Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 These things we have to face

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 9:20 pm

In mijn andere gedaante baande ik mezelf een weg door de zwerm mensen in de nachtclub. Het was raar om zonder cape en mijn zwaar harnas rond te lopen, met korte haren die amper opwaaiden. Maar toch was het ergens wel nog bevrijdend.. Ik moest me gewoon direct naar de dansvloer bewegen, hoe sneller ik haar vond hoe beter. Het was geen kwestie van willen of niet, het was een kwestie van moeten. Zou ze me eigenlijk wel willen spreken? Het zou niet anders kunnen, ik zou haar moeten overtuigen om te luisteren. Zou ik haar eigenlijk wel vinden? Ze was waarschijnlijk alweer zoveel veranderd, misschien had ze zelf weer een andere gedaante aangenomen. Vragen vragen, ik was al zoveel verschillende steden afgegaan in de bovenwereld. En elke nacht een andere, misschien zat ze weer in de vorige die ik afgelopen was. Puur geluk, ik moest vertrouwen op het lot. Tot plots mijn ogen vielen op een wel al te bekend figuur...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 9:32 pm


Hermes was al een paar dagen bij me, en nu het weekend was en ik klaar was met werken hadden we besloten om samen naar de stad te gaan weer. ''Wat ga je vanavond proberen?'' vroeg hij, doelend op mijn uiterlijk. Ik glimlachte en keek naar hem. Mijn haren werden langer en bruiner. ''Wat vind je hier van?'' vroeg ik toen en hij knikte goedkeurend. ''Staat mooi met je blauwe ogen en gebruinde huid.'' zei hij en ik grijnsde. Ik liep naar de badkamer om me om te kleden en mijn make-up op te doen. Toen ik eindelijk klaar was vertrokken we samen naar de drukste club om daar de vloer onveilig te maken.
Na lange tijd gedanst te hebben keek Hermes me aan. ''Ik ga drinken halen.'' schreeuwde hij en knikte toen naar een meisje bij de bar. Ik grijnste en knikte begrijpend, waarna ik lekker alleen door danste. Ik had de hongerige blikken van de mannen wel gezien, de jaloerse van alle andere vrouwen over me heen voelen glijden. Wat maakt het uit? Ik ben niet voor niets een godin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 9:41 pm

Ik probeerde rustiger te worden en mezelf in het gedrum van jongeren te mengen. Hermes was hier, ik herkende zijn grijns. Dat wou zeggen dat Kore hier zeker ergens was, daar was geen twijfel aan. De kunst van het vermommen was om jezelf te kunnen verbergen terwijl je nog in zicht was. Voor Goden was het best makkelijk, hoe dan ook.. sommige trekjes konden we nooit verbergen. Bijvoorbeeld Aphrodite, die hoe dan ook altijd bloedmooi zou blijven, Hermes die altijd de bouw van een echte atleet zou hebben, en ik.. Ik zou altijd mijn oogkleur en lichaamsbouw behouden, hoe hard ik ook probeerde. Het was moeilijk om onopvallend te werk te gaan. Mijn haren waren kort en zwart, stijl maar toch nog golvend. Mijn onderlip werd doorboord door twee piercings. Kleine bolletjes, opvallend maar niet té. Mijn kleren waren simpel en aantrekkelijk. Ik zag er net uit als alle andere jonge kerels, misschien zelfs een tikkeltje beter, en hopelijk onherkenbaar voor Kore. Ik moest haar enkel nog vinden, ze was er zeker. Ik zwaaide meteen mijn armen boven mijn hoofd en begon te dansen. Niet te uitbundig, maar net gepast voor een jonge kerel. Mijn ogen speurden de dansvloer af. Ik hield Hermes in de gaten, om te zien waar hij naartoe liep. Hij stond dan misschien wel aan de bar te flikflooien, toch keerde hij altijd naar haar terug. Vroeg of laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 9:46 pm


Ik voelde een stel handen bij mijn heupen, en met de gedachte dat het Hermes was draaide ik me lachend om. Helaas voor mij stond daar een jongen met een enorme grijns op zijn gezicht. ''Hee schoonheid. Wat zeg je er van als we een rustigere plek opzoeken?'' vroeg hij en ik keek hem met een arrogant hoofd aan. ''Ik denk dat ik me beter hier vermaak. Dankjewel en tot ziens.'' zei ik waarna ik me weer van hem weg draaide. Het was altijd zodra Hermes weg was dat ze op me af kwamen als bijen op honing. Ik voelde in de broekzakken van mijn short om te kijken of mijn spullen er nog steeds inzaten, het zou niet de eerste keer zijn dat iemand mijn geld jat. Mijn losse truitje liet een deel van mijn buik zien, en ik wist dat ik daardoor ook veel aandacht kreeg. Ik haalde een hand door mijn haren en danste toen weer verder op het ritme van de muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 9:58 pm

Ik volgde hem met mijn ogen terwijl ik door bleef bewegen op de maat van de muziek. Ik was niet de beste danser, maar het kon er nog redelijk mee door voor nooit te oefenen. Een zucht ontsnapte mijn lippen toen het echt lang begon te duren. Tot plots mijn ogen viel op een een jonge gozer die nogal neerslachtig wegliep. Op dat moment passeerde Hermes me recht voor mijn ogen. Een blik opzij was genoeg om te concluderen dat ze daar stond. Het was meteen de volle tactiek. Een kleine duw, genoeg om de glazen om te stoten, volstond al om wat ruimte voor mijn actie te maken. "Sorry man," murmelde ik en maakte me meteen uit de voeten. Nu werd het gewoon te makkelijk. Er was maar een meisje die er echt uitsprong, en blijkbaar hadden anderen dat ook door. Ik zag hoe ze haar hand in haar achterzak liet glijden en besloot om op dat moment mijn kans te wagen. Meteen nam ik haar pols, leunde richting haar oor. Ik had al een paar foute pogingen achter de rug, die me een hele heisa opgeleverd hadden maar nu.. Ik wist het gewoon zeker. "Ik weet wie je bent, dus laten we dit kort houden en buiten praten." Vezelde ik, mezelf nog steeds een beetje heen en weer bewegend op de maat van de muziek om het dansritme toch niet te verstoren. Ik was verwonderd van haar donkerbruine lokken, ze waren stijler dan normaal. Ik vond het haar niet echt staan, maar misschien vond ik haar normale lokken gewoon zo leuk abnormaal dat ik niets anders meer mooi vond. Ik kon het niet laten om de topjes aan te raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 10:05 pm


Plots voelde ik iemand mijn pols beet nemen, en voor ik me om kon draaien hoorde ik een zachte stem in mijn oor. "Ik weet wie je bent, dus laten we dit kort houden en buiten praten." vezelde hij terwijl hij zachtjes op een neer bewoog. De grip op mijn pols en zijn stem verraadde hem, maar ik was niet van plan om het mee te spelen. Verbaasd draaide ik me om en keek hem scheef aan. ''Het spijt me, maar ik weet niet wie jij bent.'' zei ik en ik knikte even naar hem terwijl ik me los maakte. ''En ik ben niet geïnteresseerd in een gesprek met jou, dus als je me wil excuseren.'' zei ik en ik stapte toen achteruit om me uit de voeten te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 10:13 pm

Het meisje draaide zich verbaasd om, keek me met grote ogen aan. "Het spijt me, maar ik weet niet wie jij bent." Ze maakte zich rustig los, even dacht ik echt eerlijk dat zij het niet was en dat ik me vergiste. "En ik ben niet geïnteresseerd in een gesprek met jou, dus als je me wil excuseren." Echter toen ze zich zo snel uit de voeten maakte, wist ik dat er iets niet juist was. Dat was daarvoor nog niet gebeurd.. Ik kneep mijn ogen samen. "Het is belangrijk Kore," drong ik aan, mijn stem iets luider. "ook voor jou.." Ik liep haar met een grom achterna. "Je kan kiezen tussen zelf naar buiten lopen of meegesleurd worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 10:16 pm


"Het is belangrijk Kore," hield hij aan, zijn stem klonk luider. Standvastig probeerde ik me een weg te banen tussen de mensen door. "ook voor jou..'' Ik negeerde hem en wurmde me tussen mensen door. "Je kan kiezen tussen zelf naar buiten lopen of meegesleurd worden." zei hij toen en ik draaide me naar hem om. ''Het spijt me. Maar ik weet niet wie je bent en wie je zoekt. Mijn naam is niet Kore, ik heet Sophia.'' zei ik en ik keek met een frons naar hem. ''Dus het spijt me, maar ik kan je niet verder helpen.'' zei ik terwijl ik me weer omdraaide, op zoek naar een uitweg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 10:21 pm

Het meisje bleef weglopen en ik bleef erachteraan gaan. Ik voelde me meer en meer onzekerder worden, wat als ik het echt fout had? "Het spijt me. Maar ik weet niet wie je bent en wie je zoekt. Mijn naam is niet Kore, ik heet Sophia. Dus het spijt me, maar ik kan je niet verder helpen." Ik rolde met mijn ogen toen ik het hoorde. Wat een leugen, zo'n typische naam. "Sophia, dat lijkt verdacht veel op Seph vind je niet? Wil je dat ik je weer zo noem voor je luistert? Oké Seph, je hebt mijn aandacht. Kom je nu mee of moet ik echt zoveel moeite doen?" Ze was alweer verder beginnen lopen, ik snapte niet waarom ze weggaan zou als zij het niet was. "Luister gewoon even, verdomme." Vloekte ik binnensmonds.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 10:33 pm

Hij rolde met zijn ogen. "Sophia, dat lijkt verdacht veel op Seph vind je niet? Wil je dat ik je weer zo noem voor je luistert? Oké Seph, je hebt mijn aandacht. Kom je nu mee of moet ik echt zoveel moeite doen? Luister gewoon even, verdomme." zei hij gefrustreerd en ik keek eventjes naar hem om. ''Ik weet niet over wie je het hebt, en je begint me op mijn zenuwen te werken nu.'' zei ik en ik stopte eventjes met lopen. ''Ik hoef je aandacht niet, ik zou graag willen dat je me met rust laat. Ik ben op zoek naar mijn vriendin en als jij me de hele tijd tegen houdt schiet dat niet erg op.'' zei ik en ik keek hem kort aan. ''Mag ik gaan, of ben je nog steeds overtuigt dat ik degene ben die je zoekt?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 10:39 pm

Haar onwetende blik begon me nu stilaan echt enorm te irriteren. Dacht ze nou echt dat ik een idioot was, ze kon toch niet verwachten dat ik zo iets stoms geloven zou? Ik grijnsde honend. "Ja, en die vriendin heet Hermesia? Ik heb hem herkend, daar aan de toog. Nee.." Ik schudde mijn hoofd met een brede grijns. "Nu ga je meekomen, voor ik een hele heisa schoppen moet. Ik ben hier niet voor jou, als het je gerust stelt. Ik moet je vader spreken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 10:42 pm

Een honende grijns lag op zijn gezicht. "Ja, en die vriendin heet Hermesia? Ik heb hem herkend, daar aan de toog. Nee.." Hij schudde zijn hoofd met nog steeds een enorme grijns op zijn gezicht. "Nu ga je meekomen, voor ik een hele heisa schoppen moet. Ik ben hier niet voor jou, als het je gerust stelt. Ik moet je vader spreken." Ik zuchtte en sloeg mijn armen over elkaar. ''Nee zo heet ze niet.'' zei ik en ik keek hem aan. ''en als je mijn vader nodig hebt waarom ben je dan hier om mij lastig te vallen? Ga lekker naar hém toe.'' snauwde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 10:49 pm

Ik lachte en haalde mijn schouders me een brede, geamuseerde glimlach op. Ik hield van dit soort gesprekken, gewoon om de reden welke kant ze op gingen. "Oh, je hebt jezelf verraden.. Je moet echt beter leren liegen." Ik zuchtte en durfde weer een paar passen dichter naar haar toe te zetten. "Omdat ik een verbod heb, weet je nog? Zelfs op de telefoonlijn, hoe onnozel is dat. Weetje hoe enerverend dag blokkeer voicemailtje is!" Ik stak mijn handen in mijn zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 10:52 pm

Ik haalde mijn schouders op en knikte toen naar Hermes. ''Hermes is ook zijn kind. Vraag hem maar om je te helpen. Ik ga het tenminste niet doen.'' zei ik en trok mijn wenkbrauw op. ''Ik had je bijna laten geloven dat ik het niet was. Zonde dat ik te snel weg was gelopen.'' zei ik toen en gooide mijn haar over mijn schouder. ''waar heb je mijn vader bij nodig? Ben je niet perfect gelukkig in je eentje beneden in de Onderwereld waar niemand je lastig valt.'' vroeg ik toen en keek hem even kort aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 10:56 pm

Ik moest lachen met het feit dat ze haar act al meteen opgaf. "Oh liefje ik had je direct door hoor" ik zuchtte. "Hermes wil niet en is niet geschikt. Hij zal jou geloven, hij weet dat we elkaar niet meer zien. Natuurlijk ben ik daarmee gelukkig, alleen zonde dat het verder nog van korte duur is als je niet helpt... Ik herhaal, dit zijn geen dingen om in een plaats vol stervelingen te bespreken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 11:00 pm

Geirriteerd keek ik hem aan. ''Al goed. We kunnen naar mijn huis gaan. Laat me eerst Hermes zeggen dat ik alvast ga.'' zei ik en ik liep richting de kant waar ik Hermes voor het laatst had gezien. Hij stond met een meisje te flirten en ik tikte hem kort op zijn rug. ''Ik ga. Ik bel je als er iets gebeurt.'' zei ik en hij knikte. Ik baande me weer een weg naar Hades en keek hem aan. ''Nou. Let's go McSwaggerpants.'' zei ik en ik begaf me naar de uitgang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 11:03 pm

Ik wachtte kort nadat ik geknikt had. Het was een geluk dat ze mee wou. En haar huis? het was meer wat ik durven dromen had, ik had mijn auto voorgesteld.. Er tegen in gaan deed ik in ieder geval niet. Ik trok een verveelde blik. "Bah, nee ik snap de jeugd van tegenwoordig niet. Alsjeblieft, zeg dat niet meer. Behalve het mister gedeelte."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 11:07 pm

Ik grijnsde kort en liep toen verder. ''Het is niet ver van hier. Het is de volgende straat links.'' zei ik terwijl ik er rustig heen liep. ''Het moet je wel heel erg aan het hart liggen als je me helemaal op een uitgaansavond op komt zoeken. Ook nog helemaal opgedoft.'' zei ik en ik keek even naar hem om. ''Valt me mee dat je niet belaagt werd door de vrouwen.'' Toen we aangekomen waren haalde ik de deur van het slot en liep naar binnen, om hem daarna naar binnen te laten. Ik deed de deur weer dicht en knipte het licht toen aan. ''Goed. Wat is er nou?'' vroeg ik terwijl ik door liep naar de woonkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 11:12 pm

Ik zuchtte en forceerde een kort gegrinnik terwijl ik haar volgde. "Wat, dit? Niet veel speciaals." Ik draaide aan de piercings. "Zonder deze dingen en gewoon wit haar lijk ik terug jong." Ik liep naar binnen. Het was geen mooi huis. Ik kon het niet laten om een vieze blik te trekken. "Wel, eh, .. Ik moet je vragen om een boodschap door te geven aangezien ik weet dat Zeus nooit zelf op komt dagen.en Zo snel mogelijk. Ik ben terug naar het orakel gegaan, voor een verdere raadpleging over dat kind."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 11:16 pm

Ik zag zijn vieze blik en keek hem beledigd aan. ''Ik weet dat het geen marmaren paleisje is maar probeer jij maar eens met een hongerloontje een normaal te betalen huis te vinden.'' zei ik terwijl ik neer plofte op de bank. ''En wat is dit bericht dan?'' vroeg ik daarna terwijl ik hem aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 11:21 pm

Ik grinnikte om haar felle beledigde toon. "Nou, niemand dwong je. Eigen keuze, mevrouwtje sympathie.." Ze plofte neer op de bank maar ik bleef rechtstaan. Goden nu kon ik niet zitten. Ik wachtte voor ik praatte. "Het orakel zei tegen Hera dat Gaia het kind levend wil. Ik weet waarom, iets wat verzwegen werd de eerste keer." Ik had moeten dreigen voor een antwoord, maar het was levensbelangrijke info. "Mijn zoon zal de volgende heerser zijn , Kore."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 11:23 pm

Geirriteerd rolde ik met mijn ogen terwijl ik wachtte op een antwoord. Hij stond daar maar, een beetje naar me te kijken. Mijn ogen werden groot toen hij me vertelde wat hij had gehoord. ''Je bedoelt, de nieuwe oppergod? Want als dat zo is.. Dan weet ik niet of dat zo'n goed idee is om aan Zeus te vertellen.'' mompelde ik en keek hem twijfelend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 11:29 pm

Ik keek haar fel aan. Had ze wel een idee over wat dit inhield? "Niet vertellen? Als we het niet vertellen gaan we mee ten onder. Dit betekent het einde van ons tijdperk goden. Zoals het al twee keer is gebeurd in de geschiedenis.." Nerveus beende ik heen en weer. Schudde mijn hoofd terwijl ik verder ging: "We weten wat er gebeuren moet, maar Zeus zwoor dat hij niet zou worden als Cronus. Hij zou niet bang zijn van zijn kinderen, of een heerszucht hebben. Dat zijn de enige dingen die ik hem ooit heb horen zweren." Ik keek haar vol bittere ernst aan. "Dat kind moet dood."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptyma maa 17, 2014 11:32 pm

Geschokt keek ik naar hem. ''Dood?'' vroeg ik en ik keek hem verward aan. ''Waarom? Wil je niet dat je zoon de nieuwe heerser wordt?'' vroeg ik en ik beet even op mijn nagel. ''Ook al heeft hij gezegd dat hij niet bang zou zijn, wie zegt dat hij het leuk gaat vinden om te horen dat hij ontroont wordt door een kind dat niet eens van hem is..'' mompelde ik. Ik keek op naar hem en schudde mijn hoofd. ''Ik wil niet een dood kind op mijn geweten hebben. Daarbij, goden kunnen niet dood.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Emptydi maa 18, 2014 8:06 am

Geschrokken, waarom was ze zo geschrokken? Ze keek me vol angst aan, alsof ik een raar wezen was met te rare ideeën. "Dat zei ik al... Dan ga ik mee ten onder. Als een oppergod hem niet stoppen kan, wie dan wel? Ik heb geen zin om als mijn ooms en tantes in de Tartarus te eindigen." Snauwde ik, ik wist goed war voor een ellende dat was. Ik liep naar haar toe, tot ik vlak voor haar stond. "Je hebt geen dood op je geweten." Ik nam haar hoofd in mijn handen. "Zolang dat kind nog niet geboren is, kan het gedood worden. En dat is precies wat ik van plan ben, als het moet."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





These things we have to face Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
These things we have to face
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Face claim
» To never see the friendly face of her mother again.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Grondgebied :: Athene-
Ga naar: