Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 If love is what you need, a soldier I will be.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptyvr mei 03, 2013 10:16 pm


"We hadden afgesproken dat we het kamp binnen zouden sluipen, dat Poseidon hen zou bevrijden, dat ik het kamp verder zou onderste boven halen en dat Zeus ze zou afleiden met bliksemschichten. Dat deed hij ook maar toen moest hij plots zo nodig Hera gaan redden en hij liet Demeter en Hestia zomaar achter. Ik vond het echt het smerigste wat je ooit zou kunnen doen," zei hij, maar uiteindlijk siste hij uit ergernis. "Smeerlap." Ik glimlachte even door zijn laatste woord en knikte toen begrijpend. ''Ik snap het. Hij had het hele plan in gevaar gebracht, en iedereen die er aan mee deed daarbij.'' zei ik en ik legde mijn hoofd even tegen zijn borst aan. ''Er is zo veel dat ik nog niet weet. Ik vind het fijn dat je me er over wil vertellen.'' zei ik met een tevreden zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptyvr mei 03, 2013 10:37 pm


Ze knikte toen begrijpend. "Ik snap het. Hij had het hele plan in gevaar gebracht, en iedereen die er aan mee deed daarbij." Ik knikte, het was de waarheid. Ze legde haar hoofd weer even tegen mijn borst en meteen voelde ik me weer onbehagelijk, door dat kleffe gedoe. Het was net alsof we twee tieners waren die smoorverliefd op elkaar waren, ik vond het té.. we waren meer dan volwassenen. "Er is zo veel dat ik nog niet weet." Zei ze en ik slikte even. "Ik vind het fijn dat je me er over wil vertellen." Ze zuchtte tevreden en ik maakte me los uit haar greep. "In de maanden dat je terug boven bent, wil ik dat je alles tot in de puntjes uitzoekt over wat er allemaal gebeurd is? Het maakt me niet uit aan wie je het ontfutselen moet, als ik het maar niet vertellen hoef."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptyvr mei 03, 2013 10:50 pm


Even plots als hij zijn arm rond mijn middel sloeg, zo snel maakte hij zich ook weer los uit mijn armen. "In de maanden dat je terug boven bent, wil ik dat je alles tot in de puntjes uitzoekt over wat er allemaal gebeurd is? Het maakt me niet uit aan wie je het ontfutselen moet, als ik het maar niet vertellen hoef." zei hij en ik zuchtte. ''Als je het niet wou vertellen had je het niet hoeven doen.'' zei ik korzelig en ik liep even een stukje door de troonzaal heen. ''Zijn er geen boeken over geschreven? Dan zoek ik het wel op. Want als ik het aan mensen vraag dan krijg ik waarschijnlijk allemaal verschillende verhalen te vertellen.'' zuchtte ik. Ik keek even naar hem om en liep toen richting de hallen. ''Ik sla het eten over. Ik heb geen honger.'' zei ik rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptyvr mei 03, 2013 11:06 pm


"Als je het niet wou vertellen had je het niet hoeven doen." Zei ze een beetje op een norse toon en ik zuchtte, het was typisch iets voor haar om de dingen weer zo op te gaan vatten. "Neen, ik zeg gewoon dat ik sommige dingen niet wil vertellen en daarbij heb ik niet veel tijd." Met een knorrige uitdrukking op mijn gezicht liep ik terug naar mijn troon van steen en ging er op gaan zitten, een been over één van de armleuningen heen zwierend. "Zijn er geen boeken over geschreven? Dan zoek ik het wel op. Want als ik het aan mensen vraag dan krijg ik waarschijnlijk allemaal verschillende verhalen te vertellen." Mijn mond vertrok in een schuine streep, mijn handen spreidde ik even in een onwetend gebaar. "Verbrand." Ik grijnsde en keek haar met ietwat meer interesse aan. "En de Goden zijn meestal de meest effectieve bronnen hoor, gewoon de roddels wat bij elkaar puzzelen en voila. Moet je wel inzicht voor hebben, natuurlijk." Ik richtte mijn blik met grote ogen naar het oppervlak waar ik met mijn nagels over kraste en zuchtte. "Ik sla het eten over. Ik heb geen honger." Opnieuw keek ik op, eerst wat verbaasd maar dat liet ik niet graag aan haar zien. Kort haalde ik mijn schouders op; het was maar beter ook, Cecilia wist dat ze niet voor mij hoefde te koken maar telkens voor Persephone want mijn behoeften waren niet zo regelmatig. "Best, wacht vanavond niet op mij. Ik moet nog documenten behandelen en dat neemt wel wat tijd." In de tijd dat ze weg geweest had, had ik mezelf getraind in het liegen verbergen voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptyvr mei 03, 2013 11:15 pm


"Neen, ik zeg gewoon dat ik sommige dingen niet wil vertellen en daarbij heb ik niet veel tijd." had hij met een knorrige uitdrukking op zijn gezicht gezegd en hij ging weer op zijn troon zitten. Toen ik om keek voor ik weg liep zag ik dat hij een verraste blik op zijn gezicht had. "Best, wacht vanavond niet op mij. Ik moet nog documenten behandelen en dat neemt wel wat tijd." zei hij en ik knikte. Een zucht rolde over mijn lippen en ik liep de gangen op. Ik ging de westelijke vleugel in, richting de piano. De enige plek aan de westkant waar ik met toestemming mocht komen in mijn eentje. Rustig begon ik wat te spelen en genoot van de klank van de piano. Ik liet me meevoeren door de muziek en vergat de tijd finaal, tot een bescheiden kuchje me uit mijn concentratie hielp. Ik zag Daphne staan en keek met een glimlach naar haar. Gelijk stond ik op en liep haar voor naar de bibliotheek, waar we aan de slag gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptyvr mei 03, 2013 11:38 pm

Ik bleef strak voor me uit kijken terwijl ik vanaf de troon aandachtig luisterde tot ik de voetstappen ver genoeg hoorde schallen. Natuurlijk ging ik geen documenten gaan afwerken, wat dacht ze wel niet? Daar had ik nu toch bediendes voor.. En daarbij, als dat het enige was waardoor ik haar kon ontfutselen.. Ik hees mezelf overeind en wandelde de dienstkeuken in om Cecilia te halen. "Plan gewijzigd, geen avondeten. Neem je wat snacks mee?" Ik maande haar om naar één van de relaxkamers te gaan en plofte daar op de sofa. Geduldig wachtte ik tot ze aan kwam lopen met de dvd en die in de dvd-speler stak, om vervolgens zich naast me te laten vallen. De hapjes had ze op de salontafel gezet, vlak naast mijn glas én fles wijn. "Alsjeblieft." Ik glimlachte naar haar en nam de afstandsbediening aan om de film te starten, hij was best lang maar dat vond ik niet zo erg. Vergeleken deze wereld was die film niets, stomme stervelingen.. Alles was best komisch. Aan het einde van de avond dommelde Cecilia rustig in tegen mijn schouder, het lukte haar gewoonweg niet meer om wakker te blijven. Ik spoorde haar aan de film te pauzeren en te gaan slapen. Toen ze weg was zette ik zelf ook koers naar dromenland, echter was Persephone niet in bed te vinden. Het leek me geen goed idee om door het paleis te roepen tot ik een antwoord had, maar gaan slapen was ook geen optie... Op mijn tippen liep ik naar beneden en zocht het paleis af, om haar uiteindelijk in de bibliotheek te vinden. Ik schoof mijn armen voorzichtig onder haar schouders en knieën, hief haar op uit haar stoel en nam haar mee richting boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptyvr mei 03, 2013 11:49 pm


Een zachte kreun verliet mijn lippen toen ik me omdraaide. Ik voelde het zachte matras onder me en verbaasd opende ik mijn ogen. Toen ik zag dat ik in het bed lag verscheen er een frons op mijn gezicht en veegde ik mijn haren uit mijn gezicht. Gisteravond was ik de hele avond bezig geweest met Daphne, en volgens mij begon ze het eindelijk te snappen hoe het allemaal zat. Alleen kon ik me niet meer herinneren dat ik naar boven was gelopen. Wel dat ik een boek had gepakt en nog wat was gaan zitten lezen. Ik zag Hades naast me liggen en glimlachte eventjes, hij had me vast naar boven gebracht. Ik rekte me even uit en kroop toen voorzichtig uit bed, zodat ik hem niet zou wakker maken. Rustig liep ik naar de badkamer en zette de douche aan, om er daarna al zachtjes hummend onder te stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptyvr mei 03, 2013 11:59 pm


Ik hoorde beweging achter me, dan naast me en vervolgens het zachte getrippel van voetstappen op de houten vloer. De matras veerde kort, ik kneep mijn ogen weer dicht zodat ze niet zou zien dat ik al een tijdje wakker was. Ik huiverde van de koude nu ze uit het bed was gekropen en de badkamer in liep zo bleek. Het mocht zelf niet baten toen ik me omrolde en me nestelde in het warme plekje waar zij tot voor kort nog gelegen had. We hadden nog meer dan twee maanden te samen, dit maal, en toch kon ik me het gevoel zonder haar zo voor de geest halen. Ik had haar nooit zes volledige maanden voor mezelf, er vielen allemaal feestdagen in onze periode en ze liep vaak weg... Ik zuchtte toen ik de kraan open hoorde draaien en haar geneurie hoorde onder het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptyza mei 04, 2013 12:10 am


In alle rust liet ik mijn haar nat worden en zeepte ik de rest van mijn lichaam in. Toen mijn haren ook weer schoon waren en ik helemaal fris en fruitig rook stapte ik onder de douche vandaan en wikkelde een handdoek om mijn lichaam heen, en een om mijn haren. Ik smeerde mijn benen in en op mijn gezicht smeerde ik ook een gezichtscrème. Toen ik de kamer weer in liep had ik nog steeds de handdoek om mijn lichaam gewikkeld, want ik was vergeten spullen mee te nemen naar de badkamer. Toen ik zag dat Hades wakker was liep ik eventjes naar het bed en duwde een kus op zijn wang. ''Goeiemorgen lieverd.'' zei ik en ik keek hem met een vrolijke glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptyza mei 04, 2013 12:17 am


Ik rolde me net weer om toen ik zag dat ze klaar was met douchen. "Goeiemorgen lieverd." Met enkel een flinterdunne handdoek om haar goddelijke lijf geslagen wandelde ze naar de rand van het bed en boog zich voorover om een kus op mijn wang te duwen. Ik grijnsde met een vermoeid gezicht en rekte me uit over de lengte van het gehele bed. "Weer vergeten kleren mee te nemen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptyza mei 04, 2013 7:53 pm


Een vermoeide grijns verscheen op Hades zijn gezicht en hij rekte zich eventjes uit. "Weer vergeten kleren mee te nemen?" vroeg hij en ik knikte met een onschuldige glimlach. ''Vind je dat zo erg dan?'' grinnikte ik en ik kwam weer overeind. Rustig liep ik richting de kast en zocht daar wat schoon ondergoed op. Rustig zocht ik een setje bij elkaar en neusde daarna verder in de kast om te kijken wat ik vandaag eens aan zou gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptyza mei 04, 2013 8:32 pm


Ze knikte met een onschuldig glimlachje op haar gezicht getoverd. "Vind je dat zo erg dan?" Ze kwam terug overeind en grinnikend liep ze naar de kast. "Wel nee.." Ik wierp haar een speels grijnsje toe en keek hoe ze haar outfit bij elkaar scharrelde, te starten met een setje vers ondergoed. Ik zou kunnen vragen of ze gisteren een leuke avond had gehad maar ik had geen zin om het gesprek op gang te houden, dus hield ik maar wijselijk mijn mond en staarde wat naar het plafond om wakker te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptyza mei 04, 2013 8:48 pm


"Wel nee.." zei hij en hij had een speels grijnsje op zijn gezicht. Ik grinnikte en liet mijn handdoek vallen zodat ik mijn ondergoed aan kon doen. Ik had uiteindelijk ook een trui gevonden en een comfortabele broek, en trok die toen rustig aan. Langzaam wandelde ik weer richting het bed toe en ging naast hem op het bed zitten. ''Wil je zo meteen wat gaan eten? Of had je al iets gepland voor vandaag?'' vroeg ik en ik trok even vragend mijn wenkbrauw op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptyza mei 04, 2013 10:47 pm


"Wil je zo meteen wat gaan eten?" Hoorde ik haar plots vragen nadat ik het bed voelde inzakken, en ik meende dat ze naast me was komen zitten maar ik bleef mijn ogen gesloten houden. "Of had je al iets gepland voor vandaag?" Drong ze aan en ik liet een zucht mijn lippen ontsnappen. "Nee," mijn antwoord klonk een beetje verveeld. "geen honger. En ik dacht eraan om vanavond een ommetje te maken in de bovenwereld."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptydi mei 07, 2013 9:19 pm


"Nee," antwoordde hij verveeld. "geen honger. En ik dacht eraan om vanavond een ommetje te maken in de bovenwereld." Ik zuchtte en knikte toen. ''Prima. Ik ga denk ik wel even wat eten nog.'' zei ik rustig en ik kwam overeind. ''Dan zie ik je vanzelf wel weer?'' zei ik kalmpjes en ik klopte eventjes op het bed en keek hem aan voor ik aanstalte maakte om weg te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptydi mei 07, 2013 9:28 pm

"Prima. Ik ga denk ik wel even wat eten nog." Zei ze rustig en ze kwam overeind, ik trok een wenkbrauw op want ik dacht dat ze zonder mij niet zou gaan willen aanschuiven bij de ontbijttafel. "Dan zie ik je vanzelf wel weer?" Ik hees mezelf ietwat overeind en knikte een beetje verstomd. "Ja.. Ja natuurlijk." Ze maakte haar uit de voeten en ik kwam overeind om de badkamer in te slenteren en me klaar te maken voor het ongewenste bezoek - waarvan ik nog geen idee had - die me beneden op zat te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptydi mei 07, 2013 9:40 pm


Hij trok een wenkbrauw op, waarna hij zich omhoog hees en een beetje verward naar me keek. "Ja.. Ja natuurlijk." stotterde hij en ik glimlachte, waarna ik rustig naar beneden liep. Toen ik alle trappen af was gelopen liep ik vrolijk richting de ontbijtkamer. Toen ik de deuren open zag staan trok ik even een wenkbrauw op, de deuren stonden nooit open. Maar gelukkig zag ik het ontbijt wel klaar staan dus liep ik rustig naar beneden. Toen ik de zaal in gelopen was en plaats had genomen hoorde ik opeens een stem naast me. ''Dus jij bent Hades zijn laatste aanwinst.'' hoorde ik een raspende stem opeens naast me zeggen. Geschrokken liet ik een gil klinken en legde mijn hand op mijn borst terwijl ik naast me keek. Een wat oudere man zat aan het eind van de lange tafel. Hij had een ongeschoren gezicht en donkere ogen. ''Ik snap best dat hij jou niet graag wil delen. Zo'n schoonheid zou ik ook voor mezelf houden.'' sprak hij en ik slikte eventjes. ''Uhm.. Wat doet u hier?'' vroeg ik aarzelend en hij keek me lachend aan. ''Ik kom voor Hades.'' zei hij langzaam en hij keek me met een onheilspellend grijnsje aan. ''Ik zal hem roepen...'' mompelde ik en ik wou overeind komen. ''Nee. Blijf maar zitten schat. Een van jullie bediendes haalt hem al.'' Ik beet op mijn lip en ging toen weer op mijn stoel zitten. Ongemakkelijk pakte ik een broodje en smeerde er wat jam op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptydi mei 07, 2013 10:01 pm

Ik was net bezig met het aantrekken van een stel normale kleren toen een vrouwelijke bediende de kamer ingelopen kwam en me beschaamd aankeek. Ik gebaarde dat ze moest gaan zitten en beval haar toen te praten. "Bezoek voor u, Heer. Dringend." Ik dacht wel dat het niet zo ernstig was dus trok ik verder mijn normale hemd aan. "Nee" Maande de bediende mij nogmaals tot het stoppen van mijn actie. "Belangrijk persoon, mooie kledij." Het was duidelijk dat de taalkennis van deze bediende zowel in de dodentaal beperkt was, wat mij serieuze vragen deed stellen of deze geen spraakgebrek of dergelijk had. Ik vermoedde van wel. "Zeg maar dat ik er aan zal komen." Met de gedachte dat Persephone toch al beneden was - en er dus niet veel fouts kon gebeuren - nam ik uitgebreid de tijd met het aantrekken van veel betere kledij. Niet te vergeten zocht ik een purperen cape uit, vanboven gewikkeld om mijn nek en vastgemaakt met een bronzen broche. Ik volgde de bediende naar beneden en liet me rustig meevoeren door de dagelijkse routine die ik nu gewoon was omwille van Persephone. Vroeger verschilden mijn dagen zoveel van elkaar, het was best komisch hoe ik soms s'avonds pas opstond en op andere vragen op de meest onmogelijke uren van de ochtend uit de veren was. Echter verdween deze relaxte gedachten al snel bij het zien van de man die zich op mijn stoel aan het hoofd van de tafel had geplaatst. Ik verstarde in de deuropening. "Goedemorgen, Hades." De donkere ogen haakten zich in de mijne, schokkend weergalmde de rasperige stem door de eetzaal. Op ons tweeën en Persephone na was er verder niemand aanwezig. "Manieren vergeten?" Vroeg hij toen ik niet antwoordde en met een norse blik liep ik naar de stoel helemaal aan de andere kant van de tafel, hij had immers de mijne genomen, om boos te antwoorden: "Ik buig niet voor iemand die zich aan mij onderworpen heeft." Daarop schudde de man zijn hoofd ernstig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptydi mei 07, 2013 10:28 pm


Rustig probeerde ik te genieten van mijn broodje, maar dat ging nogal moeilijk aangezien die vreemde man vanaf Hades zijn stoel me aan zat te staren. ''Het spijt me, maar kan ik jullie ergens mee helpen?'' vroeg ik lichtelijk geirriteerd en de man begon te lachen. ''Nee. Hades kan me helpen.'' zei hij rustig en ik zuchtte. ''Mag ik dan tenminste weten wie hier in mijn ontbijtkamer zit?'' vroeg en hij schudde zijn hoofd. ''Breek daar je mooie hoofdje maar niet over schatje.'' zei hij mierzoet en geirriteerd nam ik een slok drinken. Eindelijk hoorde ik Hades de kamer betreden, en toen ik om keek zag ik dat hij verstard in de deuropening bleef staan. "Goedemorgen, Hades." zei hij de man simpel. "Manieren vergeten?" Vroeg hij toen en Hades liep met een norse blik naar een andere stoel toe. "Ik buig niet voor iemand die zich aan mij onderworpen heeft." antwoordde hij en ik keek van de een naar de ander. ''Hades wie is deze man?'' vroeg ik aan Hades, en keek daarna naar de man die ik vanochtend aantrof in de ontbijtkamer. ''En wat is er zo belangrijk dat het in de ochtend moet gebeuren?'' vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptydi mei 07, 2013 10:34 pm

"Hades wie is deze man?" Was het eerste wat Persephone me vroeg toen ik de kamer binnen gelopen kwam. Ze keek van hem naar mij en weer terug. "Waarom raad je niet eens?" Antwoordde de vreemdeling haar en ik draaide me ook meer richting haar toe want ik was best wel nieuwsgierig naar haar conclusies. "En wat is er zo belangrijk dat het in de ochtend moet gebeuren?" Ging ze door waarop ik me draaide naar de man. "Spreek, want daar ben ik ook geïnteresseerd in." De man klemde echter zijn lippen enige tijd op elkaar als teken dat hij eerst een gokje van Persephone wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptydo mei 16, 2013 9:20 pm


"Waarom raad je niet eens?" antwoordde de vreemde man mij en ik keek hem geirriteerd aan. "Spreek, want daar ben ik ook geïnteresseerd in." zei Hades toen maar toen ik naar de man keek zag ik dat hij als een klein kind zijn lippen op elkaar geperst had en mijn gok op zijn naam afwachtte. Ik zuchtte eventjes en wreef even met mijn ene hand langs mijn gezicht. ''Ik zou het niet weten, aangezien ik me niet bezig houdt met anderen.'' zei ik rustig en ik smeerde een beschuitje voor mezelf uit. Iets waar ik nu eigenlijk niet zo'n behoefte aan had was aan een of andere wijsneus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptydo mei 16, 2013 9:28 pm


Persephone wreef vermoeid langs haar gezicht. "Ik zou het niet weten," bekende ze. "aangezien ik me niet bezig houdt met anderen." Rustig begon ze zichzelf een beschuitje te smeren. "Zo zeg, je hebt wel een egocentrisch wicht aan de haak geslagen hoor." Snauwde de man boos terug. Ik wierp hem een beschuldigende blik toe, was het écht nodig dat te zeggen? Aangezien hij zelf niet van plan was het mysterie uit de doeken te doen, deed ik dat maar. "Persephone, dit is mijn vader." Ik zag dat ze al at, maar zelf weigerde ik iets van eten aan te raken. Geen haar op mijn hoofd die eraan dacht met deze vent te dineren. "Spreek, ik luister naar wat je te zeggen hebt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptydo mei 16, 2013 9:34 pm


"Zo zeg, je hebt wel een egocentrisch wicht aan de haak geslagen hoor." snauwde de man boos naar mijn hoofd, en toen ik naar Hades keek zag ik dat hij een beschuldigende blik aan me had gegeven. Ik zuchtte en knikte als teken dat ik snapte dat ik dat beter niet had kunnen zeggen. "Persephone, dit is mijn vader." zei Hades toen ik mijn tanden weer in het beschuitje zette en abrupt verslikte ik me en kwam terecht in een hoestbui. "Spreek, ik luister naar wat je te zeggen hebt." zei Hades ijzig en ik nam snel wat drinken om het hoesten te stoppen. ''Moet ik jullie anders even alleen laten? Dat is geen probleem hoor.'' zei ik haastig en ik keek Hades vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptydo mei 16, 2013 9:52 pm

Persephone kwam in zo'n verschrikkelijke hoestbui terecht dat het gewoon akelig klonk. Als ik alleen met haar was, zou ik al lang zijn rechtgestaan maar ik durfde niet echt genegenheid te tonen met mijn vader erbij. Het was beter dat hij dacht dat ik haar gewoon zomaar lukraak uit een bende vrouwen gekozen had, voor mijn behoeften of zo, dan dat ik écht van haar hield. Ik wist waartoe hij in staat was, ik wist het héél erg goed. "Moet ik jullie anders even alleen laten?" Vroeg Seph toen ze even bekomen was. Volgens mij was ze enorm geschrokken over het feit dat Cronus nu gewoon in de kamer zat, zo plots. Ik was ergens wel blij dat ik haar over hem verteld en gewaarschuwd had, nu was ze tenminste meer op haar hoede. "Dat is geen probleem hoor." Ik stak mijn hand even gebarend naar haar op, ik wou eerst weten waarover hij mij absoluut moest spreken. Cronus legde zijn beide handen vlak op het tafeloppervlak neer en kwam zoals gewoonlijk meteen ter zake. "Ik wil weg uit Elysium, Hades, en jij gaat mij daar bij helpen." Ik leunde naar achteren in mijn stoel en grijnsde terwijl ik mijn handen tegen elkaar bracht zodat mijn vingertoppen mijn kin raakten. "Nú kunnen we zaken doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Emptydo mei 16, 2013 10:22 pm


"Dat is geen probleem hoor." zei hij en hij stak even zijn hand naar me op ten teken dat ik rustig kon blijven zitten. Ik knikte met een klein zacht zuchtje liet ik me weer terug in de stoel zakken, aangezien ik er al een klein stukje uit omhoog was gekomen. Cronus legde zijn handen op tafel en keek naar Hades. "Ik wil weg uit Elysium, Hades, en jij gaat mij daar bij helpen." zei hij en ik zag vanuit mijn ooghoeken dat Hades in zijn stoel naar achteren leunde en zijn vingertoppen op zijn kin had liggen.. "Nú kunnen we zaken doen." zei Hades en ik pakte mijn glas. Ik wist niet wat hij allemaal van plan was, maar eigenlijk was ik wel nieuwschierig om het te horen. Rustig nam ik een hapje van mijn beschuitje en keek naar de twee mannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
If love is what you need, a soldier I will be.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» || Only know you love her when you let her go, and you've let her go.. ||
» Isn't hate and love the same thing anyway?
» To shed of the love you replaced with fear
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: