Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 These things we have to face

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptyzo maa 23, 2014 9:01 pm

Zeus;
Hades snoof geirriteerd. "Goden, je weet dondergoed wat er dan met ons gebeuren zal. We eindigen net als onze voorouders in de Tartarus. Met een beetje geluk houden ze ons heel. We zullen onze functies verliezen en eeuwige kwellingen moeten ondergaan. Ik weet niet wat jij ervan vindt, maar ik zie mezelf nog niet zo snel ontslaan worden. Dus als jij dat kind niet dood, doe ik het." sprak hij en ik knikte langzaam. Ik zag zijn punt, en ergens was ik het met hem eens. ''Okee. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat dat kind niet levend geboren gaat worden?'' vroeg ik toen. Mijn blik gleed langzaam naar Kore die ik met lichte ongeloof zag kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptyzo maa 23, 2014 9:16 pm

Zeus knikte traag, maar ik zag aan zijn blik dat hij het begreep. Het enige wat ik niet kon afleiden was of hij het met me eens was, tot hij zijn mond weer opendeed. "Okee. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat dat kind niet levend geboren gaat worden?" Vroeg hij. Ik zag hem wegkijken naar Kore en deed hetzelfde. Ze zag er geschokt uit omdat we dit echt van plan waren, een kind deden. "Zorgen dat ze een miskraam krijgt, maar dat hangt ervan af hoe ver ze is ondertussen al is?" Ik wist werkelijk niets van haar zwangerschap, wat me ook dwars zat op een of andere manier. "Het beste zou zijn als ze niets wist van wat we van plan zijn. Iets dat een miskraam stimuleert en dat ze zonder veel vragen kan innemen. Drinken of eten of iets dergelijks.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptyzo maa 23, 2014 9:30 pm

Zeus.
"Zorgen dat ze een miskraam krijgt, maar dat hangt ervan af hoe ver ze is ondertussen al is?" sprak hij en ik kneep even mijn ogen dicht, nadenkend. ''Ik denk dat het nu op de helft zit ongeveer van de zwangerschap.'' zei ik. "Het beste zou zijn als ze niets wist van wat we van plan zijn. Iets dat een miskraam stimuleert en dat ze zonder veel vragen kan innemen. Drinken of eten of iets dergelijks.." Ik haalde een hand door mijn haar heen terwijl ik diep nadacht. ''Volgens mij is er wel iets van een soort drankje wat ik bij haar thee in zou kunnen stoppen.'' mompelde ik toen nadenkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptyzo maa 23, 2014 9:38 pm

Hij kneep zijn ogen dicht terwijl hij zich probeerde te concentreren. "Ik denk dat het nu op de helft zit ongeveer van de zwangerschap." Zei hij na even nadenken. Hij haalde een hand door zijn haren heen. "Volgens mij is er wel iets van een soort drankje wat ik bij haar thee in zou kunnen stoppen." Mompelde hij toen. Ik knikte en keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Ben je er zeker van Zeus, of niet? We kunnen ons niets riskeren.." Ik keek even naar Kore. "En jij zegt niets, aan niemand, oké?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptyzo maa 23, 2014 9:44 pm

Kore.
Vol ongeloof luisterde ik naar het gesprek wat ze voerde. Ik had verwacht dat ze er mee door zouden gaan, alleen gehoopt dat iemand het gezonde verstand had om het niet te doen. "Ben je er zeker van Zeus, of niet? We kunnen ons niets riskeren.." sprak Hades waarna hij naar mij keek. "En jij zegt niets, aan niemand, oké?" Ik schudde mijn hoofd en zuchtte. ''Ik blijf hier. Ik kom niet in de buurt van de Olympus.'' zuchtte ik. Toen ik naar mijn vader keek zag ik nog steeds een nadenkende blik. ''Ja. Ik weet wel een paar dingen die een miskraam kunnen veroorzaken. Geloof het of niet, ik heb daar ook ervaring mee hier en daar.'' mompelde ijn vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptyzo maa 23, 2014 9:47 pm

"Ik blijf hier. Ik kom niet in de buurt van de Olympus." Zei Kore kort. Ik focuste mijn aandacht terug op haar vader, die uiteindelijk na een korte stilte toch vastbesloten knikte. "Ja. Ik weet wel een paar dingen die een miskraam kunnen veroorzaken. Geloof het of niet, ik heb daar ook ervaring mee hier en daar." Ik kon mijn lach niet inhouden toen ik langs hem heen liep door de deuropening. "Echt? Welke gevallen dan?" Ik liep door naar de keuken om in de koelkast te kijken wat ik zou kunnen maken als ontbijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptyzo maa 23, 2014 9:54 pm

Hades gniffelde en liep toen langs hem heen richting de keuken. "Echt? Welke gevallen dan?" zei hij en ik zuchtte. Ik liep achter hem aan en zag dat hij de koelkast inspecteerde. ''Een paar vrouwen die zwanger waren geraakt wat me geen slim plan leek.'' zei hij en haalde toen zijn schouders op. Ik schudde mijn hoofd terwijl ik mijn vader aan keek. ''Wat? Hera kwader maken dan ze al was, leek me niet slim. Dus dan maar een kind minder. Wordt de wereld niet minder om.'' zei hij onschuldig en ik rolde met mijn ogen. ''Is er nog iets van eten Hades? Ik begin aardig te rammelen nu.'' zei ik terwijl ik langs mijn vader heen liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptyzo maa 23, 2014 10:05 pm

"Een paar vrouwen die zwanger waren geraakt wat me geen slim plan leek." Ik lachte droog terwijl ik een paar stukken fruit uit de koelkast nam. Ik keek even op om te zien dat Kore hem beschuldigend aankeek. "Wat?" Sprak haar vader opnieuw. "Hera kwader maken dan ze al was, leek me niet slim. Dus dan maar een kind minder. Wordt de wereld niet minder." Ik snoof en nam een plankje om het fruit snel in stukjes te snijden. "Is er nog iets van eten Hades? Ik begin aardig te rammelen nu." Vroeg Kore. Ik keek op terwijl ik doorging met snijden. "Je weet niet eens wat er in je eigen keuken zit? Fruit al zeker.. Heb je muesli of yoghurt?" Ik had maar vluchtig de inhoud van de koelkast bekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptyzo maa 23, 2014 10:32 pm

Hades stond ondertussen te snijden in de keuken en ik keek er met een glimlach naar. "Je weet niet eens wat er in je eigen keuken zit? Fruit al zeker.. Heb je muesli of yoghurt?" vroeg hij waarbij hij vluchtig over zijn schouder naar mij keek. ''Hermes heeft de laatste boodschappen gedaan als het goed is als bedankje voor het blijven logeren hier.'' mompelde ik waarna ik naar de koelkast liep. Ik nam even een kijkje en pakte toen yoghurt. ''Yoghurt is er.'' zei ik waarbij ik het pak eruit haalde. Opeens kuchte mijn vader die ons aankeek. ''Het is heel schattig dat dit zo gebeurd nu. Maar dat maakt nog niet dat ik goedkeur wat er gebeurd is.'' zei hij en ik rolde met mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptyzo maa 23, 2014 11:09 pm

Ik bromde binnensmonds toen ze dat stuk stront zijn naam noemde. "Goden, zwijg me toch over hem." Fluisterde ik waarschuwend, waarbij ik er wel zeker van was dat zij de enige was die me kon verstaan. Ik nam het pak van haar over en zocht even naar een glazen kom voor ik verder ging met fruit snijden. "En muesli?" Vroeg ik. Het was altijd een leuke toevoeging, misschien niet de beste combinatie maar ikzelf at werkelijk alles bij elkaar wat ik maar lekker vond. Kort keek ik Zeus terug aan. "Wat, schattig dat ik wat klaarmaak?" Ik deed me extra dom voor terwijl ik met mijn mes naar het eten gebaarde. "Kore heeft je toestemming niet nodig, en ik al zeker niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptyzo maa 23, 2014 11:21 pm

"Goden, zwijg me toch over hem." waarschuwde hij me fluisterend en ik rolde met mijn ogen. Hij rommelde even in wat kastjes om een kom te pakken. "En muesli?" vroeg hij toen en ik opende een kastje om te zoeken naar de muesli. ''Ja dat ook.'' zei ik en ik pakte het. "Wat, schattig dat ik wat klaarmaak?" reageerde Hades toen op mijn vader. "Kore heeft je toestemming niet nodig, en ik al zeker niet." Ik gaf de muesli aan Hades en leunde tegen het aanrecht. ''Oh ik weet wel dat je geen toestemming nodig hebt, maar een verbod blijft een verbod, en daar moet naar geluisterd worden.'' zei Zeus en hij sloeg zijn armen over elkaar heen. ''want wie zegt mij dat dit weer niet in een enorme ruzie en tranen gaat eindigen?'' zei hij en hij keek ons streng aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptyzo maa 23, 2014 11:29 pm

Ik nam de muesli van haar aan toen ze het gevonden had en zette het voor me op het aanrecht neer. Ze kwam naast me staan en leunde tegen de kasten. Ik kon enkel ongelovig even snuiven toen hij alweer de les probeerde te spellen. "Oppergod of niet, je kan niet alles commanderen. Ik ben ouder als jou, weet je nog? Ik weet wel wanneer iets ongezonds wordt. Daarbij kan je maar beter bij Aphrodite klagen, ik durf te wedden dat ze er weer voor iets tussen zit. We zijn nog steeds haar favoriete koppel.. Bedank haar even van me, wil je. Zeg dat ik d'r nog een cadeautje zal sturen omdat ze blijkbaar geholpen heeft." Ik opende de yoghurt verpakking en nam een lepel om ze in de kom te scheppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptyzo maa 23, 2014 11:47 pm

Zeus:
Ik schudde mijn hoofd langzaam en zuchtte."nou doe wat je wil doen dan. Ik hoor vanzelf wel als het weer fout loopt." Zuchtte ik waarna ik de deur uit liep om te vertrekken

Kore:
Ik trok mijn wenkbrauw op en schudde mijn hoofd nu. "Nou. Dat ging makkelijker dan verwacht." Zei ik terwijl ik hades aan keek. "Interessant." Mompelde ik toen waarna ik een kus op hades zijn wang duwde
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptyzo maa 23, 2014 11:57 pm

Ik snoof geamuseerd toen hij het zonder veel doen en laten maar zo liet en vertrok. Kore was al even verbaasd, zei was ditmaal degene die de woorden uitsprak. Ik grinnikte. "Ja.. Eens zien wat er van dat verbod over zal blijven." Ik gaf haar een kus en voegde toen het fruit bij de yoghurt om daarna te beginnen mengen. "Onnozelaar toch, alsod ik naar hem luister." Bromde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptydi maa 25, 2014 10:22 pm

Hij grinnikte, een fijn geluid als het van hem afkomstig was. Ik kon het nooit zat worden. ''Ja.. Eens zien wat er van dat verbod over zal blijven." zei hij waarna hij me een kus gaf en het fruit met de yoghurt begon te mengen. "Onnozelaar toch, alsof ik naar hem luister." bromde hij toen en ik glimlachte. ''We zullen wel zien wat de tijd ons brengt niet waar?'' zei ik met een glimlach waarna ik weer tegen het aanrecht aan leunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptydi maa 25, 2014 10:28 pm

Ze kwam weer naast me tegen het aanrecht leunen terwijl ik de muesli bij de rest van het ontbijt voegde en weer begon te mengen. Het was weer een verandering. In de onderwereld hing er amper fruit, ofwel waren het er die ik niet aan haar kon geven. Maar op aarde en op de Olympus waren er genoeg, en dan at ik er wel veel van. Ik knikte en dwong mezelf om kort te glimlachen, maar ik keek haar niet aan. "Ja, daarover.." Ik zuchtte even. "Ik weet niet wanneer we elkaar nog eens zien kunnen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptydi maa 25, 2014 10:31 pm

Hij knikte, maar keek me niet aan zoals ik verwacht had. "Ja, daarover.." Hij zuchtte en ik trok een wenkbrauw langzaam op. "Ik weet niet wanneer we elkaar nog eens zien kunnen." Ik knikte en glimlachte enkel terwijl ik twee kleinere schaaltjes pakte om het ontbijt in te verdelen en een stel lepels. ''Om eerlijk te zijn Hades, ben ik niet verbaasd.'' zei ik terwijl ik hem rustig aan keek. ''Ik had niet verwacht je uberhaupt nog ooit te zien. Het was leuk, maar ik denk dat we allebei weten dat hoe langer we bij elkaar zijn hoe vervelender het wordt tussen ons.'' sprak ik kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptydi maa 25, 2014 10:35 pm

Ik nam rustig de schaaltjes over die ze had genomen en schepte met de lepels een gezonde portie voor ieder van ons op. Ze bleef kalm, wat mij verbaasde, aangezien ik me zelf niet echt zo voelde. "Wat bedoel je?" Vroeg ik, oprecht verward. Ik had geen flauw idee waarover ze het had of op wat ze wees. We hadden wat strubbelingen, maar wat was er zo verkeerd aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptydi maa 25, 2014 10:49 pm

Ik keek hem kalm aan terwijl ik een van de schaaltjes van hem overnam. ''Ik bedoel dat ik niet verwacht had toen ik je gisteravond hier liet slapen dat het gelijk weer zoals vroeger zou zijn. Dat we bij elkaar zouden komen. Dat gebeurt niet over een nacht.'' zei ik rustig terwijl ik aan tafel ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptydi maa 25, 2014 10:54 pm

Ik nam mijn eigen bord op en bleef er nog mee in mijn handen staan terwijl ik naar haar luisterde. Ergens begreep ik haar, maar ik vond het nog steedq nergens op slaan. Ik volgde met mijn ogen hoe ze zich aan de tafel neerzette. "Dus, dit was voor jou gewoon een one night stand. Of niet soms?" Ik zette het bord voor me op de tafel neer en vouwde mijn armen voor mijn borst terwijl ik haar bleef aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptydi maa 25, 2014 10:56 pm

Ik zuchtte toen hij het zo opvatte. ''Nee Hades zo was het niet voor mij.'' zei ik kalm terwijl ik een hap nam van mijn eten. ''Het is gewoon dat ik mezelf beloofd heb er niet te veel verwachtingen aan vast te maken. Want jij bent degene die straks weer weg is en ik dan degene die depressief hier zit.'' zei ik terwijl ik hem recht in zijn ogen aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptydi maa 25, 2014 11:01 pm

Ik ging rustig voor haar zitten op de stoel terwijl ik trachtte te kalmeren, maar het lukte nog niet meteen. "Nee, maar wat ben je dan van plan om te doen hier? Je gaat uit, flirt met andere mannen, maar je hart ligt wel bij mij. Of ben ik daar verkeerd in?" Ik keek haar met mijn ijsblauwe ogen aan. "Kom je eigenlijk ooit nog terug naar de Onderwereld?" Ik prutste aan mijn vinger om de ring uit te doen voor ik at maar zag toen dat hij daar inderdaad niet meer zat. Mijn mond vertrok in een nerveuze streep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptydi maa 25, 2014 11:12 pm

Ik zuchtte en keek even naar mijn schaal met muesli. ''Ik weet niet of ik terug kom naar de Onderwereld. Ik voel me nooit op mijn gemak daar en ik ben ongeveer de hele tijd alleen.'' zei ik waarna ik maar een beetje met mijn ontbijt begon te spelen. ''En zolang ik hier ben ga ik inderdaad uit, sparen voor een beter huisje.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptydi maa 25, 2014 11:16 pm

Ik roerde nog even met de lepel in mijn bord, om uiteindelijk toch een grote hap naar binnen te werken. Ik staarde naar de tafel en was ook niet van zin om op te kijken naar haar, dat was wel duidelijk. "Waarvoor ben ik dan nog goed? Als je hier een huis wou had je dat kunnen zeggen. Ik ben rijk genoeg.. Wil je me dan niet meer zien?" Ik keek haar mer vlakke blik aan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Emptydi maa 25, 2014 11:21 pm

Ik zuchtte weer en steunde met mijn hoofd op mijn ene hand. ''Zo bedoel ik het helemaal niet Hades. Je weet toch dat ik van je hou alleen de laatste keer dat we samen waren zei je me dat het een spel was, of misschien ook niet. Kan ik niet beter aan jou vragen waar ik goed voor ben?'' zei ik toen lichtelijk geirriteerd. Ik haalde een lok uit mijn gezicht en keek hem aan. ''Dit huis hier, is omdat ik iets zelf voor elkaar wil krijgen. Niet omdat papa of mama of een andere god zich erin mengt en het voor me doet.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





These things we have to face - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
These things we have to face
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Face claim
» To never see the friendly face of her mother again.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Grondgebied :: Athene-
Ga naar: