Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 These things we have to face

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 9:17 pm

Ik luisterde verward naar wat hij allemaal vertelde. ''Hades! Dit klinkt als gekkenwerk.'' mompelde ik en ik schudde mijn hoofd weer. ''Ik zou willen zeggen dat Zeus zijn eigen kind niet gaat vermoorden. Maar ergens denk ik dat hij het niet erg vind om van dat kind af te komen.'' mompelde ik en zuchtend schudde ik mijn hoofd. ''Ik zal het hem zeggen. Maar Hera kan het niet weten. Die zal haar kind nooit opgeven.'' zei ik en ik kwam toen overeind. ''Is er verder nog iets?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 9:25 pm

"Hades! Dit klinkt als gekkenwerk." Mompelde ze ontzet. Ze schudde haar hoofd en ik haalde mijn handen weer weg, omdat ik niet durfde ze te laten liggen. "Ik zou willen zeggen dat Zeus zijn eigen kind niet gaat vermoorden. Maar ergens denk ik dat hij het niet erg vind om van dat kind af te komen." Mompelde ze. "Ik zal het hem zeggen. Maar Hera kan het niet weten. Die zal haar kind nooit opgeven." Ondertussen veranderde ik terug in mijn normale zelf, schudde mijn vermoeide lichaam even. Ik keek tevreden naar mijn lijf, eindelijk weer vertrouwd. "Veel beter.." Mompelde ik en keek haar toen weer serieus aan. "Nee, ze mag het zeker niet weten.. Dat is waar." Ik wachtte even. "Zeg dat hij belt als hij iets nodig heeft, of het niet kan." "Is er verder nog iets?" Ze stond op, ik keek haar kort aan. Langzaam schudde ik mijn hoofd. ".. Of toch wel," bedacht ik me. "Kan ik hier een nacht blijven? Ik moet de auto nog bijtanken voor ik vertrek en dat kan pas morgenochtend weer.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 9:37 pm


Terwijl ik aan het praten was veranderde hij langzaam weer terug naar zijn oude zelf. "Veel beter.." Mompelde hij waarna hij me weer serieus aan keek. "Nee, ze mag het zeker niet weten.. Dat is waar." zei hij toen en wachtte eventjes. "Zeg dat hij belt als hij iets nodig heeft, of het niet kan." Ik knikte en zuchtte even. Ik wist wat ik morgen zou gaan doen. Hij keek me even aan, waarop hij zijn hoofd schudde. ".. Of toch wel," bedacht hij zich toen hard op. "Kan ik hier een nacht blijven? Ik moet de auto nog bijtanken voor ik vertrek en dat kan pas morgenochtend weer.." Ik keek hem even aan terwijl ik nadacht, waarna ik knikte. ''Ja dat kan wel. Hermes slaapt vanavond waarschijnlijk bij zijn nieuwste scharrel dus de bank is vrij.'' zei ik en keek toen naar hem terwijl ik mijn vertrouwde zelf ook weer aan nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 9:45 pm

"Ja dat kan wel. Hermes slaapt vanavond waarschijnlijk bij zijn nieuwste scharrel dus de bank is vrij." Sprak ze uiteindelijk, nadat ze er goed over nagedacht had. Ik forceerde een korte glimlach terwijl ik zag hoe ze zich ook terug in haar normale zelf veranderde. "Ah, daar is ze weer." Zei ik goedkeurend. Ik vond haar normale uiterlijk tien keer mooier. Ze was een aparte verschijning en dat was juist wat haar zo goed stond. Ik draaide me om en liep richting de zetel. Het was een eenvoudig bankstel dat er niet heel comfortabel uitzag, maar het kon er mee door. Ik mocht niet klagen. Ik probeerde te wennen om zonder harnas rond te lopen in mijn normale gedaante. Ik liep nooit rond met losse kleren, laat staan deze tienerkleren. "Dus, Hermes geeft het eindelijk op terwijl je nu single bent?" Ik wierp haar een geniepig lachje toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 9:52 pm


"Ah, daar is ze weer." zei hij met een goedkeurende glimlach toen ik mezelf weer was. Hij liep richting de bank en bekeek het nauwkeurig. ''Het is een slaapbank, je kunt hem uittrekken zodat het meer op een bed lijkt.'' vertelde ik hem terwijl ik naar mijn eigen kamer keek om wat beddengoed te pakken. "Dus, Hermes geeft het eindelijk op terwijl je nu single bent?" vroeg hij toen ik de kamer in kwam. Een geniepig glimlachje lag rond zijn mond en ik rolde met mijn ogen. ''Hermes geeft nooit op. Waarom denk je dat hij zo vaak hier is?'' vroeg ik en ik keek hem uitdagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 9:57 pm

Ik keek naar de bank, maar hoe langer ik blijven keek des te onaantrekkelijker het eruit begon te zien. Ik denk dat ze het wel merkte toen ze het uitlegde: "Het is een slaapbank, je kunt hem uitrekken zodat het meer op een bed lijkt." Ik knikte en probeerde het terwijl ze even weg was. Toch, ik snapte het systeem niet echt, waardoor ik meer aan het prutsen was dan iets anders. Ze kwam terug met een deken en een paar kussens. "Hermes geeft nooit op. Waarom denk je dat hij zo vaak hier is." Ze gaf me een uitdagende blik, die eigenlijk nergens op sloeg. Ik beantwoordde hem door mijn charmantste glimlach. "Wel, misschien wil hij je toevoegen aan een van zijn zoveelste veroveringen? Typisch iets wat in de familie zit.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 10:06 pm


Hij glimlachte charmant naar me terwijl ik het beddengoed eventjes op een stoel neer legde. "Wel, misschien wil hij je toevoegen aan een van zijn zoveelste veroveringen? Typisch iets wat in de familie zit.." Ik keek hem even aan en ging toen naast hem staan bij de bank zodat ik die los kon trekken. Ik schudde mijn hoofd en duwde hem iets op zij. ''Laat mij het maar doen.'' zei ik en schudde toen mijn hoofd. ''En daar heb je gelijk in. Waarschijnlijk als hij me een keer gehad heeft is het klaar. Ik hoef geen trofee te worden, daarom is het hem nog niet gelukt.'' zei ik en klapte de bank toen voorzichtig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 10:11 pm

Ze liep naar me toe om me te helpen, toen ze zag hoe hard ik aan het sukkelen was met dat stomme ding. Ze duwde me aan de kant. "Laat mij het maar doen." Met een simpele, korte beweging trok ze het bed goed. Ik fronste mijn wenkbrauwen en voelde hoe de warmte naar mijn hoofd steeg. Niet blozen, niet blozen, niet blozen. "En daar heb je gelijk in. Waarschijnlijk als hij me een keer gehad heeft is het klaar. Ik hoef geen trofee te worden, daarom is het hem nog niet gelukt." Ze klapte de bank uit. "Je zegt nóg niet. Maakt die idioot echt een kans bij je?" Ik had geen zin om op mijn woorden te letten, het was toch waar wat ik zei. "Die jonge kerels zijn toch allemaal hetzelfde, niet? Was ik maar in de vorige generatie geboren." Zeurde ik,opzettelijk met een irritant toontje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 10:24 pm

"Je zegt nóg niet. Maakt die idioot echt een kans bij je?"zei hij ontzet, en even dacht ik na over wat ik had gezegd. ''Verspreking. Natuurlijk niet.'' zei ik simpel en ik pakte het beddelaken om die over het bed heen te spannen. "Die jonge kerels zijn toch allemaal hetzelfde, niet? Was ik maar in de vorige generatie geboren." zeurde hij toen en ik keek met een frons naar hem op. ''Hoezo zou je in deze generatie willen zitten? Bedoel je de goden generatie of deze mensen generatie? Want de mensen zijn vreemd. Blijkbaar is het echt een ding om met jan en alleman het bed in te duiken.'' zuchtte ik en ik pakte de kussens om hem die aan te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 10:31 pm

Ik keek zuchtend naar hoe ze het bed opmaakte. "Ik bedoel de eerste generatie goden natuurlijk, in plaats van de tweede," mijn ooms en tantes, mijn vader en moeder, ze waren zo veel slimmer en fatsoenlijker dan ons. Het werd zelfs beschamend. Ik grinnikte om haar opmerkingen. "Klopt. Hoe denk je dat er zoveel halfgoden zijn?" Ik nam de kussens van haar aan en hield ze in mijn handen. "En toch vul je je tijd hier op aarde. Wat is er zo aantrekkelijk aan dit .. Stelletje ongeschoolden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 10:48 pm

Ik keek met een glimlach naar hem om toen hij doorratelde over hoe onbeschoft we wel niet waren geworden. ''Tja. Balen man, zit je met ons allemaal opgescheept.'' zei ik en ik pakte het dekbed op. ''Wat er hier zo aantrekkelijk is..'' mompelde ik en ik legde het dekbed netjes neer. ''Het feit dat hier ongeveer geen goden rondlopen. Misschien enkele halfgoden maar die weten niet eens van hun eigen bestaan.'' zei ik en keek toen met een glimlach naar hem op. ''En dat niemand iets van je verwacht. Dat niet iedereen zich met alles bemoeit en alles van elkaar weet.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 10:52 pm

Ik moest lachen om haar opmerkingen terwijl ik met mijn ogen haar bewegingen volgde. "Oh, dus dat is wat hier zo aanlokkelijk aan is? Ik zie het niet. Het moet vermoeiend zijn om elke stap die je maakt opnieuw te moeten uitleggen. Boven kennen ze je, ze weten wat te verwachten. Snap je? Maar als je op Poseidon doelt, die wil ik ook een tijdje niet meer zien nee.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 10:59 pm

Ik glimlachte en haalde mijn schouders op. ''Ik hoef me niet te verantwoorden hier. Dat is ook wel fijn.'' zei ik en ik knikte toen langzaam. ''Poseidon hoef ik inderdaad niet graag te zien. Of Amphitrite.'' zei ik en keek toen met een glimlach naar hem om. ''Ik vind het hier wel best. Ik heb iets van mezelf, en ik werk ergens voor. Een beter huis namelijk, want hoe je ook went of keert, het is aardig afschuwelijk.'' grinnikte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 11:02 pm

Ik lachte en gaf even een klein stootje met mijn rechtervoet tegen het bouwvallig bankbed. "Kan je wel zeggen ja." Ik keek haar met een vage glimlach aan. "Serieus, waarom heb je dit? Ik vraag me af of dit ding tegen veel stoten kan. Kwestie dat ik straks niet op de grond lig." Ergens was ik verheugd dat ze me vriendelijk bekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 11:09 pm

Ik lachte zachtjes en haalde mijn schouders op. ''Ik dacht, als er mensen komen logeren waar slapen ze dan. Een bank ligt niet lekker. Dus een bankbed.'' grinnikte ik en keek toen naar armzalige geval. ''En ik weet niet wat hij kan hebben. Normaal wordt er niet veel op gedaan behalve slapen.'' grinnikte ik toen en keek hem even kort aan. ''Ik denk dat je de nacht wel haalt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 11:15 pm

Ik glimlachte af en toe, voornamelijk alleen als ze keek.toch stootte ik nog eens een klein lachje uit. Moest ik nu echt op zo'n miezerig ding slapen. Zelfs een postuur als het mijne had er niets aan. "Wel, normaal niet zeg je?" Ik keek haar vriendelijk aan en zette toen even een pas opzij om de zoom van de achterkant van mjn shirt, bij mjn nek, vast te nemen. "Mag ik?" Vroeg ik kort, zonder vervolgens op toestemming te wachten om het kledingsstuk uit te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 11:19 pm

Ik had gezien hoe hij met halve ogen naar het bed had gekeken. Ik snapte ook wel dat hij er niet veel zin aan had, maar volgens Hermes was het best te doen dus waarom ook niet. ''Ja tuurlijk. Kleed je maar uit.'' zei ik droog toen hij het shirt al over zijn hoofd heen trok. ''Als je wil dat ik weg ga kun je het ook gewoon zeggen hoor.'' grinnikte ik en ik zette een klein stapje achteruit. Ergens begon ik me wel af te vragen over hoe sterk het bed was. Als Hermes er op sliep hoorde je hier en daar nog wel eens gekraak. ''Ik denk eigenlijk dat slapen het enige is wat je daar op kan doen.'' mompelde ik toen in mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 11:23 pm

Ik lachte kort en droog om haar opmerking. "We waren ooit, nog niet zo lang geleden, getrouwd. Daarbij denk ik dat je wel gewend bent om nu en dan eens wat meer van een mannenlichaam te zien." Ik kende geen enkele schaamte. Terwijl ik mijn shirt toch met een beetje moeite opvouwde, keek ik haar speels aan. "En op jouw bed, wat kan je daarop doen?" Ik ga haar een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptywo maa 19, 2014 11:31 pm

Ik schudde mijn hoofd terwijl ik zachtjes lachte. "Nee een mannenlichaam is niet vreemd om te zien. Die van jou heb ik zo vaak gezien en ook wel meer dan alleen je borst." Zei ik en ik keek hem lachend aan. "Op mijn bed? Kun je ook slapen. En springen. En wie wat nog meer." Antwoordde ik rustig en ik keek even naar het bed om te Ien of alles er lag. "Heb je verder nog iets nodig? Anders ga ik denk ik ook maar slapen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptydo maa 20, 2014 4:56 pm

Ik glimlachte naar haar, puur om haar antwoord. Het maakte me zelfs geen ene zier uit dat er een andere mannen in haar leven waren. Het feit dat ze zich mijn lichaam nog herinneren kon, was al genoeg voor mij. "Hmm, klinkt degelijk dan." Ik negeerde haar vraag en liep richting de slaapkamer. "Is zeker deze kant op?" Ik liep de ruimte zonder nog te wachten binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptydo maa 20, 2014 8:57 pm


"Hmm, klinkt degelijk dan." zei hij en ik keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan. "Is zeker deze kant op?" sprak hij toen en liep mijn kamer zonder schaamte in. Ik schudde mijn hoofd en zuchtte inwendig terwijl ik hem achterna liep. ''Dat heb je goed geraden. ''Hoezo? Wil je hem soms uit testen?'' vroeg ik en ik sloeg mijn armen over elkaar. ''Want ik hou hem graag heel voorlopig.'' Ik keek naar het tweepersoonsbed en toen weer naar Hades.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptydo maa 20, 2014 9:04 pm

"Dat heb je goed geraden." Ik trok kort mijn mondhoek omhoog, het was slechts een fractie van een seconde zichtbaar. "Hoezo? Wil je hem soms uit testen? Want ik hou hem graag heel voorlopen." Ik lachte en liep naar het bed toe om de matras eens aan te raken. Rustig liet ik me erop zakken. Het was er een voor twee personen, en ze had gezegd dat ze het logeerbed voor Hermes gebruikte.. Het maakte me nog vrolijker dat ze echt niets van hem hebben moest. Ik liet me rustig op de rand zakken. "Had je niet ooit tegen me gezegd dat je tweepersoonsbedden maar stom vond, toen ik je mijn bed toonde?" Ik keek haar oprecht geïnteresseerd aan. "En nu heb je er zelf een.." Concludeerde ik, me achteruit laten zakkend op mijn ellebogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptydo maa 20, 2014 9:14 pm


Hij raakte het bed aan, en rustig volgde ik zijn bewegingen. Langzaam ging hij op de rand zitten terwijl hij me aan keek.  "Had je niet ooit tegen me gezegd dat je tweepersoonsbedden maar stom vond, toen ik je mijn bed toonde?" vroeg hij en hij keek me met een geinteresseerde blik aan. "En nu heb je er zelf een.." vervolgde hij en ik lachte zachtjes terwijl ik naar hem toe liep. ''Dat klopt misschien wel. Misschien ben ik wel gewend geraakt aan de luxe van een enorm bed.'' zei ik en ik haalde mijn schouders op. Ik sloeg mijn haar over mijn schouder en keek hem met een schattig glimlachje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptydo maa 20, 2014 9:22 pm

"Dat klopt misschien wel." Zei ze. "Misschien ben ik wel gewend geraakt aan de luxe van een enorm bed." Grijnzend keek ik haar aan. "Natuurlijk, dat kan niet anders.." Ze haalde haar schouders op en sloeg haar haren over haar linkerschouder terwijl ze me met een glimlachje aan keek. Ze zag er zo schattig uit, waarbij ze tegelijk er nog zo verleidelijk uit kon zien ook. Goden, ze wist wel van aanpakken. En dat was duidelijk weer een van de dingen die ik zo aantrekkelijk aan haar vond. "Wel, ik beloof plechtig dat ik je een nieuw bed koop als ik het breek." Ik liet me op mijn rug vallen, zwaaide mijn armen boven mijn hoofd en keek naar het plafond terwijl ik mezelf uitrekte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Emptydo maa 20, 2014 9:33 pm


Hij keek me even aan, en ik nam de tijd om zijn gezicht weer te bestuderen. "Wel, ik beloof plechtig dat ik je een nieuw bed koop als ik het breek." zei hij waarna hij zich achterover op mijn bed liet vallen. Ik grinnikte zachtjes en keek naar hoe hij uitgestrekt op het bed lag. De neiging om over hem heen te klimmen begon ergens te borrelen en ik beet zachtjes op mijn lip. ''Hmmm. Als ik dan een beter bed krijg mag je er mee doen wat je wil.'' mompelde ik. Ik streek over mijn dekbed heen, het was een heerlijk donzen dekbed, en aan het einde raakte ik Hades zijn been kort even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





These things we have to face - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: These things we have to face   These things we have to face - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
These things we have to face
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Face claim
» To never see the friendly face of her mother again.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Grondgebied :: Athene-
Ga naar: