Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 If love is what you need, a soldier I will be.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptyma apr 22, 2013 8:33 pm


Ik had rustig de tijd genomen om me eens goed te douchen. Zoals verwacht lag er wel ondergoed in de laatjes, en ik draaide de kraan ten slotte toch uit. Ik wikkelde een handdoek rondom mijn haren, en eentje om mijn lichaam, zodat ik eventjes de kamer in kon. ''Hades. Wat heb je voor me uitgekozen?'' vroeg ik met een glimlach terwijl ik hem eventjes aan keek. Gelijk daarna liep ik weer terug de badkamer in, maar liet de deur wel open staan. Ik trok het ondergoed aan en begon toen rustig mijn haren af te drogen, voordat ik terug ging naar de slaapkamer om mijn kleren aan te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptyma apr 22, 2013 8:49 pm


"Hades wat heb je voor me uitgekozen?" Vroeg ze met een brede glimlach op haar gezicht toen ze in de deuropening van de badkamer verscheen, net toen ik besloot om toch maar geen das aan te doen en iets moderns te dragen ditmaal. Ik liep weg van de spiegel terwijl ik nog steeds in mijn zwart marcelletje liep. Ik had de kleren op bed gelegd, nam ze op en gaf de stapel aan haar. "Die donkerrode blouse die je nog nooit aangedaan hebt, met een strakke enkelbroek en je schoenen kies je zelf maar." Glimlachte ik. Vervolgens draaide ik me weer om en nam de trui die ik had uitgekozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptyma apr 22, 2013 9:05 pm


Hij kwam de badkamer in gelopen en gaf me het stapeltje kleren aan. "Die donkerrode blouse die je nog nooit aangedaan hebt, met een strakke enkelbroek en je schoenen kies je zelf maar." zei hij met een glimlach en ik knikte vrolijk. ''Klinkt goed.'' zei ik vrolijk en ik legde het setje even opzij. Hij liep weer weg en ik volgde hem even met mijn ogen. Toen mijn haren droog genoeg waren trok ik mijn kleren aan. Ik bekeek mezelf eventjes in de spiegel en knikte goedkeurend, waarna ik de bovenste paar knoopjes van het blousje toch maar open liet. Hij had op de perfecte combinatie weten te vinden, en de kleren zaten wonder boven wonder ook nog eens als gegoten. Met een glimlach liep ik de kamer weer in en keek naar hem. ''Al klaar. En jij ziet er good uit.'' grijnsde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptyma apr 22, 2013 9:12 pm


"Klinkt goed." sprak ze en ik kleedde me verder aan terwijl ze zichzelf in de spiegel bewonderde. Ik trok maar een jeansbroek aan voor de verandering. Uit mijn ooghoeken zag ik dat ze toch nog een paar knopjes van haar bloesje opende. "Al klaar. En jij ziet er goed uit." Grijnsde ze toen ze me zag. Ik trok een mond hoek naar omhoog en sloof mijn mouwen tot boven mijn ellebogen op. "Waar is mijn horloge?" Vroeg ik na even rondkijken door de kamer, ik zag hem niet meteen. Op mijn kousen liep ik naar de kledingkast en zocht ondertussen al naar een paar schoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptyma apr 22, 2013 9:59 pm


Hij keek me met een glimlach aan terwijl hij zijn mouwen omhoog deed. "Waar is mijn horloge?" vroeg hij plots. Ik keek op en volgde zijn bewegingen richting de kleding kast. ''Uhm..'' mompelde ik en ik keek even rond. ''Misschien ergens in de badkamer?'' opperde ik en ik zocht een simpel paar schoenen uit. ''Of op je nachtkastje? Misschien ergens tussen de dekens of zo?'' mompelde ik toen en ik keek hem vriendelijk aan. Zelf liep ik al naar het bed toe om het op te maken, en ondertussen eventjes tussen de dekens te kijken naar zijn horloge.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptyma apr 22, 2013 10:05 pm


"Uhmm.." mompelde ze vanuit de slaapkamer. "Misschien ergens in de badkamer?" Ze kwam ook de kast ingelopen om zelf een paar schoenen te kiezen. Ik had net mijn chique schoenen vast en liep naar het bed om ze aan te trekken. "Of op je nachtkastje? Misschien ergens tussen de dekens of zo?" Ze ratelde maar door, dat waren vrouwen hun zoekinstinct gewoon. Ik keek rond terwijl ik mijn schoenen aantrok en zocht vervolgens verder naar mijn horloge, net op tijd want Seph begon het bed op te maken. Ik speurde door de kussens maar daar lag het niet, dus moest het vast nog ergens in de omgeving van de badkamer liggen aangezien ik deze ochtend een bad genomen had. Al snel had ik hem gevonden in mijn kamerjas. Ik deed hem nogal onvoorzichtig aan omdat ik toch genoeg geld had om een nieuwe te kopen en deze nog geen honderd euro gekost had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptydi apr 23, 2013 7:22 pm


Toen ik het bed had opgemaakt zag ik dat hij zijn horloge al om zijn pols had en ik glimlachte. ''Je hebt hem al zie ik.'' zei ik vrolijk en ik liep even naar hem toe. Ik ging half achter hem staan en legde mijn ene hand op zijn arm. ''Je ziet er goed uit.'' glimlachte ik en ik duwde even kusje op zijn wang. ''En laten we nu maar snel beginnen met die les boekhouding.'' grinnikte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptydi apr 23, 2013 7:39 pm


"Je hebt hem al zie ik." Vrijwel meteen merkte ze het op. Ik knikte en schudde even met mijn pols. "Ja." Ze liep naar me toe en ging achter me staan terwijl ik mezelf in de spiegel bekeek en mijn haar nog even goed streek. Haar hand raakte mijn arm aan. "Je ziet er goed uit." Ik glimlachte bars en stond het kusje op mijn wang maar alweer toe. "En laten we nu maar snel beginnen met die les boekhouding." Ik knikte en nam nog even mijn leesbril voor ik de kamer uitliep. Zonder op haar te wachten liep ik de trappen af naar mijn bureau, alvast om dingen te halen die ik nodig had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptydi apr 23, 2013 10:10 pm


Hij knikte, om zich daarna al snel uit de voeten te maken. Ik keek nog eventjes naar mezelf voor ik hem achterna liep. Hij had weer dat belachelijk snelle tempo, dus moest ik een beetje rennen om hem weer in te halen. Zwijgzaam liep ik uiteindelijk achter hem, ergens had ik het idee dat hij niet zo veel zin had in een gesprek, en dat maakte niet uit. Ik liet mijn blik over de gang gaan, en wachtte toen hij klaar was om verder te lopen. ''Gaan we naar je kantoor trouwens?'' vroeg ik toen maar, om even te weten waar we heen zouden gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptydi apr 23, 2013 10:19 pm


Ik wist niet of ze me al ingehaald had of niet, hoe dan ook hoorde ik haar niet praten. Het was stil, de kalmte en rust van het paleis deden altijd zo'n deugd. Ik kon het me gewoon niet voorstellen hoe men kon leven met al dat kabaal in de Olympus, dat was toch echt een gekkenhuis? Je kon jezelf niet eens horen denken. Met een klap opende ik de deur van mijn kantoor. Ik griste wat papieren uit de laden en nog wat boeken van de kast, niet te vergeten een goede veer met een potje inkt, om vervolgens de deur weer uit te lopen. "Gaan we naar je kantoor trouwens?" Ik snapte niet echt wat ze bedoelde, omdat we er nu al stonden, en kon het dan ook niet laten om even te fronsen. Maar niet veel later snapte ik het al en keek ik weer even bedachtzaam zoals altijd. "Nee, de bediendes zijn in de aula. Dat is in de westelijke vleugel, van de bediendes je weet wel." Zuchtte ik en draaide me even langzaam naar haar om terwijl ik mijn pas inhield. "Weet je wat.. Wil je me even snel een koffie gaan halen? En neem dan nog maar een bediende met je mee om je weg te vinden, Daphne of die ene Henk of zo." Zonder nog langer te wachten op haar antwoord stapte ik door in de richting van een trap die naar het achtste leidde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptywo apr 24, 2013 6:58 pm


Hij pakte de spulletjes, en keek me eventjes verward aan voor. Uiteindelijk leek het kwartje te vallen en hij kon me antwoorden. "Nee, de bediendes zijn in de aula. Dat is in de westelijke vleugel, van de bediendes je weet wel." Zuchtte hij en hij draaide zich eventjes naar me om. "Weet je wat.. Wil je me even snel een koffie gaan halen? En neem dan nog maar een bediende met je mee om je weg te vinden, Daphne of die ene Henk of zo." Voor k al antwoord kon geven was hij al weg en ik zuchtte. ''Prima. Dat doe ik wel weer.'' mompelde ik en ik draaide me om. ''Daphne!'' riep ik en niet veel later kwam mijn bediende aanlopen. ''Hai. We moeten zometeen bij hades zijn om de boekhouding te leren.'' zei ik en ze knikte. ''Klopt. Wat is daar mee?'' vroeg ze en ik glimlachte even vriendelijk naar haar. ''Ik wou even wat koffie halen, alleen ik weet de weg niet in de westvleugel.'' glimlachte ik en ze knikte toen begrijpend. ''Ik wijs u zo de weg wel. Eerst die koffie halen dus?'' vroeg ze en ik knikte. Toen we in de keuken koffie hadden gepakt liepen we door naar waar we moesten zijn. Ik liep naar Hades toe en gaf hem zijn kop koffie aan. ''Alsjeblieft.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptywo apr 24, 2013 8:00 pm

Toen ik eenmaal de hoek om was gelopen ging ik op een sukkeldrafje verder naar de westelijke vleugel. De trappen waren zoals gewoonlijk weer ellenlang, desondanks dat het een gewoonte geworden was, maar dat was de reden niet voor mijn plotse langzame tempo. Ik was al haar gekwebbel gewoon zat op het moment, ze hield geen twee minuten haar mond. Maar hoe zou ze reageren als ik haar dat vertelde? Ze was ten slotte al genoeg gekwetst de laatste tijd. Een zucht ontsnapte mijn mond toen ik de aula binnen liep en in een rechte lijn naar het verhoogje liep om mijn papieren neer te smijten op de bureau die daar stond. Uit mijn ooghoeken zag ik dat de meesten van de bediendes er al zaten, en zoals gewoonlijk zat Cecilia op de eerste rij om aandachtig te kunnen luisteren. Misschien was ze wel mijn beste bediende, maar hoe dan ook leek ze meer van de tijd een slijmbal ofwel had ze een obsessie met me. Rustig ging ik zitten op de stoel die achter de bank stond en zag net Persephone terug binnenkomen met haar bediende, Daphne. "Alsjeblieft." glimlachte ze en ik gebaarde naar de lege plek naast me. "Zet hier maar neer."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptydo apr 25, 2013 8:54 pm


Hij gebaarde naar een leeg plekje op zijn bureau. "Zet hier maar neer." zei hij en ik knikte. Rustig zette ik de mok neer en ging toen bij de rest van de bediendes zitten. Daphne keek me even raar aan maar ik glimlachtte naar haar. ''Ik ben hier ook om te leren.'' grinnikte ik, maar ze keek me nog steeds onbegrijpend aan. ''Ik voel wat ongezegde spanning tussen mij en Hades. Ik moet denk ik hem even wat meer ruimte geven.'' zei ik en eindelijk leek ze het te begrijpen. Ik keek naar Hades en wachtte nieuwschierig af tot hij begon met uitleggen en zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptydo apr 25, 2013 9:07 pm


Ze zette de mok neer en draaide zich toen om om een plaatsje te zoeken tussen de rest. Ik staarde even verveeld naar de verste muur in de ruimte, het leek alsof ik in gedachten verzonken was maar dat was eigenlijk niet zo. Ondertussen had ik al een pen genomen en speelde er wat mee tussen mijn vingers. Het duurde lang voordat de bediendes tot stilte waren, ik zei er ook niets op dus merkten ze het allemaal zelf op. Toen ik eindelijk een speld kon horen vallen stond ik op en liep even naar de andere kant van mijn bureau om op de hoek ervan te gaan zitten. "Goed, jullie zijn hier om de boekhouding te leren. Is er iemand die al wat kent van documenten ordenen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptydo apr 25, 2013 9:17 pm


Hij zat een beetje voor zich uit te staren totdat het eindelijk helemaal stil was geworden. Hij stond op en keek over de groep heen waarna hij op de hoek van zijn bureau te gaan zitten. "Goed, jullie zijn hier om de boekhouding te leren. Is er iemand die al wat kent van documenten ordenen?" vroeg hij en ik zag niet veel beweging onder de bediendes. Wist helemaal niemand het of durfde niemand gewoon zijn hand op te steken. Uiteindelijk zag ik een paar aarzelende handen omhoog gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptydo apr 25, 2013 9:32 pm

Het duurde meer dan een tijdje tot uiteindelijk enkele handen verschenen. Ik zag dat Cecilia haar hand ook opgestoken had, maar Persephone niet. Ik hechtte er niet veel aandacht aan. "Goed.. Voor degene die het niet weten," Ik stond weer op en liep naar het bord die op de muur achter me hing. Het was zo'n wit ding waar je met stiften op moest schrijven, niet veel speciaals dus. Ik nam een zwarte stift en tekende een soort van opslagplaats die ze allemaal wel kenden omdat deze zich beneden in het kasteel bevond. "Hier bevinden zich de documenten." Legde ik uit en begon toen met het gedetailleerder tekenen. "En de documenten worden per onderwerp geclassificeerd en chronologisch gerangschikt volgens het Griekse alfabet. Dat kunnen jullie hopelijk.." Ik wierp kort een blik op de bediendes en zag een paar vreemd kijken. Met een luide zucht draaide ik me volledig om, sloot de stift en begon het alfabet nogmaals op te zeggen. "Ik herhaal het nog één keer. Alfa, Bèta, Gamma, Delta, Epsilon, Zèta, Èta, Thèta, Iota, Kappa, Lambda, Mu, Nu, Xi, Omikron, Pi, Rho, Sigma, Tau, Ypsilon, Phi, Chi, Psi, Omega. Onthoudt dat ze in symbolen staan, dus leer die maar vanbuiten."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptydo apr 25, 2013 9:46 pm


"Goed.. Voor degene die het niet weten," begon hij en ik keek nieuwschierig naar wat hij allemaal op het bord tekende. "Hier bevinden zich de documenten." Legde hij uit en begon toen met het gedetailleerder tekenen. "En de documenten worden per onderwerp geclassificeerd en chronologisch gerangschikt volgens het Griekse alfabet. Dat kunnen jullie hopelijk.." Hij wierp een korte blik op ons. Een luide zucht ontglipte vanuit zijn mond en hij deed de stift weer dicht. "Ik herhaal het nog één keer. Alfa, Bèta, Gamma, Delta, Epsilon, Zèta, Èta, Thèta, Iota, Kappa, Lambda, Mu, Nu, Xi, Omikron, Pi, Rho, Sigma, Tau, Ypsilon, Phi, Chi, Psi, Omega. Onthoudt dat ze in symbolen staan, dus leer die maar vanbuiten." Ik zag Daphne naast me kijken en ik glimlachte eventjes. ''Ik help je wel.'' fluisterde ik zachtjes en ze keek me dankbaar aan. Soms vergat ik dat sommige bediendes hier maar simpele zielen waren en niet zo veel wisten als wij. Ik richtte mijn blik weer op Hades en wachtte op de rest van zijn uitleg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptydo apr 25, 2013 10:01 pm


Ik negeerde de verdere vreemde blikken, want de tekens opschrijven had ik geen zin in. Dat konden ze makkelijk opzoeken in de bibliotheek, als ze dat wouden, of vragen aan bediendes die er wel wat van wisten. Ik nam terug plaats op de hoek van mijn bureau en sloofde de mouwen van mijn trui op tot boven mijn ellebogen. "Om documenten in orde te krijgen en ze dan vervolgens te rangschikken gaat een hele procedure vooraf. En de meesten bevatten cijfers." Ik draaide me om en griste even tussen wat papieren die ik meegenomen had, waarna ik van mijn bank af hopte en het verhoog afwandelde. Rustig begon ik met het uitdelen van de stapel papieren die ik in mijn handen had, allemaal hetzelfde document gekopieerd. Het was niet zo'n belangrijk bestand, gewoon een factuur van wat ik allemaal de laatste maand uitgegeven had en dat mochten ze gerust zien. Toegegeven stonden er wel een aantal interessante dingetjes tussen. Ik legde even nog een aantal zaken uit die iedereen wel snapte en deelde vervolgens nog een stapel papieren uit waarover ik uitleg begon te geven, dit maal was het ingewikkelder. "De meesten zijn dus simpel zoals de eerste, maar de waarden bij deze documenten moet je in vergelijking stellen met Atlantis en Olympus. Dat weet je omdat deze dingen bij het verdrag horen. Ken het verdrag en je weet wat je doen moet." Ik ging weer zitten terwijl ik wachtte, deze oefening konden ze met gemak doen. Het nam veel tijd in beslag, maar dat was niet het probleem. Het bleef echter maar twee minuten stil, want na een korte pauze hoorde ik één van de bediendes piepen: "Wat houdt dat verdrag concreet in?" Hij sprak in die doden taal, natuurlijk wisten de bediendes dan niets af van de afspraken die tussen mij, Poseidon en Zeus gemaakt waren tienduizenden jaren terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptyvr apr 26, 2013 9:40 pm


"Om documenten in orde te krijgen en ze dan vervolgens te rangschikken gaat een hele procedure vooraf. En de meesten bevatten cijfers." hij draaide zich weer naar zijn bureau en pakte wat papieren, om deze daarna uit te delen. Toen iedereen een papiertje had begon hij het uitgebreid te vertellen wat er op stond en wat er moest gebeuren. "De meesten zijn dus simpel zoals de eerste, maar de waarden bij deze documenten moet je in vergelijking stellen met Atlantis en Olympus. Dat weet je omdat deze dingen bij het verdrag horen. Ken het verdrag en je weet wat je doen moet." Hij keek even rond en het was voor een tijdje stil. Dit was vast wel te doen. Opeen klonk een piepend stemmete. "Wat houdt dat verdrag concreet in?" vroeg hij en ik keek eventjes naar Hades. Dat wist ik zelf eigenlijk ook niet.. Ik keek eventjes naar Daphne en zag dat ze met een moeilijke blik naar het papier staarde. ''ik help je wel.'' zei ik nogmaals en ze keek me opgelucht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptyvr apr 26, 2013 9:55 pm

Het leek een eeuw te duren voor de vraag echt tot me door drong. Ik kon wel witheet worden van woede en irritatie. Het zou gewoon niet gaan lukken om uit te leggen zonder boos te worden, dus moest ik het anders gaan oplossen. Er schoot me niets anders te binnen dan te kijken naar Persephone, aangezien zij een godin was zou ze dat toch wel weten? "Persephone," ik zwaaide mijn benen op de bank en keek haar scherp aan. "zou jij zo vriendelijk willen zijn even uit te leggen?" Ik keek haar even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptyvr apr 26, 2013 10:07 pm


Ik keek eventjes naar mijn nagels, en concludeerde dat de eerst volgende keer dat ik weer wat vrije tijd had mijn nagels zou lakken. Misschien zou ik wel gewoon een heel beauty dagje voor mezelf uittrekken binnenkort. "Persephone," Hij zwaaide zijn benen over elkaar heen en geschrokken keek ik op. Ik zag zijn blik scherp op mij gericht zijn en beet eventjes op mijn lip. "zou jij zo vriendelijk willen zijn even uit te leggen?" Mijn ogen werden even groot en mijn mond zakte langzaam open. ''uh..'' mompelde ik. ''Ehm..'' Zenuwachtig beet ik wat harder op mijn lip en haalde even diep adem. ''Uhm. om heel eerlijk te zijn weet ik het ook niet. Ik bemoei me normaliter namelijk niet met de zaken van de oppergod en zijn broers.'' mompelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptyvr apr 26, 2013 10:25 pm


Ik zag dat ze haar ogen opentrok bij die vraag, alsof ze hem aartsmoeilijk vond en er niets van verstond. "Uh.." Ik hoorde haar vaag mompelen. "Ehm.." Ik wachtte in alle rust en stilte. "Uhm. Om heel eerlijk te zijn weet ik het ook niet. Ik bemoei me normaliter namelijk niet met de zaken van de oppergod en zijn broers." Ik rolde met mijn ogen en slaakte een luidde zucht. "Zijn er hier dan echt geen intelligente mensen?" Ik zag uit mijn ooghoeken dat Cecilia haar hand opstak en draaide mijn hoofd. "Ja." Gaf ik haar kort toestemming tot praten, en daar ging ze: "[i]Het verdrag is opgesteld vlak na Kronos. Daarin staat dat jij de cyclopen of titanen onder geen beding moogt vrijlaten, want die dienen opgesloten te zijn in Tartarus voor de rest van de eeuwigheid. In ruil daarvoor hebben ze besloten om mensen sneller te laten sterven en je meer functies te geven. Het aardse rijk blijft dan ook buiten bereik voor de doden, de edelstenen en metalen moeten via eerlijke handel verkregen worden uit jouw rijk en daar spelen vooral de documenten op in. Je moet weten hoeveel er uitgevoerd wordt en berekenen wat je voor alles terug moet krijgen, weten wat je nodig hebt en zo. Toch? En dan hebben we het nog niet gehad over het deel van Zeus en Poseidon bij het verdrag." Sprak ze en ik knikte, het was allemaal heel ingewikkeld en onsamenhangend verteld maar dat was het zo wat. "Goed, Cecilia. Kom je even hier?" Ze stond rustig op en ik gebaarde dat de anderen verder de papieren moesten verwerken als soort van oefening.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptyvr apr 26, 2013 10:33 pm


Ik zag dat hij met zijn ogen rolde en een diepe zucht verlaatte zijn lippen. "Zijn er hier dan echt geen intelligente mensen?" Ik zag Cecilia haar hand opsteken en ditmaal verliet een zucht mijn lippen. "Ja." klonk de toestemming van Hades en gelijk begon ze met kletsen. "Het verdrag is opgesteld vlak na Kronos. Daarin staat dat jij de cyclopen of titanen onder geen beding moogt vrijlaten, want die dienen opgesloten te zijn in Tartarus voor de rest van de eeuwigheid. In ruil daarvoor hebben ze besloten om mensen sneller te laten sterven en je meer functies te geven. Het aardse rijk blijft dan ook buiten bereik voor de doden, de edelstenen en metalen moeten via eerlijke handel verkregen worden uit jouw rijk en daar spelen vooral de documenten op in. Je moet weten hoeveel er uitgevoerd wordt en berekenen wat je voor alles terug moet krijgen, weten wat je nodig hebt en zo. Toch? En dan hebben we het nog niet gehad over het deel van Zeus en Poseidon bij het verdrag." zei hij en Hades knikte. "Goed, Cecilia. Kom je even hier?" hij gebaarde naar de rest van de groep dat ze naar het papier moesten kijken. Stomme Cecilia die alles weet. Hielenlikker dat ze er rond loopt. Geirriteerd keek ik naar het papier, maar kon mijn blik toch niet van hades en Cecilia af houden. Wat moest hij van haar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptyvr apr 26, 2013 10:56 pm


Ze wandelde gracieus naar me toe en kwam naast mijn bureau staan. Ik leunde naar achteren in mijn stoel en legde mijn enkel op mijn knie neer in plaats van mijn benen te kruisen. "Wat is er heer?" Vroeg ze met een glimlach, maar ik zag aan haar uitdrukking dat ze zenuwachtig was dat ze misschien iets verkeerd gezegd had. Ik moest geen korte blik op Persephone werpen om te weten dat ze waarschijnlijk keek. Om een beetje als afleidingsmanoeuvre te dienen, nam ik mijn kop koffie op en gaf die aan haar. "Wil je mij nog een kop koffie halen? Oh en trouwens," ik gebaarde haar subtiel om even te wachten. "Ik zou vanavond graag een horrorfilm willen kijken en ik zou graag hebben dat je meekijkt." Ze aarzelde even. "En.. Persephone dan?" Ik schudde mijn hoofd even kort met een grijns en kwam al overeind. "Volgens mij huilt ze dan van de schrik." Ik grinnikte zoet en zag haar knikken. "Welke film?" Ik dacht even na. "Ik wil het eerder vreemd houden, dus ik denk Pan's Labyrint." Ik schudde mijn hand even dat ze mijn koffie moest gaan bijvullen en wandelde toen tussen de bediendes door om te kijken naar hun werk. Bij Daphne stopte ik en trok een grote streep met mijn balpen door wat ze opgeschreven had. "Dit is fout, het moet zo." Al rechtstaand krabbelde ik het juiste neer op het document.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Emptyvr apr 26, 2013 11:08 pm


Ik kon mijn ogen bijna niet van Hades en Cecilia afhouden. Ik zag wel dat hij zijn kop koffie gaf maar toch voelde ik me niet helemaal prettig eronder. Uiteindelijk ging dat mens weg uit de zaal en maakte een ronde tussen de bediendes door. Toen hij uiteindelijk bij mij in de buurt kwam zette hij een grote streep door alles wat ze opgeschreven had. "Dit is fout, het moet zo." zei hij en hij krabbelde allemaal dingetjes op haar papiertje. Zelf was ik al klaar en toen ik zag wat hij op haar papier zette zag ik dat ik het goed gedaan had. Toen Hades weer verder ging zag ik Daphne hopeloos haar handen door haar haren leggen. ''Hee. Het komt wel goed..'' zei ik zachtjes en ik legde mijn hand op haar arm. ''Ik wil je helpen. Beloofd, goed?'' zei ik vriendelijk en ze gaf me even een vluchtige knuffel. ''Dankje wel. Echt ontzettend..'' mompelde ze en ik glimlachte eventjes. ''En trek je maar neit teveel aan van Hades. Hij is een beetje wisselvallig.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
If love is what you need, a soldier I will be.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» || Only know you love her when you let her go, and you've let her go.. ||
» Isn't hate and love the same thing anyway?
» To shed of the love you replaced with fear
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: