Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 These things we have to face

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyvr maa 21, 2014 6:09 pm

Ik grinnikte eventjes kort, maar dat werd al gestomd door zijn kus. Zijn hand gleed weer over mijn lichaam en nieuwschierig naar wat hij van plan was kuste ik hem terug. Ik wist dat hij ergens hier ontzettend lang van gedroomd had, en stiekem had ik hetzelfde gevoelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyvr maa 21, 2014 6:17 pm

Voorzichtig tastte ik haar lichaam af, voorzichtig verkende ik hoever ik gaan kon. Het was nog steeds enorm eigenaardig dat de vete tussen ons was verdwenen, maar ik was te opgewonden om nu achterdochtig te zijn. Ik liet mijn hand tussen haar benen glijden, maar bedacht me toen dat ik hier de leiding in wou hebben. Ik nam haar vast en duwde haar met haar rug tegen de matras. "Nu.. Mijn manier, of jouw manier?" Vroeg ik, zonder mezelf te veroeren
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 11:33 am

Zijn hand gleed tussen mijn benen, maar plotseling hield hij op. In een seconde had hij me beet genomen en om gedraaid zodat ik met mijn rug tegen het matras lag. "Nu.. Mijn manier, of jouw manier?" vroeg hij. Hij bewoog geen vinger terwijl hij me doordringend aan keek en ik trok even mijn wenkbrauw op. ''Wat is het verschil?'' vroeg ik terwijl ik hem rustig aan keek. Ik liet mijn vinger weer over zijn borst glijden en keek hem onschuldig aan. ''Ik ben wel benieuwd naar jou manier.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 12:22 pm

Ze was zo tenger en onschuldig, het was bijna zo dat ik bang was om haar pijn te doen. Maar dat zou nietmeer gebeuren, ik had haar een keer hard geslaan tijdens een ruzie, met kwade intenties, en dat zou ik nooit meer doen. Toch bleef het afhangen van mijn boosheid en dat was gewoon ronduit gevaarlijk. "Het verschil?" Vroeg ik haar, mezelf ietwat laten zakkend om mijn gezicht dichter bij het hare te houden. Laten we het simpel zeggen.. Hard of zacht.." Ik grinnikte stil en duwde mijn lippen dwingender op de hare, opende mijn mond en wachtte even of ze erin verder zou gaan. Mijn ene hand gleed langs haar lichaam, de andere gebruikte ik om me overeind te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 1:38 pm

Hij liet zich voorzichtig wat meer op mij zakken en hield zijn gezicht dichterbij de mijne. Hij grinnikte stilletjes en duwde toen zijn lippen dwingend op de mijne voordat ik ook maar iets kon zeggen. Hij opende zijn mond en gewillig beantwoordde ik zijn zoen. Mijn armen legde ik rond zijn hals terwijl ik hem strakker tegen me aan trok. Dit was iets waar we beiden ontzettend lang naar toe hadden geleefd, en niks zou ons dit keer storen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 1:48 pm

Ik voelde de temperatuur in mijn lichaam met de seconde stijgen. Ik wist wat het betekende, het was een natuurlijke reactie van mijn lichaam. Zelf vroeg ik me af hoe ver ik kon gaan, wat ze allemaal al wist. Ik wist niet wat ze leuk vond, en al zeker niet wat niet. Het was een kwestie van proberen, waarbij ik de juiste snaren moest raken. Ik kwam dichter tegen haar aan te liggen toen ze me naar zich toe trok. Ik maakte mijn lippen van de hare los zodat ik haar huid kon kussen. Zoals gewoonlijk werkte ik mezelf een weg naar beneden langs haar nek. Het was hetgene wat ik het liefste deed bij haar, en haar sleutelbeenderen waren mijn favoriete plekjes. Ik glimlachte tegen haar aan terwijl ik met mijn vingers door haar haren streek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 2:07 pm

Alsof we nooit van elkaar weg waren geweest, alsof we nooit ruzie hadden gemaakt. Alsof we nog steeds geliefden waren die niks anders wouden dan bij elkaar zijn. Zo voelde het vanavond. Zoals vanouds maakte hij zich een weg langs mijn hals langzaam naar beneden met vlinderzachte kussen die hij overal op mijn lichaam plaatste. Genietend sloot ik mijn ogen terwijl ik met mijn nagels zachtjes over zijn rug heen gleed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 2:14 pm

Ik rilde toen haar nagels langs mij rug gleden, écht rillen. Meteen verschenen er kleine bultjes op mijn huid, kippenvel zoals ze dat noemden, en ze waren niet van plan te verdwijnen. Het was eeuwen geleden sinds ik ze had gehad, de laatste keer was toen Zeus onze vader versloeg en toetakelde tot op het randje van de dood voor een titaan. Het was vreselijk geweest en ik had het met mijn eigen ogen moeten zien. Ik wou er niet aan denken en onderdrukte daarvoor de gedachtes. Het was een knop die ik omdraaide in mijn hoofd, zonder denken handelde ik. Ik duwde mijn handen onder haar rug om bij de sluiting van haar bh te komen, bleef haar zo intens mogelijk kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 2:23 pm

Toen ik mijn ogen even opendeed zag ik dat hij het kippenvel op zijn armen had staan. Ik glimlachte toen ik zijn handen hebberig onder mijn rug voelde glijden, opzoek naar het sluitinkje van mijn bh. Zijn kussen waren intens, als het kon intenser dan de laatste die we hadden gedeeld op soortgelijke avonden. Ik glimlachte tegen zijn lippen en duwde hem iets omhoog. ''De sluiting zit niet aan de achterkant.'' zei ik terwijl ik hem met een verleidelijke blik aan keek. Ik leidde zijn hand naar het sluitinkje tussen mijn borsten, waarna ik hem een kus in zijn nek gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 2:31 pm

Ik keek verbaasd op naar haar toen ze dat zei. Ik moest bekennen dat ik best opgelucht was toen in de sluiting aan de voorkant zitten zag, ook al wist ik niet eens dat zoiets bestond. Ik was al blij dat het geen sportbh was zonder sluiting, die dingen waren een ramp. Ze legde mijn handen op de sluiting tussen haar borsten. Ik grijnsde en klikte het open, om ze vervolgens in mijn handen te houden. Ik boog me voorover om mijn weg te vervolledigen vanaf haar sleutelbeenderen terwijl ik mezelf terug dichter tegen haar aan trok. Het maakte me niet uit dat we niet getrouwd waren, ze hield nog van me.. Al was het maar voor een nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 2:42 pm

Hij klikte mijn bh met een grijns op zijn gezicht open, om daarna zich over mijn borsten te ontfermen. Weer kwam hij dichter bij me liggen, kuste me verder vanaf mijn sleutelbeenderen steeds verder naar beneden. Ik liet mijn handen over zijn rug glijden, over zijn borst, genietend van zijn aanrakingen. Ik voelde het in mijn lichaam branden, branden van verlangen. Dit zou een avond worden die niet snel vergeten zou raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 2:50 pm

Ik werd helemaal gek van haar aanrakingen, die nochtans niet zo spectaculair waren. Het lag allemaal aan de persoon die het deed, ze maakte me wild. Ik maakte mijn lippen los en duwde mezelf rechter nadat ik haar handen had vast genomen. Met mijn benen aan elk een kant van haar lichaam hing ik boven haar. Ik leunde naar achter, tot net niet zittend op haar en duwde haar armen boven haar hoofd. Ik keek naar haar, nam haar vormen nogmaals in me op. "Oh wat een beeld.." Murmelde ik terwijl ik mijn tanden even in mijn onderlip begroef. Ik glimlachte en duwde de midden en wijsvingers van allebei mijn handen onder de rand van haar slipje. "Kan het nog mooier worden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 2:57 pm

Hij was langzaam overeind gekomen en keek me aan. Hij had mijn handen boven mijn hoofd gelegd en staarde voor een moment met een gelukzalige blik naar me. Ik was vaak bekeken door mannen, niet altijd in gelijksoorte situaties, maar geen enkele man had de blik die Hades had. Geen enkele man maakte bij me los wat Hades wel kon. Zijn handen gleden naar mijn slipje, en ik glimlachte bemoedigend naar hem. Ik legde mijn handen op zijn armen terwijl ik afwachtte naar of hij het door zou zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 3:10 pm

Ik grijnsde triomfantelijk toen ik de stof naar beneden trok. Geen enkele keer was ik zo ver gekomen, geen enkele keer was het me gelukt om dit voor mekaar te krijgen. Ik was al tevreden met dit beeld alleen, maar nu kon ik toch niet stoppen? Ik duwde mijn lippen op haar onderbuik terwijl ik wachtte of ze zelf verder nog iets zou doen. Ik moest ervoor zorgen dat ze zich niet al te ongemakkelijk voelde, wat best lastig was. Mijn manier was niet bepaald van toepassing geweest, tenminste als ik het goed had dat ze nog steeds maagd was. Ik zuchtte tegen haar huid aan, probeerde iets lager te kussen. "Heb je geen voorkeur voor iets?" Vroeg ik haar zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 3:28 pm

Een glimp van triomf was te lezen op zijn gezicht, en hij trok voorzichtig het stukje stof naar beneden. Zijn lippen gleden zachtjes over mijn onderbuik, lieten een zucht klinken voordat hij voorzichtig probeerde lager te gaan. Ik werkte mezelf ietsjes omhoog en keek hem met een glimlach aan. ''hades. Ontspan. Je kunt me niet zomaar breken.'' zei ik terwijl ik met mijn langs zijn gezicht gleed. Ik bracht zijn hoofd dichter bij die van mij zodat ik hem kon kussen. ''Oke?'' zei ik toen waarna ik hem een kus op zijn neus gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 3:48 pm

Ik grinnikte lieflijk en knikte. "Natuurlijk, natuurlijk.." Het leek me niet meer nodig om nog iets te zeggen, dus bekommerde ik me weer om waar ik mee bezig was. Zelf deinsde ik er zeker niet voor terug en ik wist wel dat ze het ook wou. Ik liet haar de rest van mijn kleren uittrekken alvorens we verder gingen. Ik streek haar haren uit haar gezicht en krulde ze om mijn vingers. Een gelukzalig gevoel ging door mijn lichaam heen terwijl ik haar kuste, een gevoel dat kwam omdat we elkaar toch niet verloren waren. Desondanks alle ruzies hielden we nog van elkaar en we zouden bij elkaar blijven. Ik verstrengelde mijn vingers met de hare. Ze was mijn alles en dat zou ze altijd blijven. Er was geen nood voor woorden of zinnen. De stilte was genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 4:16 pm

Ik lag half over hem heen, en we namen allebei even de rust om fatsoenlijk op adem te komen. Onze warme lichamen plakte en ik streelde langzaam zijn borst. Wat net was gebeurd was een van de meest intense dingen die ik in tijden mee gemaakt had. Een gelukzalige glimlach lag op mijn gezicht en ik sloot even mijn ogen. Ik wou wel iets zeggen, maar de woorden waren ver te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 4:24 pm

Mijn glimlach trilde even toen ik haar aankeek. Nooit had ik durven dromen dat de avond op zoiets geweldigs zou uitdraaien. We hadden elkaar gewoon gemist. Ik had me onze eerste keer enorm anders voorgesteld, maar teleurgesteld was ik zeker niet. Ik zweette er zelfs van, en ik was verbaasd over werkelijk alles. Met een grijns bekeek ik haar en streek haar haren naar achteren, om vervolgens mijn vingers over haar rug te lagen glijden. "Blij?" Ik nam het dekbed even vast om een stuk van onze lichamen te bedekken, aangezien het wel frisser begon te worden nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 4:30 pm

Zijn aanraking liet nog steeds een tintelend gevoel in mijn hele lichaam achter toen hij mijn haren op zijn plek schoof. Ik knikte en keek met een glimlach naar hem op. "Dit was alles behalve teleurstellend." Glimlachte ik terwijl ik een kusje op zijn lippen gaf. "Ik denk dat vandaag de perfecte timing was." Mompelde ik en ik trok de deken nog iets hoger op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 4:36 pm

Ik sloot mijn ogen met een glimlach toen onze lippen weer herenigd waren. Het was gewoon allemaal geweldig tussen ons, gewoon werkelijk alles. Ik liet haar het deken optrekken en nam haar toen vast om ons van plaatsen te verwisselen: zij onder mij en ik terug bovenop haar. Er verscheen een grote frons op mijn gezicht, de serieuze uitdrukking had ergens zelfs iets weg van woede. "Zeg nog eens dat ik geen gevoelens toon.." Siste ik, waarna ik haar ruw kuste voor ik mijn glimlach weer terug kreeg. Ik liet me naast haar terug op mijn zij vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 4:55 pm

Hij draaide ons plotseling om waardoor hij boven op mij lag weer. Opeens betrok zijn gezicht, de vrolijke glimlach had plaats gemaakt voor een serieuze frons. Een vlaag van bezorgdheid spoelde over me heen toen ik zijn woorden hoorde. Ruw kuste hij me, en ik voelde zijn lippen weer terug vormen naar een glimlach. Ik glimlachte en speelde even met een haar die verdwaald op zijn gezicht leek te liggen toen hij zich weer naast me had laten vallen. ''Mmh ik heb denk ik aardig wat gevoelens van je gevoeld nu.'' zei ik met een klein grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 5:01 pm

"Hmm," murmelde ik ten antwoord op haar opmerking. Ik vond het nog steeds niet al te aangenaam om me te uiten, maar als het op deze manier was.. Dan, waarom niet? Ik nestelde me tegen haar lichaam aan, duwde mijn borst tegen de hare. Opnieuw drukte ik een korte kus onder haar oor. "Wen er maar niet aan." Fluisterde ik, niet onvriendelijk. Ik legde mijn arm om haar middel heen en drukte haar tegen me aan nadat ik mijn ogen sloot. Haar warme huid tegen de mijne was het enige waar ik voor leefde op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 5:32 pm

Ik glimlacht enkel toen hij naast me zich neer legde en zijn armen om me heen sloeg. "Ik geniet er nu gewoon van." Zei ik tevreden waarna ik een kus op zijn wang duwde. Ik gaf hem een knuffel en legde me comfortabel tegen hem aan. Slaperig sloot ik mijn ogen, en het duurde niet lang voor ik in slaap viel.

Mijn ogen schoten open toen ik een geluid hoorde. Hades lag nog vredig te slapen en geschrokken kwam ik overeind. Ik bedekte me vlug met wat kleding om daarna de woonkamer in te lopen. "Sorry kore ik wou je niet wakker maken, ik kwam ontbijt maken." Fluisterde hermes en ik schudde mijn hoofd. Hij keek van het bankbed naar mij en grijnsde toen. "je hebt bezoek." Grijnsde hij. "Wie is de mysterieuze man? Wie mag een nacht met jou in bed besteden?" Vroeg hij toen grijnzend en ik schudde paniekerig mijn hoofd. "Hermes je moet hem met rust laten. Hij slaapt nog okee?" Zei ik terwijl ik met mijn rug naar de slaapkamer toe liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 5:47 pm

Het duurde niet lang voor ze in slaap viel. Ik daarentegen lag toch nog even wakker. Het enige wat ik had kunnen doen was eraan denken. Uiteindelijk luisterde ik enkel nog naar haar ademhaling, toen viel ik ook in slaap.

Ik werd wakker na een beetje lawaai gehoord te hebben in de keuken. Het was niet luid maar ik hoorde het wel. Ze lag bovendien niet meer naast me en ik hoorde haar nog met iemand praten ook. Ik vond het jammer, want ik had haar nog zo graag willen wakker maken ook. Even knipperde ik met mijn ogen. Ik rekte me uit. "Seph, wie is er zo belangrijk dat je me alleen laat wakker worden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Emptyza maa 22, 2014 5:53 pm

Plots klonk Hades zijn stem uit mijn slaapkamer en Hermes zijn gezicht betrok gelijk. ''Hades?'' siste hij en zijn gezicht vertrok gelijk naar onweerstad. ''Wat doet die creep in je bed?'' siste hij en ik schudde mijn hoofd. ''Hermes het is niet wat je denkt.'' zei ik zachtjes terwijl ik hem bij zijn boven arm vast nam. ''Dus hij heeft niet de nacht gespendeerd in je bed?'' zei hij kwaad en ik fronsde mijn wenkbrauwen. ''Wat maakt jou het eigenlijk uit wie er in mij bed slaapt? Het is niet alsof jij elk weekend een ander bed gebruikt.'' zei ik toen en ik sloeg mijn armen over elkaar heen. ''Kore die man heeft je alleen maar gebruikt. Hierna zal hij toch alleen maar rot tegen je gaan doen en had je gewenst dat je nooit met hem in bed gedoken was, want dat is er gebeurd toch?'' zei hij berispend en ik keek van hem weg. ''Ik denk dat je beter kan gaan Hermes.'' zei ik terwijl ik me van hem weg draaide. ''Kore..'' zei hij met berouw in zijn stem. ''Dag Hermes.'' zei ik toen resoluut en trok de slaapkamerdeur achter me dicht. Met een zucht keek ik Hades aan. Zijn laatste woorden staken wel. Het was niet dat ik er nooit aan gedacht had gisteravond, maar ik had er toen maling aan gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





These things we have to face - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
These things we have to face
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Face claim
» To never see the friendly face of her mother again.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Grondgebied :: Athene-
Ga naar: