Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 If love is what you need, a soldier I will be.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyza apr 20, 2013 9:10 pm

De volgende ochtend was ik zoals gewoonlijk weer lang blijven slapen en dus verbaasde het me niet dat het al bijna elven was toen ik op de klok keek. Maar wat me wél verbaasde was dat naast mij nog een slapende Persephone lag, meestal was zij degene die voor mij opstond. Ik besloot om haar nog een beetje te laten slapen, ze had gisteren een zeer lange reis achter de rug gehad en had overdag al geslapen maar waarschijnlijk was ze nog steeds te vinden voor een goed dutje. Ik slofte weg naar de badkamer zodat ik een goed bad nemen kon. Ik waste mezelf uitgebreid, mijn haren zeker niet vergetend, en liep nadat ik mezelf helemaal afgedroogd had naar de lange wandspiegel. Ik bekeek mezelf even van top tot teen, waarom maakte ze me telkens duidelijk dat ze van me hield? Ik was toch niet zo speciaal.. Ik had haar ontvoerd en half aangerand, als ze dat echt al meende, en niet te vergeten hadden we af en toe onze grote ruzies. Zeg maar vaak zelfs.. Ze wist altijd hoe ik me voelde, al vertelde ik het haar amper, straks kon ze mijn gedachten nog lezen... Ik zuchtte luid, wat had dat piekeren allemaal voor zin? Ik sloeg mijn handdoek om mijn lenden heen. Leunend in de deurpost van de badkamer bekeek ik haar terwijl ze sliep. Vertrouwde ze me nu wel nog? Ik had haar immers niets verteld over mijn kinderen, wat als ze er uiteindelijk zelf wou... Ze was zo jong, de vraag kon elk moment gesteld worden. Het werd stilaan tijd dat ze wakker werd dus slofte ik naar de rand van het bed om me over haar heen te buigen. Ik streelde voorzichtig langs haar ruggengraat en drukte een kusje tegen haar slaap. "Wakker worden, slaapkop."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyza apr 20, 2013 11:52 pm


Vredig lag ik te slapen, dromend dat ik samen met Hades in een bloemen veld lag, vredig in elkaars armen, genietend van elkaar en van de omgeving. Ik voelde hoe hij zijn vingers over mijn rug liet glijden, alleen duurde het eventjes voor ik door kreeg dat het niet mijn droom was. Langzaam werd ik uit mijn droom gehaald toen ik zijn lippen een kus op mijn slaap voelde geven. "Wakker worden, slaapkop." hoorde ik zijn stem zachtjes zeggen. Ik bewoog me eventjes kort, om daarna slaperig mijn ogen te openen. Ik rolde me op mijn rug zodat ik Hades aan kon kijken, en had een glimlach op mijn gezicht. ''Goeiemorgen..'' murmelde ik eventjes en ik rekte me uit. ''Ben je al lang wakker?'' vroeg ik toen met een glimlachje en ik voelde even aan zijn nog steeds deels natte haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 12:04 am


Ik had altijd gehoord dat het niet goed was om mensen abrupt uit hun slaap te halen, het verstoorde niet alleen hun dromen maar veroorzaakte ook een slecht humeur en dergelijke. Het best kon je dat doen met licht en natuurgeluiden, maar een zachte stem was ook goed meende ik. Ze werd wakker en rolde zich slaperig op haar rug, haar armen zwierde ze boven haar hoofd terwijl ze zich uitrekte. Ze had nog steeds een slaperige uitdrukking toen ze me aankeek. "Goeiemorgen.." sprak ze, bijna onverstaanbaar. "Ben je al lang wakker?" Ze voelde aan mijn natte haren en ik tuitte weifelend mijn lippen. "Mhm.. Half uurtje maar." Ik hield mijn handdoek nog steeds bijeen met mijn rechterhand en ging rustig op de rand van het bed zitten. Ik streek met mijn vrije hand langs haar kin en vervolgens de rest van haar lichaam, ik kon gewoon niet van haar afblijven. "Goed geslapen?" Ik keek haar indringend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 12:20 am


Hij had een twijfelend blik op zijn gezicht en zijn lippen getuit. Als ik niet net wakker was had ik een kus op zijn lippen geduwd. "Mhm.. Half uurtje maar." mompelde hij uiteindelijk als antwoord. Toen hij ging zitten zag ik dat hij zijn handdoek om zich heen geklemd hield en ik glimlachte even. Hij gleed met zijn hand langs mijn kin, en toen langzaam via mijn hals over de rest van mijn lichaam. Een gevoel van geluk ging door me heen eventjes en ik keek hem met een lieve glimlach aan. "Goed geslapen?" vroeg hij toen, en hij had zo'n indringinde blik in zijn ogen dat ik eventjes moest grinniken. Ik knikte en werkte mezelf wat overeind. ''Als een roosje.'' glimlachte ik en ik duwde mijn lippen kort even op de zijne. ''En jij?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 12:30 am


Ze grinnikte kort, diezelfde zoete klank als altijd. Ze werkte zichzelf een beetje meer overeind met haar ellebogen en knikte bevestigend. "Als een roosje." Kort raakten haar lippen de mijne, het voelde als een eeuw geleden sinds gisterenavond. "En jij?" Ik glimlachte en knikte ook. "Ik leek wel op een roze wolkje te zweven." Voorzichtig veerde ik overeind en maakte me los uit haar greep. "Maar goed, als je het niet erg vind ga ik mezelf nu aankleden. En ik sla het ontbijt vandaag maar over, ik heb niet zo'n trek."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 12:34 am


Hij had een glimlach op zijn gezicht en knikte ook. "Ik leek wel op een roze wolkje te zweven." zei hij en hij kwam voorzichtig overeind. "Maar goed, als je het niet erg vind ga ik mezelf nu aankleden. En ik sla het ontbijt vandaag maar over, ik heb niet zo'n trek." zei hij en ik schudde mijn hoofd. Vluchtig pakte ik hem bij zijn pols vast en trok hem terug naar het bed. ''Je mag je alleen aankleden als je mee gaat ontbijten. Nu ik hier ben zal ik er op toezien dat je geen maaltijden overslaat.'' zei ik met een rustige blik in mijn ogen. ''En anders mag je gezellig bij mij op bed komen liggen weer.'' zei ik droog en ik keek hem vrolijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 12:38 am


Ze schudde haar hoofd en pakte me ruw beet aan mijn pols om me terug op het bed te trekken. Bijna verloor ik de grip om mijn handdoek, maar ik omklemde hem vervolgens weer stevig. "Je mag je alleen aankleden als je mee gaat ontbijten. Nu ik hier ben zal ik er op toezien dat je geen maaltijden overslaat." Ik grijnsde droog. "En anders mag je gezellig bij mij op bed komen liggen weer?" Ik kroop verder op de matras en liet mezelf naast haar vallen, liggend op de dekens met de handdoek om mijn dijen heen. "Denk je dat dit ervoor zorgt dat ik wél ontbijten ga?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 6:54 pm


Hij kroop verder op het bed en liet zich toen naast mij vallen op de dekens. Zelf lag ik nog steeds onder de dekens, en ik keek hem met een glimlach aan. "Denk je dat dit ervoor zorgt dat ik wél ontbijten ga?" zei hij met een grijns en ik grinnikte. Ik kwam weer wat overeind en gleed met mijn hand langs zijn gezicht. ''Ik hoopte dat je heel veel werk had liggen en dus wel weg zou moeten.'' grinnikte ik zachtjes en ik duwde een kusje op zijn lippen. ''En anders mag je nog steeds gezellig bij mij in bed blijven liggen.'' zei ik met een enorme glimlach op mijn gezicht en ik kneep eventjes zachtjes in zijn wang. ''Dan prop ik zometeen eigenhandig wel een broodje bij je naar binnen.'' ik keek hem even onschuldig aan en duwde nog een kusje op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 7:35 pm


Ze grinnikte zeemzoet en kwam weer overeind om met haar hand langs mijn gezicht te wrijven. "Ik hoopte dat je heel veel werk had liggen en dus wel weg zou moeten." Ze duwde een kusje op mijn lippen en ik lachte heel stil tegen haar mond aan. "Ik moet vandaag de bediendes leren de boekhouding doen.. Maar aangezien jij daar óók bij moet zijn.." Ik grijnsde en boog me weer dichter naar haar toe. "hebben we nog wel een beetje tijd." Ik duwde mijn lippen terug op de hare. "En anders mag je nog steeds gezellig bij mij in bed blijven liggen." Vervolgde ze met een enorme glimlach. Ze kneep zachtjes in mijn wang waarop ik haar met een frons aankeek. "Dan prop ik zometeen eigenhandig wel een boordje bij je naar binnen." Ze keek me onschuldig aan en ik grijnsde al voor ze me opnieuw een kus gaf. "Wel, als het lekker eten is dat je me voert vind ik het geen probleem.. Nu we erover praten heb ik wel zin in druiven." Ik rolde me op mijn rug en loste haar greep waarna ik haar vrolijk aankeek. "Hup met dat kontje, naar de keuken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 8:10 pm


"Ik moet vandaag de bediendes leren de boekhouding doen.. Maar aangezien jij daar óók bij moet zijn.." zei hij en hij had een grijns op zijn gezicht. Rustig boog hij zich wat meer naar mij toe, en ik glimlachte. "hebben we nog wel een beetje tijd." Hij had zijn lippen weer op de mijne geduwd en ik glimlachte even tegen zijn lippen aan. ''Ik moet de boekhouding leren?'' vroeg ik nieuwsgierig. Hij had kort een fronsje op zijn gezicht gekregen, maar vlak daarna had hij alweer een grijns op zijn gezicht. "Wel, als het lekker eten is dat je me voert vind ik het geen probleem.. Nu we erover praten heb ik wel zin in druiven." Hij rolde zich op zijn rug en maakte zich los uit mijn greep. Een vrolijke blik was op zijn gezicht en ik trok even mijn wenkbrauw lachend op. "Hup met dat kontje, naar de keuken." zei hij en ik grinnikte zachtjes. Ik keek hem twijfelend aan met een grijnsje op zijn gezicht en knikte toen weer. ''Nou. Vooruit dan maar. Omdat je het zo lief vraagt.'' grinnikte ik en ik kwam langzaam overeind. Ik moest mijn jurkje even goed trekken toen ik uit het bed gestapt en keek hem lief aan. Ik liep vlug eventjes naar beneden. In de keuken zocht ik naar de druiven, terwijl ik om me heen keek of er ergens bediendes rond liepen. Misschien had ik toch een kamer jas aan moeten doen, het jurkje was behoorlijk kort. Eindelijk vond ik de druiven in een schaal met allemaal ander fruit. Ik pakte een kleiner schaaltje en stopte daar de druiven in. Met het schaaltje in mijn handen liep ik vlug weer naar boven toe, om Hades nog steeds in bed te zien liggen. Ik kroop bij hem op bed en ging naast hem liggen. ''Mond open, dan krijg je een druif.'' grinnikte ik en ik hield een druif boven zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 8:23 pm


"Ik moet de boekhouding leren?" Had ze nieuwsgierig gevraagd en ik had bevestigend geknikt. Ze had me aangeboden te helpen voordat we naar atlantis gingen maar ze wist niet hoe alles moest, dus dat zou ik gaan oplossen voor het geval dat. Ze grinnikte, grijnsde twijfelachtig en knikte toen. "Nou. Vooruit dan maar. Omdat je het zo lief vraagt." Ik glimlachte tevreden en vouwde mijn armen achter mijn hoofd, languit ging ik liggen met mijn ene been over het andere en de handdoek nog steeds om mijn heupen geslagen. Ze kwam overeind, trok haar jurk eerst even goed en na nog een laatste blik op me te werpen naar beneden. Ze was zonder een kamerjas de gang op gelopen, en het was niet zo dat het korte jurkje veel verhulde. Ik moest er best om lachen, aangezien de bediendes nogal zouden gaan kijken waarschijnlijk. Ik bleef met die gedachte naar het plafond staren en hoorde haar voetstappen al van aan het einde van de gang naar onze kamer komen, er liep haast geen enkele bediende op deze verdieping en dat was juist waarom ik mijn slaapkamer hier had ingericht. Mijn privacy was belangrijk, zeker nu Persephone er was. Ze kwam binnengelopen met een schaaltje in haar armen en ging naast me op het bed liggen. "Mond open, dan krijg je een druif." Grinnikte ze. Ik had nooit gedacht dat ze het zo plezierig zou vinden, dan mocht ze dat van mijn part meer gaan doen.. Ze hield de druif boven mijn mond en voorzichtig beet ik erin, waarna ik op het kleine stukje kauwde. "Wat, krijg ik ze zo makkelijk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 8:33 pm


Hij had een grijns op zijn gezicht en hapte voorzichtig de druif tussen mijn vingers vandaan. Ik keek rustig naar hem met een glimlach, en pakte nog een druifje op alvast. "Wat, krijg ik ze zo makkelijk?" vroeg hij toen en ik lachte eventjes. Ik schudde mijn hoofd en keek hem met een grijnsje aan. ''De eerste alleen maar.'' zei ik met een grijnsje. Ik hield de volgende druif plagend boven zijn gezicht, en telkens als hij er naar hapte trok ik hem weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 8:43 pm


Ze schudde haar hoofd en grijnsde. "De eerste alleen maar." Ik grinnikte en zag dat ze de volgende druif alweer voor mijn gezicht hield. Ik strekte mijn nek zodat ik naar het stuk fruit happen kon, maar natuurlijk trok ze hem telkens weer weg. "Wel dat is een cliché spelletje hoor.." Plaagde ik haar terug en ik bekeek haar met een sluwe grijns. "Heb ik je trouwens al eens verteld hoe goed je eruit ziet in al die nachtkleedjes?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 8:52 pm


"Wel dat is een cliché spelletje hoor.." zei hij plagend en hij keek me toen met een wat sluwere grijns aan. Ik had ondertussen de druif al in zijn mond gelegd zodat hij die op kon eten. "Heb ik je trouwens al eens verteld hoe goed je eruit ziet in al die nachtkleedjes?" Ik grinnikte en keek hem met een lieve blik aan. ''Ik denk dat ik dat wel door had toen je in Atlantis mijn jurkje van me af scheurde.'' grinnikte ik. Ik boog me voorover zodat ik hem even een kus op zijn lippen gaf. Ik stopte een druif in mijn mond en kauwde er even op. ''Misschien dat een van de redenen dat je niet van me af kan blijven als ik s'avonds naast je in bed lig?'' grinnikte ik en ik pakte weer een druif op. ''Durf je ook een druif tussen mijn lippen vandaan te eten?'' grinnikte ik toen speels, terwijl ik de druif voor een deel tussen mijn lippen stopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 9:00 pm

Ik kauwde rustig op de druif die ze me al gegeven had, omdat ik toch de moeite had gedaan ervoor. Ze keek me met een niet onvriendelijke blik aan en grinnikte: "Ik denk dat ik dat wel door had toen je in Atlantis mijn jurkje van me af scheurde." Ik lachte breed en knikte. "Ja, dat denk ik ook ja." Ze boog zich voorover om me een kus te geven op mijn mond, en aangezien ze ook al van de druiven gegeten had smaakte ik opnieuw het zoete fruit. Ze stopte opnieuw een druif in haar mond en kauwde er rustig op. "Misschien dat een van de redenen is dat je niet van me af kan blijven als ik s'avonds naast je in bed lig?" Plaagde ze en ik knikte, dat was toch overduidelijk? "Durf je ook een druif tussen mijn lippen vandaan te eten?" Grinnikte ze speels terwijl ze er eentje tussen haar lippen stopte. Ik duwde mezelf overeind en grijnsde terwijl ik steeds dichter naar haar toe boog. "Waarom zou ik dat niet durven?" Uitdagend keek ik haar in de ogen aan en richtte mijn blik vervolgens op haar lippen om rustig de druif van haar over te nemen. Nadat ik hem in mijn mond had en even vluchtig gekauwd had liet ik me weer achterover vallen op het bed. "Wat is mijn volgende opdracht?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 9:15 pm


Hij lachte breed en ik grinnikte. "Ja, dat denk ik ook ja." zei hij en ik glimlachte lief naar hem. Hij duwde zichzelf overeind en kwam langzaam dichterbij me. "Waarom zou ik dat niet durven?" zei hij terwijl hij me uitdagend in mijn ogen keek. Het as nogal moeilijk om antwoord te geven met een druif tussen mijn lippen. Zijn blik gleed naar mijn lippen en ik voelde vlak daarna zijn lippen op de mijne. Toen hij de druif van me had overgenomen liet hij zich achterover vallen en kauwde op de druif. "Wat is mijn volgende opdracht?" vroeg hij en ik keek hem eventjes grijnzend aan, terwijl ik zwoel op mijn lip beet. ''Wat dacht je van een druif uit mijn mond stelen? In plaats van tussen mijn lippen?'' vroeg ik met een uitdagende blik in mijn ogen. Ik pakte weer een druif en stopte hem in mijn mond, wachtend op zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 9:22 pm


Ze glimlachte vrolijk en beet zwoel op haar lip. Ik proefde de zoete smaak van het fruit in mijn mond en genoot er nog meer dan daarvoor van. "Wat dacht je van een druif uit mijn mond stelen? In plaats van tussen mijn lippen?" Ze stopte er al een in haar mond terwijl ze die uitdagende blik van haar weer opzette en ik veerde opnieuw overeind. "Ik dacht dat je het nooit zou vragen." Ik bleef even zitten om daarmee de spanning op te bouwen en duwde vervolgens mijn lippen eerst op de hare, alvorens ik langzaam de druif uit haar mond pikte en kapot beet zodat we er samen van konden genieten. Ik beet vervolgens zachtjes op haar lip voordat ik onze kus stopte. "Deed ik het goed?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 9:36 pm


Hij kwam al vlug weer overeind en ik keek hem met een glimlach aan. "Ik dacht dat je het nooit zou vragen." zei hij. Hij bleef even met zijn gezicht even voor de mijne hangen, en ik keek hem eventjes lonkend aan. Hij duwde eindelijk zijn lippen op de mijne, en hij kuste me, voordat hij de druif uit mijn mond pikte. Hij beet hem kapot en ik proefde de zoete smaak van het stukje fruit. Genietend kuste ik hem terug, en toen hij zachtjes op mijn lip beet ging ik wat dichter tegen hem aan zitten. Toen hij zijn lippen van de mijne afhaalde keek ik hem eventjes uit mijn doen aan. "Deed ik het goed?" vroeg hij en ik knikte terwijl ik op mijn lip beet. ''Meer dan goed..'' vezelde ik. Ik zette het schaaltje druiven weg en duwde mijn lippen weer op de zijne, mijn hand in zijn nek leggend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 9:46 pm


Ze kwam steeds dichter tegen me aanzitten en leek even van haar stuk geblazen te zijn toen ik de zoen onderbrak. Ze knikte op mijn vraag en beet op haar onderlip waar ik net mijn tanden zachtjes in gedrukt had. "Meer dan goed.." vezelde ze en zonder echt te glimlachen of te grijnzen glimlachte ik, met mijn ogen, zeer tevreden over haar woorden. Ze zette het schaaltje weg en duwde haar lippen terug op de mijne. Haar hand raakte mijn hals, ik legde mijn hand om haar taille en liet ons gezamelijk op bed vallen. "Ik had eigenlijk wel nog zin in wat druiven."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 9:58 pm


Hij glimlachte tevreden, en legde zijn hand rond mijn taille, om daarna ons samen op het bed te laten vallen. "Ik had eigenlijk wel nog zin in wat druiven." mompelde hij en ik grinnikte. Ik haalde mijn lippen van de zijne af en ik keek hem lachend aan. ''Goed dan. Maar dan mag je niet klagen dat ik je niet graag wou zoenen.'' grinnikte ik. Ik bleef gewoon rustig op hem liggen terwijl ik naar het schaaltje graaide. Toen ik hem te pakken had zette ik het schaaltje op zijn borst neer en liet rustig één voor één druiven in zijn mond vallen met een glimlachje. Ik wist het zeker, ik was dol op hem. En al kon hij me af en toe helemaal tot wanhoop drijven, het ging om de momenten dat we zo bij elkaar waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyzo apr 21, 2013 10:10 pm


Ze haalde haar lippen van de mijne en keek me lachend aan. "Goed dan. Maar dan mag je niet klagen dat ik je niet graag wou zoenen." Ik lachte en wachtte tot ze van me af ging rollen maar dat deed ze niet. In plaats daarvan graaide ze naar het schaaltje en zette het vervolgens op mijn borst neer. Ik opende met een grijns mijn mond en liet haar rustig één voor één me druiven voeren. Ik sloeg mijn armen ondertussen om haar heen en glimlachte telkens naar haar terwijl ik kauwde. "Dat boekhouding gedoe is al in de namiddag." Vezelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyma apr 22, 2013 6:38 pm


Hij had gelachen en met een grijns liet hij zich telkens een druif voeren. Ik voelde zijn armen rond mijn middel en een glimlach zat non stop op zijn gezicht geplakt. "Dat boekhouding gedoe is al in de namiddag." vezelde hij op een gegeven moment en ik glimlachte even. ''Dan zullen we zo maar eens op moeten schieten.'' zei ik en ik duwde een kusje op zijn lippen. ''Ik moet me namelijk zo even douchen.'' grinnikte ik en ik stopte weer een druif in zijn mond, en daarna eentje in de mijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyma apr 22, 2013 7:49 pm

"Dan zullen we zo maar eens op moeten schieten." Concludeerde ze. Ik had net door dat er enkel nog een handdoek mijn naakte lichaam bedekte, daar had ze duidelijk niets op tegen gehad anders lag ze hier nu niet zo.. We maakten vorderingen. Ze duwde een kus op mijn lippen. "Ik moet me namelijk zo even douchen." Ik knikte en wou net iets zeggen toen ze me opnieuw een druif voerde en er zelf ook nog eentje at. "Ga dan, kleine sprinkhaan, zodat ik mij ondertussen in alle rust en stilte kan kleden. Als je wil mag je mij een leerkracht outfit uitzoeken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyma apr 22, 2013 8:08 pm


Hij knikte even en glimlachte. "Ga dan, kleine sprinkhaan, zodat ik mij ondertussen in alle rust en stilte kan kleden. Als je wil mag je mij een leerkracht outfit uitzoeken." Ik grinnikte en knikte toen. ''Al goed. Ik zal me gaan douchen.'' grinnikte ik. ''En het maakt me neit uit wat je draagt. Alles staat je goed.'' glimlachte ik terwijl ik overeind krabbelde. Ik stopte nog een druif in mijn mond en at hem vlug op. ''Zou je voor mij wel even iets willen pakken? Dat scheelt dan weer tijd, kan ik net wat langer aan mijn haar werken.'' glimlachte ik terwijl ik richting de badkamer liep. Daar zou wel ondergoed liggen, en anders merkte ik het vanzelf. Ik draaide de kraan open van de douche en trok mijn jurkje uit. Toen het water warm was stapte ik onder de douche.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Emptyma apr 22, 2013 8:28 pm

Ze knikte en krabbelde overeind. "Al goed. Ik zal me gaan douchen. En het maakt me niet uit wat je draagt. Alles staat je goed." Ik werkte me via mijn ellebogen overeind en sloeg mijn blik even gegeneerd neer, maar ook erg gecharmeerd. "Zou je voor mij wel even iets willen pakken?" Vroeg ze toen. "Dat scheelt dan weer tijd, kan ik net wat langer aan mijn haar werken." Ik stond op om te doen wat ze gevraagd had nadat ze in de badkamer verdween. Het duurde even voor ik haar een outfit uitgekozen had en vervolgens een stel kleren voor mij genomen had, de stropdassen zaten goed verstopt maar uiteindelijk vond ik er toch een. Rustig begon ik me aan te kleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
If love is what you need, a soldier I will be.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» || Only know you love her when you let her go, and you've let her go.. ||
» Isn't hate and love the same thing anyway?
» To shed of the love you replaced with fear
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: