Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 These things we have to face

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 6:16 pm

Ik had elk woord van hun ruzie gehoord. Even had ik overwogen om op te staan en me te mengen in de discussie, maar ik genoot te veel van de tweedracht die er tussen hen ontstond. Daarbij, wie was hij om haar zo te beoordelen? Ze had gelijk en ze kon het perfect aan. En natuurlijk koos ze toch voor mij. Ik grijnsde toen ze de kamer binnengelopen kwam en duwde mijzelf overeind, ervoor zorgend dat mijn lichaam weer extra tot zijn recht kwam. "Is je schoothondje weer jaloers?" Snoof ik, haar met een grijns aankijkende. Ik liet me zakken op mijn zij, waarbij ik me recht hield op mijn elleboog en onderarm
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 6:29 pm

Ik zuchtte en glimlachte toen even. ''Hij is altijd bezorgt om me geweest.'' zei ik terwijl ik naar het bed toe liep. ''Het viel me mee dat hij me gisteren gewoon weg liet gaan zonder begeleiding.'' zei ik grinnikend waarna ik op het bed klom. ''En daarbij heeft hij niks te zeggen over hoe ik mijn leven doe. Ik spendeer een avond met mijn ex-man en hij gaat gelijk over de rooie.'' zei ik en ik rolde met mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 6:39 pm

Ik lachte schaapachtig. "Tuurlijk, als hij zo graag down to buiseness wil.." Ergens herkende ik wel een stukje van mezelf in hem. Zij het reusachtig klein dan.. Ik grinnikte en liet me met mijn rug op het bed zakken terwijl ik haar bovenop me trok. Ik keek haar met een klein glimlachje aan terwijl ik haar polsen bleef vasthouden. "Oh, dus je beschouwt me al gewoon als je ex-man?" Ik wist niet of Hermes echt al weg was of niet, maar als hij dacht dat we ruzie over hem zouden maken dan was hij verkeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 9:57 pm

Ik rolde met mijn ogen toen hij benadrukte op welke manier Hermes onze vriendschap wou verdiepen. Hij liet zich weer op het bed zakken en trok mij toen over zich heen. Met een klein glimlachje op zijn gezicht keek hij me aan terwijl hij mijn polsen nog steeds vast hield. Ik glimlachte en gaf hem een tikje op zijn neus, althans dat probeerde ik. ''Je kunt zeggen wat je wil Hades maar je bent het wel.'' zei ik en ik keek hem toen kalm aan. ''Je weet zelf dat ik het graag anders had gezien.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 10:04 pm

Ze probeerde me aan te raken maar ik trok telkens mijn hoofd weg, uiteindelijk stond ik haar toch toe om een tikje tegen mijn neus aan te geven. Heel even maar. Je kunt zeggen wat je wil Hades, maar je bent het wel." Ze bekeek me kalm, mijn mond vertrok tot een nauwe streep. "Je weet zelf dat ik het graag anders had gezien." Ik negeerde haar opmerking en liet haar los aan haar polsen, waarbij ik er eerst voor zorgde dat ik ze laag hield. Zo lag ze al op me voor ik het effectief deed. "Ik heb een verbod van Zeus gekregen om nog contact met je te zoeken.." Murmelde ik, waarbij ik mijn handen in de zakken van haar broek liet glijden tot ze uiteindelijk volledig op haar achterwerk rustten. "Denk je dat Hermes het zal vertellen of zal hij zwijgen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 10:18 pm

Hij trok me zo dat ik helemaal over hem heen lag, en liet toen mijn polsen los. Ik beet op mijn lip toen hij vertelde dat hij me eigenlijk niet meer mocht zien en legde mijn hand even op zijn borst. Ik haalde langzaam mijn schouders op. ''Ik weet niet of hij het zal doen. Ligt er maar net aan hoe pissig hij is.'' zuchtte ik en ik keek hem met een schuin gezicht aan. ''Moeten we ons daar echt zorgen om maken?'' vroeg ik terwijl ik hem met een lief glimlachje aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 10:25 pm

"Ik weet niet of hij dat zal doen. Ligt er maar net aan hoe pissig hij is." Ze zuchtte en hield haar hoofd schuin. Ze zag en bleef er altijd zo mooi uitzien, en het allermooiste nog in het daglicht. Ik wreef weer een pluk haar uit haar gezicht en stopte hem achter haar oor. Misschien was het wel voor het beste dat we gescheiden waren. De onderwereld was niet goed voor haar, en ik ook niet. Ze werd opstandig van ons, werd humeurig. Wat zou je willen? Het had precies hetzelfde effect op mij. "Moeten we ons daar echt zorgen om maken?" Ik forceerde een glimlach en trachtte er verder niet meer bezorgd om te zijn. Voorzichtig rolde ik weer om. "Hij krijgt ons toch niet uit elkaar.." Ik duwde mijn lippen weer op de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 10:33 pm

Ik glimlachte toen hij mijn haar achter mijn oor plaatste. Een geforceerde glimlach lag op zijn gezicht en hij rolde me voorzichtig om. Ik glimlachte tegen zijn lippen toen hij me een kus gaf en ik legde mijn hand op zijn wang. ''Zelfs de oppergod kan ons niet van elkaar weg houden.'' zei ik met een glimlachje waarna ik hem terug kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 10:43 pm

"Zelfs de oppergod kan ons niet van elkaar weg houden." Zei ze met een grote glimlach. Haar hand krulde zich om mijn wang terwijl ze haar lippen terug op de mijne drukte. Al snel waren we weer in een innige kus verstrengeld, een kus vol passie en liefde. Ik maakte ons los van elkaar en keek haar ernstig aan, mijn blik nog niet emotieloos. "Ik hou van je." Glimlachte ik en ging weer liggen. Ik wou gewoon dat we terug getrouwd waren, ik miste de ring om mijn vinger ook. Maar ik wist dat ik dat gewoon niet vragen kon op het moment. Ergens wilde ik het wel proberen. Ik opende mijn mond, maar klapte meteen weer dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 10:47 pm

Het duurde niet lang voor we weer een innige passievolle kus deelden. Hij maakte zijn lippen los en keek me toen met een ernstige blik aan. "Ik hou van je." zei hij, en ik kon niet anders dan glimlachen. ''Ik hou ook van jou.'' zei ik toen en gaf hem een kus op zijn neus toen hij weer ging liggen. Ik keek even naar hem en ik glimlachte gelukkig. ''Wil je misschien ontbijten? Ik heb aardig honger gekregen ondertussen.'' zei ik toen met een onschuldig glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 10:53 pm

"Ik hou ook van jou." Zei ze terug. Een gevoel van geluk golfde door me heen toen ze het terug zei, gelukkig had de scheiding en de vele eeuwen dat nog niet veranderd. Ze drukte een klein kusje op mijn neus, wat ze blijkbaar al de hele tijd enorm leuk vond om te doen aangezien ze het zo vaak deed, en glimlachte ook. "Wil misschien ontbijten? Ik heb aardig honger gekregen ondertussen." Mijn gezicht viel weer op zijn gebruikelijke, monotone plooi terwijl ik ernstig knikte. "Ik ook. Heb je al wat klaargemaakt toen je wakker was of niet?" Ik duwde mezelf overeind terwijl ik wachtte tot ze opstond, anders kon ik niet recht staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 10:56 pm

Zijn gezicht viel op zijn gebruikelijke stand en hij knikte met een ernstige blik. "Ik ook. Heb je al wat klaargemaakt toen je wakker was of niet?" vroeg hij terwijl hij overeind kwam langzaam. Ik glimlachte terwijl ik van hem af klom en schudde mijn hoofd. ''Nee. Ik liep naar buiten omdat ik geluid hoorde. En daarna ben ik weer naar je terug gekomen.'' zei ik en liep toen alvast richting de deur. ''je weet toch hoe slecht ik ben in koken.'' zuchtte ik terwijl ik de deur open deed, om daar stokstijf te blijven staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 11:05 pm

Ze schudde haar hoofd terwijl ze traag opstond. Het enige wat we eigenlijk deden was genieten van elkaar, voor dat ik weg moest gaan of dat alles weer in duigen viel door een ruzie. "Nee. Ik liep naar buiten omdat ik geluid hoorde. En daarna ben ik weer naar je terug gekomen." Ik knikte. Het verbaasde me dat ik dat zelfs niet gehoord had. Het moest wel zijn dat ik echt op mijn gemak was, ik had in tijden niet meer zo rustig geslapen. Maar ik was altijd wel ontspannen geweest bij haar. "Je weet toch hoe slecht ik ben in koken?" Ik lachte even en hees mezelf ook overeind. "Daarom juist.. Ik had gehoopt dat ik het niet alweer ondergaan moest." Ik bleef even naar haar kijken. Ze was luchtig aangekleed, ik daarentegen niet. Mijn kleren lagen zelfs nog bij het bankbed. Dat dacht ik toch tenminste, ik had eigenlijk geen enkel idee meer. En ik was te lui om rond te kijken. "Ik kook wel. Als je tenminste nog eten in de koelkast zitten hebt." Ik deed het thuis altijd door de bediendes maken, maar zelf deed ik het ook wel graag. Ik was gewoon te lui, en ik wou graag op iemand anders kunnen vitten als het slecht was. Ze had ondertussen al de deur geopend. Pas toen ik niets meer hoorde keek ik op. Mijn boze uitdrukking sprak boekdelen. Zeus.. "Nee hoor, hij verraad ons niet." Sprak ik vol sarcasme.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 11:10 pm

Ik hoorde Hades tegen me praten, maar er echt op antwoorden wat ik niet in staat op dit moment. Mijn vader keek me met een mengeling van teleurstelling en woede naar me, en dat verbeterde niet toen hij Hades zag staan. "Nee hoor, hij verraad ons niet." zei Hades sarcastisch achter me en ik rolde met mijn ogen. ''We hadden het kunnen weten.'' zuchtte ik. ''Hades trek een broek aan.'' siste mijn vader en keek toen naar mij en schudde langzaam zijn hoofd. ''Het is goed dat Hermes me het verteld heeft. Een verbod heet niet voor niets een verbod.'' zei hij geirriteerd terwijl hij me aan keek..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 11:18 pm

Het bleef even stil, de spanning was te snijden maar ik hoorde het nog niet onweren. Dat wou al iets zeggen. Toch hij was boos, nog bozer toen hij mij ook zag. Hij wist het van ons beiden, maar volgens mij had hij niet verwacht dat ik er nog zou zijn. "We hadden het kunnen weten." Zuchtte Kore en ik snoof alleen maar, mijn armen voor mijn borst kruisend. "Hades trek een broek aan." Siste Zeus, meteen keek hij weer van mij naar zijn dochter. "Waarom zou ik? Je weet toch dat ik graag de nudist uit hang." Toch draaide ik me een kwartslag om, waarbij ik mijn haren over mijn ene schouder zwaaide. Al was het maar om toch niet té onbeschaamd over te komen. "Het is goed dat Hermes me het verteld heeft. Een verbod heet niet voor niets een verbod." Klonk het geïrriteerd. Kore antwoordde niet direct, dus nam ik maar het woord van ons twee. Ik kon veel beter met haar vader in discussie gaan ook, aangezien ik toch niet meteen de mond gesnoerd werd. "Wat heeft die schoothond vertelt, he? Durf je het al niet meer uit te spreken, jij van alle goden degene met het meeste verstand als het daar op aankomt?" Ik keek hem van over mijn schouder aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 11:22 pm

Zeus;
"Wat heeft die schoothond vertelt, he? Durf je het al niet meer uit te spreken, jij van alle goden degene met het meeste verstand als het daar op aankomt?" zei hij Hades minachtend en ik sloeg mijn hand over mijn gezicht. ''Alle goden aan toe het is waar?'' riep ik ongelovig en ik keek Kore aan, die haar blik op de grond gericht had. ''Ik hoopte dat hij het overdreven had, dat het een leugen zou zijn vanuit jaloezie.'' zuchtte ik en ik schudde mijn hoofd. ''Hades ik had het je verboden nog contact met haar te zoeken. Waarom heb je het alsnog gedaan?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 11:32 pm

Hij sloeg ongelovig een hand over zijn gezicht en ik snoof terwijl ik terug van hem wegkeek. "Alle goden aan toe, het is waar?!" Kore reageerde nog steeds niet. Ik daarentegen barstte in lachen uit. "Ik hoopte dat hij het overdreven had, dat het een leugen zou zijn vanuit jaloezie. Hades ik had het je verboden nog contact met haar te zoeken. Waarom heb je het alsnog gedaan?" Vroeg hij. Ik keek hem terug aan terwijl ik nog steeds dezelfde honende blik op mijn gezicht liggen had. "Simpel. Ik wou dat ze iets overbracht aan jou op de Olympus en vroeg of ik mocht blijven overnachten. Ze stemde toe en we hebben gepraat, ik merkte dat ze nog steeds overmatig gevoelens voor me heeft en ging daarin mee. Een gesprek over bedden escaleerde naar geflikflooi op haar bed en natuurlijk kwam van het ene het andere." Ik begon met het exact beschrijven van wat we hadden gedaan tijdens onze gedeelde nacht, al was het maar om hem het bloed vanonder de nagels te halen. Echter stopte ik wel op het punt waar het ronduit beschamend werd voor Kore, maar ik bleef in alle kleur mijn eigen gevoelens beschrijven. Uiteindelijk hield ik op. "Moet ik er nog een tekeningetje bij maken? Dat talent is wel niet even goed als mijn kunnen tussen de lakens." Ik griste een van de dunnere lakens van het bed af en wikkelde dat om mijn onderlichaam heen om het uiteindelijk vast te maken met een knoop die ik vaak gebruikte bij onze oudere Griekse klederdracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 11:38 pm

Kore:
Hades keek naar mijn vader, en begon al vlug met het uitleggen. "Simpel. Ik wou dat ze iets overbracht aan jou op de Olympus en vroeg of ik mocht blijven overnachten. Ze stemde toe en we hebben gepraat, ik merkte dat ze nog steeds overmatig gevoelens voor me heeft en ging daarin mee. Een gesprek over bedden escaleerde naar geflikflooi op haar bed en natuurlijk kwam van het ene het andere." Hij begon te gedetailleerd vertellen over onze avond en ik dacht even dat ik door de grond zou zakken van schaamte. Goden ik was vergeten hoe verschrikkelijk Hades kon uithangen. Ik gaf hem met een elleboog een stoot in zijn maag, en gelukkig hield hij toen op met praten. "Moet ik er nog een tekeningetje bij maken? Dat talent is wel niet even goed als mijn kunnen tussen de lakens." zei hij terwijl een laken pakte om om zich heen te draperen. Mijn vader zag er uit alsof hij wel een emmertje kon gebruiken, en even leek hij vol verbazing niks te kunnen zeggen. ''Okee. Dat is genoeg. Kore, pak je spullen je gaat mee naar de Olympus. Hades, ik meen het als ik zeg dat ik niks meer met je te maken wil hebben, en dat je uit de buurt moet blijven van Kore.'' sprak hij toen ijzig terwijl hij gebaarde dat ik vaart moest maken. Mijn mond zakte open en ik sloeg mijn armen over elkaar heen. ''Mooi niet. Omdat ik zelf heb gekozen voor wat er gebeurt is moet ik nu terug naar dat verschrikkelijke tehuis voor overgewaardeerde roddelgoden?'' zei ik en ik trok mijn wenkbrauw op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 11:47 pm

Ik had een grote stoot in mijn maag gekregen van Kore maar ik had er niet op gereageerd. Ik was wel wat erger gewend geworden na die drietand in mijn nek. Het had me daarbij ook nog een paar lelijke littekens bezorgd, die nog steeds duidelijk zichtbaar waren als je mijn haren opzij streek. "Okee. Dat is genoeg. Kore, pak je spullen je gaat mee naar de Olympus. Hades, ik meen het als ik zeg dat ik niks meer met je te maken wil hebben, en dat je uit de buurt moet blijven van Kore." Ik keek hem met een boze blik aan. Zijn walging deed me absoluut niks, het waren zijn woorden en zijn beslissingen alsof hij werkelijk alles voor het zeggen had. Kore stond er ook niet voor te springen. "Mooi niet. Omdat ik zelf heb gekozen voor wat er gebeurt is moet ik nu terug naar dat verschrikkelijke tehuis voor overgewaardeerde roddelgoden?" Meteen viel ik haar bij. "Kore gaat nergens heen." Ik liep naar haar toe en nam haar bovenarm stevig vast. "Ze is een volwassen vrouw en ze kiest zelf wel wie ze neemt en wie niet, was jij maar even verstandig.." Siste ik. "Ze duikt niet met elk wezen in bed, ze heeft geen enkel kind." Ik keek hem giftig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyzo maa 23, 2014 8:19 pm

"Kore gaat nergens heen." Viel Hades me gelijk bij. Ik hoorde voetstappen en voelde toen een stevige greep rond mijn arm. "Ze is een volwassen vrouw en ze kiest zelf wel wie ze neemt en wie niet, was jij maar even verstandig.." Siste hij. "Ze duikt niet met elk wezen in bed, ze heeft geen enkel kind." Toen ik om keek zag ik dat zijn blik gaten in de muur zou kunnen branden en ik legde mijn hand op de zijne. ''Oh ja dat zou jij heel fijn vinden he Hades! Dan kan je elke keer als het je uitkomt gezellig een bezoekje brengen aan haar als je er even zin aan hebt.'' zei mijn vader toen kwaad. Ik hoorde de donder al op de achtergrond rommelen en ik kneep mijn ogen even samen. ''Ik ga helemaal nergens heen . Ik kan voor mezelf beslissen nu.'' zei ik en ik sloeg mijn armen over elkaar heen. ''Daarbij was het belangrijk wat Hades kwam vertellen, de rest is bijzaak op dit moment.'' zei ik en ik keek toen naar Hades. ''Vertel het hem.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyzo maa 23, 2014 8:32 pm

Uit mijn ooghoeken zag ik dat Kore naar me keek, maar mijn blik bleef op Zeus gebrand. Hoe meer ik hem kon kleineren, hoe beter. "Oh ja dat zou jij heel fijn vinden he Hades! Dan kan je elke keer als het je uitkomt gezellig een bezoekje brengen aan haar als je er even zin aan hebt." Sprak hij kwaad, ik bleef hem enkel glimlachend aankijken. Zijn woorden deden me niets en ik zou ook niets laten zien. Voor het eerst barstte het onweer los. "Ik ga helemaal nergens heen. Ik kan voor mezelf beslissen nu." Sprak Kore. "Daarbij was het belangrijk wat Hades kwam vertellen, de rest is bijzaak op dit moment. Vertel het hem." Ze keek me aan. Ik trok een wenkbrauw op toen ik haar in de ogen keek en draaide me toen terug naar hem om. "Zeker? Je vader's temperament is weer hoog op het moment.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyzo maa 23, 2014 8:37 pm

Hij trok zijn wenkbrauw op toen hij zijn blik op mij kort richtte, voor hij weer naar mijn vader keek. "Zeker? Je vader's temperament is weer hoog op het moment.." zei hij en ik haalde mijn schouders op. ''Wat zou het baten? Het ergste wat hij nu kan doen is mijn huis vernielen.'' zei ik en ik keeknaar mijn vader. ''Wat vertellen? Wat is er zo belangrijk geweest dat je mijn geboden hebt genegeerd?!'' riep mijn vader pissig en ik klopt op Hades zijn hand. ''Zeg het maar.'' zei ik bemoedigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyzo maa 23, 2014 8:44 pm

Wat zou het baten? Het ergste wat hij nu kan doen is mijn huis vernielen." Sprak ze terwijl ze haar schouders op haalde. "Wat vertellen?" Vroeg Zeus pissig. "Wat is er zo belangrijk geweest dat je mijn geboden hebt genegeerd?!" Kore gaf me een bemoedigend klopje op mijn hand en spoorde me aan om het te vertellen. Ik zuchtte en besloot om maar straight to the point te zijn. "Ik heb het Orakel geraadpleegd. Mijn zoon wordt de nieuwe Oppergod. En we weten allebei wie er momenteel zwanger is.." Ik sloeg mijn armen over elkaar. "We hebben het beiden niet op dat kind, dus ik neem aan dat je snapt waar deze conversatie heen gaat.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyzo maa 23, 2014 8:47 pm

Hij zuchtte. "Ik heb het Orakel geraadpleegd. Mijn zoon wordt de nieuwe Oppergod. En we weten allebei wie er momenteel zwanger is.." zei hij waarna hij zijn armen over elkaar sloeg. "We hebben het beiden niet op dat kind, dus ik neem aan dat je snapt waar deze conversatie heen gaat.." Mijn vader leek wit weg te trekken en kneep toen zijn ogen samen. ''Waarom wil jij dat kind uit de weg ruimen? Ik dacht je wel zou stuiteren van geluk bij het idee dat ik van de troon gestoten wordt.'' zei Zeus en hij sloeg zijn armen over elkaar heen. Ik keek even van de een naar de ander en ik beet even op mijn lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Emptyzo maa 23, 2014 8:52 pm

Zeus leek wit weg te trekken, zijn huid nog bleker dan dat van een lijk. De kleur stak fel af met zijn blonde lokken en zijn hemelblauwe ogen. Hij sloeg zijn armen over elkaar terwijl hij me met een achterdochtige blik bekeek. "Waarom wil jij dat kind uit de weg ruimen? Ik dacht je wel zou stuiteren van geluk bij het idee dat ik van de troon gestoten wordt." Ik snoof, voor een oppergod was hij zeker niet slim. "Goden, je weet dondergoed wat er dan met ons gebeuren zal. We eindigen net als onze voorouders in de Tartarus. Met een beetje geluk houden ze ons heel. We zullen onze functies verliezen en eeuwige kwellingen moeten ondergaan. Ik weet niet wat jij ervan vindt, maar ik zie mezelf nog niet zo snel ontslaan worden. Dus als jij dat kind niet dood, doe ik het."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





These things we have to face - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
These things we have to face
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Face claim
» To never see the friendly face of her mother again.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Grondgebied :: Athene-
Ga naar: