, denk ik." Murmelde ik en ik zuchtte vervolgens waarna ik voor me uit staarde. Mijn blik viel vervolgens weer op het klokje rond haar nek. "Met al dat gedoe rond Cerberus heb ik niet echt je reactie kunnen zien.. Vind je het mooi?" Ik keek haar glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptyma jan 28, 2013 10:03 pm


Hij haalde zijn schouders op en at weer verder. "Nee, nee.. Er is niets. Ik was gewoon een beetje in gedachten verzonken, denk ik." murmelde hij en staarde toen voor zich uit. Ik knikte en at de rest van mijn beschuitje op. "Met al dat gedoe rond Cerberus heb ik niet echt je reactie kunnen zien.. Vind je het mooi?" vroeg hij plots met een glimlach en ik keek naar hem op. Ik pakte het dingetje rond mijn hals op en keek er naar. Ik liet het tussen mijn vingers glijden en keek toen met een brede glimlach naar hem. ''Ik vind het prachtig.'' zei ik en ik boog me voorover om hem een teder kusje op zijn wang te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptydi jan 29, 2013 7:29 pm



Ze hield het klokje tussen haar vingers toen ik het ter sprake bracht en ik keek haar met een softe blik aan. "Ik vind het prachtig." Glimlachte ze toen ze weer opkeek en ze boog zich voorover om me een tedere kus op mijn wang te geven. "Daar ben ik dan heel erg blij om.." Vezelde ik verliefd en keek haar opnieuw aan. "Wat wil je vandaag gaan doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptydi jan 29, 2013 8:33 pm


"Daar ben ik dan heel erg blij om.." fluisterde hij op verliefde toon, en met zo een zelfde blik keek hij me aan. "Wat wil je vandaag gaan doen?" vroeg en ik haalde mijn schouders op. ''Het maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Misschien dat dagje niks doen, wat we gisteren zouden doen?'' zeg ik met een glimlachje en ik pakte zijn hand vast. ''Vergeleken met dit kado lijken die ik jou gegeven heb zo simpel..'' zucht ik en ik grinnik even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptydi jan 29, 2013 8:41 pm

"Het maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Misschien dat dagje niks doen, wat we gisteren zouden doen?" Stelde ze voor en ik schudde mijn hoofd even, het was een aanlokkelijk voorstel maar toch.. "Liever niet, ik heb zin om echt wat te doen. Ik wil mijn gedachten wat verzetten na gisteren." Ik glimlachte naar haar en at verder mijn ontbijtje op, terwijl ik toe liet dat ze mijn ene hand vast hield. "Vergeleken met dit kado lijken die ik jou gegeven heb zo simpel.." Ze zuchtte en ik glimlachte naar haar. "Het gaat om de geste en de waarde die de persoon eraan hecht, niet om de prijs. Dat doet me eraan denken dat ik mijn satijnen hemd eens moet aandoen hè, en dat jij die prachtige jurk nog eens moet passen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptydi jan 29, 2013 8:53 pm


Hij schudde zijn hoofd. "Liever niet, ik heb zin om echt wat te doen. Ik wil mijn gedachten wat verzetten na gisteren." zei hij met een glimlach en ik knikte begrijpend. Hij at rustig verder van zijn ontbijt en keek op toen ik uitgepraat was. "Het gaat om de geste en de waarde die de persoon eraan hecht, niet om de prijs. Dat doet me eraan denken dat ik mijn satijnen hemd eens moet aandoen hè, en dat jij die prachtige jurk nog eens moet passen." zei hij en ik kreeg een enorme glimlach op mijn gezicht. ''Dat klopt ja.'' zei ik vrolijk en ik liet zijn hand los. ''okee.. We kunnen.. gaan sporten, boeken lezen, iets artistiekerigs doen met verf ofzo? En als je dat niet leuk lijkt, het is leuk. Gewoon met verf op een doek smijten. Het is te koud om naar buiten te gaan.. Dus dat zijn mijn ideeën'' zei ik vrolijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptydi jan 29, 2013 9:01 pm

"Dat klopt ja." Sprak ze met een enorme glimlach op haar gezicht en ze liet mijn hand los. "Okee. We kunnen.. gaan sporten, boeken lezen, iets artistiekerigs doen met verf ofzo? En als je dat niet leuk lijkt, het is leuk. Gewoon met verf op een doek smijten. Het is te koud om naar buiten te gaan.. Dus dat zijn mijn ideeën." Zei ze. Ik dacht even na terwijl ik mijn koffie uitdronk. "Boeken lezen hebben we al veel gedaan hè? En sporten.. Ik weet niet wat we dan zouden kunnen doen. Ik weet niet eens of we verf hebben hier, volgens mij staat die er wel ergens.. Maar wat wil je dan verven? Gewoon een doek?" Ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Is het niet leuker om op een muur te schilderen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptydi jan 29, 2013 9:04 pm


Hij bleef even stil terwijl hij met een bedachtzame blik van zijn koffie dronk. "Boeken lezen hebben we al veel gedaan hè? En sporten.. Ik weet niet wat we dan zouden kunnen doen. Ik weet niet eens of we verf hebben hier, volgens mij staat die er wel ergens.. Maar wat wil je dan verven? Gewoon een doek?" Hij keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan en ik keek vrolijk terug. "Is het niet leuker om op een muur te schilderen?" Ik grinnikte en haalde mijn schouders op. ''Dat is misschien wel leuker, alleen kan ik je niet beloven dat het mooi gaat worden.'' grinnik ik en ik pak nog een aardbeitje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptydi jan 29, 2013 9:11 pm

"Dat is misschien wel leuker, alleen kan ik je niet beloven dat het mooi gaat worden." Grinnikte ze en ze nam een aardbeitje op om er een hapje van te nemen. Onwillekeurig had ze haar schouders opgehaald terwijl ze grinnikte. "Dat geeft niet, ik zorg wel dat het mooi wordt." Ik glimlachte en dronk de rest van mijn hele tas koffie in één slok uit. "En anders schilderen we er wel over met een egale kleur en beginnen we opnieuw.. Wat wil je dan schilderen?" Ik keek haar met een vragende blik aan terwijl ik mijn bord van me af schoof omdat ik werkelijk vol zat. "Het mag kinderlijk zijn, er zijn geen vrolijke kamers die anders kunnen dienen als slaapkamer voor een baby."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptydi jan 29, 2013 9:19 pm


"Dat geeft niet, ik zorg wel dat het mooi wordt." zei hij met een glimlach en dronk toen de rest van zijn koffie op. "En anders schilderen we er wel over met een egale kleur en beginnen we opnieuw.. Wat wil je dan schilderen?" Met een vragende blik keek hij me aan terwijl hij zijn bord van zich af schoof. "Het mag kinderlijk zijn, er zijn geen vrolijke kamers die anders kunnen dienen als slaapkamer voor een baby." Ik kreeg een tedere blik in mijn ogen en zuchtte eventjes gelukkig. ''Een kinderkamer zou inderdaad leuk zijn..'' zei ik zachtjes en ik keek hem lief aan. ''Want ik hoop dat die ooit op een dag zullen komen.'' ging ik verder en ik nam zijn hand weer vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptydi jan 29, 2013 9:31 pm

Ze kreeg een tedere blik in haar ogen toen ik zoiets ter sprake bracht en ik keek haar met een blik aan waar pure liefde vanaf droop, maar ook ergens een verontschuldiging in te zien was. Ik had het niet zo op kleine kinderen, maar toch was ik erover begonnen.. Misschien was ik wel bereid om een uitzondering voor haar te maken, ooit.. "Een kinderkamer zou inderdaad leuk zijn.." Sprak ze lieflijk. "Want ik hoop dat die ooit op een dag zullen komen." Ik sloeg mijn blik neer toen ze mijn hand vast nam en knikte een beetje onzeker. "Één stap tegelijk, hé.." Antwoordde ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptydi jan 29, 2013 9:38 pm


Hij sloot zijn ogen toen ik zijn hand vast had genomen en hij knikte wat onzeker. "Één stap tegelijk, hé.." zei hij zachtjes en ik lachte vrolijk. ''Wat denk je dan Hades? Dat we er gelijk tien krijgen.'' zei ik lachend en hoofdschuddend pakte ik nog een aardbeitje. Ik grinnikte nog zachtjes en keek hem vrolijk aan. ''Ik hou van je.'' grinnikte ik en ik duwde weer een kusje op zijn wang. ''We kunnen ook gewoon een kamer schilderen waar toch niemand ooit komt met allemaal verschillende kleuren en teksten en alles. Gewoon een vage kamer.'' glimlachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptydi jan 29, 2013 9:48 pm

"Wat denk je dan Hades?" Ze stootte een vrolijk gelach uit en ik opende mijn ogen om te kijken hoe ze die lach bedoelde en hoe ze reageerde. "Dat we er gelijk tien krijgen?" Ze schudde haar hoofd terwijl ze door grinnikte en ik keek haar wat verbaasd aan, dat ze het zo opgenomen had. "Nee, ik denk aan jou. Je wou het rustig aan doen, weet je nog." Ze nam een aardbei en at die op. "Ik hou van je." Grinnikte ze en ze duwde liefdevol een kusje op mijn wang. "We kunnen ook gewoon een kamer schilderen waar toch niemand ooit komt met allemaal verschillende kleuren en teksten en alles. Gewoon een vage kamer." Glimlachte ze en ik trok een wenkbrauw op. "Dus je wilt een vage kamer om je in uit te leven? Op welk verdiep wil je die vage kamer dan?" Ik keek haar met een grijnsje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptydi jan 29, 2013 9:51 pm


Met een verbaasde blik keek hij naar me. "Nee, ik denk aan jou. Je wou het rustig aan doen, weet je nog." zei hij en mijn blik werd weer teder. ''Je bent lief.'' zei ik zachtjes. "Dus je wilt een vage kamer om je in uit te leven? Op welk verdiep wil je die vage kamer dan?" vroeg hij en met een grijns op zijn gezicht keek hij me aan. Ik grinnikte en knikte vrolijk. ''het maakt me niet uit op welke verdieping hij zit. Niet al te hoog, anders moeten we al die trappen op.'' zei ik vrolijk en ik keek hem aan. ''Ik heb er nu al zin in. Laten we dat gewoon doen. Kunnen we ook lekker knoeien.'' glimlach ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptydi jan 29, 2013 10:03 pm

"Je bent lief.." Had ze op een gedempte toon terug gezegd met een hartelijke blik, waarop ze na mijn antwoord grinnikte en vrolijk knikte. "Het maakt me niet uit op welke verdieping hij zit. Niet al te hoog, anders moeten we al die trappen op." Ik knikte begrijpend en prutste wat aan mijn trouwring terwijl ik nadacht. "Ik heb er nu al zin in. Laten we dat gewoon doen. Kunnen we ook lekker knoeien." Ik grinnikte en keek op van mijn blik op mijn hand. "Dan moeten we oude kleren aan, want deze mooie kleren mogen niet kapot." Ik stond op om naar boven te lopen. "Laten we gelijk nog eens bij Cerberus gaan, hij was half wakker toen ik dat wel was."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptywo jan 30, 2013 7:49 pm


Hij grinnikte vrolijk en keek naar me op. "Dan moeten we oude kleren aan, want deze mooie kleren mogen niet kapot." Hij stond al op en ik volgde zijn voorbeeld. "Laten we gelijk nog eens bij Cerberus gaan, hij was half wakker toen ik dat wel was." Ik knikte en liep achter hem aan. ''Hij is zo schattig als hij klein is.'' zei ik vrolijk terwijl ik de trappen op liep. ''Ik heb toch wel een lichtelijke hekel aan die trappen ondertussen.'' grinnik ik als we op de juiste verdieping zijn. We liepen gelijk naar onze kamer en rustig liep ik naar binnen naar Cerberus. Toen hij ons zag binnen komen tilde hij zijn kop en kwispelde iets met zijn staart. ''Hai lieverd.'' glimlach ik en ik kniel naast hem neer. Ik aai hem over zijn koppen en duw hem een paar kussen op zijn snuitjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptywo jan 30, 2013 8:20 pm

"Hij is zo schattig als hij klein is." Zei ze vrolijk terwijl ze me volgde op de trappen naar boven. Ik zette mijn voeten voorzichtig neer op de brede stenen en knikte, waarna er vervolgens weer een stilte viel tussen ons tweeën. "Ik heb toch wel een lichtelijke hekel aan die trappen ondertussen." Zei ze toen we helemaal boven waren op verdieping zeven. Ik haalde mijn schouders op. "Ze gaan niet weg hoor, het is mijn beweging." Ik grinnikte en liep achter haar aan de slaapkamer binnen om Cerberus te bezoeken, die zijn hoofd optilde om te kijken wie zijn bezoekers waren en kwispelde toen hij ons herkende. "Hai lieverd." Glimlachte Persephone en ze ging op haar knieën naast hem zitten. Ze aaide hem en gaf hem weer liefdevolle kusjes op zijn snuiten. Ik ging zitten op de ligbank en keek toe hoe ze hem helemaal vertroetelde. "Je ziet die hond precies liever dan mij." Cerberus, die het begreep, blafte luid op die opmerking en ik trok een brede grijns naar mijn kameraad. Hij was nog steeds weer aan het groeien, maar hij had zijn gebruikelijke grootte nog niet terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptywo jan 30, 2013 8:26 pm


"Ze gaan niet weg hoor, het is mijn beweging." had hij gegrinnikend en ik had er om gelachen. In de kamer was Hades op de bank gaan zitten en keek naar ons. "Je ziet die hond precies liever dan mij." zei Hades, waar Cerberus om blafte. Ik grinnikte en keek om naar Hades terwijl ik Cerberus bleef aaien. ''Ben je jaloers lieverd? Jij krijgt je aandeel in mijn liefde zometeen nog wel.'' grinnikte en ik keek hem onschuldig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptywo jan 30, 2013 8:37 pm

Ze grinnikte en draaide zich om zodat ze mij met haar snoezig gezichtje aan kon kijken. Ik zag dat Cerberus zich volledig krulde toen ze hem bleef aaien over zijn hele rug. "Ben je jaloers lieverd?" Plaagde ze met een onschuldige blik en ze grinnikte. "Jij krijgt je aandeel in mijn liefde zometeen nog wel." Ik kreeg een uitdagende fonkel in ogen en leunde met mijn ellebogen op de rugleuning van de ligbank. "Misschien.." Ik grijnsde. "Maar wat moet ik daar dan van verwachten?" Glimlachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Emptywo jan 30, 2013 8:46 pm


Hij kreeg een uitdagende blik weer in zijn ogen net als een hele tijd geleden en leunde achterover in de bank. "Misschien.." Hij grijnsde. "Maar wat moet ik daar dan van verwachten?" vroeg hij met een glimlach en ik grijnsde even breed. ''Daar kom je vanzelf wel achter. Het is een verrassing. Zelfs voor mij.'' grinnikte ik en ik kwam overeind. Ik ging bij hem op schoot zitten en sloeg mijn armen rond zijn nek. Ik keek hem lief aan en zweeg. ''Waar zijn die oude kleren? Ik heb zin om te verven.'' zeg ik dan met een grijnsje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can't bear the thought of losing you
Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: