Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 These things we have to face

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 9:47 pm

"Hmmm. Als ik dan een beter bed krijg mag je er mee doen wat je wil." Mompelde ze. Ik knikte en glimlachte. Ik had het niet voor niets voorgesteld. Ik staarde naar het plafond, de verf was hier en daar aan het schilferen. Ze leefde echt in een slechte woonst.. Ik schrok op uit mijn gedachten toen ik haar aanraking voelde aan mijn been. Het was kort, maar ik voelde haar greep nog duidelijk toen ze al losgelaten had. Ik keek naar haar, om te zien wat ze ging doen en glimlachte naar haar. "Losse handjes?" Vroeg ik plagend. Pas nu merkte ik dat ik geen kroon aan had en dat ik daarom steeds mijn haar uit mijn gezicht wrijven moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 9:52 pm


Met een glimlach keek hij naar me op. "Losse handjes?" vroeg hij op plagende toon en ik grinnikte eventjes. ''Met een paar glazen drank op krijgt iedereen daar toch last van.'' antwoordde ik hem onschuldig. Ik zuchtte even en keek hem toen kort met een verleidelijke glimlach aan. Ik haalde mijn hand door mijn haren heen, niet goed wetend wat ik nu moest gaan doen. Hij lag op mijn bed, dus gaan slapen ging niet. En ik wist ook niet of ik de slaap snel zou gaan vatten vanavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 10:07 pm

"Met een paar glazen drank op krijgt iedereen daar toch last van." Ik grinnikte. Het was logisch, ik had wel al gemerkt dat ze nogal giechelig was vanavond. Ze keek me telkens weer aan met die verleidelijke blik van haar. Rustig hief ik mijn lange haren op boven mijn hoofd voor een beetje verkoeling. Ik zag haar nogal aarzelend staan kijken. Ik trachtte er iets achter te vinden, maar besefte toen dat ik waarschijnlijk gewoon in de weg lag. Meteen duwde ik mezelf overeind, tot ik voor haar stond. "Ben ik je plannen aan het dwarsbomen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 10:13 pm


Hij keek me bedenkelijk aan terwijl hij zijn haren boven zijn hoofd hield. Plotseling kwam hij vlug overeind zodat hij vlak voor mijn neus stond. "Ben ik je plannen aan het dwarsbomen?" vroeg hij toen en ik glimlachte. ''Een klein beetje.'' zei ik en ik glimlachte naar hem. ''Ik dacht, aangezien ik toch thuis ben en jij hier slaapt ga ik niet meer terug naar de club. Het was toch niet leuk meer, en dan kon ik uitrusten voor de trip van morgen.'' zei ik met een glimlach en ik speelde even met mijn haar. ''Het is niet dat er nu nog echt iets te doen is..'' mompelde ik en ik keek naar hem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 10:19 pm

Ze gunde me een klein glimlachje. "Een klein beetje. Ik dacht, aangezien ik toch thuis ben en jij hier slaapt ga ik niet meer terug naar de club. Het was toch niet leuk meer, en dan kon ik uitrusten voor de trip van morgen." Gaf ze me ten antwoord. Ze draaide een van haar weelderige, koperen lokken rond haar vingers. "Het is niet dat er nu nog echt iets te doen is." Ze begon te mompelen. Ik snoof geamuseerd en liet me terug op de bedrand zakken, waarbij ik haar recht in de ogen aan bleef kijken en tegelijk nog een goed zicht had ook. "Hoe bedoel je.. the point of no return?" Grijnsde ik breed. Natuurlijk was ik niet van plan om te slapen. Ik liet mijn blik tergend traag glijden naar de zoom van haar short en haar lange, dunne benen, waarbij ik de rest van haar lichaam ook goed in me opnam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 10:25 pm


Een geamuseerde glimlach lag op zijn gezicht en hij snoof. Hij ging weer terug op de rand van het bed zitten en keek me recht in mijn ogen aan. "Hoe bedoel je.. the point of no return?" vroeg hij met een enorm brede grijns. Langzaam gleed zijn blik over mijn lichaam heen en ik glimlachte enkel. Ik was even aan het afwegen wat voor actie nu zou ondernemen. ''Moet ik de moeite nemen om een pyama aan te trekken vanavond?'' vroeg ik toen en trok lichtelijk uitdagend mijn wenkbrauw op. Ik legde mijn haar weer over mijn schouder en glimlachte speels naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 10:30 pm

Ik bestudeerde haar lichaam aandachtig. "Moet ik de moeite nemen om een pyjama aan te trekken vanavond?" Vroeg ze toen plots, toen ik terug opkeek zag ik hoe uitdagend haar blik was. Ze trok een wenkbrauw op en zwiepte haar lange haren weer over haar schouders op dezelfde manier als voorheen. "Wel, je kent me." Ik liet me terug onderuit zakken om mezelf nog omhoog te houden met mijn ellebogen. "Ik hou wel van bloot." Ze keek met een speelse glimlach naar me en ik liet mijn hand over mijn buik wrijven, langzaam gleden mijn vingertoppen langs mijn spieren naar mijn onderbuik. "Wat insinueer je misschien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 10:34 pm

"Wel, je kent me." zei hij met een grijnsje. Weer zakte hij onderuit op het bed om zich overeind te houden met zijn ellebogen. "Ik hou wel van bloot." Langzaam gleed zijn hand over zijn buik om zijn spieren te benadrukken, en ik glimlachte. "Wat insinueer je misschien?" vroeg hij toen en ik deed net alsof ik na moest denken. ''Ik dacht, misschien hoef je de nacht niet te spenderen op dat goedkope bankbed.'' zei ik terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd trok. ''Als je lief voor me bent laat ik je misschien wel in mijn bed slapen.'' zei ik toen met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 10:45 pm

"Als ik lief voor jou ben?" Ik begon te lachen terwijl ik keek naar haar perfect gevormde lichaam. Meteen kwamen de gevoelens weer bovendrijven, het verlangen om haar lichaam tegen het mijne gedrukt te voelen. Elk plekje van haar huid te mogen voelen. Ik beet kort op mijn lip terwijl ik niet eens de moeite deed om me op haar gezicht te focussen. "Ja, daar zou ik wel mee kunnen leven." Mijn weerwoord stierf af in een murmelende toestemming. Ik maakte mijn wensen maar al te duidelijk misschien werd de nee die ik al had een ja. "Moet ik opschuiven?" Mijn blik was nog steeds niet echt op haar gefocust.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 10:50 pm

Ik grinnikte toen ik merkte dat ik nog steeds hetzelfde effect op hem had. Zijn focus was totaal verdwenen, en had zich nu op een ander deel van mijn lichaam gevestigd. Hij leek zich te willen verdedigen, maar was nu al te afgeleid om daar de juiste energie in te steken. Ik glimlachte enkel terwijl ik naar hem keek. ''Nou, als ik ook ergens zou kunnen liggen zou dat fijn zijn.'' grinnikte ik terwijl ik mezelf van mijn shorts ontdeed. Ik kroop op het voeteneinde van het bed en keek hem even onschuldig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 10:55 pm

Het duurde even voor ik mijn blik eindelijk kon losmaken van haar boezem, enkel en alleen om mijn blik even te laten zakken. "Wel, bovenop mij is er altijd wel plaats." Stelde ik uitdagend voor terwijl ik met mijn ene hand mijn broek open ritste en de knop open maakte. "Tenzij je zo niet kan slapen, al denk ik wel dat we daar een oplossing voor kunnen vinden samen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 11:02 pm

Ik grijnsde om zijn voorstel, precies wat ik verwacht had. ''Ik denk dat we er wel uit komen.'' grijnsde ik waarna ik me een weg over hem heen baande. Ik had al geholpen om zijn broek verder uit te krijgen, en ik glimlachte liefelijk naar hem toen ik boven hem hing. Mijn blik liet ik langzaam over zijn lichaam heen glijden, het leek bijna alsof hij er beter uit zag dan hiervoor. Ik beet even op mijn lip voor ik mijn blik weer naar zijn gezicht liet glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 11:09 pm

Ik had tevreden en met een grote glimlach om mijn gezicht gekeken hoe ze mijn broek afstroopte en volledig uittrok, tot ik enkel nog maar mijn gewone boxershort droeg. Haar blik maakte me gewoon helemaal wild, samen met die voortdurende aarzeling die huis hield bij ons beiden. "Je mag dichter komen hoor." Sprak ik doodgewoon, terwijl ik met mijn handen op haar achterwerk duwde. Ze had werkelijk een prachtig lingeriesetje aan, alsof ze wist dat ze met iemand in bed eindigen zou. "Je look wordt alleen maar sexier als je single bent, als ik dat nou eens had geweten zeg.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 11:12 pm

Ik grijnsde terwijl ik me op hem neer legde. ''Dan had je me toch niet laten gaan.'' grinnikte ik terwijl ik met een van zijn lokken speelde. ''Deze looks zijn nou eenmaal een uitkomst van rebellie. En misschien een beetje om jou te pesten als ik je zou zien.'' zei ik onschuldig terwijl ik met mijn vingertoppen over zijn borst gleed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 11:24 pm

"Mij pesten?" Ik wierp haar een geamuseerde grijns, waarna ik mijn blik focuste op de bewegingen die ze maakte. De bewegingen waarmee ze me helemaal gek dreef. "Nah, ik kan tegen veel." Ik gleed met mijn hand langs haar zij, haar slange taille afgaand en zo verder langs de voorkant van haar buik naar omhoog. "Dan had ik je misschien al eerder laten doen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 11:27 pm

Ik glimlachte en genoot van de aanraking, de gevoelens die hij bij me los maakte. ''Hmmm..'' murmelde ik terwijl ik hem aankeek. ''Misschien moet je nu dan maar de verloren tijd inhalen.'' zei ik en ik keek hem onschuldig aan. Voorzichtig boog ik me voorover en plantte mijn lippen voor een enkele seconde op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 11:32 pm

"Wil je dat dan graag?" Vroeg ik aan haar op zachte toon. Ik liet me volledig doen terwijl ik mijn hand langs haar buik terug zakken liet. Ik drukte mijn lippen ook terug op de hare en hield mijn lippen iets van elkaar verwijderd, wachtend op wat ze zou doen. Het was sowieso allemaal weer wennen, maar ik dacht wel te weten wat ze zo graag wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 11:36 pm

Ik haalde mijn lippen van de zijne en legde mijn hoofd toen op zijn borst neer. Een glimlach lag rond mijn lippen terwijl ik met mijn vingers zachtjes over zijn borst en buik heen en weer gleed. Hij forceerde niks, probeerde niks. Het was een interessante zaak, en ik zou hem zo gek mogelijk maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptydo maa 20, 2014 11:42 pm

Ik huiverde door haar zachte aanrakingen, haar fluwelen vingertoppen die over mijn buik streelden maakten me gek. Het was het enige wat ze deed. Ik liet een van mijn handen iets lager om haar been zakken, krulde mijn vingers ronde de binnenkant van haar dijbeen. Ik wist perfect hoe ik haar even zot van verlangens kon maken, ik zou hetzelfde spel spelen. Maar ik ging toch nog niet verder. Nog niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptyvr maa 21, 2014 5:26 pm

Zijn hand gleed langzaam langs mijn zij naar mijn been, om deze stevig met zijn ene hand te omkrullen. Ik glimlachte toen ik naar hem op keek en streek een pluk haar uit mijn gezicht. Ik gleed toen met een vinger langs zijn nek langzaam over zijn borst naar beneden, waar mijn vinger even plagend langs de rand van zijn boxer ging. Het was stil tussen ons, en dat was al lange tijd niet zo geweest. Ik duwde een kusje op zijn borst terwijl ik mijn hand naar zijn nek verplaatste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptyvr maa 21, 2014 5:35 pm

Ze maakte me gek. Ze maakte me helemaal, helemaal gek. Hoe durfde ze toch soms? Het ene moment was ze preuts als wat, het volgende moment maakten haar reacties me aan het schrikken. Ze veranderde zo erg, alle uitdagingen die ze me gaf. Mijn gedachten bleven bij haar en dat zou waarschijnlijk ook altijd zo zijn. Genietend legde ik mijn hoofd wat meer in mijn nek. Als kat zou ik al hebben gespind. Ik wachtte op wat ze nog zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptyvr maa 21, 2014 5:41 pm

Ik zag hoe hij genietend zijn ogen sloot, en een klein grijnsje verscheen op mijn gezicht. Ik gaf hem vlinderzachte kusjes op zijn borst, en werkte me tergend langzaam omhoog via zijn hals. Ik duwde mijn lichaam soms heel kort wat steviger tegen de zijne aan terwijl ik hem een kusjes in zijn nek gaf. Toen ik merkte dat hij helemaal gek aan het worden grijnsde ik en duwde een kus onder zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptyvr maa 21, 2014 5:51 pm

Met een grijns waaruit bleek dat ik met de hele situatie meer als gewoon genoegen had, liet ik me rustig doen. Telkens wanneer ze zich nog dichter tegen me aan drukte, versterkte ik mijn greep. Mijn mond zakte ietwat open, vol verlangens brandde ik vanbinnen voor haar. En ze bleef me maar zo plagen.. "Ben ik braaf genoeg?" Ik liet mijn handen weer even hun weg gaan langs haar lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptyvr maa 21, 2014 5:55 pm

Zijn greep rond mij verstrakte telkens maar, waaruit bleek dat hij niet van plan was om los te gaan laten binnenkort. Zijn mond zakte open alsof hij iets wou gaan zeggen, maar hij zei niks. "Ben ik braaf genoeg?" vroeg hij terwijl zijn handen mijn lichaam weer verkenden. Ik grijnsde en duwde een kus vlak naast zijn lip. ''Hmhm.'' murmelde ik instemmend waarna ik hem een verleidelijke blik gaf. ''Misschien wel te braaf.'' zei ik toen met een onschuldig glimlachje waarna ik mijn lippen kort op die van hem duwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Emptyvr maa 21, 2014 6:01 pm

Ze stemde in met haar meest geweldige, verleidelijkste blik. Misschien wel te braaf, ik? Ik liet haar me kussen. "Oh, dus je wilt liever weer een uitdaging?" Ze drukte haar lippen vlug eens op de mijne. "Ik wist wel dat je van dat beetje mysterie houdt.." Ik duwde mijn lippen nu op de hare, terwijl mijn hand terug naar voren gleed en ik hem steeds meer liet zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





These things we have to face - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
These things we have to face
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Face claim
» To never see the friendly face of her mother again.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Grondgebied :: Athene-
Ga naar: