Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I can't bear the thought of losing you

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 8:18 pm

[quote="Persephone"]

"Wel ja, het leek mij meer dan zoenen hoor.. Dat werd het toch tenminste." Sprak hij en ik knikte langzaam, ten teken dat ik wist wat hij bedoelde. Hij had een kommetje gevormd met zijn handen en schepte wat water op, om het daarna over mijn schouder te gieten. "Je kan me trouwens gerust spreken hoor, over zulke onderwerpen.. Je zwijgt er zo over." Hij keek me niet aan toe hij tegen me sprak en ik sloeg mijn ogen even neer. ''Oh..'' mompelde ik en ik bleef eventjes stil. ''Ik voel me der gewoon niet zo comfortabel bij.. Dit is nog steeds allemaal nieuw voor me.'' zuchtte ik en ik bleef even stil. ''Ik bedoel.. Ik heb natuurlijk wel eens iemand leuk gevonden. Maar deze gevoelens zijn anders. Dit alles is nieuw. En het komt allemaal zo snel achter elkaar.'' zei ik en ik keek even verdwaasd langs hem heen. ''En jij.. Jij hebt dit al eens mee gemaakt. Het is anders.. Voor jou is niet alles de eerste keer meer. Maar voor mij wel. En..'' Ik hapte even naar adem en keek naar het water. ''Het maakt me bang gewoon af en toe.. Het kan zo heftig zijn.. Die gevoelens die je bij me los kan maken.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 8:38 pm

"Oh.." mompelde ze zachtjes toen ze het snapte en ze zweeg eventjes. "Ik voel me der gewoon niet zo comfortabel bij.. Dit is nog steeds allemaal nieuw voor me. Ik bedoel.. Ik heb natuurlijk wel eens iemand leuk gevonden. Maar deze gevoelens zijn anders. Dit alles is nieuw. En het komt allemaal zo snel achter elkaar." Bekende ze vervolgens, in stukjes weliswaar want ze was duidelijk erg onzeker over dit alles. Ze keek op, maar keek langs me heen. "En jij.. Jij hebt dit al eens mee gemaakt. Het is anders.. Voor jou is niet alles de eerste keer meer. Maar voor mij wel. En.." Ze snakte naar adem en liet haar blik weer gefixeerd op het water liggen. "Het maakt me gewoon bang af en toe.. Het kan zo heftig zijn.. Die gevoelens die je bij me los kan maken." Ik trok een scheve grijns bij haar bekentenis en liet mijn blik even afdwalen. Ik probeerde mijn aandacht er bij te houden. "Ik begrijp dat het overweldigend is ja.. Het is meer dan tien eeuwen geleden dat ik nog van een vrouw gehouden heb, probeer maar eens een halve eeuw niet te denken aan je behoeften. Nu dat jij er bent kan ik me niet meer focussen, ik weet dat je van me houdt - onze gevoelens zijn bovenmenselijk, daar valt niets over te discussiëren - en sinds ons huwelijk is dat alles alleen maar toegenomen." Ik stak mijn hand even op en toonde de ring, ik droeg hem zoals beloofd nog steeds. "Maar ik wacht totdat jij er klaar voor bent. Sta me wel toe dat ik af en toe probeer.." Ik streelde haar teder over haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 8:49 pm

[quote="Persephone"]

Hij was ook even stil en ik keek voorzichtig eventjes naar hem op. "Ik begrijp dat het overweldigend is ja.. Het is meer dan tien eeuwen geleden dat ik nog van een vrouw gehouden heb, probeer maar eens een halve eeuw niet te denken aan je behoeften. Nu dat jij er bent kan ik me niet meer focussen, ik weet dat je van me houdt - onze gevoelens zijn bovenmenselijk, daar valt niets over te discussiëren - en sinds ons huwelijk is dat alles alleen maar toegenomen." Ik zag dat hij zijn hand uitgestoken naar me en zag de ring mijn zijn vinger pronken. Ik glimlachte even en keek lief naar hem op. "Maar ik wacht totdat jij er klaar voor bent. Sta me wel toe dat ik af en toe probeer.." Hij streelde met zijn vingers teder langs mijn wang heen en ik grinnikte vrolijk. ''Ik kan je niet verbieden het te proberen. Maar ik kan je wel verzekeren dat je het vanzelf merkt als ik er aan toe ben.'' glimlach ik en ik buig me voorover om hem een kusje te geven. ''En sorry dat ik je zo afleid..'' grinnik ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 8:59 pm

"Ik kan je niet verbieden het te proberen. Maar ik kan je wel verzekeren dat je het vanzelf merkt als ik er aan toe ben." Ze grinnikte en glimlachte lief. "Ik kan niet wachten.." Grinnikte ik en besefte dat die uitdrukking misschien verkeerd opgevat kon worden. "Daarmee bedoel ik dat ik enorm enthousiast ben." Ik glimlachte half naar haar toen ze zich voorover boog om me een kleine liefdevolle kus op mijn lippen te geven. Het voelde alsof de vleugels van een vlinder tegen mijn lippen aanwreef, of de zachte aanraking van knipperende wimpers. "En sorry dat ik je zo afleid.." Ze giechelde weer even en ik sloeg mijn armen om haar middel heen zodat ik haar stevig tegen me aan kon trekken. "Geeft niet." Ik voelde haar lichaam tegen het mijne en drukte mijn lippen dit maal passioneel op de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 9:16 pm


"Ik kan niet wachten.." Grinnikte hij en ik keek hem even met opgetrokken wenkbrauw aan. "Daarmee bedoel ik dat ik enorm enthousiast ben." Ik lachte vrolijk en schudde mijn hoofd. Na mijn kusje trok hij me tegen zich aan door middel van zijn armen rond mijn middel. "Geeft niet." zei hij en hij duwde zijn lippen weer op de mijne, alleen nu een stuk passioneler als net. Ik sloeg met een glimlach mijn armen rond zijn nek en zoende hem terug. Op een gegeven moment haalde ik mijn lippen van de zijne af en keek hem aan. ''Het water begint aardig te koud te worden alleen..'' grinnik ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 9:27 pm

Ze sloeg haar armen om mijn nek heen en zoende me even passioneel terug. Ik glimlachte tegen haar lippen aan en bleef de kus aanhouden totdat ze haar mond plots weer losmaakte van de mijne. "Het water begint aardig te koud te worden alleen.." Grinnikte ze en ik lachte, glimlachend en instemmend knikkend. "Ja, dat is waar.." Ik leunde naar achteren en keek haar met een brede glimlach aan. "Zullen we eruit gaan?" Vroeg ik en ik merkte dat de geur van lavendel nog steeds niet uit de kamer verdreven was. "Misschien kunnen we daarna dan nog eventjes in bed gaan liggen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 9:42 pm


Hij glimlachte en gaf me toen knikkend gelijk. "Ja, dat is waar.." Hij leunde achterover en keek me met een brede glimlach op zijn gezicht aan. "Zullen we eruit gaan?" Vroeg hij. "Misschien kunnen we daarna dan nog eventjes in bed gaan liggen.." Ik keek hem even bedenkelijk aan en knikte toen. ''Prima. Een lekker lui dagje, mag ook wel eens een keer.'' glimlach ik en ik geef hem nog een kus. ''Hoe is het trouwens met je kater?'' grinnikte ik toen zachtjes en ik keek hem onschuldig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 9:54 pm

Ze leek nog even te aarzelen maar knikte toen, mijn voorstel aanvaardend. "Prima. Een lekker lui dagje, mag ook wel eens een keer." Ik knikte terwijl ik eventjes moest lachen en liet haar gewoon doen toen ze me nog een kusje wou geven. "Hoe is het trouwens met je kater?" Vroeg ze met een onschuldige blik en ik stootte een luide lach uit toen ze dat zei. "Oh, het valt wel mee.. Ik had niet zo heel erg veel op als de vorige keer, en ik kan wel tegen alcohol tenzij ik echt een enorme dosis op heb." Ik glimlachte en maakte al aanstalten om op te staan uit het bad.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 9:58 pm


Hij begon hard te lachen. "Oh, het valt wel mee.. Ik had niet zo heel erg veel op als de vorige keer, en ik kan wel tegen alcohol tenzij ik echt een enorme dosis op heb." Hij glimlachte en ik grinnikte. Toen hij aanstalte maakte om op te staan week ik weer achteruit naar de andere kant van het bad. Voor hij me vragende blikken kon sturen legde ik het hem al uit. ''ik heb opzich geen behoefte aan je zaakje in mijn gezicht, en op een of andere manier zie ik dat wel zo gebeuren..'' grinnik ik en zelf kwam ik overeind. Voorzichtig stapte ik uit het bad en wikkelde de handdoek om me heen. Ik genoot even van de zachtte handdoek en droogde me vlug af. Rustig zocht ik even ondergoed en trok het aan, twijfelend of ik weer een pyama moest aantrekken of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 10:09 pm

Ze keek gelijk weg toen ik uit het water kwam en ik keek met een geamuseerde grijns en een opgetrokken wenkbrauw naar haar profiel. "ik heb opzich geen behoefte aan je zaakje in mijn gezicht, en op een of andere manier zie ik dat wel zo gebeuren.." ze grinnikte en ik stapte maar uit het bad zonder er verder nog woorden aan vuil te maken. Ik keek even naar mezelf in de spiegel en nam toen een handdoek vast die ik om me heen sloeg. "Weet je, daar zal je toch wel aan moeten wennen.." Ik wierp haar een korte blik toe van over mijn schouder en zag dat ze zich al aan het afdrogen was. Ik volgde haar voorbeeld en trok daarna een schone boxer aan. Mijn haren liet ik los hangen, waardoor ze tegen mijn rug aanplakten. Het was frisjes, maar het wende wel. Ik draaide het slot weer open van de deur naar onze kamer en kroop snel weer onder de dekens van ons bed. "Kom je erbij?" Riep ik vanuit de slaapkamer en wachtte tot ze aangelopen kwam. "En wil je de balkondeuren openen? Onze kamer moet wat verlucht worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 10:23 pm


"Weet je, daar zal je toch wel aan moeten wennen.." had hij gezegd en ik had er om gelachen, omdat ik het anders bedoeld had. Ik besloot om toch maar een pyamajurkje aan te trekken, aangezien dat comfortabeler zat dan een bh. Hades was ondertussen al weg en ik droogde eventjes mijn haren. "Kom je erbij?" Riep hij vanuit de slaapkamer en ik moest glimlachen. "En wil je de balkondeuren openen? Onze kamer moet wat verlucht worden." Ik liep de kamer in en knikte. ''Jaja ik doe het wel weer.'' zeg ik grappend en ik liep naar de balkondeuren toe, om ze te openen. Een frisse wind sloeg gelijk om mijn lichaam heen en ik sloot eventjes mijn ogen. ''Oh mijn hemel het is zo koud..'' riep ik en ik rende vlug naar het bed toe. Ik kroop onder de dekens en daarna ook gelijk tegen Hades aan. ''Maar jij bent wel lekker warm..'' murmelde ik en ik sloot eventjes mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 10:35 pm

Ze kwam de kamer binnengelopen met het zelfde pyjamajurkje weer aangetrokken en knikte. "Jaja, ik doe het wel weer." Het klonk een beetje lachend toen ze dat zei. In tegenstelling tot daarstraks had ik mijn ene broek niet meer aan, ik lag gewoon in mijn ondergoed en daar voelde ik me comfortabel bij. Maar ik kon me wel goed voorstellen dat ze na ons gesprek haar jurkje wel wou aanhouden.. Ik keek hoe ze de deur opende en voelde gelijk de ijzige wind langs mijn gezicht glijden. "Oh mijn hemel het is zo koud.." gilde ze en ik wist wat ze voelde. Ze was de strenge winter uit de onderwereld vreemd, in de bovenwereld was dat er niet eens. Ze rende naar het bed toe en dook naast me onder de dekens om zich tegen me aan te nestelen. "Maar jij bent wel lekker warm.." Murmelde ze en ik voelde dat ze haar haren gedroogd had. Tevreden over haar warmte begroef ik mijn gezicht weer in haar haren. "Vind je? Volgens mij heb jij een warmere lichaamstemperatuur dan mij.." Ik rilde even desondanks dat ik de koude gewend was en trok de dekens ietwat hoger om nog dichter tegen haar aan te gaan liggen. "Hmmmm, Persephone.." Murmelde ik een beetje omdat ik zo tevreden was en een zucht ontsnapte mijn lippen. Het bleef een tijdje stil. "Heb je nog geen honger of moet ik een ontbijt voor je laten brengen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 10:41 pm


"Vind je? Volgens mij heb jij een warmere lichaamstemperatuur dan mij.." Ik voelde hem rillen. ''Op dit moment ben jij heerlijk warm. Sowieso warmer dan die wind van net.'' zei ik simpel. Hij trok de deken nog hoger op en nestelde zich nog dichter tegen mij aan. "Hmmmm, Persephone.." Murmelde hij en een tevreden zucht ontsnapte aan zijn lippen. Ik had mijn ogen nog steeds tevreden dicht en had mijn arm over zijn borst heen gelegd. "Heb je nog geen honger of moet ik een ontbijt voor je laten brengen?" Ik keek even versuft naar hem op en knipperde een paar keer met mijn ogen. ''Huh? Oh.. Ja misschien. Ik heb maar een beetje honger ondertussen hoor.'' grinnikte en ik legde mijn hoofd weer op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 10:48 pm

"Op dit moment ben jij heerlijk warm. Sowieso warmer dan die wind van net." Antwoordde ze me simpel. "Huh? Oh.. Ja misschien." Sprak ze dwaas toen ik het ontbijt voorstelde en ik draaide me al om om naar de telefoon te grijpen. "Ik heb maar een beetje honger ondertussen hoor." Zei ze toen en ik schudde mijn hoofd terwijl ik een paar nummertjes in toetste. "Geen probleem hoor, ze moeten toch naar boven komen.." Ik glimlachte en keek haar aan terwijl de telefoon over ging. "Ik wil die balkondeuren terug dicht." Ik grinnikte en hoorde ze opnemen. Ik sprak een bevel in die rare taal en haakte toen af, gelijk daarna hoorde ik voetstappen ver beneden op de trap.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyza jan 19, 2013 12:27 pm


Hij reikte zich uit naar de telefoon en schudde zijn hoofd toen hij de nummers intoetste. "Geen probleem hoor, ze moeten toch naar boven komen.." Hij glimlachte naar me en ik hoorde de telefoon over gaan. "Ik wil die balkondeuren terug dicht." Hij grinnikte en ik lachte zachtjes. Hades beveelde ze wat in de dodentaal en hing toen op. Niet heel veel later hoorde je de voetstappen op de trap en er kwamen een paar mensen naar binnen. Eentje sloot de deuren en de rest had dienbladen met eten bij zich. Langzaam kwam ik overeind en keek ik nieuwschierig naar wat ze meegebracht hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyza jan 19, 2013 8:31 pm

De deur zwaaide open om de bediendes erachter te tonen. Ik krulde me nog wat meer tegen Persephone aan, ze was zo heerlijk warm. Al snel sloten ze de balkondeuren en zetten ze de dienbladen vol met eten neer op tafels. De warmte van de openhaard vulde de kamer opnieuw toen ze er nog wat meer goud opgooiden. De vlammen likten langs het blok hout en lieten het vuur aanwakkeren. Mijn vrouw ging overeind gaan zitten naast me om de schotels te bekijken. Ik zag uit mijn ooghoeken dat ze haar een bordje klaarmaakten en die haar aangaven, om vervolgens de kamer te verlaten. "Eet smakelijk." Fluisterde ik terwijl ik me tegen haar aan nestelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyzo jan 20, 2013 3:41 pm


Ik had aangewezen met wat ik graag wou eten en kreeg uiteindelijk een bordje aangereken van de bediende. Ik bedankte haar en ze zette de schalen weer opzij. Ik voelde dat Hades zich tegen me aan nestelde weer en ik keek met een glimlach even op hem neer. "Eet smakelijk." zei hij met een glimlach en ik knikte. ''Dankje lief. Wou jij niks eten?'' vroeg ik terwijl ik rustig begon aan mijn ontbijtje. Zoals elke ochtend was er ook weer fruit en genietend at ik het op. Ik hield een aardbei voor de neus van Hades en wachtte tot hij hem in zijn mond had. Rustig at ik weer verder en genoot even in stilte van het eten. Toen ik het bord eindelijk leeg had liet ik me weer achterover zakken en kroop tegen Hades aan. ''Hmmm...'' murmelde ik en ik legde mijn neus in zijn hals neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyzo jan 20, 2013 7:10 pm

"Dankje lief. Wou jij niks eten?" Vroeg ze terwijl ze rustig begon te eten van haar ontbijt en ik schudde mijn hoofd terwijl ik mijn ogen terug sloot en mijn hoofd weer ten rusten legde op het hoofdkussen. Ik hoorde haar smakken bij het opeten van alles en rook plots de geur van aardbei veel dichterbij. Ik opende mijn ogen en zag het stuk fruit voor mijn neus bengelen, waarna ik er gretig naar hapte. Ik kauwde erop en slikte de hap door om dan mijn ogen weer te sluiten. Ik voelde hoe ze zich weer tegen me aan nestelde naar een tijdje en voelde het topje van haar neus tegen mijn hals aan porren. "Hmmm.." Murmelde ze en gelukzalig liet ik mijn ogen gesloten terwijl ik luisterde naar haar ademhaling.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyzo jan 20, 2013 7:29 pm


Ik sloot mijn ogen en dommelde op een gegeven moment een beetje in. ''Hades..'' mompelde ik en ik richte mijn hoofd ietsjes op. ''We zijn de kadootjes vergeten in de Olympus toen we zo overhaast weg moesten gister..'' Ik keek hem een beetje slaperig aan en wreef in mijn ogen. ''We hebben Cerberus ook nog niet gedag gezegd.'' Ik legde mijn hoofd weer op zijn borst en zuchtte even. ''Ik wil niet uit bed vandaag.'' murmelde ik en ik gleed met mijn nagels over zijn borstkas heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyzo jan 20, 2013 7:43 pm

"Hades.." Plots werd ik wakker toen ze mijn naam uitsprak. Ik keek haar versuft aan, nog half in slaap, en kreeg een frons op mijn gezicht. "We zijn de kadootjes vergeten in de Olympus toen we zo overhaast weg moesten gister.." Een zucht ontsnapte mijn lippen terwijl ik mijn hoofd weer neer liet vallen op de kussens. Dat was waar ook, ze lagen daar nog, en Hermes had er zeker nog niet aan gedacht om ze te komen brengen.. "We hebben Cerberus ook nog niet gedag gezegd." Ik ging recht zitten en deed mijn best om aandachtig te luisteren. Dat was waar ook, en hij was ook nog eens verdacht stil.. "Ik wil niet uit bed vandaag." Hoorde ik haar protesteren en ik voelde haar scherpe nagels over mijn borstkas heen glijden, waardoor er een rilling langs mijn lichaam liep. "Kan Hermes ze niet komen brengen?" Stelde ik haar voor. "Als we zelf gaan, moeten we langs Zeus.. En dan moet ik me volgens hem gaan verantwoorden voor die hele affaire."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyzo jan 20, 2013 8:01 pm


Hades was overeind gekomen, maar ik bleef gewoon langs hem liggen. "Kan Hermes ze niet komen brengen?" Stelde hij me toen voor. "Als we zelf gaan, moeten we langs Zeus.. En dan moet ik me volgens hem gaan verantwoorden voor die hele affaire." Ik sloot mijn ogen even en knikte toen. ''Dat lijkt me een strak plan. Ik zal zometeen Hermes wel eventjes bellen dan.'' glimlach ik en ik kwam langzaam overeind. ''En we kunnen trouwens zometeen wel bij Cerberus kijken. We moeten toch aankleden zo meteen denk ik.'' glimlach ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyzo jan 20, 2013 8:20 pm

Ze knikte. "Dat lijkt me een strak plan. Ik zal zometeen Hermes wel eventjes bellen dan." Ze kwam glimlachend overeind en ik knikte dat ze mocht. "En we kunnen trouwens zometeen wel bij Cerberus kijken. We moeten toch aankleden zo meteen denk ik." Glimlachte ze en ik zuchtte luid en klaagde even. "Argh, ik wil niet uit bed.. Maar we kunnen moeilijk blijven liggen.." Ik rekte me even uit en sprong toen in een wip recht uit het bed. "Maar het moet!" Ik boog me over het bed toe om haar een snelle kus op haar lippen te geven en liep toen naar de inloopkast. "Help me nog even herinneren dat ik doorgeef aan de bediendes om een eigen dressing voor je te maken bij onze kamer.. Nu is alles zo op elkaar gedrumd." Ik zocht een paar kleren uit en trok ze toen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyzo jan 20, 2013 8:53 pm


Hij zuchtte eventjes uitgebreid. "Argh, ik wil niet uit bed.. Maar we kunnen moeilijk blijven liggen.." Hij rekte zich even uit en sprong toen in een keer uit het bed. "Maar het moet!" Hij boog zich voorover en duwde me een kus op mijn lippen. Rustig liep hij naar de inloopkast toe. "Help me nog even herinneren dat ik doorgeef aan de bediendes om een eigen dressing voor je te maken bij onze kamer.. Nu is alles zo op elkaar gedrumd." Ik knikte en kwam toen ook overeind. ''Ik zal mijn best doen.'' zei ik kalm. Ik liep langs hades heen en koos voor iets simpels om aan te doen. Rustig kleedde ik me om en liep toen weer de kamer in. ''Dus. Naar Cerberus maar?'' vroeg ik met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyzo jan 20, 2013 9:07 pm

"Ik zal mijn best doen." Hoorde ik haar zeggen en zag haar toen in de inloopkast verschijnen om haar eigen setje kleren uit te kiezen. Ze koos iets en ondertussen liep ik al de badkamer in om mijn kroon op te zetten en mijn haren te borstelen. Vroeger deed ik dat niet eens, maar daar was verandering in gekomen sinds dat die ene dag.. "Dus. Naar Cerberus maar?" Vroeg ze toen ik ook weer de kamer binnengelopen kwam en ik zag dat ze zich simpel aangekleed had. "Ja, laten we gaan." Ik liep even naar de balkondeuren en sloot ze iets steviger zodat ze zeker dicht bleven, anders konden ze nog open waaien door de wind.. Ik liep de kamer uit en wachtte tot ze me volgde om de deur achter haar op slot te doen, ik had niet eens een sleutel nodig ervoor. Daarna liep ik snel de trap af, ergens wel bezorgd omdat ik Cerberus de hele ochtend nog niet gehoord had. Het was eigenaardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Emptyzo jan 20, 2013 9:11 pm


"Ja, laten we gaan." zei hij met een glimlach. Hij liep nog even naar de balkondeuren toe en sloot die nog even. Daarna liep hij ferm de woonkamer uit en ik volgde hem. Hij deed de deur achter ons opslot en ik trok mijn wenkbrauw even op. ''Waarom doe je de deur nou op slot?'' vroeg ik rustig terwijl ik met hem mee liep. Hij had alleen iets meer tempo dus al snel moest ik mijn tempo ook aanpassen. Hij rende bijna de trappen af en fronsend volgde ik hem. ''Maak je je zo zorgen om Cerberus? Zo raar is het toch niet dat hij stil is?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can't bear the thought of losing you
Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: