Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 If love is what you need, a soldier I will be.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptywo apr 17, 2013 9:47 pm


Hij klapte zijn boek dicht en kwam ook overeind. "Volgens mij hebben de bediendes gekookt, ja. Ik kom wel mee." zei hij en ik glimlachte. ''Gezellig.'' zei ik met een vrolijke blik in mijn ogen. Ik nam zijn hand eventjes vast toen we naar de eetkamer liepen, en terwijl we erheen liepen rook ik al de geur verspreiden uit de kamer. Ik snoof eventjes en tevreden stelde ik vast dat het lekker rook, dus vast ook lekker was. In de eetkamer ging ik op de stoel schuin naast die van Hades zitten en wachtte tot het eten werd binnen gezet, zoals altijd. Toen Hades zelf zat bekeek ik hem even en hield mijn hoofd scheef. ''Zeg Hades. Ik heb dit nooit gevraagd eigenlijk.. Maar.. Hoe gaat het met je?'' vroeg ik met een geintresseerde blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptywo apr 17, 2013 9:51 pm


"Gezellig." zei ze vrolijk en ik stapte achter haar aan, maar ze hield het tempo in om mijn hand beet te nemen. Ik glimlachte even en nam haar hand stevig vast. De geur van het eten reikte al tot aan de gang, ik hoorde Persephone diep inademen. Toen we de eetkamer binnenkwamen was de tafel zoals gewoonlijk al gedekt, nadat we plaats namen werd het eten geserveerd. Ik zag dat Persephone haar hoofd schuin hield toen ze me bekeek terwijl ik het bestek opnam. "Zeg Hades. Ik heb dit nooit gevraagd eigenlijk.. Maar.. Hoe gaat het met je?" Ze keek zo geïnteresseerd dat het enorm lachwekkend was. "Uh.. Goed?" Stamelde ik aarzelend en achterdochtig. "Hoezo, waarom vraag je dat plots.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptywo apr 17, 2013 10:14 pm


Hij had zijn bestek al opgenomen, toen ik het hem vroeg. Ik zag dat hij zijn lach in hield, en ik keek hem nog steeds rustig aan. "Uh.. Goed?" Stamelde hij aarzelend, met een achterdochtig ondertoontje. "Hoezo, waarom vraag je dat plots.." vroeg hij toen en ik glimlachte. ''Nou. Ik bedacht me dat ik altijd aan je zie wanneer je boos bent. Maar ik heb eigenlijk in al die tijd dat ik hier beneden bij je ben geweest, nooit écht heb gevraagd aan je hoe het met je ging.'' zei ik met een glimlach en ik haalde mijn schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptywo apr 17, 2013 10:18 pm


Ze glimlachte. "Nou. Ik bedacht me dat ik altijd aan je zie wanneer je boos bent. Maar ik heb eigenlijk in al die tijd dat ik hier beneden bij je bent geweest, nooit écht heb gevraagd aan je hoe het met je ging." Vroeg ze en haalde haar schouders op. Ik kauwde ondertussen rustig op een stuk vlees en slikte het door. "Wel," sprak ik als antwoord. "de mens is geschapen naar ons voorbeeld en volgt ons qua gedrag. Lichaamstaal zegt meer dan woorden, je kan altijd liegen." Het was een simpele verklaring maar het zei veel. "Herinner je je nog de plafondschildering in de troonzaal?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptywo apr 17, 2013 10:31 pm


Hij at rustig wat van zijn vlees, en slikte het door. "Wel," sprak hij en ik keek hem nieuwschierig aan. "de mens is geschapen naar ons voorbeeld en volgt ons qua gedrag. Lichaamstaal zegt meer dan woorden, je kan altijd liegen." Ik grinnikte eventjes en at wat. ''Maar ondanks dat, kan ik niet altijd weten hoe het met je gaat.'' zei ik rustig en at verder. "Herinner je je nog de plafondschildering in de troonzaal?" vroeg hij toen en ik keek naar hem op. Ik knikte terwijl ik mijn eten door slikte. ''Ja. Hoezo?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptywo apr 17, 2013 10:37 pm


Ze grinnikte. "Maar ondanks dat kan ik niet altijd weten hoe het met je gaat." we aten beiden verder tot ik een nieuw onderwerp aansneed. "Ja. Hoezo?" Ze slikte haar hap door. "Kan je me nu herkennen, of niet?" Ik grinnikte, het was eigenlijk een soort van strikvraagje. Ik nam de fles wijn en schonk mezelf een groot glas uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptydo apr 18, 2013 9:38 am


"Kan je me nu herkennen, of niet?" hij grinnikte vrolijk en nam de wijn op. Rustig schonk hij zichzelf een glas vol en ik dacht even na. Langzaam schudde ik mijn hoofd. ''Nee.. Zo vaak heb ik die tekening niet bekeken, dus ik zou het niet weten wie daar allemaal in zitten..'' mompelde ik en ik at mijn bord leeg. Ik pakte mijn glas ook op en nam toen de fles wijn van hem over, zodat ik mezelf ook een glas kon invullen. Zo vaak dronk ik niet, maar vandaag had ik er gewoon even zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptydo apr 18, 2013 7:24 pm


Het duurde even voor ze als antwoord langzaam haar hoofd schudde. "Nee.. Zo vaak heb ik die tekening niet bekeken, dus ik zou het niet weten wie daar allemaal in zitten.." Het stoorde me even omdat ze het een tekening noemde.. Het was zo'n prachtig kunstwerk, ze leek er zelfs geen enige soort erkenning aan te geven. Nu ik er zo over nadacht was het het eerste onderwerp waar we het echt over hadden, nog een betekenis voor de schilderij dus. Ze at haar bord leeg en ik at het mijne ook verder op in doodse stilte. Ze schonk zichzelf ook wat wijn in, wat me wel wat verwonderde. "Dan moet je eens kijken als ik weer eens te druk bezig ben." Besloot ik nog en dronk een grote teug van mijn glas wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptydo apr 18, 2013 10:00 pm


Het was een hele tijd stil, en hij at ook rustig zijn eten op. "Dan moet je eens kijken als ik weer eens te druk bezig ben." zei hij ten slotte en hij nam een fikse slok van zijn glas wijn. Ik knikte eventjes en nam zelf ook een slok van mijn wijntje. ''Is goed. Zal ik doen. Zekers.'' zeg ik met een glimlach en ik keek hem vrolijk aan. ''Het is fijn om weer terug te zijn, zonder leugens en valse voorwendselen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptydo apr 18, 2013 10:10 pm


Ze volgde mijn voorbeeld op en nam ook een slokje van haar wijn. "Is goed. Zal ik doen. Zekers." Zei ze met een stralende glimlach, waarvan ik zeker wist dat alles wat ze zei gemeend was. Ik vroeg me af hoe ze zich gedragen zou als ze loog tegen me, want dat had ze naar mijn weten nog niet gedaan. "Het is fijn om weer terug te zijn, zonder leugens en valse voorwendselen." Ik grinnikte omdat ik er net aan dacht en knikte. "Ja.. Nu we daar toch bezig over zijn, hoe lang stond je al te luisteren naar het gesprek tussen mij en jouw vader? Je weet toch dat zulke zaken privé zijn." Spelde ik haar rustig de les.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptydo apr 18, 2013 10:30 pm


Hij grinnikte eventje en ik glimlachte vrolijk. "Ja.. Nu we daar toch bezig over zijn, hoe lang stond je al te luisteren naar het gesprek tussen mij en jouw vader? Je weet toch dat zulke zaken privé zijn." zei hij op en strenge toon en ik grinnikte even, waarna ik hem met onschuldige blik aankeek. ''Vanaf het moment dat ik donder hoorde. Je had me verteld op dat moment naar de Olympus te komen, en binnen komen leek me ook niet gepast..'' zei ik met een glimlachje en ik streek even een pluk haar uit mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptyvr apr 19, 2013 8:40 pm


Ze grinnikte desondanks mijn serieuze blik en woorden. "Vanaf het moment dat ik donder hoorde. Je had me verteld op dat moment naar de Olympus te komen, en binnen komen leek me ook niet gepast.." Zei ze onschuldig en ik keek kort naar mijn nagelriemen, waarna ik uit mijn ooghoeken weer naar haar keek. "Maar schreeuwen vanachter de hoek wel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptyvr apr 19, 2013 10:03 pm


Hij richtte zijn blik op zijn vingers, waarna hij vanuit zijn ooghoeken naar mij op keek. "Maar schreeuwen vanachter de hoek wel?" zei hij en ik zuchtte, om eventjes schuldig mijn hoofd te laten hangen. ''Dat was iets harder dan ik eigenlijk wou..'' mompelde ik en ik keek toen weer naar hem op met een egale blik. ''Maar ik had gelijk toen ik zei dat je geen kind wou!'' zei ik toen berispend en ik sloeg mijn armen over elkaar. '''Hades, tegen mij had je echt niet hoeven liegen over dat kinderen gedoe. Ik kan toch aan je zien of je het meent of niet.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptyvr apr 19, 2013 10:09 pm


Ze zuchtte, liet haar hoofd hangen maar gaf toen toch maar mompelend antwoord. "Dat was iets harder dan ik eigenlijk wou.." Ik grijnsde terwijl ik ietwat naar achteren leunde met mijn glas wijn in mijn hand omklemd. "Maar ik had gelijk toen ik zei dat je geen kind wou! Hades, tegen mij had je echt niet hoeven liegen over dat kinderen gedoe." Mijn vingertoppen trokken wit weg bij de kracht die ik op het glas zette. "Ik heb ook niet gelogen, want ik zei dat we het zo lang mogelijk konden uitstellen." Bromde ik terug en zette het glas maar op tafel voor ik het brak. "Ik kan toch aan je zien of je het meent of niet." Vervolgde ze en ik beet haar fel toe: "En ik kon toch aan je zien dat je het wel graag wilt, want je hebt het karakter van je moeder."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptyvr apr 19, 2013 10:58 pm


Hij had met een grijns op zijn gezicht zich achterover laten zakken op zijn stoel met zijn glas in zijn handen. Zijn vingertoppen trokken wit weg en hij keek me eventjes aan. "Ik heb ook niet gelogen, want ik zei dat we het zo lang mogelijk konden uitstellen." bromde hij en hij zette het glas op tafel neer. ''Je zei dat je een kind wou, als het met mij was.'' zei ik op strenge toon. "En ik kon toch aan je zien dat je het wel graag wilt, want je hebt het karakter van je moeder." beet hij me op felle toon toe. Ik trok mijn wenkbrauw eventjes op en zuchtte. ''Natuurlijk wil ik graag een kind.. Maar niet als jij er een wil. Ik wil dat je er van houdt, en niet met afschuw naar uit kijkt.'' zuchtte ik en ik nam mijn glas met wijn op. ''Ik heb liever geen kind dan dat jij er ongelukkig mee bent..'' zei ik met een half glimlachje en ik nam een slok wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptyvr apr 19, 2013 11:04 pm


"Je zei dat je een kind wou, als het met mij was." Antwoordde ze op een strenge toon. Ze trok haar wenkbrauw op bij mijn felle reactie, wederom verlaatte een zucht haar mond. "Natuurlijk wil ik graag een kind.." gaf ze toe. "Maar niet als jij er geen wil. Ik wil dat je er van houdt, en niet met afschuw naar uit kijkt." Zuchtte ze en ze nam haar glas wijn op. "Ik heb liever geen kind dan dat jij er ongelukkig mee bent." Zei ze half glimlachend en nam een slok van haar wijn toen ze haar glas weer vast nam. "Oh, zo'n enorme teleurstelling wordt het niet als je denkt. Ik heb al een zoon en die laat me compleet links liggen, ik vind het maar al te best." Ik haalde mijn schouders op en nam mijn glas wijn terug op, waarna ik overeind kwam en wegliep naar onze vertrekken, aan haar de keuze of ze meeging of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptyvr apr 19, 2013 11:08 pm


"Oh, zo'n enorme teleurstelling wordt het niet als je denkt. Ik heb al een zoon en die laat me compleet links liggen, ik vind het maar al te best." zei hij rustig terwijl zijn schouders ophaalde. Ik verslikte me in mijn wijn en begon luid te hoesten, terwijl ik met grote ogen naar hem keek. Hijzelf pakte zijn glas op en kwam overeind. Snel griste ik mijn glas weer van de tafel af en liep achter hem aan. ''Je hebt al een zoon? Je hebt een zoon?'' zei ik en ik keek hem verward aan. ''Waarom heb je me er nooit over verteld Hades?'' vroeg ik en ik probeerde zijn pas bij te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptyvr apr 19, 2013 11:15 pm


Ik hoorde haar hoesten vlak nadat ze zich verslikte in de rode wijn die ze dronk, griste haar glas van tafel en krabbelde toen overeind om achter me aan te gaan. Ik hoorde haar voetstappen schallen door de gang toen ze lichtvoetig rende. "Je hebt al een zoon?" Sprak ze ongelovig nadat ze me ingehaald had, haar stem klonk nog een beetje rauw door de plotselinge hoestbui. "Je hebt een zoon? Waarom heb je me er nooit over verteld Hades?" Mijn passen veerden en ik zag dat ze moeite had om me bij te houden, echter vertraagde ik niet. "Omdat hij doet alsof hij me niet kent en dat doe ik ook. We zijn het volledig eens met elkaar, en dat is de eerste en meteen de laatste keer." Ik sprak op een toon die aangaf dat het gesprek voor mij nu definitief afgerond was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptyvr apr 19, 2013 11:22 pm


Ik zag wel dat hij wist dat ik het moeilijk had om zijn pas bij te houden. "Omdat hij doet alsof hij me niet kent en dat doe ik ook. We zijn het volledig eens met elkaar, en dat is de eerste en meteen de laatste keer." zei hij op zo'n barse toon, dat ik bijna niet durfde verder te vragen. ''Sorry. Ik had niet gedacht dat je al een kind had.'' mompelde ik en ik schudde mijn hoofd even verward. ''Is het een sterveling. Oftewel, is je zoon een halfgod?'' vroeg ik en ik keek hem aan. ''Het spijt me van die vragen.. Maar zo blijkt maar weer dat ik zo ontzettend weinig van je weet.'' zuchtte ik en ik kijk hem met een glimlach aan. ''Natuurlijk heb je een kind. Zo raar is het niet.. Je bent al ontzettend oud. Natuurlijk ben je wel vaker met een vrouw geweest.'' mompelde ik half in mezelf terwijl ik de trappen haast op moest rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptyvr apr 19, 2013 11:32 pm


"Sorry. Ik had niet gedacht dat je al een kind had." Mompelde ze en ze schudde verward haar hoofd. Ik kon maar beter niet zeggen dat ik er misschien wel een paar had, maar dat ik het gewoon niet zeker wist.. Want dan zou ze verder vragen. "Is het een sterveling." vroeg ze plots. "Oftewel, is je zoon een halfgod?" Ze keek me indringend aan, haar blik ontmoette de mijne. "Ja, mijn zoon is een halfgod." Antwoordde ik haar ruw, ditmaal ergerde ik me er het meeste aan. "Het spijt me van die vragen.. Maar zo blijkt maar weer dat ik zo ontzettend weinig van je weet." Ik rolde met mijn ogen. "Ik vertel je wat je weten moet op het juiste moment, de rest hou ik voor me." Ik beende de trappen verder op. "Natuurlijk heb je een kind." Het leek alsof ze zichzelf probeerde te overtuigen maar het nog steeds niet geloven wou. "Zo raar is het niet.. Je bent al ontzettend oud. Natuurlijk ben je wel vaker met een vrouw geweest." Het kwam er mompelend uit. "En bedankt." Ik duwde de deur van onze kamer op en zette mijn glas wijn neer op het houten nachttafeltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptyvr apr 19, 2013 11:39 pm


"Ja, mijn zoon is een halfgod." gaf hij me ruw ten antwoord, met een geërgerde ondertoon. "Ik vertel je wat je weten moet op het juiste moment, de rest hou ik voor me." zei hij en ik knikte met een zuchtje. "En bedankt." mompelde hij en hij duwde de kamerdeur open. Snel liep ik achter hem aan en ik zag dat hij zijn glas op het nachtkastje zette. ''Sorry, zo bedoelde ik het niet. Ik heb er nog niet eens dertig jaar op zitten, en jij al.. zoveel meer.'' zei ik rustig en ik zette mijn glas ook weg. ''Ik zal het er niet meer over hebben. Sorry.'' mompelde ik en ik wreef even met mijn handen over mijn gezicht heen. ''Laten we het over iets anders hebben, iets leukers.'' zei ik toen met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptyvr apr 19, 2013 11:45 pm


"Sorry, zo bedoelde ik het niet. Ik heb er nog niet eens dertig jaar op zitten, en jij al.. zoveel meer." Sprak ze snel als verontschuldiging. "453 eeuwen." Viel ik haar in de rede en liet mijzelf op bed vallen, moe van de hele discussie. "Ik zal het er niet meer over hebben. Sorry. Laten we het over iets anders hebben, iets leukers." zei ze. "Ik ben moe dus laten we gewoon zwijgen en genieten van een rustige stilte."Ik was er zo klaar mee met al haar gekakel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptyvr apr 19, 2013 11:51 pm


"453 eeuwen." zei hij en hij liet zich op het bed vallen. "Ik ben moe dus laten we gewoon zwijgen en genieten van een rustige stilte." sprak hij en ik zuchtte eventjes. Ik plakte weer een glimlach op mijn gezicht en liep even naar het bed toe. Ik boog me voorover en gaf hem een kus op zijn wang. ''Ik ga denk ik nog even lezen. Ga anders alvast lekker slapen.'' zei ik met een goedmoedige glimlach en ik kwam overeind om naar de kledingkast te lopen. Ik pakte mijn nachtkleding en verwisselde mijn kleren even vlug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptyvr apr 19, 2013 11:57 pm


Vliegensvlug verscheen diezelfde glimlach van in het begin van de avond weer op d'r gezicht, waarna ze vrolijk naar het bed liep en me een kus op mijn wang gaf. Ik bekeek haar met een frons. "Ik ga denk ik nog even lezen. Ga anders alvast lekker slapen." Ik knikte en rolde me op mijn zij nadat ik mijn hemd had uitgeworsteld. Zelf liep ze nog wat in de kamer rond om zich om te kleden, rustig sloot ik mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Emptyza apr 20, 2013 12:03 am


Hades had simpel geknikt op mijn voorstel, en rolde zich op zijn zij nadat hij zich van zijn hemd had ontdaan. Ik keek even om en pakte een kamer jas, omdat ik mijn boek nog beneden had liggen. Rustig liep ik eventjes naar beneden, om in de zitkamer mijn boek te pakken. Toen ik weer boven was zag ik dat Hades al in slaap was gevallen. Ik glimlachte even met een tedere blik op mijn gezicht en kroop naast hem in bed. Ik legde de dekens over hem heen en maakte het mezelf comfortabel met mijn boek.
Na een tijdje werden mijn ogen zwaar en legde ik het boek dicht. Rustig knipte ik het licht uit, om daarna tegen Hades aan te kruipen en ook naar dromenland te vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
If love is what you need, a soldier I will be.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» || Only know you love her when you let her go, and you've let her go.. ||
» Isn't hate and love the same thing anyway?
» To shed of the love you replaced with fear
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: