Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I can't bear the thought of losing you

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptydi feb 05, 2013 9:34 pm


"Seg.." had hij protsterend tegen geworpen toen ik zijn neus paars had gemaakt. Voordat ik weg kon duiken had hij al uitgehaald en had ik een rode veeg op mijn wang "Voila." zei hij vrolijk en ik grinnikte. Ik doopte mijn kwast in de blauw pot en haalde weer vlug naar Hades, zodat er een blauwe veeg half op zijn lippen terecht kwam. Ik giechelde even. ''Er zat wat gezicht op je verf.'' grinnikte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptydi feb 05, 2013 9:41 pm

Ze doopte haar kwast grinnikend in de blauwe verf en haalde weer vlug naar me uit. Op het moment dat ik naar achteren stapte, veegde de borstel langs mijn lippen en kwam de blauwe verf er op en onder terecht. Ze giechelde. "Er zat wat gezicht op je verf." Ik trok een scheve grijns en doopte mijn vingers onder in een oranje kleurtje. "Nu is het oorlog." Ik streek langs mijn wangen zodat er wat indiaanachtige strepen op kwamen. Vervolgens nam ik een paar kwasten in de aanslag en stelde me op achter een paar verfpotten, klaar op mijn wapens te laden. Met andere woorden, ze helemaal in de verf onder te dompelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptydi feb 05, 2013 9:50 pm


Hij trok een scheve grijns en doopte zijn handen in de oranje verfpot. Voorzichtig zette ik een stapje naar achteren terwijl ik hem met een grijns op mijn gezicht in de gaten. "Nu is het oorlog." zei hij en in een snelle beweging had hij de verf verspreid over mijn wangen. Ik sloeg een gilletje en griste wat kwasten en keek naar Hades. Ik doopte ze onder in de verf en gooide er eentje gewoon tegen zijn borst aan, wat een mooie vlek achter liet. ''Oorlog aanvaardt.'' grijnsde ik en ik maakte de rest van de verfkwasten ook nat. Aarzelend stond ik tegenover hem en wachtte op wat er ging gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptydi feb 05, 2013 9:58 pm


Terwijl ik mijn kwasten onderdompelde in een dikke laag vet, voelde ik een andere kwast opbotsen tegen mijn borst. Toen ik naar beneden keek zag ik een grote vlek verf, waar hier en daar wat naar beneden droop, en ik keek op om in Persephone's grijnzend gezicht te kijken. "Oorlog aanvaard." Ik stootte een lachend geluid uit, diep vanuit mijn borstkas, en keek haar met een grijns aan. "Foute keus." Ik zwierde de verfkwasten heen en weer in mijn handen zodat de verfspatsers haar richting uit zouden vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptydi feb 05, 2013 10:05 pm


Hij keek op met een grijns op zijn gezicht en begon te lachen. "Foute keus." zei hij grijnzend en hij begon de kwasten in zijn hand rond te draaien zodat ik onder de verf terecht kwam. ''Aaah Hades! Mijn haar!'' gilde ik lachend en ik stuurde verfspatten zijn richting op. Lachend keek ik hem aan. Toen mijn kwasten uit mijn handen gleden doopte ik mijn handen maar gewoon in de verfpot en rende op hen af met een rare oerkreet. Ik veegde met mijn handen in zijn gezicht en probeerde mijn gezicht verborgen te houden voor de zijne
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptydi feb 05, 2013 10:11 pm

Ze kwam helemaal onder de verf terecht en begon te gillen. "Aah Hades! Mijn haar!" Maar al snel begon ze terug te vuren. "Wat, vind je zo'n nieuw kleurtje niet leuk?" Ik kruiste mijn armen voor mijn gezicht om wat spatten af te weren. Ik draaide me om zodat ik deels bedekt was voor de verf maar ook nieuwe verf kon nemen om terug te gooien. Toen ik me omdraaide hoorde ik een luide oerkreet en zag ik haar brullend op me afstormen, met paarse handen die ze in mijn gezicht begon te vegen voor ik weg kon rennen. "Persephone!" Riep ik verontwaardigd terwijl ik haar aanval probeerde af te weren en willekeurig mijn verfkwast in het rond begon te zwieren in de hoop dat ik haar zou volop raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptywo feb 06, 2013 8:46 pm


"Persephone!" riep Hades verontwaardigd toen ik me boven op hem had gestort en mijn paarse handen over zijn gezicht heen streek. Lachend negeerde ik zijn roep en bleef ik hem zo paars mogelijk maken. ''Dat is mijn naam.'' giechelde ik vrolijk, totdat hij terug begon te vechten met zijn verfkwasten. Het was moeilijk te ontwijken omdat ik zo dicht op hem zat, maar de meeste kwamen toch op mijn kleding. Op een gegeven moment wist hij een dikke klodder op mijn borstbeen te krijgen, die zo tussen mijn borsten naar beneden gleedt. ''HET ZIT ONDER MIJN KLEREN.'' gilde ik en ik maakte even een raar sprongetje. Ik keek naar hoe Hades er aan toe was en grinnikte. ''Vrede? Volgens mij zit er mer verf op ons dan op de muur.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptywo feb 06, 2013 8:58 pm


"Dat is mijn naam." Giechelde ze, haar handen nog steeds in mijn gezicht wrijvend, en ik probeerde haar van me af te duwen. Ik moest zonder dat ik het zelf wou weer denken aan het moment dat Amphitrite zich op me gestort had. "HET ZIT ONDER MIJN KLEREN." Hoorde ik haar plots gillen en ze sprong in geen mum van tijd weer van me af met een raar sprongetje. Ze maakte een aantal rare bewegingen en ik bleef grinniken tot ze weer naar me keek. "Vrede? Volgens mij zit er meer verf op ons dan op de muur." Ik lachte luid en keek haar uitdagend aan met een twijfelende blik. "Dat is waar.." Ik keek haar geniepig aan. "We staan quite ja." Verklaarde ik toen en ik kroop overeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptywo feb 06, 2013 9:03 pm


Lachend had hij naar me gekeken toen ik aan het rondspringen was. Hij begon luid te lachen en keek me met een uitdagende blik aan. "Dat is waar.." zei hij rustig, en zijn blik veranderde naar een geniepige. "We staan quite ja." sprak hij uiteindelijk en kwam overeind. ''Mooi.'' grinnik ik en ik liep weer naar hem toe. ''Want dan kan ik je een kus geven.'' grijns ik onschuldig en ik duwde mijn lippen op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptywo feb 06, 2013 9:11 pm


"Mooi" had ze tevreden gegrinnikt en ze liep naar me toe toen ik eenmaal terug stevig op mijn benen stond. "Want dan kan ik je een kus geven." Grijnsde ze onschuldig en ze duwde haar lippen weer hartstochtelijk op de mijne. Gelijk maakte ik mijn lippen van de hare los en leunde ik tegen een onaangetaste muur. "Weet je waar ik aan denk?" Vroeg ik en ik kneep mijn ogen samen terwijl ik even zweeg. "Een vrededouche."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptywo feb 06, 2013 9:14 pm


Na een luttele seconde haalde hij zijn lippen alweer van de mijne af en leunde tegen een van de onbeschilderde muren aan. "Weet je waar ik aan denk?" Vroeg hij en hij kneep zijn ogen samen. Voor een moment was het stil tussen ons en afwachtend keek ik hem aan. "Een vrededouche." zei hij en ik grinnikte. Ik trok het overhemd dat ik aanhad getrokken even naar voren zodat ik er in kon kijken en keek toen met een scheef grijnsje naar hem op. ''Ziet eruit als een goed plan. Je hebt namelijk een beetje verf op je gezicht.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptywo feb 06, 2013 9:19 pm


Ze trok het wijde overhemd dat ze aangetrokken had even naar voren zodat ze in haar decolleté kon kijken, waarbij ik ook een mooi zicht kreeg op de verf die ik er gesmeurd had. "Ziet eruit als een goed plan. Je hebt namelijk een beetje verf op je gezicht." Antwoordde ze met een scheve grijns toen ze me terug aan keek en ik kon er ergens niet om lachen. "Een beetje veel ja." Ik nam haar beet aan haar pols en trok haar de kamer uit richting een grote badkamer, voor de verandering eens niet de badkamer die grensde aan onze slaapkamer met het kingsize bed erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptywo feb 06, 2013 9:24 pm


"Een beetje veel ja." zei hij, en hij kon er niet echt om lachen. Ik daarentegen keek hem nog steeds vrolijk aan. Toen hij me zo abrupt bij mijn polsen vast nam en de kamer uit trok de gang over liet ik me verbaasd meeslepen. We liepen een enorme badkamer in en met een frons keek ik rond. ''Waarom heb je zo'n enorme badkamer, als er aan elke kamer die je in je kasteel hebt, een badkamer grenst..'' vroeg ik en ik keek naar hem. ''Waar is de douche?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptywo feb 06, 2013 9:38 pm


"Waarom heb je zo'n enorme badkamer, als er aan elke kamer die je in je kasteel hebt, een badkamer grenst.." Vroeg ze verbaasd en terwijl ik de deur achter me sloot haalde ik mijn schouders op. "Om me te kunnen wassen waar ik wil, wat dacht je." Ik wierp haar een droge blik toe. "Waar is de douche?" Vroeg ze toen en ik trok het oude hemd uit die ik aangetrokken had voor te verven, het was ondertussen al vol besmeurd. "Achter die glasplaat bij het bad." Het was een erg speciale badkamer. In het midden van de kamer was een verhoog gebouwd in een u-vorm, in het midden op de normale grond stond het bad en vlak daarachter was er glas van het plafond tot de grond gebouwd om een scheiding te vormen tussen de douche die op het verhoogje ernaast was. Het was een gigantische inloopdouche, met massagetoestellen aan de muur hangend en ook een optie voor geuren en speciale traktaties.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptywo feb 06, 2013 9:42 pm


"Om me te kunnen wassen waar ik wil, wat dacht je." zei hij en hij wierp me een droge blik toe. Vrolijk haalde ik mijn schouders op en keek ik rond. Hades begon naast mij zich al uit te kleren en ik volgde zijn voorbeeld, knoopje voor knoopje. "Achter die glasplaat bij het bad." Ik keek even de badkamer rond en knikte toen. ''Okiedo. Laten we gaan douchen dan.'' zei ik vrolijk terwijl ik het hemd uitwierp en uit de oude joggingbroek stapte. Ik stond nog in mijn ondergoed en vrolijk liep ik de douche cabine gewoon in. Nieuwschierig keek ik om me heen en wachtte op Hades.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptywo feb 06, 2013 9:54 pm


"Okiedo. Laten we gaan douchen dan." Zei ze en ze trok haar hemd uit nadat ze hem knoopje voor knoopje had open gedaan. Ik voelde mijn hart in mijn keel kloppen terwijl ik mijn kleren uit trok en toekeek hoe ze uit de joggingbroek stapte. Ik zag dat ze in haar ondergoed de douche in stapte en ik gebaarde dat ze aan een schakelaar mocht draaien om het water te doen lopen. Ik trok mijn ondergoed wel uit, ook al was zij niet naakt en wist ik dat ze er niet tegen kon dat ik zo rond liep, tenminste dat zei ze altijd toen ik onder de dekens lag en nu was dat niet zo. "Van wie heb je geleerd met je kleren aan te douchen?" Grijnsde ik honend en ik trok even aan het bandje van haar bh. Zonder enig probleem had ik hem losgehaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptywo feb 06, 2013 9:59 pm


hij gebaarde dat ik aan de schakelaar mocht draaien en twijfelend draaide ik hem open. Gelijk kwam er een heerlijk warme straal uit de douchekoppen. Hades voegde zich al snel bij me en zoals verwacht was hij naakt. "Van wie heb je geleerd met je kleren aan te douchen?" vroeg hij honend met een grijnsje en hij trok aan mijn bhbandje. Zonder enige moeite had hij het ding los gekregen en met een grinnikje keek ik hem aan. ''Van mijn moeder.'' zei ik rustig. ''Maar je hebt gelijk ze mogen nu wel uit.'' zei ik zachtjes en ik liet de bh van mijn armen afglijden, op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptywo feb 06, 2013 10:07 pm


"Van mijn moeder." Had ze grinnikent gezegd en ik liet mijn blik niet wegglijden van haar gezicht. "Maar je hebt gelijk ze mogen nu wel uit." Zei ze zachtjes, het klonk bijna fluisterend. De bh viel op de grond en nog steeds hield ik mijn ogen gefocused op haar gezicht. Ik schoof de bh met mijn voet de douchecabine uit en zag dat het water van de douche al verschillende kleuren had door de wegspoelende verf. "Wanneer heeft ze je dat geleerd dan? En waarom, je douchet toch privé?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptydo feb 07, 2013 12:40 pm


Hij hield zijn blik gefixeerd op mijn gezicht terwijl hij met zijn voet de bh uit de douchecabine schoof. Ik zag de verf van zijn gezicht spoelen en keek even naar de vloer, waar een kleurenbrij te zien was. "Wanneer heeft ze je dat geleerd dan? En waarom, je douchet toch privé?" vroeg hij en ik keek hem rustig aan. ''Dat is een geheim uit mijn verleden.'' zei ik vrolijk en ik keek hem met twinkelende ogen aan. Nu alles vertellen over mijn jeugd met Hermes leek me niet het sterkste plan, aangezien het net zo gezellig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptydo feb 07, 2013 7:54 pm


"Dat is een geheim uit mijn verleden." Zei ze geheimzinnig en ze had een twinkelende blik in haar ogen toen ze me zo kalmpjes aan keek. Ik klemde mijn lippen op elkaar en tuitte ze nadenkend. "Hmmm.. Geheimzinnig." Zuchtte ik en ik drukte op een knopje van de douche om wat heerlijke parfums in het rond te spuiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptydo feb 07, 2013 8:05 pm


Hij klemde zijn lippen op elkaar, om ze daarna te tuiten. Hij leek voor een moment even na te denken en nieuwschierig wachtte ik af. "Hmmm.. Geheimzinnig." zuchtte hij uiteindelijk. Hij drukte op een of ander knopje en er kwam een heerlijk ruikende geur de douchecabine in gedrongen. ''Hmmm..'' mompelde ik en ik sloot even mijn ogen. Ik keek op naar Hades en glimlachte toen. ''Maar okee. Staat er ook ergens iets van zeep?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptydo feb 07, 2013 8:12 pm


"Hmmm.." Had ze tevreden gemompeld en ze had haar ogen even gesloten terwijl ze haar hoofd in haar nek legde om te genieten. Ik voelde het water nog steeds langs mijn lichaam glijden en wreef even met mijn handpalmen langs mijn wangen om er zeker van te zijn dat de paarse verf van mijn gezicht wegspoelde. "Maar okee." Ze opende haar ogen weer en keek me aan. "Staat er ook ergens iets van zeep?" Vroeg ze. Ik trok een scheve grijns en leunde tegen de muur aan. "Je hebt nog steeds iets aan, Seph."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptydo feb 07, 2013 8:16 pm


In plaats van dat hij me antwoordde trok hij een scheve grijns en leunde tegen de wand van de cabine aan. "Je hebt nog steeds iets aan, Seph." zei hij en ik keek even verward naar hem op. ''Oja.'' zei ik simpel en ik trok mijn onderbroek uit. Ik kreeg de neiging om het in zijn gezicht te gooien maar wierp het langs hem heen de cabine uit bij mijn bh. ''Zo beter, meneertje dramkont?'' zei ik met een sarcastisch toontje en ik sloeg mijn armen over elkaar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptydo feb 07, 2013 8:27 pm


Ze kreeg een verwarde gelaatsuitdrukking op haar gezicht maar had het toen toch door. "Oja." Zei ze beseffend en ze trok haar onderbroek uit om het uit de cabine te gooien, waardoor het vlak bij haar bh landde. "Zo beter, meneertje dramkont?" Zei ze op een sarcastische toon en ze sloeg haar armen over elkaar heen. Ik vroeg me af of ze dat deed om haar punt een beetje duidelijk te maken, of om haar naakte lichaam iet wat meer te verbergen. "Ja." Grijnsde ik en ik rekte me uit om de shampoo van een plank te halen, helemaal bovenaan de cabine. "Het is nogal lang geleden dat ik hier gedoucht heb." Ik glimlachte naar haar. "Maar wat is dat geheim dan.." Vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Emptydo feb 07, 2013 8:36 pm


"Ja." Grijnsde hij. Hij rekte zich uit en reikte uit naar de shampoo fles, die blijkbaar helemaal boven in op een plank stond in de cabine. "Het is nogal lang geleden dat ik hier gedoucht heb." zei hij en hij glimlachte naar me. ''Hoezo dat?'' vroeg ik iet wat nieuwschierig. "Maar wat is dat geheim dan.." vroeg hij en met een glimlach pakte ik de shampoo uit zijn handen. ''Als ik je dat zou vertellen, zou het geen geheim meer zijn, niet waar?'' zei ik met een speels glimlachje. Ik liet wat shampoo op mijn hand vallen en smeerde het toen in mijn haar. Ik keek hem rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can't bear the thought of losing you
Terug naar boven 
Pagina 6 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: